Hujjat raqami
PQ-5280
Organ
Ўзбекистон Республикаси Президенти
Imzolangan sana
05.11.2021
Kuchga kirish sanasi
05.11.2021
Qo‘shimcha axborot
Ulashish

T/r

Tadbirlar nomi

Amalga oshirish mexanizmi

Amalga oshirish muddati

Moliyalashtirish manbalari

Mas’ul ijrochilar

I. Sport ta’limi muassasalari infratuzilmasini rivojlantirish, moddiy-texnik jihatdan yanada yaxshilash hamda xalqaro talablarga moslashtirish

1.

Olimpiya va paralimpiya zaxiralari kollejlarining moddiy-texnika bazasini yanada yaxshilash.

1. Olimpiya va paralimpiya zaxiralari kollejlarini zamonaviy tibbiyot asbob-uskunal�ri bilan jihozlash ro‘yxatini tasdiqlash.

2021-yil dekabr

-

Turizm va sport vazirligi, Sog‘liqni saqlash vazirligi

2. Olimpiya va paralimpiya zaxiralari kollejlarining moddiy-texnika bazasini yanada yaxshilash yuzasidan quyidagi maqsadlar uchun mablag‘lar ajratish:

qurilish-ta’mirlash ishlariga 50 milliard so‘m;

eng so‘nggi zamonaviy sport jihozlari va asbob-uskunalari bilan ta’minlashga 10 milliard so‘m;

zamonaviy o‘quv adabiyotlarini chop etish uchun 2 mlrd so‘m;

tibbiyot bo‘limlarini zamonaviy asbob-uskunalari bilan jihozlashga 10 milliard so‘m.

2022-yil davomida

Davlat budjeti mablag‘lari

Moliya vazirligi, Turizm va sport vazirligi

3. Olimpiya va paralimpiya zaxiralari kollejlarida tibbiyot bo‘limlarini tashkil etish.

2022/2023 o‘quv yilidan boshlab

Davlat budjeti mablag‘lari

Turizm va sport vazirligi, Sog‘liqni saqlash vazirligi

4. Kardiologiya, travmatologiya, stomatologiya yo‘nalishlari bo‘yicha zamonaviy asbob-uskunalari bilan jihozlash hamda malakali mutaxassislarni jalb qilish choralarini ko‘rish.

2.

Olimpiya va paralimpiya zaxiralari kollejlari faoliyatini tashkil etish, sport ta’limi muassasalari xodimlari mehnatiga haq to‘lash, sport va ommaviy jismoniy tarbiya tadbirlarini o‘tkazishni bugungi kun talablari asosida o‘tkazish yuzasidan takliflar tayyorlash.

Quyidagilarni Vazirlar Mahkamasiga kiritish:

-

Turizm va sport vazirligi, Moliya vazirligi, Milliy olimpiya qo‘mitasi, Milliy paralimpiya qo‘mitasi, sport federatsiya (assotsiatsiya)lari, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

bolalar va o‘smirlar sport maktablari hamda ixtisoslashtirilgan bolalar va o‘smirlar sport maktablari faoliyatini tanqidiy o‘rganish asosida ular faoliyatini yanada rivojlantirish;

2022-yil fevral

sport-ta’lim muassasalari xodimlari mehnatiga haq to‘lash tartibini qayta ko‘rib chiqib, yangi takomillashtirilgan tizimni joriy etish;

sport va ommaviy jismoniy tarbiya tadbirlarini o‘tkazishni bugungi kun talablari asosida tashkil etish bo‘yicha yangi tizimni joriy etish.

2022-yil mart

3.

Bolalar-o‘smirlar sport maktablari, ixtisoslashtirilgan bolalar-o‘smirlar sport maktablari, olimpiya va milliy sport turlariga ixtisoslashtirilgan davlat maktab-internatlari, olimpiya va paralimpiya zaxiralari kollejlari hamda yirik sport inshootlarini optik tolali aloqa liniyalariga ulanishini ta’minlash.

1. Sport-ta’lim muassasalarini optik tolali aloqa liniyalariga ulash uchun ularning ro‘yxatini shakllantirish hamda Axborot texnologiyalari kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligiga kiritish.

2022-yil yanvar

-

Turizm va sport vazirligi

2. Kiritilgan ro‘yxatga muvofiq sport-ta’lim muassasalarini optik tolali aloqa liniyalariga ulash choralarini ko‘rish.

2022-yil fevral

Axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini rivojlantirish jamg‘armasi mablag‘lari

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

II. Yuqori mahoratli va yuksak ma’naviyatli sportchilar tayyorlash uchun zarur shart-sharoitlarni yaratish, xalqaro hamkorlikni yo‘lga qo‘yish, sportchilar va trenerlarni rag‘batlantirish tizimini takomillashtirish

4.

Sport ta’lim muassasalarini mahoratli trenerlar bilan ta’minlash choralarini ko‘rish.

1. Xalqaro tajribani o‘rganish asosida har bir sport turi bo‘yicha mezon va talablarni ishlab chiqish.

2022-yil mart

-

Turizm va sport vazirligi, sport federatsiya (assotsiatsiya)lari

2. Sport ta’lim muassasalarida toifali trenerlar faoliyat ko‘rsatishiga bosqichma-bosqich erishish (foiz hisobida) orqali ularning sifat tarkibini yaxshilash:

sport ta’limi muassasalaridagi trenerlar orasida oliy toifali trenerlar ulushi (6%);

sport ta’limi muassasalaridagi trenerlar orasida birinchi toifali trenerlar ulushi (35%);

sport ta’limi muassasalaridagi trenerlar orasida ikkinchi toifali trenerlar ulushi (30%).

2021-2022-yillar davomida

Ijrochilar mablag‘lari

Turizm va sport vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

5.

Sportchi va trenerlarning xorijdagi faoliyatini tartibga solish.

Xalqaro tajribani o‘rganish asosida sportchi va trenerlarning xorijda faoliyat ko‘rsatish tartibini ishlab chiqish va amaliyotga joriy etish.

2022-yil aprel

-

Turizm va sport vazirligi, Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi, Adliya vazirligi

6.

Jismoniy tarbiya va sport ilmiy tadqiqotlar instituti hamda Jismoniy tarbiya va sport bo‘yicha mutaxassislarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish institutining ilmiy resurs bazasini kuchaytirish.

1. Jismoniy tarbiya va sport ilmiy tadqiqotlar institutida ilmiy tadqiqotlar o‘tkazish va mavjud o‘qitish dasturlari va metodikalarini takomillashtirib borish uchun zamonaviy ilmiy-amaliy laboratoriya tashkil etish.

2. Jismoniy tarbiya va sport bo‘yicha mutaxassislarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish institutida trener-o‘qituvchilarni zamonaviy talablar asosida qayta tayyorlash va malakasini oshirishni tashkil etishga ixtisoslashgan o‘quv-amaliy laboratoriyasini ochish.

2022-yil may

Ilm-fanni moliyalashtirish va innovatsiyalarni qo‘llab-quvvatlash jamg‘armasi mablag‘lari

Turizm va sport vazirligi, Innovatsion rivojlanish vazirligi

7.

Jismoniy tarbiya va sport bo‘yicha mutaxassislarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish instituti, Jismoniy tarbiya va sport ilmiy tadqiqotlar instituti xodimlari tomonidan Yaponiya, Xitoy, Rossiya, Koreya, Turkiya va boshqa davlatlarning tajribasini o‘rganish asosida sport-ta’lim muassasalari uchun iqtidorli yosh sportchilarni aniqlash, professional sportchilarni tayyorlash, trenerlarni bilim, ko‘nikma hamda kasbiy mahoratini oshirishga yo‘naltirilgan zamonaviy o‘qitish dasturlari va metodikalarini ishlab chiqish, doimiy takomillashtirish va amaliyotga tatbiq etish.

Amaliy chora-tadbirlarni amalga oshirish.

2021-2022-yillar davomida

Ijrochilar mablag‘lari

Turizm va sport vazirligi

III. Hududlarda iqtidorli yoshlarni aniqlash, tanlash va saralash (seleksiya)ning raqamlashtirilgan yangi tizimini joriy qilish, iqtidorli yoshlar bilan aniq maqsadga yo‘naltirilgan ishlarni amalga oshirish

8.

O‘zbekiston chempionati musobaqalarini o‘tkazishni sifat jihatdan yuqori bosqichga olib chiqish.

1. Musobaqalarni o‘tkazish reglamentini ishlab chiqish.

2022-yil yanvar

Turizm va sport vazirligi, Moliya vazirligi, Milliy olimpiya qo‘mitasi, Milliy paralimpiya qo‘mitasi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

2. O‘zbekiston chempionatlarini quyidagi tartibda o‘tkazish:

1-bosqich — muassasa miqyosida;

2-bosqich — tuman (shahar) miqyosida;

3-bosqich — hududlar miqyosida;

4-bosqich — respublika miqyosida (final).

Kalendar rejaga muvofiq

Sport va ommaviy jismoniy tarbiya tadbirlarining kalendar rejasida nazarda tutilgan mablag‘lar

3. O‘zbekiston chempionatlari o‘tkazilgandan so‘ng mavjud paralimpiya sport turlari bo‘yicha chempionatlar o‘tkazish.

Ketma-ket

4. Hududlarda sport turlarini rivojlantirish bo‘yicha ishlarni samarali tashkil qilish, sport va ommaviy jismoniy tarbiya tadbirlarining kalendar rejalariga muvofiq hududiy sport musobaqalarini to‘liq hajmda moliyalashtirish hamda yuqori saviyada o‘tkazish bo‘yicha zarur choralarni ko‘rish.

2021-yil noyabrdan boshlab doimiy

Turizm va sport vazirligi, Milliy axborot agentligi, Milliy teleradiokompaniya

5. O‘zbekiston chempionati (kubogi), O‘zbekistonda o‘tkaziladigan nufuzli xalqaro musobaqalarni tasdiqlangan media-reja asosida ommaviy axborot vositalari orqali targ‘ibot qilinishini amaliyotga joriy etish.

Musobaqalar o‘tkazilishidan kamida bir oy oldin

9.

Davlat buyurtmasiga asosan bolalar va o‘smirlar sport maktablari, ixtisoslashtirilgan bolalar va o‘smirlar sport maktablari, respublika oliy sport mahorati maktablari tomonidan razryadli va unvonli sportchilar tayyorlash tizimini joriy etish.

Sport-ta’lim muassasalarining faoliyati samaradorligini baholashning reyting tizimini takomillashtirish

1. Quyidagilarni tasdiqlash:

-

Turizm va sport vazirligi, Milliy olimpiya qo‘mitasi, Milliy paralimpiya qo‘mitasi

Bolalar va o‘smirlar sport maktablari hamda ixtisoslashtirilgan bolalar va o‘smirlar sport maktablari tomonidan tayyorlanadigan razryadli va unvonli sportchilarning davlat buyurtmasi;

Har yili 1-avgustga qadar

Respublika oliy sport mahorati maktablarida tayyorlanadigan razryadli va unvonli sportchilarning davlat buyurtmasi.

2022-yildan boshlab har yili 1-yanvarga qadar

2. Xalqaro tajribani o‘rganish asosida sport-ta’lim muassasalarining faoliyati samaradorligini baholashning amaldagi reyting tizimini qayta ko‘rib chiqish va takomillashtirish.

2022-yil iyun

IV. Sportda doping qo‘llanishining oldini olish va dopingga qarshi kurashish

10.

Antidoping nazoratining samarali tizimini joriy etish, sportda farmakologik ta’sir ko‘rsatuvchi dori vositalari va boshqa moddalar qo‘llanishini nazorat qilish.

1. Sport ta’limi muassasalari o‘quvchi-sportchilari va trenerlariga halol sportni targ‘ib qilish.

2. Salomatlikni muhofaza qilish va sportda farmakologik ta’sirga ega dori preparatlari va boshqa moddalardan qonuniy foydalanish borasida sportchilar, murabbiylarning huquqiy madaniyati va savodxonligini oshirish tadbirlarini o‘tkazish.

3. Sportchilarni antidoping mavzulariga oid tegishli o‘quv-axborot materiallari va turli ko‘rgazmali ma’lumotlar bilan ta’minlash.

4. Sportchilar tomonidan antidoping qoidalariga qat’iy rioya qilinishi ustidan samarali antidoping nazoratini amalga oshirish.

2021-2022-yillar davomida

Ijrochilar mablag‘lari

Milliy antidoping agentligi, Turizm va sport vazirligi, Milliy olimpiya qo‘mitasi, Milliy paralimpiya qo‘mitasi, sport federatsiya (assotsiatsiya)lari, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

11.

Sport ta’lim muassasalari, sport federatsiya (assotsiatsiya)lari, klublari va jamoalari tibbiyot xodimlarining malakasini oshirishga ko‘maklashish, ularga sportda doping qo‘llanishining oldini olish va antidoping nazoratini amalga oshirish borasida uslubiy yordam ko‘rsatish.

1. Sportda doping qo‘llanishining oldini olish masalalariga bag‘ishlangan milliy va xalqaro ilmiy forumlar, simpoziumlar, anjumanlar, seminarlar hamda boshqa tadbirlarni tashkil qilish.

2. Tegishli tadqiqotlar (doping-test) va doping nazoratining boshqa elementlarini tashkil etish, shu jumladan namunalar va biomateriallarni topshirish tartib-taomili to‘g‘risida sportchilar va shifokorlarga axborot-maslahat berishni ta’minlash.

3. Sport federatsiya (assotsiatsiya)lari, klublari, jamoalari va boshqa manfaatdor tashkilotlar uchun antidoping bo‘yicha mutaxassislarni qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirishni tashkil etish.

4. Salomatlikni muhofaza qilish va sportda farmakologik ta’sirga ega dori preparatlari va boshqa moddalardan qonuniy foydalanish borasida sportchilar, murabbiylar, tibbiyot va boshqa mutaxassislarning huquqiy madaniyati va savodxonligini oshirish tadbirlarini o‘tkazish.

2021-2022-yillar davomida

Ijrochilar mablag‘lari

Milliy antidoping agentligi, Turizm va sport vazirligi, Milliy olimpiya qo‘mitasi, Milliy paralimpiya qo‘mitasi, sport federatsiya (assotsiatsiya)lari, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

12.

Jismoniy tarbiya-sport tashkilotlari hamda boshqa muassasalarning antidoping nazorati sohasidagi o‘zaro hamkorligini muvofiqlashtirish.

1. Sportda doping qo‘llanishini aniqlash va oldini olish borasida Sog‘liqni saqlash vazirligi, O‘zbekiston Milliy olimpiya qo‘mitasi, sport federatsiya (assotsiatsiya)lari va boshqa tashkilotlar bilan hamkorlik qilish.

2. Sportda doping qo‘llanishining oldini olish va dopingga qarshi kurashish bo‘yicha uslubiy tavsiyalar ishlab chiqish va sport ta’lim muassasalari, sport federatsiya (assotsiatsiya)lari, klublari va jamoalariga yetkazish.

3. Davlat organlari, jismoniy tarbiya-sport tashkilotlari hamda boshqa tashkilotlarning antidoping nazorati sohasida qo‘shma tadbirlar tashkil etish va tajriba almashish orqali o‘zaro samarali hamkorligini ta’minlash.

2021-2022-yillar davomida

Ijrochilar mablag‘lari

Milliy antidoping agentligi, Turizm va sport vazirligi, Milliy olimpiya qo‘mitasi, Milliy paralimpiya qo‘mitasi, sport federatsiya (assotsiatsiya)lari, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

V. Ommaviy axborot vositalari, Internet tarmog‘ining imkoniyatlaridan faol foydalangan holda ushbu dasturning mazmun-mohiyati hamda uni amalga oshirish jarayoni to‘g‘risida keng axborot-tushuntirish ishlarini olib borish

13.

Ommaviy axborot vositalari, shu jumladan Internet tarmog‘i orqali sportni keng targ‘ib qilish choralarini amalga oshirish.

1. Mashhur sportchilar bilan davra suhbatlari, muloqotlar o‘tkazish.

2. Olimpiya va Paralimpiya o‘yinlari dasturiga kiritilgan sport turlari bo‘yicha O‘zbekiston chempionatlari va kuboklarining to‘liq yoritilishini ta’minlash.

2021-yil noyabrdan boshlab doimiy

Ijrochilar mablag‘lari

Milliy teleradiokompaniya, Milliy axborot agentligi, Turizm va sport vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

14.

Sportni keng targ‘ib qilish, aholini sport sohasidagi yangiliklar to‘g‘risida xabardor qilish.

1. Teleradiokanallar efirida jismoniy tarbiya va sport sohasiga oid e’lonlarni namoyish etish.

2021-yil noyabrdan boshlab muntazam

Ijrochilar mablag‘lari

Milliy teleradiokompaniya, Milliy axborot agentligi, Turizm va sport vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

2. Sport musobaqalarining g‘olib va sovrindorlar faoliyati hamda sport bilan shug‘ullanishning inson hayoti va salomatligini ta’minlashdagi ahamiyatini targ‘ib qiluvchi ko‘rsatuv hamda eshittirishlarni efirga uzatish.

Media-rejaga asosan

3. Davlat mukofotlari bilan taqdirlangan sportchilar tomonidan aholini jismoniy tarbiya va sport bilan shug‘ullanishga targ‘ib qilishga qaratilgan teleko‘rsatuvlar tayyorlash va har kuni namoyish etilishini ta’minlash.

2021-yil noyabrdan boshlab muntazam

15.

Nufuzli musobaqalar g‘oliblari bo‘lgan sportchilar faoliyatini yoritish.

Yoshlarning sportga kirib kelishidan boshlab ularning yuqori natijalarga erishish yo‘li, nufuzli musobaqalardagi ishtiroki va bugungi kundagi hayoti to‘g‘risida qisqa metrajli videoroliklar hamda maxsus ko‘rsatuvlar tayyorlanishini va ommaviy axborot vositalarida keng yoritilishini ta’minlash.

2021-yil noyabrdan boshlab doimiy

Ijrochilar mablag‘lari

Milliy teleradiokompaniya, Milliy axborot agentligi, Turizm va sport vazirligi, Kinematografiya agentligi

16.

Paralimpiyachilarning matonat maktabi faoliyatini tashkil qilish.

1. Paralimpiyachilarning matonat maktabini tashkil qilish bo‘yicha idoralararo ishchi guruh tuzish.

2. Paralimpiyachilarning matonat maktabi faoliyatini tashkil qilish to‘g‘risidagi O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti qarori loyihasini ishlab chiqish va belgilangan tartibda Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

2021-yil noyabr

-

Turizm va sport vazirligi, Mudofaa vazirligi, Milliy gvardiya, Kinematografiya agentligi, Yoshlar ishlari agentligi, Milliy paralimpiya qo‘mitasi, Yozuvchilar uyushmasi, “Nuroniy” jamg‘armasi, manfaatdor vazirlik va idoralar

T/r

Ko‘rsatkichlar

O‘lchov birligi

Indikatorlar

Mas’ul ijrochilar

Jami

Yillar kesimida

2021

2022

2023

2024

2025

1.

Sport-ta’lim muassasalarini tashkil etish, shu jumladan:

Son

1 080

187

203

214

226

250

Turizm va sport vazirligi,

Moliya vazirligi,

sport federatsiya (assotsiatsiya)lari,

Milliy olimpiya qo‘mitasi, Milliy paralimpiya qo‘mitasi

bolalar-o‘smirlar sport maktablari

14

6

4

2

2

-

bolalar-o‘smirlar sport maktablari filiallari

54

19

19

12

4

-

nodavlat sport-ta’lim muassasalari

1 012

162

180

200

220

250

2.

Sport-ta’lim muassasalarida tahsil olayotgan o‘quvchilar soni

Foizda

(jami aholi soniga nisbatan)

6,0

2,6

3,2

4,0

5,0

6,0

Turizm va sport vazirligi,

sport federatsiya (assotsiatsiya)lari

3.

Sport-ta’lim muassasalari tomonidan davlat buyurtmasiga asosan razryadli va unvonli sportchilar tayyorlash, shu jumladan:

Son

(razryadli sportchilar)

143 270

25 970

27 600

28 900

29 800

31 000

Turizm va sport vazirligi, Milliy olimpiya qo‘mitasi,

Milliy paralimpiya qo‘mitasi, sport federatsiya (assotsiatsiya)lari

Son

(unvonli sportchilar)

16 016

2 276

2 730

3 180

3 630

4 200

bolalar-o‘smirlar sport maktablarida

Razryadli

77 450

13 950

15 100

15 800

16 100

16 500

Unvonli

3 600

300

500

700

900

1 200

ixtisoslashtirilgan bolalar-o‘smirlar sport maktablarida

Razryadli

7 000

1 000

1 200

1 400

1 600

1 800

Unvonli

2 500

300

400

500

600

700

olimpiya va milliy sport turlariga ixtisoslashtirilgan davlat maktab-internatlarida

Razryadli

15 198

2 698

2 800

3 000

3 200

3 500

Unvonli

1 310

230

245

260

275

300

olimpiya va paralimpiya zaxiralari kollejlarida

Razryadli

41 843

8 043

8 200

8 350

8 500

8 750

Unvonli

1 363

103

185

270

355

450

respublika oliy sport mahorati maktablarida

Razryadli

1 779

279

300

350

400

450

Unvonli

7 243

1 343

1 400

1 450

1 500

1 550

4.

Har bir olimpiya va paralimpiya kollejida sportchilarni tayyorlash,

shu jumladan:

O‘quvchilar soni (foizda)

315

85

70

60

50

50

Turizm va sport vazirligi, Milliy olimpiya qo‘mitasi,

Milliy paralimpiya qo‘mitasi

qizlar soni

185

15

30

40

50

50

5.

Sportchi-o‘quvchilarni identifikatsiya kartalari (ID-karta) bilan qamrab olish

Foizda

(jami o‘quvchi-sportchilar soniga nisbatan)

100

10

40

60

80

100

Turizm va sport vazirligi,

sport federatsiya (assotsiatsiya)lari

6.

Olimpiya va paralimpiya zaxiralari kollejlarining jihozlanish darajasi, shu jumladan:

Foizda

100

20

40

60

80

100

Turizm va sport vazirligi, Sog‘liqni saqlash vazirligi

zamonaviy sport jihozlari va asbob-uskunalari bilan

100

20

40

60

80

100

zamonaviy tibbiyot asbob-uskunalari bilan

100

20

40

60

80

100

7.

Olimpiya va paralimpiya zaxiralari kollejlariga xorijiy trenerlarni ishga jalb etish

Nafar

97

7

15

20

25

30

Turizm va sport vazirligi, Milliy olimpiya qo‘mitasi, Milliy paralimpiya qo‘mitasi

8.

Trenerlar “Oltin fondi”ni yaratish

Nafar

291

21

45

60

75

90

Turizm va sport vazirligi

9.

Sport-ta’lim muassasalaridagi trenerlar orasida trenerlarni tayyorlash, shu jumladan:

Foizda

(jami trenerlar soniga nisbatan)

10,0

2,6

5,5

7,0

8,5

10,0

Turizm va sport vazirligi

oliy toifali trenerlarni

birinchi toifali trenerlarni

35,0

17,7

20,0

25,0

30,0

35,0

ikkinchi toifali trenerlarni

30,0

8,8

15,0

20,0

25,0

30,0

10.

Sport-ta’lim muassasalarida xorijiy mutaxassislar hamda mahalliy trenerlar va o‘quvchi-sportchilar ishtirokida o‘quv-seminarlari, mahorat saboqlarini tashkil etish

Son

225

15

30

45

60

75

Turizm va sport vazirligi, Milliy olimpiya qo‘mitasi,

Milliy paralimpiya qo‘mitasi

11.

Olimpiya va paralimpiya zaxiralari kollejlari sportchi-o‘quvchilarining xalqaro sport musobaqalarida ishtirokini ta’minlash

Musobaqalar soni

500

50

75

100

125

150

Turizm va sport vazirligi, Milliy olimpiya qo‘mitasi,

Milliy paralimpiya qo‘mitasi

T/r

Kollejlar

Ishlar turi

Jami

Shu jumladan:

2022-yil

Shundan:

2023-yil

Shundan:

2024-yil

Shundan:

2025-yil

Shundan:

Bino va inshoot

Yotoqxona

Sport majmuasi (kamondan otish)

Sport zal

Oshxona

Yotoqxona

Yopiq suzish havzasi

Stadion

O‘quv binosi

Sport zal

Yopiq suzish havzasi

Oshxona

Yotoqxona

Sport zal

Sport maneji

Yopiq suzish havzasi

Oshxona

Yotoqxona

Stadion

O‘quv binosi

Jami:

Jami

52

7

1

2

4

11

2

2

3

1

2

1

12

6

1

2

3

22

6

2

3

1

2

3

5

Yangi qurilish

32

6

0

2

4

8

2

2

2

1

1

0

11

5

1

2

3

7

5

0

0

1

1

0

0

Rekonstruksiya

20

1

1

0

0

3

0

0

1

0

1

1

1

1

0

0

0

15

1

2

3

0

1

3

5

1.

Nukus olimpiya va paralimpiya zaxiralari kolleji

Jami

6

1

0

0

1

3

1

1

1

0

0

0

1

1

0

0

0

1

0

0

1

0

0

0

0

Yangi qurilish

5

1

1

3

1

1

1

1

1

0

Rekonstruksiya

1

0

0

0

1

1

2.

Andijon olimpiya va paralimpiya zaxiralari kolleji

Jami

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

1

Yangi qurilish

0

0

0

0

0

Rekonstruksiya

1

0

0

0

1

1

3.

Buxoro olimpiya va paralimpiya zaxiralari kolleji

Jami

2

0

0

0

0

2

0

1

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Yangi qurilish

1

0

1

1

0

0

Rekonstruksiya

1

0

1

1

0

0

4.

Jizzax olimpiya va paralimpiya zaxiralari kolleji

Jami

3

3

1

1

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Yangi qurilish

2

2

1

1

0

0

0

Rekonstruksiya

1

1

1

0

0

0

5.

Qarshi olimpiya va paralimpiya zaxiralari kolleji

Jami

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

0

1

0

0

0

0

1

Yangi qurilish

5

0

0

0

5

4

1

Rekonstruksiya

2

0

0

0

2

1

1

6.

Navoiy olimpiya va paralimpiya zaxiralari kolleji

Jami

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

1

1

0

0

1

0

0

0

0

0

0

1

Yangi qurilish

2

0

0

2

1

1

0

Rekonstruksiya

1

0

0

0

1

1

7.

Namangan olimpiya va paralimpiya zaxiralari kolleji

Jami

3

0

0

0

0

3

1

0

0

0

1

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Yangi qurilish

2

0

2

1

1

0

0

Rekonstruksiya

1

0

1

1

0

0

8.

Samarqand olimpiya va paralimpiya zaxiralari kolleji

Jami

4

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

3

1

0

1

1

1

0

0

0

0

0

0

1

Yangi qurilish

3

0

0

3

1

1

1

0

Rekonstruksiya

1

0

0

0

1

1

9.

Toyloq olimpiya va paralimpiya zaxiralari kolleji

Jami

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

3

1

0

1

1

0

0

0

0

0

0

0

0

Yangi qurilish

3

0

0

3

1

1

1

0

Rekonstruksiya

0

0

0

0

0

10.

Termiz olimpiya va paralimpiya zaxiralari kolleji

Jami

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

3

2

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

Yangi qurilish

2

0

0

2

1

1

0

Rekonstruksiya

1

0

0

1

1

0

11.

Guliston olimpiya va paralimpiya zaxiralari kolleji

Jami

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

0

0

0

0

1

1

0

Yangi qurilish

0

0

0

0

0

Rekonstruksiya

2

0

0

0

2

1

1

12.

Chirchiq olimpiya va paralimpiya zaxiralari kolleji

Jami

1

0

0

0

0

1

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Yangi qurilish

1

0

1

1

0

0

Rekonstruksiya

0

0

0

0

0

13.

Farg‘ona olimpiya va paralimpiya zaxiralari kolleji

Jami

6

1

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

1

1

1

0

0

1

1

Yangi qurilish

2

1

1

0

0

1

1

Rekonstruksiya

4

0

0

0

4

1

1

1

1

14.

Urganch olimpiya va paralimpiya zaxiralari kolleji

Jami

4

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

1

0

1

0

1

1

0

Yangi qurilish

1

0

0

0

1

1

Rekonstruksiya

3

0

0

0

3

1

1

1

15.

Respublika olimpiya zaxiralari kolleji

Jami

4

2

0

1

1

2

0

0

1

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Yangi qurilish

3

2

1

1

1

1

0

0

Rekonstruksiya

1

0

1

1

0

0