Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

Hujjat 23.07.2018 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(2-bandning “a” kichik bandi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 20-iyundagi PQ-3794-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 21.06.2018-y., 07/18/3794/1378-son)
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(3-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 20-iyundagi PQ-3794-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 21.06.2018-y., 07/18/3794/1378-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(3-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 20-iyundagi PQ-3794-sonli qaroriga asosan xatboshilarbilan to‘ldirilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 21.06.2018-y., 07/18/3794/1378-son)
 LexUZ sharhi
4. Ushbu Nizomning 2 va 3-bandlarida belgilangan talablardan qat’i nazar, loyiha tashabbuskorlari (buyurtmachilar) investitsiyaviy va infratuzilma loyihalari bo‘yicha hujjatlarni O‘zbekiston Respublikasi Iqtisodiyot va sanoat vazirligi huzuridagi “Loyihalar va import kontraktlarini kompleks ekspertiza qilish markazi” DUK (keyingi o‘rinlarda — Markaz)ga kompleks ekspertizadan o‘tkazish uchun ixtiyoriy ravishda va shartnoma asosida kiritishi mumkin.
mazkur Nizomning 4-ilovasiga muvofiq birlamchi materiallar va hujjatlar ilova qilingan holda, TIA/TIHK loyihasi.
mazkur Nizomning 2-ilovasi talablariga muvofiqligi;
mazkur Nizomning 4-ilovasi va tasdiqlangan texnik topshiriq talablariga muvofiqligi;

Bosqichlar

T/r

Tadbirlar

Muddatlar

Mas’ul ijrochilar

1-bosqich. Loyihaning TIA(TIHK)ni ishlab chiqish uchun texnik topshiriq (TT) ishlab chiqish va ekspertizadan o‘tkazish

1.

Loyihaning TIA(TIHK)ni ishlab chiqish uchun TT ishlab chiqish, uni TITK bilan kelishish va Markazga kiritish

Loyiha tashabbuskorlari (buyurtmachilari), TITK

2.

Texnik topshiriqni ekspertizadan o‘tkazish hamda ijobiy xulosa yoki e’tirozlar berish

Ko‘pi bilan 15 ish kuni

Markaz

3.

Keltirilgan e’tirozlarni bartaraf etish va texnik topshiriqni Markazga takroran kiritish

Loyiha tashabbuskorlari (buyurtmachilari), TITK

4.

Tuzatilib, kiritilgan texnik topshiriqni ko‘rib chiqish va xulosa berish

Ko‘pi bilan 15 ish kuni

2-bosqich. Loyihaning TIA(TIHK)ni ishlab chiqish va ekspertizadan o‘tkazish

5.

Loyihani amalga oshirishni moliyalashtirishning dastlabki shartlari va manbalarini hisobga olgan holda tasdiqlangan TT asosida TIA/TIHK ishlab chiqish

Tashabbuskor

6.

TIA/TIHKni ekspertizadan o‘tkazish hamda ijobiy xulosa yoki e’tirozlar berish

Ko‘pi bilan 30 ish kuni

Markaz

7.

Keltirilgan e’tirozlarni bartaraf etish va loyiha TIA/TIHKni Markazga takroran kiritish

Loyiha tashabbuskorlari (buyurtmachilari), loyihalashtirish tashkiloti

8.

Tuzatilgan T�A/TIHKni ekspertizadan o‘tkazish va xulosa berish

Hujjatlar paketi to‘liq taqdim qilingandan keyin ko‘pi bilan 15 ish kuni

Markaz

9.

Markazning ijobiy xulosasi asosida loyiha TIA/TIHK parametrlarini tasdiqlash bo‘yicha tegishli qaror loyihasini tayyorlash

Belgilangan muddatlarga muvofiq

Tashabbuskor

10.

Ishchi hujjatlar hamda tender (tanlov) va boshqa hujjatlarni tayyorlash va ekspertizadan o‘tkazish

Tashabbuskorlar (buyurtmachilar), mas’ul organlar

LOYIHASI UChUN TIA/TIHK IShLAB ChIQIShGA
TEXNIK TOPShIRIQ

T/r

Asosiy ma’lumotlar va talablar ro‘yxati

Asosiy ma’lumotlar va talablar mazmuni

1.

Loyiha TIA/TIHKni ishlab chiqish uchun asos.

Hujjatlarni ishlab chiqish uchun asos bo‘lgan hujjat/hujjatlarning (O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti yoki Hukumati qarorlari, bayonnomalar, shartnomalar, bitimlar va boshqalar) nomi ko‘rsatiladi.

2.

Tashabbuskorning nomi.

Loyiha tashabbuskorining to‘liq nomi va rekvizitlari ko‘rsatiladi.

3.

Loyiha tashkilotining nomlanishi.

Muayyan tashkilotni belgilash bo‘yicha yo‘riqnoma hujjatlari mavjud bo‘lgan taqdirda, ushbu bandda loyiha tashkilotining to‘liq nomi (yo‘riqnoma hujjati ko‘rsatilgan holda) keltiriladi.

Tegishli yo‘riqnoma hujjati mavjud bo‘lmagan taqdirda, ushbu bandga “tanlov asosida aniqlanadi” deb yoziladi.

4.

Loyihaning hisob-kitob qilingan umumiy qiymati.

Loyihaning yo‘riqnoma hujjatlari yoki tashabbuskorning boshqa hujjatlari, qarorlari asosidagi taxminiy qiymati ko‘rsatiladi. Shuningdek, xarid qilinayotgan uskunalarning maqbul variantini tanlash, investitsiya davridagi moliyaviy xarajatlar va loyihaning boshqa xarajatlari bo‘yicha tahlillar asosida chegaralangan eng ko‘p qiymatni aniqlash to‘g‘risida ko‘rsatma beriladi.

5.

Qurilish turi.

Qurilish turi ko‘rsatiladi (yangi qurilish, rekonstruksiya, modernizatsiya, kengaytirish, kapital ta’mirlash).

6.

Navbatlar, ishga tushirish majmualari, qurilish bosqichlarini ajratib ko‘rsatish. Bir vaqtning o‘zida loyihalashtirish va qurish.

Navbatlar, ishga tushirish majmualari, qurilish bosqichlarini ajratib ko‘rsatish to‘g‘risidagi talablar ko‘rsatiladi. Bir vaqtning o‘zida loyihalashtirish va qurilish amalga oshirilganda uni o‘tkazish to‘g‘risidagi qaror sanasi va ro‘yxatga olish raqami ko‘rsatiladi.

7.

Korxona tarkibi.

Loyiha xususiyatlarini hisobga olgan holda korxonaning tarkibi: asosiy va yordamchi bino va inshootlarning dastlabki ro‘yxati, ularga qo‘yiladigan texnik-texnologik talablar, asosiy ko‘rsatkichlari ko‘rsatiladi.

8.

Ishlab chiqarish kooperatsiyasi va korxona infratuzilmasi.

Korxonaning sherik korxonalar bilan hamkorlikdagi faoliyati, shuningdek uning infratuzilmasi tarkibi ko‘rsatiladi.

9.

Ishlab chiqariladigan mahsulotlar (xizmatlar) nomenklaturasi.

Loyiha xususiyatlarini hisobga olgan holda ishlab chiqariladigan mahsulotlar (xizmatlar) nomenklaturasi ko‘rsatiladi.

10.

Korxonaning ishlash tartibi.

Loyiha xususiyatlarini hisobga olgan holda obyektning yil davomidagi ish bilan ta’minlanganlik darajasi, ish smenalari ko‘rsatiladi.

11.

Loyihaning ko‘lami va quvvati.

Yo‘riqnoma hujjatlari yoki tashabbuskorning boshqa hujjatlari, qarorlari asosida loyihaning ko‘lami va quvvati ko‘rsatiladi. Shuningdek, marketing tadqiqotlari asosida loyiha quvvatini aniqlashtirish bo‘yicha ko‘rsatmalar beriladi.

12.

Loyiha amalga oshiriladigan joy.

Loyihani amalga oshirish joyi to‘g‘risidagi aniq ma�lumot ko‘rsatiladi.

13.

Loyihaning maqsadi va vazifalari.

Loyihaning maqsadi va vazifalari aniq, shu jumladan miqdoriy ko‘rsatkichlarda bayon qilinadi.

14.

Loyihani amalga oshirish davri.

Yo‘riqnoma hujjatlari yoki tashabbuskorning boshqa hujjatlari, qarorlari asosida loyihani amalga oshirish mo‘ljallanayotgan davr to‘g‘risidagi ma’lumot ko‘rsatiladi.

15.

Moliyalashtirish manbalari.

Ko‘zda tutilayotgan moliyalashtirish m�nbalari (tashabbuskorning o‘z mablag‘lari, budjet mablag‘lari, bank kreditlari va boshqalar) ko‘rsatiladi.

16.

Qurilishning alohida shart-sharoitlari.

Qurilish maydoni (trassasi)ning xususiyatlari (seysmologik bardoshliligi, tuproq turi, suv va tuproq balandligi va boshqalar) ko‘rsatiladi.

17.

Loyihani amalga oshirish shakllari.

Loyihaning har bir bo‘limida loyiha maqsadlariga erishishning barcha ehtimoliy yo‘llari bo‘yicha qiyosiy tahlil o‘tkazish vazifasini qo‘ygan holda, ushbu maqsadlarga erishish yo‘llari (texnologik, moliyalashtirish sxemalari bo‘yicha, ishlar xususiyatlari bo‘yicha va boshqalar) ko‘rsatiladi.

18.

Loyihani moliyaviy asoslantirishga qo‘yiladigan talablar.

Moliyaviy asoslantirish asosli ishlab chiqarish xarajatlari va savdo tushumidan kelib chiqqan holda bajarilishi lozim. Bunda, soliq kodeksi va normativ-huquqiy hujjatlarga muvofiq soliqqa tortishning amaldagi barcha stavkalariga tayanish zarur. Shuningdek, asoslantirilgan moliyaviy hujjatlarni taqdim etgan holda, korxona moliyaviy ahvolining to‘liq tahlili hamda barcha birlamchi moliyaviy ma’lumotlarning dalillari kiritilishi, qabul qilingan standartlarga muvofiq keluvchi hisoblash metodikasini qo‘llash talab etiladi.

19.

Loyihani iqtisodiy asoslantirishga qo‘yiladigan talablar.

Iqtisodiy asoslantirish loyihaning iqtisodiy samaradorligini, xususan, tarmoq, hudud va umuman, milliy iqtisodiyot uchun iqtisodiy foydani aniq aks ettirishni inobatga olgan holda bajariladi. Shuningdek, loyihaning tarmoqqa ta’siri, uning iqtisodiyot uchun ijobiy samarasini asoslantirish, ehtimoliy iqtisodiy xavf-xatarlar, ularning darajalari va bu xavf-xatarlarni kamaytirish chora-tadbirlarini ko‘rsatish kerak bo‘ladi.

20.

Loyihaviy yechimlar uchun qo‘yiladigan asosiy talablar.

Loyihalashtirish obyektiga qarab, loyihaning shaharsozlik, arxitektura-rejalashtirish, konstruktiv, texnologik va boshqa yechimlariga qo‘yiladigan talablar ko‘rsatiladi. Shuningdek, loyiha xususiyatlaridan kelib chiqqan holda texnologik va muhandislik uskunalar, atrof muhitni muhofaza qilish, sanitar-epidemiologik va boshqalarga qo‘yiladigan talablar ham ko‘rsatiladi.

21.

Izlanish ishlarini olib borish.

Loyiha xususiyatlaridan kelib chiqqan holda, muhandislik tadqiqotlari (muhandislik geologiyasi, gidrogeologiya, topografik s’yomkalar va boshqalar) o‘tkazish zarurati ko‘rsatiladi.

22.

Obodonlashtirish va rekultivatsiya bo‘yicha talablar.

Hududni obodonlashtirish, ko‘chatlar o‘tqazish, ichki yo‘llar, piyodalar yo‘lkalari, avtomobil t�xtash joylari va boshqalarni qurish, shuningdek, yerlarni chopiq qilish bo‘yicha talablar keltiriladi.

23.

Loyihalashtirishning alohida shartlari.

Amalga oshirilayotgan loyihaning xususiyatlari va o‘ziga xosligidan kelib chiqib, loyihalash tashkilotiga qo‘yiladigan talablar aks ettirilishi lozim.

24.

Loyihalashtirishga qo‘yiladigan talablar.

Loyiha TIA/TIHK O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 20-fevraldagi PQ-3550-son qarori bilan tasdiqlangan Investitsiyaviy va infratuzilmaviy loyihalarning loyihaoldi va loyiha hujjatlarini ishlab chiqish, kompleks ekspertizadan o‘tkazish va tasdiqlash tartibi to‘g‘risidagi Nizomga 3-ilova talablariga muvofiq ishlab chiqilishi lozim.

25.

Narxni shakllantirish bo‘yicha talablar.

Loyihaning ko‘rib chiqilayotgan variantlari chegaralangan qiymatini hisoblash (yaxlitlangan normativlar, shu kabi obyektlar bo‘yicha narx ko‘rsatkichlari va boshqalardan foydalanish) bo‘yicha talablar ko‘rsatiladi.

26.

Loyiha TIAni ishlab chiqish muddatlari.

Loyihalashtirish xizmatlari ko‘rsatish shartnomasi tuzilgan sanadan boshlab loyihani ishlab chiqishning aniq muddatlari (oy) ko‘rsatiladi.

27.

Ish natijalarini taqdim qilish bo‘yicha talablar.

Loyihaning ishlab chiqilgan TIA/TIHKni ___ nusxada chop etilgan shaklda va 1 nusxa tahrir qilinadigan elektron shaklda tashabbuskorga taqdim qilish lozim. Ma’lumotlar hajmiga qarab loyiha bo‘limlari bir kitobga birlashtirilishi yoki alohida kitoblar shaklida tayyorlanishi �umkin.

28.

Birlamchi hujjatlar ro‘yxati.

Loyiha TIA/TIHKni ishlab chiqish uchun zarur bo‘lgan, ishlab chiquvchining talabi bilan tashabbuskor tomonidan mazkur texnik vazifaga ilova ko‘rinishida beriladigan barcha birlamchi hujjatlar.



Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
ushbu Nizomga 3-ilovaga muvofiq shakl bo‘yicha ariza;
ushbu Nizomga 4-ilovaga muvofiq shakl bo‘yicha ariza;
mazkur Nizomning 5-bandida ko‘rsatilgan hujjatlar taqdim etilgan va ko‘rsatiladigan xizmatlar uchun to‘lov amalga oshirilgani tasdiqlangan kundan boshlab 30 kun ichida tender hujjatlarini ekspertizadan o‘tkazadi va xulosani davlat buyurtmachisiga yuboradi;
mazkur Nizomning 6-bandida ko‘rsatilgan hujjatlar taqdim etilgan kundan boshlab 20 kun ichida texnik topshiriqni ekspertizadan o‘tkazadi va xulosani davlat buyurtmachisiga yuboradi.

O‘zbekiston Respublikasi Iqtisodiyot va sanoat vazirligi huzuridagi Loyihalar va import kontraktlarni kompleks ekspertiza qilish markaziga

20____yil _______________ __________-son

ARIZA

_________________________________________________________________________________________________ _____loyihasini amalga oshirish uchun _________________________________________________________________ ___________________________________________________________ tovarlar (ishlar, xizmatlar)ning davlat xaridi uchun n bo‘yicha xulosa berishingizni so‘raymiz.
Xarid qilinayotgan tovar (ishlar, xizmatlar) ning dastlabki umumiysummasi _________________________________________________________________________________________________.
Xarid qilinadigan tovar (ishlar, xizmatlar)ni moliyalashtirish manbalari (quyida sanab o‘tilganlardan biri ko‘rsatiladi):
o‘z mablag‘larimiz;
budjet mablag‘lari;
kreditlar (zaymlar);
boshqa manbalar (ko‘rsatiladi) hisobidan.
Arizachi/buyurtmachi bilan bog‘lanish raqamlari (ijrochi ko‘rsatilsin): ________________________________________________________________________________________________.
Texnik topshiriq elektron shaklda quyidagi manzilga yuborildi:
___________________.
Arizaga quyidagi hujjatlar ilova qilinmoqda:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
buyurtmachilar — ushbu Nizomning 6-bandida nazarda tutilgan hollarda kontraktlarni, import kontraktlari va ularga qo‘shimcha bitimlarni ekspertizadan o‘tkazish uchun Markazga murojaat qiluvchi shaxslar;
Keyingi tahrirga qarang.
moliyalashtirish manbalaridan qat’i nazar, ushbu Nizom 6-bandining “a” va “b” kichik bandlarida ko‘rsatilmagan tadbirkorlik subyektlari tomonidan tuziladigan kontraktlar va import kontraktlariga taalluqli emas. Bunda tadbirkorlik subyektlari kontraktlar, import kontraktlarini ixtiyoriy va shartnomaviy asosda ekspertizadan o‘tkazish va/yoki ro‘yxatga olish uchun Markazga kiritishlari mumkin;
ushbu Nizomning 1-ilovasiga muvofiq shakldagi ariza;
mazkur Nizomning 4-bobidagi talablarga muvofiq rasmiylashtirilgan kontrakt, import kontraktining asl nusxasi;
ushbu Nizomning 1-ilovasiga muvofiq shakldagi ariza;
mazkur Nizomning 4-bandi talablariga muvofiq rasmiylashtirilgan qo‘shimcha bitimning asl nusxasi;
8. Mazkur Nizomning 4-bandida ko‘zda tutilgan import kontraktlari va/yoki qo‘shimcha bitimlarni ekspertizadan o‘tkazish va ro‘yxatga olish uchun buyurtmachi Markazga quyidagi hujjatlarni taqdim etadi:
ushbu Nizomning 1-ilovasiga muvofiq shakldagi ariza;
9. Ushbu Nizomning 4-bandida nazarda tutilgan import kontraktlarini istisno qilganda, buyurtmachi Markazning talabiga ko‘ra import kontrakti va/yoki qo‘shimcha bitim bo‘yicha mahsulot yetkazib beruvchilarni identifikatsiya qilish uchun zarur bo‘lgan quyidagi ma’lumotlarni taqdim etadi:
32. O‘tkazilgan ekspertiza natijalari bo‘yicha buyurtmachiga mazkur Nizomning 3-ilovasiga muvofiq shaklda ijobiy xulosa hujjatlarning asl nusxalari beriladi yoki hujjatlar qaytarilish sabablarini ko‘rsatgan holda qaytarib beriladi.
Keyingi tahrirga qarang.

O‘zbekiston Respublikasi Iqtisodiyot va sanoat vazirligi huzuridagi Loyihalar va import kontraktlarini kompleks ekspertizadan o‘tkazish markaziga

20____ yil “____”_________________-son

ARIZA

Sizdan
_________________________________________________________________________________________________ (tashkilotning to‘liq nomi, mamlakati) bilan ____________________________________________________________ _____________________________________________ (tashkilotning to‘liq nomi, mamlakati)
o‘rtasida ______________________________________________________________________ (tovar, ishlar, xizmatlar nomlanishi) yetkazib berish bo‘yicha 20____ yil “___”_____________________________________________ dagi ______-son kontrakt/import kontrakti/qo‘shimcha bitim bo‘yicha xulosa berishingizni so‘raymiz.
Kontrakt/import kontrakti/qo‘shim�a bitimning umumiy qiymati
___________________________________.
Avvalroq Markaz tomonidan tovarlar (ishlar, xizmatlar)ning davlat xaridi uchun tender hujjatlari va (yoki) texnik topshiriqlarini ekspertizadan o‘tkazish yakunlari bo‘yicha 20____ yil “___”___________________ dagi
_______-son xulosasi berilgan. (Mavjud bo‘lsa.)
Kontrakt/import kontraktiga qo‘shimcha bitim asosida kiritilayotgan o‘zgartirishlar _____________________________________________________________________________________. (qo‘shimcha bitim kiritilayotgan holatlarda)
Kontrakt/import kontrakti/qo‘shimcha bitim bo‘yicha moliyalashtirish manbalari (quyidagilardan biri ko‘rsatiladi):
o‘z mablag‘lari;
budjet mablag‘lari;
kreditlar (qarzlar);
boshqa manbalar (ko‘rsatib o‘tiladi).
Kontrakt/import kontraktiyoki unga qo‘shimcha bitimni ekspertizadan o‘tkazganlik uchun to‘lovni amalga oshirishga kafolat beramiz.
Arizachining pochta manzili
(joylashgan joyi) _________________________________________________________________________________;
Arizachining bank rekvizitlari ______________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________;
Arizachi bilan bog‘lanish uchun aloqa raqamlari ________________________________________________________________________________________________;
Arizaga quyidagi hujjatlar ilova qilinadi (nizom talablariga muvofiq): _________________________________________________________________________________________________

Bosqichlar

Ishtirokchilar

Tadbirlar

Amalga oshirish muddati


1-bosqich

Kontrakt/import kontraktining buyurtmachisi va ijrochisi

Kontrakt/import kontrakti va/yoki qo‘shimcha bitim tuzadi

-


2-bosqich

Buyurtmachi

Talab qilingan hujjatlar paketini tayyorlaydi, arizani Loyihalar va import kontraktlarini kompleks ekspertizadan o‘tkazish markazida ro‘yxatdan o‘tkazadi va kontrakt/import kontrakti va/yoki qo‘shimcha bitimni ekspertizadan o‘tkazish uchun Markazga kiritadi

Kontrakt/import kontrakti va/yoki qo‘shimcha bitim imzolangandan keyin ko‘pi bilan bir oy ichida


3-bosqich

Markaz

Kontrakt/import kontrakti va/yoki qo‘shimcha bitimni ekspertizadan o‘tkazadi

20 kun ichida


AGAR “E’TIROZLAR BOR BO‘LSA

Tender hujjatlarini ekspertizadan o‘tkazish natijalariga qarab

AGARE’TIROZLAR YO‘Q BO‘LSA


4-bosqich

Markaz

Kontrakt/import kontraktini ro‘yxatdan o‘tkazadi va xulosani buyurtmachiga yuboradi

3 kun ichid�


5-bosqich

Markaz

E’tirozlar ko‘rsatilgan xat bilan birga kontrakt/import kontrakti va/yoki qo‘shimcha bitimni buyurtma�iga qayta ishlash uchun yuboradi

-


6-bosqich

Buyurtmachi

E’tirozlarni inobatga olgan holda kontrakt/import kontrakti va/yoki qo‘shimcha bitimni qayta ishlaydi va takroran ko‘rib chiqish uchun Markazga kiritadi

30 kun ichida*


7-bosqich

Markaz

Ko‘rsatilgan e’tirozlar bartaraf etilganligi nuqtai nazaridan takroran ko‘rib chiqadi

10 kun ichida


8-bosqich

Markaz

Kontrakt/import kontraktini ro‘yxatdan o‘tkazadi va xulosani buyurtmachiga yuboradi

3 kun ichida

“b” kichik bandning beshinchi xatboshidagi “a takje obespecheniye svoyevremennoy ekspertizi investitsionnix proyektov v sluchayax, predusmotrennix zakonodatelstvom” so‘zlari chiqarib tashlansin;
birinchi xatboshidagi “Ministerstvo vneshnix ekonomicheskix svyazey, investitsiy i torgovli Respubliki Uzbekistan” so‘zlari “Goskominvestitsiy” so‘zi bilan almashtirilsin;
to‘rtinchi xatboshidagi “a takje svoyevremennoye provedeniye ekspertizi investitsionnix proyektov i importnix kontraktov v sluchayax, predusmotrennix zakonodatelstvom” so‘zlari chiqarib tashlansin;
“g” kichik bandining to‘rtinchi xatboshidagi “a takje svoyevremennuyu ekspertizu investitsionnix proyektov v sluchayax, predusmotrennix zakonodatelstvom” so‘zlari chiqarib tashlansin;
“d” kichik bandining ikkinchi xatboshidagi “a takje svoyevremennuyu ekspertizu investitsionnix proyektov” so‘zlari chiqarib tashlansin;
b) 2-ilovaning II bo‘limidagi “Ministerstvo ekonomiki, Ministerstvo finansov” qatori chiqarib tashlansin;
to‘rtinchi — sakkizinchi xatboshilar tegishincha yettinchi — o‘n birinchi xatboshilar deb hisoblansin;
beshinchi xatboshidagi “Investitsiya dasturi” so‘zlari “rivojlanish davlat dasturi” so‘zlari bilan almashtirilsin.
ikkinchi xatboshi quyidagi tahrirda bayon etilsin:
uchinchi xatboshidagi “markazida majburiy kelishuvdan o‘tkaziladi” so‘zlari “Markazda majburiy ekspertizadan o‘tkaziladi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
to‘rtinchi xatboshi quyidagi tahrirda bayon etilsin:
b) 55-bandning uchinchi xatboshidagi “Iqtisodiyot vazirligi huzuridagi Tovar bozorlari konyunkturasini o‘rganish hamda investitsiya loyihalari va dasturlarini ekspertiza qilish respublika markazi yoki Tashqi iqtisodiy aloqalar, investitsiyalar va savdo vazirligining” so‘zlari “O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi qoshidagi Loyihalarni va import kontraktlarini kompleks ekspertiza qilish markazi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
v) 62-bandning birinchi va ikkinchi xatboshidagi “O‘zbekiston Respublikasi Tashqi iqtisodiy aloqalar, investitsiyalar va savdo vazirligida” so‘zlari “O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi qoshidagi Loyihalarni va import kontraktlarini kompleks ekspertiza qilish markazida” so‘zlari bilan almashtirilsin.
Keyingi tahrirga qarang.
a) 89-banddagi “Davarxitektqurilish” qo‘mitasi tomonidan” so‘zlari “O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi qoshidagi Loyihalarni va import kontraktlarini kompleks ekspertiza qilish markazi tomonidan” so‘zlari bilan almashtirilsin;
b) 92-banddagi “Davarxitektqurilish” qo‘mitasi tomonidan” so‘zlari “O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi tomonidan” so‘zlari bilan almashtirilsin;
birinchi xatboshidagi “Davarxitektqurilish” qo‘mitasi hududiy boshqarmasiga” so‘zlari “O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi qoshidagi Loyihalarni va import kontraktlarini kompleks ekspertiza qilish markaziga” so‘zlari bilan almashtirilsin;
uchinchi xatboshidagi “Davarxitektqurilish” qo‘mitasi tomonidan” so‘zlari “O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi qoshidagi Loyihalarni va import kontraktlarini kompleks ekspertiza qilish markazi tomonidan” so‘zlari bilan almashtirilsin;
g) 96-band quyidagi tahrirda bayon etilsin:
a) 2-band quyidagi tahrirda bayon etilsin:
birinchi xatboshidagi “import kontraktlarini ekspertizadan o‘tkazish va ro‘yxatga olish,” so‘zlari chiqarib tashlansin;

Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi qoshidagi “Adolat” milliy huquqiy axborot markazi davlat muassasasi