T/r | Shifr | Ta’lim yo‘nalishlari nomi |
1. | 60110600 | Matematika va informatika |
2. | 60110700 | Fizika va astronomiya |
3. | 60110800 | Kimyo |
4. | 60110900 | Biologiya |
5. | 60111000 | Geografiya va iqtisodiy bilim asoslari |
6. | 60111400 | O‘zbek tili va adabiyoti |
7. | 60111500 | Ona tili va adabiyoti (tillar bo‘yicha) |
8. | 60111600 | O‘zga tilli guruhlarda o‘zbek tili |
9. | 60111700 | O‘zga tilli guruhlarda rus tili |
10. | 60111800 | Xorijiy til va adabiyoti (tillar bo‘yicha) |
11. | 60112000 | Chaqiriqqacha harbiy ta’lim |
12. | 60112500 | Maktab menejmenti |
13. | 60112600 | Maktabgacha va boshlang‘ich ta’limda xorijiy til (tillar bo‘yicha) |
14. | 60112700 | Maxsus pedagogika (faoliyat turlari bo‘yicha) |
T/r | Chora-tadbirlar nomi | Amalga oshirish mexanizmi | Bajarish muddati | Moliyalashtirish manbai | Ijro uchun mas’ullar |
I. O‘quv jarayonini takomillashtirish, yangi pedagogik texnologiyalar va o‘qitish metodlarini joriy etish | |||||
1. | Pedagogika sohasi ta’lim yo‘nalishlari va mutaxassisliklari uchun o‘zgaruvchan o‘quv reja va dasturlarini joriy etish, talabalarning qiziqishlari hamda kadrlar iste’molchilarining talablarini inobatga olgan holda maxsus ta’lim dasturlari loyihalarini ishlab chiqish. | 1. Pedagogika sohasi ta’lim yo‘nalishlari va mutaxassisliklari uchun o‘zgaruvchan o‘quv reja va dasturlari bo‘yicha ilg‘or xalqaro tajribalarni o‘rganish. | 2022-yil 1-avgust | - | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov) |
2. Xorijiy tajribalar asosida o‘zgaruvchan o‘quv reja va ta’lim dasturlari loyihalarini pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari bilan hamkorlikda ishlab chiqish va ekspertizadan o‘tkazish. | 2022-yil 15-avgust | ||||
2. | Xalqaro e’tirof etilgan tashkilotlar (Quacquarelli Symonds World University Rankings, Times Nigher Education yoki Academic Ranking of World Universities) reytingining, xususan sohalar va hududlar bo‘yicha birinchi 1000 talik o‘ringa kirgan xorijiy oliy ta’lim muassasalaridan professor-o‘qituvchilarni jalb etish. | 1. Xalqaro e’tirof etilgan tashkilotlarning oliy ta’lim muassasalari reytingida birinchi 1 000 talik ro‘yxatga kirgan oliy ta’lim muassasalari bilan aloqalarini kengaytirish va o‘zaro hamkorlik shartnomalarini tuzish. | 2022/2023 o‘quv yilidan boshlab doimiy | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, “El-yurt umidi” jamg‘armasi mablag‘lari | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), “El-yurt umidi” jamg‘armasi (A. Bekmurodov) |
2. O‘zaro hamkorlik asosida xorijiy oliy ta’lim muassasalarining professor-o‘qituvchilarini pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari o‘quv jarayoniga jalb etish. | Har o‘quv yilida | ||||
3. “El-yurt umidi” jamg‘armasi talablariga muvofiq, tanlov asosida magistratura va doktoranturaga o‘qishga yuborish. | 2023-yil 1-oktabr | ||||
3. | Nufuzli xorijiy oliy ta’lim muassasalari bilan hamkorlikda qo‘shma ta’lim dasturlari tashkil etgan pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari talabalarining hamkor xorijiy oliy ta’lim muassasasida o‘qish davri uchun to‘lov-kontrakt qiymatini qoplash. | 1. Nufuzli xorijiy oliy ta’lim muassasalari bilan hamkorlikda qo‘shma ta’lim dasturlari tashkil etgan pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari talabalarining to‘lov-kontrakt qiymatini qoplash tartibini belgilashga oid Vazirlar Mahkamasining qarori loyihasini ishlab chiqish va unda quyidagilarni nazarda tutish: Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Xalq ta’limi vazirligi hamda Maktabgacha ta’lim vazirligi tomonidan pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining qo‘shma ta’lim dasturlarida to‘lov-kontrakt asosida ta’lim olayotgan va o‘tgan o‘quv semestrlari yakunida yuqori akademik ko‘rsatkichlarga ega bo‘lgan talabalari o‘rtasida tanlov o‘tkazish; tanlov g‘oliblari bilan ular tahsil olayotgan pedagogik mutaxassisligi bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasining davlat maktabgacha, umumiy o‘rta, o‘rta maxsus, professional va oliy ta’lim tashkilotlarida kamida uch yil ishlab berishni nazarda tutuvchi shartnoma rasmiylashtirish va ularning to‘lov-kontrakti qiymatini Davlat budjeti mablag‘lari hisobidan qoplab berish; pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining qo‘shma ta’lim dasturlarida ta’lim olayotgan talabalarning to‘lov-kontrakt qiymatini Davlat budjeti hisobidan qoplash xarajatlari uchun mablag‘larni O‘zbekiston Respublikasining respublika budjetidan birinchi darajali byudje� mablag‘larini taqsimlovchi sifatida tegishincha Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Xalq ta’limi vazirligi hamda Maktabgacha ta’lim vazirligiga ajratish. | 2023-yil 1-iyul | - | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), Moliya vazirligi, (T. Ishmetov) Tashqi ishlar vazirligi (V. Norov) |
2. Hukumat qarori loyihasini o‘rnatilgan tartibda Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | 2023-yil 1-avgust | ||||
4. | Pedagogika yo‘nalishi bitiruvchilarini o‘z mutaxassisliklari bo‘yicha doimiy yashash hududlariga ishga yo‘naltirish. | 1. 2021/2022 o‘quv yili bitiruvchilarini mutaxassisliklari bo‘yicha ishga joylashish holatini tahlil qilish. | 2022-yil 1-sentabr | - | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Xalq ta’limi vazirligi (B. Saidov), Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov) |
2. Bitiruvchilarni kadrlar buyurtmachilari bilan hamkorlikda o‘z mutaxassisliklari bo‘yicha ishga yo‘naltirishga qaratilgan chora-tadbirlar rejasini ishlab chiqish va amalga oshirilishini ta’minlash. | Chora-tadbirlar rejasiga muvofiq | ||||
5. | Masofaviy o‘qitish tizimini takomillashtirish. | 1. Professor-o‘qituvchilar tomonidan kunduzgi, sirtqi, kechki ta’lim shakllarida o‘tkaziladigan (ma’ruza, amaliy, laboratoriya va seminar) mashg‘ulotlar videoyozuvlarining markazlashgan katalogini pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining rasmiy veb-sahifalariga joylashtirish. | 2022/2023 o‘quv yilidan boshlab doimiy | - | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov) |
2. Videoyozuvlarni onlayn translatsiya qilishga mo‘ljallangan elektron platformani ta’lim jarayonida qo‘llash. | 2023-yil 1-yanvar | ||||
6. | Umumta’lim maktablarida pedagogika sohasiga moyilligi va qiziqishi bo‘lgan yuqori sinf o‘quvchilari uchun kasbga yo‘naltirish ishlarini faollashtirish. | 1. Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalariga biriktirilgan umumta’lim maktablarida pedagogika sohasiga qiziqishi bor o‘quvchilarni aniqlash. 2. Mazkur maktablarda mashg‘ulot o‘tishga yetakchi professor-o‘qituvchilar va olimlarni jalb etish. | 2022/2023 o‘quv yilidan boshlab doimiy | - | Xalq ta’limi vazirligi (B. Saidov), Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov) |
3. Biriktirilgan umumta’lim maktablarida oliy ta’lim muassasalari talabalari uchun “Maktabda bir kun” loyihasini amalga oshirish. | Har o‘quv yili mart oyida | ||||
7. | Pedagogika sohasi ta’lim yo‘nalishlarida tahsil olayotgan talabalarni o‘quv adabiyotlari bilan to‘liq ta’minlanishiga erishish. | 1. Fanlardan kam sonli va yetishmayotgan o‘quv adabiyotlarini yaratish bo‘yicha mualliflar tarkibini shakllantirish. | 2022-yil 1-oktabr | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov) |
2. O‘quv adabiyotlarini yaratish va nashr etish. | Doimiy | ||||
3. O‘quv adabiyotlarini yaratishda xorijiy tajribalar va ish beruvchi korxonalardagi texnik taraqqiyot rejasiga tayanish, xorijiy adabiyotlarni tarjima qilish va mualliflarni rag‘batlantirib borish. | Doimiy | ||||
8. | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining o‘quv jarayonini tashkil etishda axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini keng joriy etish. | 1. O‘quv auditoriyalarini zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalari bilan to‘liq jihozlash. | 2023-yil 1-yanvar | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov) |
2. Elektron jurnal, elektron davomat va elektron dars jadvali tizimidan foydalanishni yanada kengaytirish. | 2023-yil 1-sentabr | ||||
3. Kafedra o‘quv yuklamalarini tayyorlash va uning bajarilishini nazorat qilishning elektron tizimini joriy qilish. | 2023-yil 1-sentabr | ||||
4. Ta’lim tizimiga raqamli texnologiyalarni keng joriy etish, xususan: o‘quv auditoriyalarini onlayn veb-kameralar bilan to‘liq jihozlash va har bir fakultetda ma’ruza mashg‘ulotlari uchun mo‘ljallangan “SMART” auditoriyalar yaratish; har bir talabani raqamli texnologiyalarga asoslangan ID-kartalar bilan ta’minlash va shu orqali ta’lim jarayonini nazorat qilish; kutubxona fondini raqamlashtirish va elektron kutubxona tizimiga kiritish; ta’lim jarayonid� xalqaro miqyosda keng qo‘llaniladigan zamonaviy dasturiy mahsulotlardan foydalanishni yo‘lga qo‘yish. | 2023-yil 1-sentabr | ||||
9. | O‘quv jarayoni boshqarishning zamonaviy axborot tizimlari asosida amalga oshirilishini ta’minlash. | 1. Oliy ta’lim muassasalarining tuzilmasi, professor-o‘qituvchilar va xodimlari hamda talabalar to‘g‘risidagi ma’lumotlarning NEMIS dasturiga to‘liq kiritilishiga erishish. | 2022-yil 1-sentabr | - | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov) |
2. O‘qitilayotgan barcha fanlar bo‘yicha kontentlarining elektron bazasini shakllantirish va tizimga kiritib borish. | Doimiy | ||||
10. | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarini malakali professor-o‘qituvchilar bilan to‘ldirish. | 1. Nomzodlarni tanlab olish va saralash bo‘yicha Komissiya tarkibini tasdiqlash. 2. Tanlov komissiyasi tartibini ishlab chiqish. 3. Munosib nomzodlarni lavozimga tayinlash. | 2022/2023 o‘quv yilidan boshlab bosqichma-bosqich | - | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi (N. Xusanov) |
II. Ilmiy-tadqiqot va innovatsion faoliyatni rivojlantirish hamda ilmiy ishlar natijadorligini ta’minlash | |||||
11. | Oliy ta’lim muassasalarida dunyoning nufuzli birinchi 1 000 talik o‘ringa kirgan oliy ta’lim muassasalarida PhD (falsafa doktori yoki fan nomzodi) va DSc (fan doktori) ilmiy darajalarni olgan professor-o‘qituvchilar salmog‘ini oshirish. | 1. Yosh tadqiqotchilarning chet tilini bilish darajasini oshirish va ularga zarur shart-sharoitlar yaratib berish. | 2023 — 2026-yillar | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), Innovatsion rivojlanish vazirligi (I. Abduraxmonov) “El-yurt umidi” jamg‘armasi, (A. Bekmurodov) Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari |
2. Dunyoning nufuzli birinchi 1 000 talik o‘ringa kirgan oliy ta’lim muassasalari tomonidan e’lon qilib borilayotgan grantlarda yosh tadqiqotchilarning ishtirok etishini ta’minlash. | 2023-yil 1-sentabr | ||||
3. Dunyoning nufuzli birinchi 1 000 talik o‘ringa kirgan oliy ta’lim muassasalarida PhD (falsafa doktori yoki fan nomzodi) va DSc (fan doktori) ilmiy darajasini olish uchun tahsil olayotgan professor-o‘qituvchilarning dissertatsiyasini o‘z vaqtida himoya qilish uchun zarur chora-tadbirlarni amalga oshirish. | 2023-yil 1-noyabr | ||||
12. | Pedagogika sohasi ilmiy-tadqiqot ishlari natijadorligini oshirish. | 1. Zamonaviy ilg‘or tajribalarni o‘zlashtirish orqali pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarida ilmiy muhitni mustahkamlash bo‘yicha chora-tadbirlar rejasini ishlab chiqish. | 2023-yil 1-mart | - | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov) |
2. Tadqiqotchilarni statistik, texnik va boshqa ma’lumotlar bilan ta’minlash mexanizmlarini takomillashtirish. | 2023-yil 1-may | ||||
13. | Pedagogik tadqiqotlarni respublikada olib borilayotgan ilmiy ishlarning ustuvor yo‘nalishlariga muvofiqlashtirish. | 1. Pedagogika sohasidagi ilmiy-tadqiqotlarning ustuvor yo‘nalishlarini belgilash. | 2023-yil 1-oktabr | - | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), Innovatsion rivojlanish vazirligi (I. Abduraxmonov) |
2. Pedagogik innovatsiyalar yaratish, zamonaviy metodikalarni ishlab chiqish, tarbiyaviy ishlarni tashkil etishning samarali usullarini amaliyotga joriy qilish. | 2023-yil 1-dekabr | ||||
14. | Iqtidorli yoshlarni aniqlash va ularni yuqori natijalarga erishgan malakali mutaxassislarga biriktirish. | 1. Talabalarning pedagogika sohasiga va ilmiy tadqiqot ishlariga qiziqishlarini aniqlash. | 2023-yil 1-sentabr | - | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov) |
2. Iqtidorli yoshlarni yuqori natijalarga erishgan, salohiyatli professor-o‘qituvchilarga biriktirish. | 2023-yil 1-oktabr | ||||
3. Talabalarning respublika va xalqaro fan olimpiadalari, intellektual o‘yinlar hamda turli tanlovlarda ishtirok etishlarini ta’minlash. | Reja-jadvalga muvofiq | ||||
15. | Professor-o‘qituvchilar tomonidan “Scopus” va “Web of Science” xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan ilmiy jurnallarda maqolalar chop etish, maqolalarga iqtiboslik ko‘rsatkichlari salmog‘ini oshirish. | 1. Professor-o‘qituvchilar ilmiy jurnallarda maqolalar chop qilishlari uchun seminar-treninglar tashkil etish, konsultatsiya va mahorat saboqlarini o‘tkazish. | 2024-yil 1-yanvar | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari |
2. Professor-o‘qituvchilarning ilmiy tadqiqot ishlari natijalarini patentlashtirish ishlari salmog‘ini oshirish, tajribali professor-o‘qituvchilar hamda soha mutaxassislari tomonidan ularga zarur maslahatlar berib borish. | Doimiy | ||||
16. | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy salohiyatini oshirib borish. | 1. Professor-o‘qituvchilar ilmiy salohiyatini oshirish uchun mutaxassislik yo‘nalishlaridan kelib chiqib, yetakchi oliy ta’lim muassasalari bilan hamkorlikni yo‘lga qo‘yish. | 2023-yil may oyidan boshlab doimiy | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), Innovatsion rivojlanish vazirligi (I. Abduraxmonov) |
2. Professor-o‘qituvchilar hamda iqtidorli talabalarning xorijiy mamlakatlarda o‘tkaziladigan nufuzli tadbirlar, jumladan konferensiyalar, simpoziumlar va seminarlarda muntazam ishtirok etishini ta’minlash. | Doimiy | ||||
3. Xorijiy oliy ta’lim muassasalari va ilmiy markazlar bilan birgalikda ilmiy tadqiqotlar olib borishni yo‘lga qo‘yish. | 2023-yil 1-yanvar | ||||
4. Professor-o‘qituvchilarning yetakchi xorijiy universitet, institut va markazlarda malaka oshirishini ta’minlash. | Doimiy | ||||
III. Xalqaro hamkorlik munosabatlarini rivojlantirish, ta’lim jarayoniga xorijiy mutaxassis va o‘qituvchilarni jalb qilish | |||||
17. | Ta’lim sohalariga mos tegishli yetakchi xorijiy ilmiy va ta’lim muassasalari bilan hamkorlik aloqalarini rivojlantirish. | 1. Xorijiy oliy ta’lim muassasalarining yetakchi olimlari bilan hamkorlikda xalqaro doiradagi ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish. | 2023-yil 1-fevraldan boshlab | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, grantlar | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov) |
2. Xorijiy professor-o‘qituvchilar bilan hamkorlikda o‘quv, uslubiy va ilmiy adabiyotlarni tayyorlash. | Doimiy | ||||
3. Xorijiy hamkor tashkilotlar bilan mutaxassislik fanlari bo‘yicha vebinarlar tashkil qilib borish. | 2023-yil 1-may | ||||
18. | Xorijiy talabalar ulushini bosqichma-bosqich oshirib borish. | 1. Xalqaro talabalar anjumanlarini o‘tkazish va ularda xorijiy talabalar ishtirokini ta’minlash. 2. Yetakchi xorijiy oliy �a’lim muassasalari bilan qo‘shma dasturlar (double degree, joint degree) doirasida kadrlar tayyorlash. | Reja-jadvalga muvofiq | Xalqaro grantlar, Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari |
19. | Xorijiy universitetlar bilan hamkorlikda talabalar almashinuvini va qo‘shma ilmiy-tadqiqotlarni tashkil etish. | 1. Yetakchi universitetlar va ilmiy markazlar bilan qo‘shma ilmiy-tadqiqotlar olib borishni yo‘lga qo‘yish. 2. Talabalarning xalqaro ilmiy konferensiyalarda ishtirokini ta’minlash. 3. Xorijiy universitetlar bilan hamkorlikda talabalar almashinuvini yo‘lga qo‘yishga qaratilgan loyihalarni amalga oshirish. | 2022/2023 o‘quv yilidan boshlab doimiy | Oliy ta’lim mu�ssasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov) |
IV. Moddiy-texnika bazani mustahkamlash | |||||
20. | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining moddiy-texnika bazani modernizatsiya qilish, shu jumladan ular uchun yangi o‘quv binolari va talabalar turar joylarini qurish. | 1. Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining moddiy-texnika bazasini modernizatsiya qilish bo‘yicha ishchi guruh tashkil etish. | 2023-yil 1-fevral | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, homiylik xayriyalari, Ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish dasturi doirasida ajratiladigan mablag‘lar | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi (A. Boboyev), Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari |
2. Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining moddiy-texnika bazasini xatlovdan o‘tkazish. | 2023-yil 1-mart | ||||
3. Xatlov natijalariga ko‘ra moliyalashtirish manbalarini aniq ko‘rsatgan holda pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining moddiy-texnika bazasini modernizatsiya qilish va mustahkamlash bo‘yicha kompleks chora-tadbirlar dasturini ishlab chiqish. | 2023-yil 1-aprel | ||||
21. | Ta’lim jarayonida IT-texnologiya infratuzilmasini rivojlantirish. | 1. Mavjud lokal va optik tolali tarmoqlarni xatlovdan o‘tkazish. | 2022-yil 1-dekabr | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, homiylik xayriyalari | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov) |
2. Xatlov natijalaridan kelib chiqib hamda texnik topshiriq asosida tarmoq jihozlarini xarid qilish va o‘rnatish. | 2023-yil 1-mart | ||||
3. O‘quv jarayonida foydalanish uchun litsenziyalangan dasturiy ta’minot mahsulotlarini xarid qilish. | 2023-yil 1-aprel | ||||
22. | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining o‘quv binolarini rekonstruksiya qilish va mukammal ta’mirlash. | 1. Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari binolarining texnik holatini o‘rganib chiqish. | 2023-yil 1-yanvar | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, homiylik xayriyalari, Ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish dasturi doirasida ajratiladigan mablag‘lar | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov) Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi (A. Boboyev), Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari |
2. Olingan texnik xulosalarga asosan pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining binolarini rekonstruksiya qilish bo‘yicha loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish. | 2023-yil 1-fevral | ||||
3. Obyektlarni rekonstruksiya qilish ishlarini moliyalashtirish manbalarini aniqlash. | 2023-yil 1-mart | ||||
4. Davlat budjeti mablag‘lari hisobidan bajariladigan ishlarni O‘zbekiston Respublikasining Ijtimoiy va ishlab chiqarish infratuzilmasini rivojlantirish dasturiga kiritish bo‘yicha Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligiga taklif kiritish. | 2023-yil 1-aprel | ||||
23. | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarining o‘quv laboratoriyalarini umumiy o‘rta ta’lim muassasalaridagi talablarga muvofiq tashkil etish. | 1. Laboratoriya xonalarini tayyorlash va jihozlash. | 2023-yil 1-aprel | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), Xalq ta’limi vazirligi (B. Saidov) |
2. Talabalarning nazariy bilimlarini amaliyotda qo‘llash imkoniyatlarini kengaytirish. | Doimiy | ||||
V. Ma’naviy-ma’rifiy va tarbiyaviy ishlar tizimini takomillashtirish, shuningdek, talabalarning sog‘lom turmush tarzini yuritishi uchun shart-sharoitlar yaratish | |||||
24. | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalarida O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti tomonidan ilgari surilgan beshta muhim tashabbusni keng joriy etish maqsadida markaz tashkil qilish. | 1. Markaz faoliyatini tashkil etish bo‘yicha chora-tadbirlar dasturini ishlab chiqish va tasdiqlash. | 2022-yil 1-noyabr | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, grantlar, homiylik xayriyalari | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), Xalq ta’limi vazirligi (B. Saidov) |
2. Markaz uchun beshta muhim tashabbusni qamrab oladigan xonalar ajratish va ularni kerakli �exnika va jihozlar bilan ta’minlash. | 2023-yil 1-yanvar | ||||
3. Fakultetlar o‘rtasida “Yosh pedagog”, “Ta’lim va tarbiya”, “Zakovat” kabi ko‘rik-tanlovlarni o‘tkazish. | Reja-jadval asosida | ||||
4. Ashula va raqs ansambli hamda talabalar xor jamoasini tashkil etish. | 2023-yil 1-mart | ||||
25. | Talabalarda kitob mutolaasiga qiziqishni yanada oshirish va ijodkor yoshlarni rag‘batlantirish. | 1. Talabalar o‘rtasida “Eng yaxshi kitobxon”, “Men sevgan adib”, “Men sevgan xorijiy asar”, “Men sevgan adabiy qahramon”, “Men o‘qigan badiiy kitoblar” kabi mavzularda tanlovlar o‘tkazish. | Har yili mart-aprel oylarida | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, grantlar, homiylik xayriyalari | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), O‘zbekiston yozuvchilar uyushmasi (S. Saidov), Respublika Ma’naviyat va ma’rifat markazi (M. Xojimatov) |
2. Akademiklar, yozuvchilar, shoirlar, adabiyotshunos olimlar ishtirokida kechalar va ijodiy uchrashuvlarni tashkil etish. | Doimiy | ||||
26. | Talabalarning sport va jismoniy tarbiya bilan muntazam shug‘ullanishlari uchun zarur sharoit yaratish. | 1. Talabalarning sport va jismoniy tarbiya bilan shug‘ullanishi uchun zarur sharoit yaratish. | Doimiy | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, grantlar, homiylik xayriyalari | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), Sportni rivojlantirish vazirligi (A. Ikramov) |
2. Muntazam ravishda sport musobaqalarini o‘tkazish. | Har yili reja-jadval asosida | ||||
3. Jismoniy tarbiya va sportga doir tadbirlarni tashkil etish. | Doimiy | ||||
27. | Yoshlar o‘rtasida ilmiy-madaniy hamkorlikni yo‘lga qo‘yish. | 1. Yozgi maktablarni tashkil qilish dasturini ishlab chiqish va tasdiqlash. | 2023-yil 1-mart | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, grantlar, homiylik xayriyalari | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (A. Toshkulov), Yoshlar ishlari agentligi (A. Sa’dullayev) |
2. Yozgi maktablar bo‘yicha xalqaro loyihalar bazasini shakllantirish va ularda talaba-yoshlarning ishtirokini ta’minlash. | 2023-yil 1-may | ||||
3. Yozgi maktablar faoliyatini yo‘lga qo‘yish. | 2023-yil 1-iyun |
T/r | Ustuvor vazifalar | Maqsadli ko‘rsatkichlar | Yillar kesimida | O‘sish ko‘rsatkichi (2023-yilga nisbatan) | |||
2023-yil | 2024-yil | 2025-yil | 2026-yil | ||||
1. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor-o‘qituvchilar ulushini oshirish | Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda) | 10 | 13 | 19 | 25 | 2,5 baravar |
2. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish | Jam� talabalar soniga nisbatan (foizda) | 5 | 8 | 14 | 20 | 4 baravar |
3. | Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash | Ilmiy salohiyat (foizda) | 20 | 26 | 32 | 35 | 75 foiz |
4. | Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni | 3 | 5 | 14 | 21 | 7 baravar | |
5. | Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni | 1 | 2 | 3 | 5 | 5 baravar | |
6. | Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni | 2 | 3 | 5 | 10 | 5 baravar | |
7. | Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni | 1 | 3 | 5 | 7 | 7 baravar | |
8. | Mustaqil izlanuvchilar soni | 2 | 4 | 7 | 14 | 7 baravar | |
9. | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish | Darsliklar soni | 1 | 4 | 6 | 9 | 9 baravar |
10. | O‘quv qo‘llanmalar soni | 3 | 6 | 9 | 12 | 4 baravar | |
11. | Monografiyalar soni | 1 | 3 | 4 | 5 | 5 baravar | |
12. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni | 7 | 18 | 23 | 37 | 5,3 baravar | |
13. | Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni | 15 | 25 | 35 | 60 | 4 baravar | |
14. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni | 0,3 | 0,6 | 1,0 | 1,45 | 5 baravar | |
15. | Xalqaro hamkorlikni kengaytirish | Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish | 2 | 3 | 7 | 10 | 5 baravar |
16. | Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga) | 2 | 5 | 8 | 11 | 5,5 baravar |
T/r | Ustuvor vazifalar | Maqsadli ko‘rsatkichlar | Yillar kesimida | O‘sish ko‘rsatkichi (2023-yilga nisbatan) | |||
2023-yil | 2024-yil | 2025-yil | 2026-yil | ||||
1. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor-o‘qituvchilar ulushini oshirish | Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda) | 12 | 16 | 20 | 24 | 2 baravar |
2. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish | Jami talabalar soniga nisbatan (foizda) | 4 | 7 | 9 | 12 | 3 baravar |
3. | Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash | Ilmiy salohiyat (foizda) | 30 | 32 | 38 | 45 | 50 foiz |
4. | Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni | 8 | 12 | 18 | 24 | 3 baravar | |
5. | Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni | 2 | 3 | 6 | 8 | 4 baravar | |
6. | Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni | 3 | 5 | 7 | 12 | 4 baravar | |
7. | Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni | 2 | 4 | 7 | 10 | 5 baravar | |
8. | Mustaqil izlanuvchilar soni | 4 | 8 | 12 | 24 | 6 baravar- | |
9. | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish | Darsliklar soni | 4 | 6 | 11 | 16 | 4 baravar |
10. | O‘quv qo‘llanmalar soni | 5 | 11 | 17 | 23 | 4,6 baravar | |
11. | Monografiyalar soni | 4 | 6 | 13 | 24 | 6 baravar | |
12. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni | 7 | 9 | 13 | 28 | 4 baravar | |
13. | Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni | 20 | 35 | 57 | 90 | 4,5 baravar | |
14. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni | 0,5 | 0,7 | 1,1 | 2,1 | 4,2 baravar | |
15. | Xalqaro hamkorlikni kengaytirish | Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish | 2 | 5 | 9 | 16 | 8 baravar |
16. | Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga) | 3 | 5 | 8 | 11 | 3,7 baravar |
T/r | Ustuvor vazifalar | Maqsadli ko‘rsatkichlar | Yillar kesimida | O‘sish ko‘rsatkichi (2023-yilga nisbatan) | |||
2023-yil | 2024-yil | 2025-yil | 2026-yil | ||||
1. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor-o‘qituvchilar ulushini oshirish | Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda) | 7 | 15 | 23 | 31 | 4,4 baravar |
2. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish | Jami talabalar soniga nisbatan (foizda) | 3 | 7 | 12 | 19 | 6,3 baravar |
3. | Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash | Ilmiy salohiyat (foizda) | 16 | 21 | 25 | 32 | 100 foiz |
4. | Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni | 13 | 17 | 29 | 48 | 3,7 baravar | |
5. | Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni | 3 | 5 | 9 | 12 | 4 baravar | |
6. | Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni | 5 | 9 | 13 | 17 | 3,4 baravar | |
7. | Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni | 2 | 3 | 6 | 10 | 5 baravar | |
8. | Mustaqil izlanuvchilar soni | 8 | 15 | 21 | 29 | 3,6 baravar | |
9. | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish | Darsliklar soni | 5 | 6 | 8 | 15 | 3 baravar |
10. | O‘quv qo‘llanmalar soni | 20 | 30 | 45 | 58 | 2,9 baravar | |
11. | Monografiyalar soni | 2 | 5 | 8 | 9 | 4,5 baravar | |
12. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni | 17 | 29 | 42 | 51 | 3 baravar | |
13. | Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni | 40 | 62 | 98 | 120 | 3 baravar | |
14. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni | 0,5 | 0,9 | 1,3 | 2,0 | 4 baravar | |
15. | Xalqaro hamkorlikni kengaytirish | Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish | 3 | 7 | 11 | 15 | 3 baravar |
16. | Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga) | 2 | 4 | 7 | 11 | 5,5 baravar |
T/r | Ustuvor vazifalar | Maqsadli ko‘rsatkichlar | Yillar kesimida | O‘sish ko‘rsatkichi (2023-yilga nisbatan) | |||
2023-yil | 2024-yil | 2025-yil | 2026-yil | ||||
1. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor-o‘qituvchilar ulushini oshirish | Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda) | 11 | 15 | 23 | 27 | 2,4 baravar |
2. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish | Jami talabalar soniga nisbatan (foizda) | 5 | 10 | 15 | 20 | 4 baravar |
3. | Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash | Ilmiy salohiyat (foizda) | 19 | 25 | 35 | 47 | 2,5 baravar |
4. | Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni | 7 | 10 | 15 | 21 | 3 baravar | |
5. | Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni | 2 | 3 | 4 | 6 | 3 baravar | |
6. | Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni | 3 | 5 | 9 | 12 | 4 baravar | |
7. | Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni | 1 | 3 | 6 | 9 | 9 baravar | |
8. | Mustaqil izlanuvchilar soni | 5 | 10 | 16 | 25 | 6 baravar | |
9. | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish | Darsliklar soni | 10 | 16 | 18 | 23 | 2,3 baravar |
10. | O‘quv qo‘llanmalar soni | 20 | 24 | 30 | 45 | 2,2 baravar | |
11. | Monografiyalar soni | 10 | 15 | 20 | 35 | 3,5 baravar | |
12. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni | 6 | 11 | 17 | 24 | 4 baravar | |
13. | Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni | 45 | 61 | 78 | 102 | 2,3 baravar | |
14. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni | 0,3 | 0,6 | 1,2 | 1,8 | 6 baravar | |
15. | Xalqaro hamkorlikni kengaytirish | Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish | 3 | 5 | 6 | 9 | 3 baravar |
16. | Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga) | 2 | 3 | 5 | 8 | 4 baravar |
T/r | Ustuvor vazifalar | Maqsadli ko‘rsatkichlar | Yillar kesimida | O‘sish ko‘rsatkichi (2023-yilga nisbatan) | |||
2023-yil | 2024-yil | 2025-yil | 2026-yil | ||||
1. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish | Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda) | 8 | 11 | 13 | 20 | 2,5 baravar |
2. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish | Jam� talabalar soniga nisbatan (foizda) | 6 | 8 | 10 | 15 | 2,5 baravar |
3. | Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash | Ilmiy salohiyat (foizda) | 18 | 24 | 26 | 43 | 2,3 baravar |
4. | Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni | 10 | 12 | 15 | 25 | 2,5 baravar | |
5. | Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni | 2 | 3 | 4 | 6 | 3 baravar | |
6. | Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni | 2 | 3 | 4 | 6 | 3 baravar | |
7. | Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni | 1 | 2 | 4 | 5 | 5 baravar | |
8. | Mustaqil izlanuvchilar soni | 3 | 5 | 9 | 12 | 4 baravar | |
9. | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish | Darsliklar soni | 2 | 4 | 6 | 8 | 4 baravar |
10. | O‘quv qo‘llanmalar soni | 5 | 8 | 10 | 15 | 3 baravar | |
11. | Monografiyalar soni | 4 | 8 | 10 | 16 | 4 baravar | |
12. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni | 7 | 8 | 12 | 28 | 4 baravar | |
13. | Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni | 50 | 85 | 130 | 150 | 3 baravar | |
14. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni | 0,3 | 0,7 | 1,4 | 2 | 6,7 baravar | |
15. | Xalqaro hamkorlikni kengaytirish | Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish | 2 | 3 | 4 | 6 | 3 baravar |
16. | Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga) | 1 | 2 | 4 | 6 | 6 baravar |
T/r | Ustuvor vazifalar | Maqsadli ko‘rsatkichlar | Yillar kesimida | O‘sish ko‘rsatkichi (2023-yilga nisbatan) | |||
2023-yil | 2024-yil | 2025-yil | 2026-yil | ||||
1. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish | Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda) | 9 | 18 | 26 | 36 | 4 baravar |
2. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish | Jami talabalar soniga nisbatan (foizda) | 6 | 7 | 13 | 15 | 2,5 baravar |
3. | Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash | Ilmiy salohiyat (foizda) | 35 | 44 | 54 | 65 | 87 foiz |
4. | Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni | 41 | 53 | 68 | 83 | 2 baravar | |
5. | Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni | 6 | 9 | 13 | 15 | 2,5 baravar | |
6. | Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni | 43 | 56 | 75 | 87 | 2 baravar | |
7. | Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni | 6 | 14 | 18 | 27 | 4,5 baravar | |
8. | Mustaqil izlanuvchilar soni | 21 | 35 | 39 | 63 | 3 baravar | |
9. | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish | Darsliklar soni | 5 | 7 | 11 | 15 | 3 baravar |
10. | O‘quv qo‘llanmalar soni | 7 | 12 | 17 | 28 | 4 baravar | |
11. | Monografiyalar soni | 35 | 48 | 56 | 70 | 2 baravar | |
12. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni | 91 | 115 | 122 | 138 | 1,5 baravar | |
13. | Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni | 150 | 230 | 410 | 600 | 4 baravar | |
14. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni | 1,2 | 1,8 | 2,8 | 4,8 | 4 baravar | |
15. | Xalqaro hamkorlikni kengaytirish | Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish | 15 | 20 | 25 | 30 | 2 baravar |
16. | Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga) | 5 | 7 | 11 | 17 | 3,4 baravar |
T/r | Ustuvor vazifalar | Maqsadli ko‘rsatkichlar | Yillar kesimida | O‘sish ko‘rsatkichi (2023-yilga nisbatan) | |||
2023-yil | 2024-yil | 2025-yil | 2026-yil | ||||
1. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish | Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda) | 5 | 8 | 12 | 15 | 3 baravar |
2. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish | Jami �alabalar soniga nisbatan (foizda) | 3 | 5 | 7 | 12 | 4 baravar |
3. | Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash | Ilmiy salohiyat (foizda) | 38 | 45 | 55 | 60 | 58 foiz |
4. | Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni | 29 | 33 | 38 | 41 | 1,4 baravar | |
5. | Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni | 4 | 7 | 9 | 12 | 3 baravar | |
6. | Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni | 21 | 37 | 45 | 55 | 2,6 baravar | |
7. | Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni | 2 | 4 | 6 | 8 | 4 baravar | |
8. | Mustaqil izlanuvchilar soni | 6 | 12 | 17 | 26 | 4,3 baravar | |
9. | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish | Darsliklar soni | 7 | 14 | 18 | 28 | 4 baravar |
10. | O‘quv qo‘llanmalar soni | 24 | 48 | 60 | 72 | 3 baravar | |
11. | Monografiyalar soni | 24 | 32 | 47 | 52 | 2,1 baravar | |
12. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni | 28 | 34 | 42 | 62 | 2,2 baravar | |
13. | Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni | 130 | 210 | 330 | 420 | 4 baravar | |
14. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni | 0,3 | 0,7 | 1,1 | 1,5 | 5 baravar | |
15. | Xalqaro hamkorlikni kengaytirish | Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish | 14 | 17 | 19 | 22 | 1,6 baravar |
16. | Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga) | 3 | 5 | 9 | 12 | 4 baravar |
T/r | Ustuvor vazifalar | Maqsadli ko‘rsatkichlar | Yillar kesimida | O‘sish ko‘rsatkichi (2023-yilga nisbatan) | |||
2023-yil | 2024-yil | 2025-yil | 2026-yil | ||||
1. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish | Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda) | 10 | 13 | 19 | 25 | 2,5 baravar |
2. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish | Jami talabalar soniga nisbatan (foizda) | 6 | 8 | 12 | 18 | 3 baravar |
3. | Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash | Ilmiy salohiyat (foizda) | 38 | 48 | 51 | 54 | 43 foiz |
4. | Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni | 16 | 22 | 36 | 38 | 2,4 baravar | |
5. | Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni | 4 | 6 | 8 | 10 | 2,5 baravar | |
6. | Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni | 16 | 21 | 23 | 26 | 1,6 baravar | |
7. | Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni | 2 | 4 | 7 | 10 | 5 baravar | |
8. | Mustaqil izlanuvchilar soni | 9 | 12 | 22 | 36 | 4 baravar | |
9. | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish | Darsliklar soni | 7 | 14 | 16 | 28 | 4 baravar |
10. | O‘quv qo‘llanmalar soni | 51 | 78 | 100 | 153 | 3 baravar | |
11. | Monografiyalar soni | 24 | 32 | 47 | 72 | 3 baravar | |
12. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni | 17 | 24 | 32 | 51 | 3 baravar | |
13. | Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni | 140 | 250 | 320 | 420 | 3 baravar | |
14. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni | 0,7 | 1,2 | 1,8 | 2,8 | 4 baravar | |
15. | Xalqaro hamkorlikni kengaytirish | Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish | 15 | 18 | 27 | 45 | 3 baravar |
16. | Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga) | 2 | 3 | 7 | 14 | 7 baravar |
T/r | Ustuvor vazifalar | Maqsadli ko‘rsatkichlar | Yillar kesimida | O‘sish ko‘rsatkichi (2023-yilga nisbatan) | |||
2023-yil | 2024-yil | 2025-yil | 2026-yil | ||||
1. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish | Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda) | 7 | 11 | 17 | 24 | 3,4 baravar |
2. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish | Jami talabalar soniga nisbatan (foizda) | 7 | 8 | 10 | 14 | 100 foiz |
3. | Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash | Ilmiy salohiyat (foizda) | 37 | 38 | 48 | 66 | 78 foiz |
4. | Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni | 27 | 30 | 34 | 40 | 1,5 baravar | |
5. | Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni | 5 | 7 | 8 | 10 | 2 baravar | |
6. | Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni | 45 | 47 | 49 | 54 | 1,2 baravar | |
7. | Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni | 2 | 3 | 4 | 5 | 2,5 baravar | |
8. | Mustaqil izlanuvchilar soni | 9 | 12 | 22 | 36 | 4 baravar | |
9. | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish | Darsliklar soni | 8 | 15 | 16 | 24 | 3 baravar |
10. | O‘quv qo‘llanmalar soni | 38 | 58 | 80 | 100 | 2,6 baravar | |
11. | Monografiyalar soni | 21 | 30 | 45 | 63 | 3 baravar | |
12. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni | 70 | 90 | 105 | 120 | 1,7 baravar | |
13. | Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni | 150 | 220 | 300 | 450 | 1,3 baravar | |
14. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni | 0,8 | 1,4 | 1,9 | 2,4 | 3 baravar | |
15. | Xalqaro hamkorlikni kengaytirish | Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish | 17 | 20 | 30 | 48 | 2,8 baravar |
16. | Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga) | 3 | 5 | 7 | 16 | 5,3 baravar |
T/r | Ustuvor vazifalar | Maqsadli ko‘rsatkichlar | Yillar kesimida | O‘sish ko‘rsatkichi (2023-yilga nisbatan) | |||
2023-yil | 2024-yil | 2025-yil | 2026-yil | ||||
1. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish | Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda) | 12 | 16 | 20 | 24 | 100 foiz |
2. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish | Jami talabalar soniga nisbatan (foizda) | 4 | 6 | 8 | 12 | 3 baravar |
3. | Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash | Ilmiy salohiyat (foizda) | 32 | 36 | 40 | 54 | 69 foiz |
4. | Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni | 38 | 42 | 58 | 76 | 2 baravar | |
5. | Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni | 4 | 6 | 8 | 10 | 2,5 baravar | |
6. | Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni | 32 | 42 | 48 | 54 | 1,7 baravar | |
7. | Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni | 1 | 2 | 3 | 5 | 5 baravar | |
8. | Mustaqil izlanuvchilar soni | 4 | 10 | 15 | 20 | 5 baravar | |
9. | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish | Darsliklar soni | 10 | 15 | 20 | 25 | 2,5 baravar |
10. | O‘quv qo‘llanmalar soni | 40 | 80 | 100 | 120 | 3 baravar | |
11. | Monografiyalar soni | 12 | 18 | 24 | 30 | 2,5 baravar | |
12. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni | 41 | 92 | 110 | 127 | 3,1 baravar | |
13. | Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni | 160 | 240 | 310 | 480 | 3 baravar | |
14. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni | 0,6 | 1,2 | 1,8 | 2,4 | 4 baravar | |
15. | Xalqaro hamkorlikni kengaytirish | Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish | 15 | 21 | 26 | 42 | 2,8 baravar |
16. | Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga) | 2 | 3 | 6 | 10 | 5 baravar |
T/r | Ustuvor vazifalar | Maqsadli ko‘rsatkichlar | Yillar kesimida | O‘sish ko‘rsatkichi (2023-yilga nisbatan) | |||
2023-yil | 2024-yil | 2025-yil | 2026-yil | ||||
1. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish | Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda) | 6 | 13 | 19 | 25 | 4,1 baravar |
2. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish | Jam� talabalar soniga nisbatan (foizda) | 5 | 7 | 10 | 15 | 3 baravar |
3. | Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash | Ilmiy salohiyat (foizda) | 17 | 23 | 27 | 34 | 100 foiz |
4. | Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni | 5 | 7 | 10 | 15 | 3 baravar | |
5. | Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni | 2 | 3 | 4 | 6 | 3 baravar | |
6. | Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni | 3 | 5 | 8 | 15 | 5 baravar | |
7. | Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni | 2 | 4 | 6 | 8 | 4 baravar | |
8. | Mustaqil izlanuvchilar soni | 5 | 8 | 11 | 15 | 3 baravar | |
9. | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish | Darsliklar soni | 2 | 4 | 6 | 8 | 4 baravar |
10. | O‘quv qo‘llanmalar soni | 3 | 6 | 9 | 12 | 4 baravar | |
11. | Monografiyalar soni | 1 | 3 | 4 | 5 | 5 baravar | |
12. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni | 10 | 20 | 25 | 40 | 4 baravar | |
13. | Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni | 28 | 41 | 67 | 93 | 3,3 baravar | |
14. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni | 0,3 | 0,7 | 1,3 | 1,8 | 6 baravar | |
15. | Xalqaro hamkorlikni kengaytirish | Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish | 3 | 5 | 6 | 9 | 3 baravar |
16. | Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga) | 2 | 5 | 7 | 11 | 5,5 baravar |
T/r | Ustuvor vazifalar | Maqsadli ko‘rsatkichlar | Yillar kesimida | O‘sish ko‘rsatkichi (2023-yilga nisbatan) | |||
2023-yil | 2024-yil | 2025-yil | 2026-yil | ||||
1. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish | Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda) | 8 | 10 | 12 | 16 | 2 baravar |
2. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish | Jami talabalar soniga nisbatan (foizda) | 5 | 8 | 10 | 15 | 3 baravar |
3. | Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash | Ilmiy salohiyat (foizda) | 15 | 20 | 25 | 30 | 100 foiz |
4. | Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni | 2 | 5 | 8 | 10 | 5 baravar | |
5. | Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni | 1 | 2 | 4 | 6 | 6 baravar | |
6. | Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni | 3 | 5 | 8 | 12 | 4 baravar | |
7. | Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni | 2 | 4 | 6 | 8 | 4 baravar | |
8. | Mustaqil izlanuvchilar soni | 5 | 8 | 11 | 15 | 3 baravar | |
9. | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish | Darsliklar soni | 1 | 3 | 6 | 9 | 9 baravar |
10. | O‘quv qo‘llanmalar soni | 3 | 5 | 9 | 15 | 5 baravar | |
11. | Monografiyalar soni | 1 | 2 | 3 | 5 | 5 baravar | |
12. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni | 8 | 14 | 20 | 24 | 3 baravar | |
13. | Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni | 12 | 20 | 33 | 48 | 4 baravar | |
14. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni | 0,2 | 0,7 | 1,2 | 1,8 | 9 baravar | |
15. | Xalqaro hamkorlikni kengaytirish | Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish | 3 | 5 | 7 | 15 | 5 baravar |
16. | Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga) | 2 | 5 | 7 | 11 | 5,5 baravar |
T/r | Ustuvor vazifalar | Maqsadli ko‘rsatkichlar | Yillar kesimida | O‘sish ko‘rsatkichi (2023-yilga nisbatan) | |||
2023-yil | 2024-yil | 2025-yil | 2026-yil | ||||
1. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega professor- o‘qituvchilar ulushini oshirish | Asosiy shtatdagi professor-o‘qituvchilar soniga nisbatan (foizda) | 7 | 9 | 17 | 21 | 3 baravar |
2. | Chet tili fanidan milliy yoki unga mos darajadagi xalqaro sertifikatga ega talabalar ulushini oshirish | Jami �alabalar soniga nisbatan (foizda) | 6 | 9 | 14 | 18 | 3 baravar |
3. | Yuqori malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash | Ilmiy salohiyat (foizda) | 15 | 18 | 25 | 40 | 2,7 baravar |
4. | Himoya qilinadigan falsafa doktori dissertatsiyalari (PhD) soni | 3 | 6 | 9 | 18 | 6 baravar | |
5. | Himoya qilinadigan doktorlik dissertatsiyalari (DSc) soni | 2 | 5 | 9 | 14 | 7 baravar | |
6. | Falsafa doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (PhD) soni | 2 | 4 | 7 | 12 | 6 baravar | |
7. | Fan doktori ilmiy darajasini olishga talabgor doktorantlar (DSc) soni | 2 | 3 | 5 | 8 | 4 baravar | |
8. | Mustaqil izlanuvchilar soni | 6 | 9 | 13 | 18 | 3 baravar | |
9. | Professor-o‘qituvchilarning ilmiy-uslubiy faoliyati natijadorligini oshirish | Darsliklar soni | 2 | 3 | 6 | 8 | 4 baravar |
10. | O‘quv qo‘llanmalar soni | 3 | 5 | 9 | 14 | 4,7 baravar | |
11. | Monografiyalar soni | 1 | 3 | 5 | 6 | 6 baravar | |
12. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan maqolalar soni | 8 | 12 | 15 | 24 | 3 baravar | |
13. | Respublika jurnallarida e’lon qilingan ilmiy maqolalar soni | 10 | 23 | 35 | 47 | 4,7 baravar | |
14. | Scopus, Web of Science xalqaro ma’lumotlar bazalariga kiritilgan har bir maqolaga to‘g‘ri keluvchi iqtiboslar soni | 0,3 | 0,8 | 1,3 | 1,8 | 6 baravar | |
15. | Xalqaro hamkorlikni kengaytirish | Institut professor-o‘qituvchilarini jahonning yetakchi universitetlari va ilmiy markazlariga xizmat safarlariga yuborish | 2 | 6 | 7 | 11 | 5,5 baravar |
16. | Institutga xorijiy olimlarning tashrifi (kamida 1 oyga) | 2 | 3 | 5 | 8 | 4 baravar |
T/r | Oliy ta’lim muassasasining nomi | Fakultet nomi | Umumta’lim maktabi raqami | Tuman (shahar) nomi |
1. | Nukus davlat pedagogika instituti (Nukus shahri) | Fizika-matematika | 48-son umumta’lim maktabi | Nukus shahri |
Tabiiy fanlar | 28-son umumta’lim maktabi | Nukus shahri | ||
Tasviriy san’at va mehnat ta’limi | 33-son umumta’lim maktabi | Nukus shahri | ||
Jismoniy madaniyat | 21-son umumta’lim maktabi | Nukus shahri | ||
Chet tillari | 31-son umumta’lim maktabi | Nukus shahri | ||
Maktabgacha ta’lim | 48-son davlat maktabgacha ta’lim tashkiloti | Nukus shahri | ||
Pedagogika | 18-son umumta’lim maktabi | Nukus shahri | ||
Boshlang‘ich ta’lim | 47-son umumta’lim maktabi | Nukus shahri | ||
Tarix | 6-son umumta’lim maktabi | Nukus shahri | ||
2. | Andijon davlat pedagogika instituti (Andijon shahri) | Aniq va tabiiy fanlar | 27-son umumta’lim maktabi | Andijon shahri |
Maktabgacha va boshlang‘ich ta’lim hamda tillarni o‘qitish metodikasi | 19-son umumta’lim maktabi, 13-son davlat maktabgacha ta’lim tashkiloti | Andijon tumani, Andijon shahri | ||
Ijtimoiy fanlar, san’at va jismoniy madaniyat | 18-son umumta’lim maktabi | Oltinko‘l tumani | ||
3. | Buxoro davlat pedagogika instituti (Buxoro shahri) | Maktabgacha va boshlang‘ich ta’lim | 54-, 80-son davlat maktabgacha ta’lim tashkilotlari | Buxoro shahri |
Harbiy ta’lim | 3-son umumta’lim maktabi | Buxoro shahri | ||
Pedagogik ta’lim | 15-son umumta’lim maktabi | Buxoro shahri | ||
Tabiiy va gumanitar fanlar | 36-son ayrim fanlar chuqur o‘qitiladigan sinflari mavjud umumta’lim maktabi | Buxoro shahri | ||
4. | Jizzax davlat pedagogika universiteti (Jizzax shahri) | Matematika va informatika | 15-son umumta’lim maktabi | Jizzax shahri |
Fizika va texnologik ta’lim | 18-son umumta’lim maktabi | Jizzax shahri | ||
Tabiiy fanlar | 5-son umumta’lim maktabi | Jizzax shahri | ||
Tarix | 14-son umumta’lim maktabi | Jizzax shahri | ||
Pedagogika va psixologiya | 4-son umumta’lim maktabi | Jizzax shahri | ||
Musiqa ta’limi | 7-son umumta’lim maktabi | Jizzax shahri | ||
O‘zbek tili va adabiyoti | 23-son umumta’lim maktabi | Jizzax shahri | ||
Rus tili va adabiyoti | 16-son umumta’lim maktabi | Jizzax shahri | ||
Chet tillari | 12-son umumta’lim maktabi | Jizzax shahri | ||
Boshlang‘ich ta’lim | 17-son umumta’lim maktabi | Jizzax shahri | ||
Maktabgacha ta’lim | 17-son davlat maktabgacha ta’lim tashkiloti | Jizzax shahri | ||
Jismoniy madaniyat | 20-son umumta’lim maktabi | Jizzax shahri | ||
Tibbiyot | 9-son umumta’lim maktabi | Jizzax shahri | ||
5. | Shahrisabz davlat pedagogika instituti (Shahrisabz shahri) | Pedagogika | 22-son umumta’lim maktabi | Shahrisabz shahri |
Tillar | 8-son umumta’lim maktabi | Shahrisabz shahri | ||
6. | Navoiy davlat pedagogika instituti (Navoiy shahri) | Maktabgacha va boshlang‘ich ta’lim | 9-son umumta’lim maktabi, 26-son davlat maktabgacha ta’lim tashkiloti | Navoiy shahri |
Matematika va informatika | 20-son umumta’lim maktabi | Navoiy shahri | ||
Fizika va texnologik ta’lim | 11-son umumta’lim maktabi | Karmana tumani | ||
Tabiiy fanlar | 12-son umumta’lim maktabi | Karmana tumani | ||
Tarix | 25-son umumta’lim maktabi | Karmana tumani | ||
San’atshunoslik | 19-son umumta’lim maktabi | Navbahor tumani | ||
O‘zbek tili | 28-son umumta’lim maktabi | Navbahor tumani | ||
Xorijiy tillar | 34-son umumta’lim maktabi | Navbahor tumani | ||
Ingliz tili va adabiyoti | 9-son umumta’lim maktabi | Konimex tumani | ||
Jismoniy madaniyat | 22-son umumta’lim maktabi | Konimex �umani | ||
7. | O‘zbekiston-Finlyandiya pedagogika instituti (Samarqand shahri) | Aniq va tabiiy fanlar, jismoniy madaniyat | 23-son umumta’lim maktabi | Samarqand shahri |
Pedagogika | 68-son umumta’lim maktabi | Samarqand shahri | ||
San’atshunoslik | 32-son umumta’lim maktabi | Samarqand shahri | ||
Maktabgacha ta’lim | 62-son davlat maktabgacha ta’lim tashkiloti | Samarqand shahri | ||
Xorijiy tillar va gumanitar fanlar | 53-son umumta’lim maktabi | Samarqand shahri | ||
8. | Termiz davlat pedagogika instituti (Termiz shahri) | Aniq va tabiiy fanlar | 8-son umumta’lim maktabi | Termiz shahri |
Pedagogika-psixologiya va boshlang‘ich ta’lim | 25-son umumta’lim maktabi | Termiz shahri | ||
Maktabgacha va texnologik ta’lim | 6-son umumta’lim maktabi | Termiz shahri | ||
Tillar | 17-son umumta’lim maktabi | Termiz shahri | ||
Tarix, san’at va sport | 19-son umumta’lim maktabi | Termiz shahri | ||
9. | Chirchiq davlat pedagogika universiteti (Chirchiq shahri) | Matematika va informatika | 9-, 15-son umumta’lim maktablari | Chirchiq shahri |
Fizika va kimyo | 8-, 10-son umumta’lim maktablari | Chirchiq shahri | ||
Tabiiy fanlar | 2-, 14-son umumta’lim maktablari | Chirchiq shahri | ||
Gumanitar fanlar | 4, 5-son umumta’lim maktablari | Chirchiq shahri | ||
Pedagogika | 20-, 21-son umumta’lim maktablari | Chirchiq shahri | ||
San’atshunoslik | 12-, 18-son umumta’lim maktablari | Chirchiq shahri | ||
Sport va chaqiriqqacha harbiy ta’lim | 24-, 25-son umumta’lim maktablari | Chirchiq shahri | ||
Maktabgacha ta’lim | 30-, 33-son davlat maktabgacha ta’lim tashkilotlari | Chirchiq shahri | ||
Boshlang‘ich ta’lim | 13-, 17-son umumta’lim maktablari | Chirchiq shahri | ||
10. | Qo‘qon davlat pedagogika instituti (Qo‘qon shahri) | Fizika-matematika | 17-son umumta’lim maktabi | Dang‘ara tumani |
Tabiiy fanlar | 3-son ayrim fanlar chuqur o‘qitiladigan sinflari mavjud umumta’lim maktabi | Dang‘ara tumani | ||
O‘zbek tili va adabiyoti | 2-son umumta’lim maktabi | Dang‘ara tumani | ||
Pedagogika va psixologiya | 17-son umumta’lim maktabi | Qo‘qon shahri | ||
Tarix | 18-son umumta’lim maktabi | Uchko‘prik tumani | ||
Jismoniy madaniyat | 37-son umumta’lim maktabi | Qo‘qon shahri | ||
Xorijiy tillar | 4-son umumta’lim maktabi | Qo‘qon shahri | ||
Rus tili va adabiyoti | 20-son umumta’lim maktabi | Qo‘qon shahri | ||
Milliy hunarmandchilik va amaliy san’at | 23-son umumta’lim maktabi | Qo‘qon shahri | ||
Maktabgacha ta’lim | 4-, 18-son davlat maktabgacha ta’lim tashkilotlari | Qo‘qon shahri | ||
Boshlang‘ich ta’lim | 28-son umumta’lim maktabi | Qo‘qon shahri | ||
11. | Toshkent davlat pedagogika universiteti (Chilonzor tumani) | Fizika-matematika | 349-son umumta’lim maktabi | Sergeli tumani |
Tabiiy fanlar | 350-son umumta’lim maktabi | Sergeli tumani | ||
Pedagogika va psixologiya | 351-son umumta’lim maktabi | Sergeli tumani | ||
Maktabgacha ta’lim | 473-son davlat maktabgacha ta’lim tashkiloti | Chilonzor tumani | ||
Maxsus pedagogika va inklyuziv ta’lim | 131-son ayrim fanlar chuqur o‘qitiladigan sinflari mavjud umumta’lim maktabi | Chilonzor tumani | ||
Boshlang‘ich ta’lim | 353-son umumta’lim maktabi | Sergeli tumani | ||
Tarix | 270-son umumta’lim maktabi | Chilonzor tumani | ||
Musiqiy madaniyat | 138-son umumta’lim maktabi | Chilonzor tumani | ||
Xorijiy tillar | 128-son umumta’lim maktabi | Chilonzor tumani | ||
Tillar | 201-son umumta’lim maktabi | Chilonzor tumani | ||
Chaqiriqqacha harbiy ta’lim | 114-son umumta’lim maktabi | Chilonzor tumani | ||
Maxsus pedagogika va inklyuziv ta’lim | 232-son umumta’lim maktabi | Chilonzor tumani |
T/r | Negizida akademik litseylar tashkil etiladigan ta’lim muassasalari nomi | Quvvati | Tasarrufida pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari tizimiga o‘tkazilayotgan ta’lim muassasalari bo‘lgan vazirlik, idora va tashkilotlar nomi | Pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari huzurida tashkil etilayotgan akademik litseylar |
1. | Andijon tumani pedagogika kolleji | 975 | Maktabgacha ta’lim vazirligi | Andijon davlat pedagogika institutining akademik litseyi |
2. | Chortoq pedagogika kolleji | 1 020 | Maktabgacha ta’lim vazirligi | Namangan davlat pedagogika institutining akademik litseyi |
3. | Mirzaobod texnologiya texnikumi | 540 | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi | Guliston davlat pedagogika institutining akademik litseyi |
4. | Samarqand transport va muhandislik kommunikatsiyalari texnikumi | 720 | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi | O‘zbekiston-Finlandiya pedagogika institutining akademik litseyi |
5. | Kogon pedagogika kolleji | 570 | Maktabgacha ta’lim vazirligi | Buxoro davlat pedagogika institutining akademik litseyi |
6. | Urganch sharq tillari va xizmat ko‘rsatish texnikumi | 360 | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi | Urganch davlat pedagogika institutining akademik litseyi |
7. | Termiz agrotexnologiyalar va innovatsion rivojlanish instituti akademik litseyi | 735 | Qishloq xo‘jaligi vazirligi | Termiz davlat pedagogika institutining akademik litseyi |
8. | Qarshi davlat universiteti Pedagogika institutining Kitob tumani, Jayraxona qishlog‘ida joylashgan bino va inshootlari (sobiq Kitob iqtisodiyot kolleji) | 540 | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi | Shahrisabz davlat pedagogika institutining akademik litseyi |
1. | R. Xalmuradov | — | Samarqand davlat universiteti rektori, Kengash raisi |
2. | A. Radjiyev | — | A. Avloniy nomidagi Pedagoglarni kasbiy rivojlantirish va yangi metodikalarga o‘rgatish milliy-tadqiqot instituti rektori, Kengash raisi o‘rinbosari |
3. | A. Qodirov | — | O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlis deputati, “Milliy tiklanish” O‘zbekiston demokratik partiyasi rahbari |
4. | U. Inoyatov | — | O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlis deputati, O‘zbekiston Xalq demokratik partiyasi rahbari |
5. | K. Karimov | — | oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirining birinchi o‘rinbosari |
6. | S. S�ddiqova | — | oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirining o‘rinbosari |
7. | U. Sharifxodjayev | — | xalq ta’limi vazirining birinchi o‘rinbosari |
8. | B. Onorbayev | — | maktabgacha ta’lim vazirining birinchi o‘rinbosari |
9. | D. Kenjayev | — | Prezident ta’lim muassasalari agentligi direktorining birinchi o‘rinbosari |
10. | A. Kirgizbayev | — | Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti rektori |
11. | G. Muxamedov | — | Chirchiq davlat pedagogika universiteti rektori |
12. | B. Otemuratov | — | Nukus davlat pedagogika instituti rektori |
13. | Sh. Sharipov | — | Jizzax davlat pedagogika universiteti rektori |
14. | Sh. Yakubov | — | Oliy ta’limni rivojlantirish tadqiqotlari va ilg‘or texnologiyalarni tatbiq etish markazi direktori |
15. | Sh. Sattorov | — | Xalq ta’limi vazirligi huzuridagi Respublika ta’lim markazi direktori |
16. | Sh. Yakubov | — | Prezident ta’lim muassasalari agentligi huzuridagi Pedagogik mahorat va xalqaro baholash ilmiy-amaliy markazi direktori |
17. | K. Eshpulatov | — | Maktabgacha ta’lim muassasalari rahbar va mutaxassislarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish instituti direktori |
18. | N. Muslimov | — | Toshkent davlat pedagogika universiteti huzuridagi Qayta tayyorlash va malaka oshirish tarmoq markazi direktori |
19. | B. Xodjayev | — | Toshkent davlat pedagogika universiteti uzluksiz ta’lim pedagogikasi menejmenti kafedrasi mudiri |
20. | M. Bozorova | — | Termiz davlat universiteti pedagogika va ijtimoiy ish kafedrasi mudiri |
21. | D. Jo‘rayev | — | O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti pedagogika va psixologiya kafedrasi mudiri |
22. | S. Shokirova | — | Toshkent shahridagi Prezident maktabi direktori |
23. | N. Boltaboyeva | — | Nukus shahridagi Prezident maktabi direktori |
24. | T. Ro‘ziyev | — | Qorako‘l xalqaro matematika maktabi direktori |
25. | V. Kalenova | — | Nukus shahar 31-son ayrim fanlar chuqur o‘qitiladigan sinflari mavjud davlat umumiy o‘rta ta’lim maktabi direktori |
26. | R. Karimov | — | Toshkent shahar Uchtepa tumani 81-son umumiy o‘rta ta’lim maktabi matematika fani o‘qituvchisi |
27. | G. Kuchkorova | — | Toshkent shahar Uchtepa tumani 38-son umumiy o‘rta ta’lim maktabi direktori |
28. | N. Saidxodjayeva | — | Toshkent shahar Sergeli tumanidagi 300-son ayrim fanlar chuqur o‘qitiladigan sinflari mavjud umumiy o‘rta ta’lim maktabi direktori |
29. | F. Vaxabova | — | “Lider” nodavlat ta’lim tashkiloti direktori |
30. | F. Karimov | — | A. Avloniy nomidagi Pedagoglarni kasbiy rivojlantirish va yangi metodikalarga o‘rgatish milliy-tadqiqot instituti prorektori, Kengash mas’ul kotibi |