Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

×
 ×
O‘zbekiston Respublikasi Transport vazirligi huzuridagi Fuqaro aviatsiyasi agentligi, Temir yo‘llarda yuk va yo‘lovchilar tashish xavfsizligini nazorat qilish inspeksiyasi va Yo‘l-qurilish ishlari sifatini nazorat qilish inspeksiyasi faoliyatini tashkil etish to‘g‘risida

1-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Transport vazirligi huzuridagi Fuqaro aviatsiyasi agentligining TUZILMASI

2-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Transport vazirligi huzuridagi Temir yo‘llarda yuk va yo‘lovchilar tashish xavfsizligini nazorat qilish inspeksiyasining tashkiliy tuzilmasi

2a-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Transport vazirligi huzuridagi Temir yo‘llarda yuk va yo‘lovchilar tashish xavfsizligini nazorat qilish inspeksiyasi markaziy apparatining tuzilmasi

2b-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Transport vazirligi huzuridagi Temir yo‘llarda yuk va yo‘lovchilar tashish xavfsizligini nazorat qilish inspeksiyasi hududiy filialining namunaviy tuzilmasi

3-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Transport vazirligi huzuridagi Yo‘l-qurilish ishlari sifatini nazorat qilish inspeksiyasining TUZILMASI

4-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Transport vazirligi huzuridagi Fuqaro aviatsiyasi agentligi to‘g‘risida NIZOM

1-bob. Umumiy qoidalar

2-bob. Agentlikning asosiy vazifalari va funksiyalari

3-bob. Agentlikning huquqlari va javobgarligi

4-bob. Agentlik faoliyatini tashkil etish

5- bob. Agentlik rahbarlarining asosiy funksional vazifalari

6-bob. Agentlik rahbariyatining javobgarligi

7-bob. Agentlik faoliyatining samaradorligi va natijadorligini baholash mezonlari va ishchi indikatorlari

8-bob. Agentlikni moliyalashtirish va moddiy-texnik ta’minlash, xodimlari mehnatiga haq to‘lash va ularni moddiy rag‘batlantirish

9-bob. Yakunlovchi qoida

5-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Transport vazirligi huzuridagi Temir yo‘llarda yuk va yo‘lovchilar tashish xavfsizligini nazorat qilish inspeksiyasi to‘g‘risida NIZOM

1-bob. Umumiy qoidalar

2-bob. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasining tuzilmasi

3-bob. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasining asosiy vazifalari va funksiyalari

1-§. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasining asosiy vazifalari va funksiyalari

2-§. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi markaziy apparatining asosiy vazifalari va funksiyalari

3-§. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi hududiy filiallarining asosiy vazifalari va funksiyalari

4-bob. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi va uning bo‘linmalarining huquqlari va javobgarligi

1-§. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasining huquq va javobgarligi

2-§. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi markaziy apparatining huquqlari va javobgarligi

3-§. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi hududiy filiallarining huquqlari va javobgarligi

5-bob. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi rahbarlarining asosiy funksional vazifalari va javobgarligi

6-bob. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi rahbarlarining javobgarligi

7-bob. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi faoliyatini tashkil etish

1-§. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi rahbariyati

2-§. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi markaziy apparati tarkibiy bo‘linmalarining hududiy filiallar va idoraviy mansub tashkilot bilan o‘zaro hamkorlik tartibi

3-§. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasining davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari va boshqa tashkilotlar bilan o‘zaro hamkorligi

8-bob. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi faoliyatining samadorligi va natijadorligini baholash mezonlari va ishchi indikatorlari

9-bob. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasining moliyalashtirilishi va moddiy-texnik ta’minoti, uning xodimlari mehnatiga haq to‘lash va ularni moddiy rag‘batlantirish

10-bob. Yakunlovchi qoida

6-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Transport vazirligi huzuridagi Yo‘l-qurilish ishlari sifatini nazorat qilish inspeksiyasi to‘g‘risida Nizom

1-bob. Umumiy qoidalar

2-bob. “O‘zyo‘linspeksiya”ning tuzilmasi

3-bob. “O‘zyo‘linspeksiya”ning asosiy vazifalari va funksiyalari

1-§. “O‘zyo‘linspeksiya”ning asosiy vazifalari va funksiyalari

2-§. “O‘zyo‘linspeksiya” markaziy apparatining vazifalari va funksiyalari

3-§. “O‘zyo‘linspeksiya” hududiy bo‘linmalarining vazifalari va funksiyalari

4-§. Yo‘l-qurilish ishlari sinov laboratoriyasining asosiy vazifalari va funksiyalari

4-bob. “O‘zyo‘linspeksiya”ning huquqlari va javobgarligi

1-§. “O‘zyo‘linspeksiya”ning huquqlari va javobgarligi

2-§. “O‘zyo‘linspeksiya” markaziy apparatining huquqlari va javobgarligi

3-§. “O‘zyo‘linspeksiya” hududiy bo‘linmalarining huquqlari va javobgarligi

5-bob. “O‘zyo‘linspeksiya” rahbarlarining asosiy funksional vazifalari

6-bob. “O‘zyo‘linspeksiya” rahbarlarining javobgarligi

7-bob. “O‘zyo‘linspeksiya” faoliyatini tashkil qilish

1-§. “O‘zyo‘linspeksiya” rahbariyati

2-§. “O‘zyo‘linspeksiya” markaziy apparati tarkibiy bo‘linmalarining hududiy bo‘linmalar va idoraviy mansub tashkilot bilan o‘zaro hamkorlik tartibi

3-§. “O‘zyo‘linspeksiya”ning davlat va xo‘jalik boshqaruvining boshqa organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari va boshqa tashkilotlar bilan o‘zaro hamkorlik tartibi

8-bob. “O‘zyo‘linspeksiya” faoliyatining samaradorligi va natijadorligini baholash mezonlari va ishchi indikatorlari

9-bob. “O‘zyo‘linspeksiya”ning moliyalashtirilishi va moddiy-texnik ta’minoti, xodimlari mehnatiga haq to‘lash va ularni moddiy rag‘batlantirish

10-bob. Yakunlovchi qoida

7-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining o‘z kuchini yo‘qotgan deb e’tirof etilayotgan ba’zi qarorlari RO‘YXATI

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Transport sohasida davlat boshqaruvi tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2019-yil 1-fevraldagi PF-5647-son Farmoni va O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Transport vazirligi faoliyatini tashkil etish to‘g‘risida” 2019-yil 1-fevraldagi PQ-4143-son qarori ijrosini ta’minlash maqsadida Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi:
4. O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining 7-ilovaga muvofiq ayrim qarorlari o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin.
4. Agentlik o‘z faoliyatida O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlariga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari, qarorlari va farmoyishlariga, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlari va farmoyishlariga (keyingi o‘rinlarda Vazirlar Mahkamasi deb ataladi), Transport vazirligi qarorlari, shuningdek, ushbu Nizomga va boshqa qonun hujjatlariga amal qiladi.
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlarining, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlarning talablariga rioya qilish;
faoliyat sohasi bo‘yicha normativ-huquqiy hujjatlarning sifatli ishlab chiqilishini, ularning “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi, “Qonun loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida”gi, O‘zbekiston Respublikasi Qonunlarining talablari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 8-avgustdagi PF-5505-son Farmoni bilan tasdiqlangan “Norma ijodkorligi faoliyatini takomillashtirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 26-avgustdagi PF-5519-son Farmoni bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining Reglamenti (keyingi o‘rinlarda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi Reglamenti deb ataladi) hamda Vazirlar Mahkamasining 2019-yil 22-martdagi 242-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamenti (keyingi o‘rinlarda Vazirlar Mahkamasining Reglamenti deb ataladi) talablariga qat’iy muvofiq ravishda o‘z vaqtida Transport vazirligiga kiritilishini tashkil etish, ularni Transport vazirligi apparatida ishlab chiqilishida, Transport vazirligi rahbariyati huzurida himoya qilinishida, Vazirlar Mahkamasida ishlab chiqilishi va ko‘rib chiqilishida ishtirok etish;
Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi, “Qonun loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunlari va Vazirlar Mahkamasining 2016-yil 17-oktabrdagi 345-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarining qonun loyihalariga doir faoliyatining namunaviy reglamentiga muvofiq Agentlikning qonun ijodkorligi faoliyatini tashkil qilish;
Agentlik rahbarlari va xodimlarining xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarni xorijiy mamlakatlarga chiqishi tartibini takomillashtirish to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lishning samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga safarini tashkillashtirish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy javobgarligini yanada oshirish bo‘yicha chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlarining talablariga to‘liq muvofiq ravishda tashkil etish, xizmat safarlarining asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini, xizmat safarlariga ajratiladigan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
Vazirlar Mahkamasining 2016-yil 2-martdagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari xodimlarining odob-axloq namunaviy qoidalari asosida tasdiqlangan Agentlik xodimlarining odob-axloq qoidalari (keyingi o‘rinlarda Agentlik xodimlarining odob-axloq qoidalari deb ataladi) talablariga Agentlik xodimlarining rioya etishini ta’minlash;
“Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq Agentlikda korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish bo‘yicha chora-tadbirlar ko‘rish, shuningdek, huquqni qo‘llash amaliyoti va qonunchilikni takomillashtirish bo‘yicha choralarni ishlab chiqish va amalga oshirish yo‘li bilan ularning sodir bo‘lishiga olib keladigan sabab va sharoitlarni aniqlash va tahlil qilish;
aholi va tadbirkorlik subyektlari bilan o‘zaro hamkorlikni amalga oshirishda, shu jumladan, “yagona darcha” tamoyilini joriy qilish hamda “Elektron hukumat to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunini amalga oshirish doirasida zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish orqali davlat xizmatlari ko‘rsatishning samaradorligi, sifati va ochiqligini oshirish;
jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish, aholi bilan ochiq va bevosita muloqotni yo‘lga quyish bo‘yicha samarali ishlarni tashkil etish, “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunida belgilangan muddatlar va tartibda muntazam ravishda shaxsiy qabullarni, shu jumladan joylarga borgan holda jismoniy shaxslarni va yuridik shaxslarning vakillari qabulini muntazam o‘tkazish;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlarining, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlarning talablariga rioya qilish;
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, Vazirlar Mahkamasi va Transport vazirligi hujjatlari va topshiriqlarini bajarishni ta’minlash, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlari samarali va natijali ijro etilishi, shuningdek, ijro intizomi mustahkamlanishi uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Davlat maslahatchilarining, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, shuningdek, barcha darajalardagi hokimliklar rahbarlarining shaxsiy javobgarligi to‘g‘risida” 2017-yil 11-apreldagi PQ-2881-son va “Davlat organlari va tashkilotlarida ijro intizomini yanada mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2018-yil 5-oktabrdagi PQ-3962-son qarorlariga hamda Vazirlar Mahkamasining “Ijro intizomini mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida” 1999-yil 12-yanvardagi 12-son qaroriga muvofiq ijro intizomini mustahkamlash bo‘yicha kompleks amaliy chora-tadbirlarni amalga oshirish, topshiriqlarning o‘z vaqtida va sifatli bajarilishi uchun Agentlikning mutasaddilik qilinadigan tarkibiy tuzilmalar xodimlarining shaxsiy javobgarligini oshirish choralarini ko‘rish;
mutasaddilik qilinadigan tarkibiy tuzilmalar tomonidan normativ-huquqiy hujjatlarning sifatli ishlab chiqilishini tashkil etish, Agentlikning tarkibiy tuzilmalarida tayyorlangan hujjat loyihalarini keyinchalik Agentlik rahbariyati tomonidan ko‘rib chiqilishi, imzolanishi (viza qo‘yilishi) uchun ko‘rib chiqish va viza qo‘yish, Vazirlar Mahkamasining Reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining Reglamentiga qat’iy muvofiq holda Transport vazirligiga o‘z vaqtida kiritilishini ta’minlash, shuningdek, Agentlik direktorining topshirig‘iga binoan normativ-huquqiy hujjatlarni Transport vazirligi va Vazirlar Mahkamasida ishlab chiqilishida ishtirok etish;
xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarni xorijiy mamlakatlarga chiqishi tartibini takomillashtirish to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lishning samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga safarini tashkillashtirish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy javobgarligini yanada oshirish bo‘yicha chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlarining talablariga to‘liq muvofiq ravishda amalga oshirish, xizmat safarlarining asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini, xizmat safarlariga ajratiladigan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
“Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq Agentlikda korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish bo‘yicha chora-tadbirlar ko‘rish, shuningdek, huquqni qo‘llash amaliyoti va qonunchilikni takomillashtirish bo‘yicha choralarni ishlab chiqish va amalga oshirish yo‘li bilan ularning sodir etishiga olib keladigan sabab va sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlarining, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlarning talablariga rioya qilish;
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, Vazirlar Mahkamasi va Transport vazirligi hujjatlari va topshiriqlarini bajarishni ta’minlash, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlari samarali va natijali ijro etilishi, shuningdek, ijro intizomi mustahkamlanishi uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Davlat maslahatchilarining, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, shuningdek, barcha darajalardagi hokimliklar rahbarlarining shaxsiy javobgarligi to‘g‘risida” 2017-yil 11-apreldagi PQ-2881-son va “Davlat organlari va tashkilotlarida ijro intizomini yanada mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2018-yil 5-oktabrdagi PQ-3962-son qarorlariga hamda Vazirlar Mahkamasining “Ijro intizomini mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida” 1999-yil 12-yanvardagi 12-son qaroriga muvofiq ijro intizomini mustahkamlash bo‘yicha kompleks amaliy chora-tadbirlarni amalga oshirish, topshiriqlarning o‘z vaqtida va sifatli bajarilishi uchun Agentlikning mutasaddilik qilinadigan tarkibiy tuzilmalar xodimlarining shaxsiy javobgarligini oshirish choralarini ko‘rish;
tarkibiy tuzilmalar tomonidan normativ-huquqiy hujjatlarning sifatli ishlab chiqilishini tashkil etish, Agentlikning tarkibiy tuzilmalarida tayyorlangan hujjat loyihalarini keyinchalik Agentlik direktori tomonidan ko‘rib chiqilishi, imzolanishi (vizalanishi) uchun ko‘rib chiqish va viza qo‘yish, Vazirlar Mahkamasining Reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining Reglamentiga qat’iy muvofiq holda Transport vazirligiga o‘z vaqtida kiritilishini ta’minlash, Agentlik rahbariyatining topshirig‘iga binoan normativ-huquqiy hujjatlarni Transport vazirligida ko‘rib chiqilishida ishtirok etish;
xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarni xorijiy mamlakatlarga chiqishi tartibini takomillashtirish to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lishning samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga safarini tashkillashtirish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy javobgarligini yanada oshirish bo‘yicha chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlarining talablariga to‘liq muvofiq ravishda amalga oshirish, xizmat safarlarining asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini, xizmat safarlariga ajratiladigan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
“Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq tarkibiy bo‘linmalarda korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish bo‘yicha chora-tadbirlar ko‘rish, shuningdek, huquqni qo‘llash amaliyoti va qonunchilikni takomillashtirish bo‘yicha choralarni ishlab chiqish va amalga oshirish yo‘li bilan ularning sodir bo‘lishiga olib keladigan sabab va sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish, aholi bilan ochiq va bevosita muloqotni yo‘lga quyish, “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunida belgilangan muddatda va tartibda shaxsiy qabullarni, jumladan, joylarga borgan holda jismoniy shaxslarni va yuridik shaxslar vakillarining qabulini muntazam o‘tkazish;
mazkur Nizomning 12-bandida nazarda tutilgan Agentlikning javobgarlik sohalari bo‘yicha;
mazkur Nizomning 19-bandida ko‘rsatilgan, o‘z funksional vazifalarining sifatli bajarilishi uchun shaxsan mas’uldir.
mutasaddilik qilinadigan masalalar bo‘yicha mazkur Nizomning 12-bandida nazarda tutilgan Agentlikning javobgarlik sohalari bo‘yicha;
mazkur Nizomning 20-bandida ko‘rsatilgan o‘z funksional vazifalarining sifatli bajarilishi uchun shaxsan mas’uldir.
mazkur Nizomning 21-bandida ko‘rsatilgan o‘z funksional vazifalarining sifatli bajarilishi uchun shaxsan mas’uldir.
4. “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi o‘z faoliyatida O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalari qarorlariga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari, qarorlari va farmoyishlariga, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining (keyingi o‘rinlarda Vazirlar Mahkamasi deb ataladi) qarorlari va farmoyishlariga, Transport vazirligi qarorlariga, shuningdek, ushbu Nizomga va boshqa qonun hujjatlariga amal qiladi.
O‘zbekiston Respublikasining Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlari talablariga rioya etish;
faoliyat sohasidagi masalalar bo‘yicha normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari sifatli ishlab chiqilishini, ularning “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi, “Qonunlar loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Norma ijodkorligi faoliyatini takomillashtirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida” 2018-yil 8-avgustdagi PF-5505-son Farmoni, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 26-avgustdagi PF-5519-son Farmoni bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining Reglamenti (keyingi o‘rinlarda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining Reglamenti deb ataladi), Vazirlar Mahkamasining 2019-yil 22-martdagi 242-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamenti (keyingi o‘rinlarda Vazirlar Mahkamasining Reglamenti deb ataladi) talablariga qat’iy muvofiq ravishda ishlab chiqilishi va o‘z vaqtida Transport vazirligiga kiritilishini tashkil etish, ularning Transport vazirligida ishlab chiqilishi, Transport vazirligi rahbariyati huzurida himoya qilinishi va Vazirlar Mahkamasida ko‘rib chiqilishi va qayta ishlanishida ishtirok etish;
Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”, “Qonunlar loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlariga hamda Vazirlar Mahkamasining 2016-yil 17-oktabrdagi 345-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarining qonun loyihalarini tayyorlash faoliyati namunaviy reglamentiga muvofiq “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasining qonun loyihalari faoliyatini tashkil etish;
“O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi rahbarlari va xodimlarining xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning chet el mamlakatlariga chiqish tartibini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son qaroriga hamda “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lish samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy mas’uliyatini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarori talablariga to‘liq muvofiq ravishda tashkil etish va amalga oshirish, xizmat safarlarining asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini, xizmat safarlari xarajatlari uchun ajratiladigan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanilishini ta’minlash;
“O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi, uning idoraviy mansub tashkiloti va hududiy filiallari xodimlarining Vazirlar Mahkamasining 2016-yil 2-martdagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari xodimlarining odob-axloq namunaviy qoidalari asosida tasdiqlangan “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi xodimlarining odob-axloq qoidalari (keyingi o‘rinlarda “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi xodimlarining odob-axloq qoidalari deb ataladi) talablariga rioya etishini ta’minlash;
“Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi tizimida korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek, huquqni qo‘llash amaliyoti va qonun hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
“Elektron hukumat to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunini amalga oshirish doirasida aholi va tadbirkorlik subyektlari bilan o‘zaro hamkorlikni amalga oshirishda, jumladan, “yagona darcha” tamoyilini joriy etish hamda zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish yo‘li bilan davlat xizmatlari ko‘rsatish samaradorligi, sifati va qulayligini oshirish;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya etish;
normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining mutasaddilik qilinadigan bo‘linmalar tomonidan sifatli ishlab chiqilishini tashkil etish, “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasining mutasaddilik qilinadigan tarkibiy bo‘linmalarida tayyorlangan hujjatlar loyihalarini ko‘rib chiqish va ular keyinchalik “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi boshlig‘i tomonidan ko‘rib chiqilishi, imzolanishi (viza qo‘yilishi) uchun viza qo‘yish, ularning Vazirlar Mahkamasi Reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi Reglamenti talablariga qat’iy muvofiq ravishda Transport vazirligiga o‘z vaqtida kiritilishini ta’minlash, shuningdek, “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi boshlig‘ining topshirig‘i bo‘yicha normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini Transport vazirligi va Vazirlar Mahkamasida ishlab chiqishda ishtirok etish;
xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lishning samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashrifini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy javobgarligini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga to‘liq muvofiq amalga oshirish, xizmat safarlarining asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini, xizmat safarlari xarajatlari uchun ajratiladigan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
“Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi tizimida korrupsiyaning va boshqa qonun buzilishlarining oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek, huquqlar va qonun hujjatlarini takomillashtirish bo‘yicha chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish yo‘li bilan ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya etish;
tarkibiy bo‘linmalar tomonidan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining sifatli ishlab chiqilishini tashkil etish, “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasining tarkibiy bo‘linmalarida tayyorlangan hujjatlar loyihalarini ko‘rib chiqish va ular keyinchalik “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi boshlig‘i tomonidan ko‘rib chiqilishi, imzolanishi (viza qo‘yilishi) uchun viza qo‘yish, ularning Vazirlar Mahkamasi Reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi Reglamenti talablariga qat’iy muvofiq ravishda Transport vazirligi va Vazirlar Mahkamasiga o‘z vaqtida kiritilishini ta’minlash, shuningdek, “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi boshlig‘ining topshirig‘i bo‘yicha normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini Transport vazirligida ishlab chiqishda ishtirok etish;
xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lishning samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashrifini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy javobgarligini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga muvofiq amalga oshirish, xizmat safarlari asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini, xizmat safarlari xarajatlari uchun ajratiladigan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
“Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi tizimida korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek, huquqni qo‘llash amaliyotini va qonun hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya etish;
“Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi hududiy filiallar va idoraviy mansub tashkilotida korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek, huquqni qo‘llash amaliyoti va qonun hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
ushbu Nizomning 17-bandida nazarda tutilgan “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasining javobgarlik sohalari bo‘yicha;
ushbu Nizomning 22-bandida belgilangan o‘z funksional vazifalarining sifatli bajarilishi uchun shaxsan mas’uldir.
mutasaddilik qilinadigan masalalarda ushbu Nizomning 17-bandida nazarda tutilgan “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasining javobgarlik sohalari bo‘yicha;
ushbu Nizomning 23-bandida belgilangan o‘z funksional vazifalarining sifatli bajarilishi uchun shaxsan mas’uldir.
ushbu Nizomning 19-bandida nazarda tutilgan “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi markaziy apparatining javobgarlik sohalari bo‘yicha;
ushbu Nizomning 24-bandida belgilangan o‘z funksional vazifalarining sifatli bajarilishi uchun shaxsan mas’uldir.
ushbu Nizomning 21-bandida nazarda tutilgan “O‘ztemiryo‘lnazorat” inspeksiyasi hududiy filiallari va idoraviy mansub tashkilotining javobgarlik sohalari bo‘yicha;
ushbu Nizomning 25-bandida belgilangan o‘z funksional vazifalarining sifatli bajarilishi uchun shaxsan mas’uldir.
4. “O‘zyo‘linspeksiya” o‘z faoliyatida O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlariga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari, qarorlari va farmoyishlariga, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining (keyingi o‘rinlarda Vazirlar Mahkamasi deb ataladi) qarorlari va farmoyishlariga, Transport vazirligi qarorlariga, shuningdek, ushbu Nizom va boshqa qonun hujjatlariga amal qiladi.
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlarga rioya etish;
faoliyat sohasidagi masalalar bo‘yicha normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari sifatli ishlab chiqilishini, ularning “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi, “Qonunlar loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Norma ijodkorligi faoliyatini takomillashtirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida” 2018-yil 8-avgustdagi PF-5505-son Farmoni, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 26-avgustdagi PF-5519-son Farmoni bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining Reglamenti (keyingi o‘rinlarda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining Reglamenti deb ataladi), Vazirlar Mahkamasining 2019-yil 22-martdagi 242-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamenti (keyingi o‘rinlarda Vazirlar Mahkamasining Reglamenti deb ataladi) talablariga qat’iy muvofiq ravishda ishlab chiqilishi va o‘z vaqtida Transport vazirligiga kiritilishini tashkil etish, ularning Transport vazirligida ishlab chiqilishi, Transport vazirligi rahbariyati huzurida himoya qilinishi va Vazirlar Mahkamasida ko‘rib chiqilishi va qayta ishlanishida ishtirok etish;
Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”, “Qonunlar loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlariga hamda Vazirlar Mahkamasining 2016-yil 17-oktabrdagi 345-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarining qonun loyihalariga doir faoliyatining namunaviy reglamentiga muvofiq “O‘zyo‘linspeksiya”ning qonun loyihalari faoliyatini tashkil etish;
“O‘zyo‘linspeksiyasi” rahbarlari va xodimlarining xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning chet el mamlakatlariga chiqish tartibini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son qaroriga hamda “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lish samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy mas’uliyatini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarori talablariga to‘liq muvofiq ravishda tashkil etish va amalga oshirish, xizmat safarlarining asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini, xizmat safarlari xarajatlari uchun ajratiladigan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanilishini ta’minlash;
“O‘zyo‘linspeksiya” xodimlarining Vazirlar Mahkamasining 2016-yil 2-martdagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari xodimlarining odob-axloq namunaviy qoidalari asosida tasdiqlangan “O‘zyo‘linspeksiya” xodimlarining odob-axloq qoidalari (keyingi o‘rinlarda “O‘zyo‘linspeksiya” xodimlarining odob-axloq qoidalari deb ataladi) talablariga rioya etishini ta’minlash;
“Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq “O‘zyo‘linspeksiya”da korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek, huquqni qo‘llash amaliyoti va qonun hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqishga doir samarali ishlarni tashkil etish, “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunida belgilangan muddatlarda va tartibda jismoniy shaxslarni va yuridik shaxslar vakillarini muntazam shaxsan qabul qilish, shu jumladan, joylarga borib qabul qilish;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlarga rioya etish;
xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lishning samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashrifini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy javobgarligini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida“gi 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga to‘liq muvofiq ravishda amalga oshirish, xizmat safarlari asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini, xizmat safarlari xarajatlari uchun ajratiladigan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlarga rioya etish;
xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lishning samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashrifini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy javobgarligini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga to‘liq muvofiq ravishda amalga oshirish, xizmat safarlari asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini, xizmat safarlari xarajatlari uchun ajratiladigan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
“Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq “O‘zyo‘linspeksiya”da korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish chora-tadbirlarini qabul qilish, huquqiy amaliyot va qonunchilikni takomillashtirish chora-tadbirlarini ishlab chiqish va tatbiq etish yo‘li bilan ularning sodir etilishi ko‘maklashuvchi sabablar va sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish va bartaraf etish;
“Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni bilan belgilangan muddatda va tartibda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlarga amal qilish;
“Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq bo‘linmada korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish chora-tadbirlarini ko‘rish, huquqiy amaliyot va qonunchilikni takomillashtirish chora-tadbirlarini ishlab chiqish va tatbiq etish yo‘li bilan ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish va bartaraf etish;
ushbu Nizomning 18-bandida ko‘zda tutilgan “O‘zyo‘linspeksiya”ning javobgarlik sohalari bo‘yicha;
ushbu Nizomning 23-bandida ko‘rsatilgan o‘z funksional vazifalarini sifatli bajarish uchun shaxsan mas’uldir.
mutasaddilik qilinadigan masalalar bo‘yicha ushbu Nizomning 18-bandida ko‘zda tutilgan “O‘zyo‘linspeksiya”ning javobgarlik sohalari bo‘yicha;
ushbu Nizomning 24-bandida ko‘rsatilgan o‘z funksional vazifalarini sifatli bajarish uchun shaxsan mas’uldir.
ushbu Nizomning 20-bandida ko‘zda tutilgan “O‘zyo‘linspeksiya” markaziy apparatining javobgarlik sohalari bo‘yicha;
ushbu Nizomning 25-bandida ko‘rsatilgan o‘z funksional vazifalarini sifatli bajarish uchun shaxsan mas’uldir.
ushbu Nizomning 22-bandida ko‘zda tutilgan hududiy bo‘linmalarning javobgarlik sohalari bo‘yicha;
ushbu Nizomning 26-bandida ko‘rsatilgan o‘z funksional vazifalari sifatli bajarilishi uchun shaxsan mas’uldir.

Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi qoshidagi “Adolat” milliy huquqiy axborot markazi davlat muassasasi