11.05.2022 yildagi PQ-241-son
14. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining ayrim qarorlariga 2-ilovaga muvofiq o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritilsin.

T/r

Hudud nomi

Yo‘nalishlar

O‘lchov birligi

Jami 2022 — 2026-yillarda

shu jumladan:

2022-yilda

2023-yilda

2024-yilda

2025-yilda

2026-yilda

Respublika bo‘yicha

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

2 899

433

527

598

643

698

O‘quvchi o‘rni

1 200 005

145 600

196 812

241 161

285 892

330 540

Qiymati (mlrd so‘m)**

17 652,0

2 114,0

2 958,0

3 680,0

4 120,0

4 780,0

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

1 599,2

233,2

295

320

355

396

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

181

27

33

37

40

44

O‘quvchi o‘rni

40 006

4 854

6 561

8 040

9 531

11 020

Qiymati (mlrd so‘m)**

1 171

139,5

197

243

273

318

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

99,9

14,5

18,5

19,8

22,1

25,0

2.

Andijon viloyati

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

194

29

35

40

43

47

O‘quvchi o‘rni

120 198

14 584

19 714

24 156

28 636

33 108

Qiymati (mlrd so‘m)**

1 470,1

176,1

246

307

343

398

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

107,0

15,6

19,6

21,4

23,7

26,7

3.

Buxoro viloyati

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

141

21

26

29

31

34

O‘quvchi o‘rni

68 375

8 296

11 214

13 741

16 290

18 834

Qiymati (mlrd so‘m)**

1 062,5

127,5

178

221

248

288

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

77,8

11,3

14,6

15,5

17,1

19,3

4.

Jizzax viloyati

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

302

45

55

62

67

73

O‘quvchi o‘rni

93 627

11 360

15 356

18 816

22 306

25 789

Qiymati (mlrd so‘m)**

1 688,1

202,1

283

352

394

457

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

166,6

24,2

30,8

33,2

37,0

41,4

5.

Qashqadaryo viloyati

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

280

42

51

58

62

67

O‘quvchi o‘rni

100 204

12 158

16 434

20 138

23 873

27 601

Qiymati (mlrd so‘m)**

1 603,0

192,0

269

334

374

434

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

154,4

22,6

28,5

31,0

34,2

38,0

6.

Navoiy viloyati

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

194

29

35

40

43

47

O‘quvchi o‘rni

47 803

5 800

7 840

9 607

11 389

13 167

Qiymati (mlrd so‘m)**

491,9

58,9

82

103

115

133

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

107,0

15,6

19,6

21,4

23,7

26,7

7.

Namangan viloyati

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

154

23

28

32

34

37

O‘quvchi o‘rni

67 229

8 157

11 026

13 511

16 017

18 518

Qiymati (mlrd so‘m)**

1 252,0

150,0

210

261

292

339

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

84,9

12,4

15,7

17,1

18,8

21,0

8.

Samarqand viloyati

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

215

32

39

44

48

52

O‘quvchi o‘rni

96 965

11 765

15 903

19 487

23 101

26 709

Qiymati (mlrd so‘m)**

1 624,5

194,5

272

339

379

440

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

118,6

17,2

21,8

23,5

26,5

29,5

9.

Surxondaryo viloyati

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

487

73

89

101

108

116

O‘quvchi o‘rni

110 506

13 408

18 124

22 208

26 327

30 439

Qiymati (mlrd so‘m)**

1 696,2

203,2

284

354

396

459

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

268,6

39,3

49,8

54,0

59,6

65,8

10.

Sirdaryo viloyati

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

35

5

6

7

8

9

O‘quvchi o‘rni

21 641

2 626

3 550

4 349

5 156

5 960

Qiymati (mlrd so‘m)**

365,9

43,9

61

76

86

99

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

19,3

2,7

3,4

3,7

4,4

5,1

11.

Toshkent viloyati

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

315

47

57

65

70

76

O‘quvchi o‘rni

114 099

13 844

18 713

22 930

27 183

31 429

Qiymati (mlrd so‘m)**

1 629,1

195,1

273

340

380

441

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

173,8

25,3

31,9

34,8

38,6

43,1

12.

Farg‘ona viloyati

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

188

28

34

39

42

45

O‘quvchi o‘rni

122 341

14 844

20 065

24 586

29 147

33 699

Qiymati (mlrd so‘m)**

1 451,9

173,9

243

303

339

393

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

103,7

15,1

19,0

20,9

23,2

25,5

13.

Xorazm viloyati

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

113

17

21

23

25

27

O‘quvchi o‘rni

58 747

7 128

9 635

11 806

13 996

16 182

Qiymati (mlrd so‘m)**

889,5

106,5

149

185

208

241

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

62,3

9,2

11,8

12,3

13,8

15,3

14.

Toshkent shahri

Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari

Soni

100

15

18

21

22

24

O‘quvchi o‘rni

138 264

16 776

22 677

27 786

32 940

38 085

Qiymati (mlrd so‘m)**

1 256,8

150,8

211

262

293

340

Jihozlash ishlari

Qiymati (mlrd so‘m)**

55,2

8,1

10

11

12

14

a) to‘rtinchi xatboshidagi “mablag‘lari hisobidan” so‘zlaridan keyin “qonunchilik hujjatlarida belgilangan tartibda” so‘zlari bilan to‘ldirilsin;
b) beshinchi xatboshi chiqarib tashlansin.
a) 2-band o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin;
b) 3-bandning “a” va “b” kichik bandlari o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin;
o‘n to‘rtinchi — yigirma oltinchi xatboshilari tegishincha o‘n beshinchi — yigirma yettinchi xatboshilar deb hisoblansin;
“v” kichik band o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin;
g) 6-band quyidagi tahrirda bayon etilsin:
beshinchi xatboshi chiqarib tashlansin;
oltinchi — o‘n birinchi xatboshilar tegishincha beshinchi — o‘ninchi xatboshilar deb hisoblansin;
beshinchi xatboshi chiqarib tashlansin;
oltinchi — to‘qqizinchi xatboshilar tegishincha beshinchi — sakkizinchi xatboshilar deb hisoblansin;
j) 10, 11 va 12-bandlardagi tegishli kelishikdagi “davlat-xususiy sheriklik to‘g‘risidagi kelishuv” so‘zlari tegishli kelishikdagi “davlat-xususiy sheriklik to‘g‘risidagi bitim” so‘zlari bilan almashtirilsin;
z) 23-band quyidagi tahrirda bayon etilsin:
a) 2-band quyidagi tahrirda bayon etilsin:
b) 4-bandning beshinchi xatboshisi “foizigacha” so‘zidan keyin “(rag‘batlantirish koeffitsiyentini hisobga olgan holda)” so‘zlari bilan to‘ldirilsin”.
a) 1-bandning beshinchi xatboshisidagi “2020 — 2023-yillarda” so‘zlari “2025-yilga qadar” so‘zlari bilan almashtirilsin;
b) 5-bandning ikkinchi xatboshisidagi “2020/2021” raqamlari “2022/2023” raqamlari bilan almashtirilsin;
v) 13-bandning uchinchi xatboshisidagi “ko‘chma kutubxonalar” so‘zlari “mahallalar kutubxonalari” so‘zlari bilan almashtirilsin;
g) 14-band o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin;
e) 4-ilovaning matni quyidagi tahrirda bayon etilsin:

T/r

Ko‘rsatkichlar nomi

O‘lchov birligi

Yillar kesimida

2019

2020

2021

2022

2023

2024

I. Maktabdan tashqari ta’lim tizimini tashkil qilish va boshq�rishni takomillashtirish

1.

“Barkamol avlod” bolalar maktablarini oliy ma’lumotli mutaxassislar bilan to‘ldirish.

Foizda

(jami to‘garak rahbarlari soniga nisbatan)

25

30

35

37

40

43

2.

O‘quvchilarni “Barkamol avlod” bolalar maktablariga qamrab olish.

Foizda

(jami umumta’lim maktablardagi o‘quvchilar soniga nisbatan)

2,4

4,5

5,7

5,8

5,9

6,0

3.

“Barkamol avlod” bolalar maktablarida “STEAM — ta’lim” (Science — tabiiy fanlar, Technology — texnologiyalar, Engineering — muhandislik, Art — san’at, Mathematics — matematika) dasturini amaliyotga joriy etish.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

mavjud emas

7

20

22

24

25

4.

“Barkamol avlod” bolalar maktablarida “Axborot texnologiyalari”, “Dasturlash”, “Mexatronika” va “Robototexnika” yo‘nalishlari bo‘yicha to‘garak a’zolari sonini oshirish.

Ishtirok etuvchi o‘quvchilar foizda

(jami to‘garakka jalb etilgan o‘quvchilar soniga nisbatan)

12

14

16

18

20

22

II. O‘quvchilar o‘rtasida kitobxonlikni targ‘ib qilish va kitob mutolaasini rivojlantirish

5.

Umumta’lim maktablari o‘quvchilari o‘rtasida kitob mutolaasi va kitobxonlik madaniyatini shakllantirish orqali kitobxonlar sonini oshirish.

Foizda

(jami umumta’lim maktablaridagi o‘quvchilar soniga nisbatan)

12

14

15

16

18

20

6.

“Bolalar kutubxonalari” va maktab kutubxonalari uchun milliy adabiyot va jahon adabiyoti durdonalariga kiruvchi asarlarning audiokitob shaklini yaratish.

Dona

60

80

90

100

110

120

7.

Oilaviy kitobxonlikni targ‘ib qilish, kelajakda yosh shoir va yozuvchilarning yetuk shogirdlarini yetishtirish maqsadida turli tanlovlar tashkil etish.

Tadbirlarsoni

2

3

4

5

6

7

III. Maktabdan tashqari ta’lim muassasalarida axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini keng joriy etish, jihozlar bilan ta’minlash va davlat-xususiy sheriklikni yo‘lga qo‘yish

8.

Davlat-xususiy sheriklik asosida robototexnika va injenerlik to‘garaklari ulushi.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

mavjud emas

3

5

6

7

8

9.

Xorijiy tillar to‘garaklarini tashkil etishda xususiy sektor vakillarining ulushi.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

mavjud emas

12

14

15

16

17

10.

“Barkamol avlod” bolalar maktablari va “Bolalar kutubxonalari”dagi mavjud hujjatlar, statistik ma’lumotlar hamda hisobotlarni raqamlashtirish.

Foizda

mavjud emas

15

20

22

25

30

11.

“Barkamol avlod” bolalar maktablarini keng polosali Internet tarmog‘iga ulash.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

5

30

60

85

100

-

12.

“Bolalar kutubxonalari”da xorijiy davlatlar kutubxonalariga onlayn sayohatlar uyushtirish imkoniyatini beruvchi virtual maydonlar tashkil etish.

Foizda

(jami kutubxonalar soniga nisbatan)

mavjud emas

2

4

5

6

7

13.

“Barkamol avlod” bolalar maktablarida mamlakatimiz va xorijiy davlatlar �adaniyati, urf-odatlari, diqqatga sazovor joylari bilan o‘quvchilarni yaqindan tanishtirishga qaratilgan onlayn sayohatlarni o‘z ichiga olgan virtual maydonlar tashkil etish.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

mavjud emas

2

4

5

6

7

14.

“Barkamol avlod” bolalar maktablaridagi o‘quv dasturlari, o‘quv qo‘llanmalari va ko‘rgazmali vositalarning elektron formatlarini ishlab chiqish.

Foizda

mavjud emas

20

35

38

40

43

15.

“Barkamol avlod” bolalar maktablarida texnik ijodiyot yo‘nalishi bo‘yicha onlayn to‘garaklar tashkil etish.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

mavjud emas

5

8

10

12

15

16.

Kitoblardan foydalanish samaradorligini hisobga olish uchun QR-kodlar yordamida elektron kitoblar to‘g‘risidagi ma’lumotlarni joylashtirish va ularni mobil qurilmalarga yuklab olish hamda o‘qish imkoniyatini yaratish.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

mavjud emas

2

5

7

9

10

17.

“Barkamol avlod” bolalar maktablari to‘garak a’zolarining xalqaro miqyosdagi tadbirlardagi munosib ishtiroki.

Ishtirok etuvchi o‘quvchilar foizda

(jami to‘garak a’zolari soniga nisbatan)

0,2

0,7

1,2

1,5

1,7

1,9

.

8. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 9-dekabrdagi “Byurokratik to‘siqlarni yanada qisqartirish hamda davlat organlari va tashkilotlari faoliyatiga zamonaviy boshqaruv tamoyillarini joriy qilish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-4546-son qarorining 1-ilovasi 10-pozitsiyasi “Mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarining funksiyalari (vakolatlari) beriladigan subyekt” ustunidagi “Qoraqalpog‘iston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi va viloyat xalq ta’limi boshqarmalari” so‘zlari “O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Ta’lim sifatini nazorat qilish davlat inspeksiyasi” so‘zlari bilan almashtirilsin.
b) oltinchi xatboshi yettinchi xatboshi deb hisoblansin.
b) to‘rtinchi — oltinchi xatboshilar tegishincha beshinchi — yettinchi xatboshilar deb hisoblansin.
Izoh: mazkur ilovaning 10, 11, 12 va 13-bandlari 2022-yil 1-sentabrdan e’tiboran kuchga kiradi.