Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Muddatlar | |||
1. Vazirliklar, davlat qo‘mitalari, idoralar, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari | ||||||
1-bosqich | Davlat organi yoki boshqa tashkilot — ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjati loyihasini (keyingi o‘rinlarda loyiha deb ataladi) tayyorlash. 2. Loyihani ekspertizadan o‘tkazish. 3. Loyihani Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari muhokamasi portaliga muhokamadan o‘tkazish uchun joylashtirish. 4. Loyihaga ishlab chiquvchining rahbari (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) tomonidan viza qo‘yish va uni kelishish uchun manfaatdor vazirlik va idoralarga yuborish. | Topshiriqda belgilangan muddatlarda yoxud tashabbus tartibida Loyiha tayyorlanishiga ko‘ra | |||
2-bosqich | Manfaatdor vazirlik | 1. Loyihani birinchi rahbar (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) darajasida ko‘rib chiqish va viza qo‘yish. 2. E’tiroz va takliflar mavjud bo‘lgan taqdirda — tegishli xatni tayyorlash. | 1 kun mobaynida | |||
3-bosqich | Ishlab chiquvchi | Loyihani zarur materiallarni ilova qilgan holda huquqiy ekspertizadan o‘tkazish uchun Adliya vazirligiga yuborish. | Vazirlik | |||
4-bosqich | Adliya vazirligi | 1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish. 2. Huquqiy ekspertiza natijalariga ko‘ra loyihaga viza qo‘yish va uni qabul qilishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida xulosa taqdim etish. | 1 kun mobaynida | |||
5-bosqich | Ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. Loyiha bo‘yicha hujjatlar to‘plamini shakllantirish. 2. Loyihani Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | Loyiha kelishilgandan | |||
2. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi | ||||||
1-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | Kiritilgan loyihani ro‘yxatdan o‘tkazish va uni loyihani puxta ishlash uchun mas’ul bo‘lgan tarkibiy bo‘linmaga (keyingi o‘rinlarda tarkibiy bo‘linma deb ataladi) berish. | Loyiha tushganidan | |||
2-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyihani puxta ishlash uchun mas’ul ijrochini belgilash. 2. Loyihani milliy va davlat manfaatlarini ta’minlash, iqtisodiy samaradorligi va undagi masalalarning o‘zaro bog‘liqligi nuqtai nazaridan ekspert jihatidan ishlab chiqilishini amalga oshirish. 3. Loyiha Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga rioya qilinmasdan kiritilgan taqdirda — loyihani belgilangan tart�bda qaytarish. | Loyiha tushganidan 2 kunlik muddatdan kechikmay | |||
3-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyiha bo‘yicha tegishli Bosh vazir o‘rinbosariga yoki Bosh vazir maslahatchisiga axborot berish. 2. Loyihani moliyaviy va iqtisodiy ekspertizadan o‘tkazishni ta’minlash. 3. Yakuniy ishlangan loyihani tarkibiy bo‘linma rahbarining vizasi bilan Yuridik ta’minlash boshqarmasiga kiritish. | 1 kun mobaynida Loyiha moliyaviy | |||
4-bosqich | Yuridik ta’minlash boshqarmasi | 1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish, unga viza qo‘yish yoxud e’tiroz va takliflarni taqdim etish. 2. Loyihani tarkibiy bo‘linma bilan birgalikda puxta ishlash va unga viza qo‘yish. 3. Zarur hollarda mavjud kelishmovchiliklar bo‘yicha xulosa tayyorlash. | 3 kun muddatda | |||
5-bosqich | Tarkibiy | 1. Loyihani tegishlilik bo‘yicha Bosh vazir o‘rinbosarlari va Bosh vazir maslahatchilari bilan kelishish. 2. Loyiha bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi apparati boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosariga axborot berish. | Huquqiy ekspertiza o‘tkazilgandan so‘ng darhol | |||
6-bosqich | Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosari | 1. Loyihani uni ishlab chiqish uchun asos bo‘lgan topshiriq qamrab olinishi, qabul qilishning maqsadga muvofiqligi, belgilangan tartibda rasmiylashtirilganligi, tahliliy materiallar tayyorlanganligi hamda manfaatdor idoralar va Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmalari bilan kelishilganligi nuqtai nazaridan ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmagan yoki ular bartaraf etilgan taqdirda loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
7-bosqich | Apparat boshqaruvchisi | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish, zarur hollarda, loyihaga Bosh vazir tomonidan viza qo‘yish. 4. Loyihani ko‘rib chiqish uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish to‘g‘risidagi kuzatuv xatini imzolash. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
8-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | 1. Loyihani zarur hujjatlarni ilova qilgan holda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish. 2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborilgan loyihalarning hisobini yuritish. | Loyiha tushgan kunda darhol Doimiy |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Muddatlar | |||
1. Vazirliklar, davlat qo‘mitalari, idoralar, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari | ||||||
1-bosqich | Davlat organi — ishlab chiquvchi Vazirlar Mahk�masidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. Vazirlar Mahkamasining hujjati loyihasini (keyingi o‘rinlarda loyiha deb ataladi) tayyorlash. 2. Loyihani ekspertizadan o‘tkazish. 3. Loyihani Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari muhokamasi portaliga muhokamadan o‘tkazish uchun joylashtirish. 4. Loyihaga ishlab chiquvchining rahbari tomonidan viza qo‘yish va uni kelishish uchun manfaatdor vazirlik va idoralarga yuborish. | Topshiriqda belgilangan muddatlarda yoxud tashabbus tartibida Loyiha tayyorlanishiga ko‘ra | |||
2-bosqich | Manfaatdor vazirlik | 1. Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasini birinchi rahbar (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) darajasida ko‘rib chiqish va viza qo‘yish. 2. Vazirlar Mahkamasi farmoyishi loyihasini birinchi rahbar (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) darajasida ko‘rib chiqish va viza qo‘yish. 3. E’tiroz va takliflar mavjud bo‘lgan taqdirda — tegishli xatni tayyorlash. | 3 kun mobaynida 2 kun mobaynida | |||
3-bosqich | Ishlab chiquvchi | Loyihani zarur materiallarni ilova qilgan holda huquqiy ekspertizadan o‘tkazish uchun Adliya vazirligiga yuborish. | Vazirlik | |||
4-bosqich | Adliya vazirligi | 1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish. 2. Huquqiy ekspertiza natijalariga ko‘ra loyihaga viza qo‘yish va uni qabul qilishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida xulosa taqdim etish. | 10 kun | |||
5-bosqich | Ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. Loyiha bo‘yicha hujjatlar to‘plamini shakllantirish. 2. Loyihani Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | Loyiha kelishilgandan | |||
2. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi | ||||||
1-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | Kiritilgan loyihani ro‘yxatdan o‘tkazish va uni ishlash uchun mas’ul bo‘lgan tarkibiy bo‘linmaga (keyingi o‘rinlarda tarkibiy bo‘linma deb ataladi) berish. | Loyiha tushgandan so‘ng darhol | |||
2-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyihani ishlash uchun mas’ul ijrochini belgilash. 2. Loyihani milliy va davlat manfaatlarini ta’minlash, iqtisodiy samaradorligi va undagi masalalarning o‘zaro bog‘liqligi nuqtai nazaridan ekspert jihatidan ishlab chiqilishini amalga oshirish. 3. Loyiha Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga rioya qilinmasdan kiritilgan taqdirda — loyihani belgilangan tartibda qaytarish. | Loyiha tushgandan so‘ng darhol 2 kunlik muddatdan kechikmay | |||
3-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyiha bo‘yicha tegishli Bosh vazir o‘rinbosariga yoki Bosh vazir maslahatchisiga axborot berish. 2. Loyihani moliyaviy va iqtisodiy ekspertizadan o‘tkazishni ta’minlash. 3. Yakuniy ishlangan loyihani tarkibiy bo‘linma rahbarining vizasi bilan Yuridik ta’minlash boshqarmasiga kiritish. | 1 kun mobaynida Loyiha moliyaviy | |||
4-bosqich | Yuridik ta’minlash boshqarmasi | 1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish, unga viza qo‘yish yoxud e’tiroz va takliflarni taqdim etish. 2. Loyihani tarkibiy bo‘linma bilan birgalikda puxta ishlash va unga viza qo‘yish. 3. Zarur hollarda mavjud kelishmovchiliklar bo‘yicha xulosa tayyorlash. | 3 kun mobaynida | |||
5-bosqich | Tarkibiy bo‘linmalar | 1. Loyihani tegishlilik bo‘yicha Bosh vazir o‘rinbosarlari va Bosh vazir maslahatchilari bilan kelishish. 2. Loyiha bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi apparati boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosariga axborot berish. | Huquqiy ekspertizadan | |||
6-bosqich | Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosari | 1. Loyihani uni ishlab chiqish uchun asos bo‘lgan topshiriq qamrab olinishi, qabul qilishning maqsadga muvofiqligi, belgilangan tartibda rasmiylashtirilganligi, tahliliy materiallar tayyorlanganligi hamda manfaatdor idoralar va Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmalari bilan kelishilganligi nuqtai nazaridan ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmagan yoki ular bartaraf etilgan taqdirda — loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
7-bosqich | Apparat boshqaruvchisi | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish, zarur hollarda, loyihaga Bosh vazir tomonidan viza qo‘yish. 4. Loyihani ko‘rib chiqish uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish to‘g‘risidagi kuzatuv xatini imzolash. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
8-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | 1. Loyihani zarur hujjatlarni ilova qilgan holda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish. 2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborilgan loyihalar hisobini yuritish. | Loyiha tushgan kunda darhol Doimiy | |||
9-bosqich | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. Zarur hollarda loyiha bo‘yicha Rahbariyatga axborot berish. 2. Vazirlar Mahkamasiga: a) loyiha kelishilganligi to‘g‘risida; b) e’tiroz yoki takliflar mavjud bo‘lganda — ular to‘g‘risida xat yuborish. | Belgilangan muddatlarda | |||
10-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | 1. Loyihani ro‘yxatdan o‘tkazish va hisobga olish. 2. Loyihani tarkibiy bo‘linmaga berish. | Loyiha tushgandan keyin darhol | |||
11-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyihani axborot berish uchun tayyorlash. 2. Loyiha bo‘yicha apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yichao‘rinbosariga axborot berish. 3. Loyiha bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining e’tirozlari mavjud bo‘lgan taqdirda — puxta ishlash va e’tirozlarni bartaraf etishni, zarurat bo‘lganda ishlab chiquvchi | 1 kun mobaynida | |||
12-bosqich | Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalar bo‘yicha o‘rinbosari | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmaganda yoki ular bartaraf etilgan taqdirda — loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
13-bosqich | Apparat boshqaruvchisi | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish. 4. Loyihani Bosh vazirga imzolash uchun kiritish. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
14-bosqich | Bosh vazir | Vazirlar Mahkamasi hujjatini imzolash. | Loyiha kiritilishiga ko‘ra | |||
15-bosqich | Tarkibiy bo‘linma Umumiy bo‘lim, Birinchi bo‘lim | 1. Imzolangan Vazirlar Mahkamasining hujjatini ro‘yxatdan o‘tkazish. 2. Umumiy bo‘lim muhri bilan tasdiqlangan Vazirlar Mahkamasining hujjatini davlat organlari va boshqa tashkilotlarga jo‘natish. Zaruratga ko‘ra Vazirlar Mahkamasining hujjatiga uning e’lon qilinishini cheklaydigan grif qo‘yish. 3. Vazirlar Mahkamasining hujjatini rasmiy manbalarda e’lon qilish, | Hujjat imzolangan kunda | |||
Amaldagi tahrir | Taklif etilayotgan tahrir | Asoslash | ||||||||||
1. Vazirlar Mahkamasining 1996-yil 12-apreldagi 147-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat boshqaruvi organlari, sud organlari va notarial idoralari xodimlarining ayrim toifalari mehnatiga haq to‘lash shartlari | ||||||||||||
1. Mazkur qaror bilan tasdiqlangan lavozim razryadlari va tarif koeffitsiyentlarida nazarda tutilmagan lavozimlardagi davlat boshqaruvi organlari, sud organlari va notarial idoralarning ayrim toifadagi xodimlariga Mehnatga haq to‘lashning Yagona tarif setkasiga muvofiq razryadlar:
… | 1. Mazkur qaror bilan tasdiqlangan lavozim razryadlari va tarif koeffitsiyentlarida nazarda tutilmagan lavozimlardagi davlat boshqaruvi organlari, sud organlari va notarial idoralarning ayrim toifadagi xodimlariga Mehnatga haq to‘lashning Yagona tarif setkasiga muvofiq razryadlar: … (oltinchi xatboshi) viloyatlar, shaharlar va tumanlar hokimliklari apparatlari voyaga yetmaganlar ishlari bo‘yicha idoralararo komissiyalar hamda ma’muriy komissiyalarining mas’ul kotiblariga — tegishli hokimliklarning yetakchi mutaxassislari lavozim razryadlari darajasida, yetakchi mutaxassis lavozimi bo‘lmagan joylarda — birinchi toifali mutaxassislar lavozim razryadlari darajasida; … |
| ||||||||||
2. Vazirlar Mahkamasining 2015-yil 15-sentabrdagi 266-son qarori bilan tasdiqlangan Tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish qoidalari | ||||||||||||
8. Tashuvchining fuqarolik javobgarligini �ajburiy sug‘urta qilish shartnomasi va tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish bo‘yicha sug‘urta polisi tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish amalga oshirilganligini tasdiqlovchi hujjatlar hisoblanadi.
| 8. Tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish shartnomasi va tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish bo‘yicha sug‘urta polisi tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish amalga oshirilganligini tasdiqlovchi hujjatlar hisoblanadi. Tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish bo‘yicha sug‘urta polisi (keyingi o‘rinlarda sug‘urta polisi deb ataladi) tegishli blankada va tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish shartnomasiga kiritilgan transport vositalari soniga teng nusxalarda rasmiylashtiriladi. | “Iqtisodiyotning jadal rivojlanishini ta’minlashga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar qabul qilinishi munosabati bilan O‘zbekiston Respublikasining ayrim qonun hujjatlariga o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritish to‘g‘risida” 2018-yil 26-iyuldagi O‘RQ-488-son O‘zbekiston Respublikasi Qonuniga muvofiq kiritilmoqda. Bugungi kunda O‘zbekistonda faoliyatni amalga oshiruvchi tashuvchilar taxminan 50,0 mingta avtotransport vositasiga ega, ulardan 2017-yilda — 21,2 mingtasi (42,4%) sug‘urta qilingan, 2018-yilning 9 oyida esa — 12,0 mingtasi (24,0%) sug‘urta qilingan. Tashuvchilar o‘z javobgarligini uchinchi shaxslar oldida sug‘urta qilishda mavjud 50 — 60 ta vtotransport vositasidan 5 — 10 tasini sug‘urta qiladilar va ushbu polislarni litsenziya olishda mas’ul organga taqdim etadilar. Natijada tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilishni to‘liq qamrab olish ta’minlanmaydi. “Tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish to‘g‘risida”gi Qonunni to‘liq amalga oshirish maqsadidahar bir transport vositasi bo‘yicha alohida sug‘urta polisi berilishini ta’minlash zarur. | ||||||||||
13. Tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish bo‘yicha sug‘urta polisi tashuvchiga sug‘urtalovchining yoki sug‘urta agentining hisob raqamiga tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish shartnomasi bo‘yicha sug‘urta mukofoti (keyingi o‘rinlarda sug‘urta mukofoti deb ataladi) kelib tushgan kundan keyingi uch ish kunidan kechikmay beriladi. Tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish bo‘yicha sug‘urta polisi blankasi qat’iy hisobda turadigan hujjat bo‘lib, hisobga olish seriyasiga, raqamiga va himoyalanganlikning kamida 3 darajasiga ega bo‘lishi kerak. Sug‘urta polisi blankasi sug‘urtalovchining buyurtmasi bo‘yicha, bosmaxona usulida, A4 (210 — 297 mm) formatda “Davlat belgisi” davlat-ishlab chiqarish birlashmasida ushbu Qoidalarga 4-ilovaga binoan namunaga muvofiq tayyorlanadi. | 13. Sug‘urta polisi sug‘urtalovchining yoki sug‘urta agentining hisob raqamiga tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish shartnomasi bo‘yicha sug‘urta mukofoti (keyingi o‘rinlarda sug‘urta mukofoti deb ataladi) tushgan kundan keyingi uch ish kunidan kechikmay beriladi. Sug‘urta polisi blankasi qat’iy hisobda turadigan hujjat bo‘lib, hisobga olish seriyasiga, raqamiga va himoyalanganlikning kamida 3 darajasiga ega bo‘lishi kerak. Sug‘urta polisi blankasi sug‘urtalovchining buyurtmasi bo‘yicha, bosmaxona usulida, A4 (210 — 297 mm) formatda “Davlat belgisi” davlat-ishlab chiqarish birlashmasida ushbu Qoidalarga 4-ilovaga binoan namunaga muvofiq tayyorlanadi. | 8-band bilan “sug‘urta polisi” so‘zlari chiqarib tashlanayotganligi munosabati bilan Tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish qoidalarining 13-bandiga o‘zgartirishlar kiritish nazarda tutilmoqda. | ||||||||||
Qoidalarga “6. Sug‘urta qilish davri: 20__ yil “__” ______dan 20__ yil “___” _________gacha. Transport vositalari (vagonlar) haqida
| Qoidalarga “6. Sug‘urta qilish davri: 20__ yil “__” ______dan 20__ yil “___” _________gacha. | “Iqtisodiyotning jadal rivojlanishini ta’minlashga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar qabul qilinishi munosabati bilan O‘zbekiston Respublikasining ayrim qonun hujjatlariga o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritish to‘g‘risida” 2018-yil 26-iyuldagi O‘RQ-488-son O‘zbekiston Respublikasi Qonuniga muvofiq kiritilmoqda. Sug‘urta polisi har bir transport vositasiga berilishi hisobga olinib har bir transport vositasi to‘g‘risida asosiy axborotni ko‘rsatish maqsadga muvofiqdir (FK). |
Amaldagi tahrir | Asoslash | |
1. Vazirlar Mahkamasining 2006-yil 30-dekabrdagi 272-son qarori bilan tasdiqlangan Yakka tartibdagi uy-joy qurilishi to‘g‘risida nizom | ||
IV. Loyiha hujjatlarini ishlab chiqish, tasdiqlash va qurilish ishlarini bajarish huquqiga ruxsat berish 20. Uy-joy qurilishi namunaviy yoki yakka tartibda ishlab chiqilgan loyiha bo‘yicha amalga oshirilishi mumkin, yakka tartibda ishlab chiqilgan loyiha tuman (shahar) arxitektori bilan kelishilishi kerak. 26. Yakka tartibdagi uy-joy qurilishini moliyalashtirish yakka tartibdagi uy-joyni qurayotgan shaxsning (keyingi o‘rinlarda “quruvchi” deb yuritiladi) o‘z mablag‘lari, bankning ipoteka kreditlari va qonun hujjatlarida belgilangan tartibda boshqa qarz mablag‘lari hisobiga amalga oshiriladi. 28. Uy-joy qurilishi tugallangandan keyin quruvchi tuman (shahar) hokimi tomonidan uy-joyni foydalanishga qabul qilish yuzasidan tashkil etiladigan qabul qilish komissiyasiga murojaat qiladi. | “Arxitektura va qurilish sohasida davlat xizmatlari ko‘rsatishning ayrim ma’muriy reglamentlarini tasdiqlash to‘g‘risida”gi qaror loyihasiga 6-ilovada yakka tartibdagi uy-joy qurilishi (rekonstruksiya qilish)ning loyiha-smeta hujjatlarini kelishish bo‘yicha Davlat xizmatlari ko‘rsatishning ma’muriy reglamentini tasdiqlash nazarda tutilmoqda. Shu munosabat bilan Vazirlar Mahkamasining 2006-yil 30-dekabrdagi 272-son qarori bilan tasdiqlangan Yakka tartibdagi uy-joy qurilishi to‘g‘risidagi Nizomning IV bo‘limini o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblash taklif etilmoqda. | |
2. Vazirlar Mahkamasining “Davlat xizmatlari markazlari tomonidan yakka tartibda uy-joy qurish (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnomalarni rasmiylashtirish, loyihalarni vakolatli organlarda bir joyning o‘zida kelishish tartibi to‘g‘risidagi nizomni tasdiqlash haqida” 2009-yil 2-iyuldagi 184-son qarori | ||
Vazirlar Mahkamasining “Yakka tartibda uy-joy qurish (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnomalarni rasmiylashtirishning, loyihalarni vakolatli organlarda bir joyning o‘zida kelishishning soddalashtirilgan tartibini joriy etish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2009-yil 30-apreldagi 127-son qarorini bajarish yuzasidan Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi: 1. Davlat xizmatlari markazlari tomonidan yakka tartibda uy-joy qurish (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnomalarni rasmiylashtirish, loyihalarni vakolatli organlarda bir joyning o‘zida kelishish tartibi to‘g‘risidagi nizom ilovaga muvofiq tasdiqlansin. 2. Vazirliklar va idoralar bir oy muddatda o‘z normativ-huquqiy hujjatlarini ushbu qarorga muvofiqlashtirsinlar. | “Arxitektura va qurilish sohasida davlat xizmatlari ko‘rsatishning ayrim ma’muriy reglamentlarini tasdiqlash to‘g‘risida”gi qaror loyihasiga 6-ilovada yakka tartibdagi uy-joy qurilishi (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnoma berish bo‘yicha Davlat xizmatlari ko‘rsatishning ma’muriy reglamentini tasdiqlash nazarda tutilmoqda. Shu munosabat bilan Vazirlar Mahkamasining “Davlat xizmatlari markazlari tomonidan yakka tartibda uy-joy qurish (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnomalarni rasmiylashtirish, loyihalarni vakolatli organlarda bir joyning o‘zida kelishish tartibi to‘g‘risidagi nizomni tasdiqlash haqida” 2009-yil 2-iyuldagi 184-son qarorini o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblash taklif etilmoqda. | |
Vazirlar Mahkamasining 2009-yil 2-iyuldagi 184-son qaroriga ilova Davlat xizmatlari markazlari tomonidan yakka tartibda uy-joy qurish (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnomalarni rasmiylashtirish, loyihalarni vakolatli organlarda bir joyning o‘zida kelishish tartibi to‘g‘risida NIZOM … | ||
3. Vazirlar Mahkamasining “Shaharsozlik faoliyati sohasida ruxsat berish tartibotlari va davlat nazorati tizimini takomillashtirish to‘g‘risida” 2011-yil 29-iyuldagi 222-son qarori | ||
Vazirlar Mahkamasining 2011-yil 29-iyuldagi 222-son qaroriga 4-ilova O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining ayrim qarorlariga kiritilayotgan o‘zgartirish va qo‘shimchalar ... 5. Vazirlar Mahkamasining 2009-yil 2-iyuldagi 184-son qarori (O‘zbekiston Respublikasi QT, 2009-y., 7-son, 53-modda) bilan tasdiqlangan Tumanlar (shaharlar) hokimliklari huzuridagi tadbirkorlik subyektlarini ro‘yxatdan o‘tkazish inspeksiyalari tomonidan yakka tartibda uy-joy qurish (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnomalarni rasmiylashtirish, loyihalarni vakolatli organlarda bir joyning o‘zida kelishish tartibi to‘g‘risidagi Nizo� 16-bandining oltinchi xatboshisi chiqarib tashlansin. | Vazirlar Mahkamasining “Davlat xizmatlari markazlari tomonidan yakka tartibda uy-joy qurish (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnomalarni rasmiylashtirish, loyihalarni vakolatli organlarda bir joyning o‘zida kelishish tartibi to‘g‘risidagi nizomni tasdiqlash haqida” 2009-yil 2-iyuldagi 184-son qarori o‘z kuchini yo‘qotganligi munosabati bilan unga kiritilgan barcha o‘zgarishlar va qo‘shimchalarni o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblash taklif etilmoqda. | |
_______________________________________________ | ______________________ | ____________________________________ |
(ishlab chiquvchi rahbarining lavozimi) | (imzo) | (F.I.O.) |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Muddatlar | |||
1. Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqishda tartibga solish ta’sirini baholash | ||||||
1-bosqich | Davlat organi yoki boshqa tashkilot — ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini (keyingi o‘rinlarda loyiha deb ataladi) tayyorlash. 2. Loyihaning tartibga solish ta’sirini dastlabki tarzda baholash. 3. Loyihani Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari muhokamasi portaliga joylashtirish. | Topshiriqda belgilangan muddatlarda | |||
2-bosqich | Davlat organi yoki boshqa tashkilot — ishlab chiquvchi
| 1. Loyihani tegishliligi bo‘yicha manfaatdor vazirlik va idoralar bilan kelishish. 2. Loyihani vazirlik va idoralarning e’tirozlari, shuningdek normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari muhokamasi portali orqali tushgan mulohazalarni inobatga olgan holda puxta ishlash. 3. Loyihani zarur materiallarni ilova qilgan holda tartibga solish ta’sirini baholash uchun O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligiga kiritish. 4. Loyihani ko‘rib chiqish va unga viza qo‘yish, loyihaga fikr-mulohazalar va takliflar mavjud bo‘lgan taqdirda — xulosa tayyorlash. | Topshiriqda belgilangan muddatlarda | |||
3-bosqich | Davlat organi yoki boshqa tashkilot — ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. Loyiha bo‘yicha hujjatlar to‘plamini shakllantirish. 2. Loyihani Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | Topshiriqda belgilangan mud?atlarda | |||
4-bosqich | Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmasi | 1. Loyihani ishlash uchun mas’ul ijrochini belgilash. 2. Loyihani milliy va davlat manfaatlarini ta’minlash, iqtisodiy samaradorligi va undagi masalalarning o‘zaro bog‘liqligi nuqtai nazaridan ekspert jihatidan ishlab chiqilishini amalga oshirish. 3. Loyihani tartibga solish ta’sirini baholash uchun Yuridik ta’minlash boshqarmasiga kiritish. | Loyiha tushgandan
| |||
5-bosqich | Vazirlar Mahkamasining Yuridik ta’minlash boshqarmasi | 1. Loyihaning tartibga solish ta’sirini baholashni amalga oshirish. 2. Loyihani apparatning tegishli tarkibiy bo‘linmasi bilan birgalikda puxta ishlash. 3. Loyihani qabul qilishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida xulosa tayyorlash. | 3 kun mobaynida (loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish doirasida) | |||
6-bosqich | Apparatning tarkibiy bo‘linmasi | 1. Loyihani tegishlilik bo‘yicha Bosh vazir o‘rinbosarlari va Bosh vazir maslahatchilari bilan kelishish. 2. Loyihani kelishish uchun Vazirlar Mahkamasi apparati boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosariga kiritish. | Tartibga solish ta’sirini baholash o‘tkazilganidan so‘ng darhol | |||
2. Normativ-huquqiy hujjatlar qabul qilingandan keyin tartibga solish ta’sirini baholash | ||||||
1-bosqich | Yuridik ta’minlash boshqarmasi | 1. Normativ-huquqiy hujjat qabul qilinganidan so‘ng olti oy o‘tgach u bo‘yicha tartibga solish ta’sirini baholashni o‘tkazish bo‘yicha takliflar tayyorlash. 2. Takliflarni ko‘rib chiqish uchun apparat rahbariyatiga kiritish. 3. Normativ-huquqiy hujjatning tartibga solish ta’sirini baholash bo‘yicha tadbirlarni Vazirlar Mahkamasining ish rejasiga kiritish. | Topshiriqda belgilangan muddatlarda | |||
2-bosqich | Yuridik ta’minlash boshqarmasi | 1. Tartibga solish ta’siri baholanishi lozim bo‘lgan masalalarni shakllantirish. 2. Vazirlar Mahkamasi apparati tarkibiy bo‘linmalari, vazirlik, idora va boshqa tashkilotlarning vakillaridan iborat ishchi guruh tashkil etish. 3. Mas’ul vazirlik va idoralarga baholash o‘tkazilishi haqida bildirishnoma yuborish. | Bir kun muddatda
| |||
3-bosqich | Ishchi guruh | 1. Normativ-huquqiy hujjatning samaradorligi va natijadorligini jamoatchilik tomonidan muhokama qilish maqsadida rejalashtirilayotgan tadbir to‘g‘risidagi axborotni Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari muhokamasi portaliga joylashtirish. 2. Normativ-huquqiy hujjatning samaradorligi va natijadorligini, zarur hollarda, joyiga chiqqan holda tahlil qilish. 3. Normativ-huquqiy hujjatning samaradorligi va natijadorligini baholash yakunlari bo‘yicha tegishli normativ-huquqiy hujjatga tuzatishlar kiritish yoxud hujjatni yoki uning tarkibiy qismini o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblash yuzasidan asoslangan takliflarni o‘z ichiga oladigan xulosa tayyorlash. | Belgilangan muddatlarda
| |||
4-bosqich | Yuridik ta’minlash boshqarmasi | 1. Tartibga solish ta’sirini baholash yakunlari bo‘yicha xulosani puxta ishlash. 2. Xulosani tegishli materiallarni ilova qilgan holda keyinchalik O‘zbekiston Respublikasining Bosh vaziriga axborot berish uchun apparat boshqaruvchisiga kiritish. 3. Zarur hollarda tartibga solish ta’sirini baholash natijalarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish. 4. Normativ-huquqiy hujjatlarning tartibga solish ta’sirini baholash natijalari bo‘yicha ma’lumotlar bazasini yuritish. | 1 kun muddatda
|
Bosqichlar | Subyektlar | Harakatlar | Muddatlar | |||
1. Vazirliklar, davlat qo‘mitalari, idoralar, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari | ||||||
1-bosqich | Davlat organi yoki boshqa tashkilot – ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. Qonun loyihasini (keyingi o‘rinlarda loyiha deb ataladi) tayyorlash. 2. Loyihani ekspertizadan o‘tkazish. 3. Loyihani Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari muhokamasi portaliga muhokamadan o‘tkazish uchun joylashtirish. 4. Loyihaga ishlab chiquvchining rahbari tomonidan viza qo‘yish va uni kelishish uchun manfaatdor vazirlik va idoralarga yuborish. | Topshiriqda belgilangan muddatlarda yoxud tashabbus tartibida Loyiha tayyorlanishiga ko‘ra | |||
2-bosqich | Manfaatdor vazirlik | 1. Loyihani birinchi rahbar (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) darajasida ko‘rib chiqish va viza qo‘yish. 2. E’tiroz va takliflar mavjud bo‘lgan taqdirda — tegishli xatni tayyorlash. | 7 kun muddatda | |||
3-bosqich | Ishlab chiquvchi | Loyihani zarur materiallarni ilova qilgan holda huquqiy ekspertizadan o‘tkazish uchun Adliya vazirligiga yuborish. | Vazirliklar va idoralar bilan kelishilgandan so‘ng | |||
4-bosqich | Adliya vazirligi | 1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish. 2. Huquqiy ekspertiza natijalariga ko‘ra loyihaga viza qo‘yish va uni qabul qilishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida xulosa taqdim etish. | 10 kun muddatda | |||
5-bosqich | Ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. Loyiha bo‘yicha hujjatlar to‘plamini shakllantirish. 2. Loyihani Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | Loyiha kelishilgandan | |||
2. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi | ||||||
1-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | Kiritilgan loyihani ro‘yxatdan o‘tkazish va ishlash uchun mas’ul bo‘lgan tarkibiy bo‘linmaga (keyingi o‘rinlarda tarkibiy bo‘linma deb ataladi) berish. | Loyiha tushganidan | |||
2-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyihani puxta ishlash uchun mas’ul ijrochini belgilash. 2. Loyihani milliy va davlat manfaatlarini ta’minlash, iqtisodiy samaradorligi va undagi masalalarning o‘zaro bog‘liqligi nuqtai nazaridan ekspert jihatidan ishlab chiqilishini amalga oshirish. 3. Loyiha Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga rioya qilinmasdan kiritilgan taqdirda — loyihani belgilangan tartibda qaytarish. | Loyiha tushgandan keyin darhol 2 kunlik muddatdan kechikmay | |||
3-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyiha bo‘yicha tegishli Bosh vazir o‘rinbosariga yoki maslahatchisiga axborot berish. 2. Loyihani moliyaviy va iqtisodiy ekspertizadan o‘tkazishni ta’minlash. 3. Yakuniy ishlangan loyihani tarkibiy bo‘linma rahbarining vizasi bilan Yuridik ta’minlash boshqarmasiga kiritish. | 1 kun mobaynida Loyiha moliyaviy | |||
4-bosqich | Yuridik ta’minlash boshqarmasi | 1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish, unga viza qo‘yish yoxud e’tiroz va takliflarni taqdim etish. 2. Loyihani tarkibiy bo‘linma bilan birgalikda puxta ishlash va unga viza qo‘yish. 3. Zarur hollarda mavjud kelishmovchiliklar bo‘yicha xulosa tayyorlash. | 3 kun muddatda | |||
5-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyihani tegishlilik bo‘yicha Bosh vazir o‘rinbosarlari va maslahatchilari bilan kelishish. 2. Loyiha bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi apparati boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosariga axborot berish. | Huquqiy ekspertiza o‘tkazilgandan so‘ng darhol | |||
6-bosqich | Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosari | 1. Loyihani uni ishlab chiqish uchun asos bo‘lgan topshiriq qamrab olinishi, qabul qilishning maqsadga muvofiqligi, belgilangan tartibda rasmiylashtirilganligi, tahliliy materiallar tayyorlanganligi hamda manfaatdor idoralar va Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmalari bilan kelishilganligi nuqtai nazaridan ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmagan yoki ular bartaraf etilgan taqdirda loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
7-bosqich | Apparat boshqaruvchisi | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish, zarur hollarda, loyihaga Bosh vazir tomonidan viza qo‘yish. 4. Loyihani ko‘rib chiqish uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish to‘g‘risidagi kuzatuv xatini imzolash. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
8-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | 1. Loyihani zarur hujjatlarni ilova qilgan holda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish. 2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga kelishish uchun yuborilgan loyihalarning hisobini yuritish. | Loyiha kelib tushgan kun darhol Doimiy | |||
9-bosqich | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. Zarur hollarda loyiha bo‘yicha Rahbariyatga axborot berish. 2. Vazirlar Mahkamasiga: a) loyiha kelishilganligi to‘g‘risida; b) e’tiroz yoki takliflar mavjud bo‘lganda — ular to‘g‘risida xat yuborish. | Belgilangan muddatlarda | |||
10-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | 1. Loyihani kelishilgandan so‘ng ro‘yxatdan o‘tkazish va hisobga olish. 2. Loyihani tarkibiy bo‘linmaga berish. | Loyiha tushgan kunda darhol | |||
11-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Qonun loyihasini Vazirlar Mahkamas�ning Rayosatida ko‘rib chiqishiga kiritish uchun loyihani va hujjatlar to‘plamini tayyorlash. 2. Loyiha va hujjatlar to‘plami bo‘yicha apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosariga axborot berish. 3. Loyiha bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining e’tirozlari mavjud bo‘lgan taqdirda — puxta ishlash va e’tirozlarni bartaraf etishni, zarurat bo‘lganda ishlab chiquvchi va Yuridik ta’minlash boshqarmasi bilan birgalikda tashkil etish. | 3 kun mobaynida | |||
12-bosqich | Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosari | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmaganda yoki ular bartaraf etilgan taqdirda — loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
13-bosqich | Apparat boshqaruvchisi | 1. Loyihani va hujjatlar to‘plamini ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish hamda loyihani Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisida ko‘rib chiqish masalasini kelishish. 4. Bosh vazir rozilik bergan taqdirda — loyihani ko‘rib chiqish to‘g‘risidagi masalani Vazirlar Mahkamasi Rayosatining navbatdagi majlisi kun tartibiga kiritish. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
14-bosqich | Tarkibiy bo‘linma Vazirlar Mahkamasining Oliy Majlisdagi Vakolatli vakili | 1. Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisi kun tartibiga kiritilgan loyiha bo‘yicha materiallarni tarqatish. 2. Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisida muhokama qilish uchun loyiha bo‘yicha zarur materiallarni tayyorlash. | 1 kun muddatda | |||
15-bosqich | Vazirlar Mahkamasi Rayosati | Loyihani ko‘rib chiqish va uning natijasi bo‘yicha loyihani ma’qullash yoxud qo‘shimcha ravishda puxta ishlab chiqish uchun qaytarish. | Har hafta (qoidaga ko‘ra, | |||
16-bosqich | Tarkibiy bo‘linma Vazirlar Mahkamasining Oliy Majlisdagi vakolatli vakili | 1. Loyiha ma’qullangan taqdirda — uni Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish uchun tayyorlash. 2. Loyiha bo‘yicha materiallar yuzasidan Bosh vazirga axborot berish. | Qonun loyihasi Rayosat majlisida ma’qullangan kun | |||
17-bosqich | Apparat boshqaruvchisi | Loyiha bo‘yicha materiallarni imzolash uchun Bosh vazirga kiritish. | Qonun loyihasi Rayosat majlisida ma’qullangan kun | |||
18-bosqich | Bosh vazir | Loyihani Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish uchun kuzatuv xatini imzolash. | Qonun loyihasi Rayosat majlisida ma’qullangan kun | |||
19-bosqich | Tarkibiy bo‘linma Vazirlar Mahkamasining Oliy Majlisdagi vakolatli vakili | Loyiha: Oliy Majlis Qonunchilik palatasining qo‘mitalari, komissiyalari, fraksiyalarida va majlisida; Oliy Majlis Senatining qo‘mitalari, komissiyalarida va yalpi majlisida himoya qilinishini ta’minlash. | Belgilangan muddatlarda |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Muddatlar | |||
1-bosqich | Mas’ul organ | 1. Vazirlar Mahkamasining bayonnoma qarori loyihasini (keyingi o‘rinlarda loyiha deb ataladi) ishlab chiqadi, Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlislarining bayonnomalari bundan mustasno. 2. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish uchun Adliya vazirligiga yuboradi. | Vazirlar Mahkamasi majlisi tugagandan so‘ng 1 kun muddatda | |||
2-bosqich | Adliya | 1. Loyihani umummajburiy ko‘rsatmalar, shu jumladan, yakka tartibdagi imtiyozlar va preferensiyalar berishni nazarda tutuvchi normalar mavjudligi nuqtai nazaridan huquqiy ekspertizadan o‘tkazadi. 2. Huquqiy ekspertizadan o‘tkazish natijasi bo‘yicha ishlab chiquvchiga loyiha bo‘yicha xulosani yuboradi. | Loyihani olgan kundan boshlab | |||
3-bosqich |
Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmasi | 1. Adliya vazirligidan taklif va e’tirozlar tushgan taqdirda loyihani qayta ishlaydi va Vazirlar Mahkamasiga kiritadi. 2. Loyihani tasdiqlash uchun tayyorlaydi. | Huquqiy ekspertiza o‘tkazilgandan keyin 1 kun muddatda Loyiha Vazirlar Mahkamasiga kiritilgandan so‘ng | |||
4-bosqich | Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmasi | 1. Loyihani O‘zbekiston Respublikasi Bosh vaziriga yoxud uning o‘rinbosarlariga tasdiqlash uchun kiritadi. 2. Vazirlar Mahkamasining tasdiqlangan bayonnoma qarorini hisobga olishni tashkil etish uchun Adliya vazirligiga yuboradi. | Vazirlar Mahkamasi rahbariyatining ko‘rsatmasi bo‘yicha Tasdiqlangandan so‘ng 1 kun muddatda | |||
5-bosqich | Adliya | Vazirlar Mahkamasining tasdiqlangan bayonnoma qarorini hisobga olishni amalga oshiradi. | Vazirlar Mahkamasining bayonnoma qarori tushgandan so‘ng |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Muddatlar | |||||||||||||||||||||
1-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari | Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarida hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomi holati bo‘yicha oldin o‘tkazilgan o‘rganishlarni tahlil qilish. | Dekabr, | |||||||||||||||||||||
2-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri | Hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomining holatini maqsadli o‘rganish bo‘yicha tadbirlarni Nazorat va ijro intizomi bo‘limining ish rejasiga kiritish. | Dekabr, | |||||||||||||||||||||
3-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari | Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarida hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomining holatini o‘rganish holati bo‘yicha materiallar tayyorlash (ishchi guruh tarkibi, so‘rovnoma, jadvallar va shu kabilar). | Ish rejasiga muvofiq | |||||||||||||||||||||
4-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri | Tayyorlangan materiallarni Bosh vazirning tegishli o‘rinbosari yoki maslahatchisi bilan kelishish. | Ish rejasiga muvofiq | |||||||||||||||||||||
5-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari | Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarida hujjatlar bilan ishlashni va ijro intizomining holatini o‘rganish. | Ish rejasiga muvofiq | |||||||||||||||||||||
6-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari | Hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomining holatini o‘rganish yakunlari bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisida ko‘rib chiqish uchun tahliliy materiallarni tayyorlash. | Keyingi oyning | |||||||||||||||||||||
7-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari | Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisi bayonnomasi loyihasini ishlab chiqish va tasdiqlash uchun kiritish. | Keyingi oyning | |||||||||||||||||||||
8-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari | Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisining tasdiqlangan bayonnomasi bajarilishi holati monitoringini olib borish. | Har kuni | |||||||||||||||||||||
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Muddatlar | |||
1-bosqich | Jismoniy | Apparat tarkibiy bo‘linmalarida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqishning holatini o‘rganish bo‘yicha tadbirlarni Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limining (keyingi o‘rinlarda Bo‘lim deb ataladi) ish rejasiga kiritish bo‘yicha takliflar taqdim etish. | Bo‘limning | |||
2-bosqich | Jismoniy | Tarkibiy bo‘linmalarning jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha faoliyatini o‘rganish yuzasidan tegishli so‘rovnoma va tahliliy jadvallarni ishlab chiqish. | Bo‘limning | |||
3-bosqich | Jismoniy | Apparat tarkibiy bo‘linmalari tomonidan jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish holatini o‘rganish va uning natijalari bo‘yicha tahliliy ma’lumotnomalar tayyorlash. | Bo‘limning | |||
4-bosqich | Apparat rahbariyati, Jismoniy | Tahliliy ma’lumotnomalarni ko‘rib chiqish uchun apparat rahbariyatiga taqdim qilish, tegishli tarkibiy bo‘linmalarning ijro etishi uchun rahbariyatning topshiriqlarini tayyorlash. Apparat rahbariyati tavsiya qilgan hollarda, murojaatlarda ko‘rsatilgan masalalarni Rayosat majlisida yoki Vazirlar Mahkamasining selektor yig‘ilishida ko‘rib chiqish bo‘yicha takliflar kiritish. | Bir hafta muddatda Har | |||
5-bosqich | Tarkibiy bo‘linmalar | Tarkibiy bo‘linmalarda apparat rahbariyatining topshiriqlarini mutaxassislar ishtirokida muhokama qilish, jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash natijadorligini oshirish bo‘yicha tegishli tadbirlar rejalarini qabul qilish. | Topshiriqda ko‘rsatilgan muddatlarda | |||
6-bosqich | Jismoniy | Qabul qilingan tadbirlar rejalarining apparat tarkibiy bo‘linmalaridagi ijrosi holati ustidan nazorat qilish. | Tadbirlar rejalarida ko‘rsatilgan muddatlarda | |||