T/r | Hudud nomi | Yo‘nalishlar | O‘lchov birligi | Jami 2022 — 2026-yillarda | shu jumladan: | ||||
2022-yilda | 2023-yilda | 2024-yilda | 2025-yilda | 2026-yilda | |||||
Respublika bo‘yicha | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 2 899 | 433 | 527 | 598 | 643 | 698 | |
O‘quvchi o‘rni | 1 200 005 | 145 600 | 196 812 | 241 161 | 285 892 | 330 540 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 17 652,0 | 2 114,0 | 2 958,0 | 3 680,0 | 4 120,0 | 4 780,0 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 1 599,2 | 233,2 | 295 | 320 | 355 | 396 | ||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 181 | 27 | 33 | 37 | 40 | 44 |
O‘quvchi o‘rni | 40 006 | 4 854 | 6 561 | 8 040 | 9 531 | 11 020 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 1 171 | 139,5 | 197 | 243 | 273 | 318 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 99,9 | 14,5 | 18,5 | 19,8 | 22,1 | 25,0 | ||
2. | Andijon viloyati | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 194 | 29 | 35 | 40 | 43 | 47 |
O‘quvchi o‘rni | 120 198 | 14 584 | 19 714 | 24 156 | 28 636 | 33 108 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 1 470,1 | 176,1 | 246 | 307 | 343 | 398 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 107,0 | 15,6 | 19,6 | 21,4 | 23,7 | 26,7 | ||
3. | Buxoro viloyati | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 141 | 21 | 26 | 29 | 31 | 34 |
O‘quvchi o‘rni | 68 375 | 8 296 | 11 214 | 13 741 | 16 290 | 18 834 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 1 062,5 | 127,5 | 178 | 221 | 248 | 288 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 77,8 | 11,3 | 14,6 | 15,5 | 17,1 | 19,3 | ||
4. | Jizzax viloyati | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 302 | 45 | 55 | 62 | 67 | 73 |
O‘quvchi o‘rni | 93 627 | 11 360 | 15 356 | 18 816 | 22 306 | 25 789 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 1 688,1 | 202,1 | 283 | 352 | 394 | 457 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 166,6 | 24,2 | 30,8 | 33,2 | 37,0 | 41,4 | ||
5. | Qashqadaryo viloyati | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 280 | 42 | 51 | 58 | 62 | 67 |
O‘quvchi o‘rni | 100 204 | 12 158 | 16 434 | 20 138 | 23 873 | 27 601 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 1 603,0 | 192,0 | 269 | 334 | 374 | 434 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 154,4 | 22,6 | 28,5 | 31,0 | 34,2 | 38,0 | ||
6. | Navoiy viloyati | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 194 | 29 | 35 | 40 | 43 | 47 |
O‘quvchi o‘rni | 47 803 | 5 800 | 7 840 | 9 607 | 11 389 | 13 167 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 491,9 | 58,9 | 82 | 103 | 115 | 133 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 107,0 | 15,6 | 19,6 | 21,4 | 23,7 | 26,7 | ||
7. | Namangan viloyati | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 154 | 23 | 28 | 32 | 34 | 37 |
O‘quvchi o‘rni | 67 229 | 8 157 | 11 026 | 13 511 | 16 017 | 18 518 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 1 252,0 | 150,0 | 210 | 261 | 292 | 339 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 84,9 | 12,4 | 15,7 | 17,1 | 18,8 | 21,0 | ||
8. | Samarqand viloyati | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 215 | 32 | 39 | 44 | 48 | 52 |
O‘quvchi o‘rni | 96 965 | 11 765 | 15 903 | 19 487 | 23 101 | 26 709 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 1 624,5 | 194,5 | 272 | 339 | 379 | 440 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 118,6 | 17,2 | 21,8 | 23,5 | 26,5 | 29,5 | ||
9. | Surxondaryo viloyati | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 487 | 73 | 89 | 101 | 108 | 116 |
O‘quvchi o‘rni | 110 506 | 13 408 | 18 124 | 22 208 | 26 327 | 30 439 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 1 696,2 | 203,2 | 284 | 354 | 396 | 459 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 268,6 | 39,3 | 49,8 | 54,0 | 59,6 | 65,8 | ||
10. | Sirdaryo viloyati | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 35 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
O‘quvchi o‘rni | 21 641 | 2 626 | 3 550 | 4 349 | 5 156 | 5 960 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 365,9 | 43,9 | 61 | 76 | 86 | 99 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 19,3 | 2,7 | 3,4 | 3,7 | 4,4 | 5,1 | ||
11. | Toshkent viloyati | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 315 | 47 | 57 | 65 | 70 | 76 |
O‘quvchi o‘rni | 114 099 | 13 844 | 18 713 | 22 930 | 27 183 | 31 429 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 1 629,1 | 195,1 | 273 | 340 | 380 | 441 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 173,8 | 25,3 | 31,9 | 34,8 | 38,6 | 43,1 | ||
12. | Farg‘ona viloyati | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 188 | 28 | 34 | 39 | 42 | 45 |
O‘quvchi o‘rni | 122 341 | 14 844 | 20 065 | 24 586 | 29 147 | 33 699 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 1 451,9 | 173,9 | 243 | 303 | 339 | 393 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 103,7 | 15,1 | 19,0 | 20,9 | 23,2 | 25,5 | ||
13. | Xorazm viloyati | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 113 | 17 | 21 | 23 | 25 | 27 |
O‘quvchi o‘rni | 58 747 | 7 128 | 9 635 | 11 806 | 13 996 | 16 182 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 889,5 | 106,5 | 149 | 185 | 208 | 241 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 62,3 | 9,2 | 11,8 | 12,3 | 13,8 | 15,3 | ||
14. | Toshkent shahri | Qurish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari | Soni | 100 | 15 | 18 | 21 | 22 | 24 |
O‘quvchi o‘rni | 138 264 | 16 776 | 22 677 | 27 786 | 32 940 | 38 085 | |||
Qiymati (mlrd so‘m)** | 1 256,8 | 150,8 | 211 | 262 | 293 | 340 | |||
Jihozlash ishlari | Qiymati (mlrd so‘m)** | 55,2 | 8,1 | 10 | 11 | 12 | 14 |
T/r | Ko‘rsatkichlar nomi | O‘lchov birligi | Yillar kesimida | |||||
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | |||
I. Maktabdan tashqari ta’lim tizimini tashkil qilish va boshq�rishni takomillashtirish | ||||||||
1. | “Barkamol avlod” bolalar maktablarini oliy ma’lumotli mutaxassislar bilan to‘ldirish. | Foizda (jami to‘garak rahbarlari soniga nisbatan) | 25 | 30 | 35 | 37 | 40 | 43 |
2. | O‘quvchilarni “Barkamol avlod” bolalar maktablariga qamrab olish. | Foizda (jami umumta’lim maktablardagi o‘quvchilar soniga nisbatan) | 2,4 | 4,5 | 5,7 | 5,8 | 5,9 | 6,0 |
3. | “Barkamol avlod” bolalar maktablarida “STEAM — ta’lim” (Science — tabiiy fanlar, Technology — texnologiyalar, Engineering — muhandislik, Art — san’at, Mathematics — matematika) dasturini amaliyotga joriy etish. | Foizda (jami maktablar soniga nisbatan) | mavjud emas | 7 | 20 | 22 | 24 | 25 |
4. | “Barkamol avlod” bolalar maktablarida “Axborot texnologiyalari”, “Dasturlash”, “Mexatronika” va “Robototexnika” yo‘nalishlari bo‘yicha to‘garak a’zolari sonini oshirish. | Ishtirok etuvchi o‘quvchilar foizda (jami to‘garakka jalb etilgan o‘quvchilar soniga nisbatan) | 12 | 14 | 16 | 18 | 20 | 22 |
II. O‘quvchilar o‘rtasida kitobxonlikni targ‘ib qilish va kitob mutolaasini rivojlantirish | ||||||||
5. | Umumta’lim maktablari o‘quvchilari o‘rtasida kitob mutolaasi va kitobxonlik madaniyatini shakllantirish orqali kitobxonlar sonini oshirish. | Foizda (jami umumta’lim maktablaridagi o‘quvchilar soniga nisbatan) | 12 | 14 | 15 | 16 | 18 | 20 |
6. | “Bolalar kutubxonalari” va maktab kutubxonalari uchun milliy adabiyot va jahon adabiyoti durdonalariga kiruvchi asarlarning audiokitob shaklini yaratish. | Dona | 60 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 |
7. | Oilaviy kitobxonlikni targ‘ib qilish, kelajakda yosh shoir va yozuvchilarning yetuk shogirdlarini yetishtirish maqsadida turli tanlovlar tashkil etish. | Tadbirlarsoni | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
III. Maktabdan tashqari ta’lim muassasalarida axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini keng joriy etish, jihozlar bilan ta’minlash va davlat-xususiy sheriklikni yo‘lga qo‘yish | ||||||||
8. | Davlat-xususiy sheriklik asosida robototexnika va injenerlik to‘garaklari ulushi. | Foizda (jami maktablar soniga nisbatan) | mavjud emas | 3 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9. | Xorijiy tillar to‘garaklarini tashkil etishda xususiy sektor vakillarining ulushi. | Foizda (jami maktablar soniga nisbatan) | mavjud emas | 12 | 14 | 15 | 16 | 17 |
10. | “Barkamol avlod” bolalar maktablari va “Bolalar kutubxonalari”dagi mavjud hujjatlar, statistik ma’lumotlar hamda hisobotlarni raqamlashtirish. | Foizda | mavjud emas | 15 | 20 | 22 | 25 | 30 |
11. | “Barkamol avlod” bolalar maktablarini keng polosali Internet tarmog‘iga ulash. | Foizda (jami maktablar soniga nisbatan) | 5 | 30 | 60 | 85 | 100 | - |
12. | “Bolalar kutubxonalari”da xorijiy davlatlar kutubxonalariga onlayn sayohatlar uyushtirish imkoniyatini beruvchi virtual maydonlar tashkil etish. | Foizda (jami kutubxonalar soniga nisbatan) | mavjud emas | 2 | 4 | 5 | 6 | 7 |
13. | “Barkamol avlod” bolalar maktablarida mamlakatimiz va xorijiy davlatlar �adaniyati, urf-odatlari, diqqatga sazovor joylari bilan o‘quvchilarni yaqindan tanishtirishga qaratilgan onlayn sayohatlarni o‘z ichiga olgan virtual maydonlar tashkil etish. | Foizda (jami maktablar soniga nisbatan) | mavjud emas | 2 | 4 | 5 | 6 | 7 |
14. | “Barkamol avlod” bolalar maktablaridagi o‘quv dasturlari, o‘quv qo‘llanmalari va ko‘rgazmali vositalarning elektron formatlarini ishlab chiqish. | Foizda | mavjud emas | 20 | 35 | 38 | 40 | 43 |
15. | “Barkamol avlod” bolalar maktablarida texnik ijodiyot yo‘nalishi bo‘yicha onlayn to‘garaklar tashkil etish. | Foizda (jami maktablar soniga nisbatan) | mavjud emas | 5 | 8 | 10 | 12 | 15 |
16. | Kitoblardan foydalanish samaradorligini hisobga olish uchun QR-kodlar yordamida elektron kitoblar to‘g‘risidagi ma’lumotlarni joylashtirish va ularni mobil qurilmalarga yuklab olish hamda o‘qish imkoniyatini yaratish. | Foizda (jami maktablar soniga nisbatan) | mavjud emas | 2 | 5 | 7 | 9 | 10 |
17. | “Barkamol avlod” bolalar maktablari to‘garak a’zolarining xalqaro miqyosdagi tadbirlardagi munosib ishtiroki. | Ishtirok etuvchi o‘quvchilar foizda (jami to‘garak a’zolari soniga nisbatan) | 0,2 | 0,7 | 1,2 | 1,5 | 1,7 | 1,9 |
”. |