21.04.2022 yildagi 206-son
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2017 — 2021-yillarda O‘zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yo‘nalishi bo‘yicha Harakatlar strategiyasini “Yoshlarni qo‘llab-quvvatlash va aholi salomatligini mustahkamlash yili”da amalga oshirishga oid davlat dasturi to‘g‘risida” 2021-yil 3-fevraldagi PF-6155-son Farmonining ijrosini ta’minlash hamda O‘zbekiston Respublikasining ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish dasturlarini shakllantirish va amalga oshirishning shaffofligini yanada oshirish maqsadida Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi:
11. Loyihalar portfeli mazkur Nizomga 1-ilovaga muvofiq sxema asosida ishlab chiqiladi.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Investitsiya dasturini shakllantirish va amalga oshirishning sifat jihatidan yangi tizimga o‘tish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2019-yil 14-maydagi PF-5717-son Farmoni va “O‘zbekiston Respublikasining ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish dasturlarini shakllantirishga doir tashkiliy chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2020-yil 16-oktabrdagi PQ-4864-son qarori talablari asosida har yili aniqlashtirilib, 3 (uch) yil muddatga;
a) Dasturga kiritish uchun loyihalar portfelidan mazkur Nizomga 6-ilovaga muvofiq ustuvor infratuzilma loyihalarini tanlash mezonlariga asosan tanlab olingan infratuzilma loyihalarining ro‘yxatini;
mazkur Nizomga 7-ilovaga muvofiq shaklda Dasturga kiritish taklif etilayotgan infratuzilma loyihasining pasporti;
mazkur Nizomga 6-ilovada ko‘rsatilgan mezonlarga mos keladigan infratuzilma loyihalari.
36. Dasturning manzilli qismiga Nizomning 34 va 35 bandlarida ko‘rsatilgan tartibda shakllangan infratuzilma loyihalaridan tashqari quyidagilar kiritiladi:

Bosqichlar

Ijrochilar

Tadbirlar

Bajarish muddatlari

I bosqich

Vazirlik va idoralar, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

Loyihalar portfeliga kiritiladigan infratuzilma loyihalarining tuman (shahar) kesimidagi dastlabki ro‘yxatini shakllantirish bo‘yicha ishchi guruh tuzish.

har yili 15-yanvarga qadar

II bosqich

Ishchi guruhlar

Tizimli ravishda obyektlarni, ya’ni binolar, inshootlar, muhandislik-kommunikatsiya tarmoqlarining texnik holatini o‘rgangan holda loyihalar portfeliga kiritish taklif etilayotgan infratuzilma loyihalari ro‘yxatini shakllantirish hamda har bir infratuzilma loyihasi bo‘yicha ma’lumot tayyorlash.

har yili 1-martga qadar

III bosqich

Ishchi guruhlar

O‘rganilgan infratuzilma loyihalarining ro‘yxatini idoraviy mansubligiga qarab tegishli vazirlik va idoralarga, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklariga yuborish.

har yili 10-martga qadar

IV bosqich

Vazirlik va idoralar, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

Ishchi guruhlar tomonidan taqdim etilgan materiallar asosida loyihalar portfelini tasdiqlash hamda Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligiga taqdim etish.

har yili 1-mayga qadar

V bosqich

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi

Taqdim etilgan loyihalar portfelini o‘rganish va zarurat bo‘lganda o‘zining takliflarini (e’tirozlarini) tegishli vazirlik va idoralar, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokim�iklariga yuborish.

har yili 15-mayga qadar

VI bosqich

Vazirlik va idoralar, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligining takliflari (e’tirozlari) asosida o‘zgartirish (qo‘shimcha) kiritilgan loyihalar portfelini yoki takliflar bo‘yicha o‘zining fikrini asoslovchi hujjatlar bilan birgalikda Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligiga taqdim etish

har yili 1-iyunga qadar

VII bosqich

Vazirlik va idoralar, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi bilan kelishilgan loyihalar portfelini o‘zlarining rasmiy veb-saytiga yoki ommaviy axborot vositalariga joylashtirish va o‘zgartirishlar (qo‘shimchalar) kiritilgan hollarda yangilab borish.

doimiy ravishda

_____________________________________ (loyiha nomi)

T/r

Nomlanishi

Birlik

Ma’lumot

1.

Loyihaning joylashgan manzili

2.

Qurilgan yili hamda rekonstruksiya / ta’mirlash ishlari amalga oshirilgan yil (oxirgi marta)

3.

Mavjud quvvat

4.

Idoraviy taalluqliligi

5.

Shtat birliklari soni

6.

Obyektda oxirgi marta amalga oshirilgan qurish, rekonstruksiya qilish, mukammal ta’mirlash va jihozlash ishlari to‘g‘risida ma’lumot (ish bajarilgan yil, quvvati va ajratilgan mablag‘ miqdori)

Qurilish

Rekonstruksiya qilish

Mukammal ta’mirlash

Jihozlash

7.

Amaldagi quvvat

8.

Obyekt hududining kadastr hujjatlari bo‘yicha umumiy maydoni

9.

Alohida turuvchi bino / inshoot, ularning vazifasi / yo‘nalishlari va turlari (standart yoki moslashtirilgan) shu jumladan:

o‘quv korpusi

sport zali

...

10.

Mavjud bino / inshootning mavjud maydoni, shundan har bir bino / inshoot:

o‘quv korpusi

sport zali

...

11.

Qamrab olingan aholi soni

12.

Obyektning texnik holati, mavjud �ino / inshootlar (har biri bo‘yicha alohida)

o‘quv korpusi

sport zali

...

13.

Bino / inshootlarni muhandislik-kommunikatsiya tarmoqlari bilan ta’minlash (mavjud yoki mavjud emas, mavjud bo‘lsa quvvatini ko‘rsatish)

elektr ta’minoti

gaz ta’minoti

suv ta’minoti

markazlashtirilgan kanalizatsiya

issiqlik ta’minoti

14.

Loyihani amalga oshirish uchun qisqacha asos (zarur bo‘lganda qo‘shimcha tegishli ma’lumotlar aks ettiriladi)

15.

Loyihani amalga oshirishda erishiladigan yutuqlarni qisqacha asoslash (zarur bo‘lganda qo‘shimcha tegishli ma’lumotlar aks ettiriladi)

16.

Loyihani amalga oshirish bo‘yicha taklif

Qurilish, shundan:

Qayta ta’mirlash, shundan:

o‘quv korpusi

Kapital ta’mirlash, shundan:

sport zali

Bosqichlar

Ijrochilar

Tadbirlar

Bajarish muddatlari

I bosqich

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi

Ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish dasturi (keyingi o‘rinlarda — Dastur) loyihasiga kiritish uchun investitsiya takliflarini taqdim etish shakllari namuna va maketlarini ishlab chiqib, loyiha tashabb�skorlariga jo‘natish.

har yili 1-fevralga qadar

II bosqich

Vazirlik va idoralar, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

Dasturga kiritish taklif etilayotgan infratuzilma loyihalarining ro‘yxatini tuman (shahar) hokimlari va sektor rahbarlari bilan birgalikda ularni amalga oshirish zarurati hamda ularning joylashuvi bo‘yicha keng jamoatchilik fikrini o‘rganish.

har yili 1-aprelga qadar

III bosqich

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi

Dasturda belgilangan maqsadli mo‘ljallardan kelib chiqib, kelgusi yil uchun ajratiladigan kapital quyilmalar miqdorining dastlabki parametrlarini vazirlik va idoralar, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklariga yuborish.

har yili 10-aprelga qadar

IV bosqich

Vazirlik va idoralar rahbarlari, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi raisi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimlari

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Jo‘qorg‘i Kengesi va xalq deputatlari viloyatlar va Toshkent shahar Kengashlarining tavsiyalaridan kelib chiqib, kelgusi uch yillikda Dasturga kiritish taklif etilayotgan infratuzilma loyihalarni O‘zbekiston Respublikasining Bosh vaziriga hamda Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligiga shaxsiy kafillik asosida kiritish.*

har yili 1-mayga qadar

Moliya vazirligi huzuridagi Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi

Davlat-xususiy sheriklik shartlari asosida amalga oshirilishi taklif etilayotgan infratuzilma loyihalarining ro‘yxatini Dasturga kiritish uchun Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi taqdim etish.

Davlat aktivlarini boshqarish agentligi

Bo‘sh turgan, samarasiz foydalanilayotgan va infratuzilma loyihalarini joylashtirish imkoni mavjud bo‘lgan davlat mulki obyektlarning ro‘yxat�ni Dasturga kiritish uchun Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligiga taqdim etish.

V bosqich

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi

Davlat aktivlarini boshqarish agentligi va Moliya vazirligi huzuridagi Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligining takliflarini o‘rganish yakunlari bo‘yicha davlat-xususiy sheriklik shartlari asosida amalga oshirilishi taklif etilayotgan infratuzilma loyihalarini va infratuzilma loyihalarini joylashtirish imkoni mavjud bo‘lgan davlat mulki obyektlari ro‘yxatini tashabbuskorlarga tavsiyalar bilan birga yuborish.

har yili 10-mayga qadar

VI bosqich

Vazirlik va idoralar, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

Tasdiqlangan loyihalar portfelidan tanlab olingan loyihalar ro‘yxatini va loyihalar bo‘yicha hujjatlar to‘plamini Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligiga taqdim etish.

har yili 1-iyunga qadar

VII bosqich

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi

Dasturga kiritish uchun taklif qilingan loyihalarning dastlabki manzilli ro‘yxatini Moliya vazirligi bilan kelishilgan holda Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

har yili 20-iyunga qadar

VIII bosqich

Vazirlar Mahkamasi

Loyihalarning dastlabki manzilli ro‘yxati Vazirlar Mahkamasi Rayosatida tasdiqlanishini ta’minlash.

har yili 1-iyulga qadar

IX bosqich

Vazirlik va idoralar, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari Qurilish vazirligi

Dasturning dastlabki manzilli ro‘yxatiga kiritilgan infratuzilma loyihalarining loyihaoldi va (yoki) loyiha hujjatlari ishlab chiqilishini ta’minlash.

har yili1-oktabrga qadar

Infratuzilma loyihalarining loyihaoldi va (yoki) loyiha hujjatlarini ekspertizadan o‘tkazilishini ta’minlash.

har yili 1-noyabrga qadar

X bosqich

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi

Dasturni tasdiqlash bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti qarori loyihasini o‘rnatilgan tartibda vazirlik va idoralar, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari bilan kelishilgan holda Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

har yili 10-noyabrga qadar

XI bosqich

Vazirlar Mahkamasi

Dasturni tasdiqlash bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti qarori loyihasini O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga kiritish.

har yili 20-noyabrga qadar

T/r

Mezonlar

Ballarni berish shartlari

Ballarning vazni

1

Baholash mezonlari:

1.1.

Aholi hayoti va sog‘ligi uchun tabiiy va texnogen ofatlar, epidemiologik vaziyat bo‘yicha xavfni bartaraf etish, vakolatli organ tomonidan tabiiy ofatl�rdan zarar ko‘rgani tasdiqlangan obyektlarni tiklashga (aniqlashga) qaratilgan loyihalar toifasiga tegishliligi

Tegishli

5

Tegishli emas

0

1.2.

Loyihani amalga oshirish zarurati va maqsadining son va sifat ko‘rsatkichlarini asoslash hisob-kitoblari (ma’lumotlari) mavjudligi

Mavjud

5

Mavjud emas

0

1.3.

Loyiha ahamiyatining darajasi

Respublika

5

Viloyat

10

Bir qancha shahar va tumanlar

15

Tuman va shaharlar

20

Tuman yoki shaharlar

25

1.4.

Loyihaning samaradorligi, shu jumladan ijtimoiy samarasi

Obyekti xizmat ko‘rsatishni ko‘zda tutib, to‘g‘ridan to‘g‘ri muammoni, shu jumladan, ijtimoiy muammolarni hal etishga hissa qo‘shishga qaratilgan

10

Loyiha bo‘yicha alohida muammolar, shu jumladan, ijtimoiy muammolarni hal etishga qaratilgan ko‘rsatkichlar belgilangan

5

Loyiha samaradorligini aniqlash qiyin

0

1.5.

Obyektning texnik holati

Yaroqsiz (foydalanib bo‘lmaydi)

20

O‘rtachadan past (rekonstruksiya qilish talab etiladi)

10

O‘rta holatda (kapital ta’mirlash talab etiladi)

5

1.6.

Obyektda oxirgi ish bajarilish vaqti (qurilish, rekonstruksiya qilish va kapital ta’mirlash)

Amalga oshirilmagan

20

10 yildan 15 yilgacha

10

5 dan 10 yilgacha

5

5 yilgacha

0

1.7.

Loyihani mahalliy budjetdan moliyalashtirish darajasi

50 foiz va undan ortiq

10

50 foizgacha

5

yo‘q

0

1.8.

Tasdiqlangan loyihaoldi va (yoki) loyiha hujjatlari mavjudligi

Mavjud

10

Mavjud emas

0

1.9.

Yangi ish o‘rinlari yaratish

Yaratish ko‘zda tutilgan

5

Yaratish ko‘zda tutilmagan

0

1.10.

Moliyaviy resurslarning asoslangan hisob-kitobi va moliyalashtirish manbalari aniqlanganligi

Mavjud

10

Mavjud emas

0

1.11.

Loyihaning tashqi-muhandislik tarmoqlari va transport infratuzilmasi bilan ta’minlash holati

Ta’minlangan

10

Qisman ta’minlangan

5

Ta’minlanmagan

0

1.12.

Loyihaning o‘rnatilgan quvvatidan foydalanish uchun iste’molchilar (foydalanuvchilar) yetarliligi

Etarli miqdorda mavjud

10

Etarli emas

0

1.13.

Loyiha xizmat ko‘rsatadigan (qamrab olinadigan) aholi soni

10 ming nafardan ortiq

20

5 mingdan 10 ming nafargacha

15

1 mingdan 5 ming nafargacha

10

1 ming nafardan kam

5

2

Tarmoq mezonlari:

Ta’lim muassasalari
(maktablar, maktabgacha ta’lim tashkilotlari, oliy ta’lim tashkilotlari)

2.1.

Navbatlilik koeffitsiyenti (o‘quvchilar sonining ta’lim muassasasining quvvatiga nisbati)

2 va undan ortiq

15

1,5 dan 2 gacha

10

1 dan 1,5 gacha

5

1 dan kam

0

2.2.

Sport zallarining mavjudligi

Mavjud emas

15

Mavjud, ammo rekonstruksiya qilishga muhtoj

10

Mavjud, ammo kapital ta’mirlashga muhtoj

5

Mavjud

0

Sog‘liqni saqlash obyektlari

2.3.

Birlamchi kasallanish darajasi (100 ming aholiga)

30 mingdan kam

15

30 mingdan 40 minggacha

10

40 mingdan 50 minggacha

5

50 mingdan ortiq

1

2.4.

Har bir fuqaroga yiliga poliklinikaga tibbiy tashriflar soni (tashriflar)

5 tadan kam

15

5 tadan 7 gacha

10

7 tadan 10 tagacha

5

10 tadan ko‘p

1

Ichimlik va oqova suv obyektlari

2.5.

Aholining ichimlik suv bilan ta’minlanganlik darajasi

10 foizdan kam

15

10 dan 30 foizgacha

10

30 dan 50 foizgacha

5

50 foizdan ortiq

1

2.6.

Aholining markazlashtirilgan kanalizatsiya tarmoqlari b�lan ta’minlash

10 foizdan kam

15

10 dan 30 foizgacha

10

30 dan 50 foizgacha

5

Melioratsiya obyektlari

2.7.

Sug‘oriladigan yerlarning sho‘rlanish darajasi

50 foiz va undan ortiq

15

30 dan 50 foizgacha

10

20 dan 30 foizgacha

5

20 foizdan kam

0

Sug‘orish obyektlari

2.8.

Yerlarni sug‘orish darajasi

50 gektar va undan ortiq

20

10 dan 50 gektargacha

15

5 dan 10 gektargacha

10

1 dan 5 gektargacha

5

1 gektardan kam

0

Shartnoma O‘zbekiston Respublikasining Fuqarolik kodeksi, “Xo‘jalik yurituvchi subyektlar faoliyatining shartnomaviy-huquqiy bazasi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni hamda qurilish sohasidagi boshqa qonunchilik hujjatlari talablariga muvofiq tuziladi.
36. Dastur doirasida barpo etilayotgan obyektlar bo‘yicha qurilishlarning va loyiha-qidiruv ishlarining manzilli ro‘yxatlarini ishlab chiqish va tasdiqlash mazkur Nizomga 1-ilovaga muvofiq tartibda avtomatlashtirilgan elektron axborot tizimida amalga oshiriladi, davlat siri va maxfiy ma’lumotlar toifasiga kiruvchi obyektlar bundan mustasno.
5. Manzilli (dastlabki manzilli) ro‘yxatlar buyurtmachilar tomonidan har bir obyektlar to‘g‘risida ma’lumotlarni aks ettiradigan, mazkur Tartibga 1- va 2-ilovalarga muvofiq shakllarda elektron tizim orqali Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi hamda Moliya vazirligiga (keyingi o‘rinlarda — vakolatli organlar) taqdim etiladi.
manzilli ro‘yxatlarni shakllantirish uchun asos hisoblangan va mazkur Tartibning 16-bandida keltirilgan hujjatlarga (talablar, me’yorlar) o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritilganda.

“TASDIQLAYMAN”

vazirlik va idora rahbari, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi raisi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimlari yoki ular tomonidan vakolat berilgan mas’ul shaxslar

_____________________________

(F.I.O.)

202___ yil “___” _________

202__ yilda budjet tizimi budjetlari hisobidan _________________________ obyektlarini qurish, rekonstruksiya qilish, mukammal ta’mirlash va jihozlash ishlarining

MANZILLI RO‘YXATI

(Asos: ______________________________________________)

(mln so‘m, joriy narxda)

Obyektlar nomi va manzili

Qurilish boshlanish va foydalanishga topshirish yili

Loyiha quvvati

Obyektning umumiy qiymati (shartnoma asosida) jumladan, buyurtmachi boshqa xarajatlari

01.01.202__ y. holatiga obyekt qoldiq qiymati jumladan, buyurtmachi boshqa xarajatlari

01.01.202__ y., holatiga yildan yilga o‘tuvchi obyektning (qayta hisoblash bilan) qoldiq qiymati jumladan, buyurtmachi boshqa xarajatlari

01.01.202_ y., holatiga obyektning moliyalashtirish qoldig‘i jumladan, buyurtmachi boshqa xarajatlari

202__ yil uchun kapital qo‘yilmalar limiti

202__ yilda foydalanishga topshiriladigan

01.01.202__ y., holatiga yildan yilga o‘tuvchi obyektning (qayta hisoblash bilan) qoldiq qiymati jumladan, buyurtmachi boshqa xarajatlari

01.01.202__ y., holatiga yildan yilga o‘tuvchi obyektning moliyalashtirish qoldig‘i jumladan, buyurtmachi boshqa xarajatlari

Ekspertiza xulosasi raqami va sanasi

Tender (tanlov)lar natijasiga bo‘yicha bayonnoma raqami va sanasi

Qurilish pudrat tashkilot nomi

Jami kapital qo‘yilmalar

shu jumladan

Muddat / quvvat

Asosiy fond summasi

Qurilish — montaj ishlari

Jihoz

Buyurtmachi boshqa xarajatlari

Jami

jumladan, saqlash xarajatlari

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

Jami kapital qo‘yilmalar,

jumladan

Avvalgi yillardan o‘tuvchi

Yangi qurilish

1.

2.

Rekonstruksiya, modernizatsiya

1.

2.

Yangidan boshlanuvchi

Yangi qurilish

1.

2.

Rekonstruksiya, modernizatsiya

1.

2.

Boshqalar

“Kiritildi”
Buyurtmachi xizmati rahbari

_____________________________
(F.I.O.)
202__ yil “___” _________
(imzo, muhr)

“Kelishildi”
O‘zbekiston Respublikasi
Moliya vazirligi
_____________________________
(F.I.O.)
202__ yil “___” _________

“Kelishildi”
O‘zbekiston Respublikasi
Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni
qisqartirish vazirligi
_____________________________
(F.I.O.)
202__ yil “___” _________

“TASDIQLAYMAN”

Vazirlik va idora rahbari, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar
Kengashi raisi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimlari yoki ular tomonidan vakolat berilgan mas’ul shaxslar

_____________________________
(F.I.O.)
202___ yil “___” _________

202__ yilda budjet tizimi budjetlari hisobidan _________________________ obyektlari bo‘yicha amalga oshiriladigan
loyiha-qidiruv ishlarining
MANZILLI RO‘YXATI

(Asos: __________________________________________________________________________)

(mln so‘m, joriy narxda)

T/r

Obyektlar nomi va manzili

Loyiha quvvati xos birlikda

Qurilish boshlanish va foydalanishga topshirish yili

Obyekt qurilishining hisobiy (dastlabki) umumiy qiymati

Loyiha bosqichi DTIA, DTIX, TIA, TIX, L, IH, IL, TH

Obyektning loyiha-qidiruv ishlari qiymati

Loyiha boshidan 01.01.202___ yil holatiga bajarilgan loyiha-qidiruv ishlari

01.01.202___ yil holatiga loyiha-qidiruv ishlari qoldiq qiymati

202___ yil uchun kapital qo‘yilmalar limiti

Loyiha-smeta hujjatlarini buyurtmachiga topshirish muddati
(oy, yil)

Tender (tanlov)lar natijasiga bo‘yicha bayonnoma raqami va sanasi

Loyihachi tashkilot nomi

x

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Jami loyiha-qidiruv ishlari,
jumladan

“Kiritildi”
Buyurtmachi xizmati rahbari

_____________________________
(F.I.O.)
202__ yil “___” _________
(imzo, muhr)

“Kelishildi”
O‘zbekiston Respublikasi
Moliya vazirligi
_____________________________
(F.I.O.)
202___ yil “___” _________

“Kelishildi”
O‘zbekiston Respublikasi
Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni
qisqartirish vazirligi
_____________________________
(F.I.O.)
202___ yil “___” _________

Bosqichlar

Ijrochilar

Tadbirlar

Bajarish muddatlari

I bosqich

Moliya organlari

Kapital qo‘yilmalar uchun ajratiladigan mablag‘lar hajmlari buyurtmachilarga yetkazilgandan keyin Moliya vazirligining axborot tizimida buyurtmachilar uchun ochilgan shaxsiy g‘azna hisobvaraqlariga kapital qo‘yilmalar uchun ajratiladigan mablag‘lar hajmlarini kiritish.

5 ish kuni ichida

II bosqich

Buyurtmachilar

O‘zbekiston Respublikasining Davlat budjeti to‘g‘risidagi Qonuni va Dastur qabul qilingandan so‘ng Dastlabki manzilli ro‘yxatlarni ishlab chiqib, kelishish uchun vakolatli organlarga kiritish.

3 ish kuni ichida

III bosqich

Moliya vazirligi

Dastlabki manzilli ro‘yxatlarni ko‘rib chiqish va kelishish.

2 ish kuni ichida

IV bosqich

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi

Dastlabki manzilli ro‘yxatlarni ko‘rib chiqish, kelishish va buyurtmachiga jo‘natish.

2 ish kuni ichida

V bosqich

Buyurtmachilar

Vakolatli organlar bilan kelishilgan dastlabki manzilli ro‘yxatlarni va zarur hujjatlarni ilova qilgan holda ikki ish kuni ichida moliya organlariga taqdim etish.

2 ish kuni ichida

VI bosqich

Moliya organlari

Obyektlar uchun ajratilgan kapital qo‘yilmalar limitlarini har bir obyekt uchun ochilgan shaxsiy g‘azna hisobvaraqlariga kiritish.

2 ish kun ichida

 

VII bosqich

Buyurtmachilar

Pudratchi (loyiha tashkiloti) bilan shartnoma tuzilgandan keyin manzilli ro‘yxatlar ishlab chiqib, kelishish uchun vakolatli organlarga kiritish.

3 ish kun ichida

VIII bosqich

Moliya vazirligi

Manzilli ro‘yxatlarni ko‘rib chiqish va kelishish.

3 ish kuni ichida

IX bosqich

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi

Manzilli ro‘yxatlarni ko‘rib chiqish, kelishish va buyurtmachiga jo‘natish.

3 ish kuni ichida

X bosqich

Buyurtmachilar

Moliyalashtirishni boshlash uchun buyurtmachilar zarur hujjatlarni, shu jumladan vakolatli organlar bilan kelishilgan manzilli ro‘yxatlarni, tegishli g‘aznachilik bo‘linmalariga taqdim etish.

2 ish kun ichida

XI bosqich

G‘aznachilik organlari

Buyurtmachilar tomonidan taqdim etilgan hujjatlarga muvofiq yuridik va moliyaviy majburiyatlarni amalga oshirish.

Qonunchilik hujjatlarida belgilangan muddatlarda

9. Monitoring ilovaga muvofiq sxemaga asosan “Investitsiya loyihalarini amalga oshirishni nazorat va monitoring qilish” avtomatlashtirilgan axborot tizimidan (keyingi o‘rinlarda — axborot tizimi) foydalanilgan holda amalga oshiriladi.
12. Vakolatli organ har oyning 10-sanasiga qadar O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasining ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish dasturi hamda boshqa davlat dasturlari ijrosi ustidan nazoratni kuchaytirishga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2021-yil 10-dekabrdagi PQ-43-son qaroriga muvofiq tuzilgan Davlat dasturlari ijro etilishini nazorat qilish va muvofiqlashtirish bo‘yicha respublika shtabiga hamda “2022 — 2024-yillarda O‘zbekiston Respublikasining ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2022-yil 22-yanvardagi PQ-98-son qaroriga muvofiq tuzilgan Ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish bo‘yicha respublika komissiyasiga monitoring natijalari yuzasidan quyidagilarni nazarda tutuvchi oylik, choraklik va yillik axborotni kiritib boradi:

Bosqichlar

Ijrochilar

Tadbirlar

Bajarish muddatlari

I bosqich

Loyiha tashabbuskorlari (buyurtmachilar)

Obyektlarning amalga oshirilish holati va ularning yakunlanishiga to‘siq bo‘layotgan muammolar to‘g‘risidagi zarur ma’lumotlarni axborot tizimi orqali Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligiga taqdim etish.

hisobot oyidan keyingi oyning 3-sanasiga qadar

II bosqich

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi

Ma’lumotlar vakolatli organga taqdim etilmagan taqdirda yoki taqdim etilgan ma’lumotlarda nomuvofiqlik va (yoki) noaniqliklar aniqlanganda, loyiha tashabbuskoriga (buyurtmachiga) tegishli xabarnoma yuborish.

2 ish kuni ichida

III bosqich

Loyiha tashabbuskorlari (buyurtmachilar)

Vakolatli organga xabarnoma bo‘yicha zarur ma’lumotlarni (qayta ishlangan hisobotni) hamda nomuvofiqlik va (yoki) noaniqliklar yuzasidan tushuntirishlar yuborish.

2 ish kuni ichida

IV bosqich

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi

Monitoring natijalari yuzasidan ma’lumot va takliflar bo‘yicha oylik, choraklik va yillik axborotni Davlat dasturlari ijro etilishini nazorat qilish va muvofiqlashtirish bo‘yicha respublika shtabi va Ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish bo‘yicha respublika komissiyasiga kiritib borish

hisobot davridan keyingi oyning 10 sanasiga qadar

V bosqich

Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi

Investitsiyadan keyingi monitoringni amalga oshirish, uning natijalari bo‘yicha kapital qo‘yilmala� hisobidan amalga oshiriladigan qurilish ishlari samaradorligini oshirish yuzasidan taklif va loyiha tashabbuskorlari (buyurtmachilari) uchun tavsiyalar ishlab chiqish.

obyekt foydalanishga topshiril-ganidan so‘ng 5 yil davomida

(zaruratga ko‘ra)