ILOVA
T/r | Zarur o‘quv anjomlari nomi | Miqdori |
1. | Yakka holda shug‘ullanish uchun deraza yoniga osilgan 50x100 sm. li devoriy ko‘zgu | 1 dona |
2. | Elektr yoritqich (devoriy ko‘zgu uchun) | 1 dona |
3. | O‘quvchilar soniga qarab 9x12 sm. li ko‘zgu | 10 dona |
4. | O‘quvchilar uchun parta | 5 dona |
5. | Sinf doskasi | 1 dona |
6. | O‘qituvchi-logoped uchun stol, stul | 1 komplekt |
7. | Ko‘rgazmali qurollar uchun shkaf | 2 dona |
8. | Stul | 10 dona |
9. | Logopedik zond, shpatel | 1 komplekt |
10. | Kesma harf va bo‘g‘inlar jamlanmasi | 10 dona |
11. | Devoriy harf kassasi | 1 komplekt |
12. | O‘quvchilarning og‘zaki va yozma nutqini tekshirishda ishlatiladigan ko‘rgazmali materiallar | o‘quvchilar sonidan kelib chiqqan holda |
13. | Predmetli, mazmunli va seriyali ko‘rgazmali rasmlar | o‘quvchilar sonidan kelib chiqqan holda |
14. | Daftar va o‘quv qo‘llanmalar | o‘quvchilar sonidan kelib chiqqan holda |
15. | Turli maqsadda ishlatiladigan didaktik o‘yinchoqlar | o‘quvchilar sonidan kelib chiqqan holda |
16. | Metodik adabiyotlar | o‘quvchilar sonidan kelib chiqqan holda |
17. | Sochiq va sovun | o‘quvchilar sonidan kelib chiqqan holda |
Yo‘nalishlar va ish turlari | Ish yuklamasi (soat) | |
Umumiy yillik ish yuklamasi | 1548 | |
1. | O‘quv-tarbiya jarayoni | 896 |
O‘quvchilarning hujjatlari bilan ishlash, o‘quvchilar nutqini tekshirish, guruhlar tuzish, xulosa yozish (1–15-sentabr, 16–31-may). | 72 | |
Logopedik mashg‘ulot soatlari | 540 | |
O‘q�vchilar daftarlarini tayyorlash, yozma ishlarini tekshirish. | 152 | |
Ota-onalarga masalahatlar berish. | 34 | |
O‘quvchilar bilan yakka tartibda ishlash. | 98 | |
2. | O‘quv-tarbiya jarayonining metodik ta’minoti | 520 |
Guruhli va yakka (individual) tartibda olib boriladigan mashg‘ulotlar rejalarini tuzish, logopedik mashg‘ulotlarga tayyorgarlik ko‘rish. | 418 | |
Logopedlar va boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari bilan o‘zaro dars mashg‘ulotlarini kuzatish. | 34 | |
Pedagogik kengashlarda, uslubiy birlashmalar yig‘ilishlarida, shahar (tuman) seminarlari, konferensiyalar, treninglarda ishtirok etish, bilim darajasini oshirib borish, ochiq mashg‘ulotlar va darsdan tashqari tadbirlar o‘tkazish va ularda ishtirok etish. | 34 | |
Tarqatma va didaktik jihozlar tayyorlash, test tuzish va taqdimotlar tayyorlash, logopediya shoxobchasini jihozlash ishlarini bajarish. | 34 | |
3. | Tashkiliy-pedagogik faoliyat | 132 |
Davomat jurnalini to‘ldirish, hisobotlar tayyorlash. | 62 | |
Logopedik guruhlarga olingan bolalarning nutq xaritalarini to‘ldirish. | 34 | |
Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari, psixolog, maktab va tuman tibbiyot xodimlari, maktabgacha ta’lim tashkilotlari xodimlari bilan hamkorlikda ishlar olib borish, tibbiy-psixologik-pedagogik komissiyalar faoliyatida, umumta’lim muassasasining jamoat ishlarida ishtirok etish. | 36 |
O‘quvchi haqidagi umumiy ma’lumotlar: | ||||||||||||||||||||||
Familiyasi, ismi, otasining ismi | ||||||||||||||||||||||
Tug‘ilgan sanasi | ||||||||||||||||||||||
Yashash manzili | ||||||||||||||||||||||
O‘qish joyi, sinfi | ||||||||||||||||||||||
Logopediya shoxobchasiga qabul qilingan vaqti | ||||||||||||||||||||||
O‘qituvchi va ota-onaning shikoyati | ||||||||||||||||||||||
Psixonevrolog xulosasi | ||||||||||||||||||||||
2. | O‘quvchining nutqiga umumiy tavsif: | |||||||||||||||||||||
nutqning sur’ati va ravonligi | ||||||||||||||||||||||
Ovoz | ||||||||||||||||||||||
3. | Artikulatsion apparatning anatomik tuzilishi va harakatchanligini tekshirish: | |||||||||||||||||||||
lablar | ||||||||||||||||||||||
til | ||||||||||||||||||||||
jag‘lar | ||||||||||||||||||||||
tishlar | ||||||||||||||||||||||
qattiq tanglay | ||||||||||||||||||||||
yumshoq tanglay | ||||||||||||||||||||||
4. | Tovushlar talaffuzini tekshirish: | |||||||||||||||||||||
so‘z boshida | ||||||||||||||||||||||
so‘z o‘rtasida | ||||||||||||||||||||||
so‘z oxirida | ||||||||||||||||||||||
5. | Fonematik o‘quvi, tovushlar differensiatsiyasi: | |||||||||||||||||||||
B-P | D-T | S-3 | Z-J | S-Sh | R-L | M-N | G-K | G-G‘ | K-Q | X-H | ||||||||||||
6. | Murakkab bo‘g‘inli so‘zlarni talaffuz qilish: | |||||||||||||||||||||
7. | Umumiy motorika holatini tekshirish: | |||||||||||||||||||||
harakat koordinatsiyasi | ||||||||||||||||||||||
mayda qo‘l muskullari harakati | ||||||||||||||||||||||
8. | Lug‘at boyligi: | |||||||||||||||||||||
predmetlarni nomlash | ||||||||||||||||||||||
9. | O‘qish texnikasini egallash darajasi: | |||||||||||||||||||||
harflab, bo‘g‘inlab, sidirg‘asiga o‘qish | ||||||||||||||||||||||
10. | Duduqlanishning namoyon bo‘lishi: | |||||||||||||||||||||
sabablari | ||||||||||||||||||||||
turi | ||||||||||||||||||||||
11. | O‘qituvchi-logopedning xulosasi: | |||||||||||||||||||||
20__ yil “____” ____________ | |||||||
O‘qituvchi-logoped | ___________ | ________________________________ | |||||
(imzo) | (F.I.O.) |