T/r | Chora-tadbirlar nomi | Amalga oshirish shakli | Amalga oshirish muddatlari | Mas’ul ijrochilar |
I. Fuqarolik jamiyatini rivojlantirishning huquqiy asoslarini izchil takomillashtirish | ||||
1. | “Fuqarolik jamiyati” va “fuqarolik jamiyati institutlari” tushunchalarining huquqiy asoslarini mustahkamlash hamda ularning tashkiliy-huquqiy shakllarini takomillashtirish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | Aprel | Adliya vazirligi, Jamoatchilik palatasi, O‘zNNTMA, “Yuksalish” umummilliy harakati, “Taraqqiyot strategiyasi” markazi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
2. | Fuqarolik jamiyati institutlarining ijtimoiy-iqtisodiy masalalarni hal qilish hamda jamiyat rivojlanishiga qo‘shgan hissasini inobatga olgan holda ularning faoliyatini baholash mezonlari va metodologiyasini ishlab chiqish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | Aprel | Adliya vazirligi, Jamoatchilik palatasi, AOKA, O‘zNNTMA, manfaatdor vazirlik va idoralar |
3. | Ommaviy axborot vositalari, jurnalistlar va blogerlar faoliyatiga oid qonun hujjatlarini qayta ko‘rib chiqish, ularni to‘g‘ridan-to‘g‘ri amal qiladigan qonun hujjatiga unifikatsiya qilish. | Qonun loyihasi | Dekabr | AOKA, O‘zA, MTRK, Adliya vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
4. | “Axborot olish kafolatlari va erkinligi to‘g‘risida”gi, “Axborot erkinligi prinsiplari va kafolatlari to‘g‘risida”gi, “Axborotlashtirish to‘g‘risida”gi hamda “Davlat hokimiyati va boshqaruvi organlari faoliyatining ochiqligi to‘g‘risida”gi qonunlar normalarini o‘zaro birlashtirgan holda sohadagi bo‘shliqlarni bartaraf qilish va to‘g‘ridan-to‘g‘ri amal qiladigan qonun hujjatiga unifikatsiya qilish. | Qonu� loyihasi | Dekabr | AOKA, O‘zA, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi, manfaatdor tashkilotlar va idoralar |
5. | Ommaviy axborot vositalarining faoliyati yo‘nalishlari bilan bog‘liq barcha davlat xizmatlarini elektron shaklga o‘tkazish. | Tashkiliy-texnik chora-tadbirlar | Dekabr | AOKA, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
6. | Nodavlat notijorat tashkilotlarining ro‘yxatga oluvchi organ bilan bog‘liq barcha davlat xizmatlarini elektron shaklga o‘tkazish. | Tashkiliy-texnik chora-tadbirlar | Dekabr | Adliya vazirligi, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
7. | Fuqarolik jamiyatini ilmiy-nazariy o‘rganuvchi, uning rivojlanishini doimiy tahlil qilib boruvchi tahliliy, ilmiy-o‘quv laboratoriyalarni (aql markazlarini) tashkil etish. | Amaliy chora-tadbirlar | Iyun | Jamoatchilik palatasi, “Taraqqiyot strategiyasi” markazi, “Yuksalish” umummilliy harakati, Davlat boshqaruvi akademiyasi, Innovatsion rivojlanish vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
8. | Fuqarolik jamiyati rivojlanishi masalalari bo‘yicha amaliy va fundamental tadqiqotlar o‘tkazish. | Amaliy chora-tadbirlar | Yil davomida | Innovatsion rivojlanish vazirligi, Fanlar akademiyasi, Jamoatchilik palatasi, Davlat boshqaruvi akademiyasi, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi |
9. | Nodavlat notijorat tashkilotlari va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlari vakillarini qayta tayyorlash va malakasini oshirish kurslarini tashkil etish. | Rejaga asosan | Yil davomida | Davlat boshqaruvi akademiyasi, Jamoatchilik palatasi, Inson huquqlari bo‘yicha Milliy markaz, O‘zNNTMA, manfaatdor vazirlik va idoralar |
10. | Kasaba uyushmalarini davlat ro‘yxatidan o‘tkazishda ularning a’zolari soniga qo‘yilgan talabni qayta ko‘rib chiqish, kasaba uyushmalari tomonidan kasbiy manfaatlari bilan bog‘liq bo‘lgan, ularning mehnatga oid, boshqa ijtimoiy-iqtisodiy huquq va manfaatlarini ifodalash hamda himoya qilish bo‘yicha huquqlarini yanada kengaytirish. | Qonun loyihasi | Dekabr | Kasaba uyushmalari federatsiyasi, Adliya vazirligi, Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
II. Fuqarolik jamiyati institutlariga ko‘mak ko‘rsatish hamda ularni davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlash mexanizmini yanada takomillashtirish | ||||
11. | Fuqarolik jamiyati institutlariga budjet mablag‘larini aniq ijtimoiy maqsadlarni ko‘zlagan holda ajratish mexanizmini hamda ulardan foydalanishning samaradorligini aniqlash bo‘yicha indikatorlar ishlab chiqish. | Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi | Sentyabr | Adliya vazirligi, Nodavlat notijorat tashkilotlarini va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlarini qo‘llab-quvvatlash jamoat fondi, Moliya vazirligi, Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi, O‘zNNTMA, manfaatdor vazirlik va idoralar |
12. | Ijtimoiy yo‘naltirilgan loyihalarni fuqarolik jamiyati institutlariga davlat granti shaklidan aniq yo‘naltirilgan ijtimoiy buyurtma berish orqali moliyalashtirish amaliyotini kengaytirish. | Kompleks chora-tadbirlar | 1-sentabrdan boshlab | Nodavlat notijorat tashkilotlarini va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlarini qo‘llab-quvvatlash jamoat fondi mablag‘larini boshqarish bo‘yicha Parlament komissiyasi,Adliya vazirligi, Moliya vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari |
13. | Davlat boshqaruvi organlari tomonidan bajarilayotgan vazifa va funksiyalarni fuqarolik jamiyati institutlari orqali amalga oshirish miqdorini ko‘paytirish. | Kompleks chora-tadbirlar | Yil davomida | Adliya vazirligi, Moliya vazirligi, Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi, vazirlik va idoralar |
14. | Oliy Majlis huzuridagi Nodavlat notijorat tashkilotlarini va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlarini qo‘llab-quvvatlash jamoat fondi tomonidan mablag‘lar ajratilishini tartibga soluvchi hujja�larni normativ-huquqiy hujjat sifatida qabul qilish va takomillashtirish. | Qonun hujjatlari | Avgust | Oliy Majlis palatalari (kelishuv asosida), Moliya vazirligi, Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi, Adliya vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
15. | Oliy Majlis huzuridagi Nodavlat notijorat tashkilotlarini va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlarini qo‘llab-quvvatlash jamoat fondi hamda Qoraqalpog‘iston Respublikasi Jo‘qorg‘i Kengesi, xalq deputatlari viloyatlar va Toshkent shahar Kengashlari huzuridagi nodavlat notijorat tashkilotlarini va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlarini qo‘llab-quvvatlash jamoat fondlarining tashkiliy tuzilmasini takomillashtirish, ular tomonidan fuqarolik jamiyati institutlariga mablag‘lar ajratish bo‘yicha loyihalarni tanlash hamda ulardan foydalanishning samaradorligini monitoring qilishda jamoat fondining ijrochi rahbar organi mas’uliyatini oshirish. | Oliy Majlis palatalarining qo‘shma qarorlari loyihalari | Aprel | Oliy Majlis palatalari (kelishuv asosida), Adliya vazirligi, Moliya vazirligi, Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
16. | Oliy Majlis huzuridagi Nodavlat notijorat tashkilotlarini va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlarini qo‘llab-quvvatlash jamoat fondi mablag‘larini boshqarish bo‘yicha Parlament komissiyasining rolini sohaviy va hududiy moliyalashtirishda kengaytirish. | Kompleks chora-tadbirlar | 1-sentabrdan boshlab | Nodavlat notijorat tashkilotlarini va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlarini qo‘llab-quvvatlash jamoat fondi mablag‘larini boshqarish bo‘yicha Parlament komissiyasi, Adliya vazirligi, Moliya vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, manfaatdor vazirlik va idoralar |
17. | “Fuqarolik jamiyati asoslari” fani bo‘yicha o‘quv dasturlari va qo‘llanmalarini tayyorlash, uning asosida davlat organlari va fuqarolik jamiyati institutlari vakillari uchun doimiy ravishda maxsus o‘quv kurslarini tashkil etish. | Kompleks chora-tadbirlar | 2021/2022 o‘quv yilidan boshlab | Davlat boshqaruvi akademiyasi, Jamoatchilik palatasi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
18. | Fuqarolik jamiyati institutlari bilan hamkorlikda ularning huquqlari va qonuniy manfaatlari himoyasini ta’minlash bilan bog‘liq masalalar yuzasidan davlat organlari rahbarlarining jamoatchilik eshituvini Jamoatchilik palatasi va hududiy jamoatchilik palatalari tomonidan har yili tashkil etish amaliyotini joriy etish. | Amaliy chora-tadbirlar | 1-avgustdan boshlab | Jamoatchilik palatasi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
III. Davlat va jamiyat boshqaruvida fuqarolik jamiyati institutlarining faol ishtirok etishi uchun zarur shart-sharoitlar yaratish | ||||
19. | Qonun hujjatlari loyihalarini ishlab chiqishning barcha bosqichlarida, shu jumladan Vazirlar Mahkamasiga kiritish jarayonida nodavlat notijorat tashkilotlari ishtirokining huquqiy asoslarini takomillashtirish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | Dekabr | Adliya vazirligi, Jamoatchilik palatasi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
20. | Jamoatchilik nazoratini amalga oshiruvchi fuqarolik jamiyati institutlari, shu jumladan davlat organlari huzuridagi jamoatchilik kengashlari tomonidan monitoringni amalga oshirishning aniq mexanizmlarini joriy qilish hamda jamoatchilik nazorati to‘g‘risidagi qonun hujjatlarini buzganlik uchun javobgarlikni belgilash bilan bog‘liq huquqiy bo‘shliqlarni bartaraf etish. | Qonun loyihasi | May | Jamoatchilik palatasi, Adliya vazirligi, AOKA, O‘zNNTMA, manfaatdor vazirlik va idoralar |
21. | Fuqarolik jamiyati institutlarining muhim siyosiy, ijtimoiy va iqtisodiy dasturlar ishlab chiqilishida ishtirok etishi va ularning ijrosi ustidan monitoring olib borishning huquqiy mexanizmlarini yaratish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | Dekabr | Jamoatchilik palatasi, Adliya vazirligi, AOKA, O‘zNNTMA, O‘zbekiston jurnalistlari ijodiy uyushmasi, vazirlik va idoralar |
22. | Yoshlar, bolalar, bandlik, xotin-qizlar, nuroniylar, atrof-muhit muammolari bilan shug‘ullanuvchi nodavlat notijorat tashkilotlari tashkil etilishini qo‘llab-quvvatlash. | Amaliy chora-tadbirlar | Yil davomida | Yoshlar ishlari agentligi, Adliya vazirligi, Ekologiya va atrof-muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi, Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligi, Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
IV. Davlat ijtimoiy loyihalarini amalga oshirishda fuqarolik jamiyati institutlarining ishtirokini yanada kengaytirish | ||||
23. | Mahalliy budjetlar xarajatlarining yo‘nalishlarini belgilash va ularning ijrosini nazorat qilishda fuqarolik jamiyati institutlarining ishtirok etish mexanizmlarini joriy qilish. | Tashkiliy chora-tadbirlar | 1-apreldan boshlab | Moliya vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, O‘zNNTMA, manfaatdor vazirlik va idoralar |
25. | Davlat organlari tomonidan fuqarolik jamiyati institutlariga budjetdan tashqari mablag‘lar hisobidan bevosita davlat ijtimoiy buyurtmasini berish miqdori va hajmini oshirish. | Amaliy chora-tadbirlar | 1-apreldan boshlab | Adliya vazirligi, Moliya vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
26. | Volontyorlik faoliyatini yo‘naltirish, muvofiqlashtirish, qo‘llab-quvvatlash va rag‘batlantirish, hisobga olish mexanizmlarini ishlab chiqish, davlat organlarining vazifa va funksiyalarini volontyorlik orqali nisbatan samarali va tejamkor shaklda bajarish amaliyotini joriy qilish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | Oktyabr | Yoshlar ishlari agentligi, Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligi, Adliya vazirligi, Jamoatchilik palatasi, O‘zNNTMA, O‘zbekiston volontyorlari assotsiatsiyasi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
27. | Yirik korxonalarning korporativ volontyorlik faoliyatini tashkil etishda uslubiy, axborot, maslahat va tashkiliy jihatdan ko‘maklashish hamda qo‘llab-quvvatlashning tashkiliy va huquqiy asoslarini mustahkamlash. | Qonun loyihasi | Oktyabr | Yoshlar ishlari agentligi, Jamoatchilik palatasi, Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi, Adliya vazirligi, Davlat aktivlarini boshqarish agentligi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
28. | Birlashgan Millatlar Tashkilotining volontyorlik dasturida O‘zbekiston fuqarolarining ishtirokini kengaytirish. | Tashkiliy chora-tadbirlar | 1-apreldan boshlab | O‘zbekiston volontyorlari assotsiatsiyasi, Tashqi ishlar vazirligi, Yoshlar ishlari agentligi, O‘zNNTMA |
29. | BMT Global kun tartibining Barqaror rivojlanish maqsadlarini izchil amalga oshirishda nodavlat notijorat tashkilotlarini keng jalb qilish. | Tashkiliy chora-tadbirlar | 1-apreldan boshlab | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi, Adliya vazirligi, Jamoatchilik palatasi, O‘zNNTMA |
V. Fuqarolik jamiyati institutlari faoliyatining ochiqligini ta’minlash | ||||
30. | Nodavlat notijorat tashkilotlariga ajratilgan subsidiyalar, grantlar va ijtimoiy buyurtmalar mablag‘lari ishlatilishi hamda o‘z ularning mol-mulki va pul mablag‘laridan foydalanishi jarayonining oshkoraligini ta’minlash bo‘yicha “Openness of non-governmental non-profit organizations” — “Ochiqlik standarti”ni joriy etish. “Ochiqlik standarti”ni hamda ushbu tashkilotlarda ochiqlik bo‘yicha monitoring o‘tkazish va ochiqlik indeksini hisoblashga qaratilgan tartibni ishlab chiqish va tasdiqlash. | Amaliy chora-tadbirlar | Dekabr | Adliya vazirligi, Jamoatchilik palatasi, “Yuksalish” umummilliy harakati, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi, O‘zNNTMA, manfaatdor vazirlik va idoralar |
31. | Fuqarolik jamiyati institutlari tomonidan ijtimoiy ahamiyatga molik loyihalarni amalga oshirish jarayonida “kraudfanding instituti” imkoniyatidan foydalanish mexanizmini yaratish. | Amaliy chora-tadbirlar | Iyul | Adliya vazirligi, Jamoatchilik palatasi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
32. | Volontyorlik faoliyati hisobini olib borish va yo‘naltirish imkonini ta’minlo�chi yagona interaktiv portal yaratish. | Tashkiliy-texnik tadbirlar | May | Yoshlar ishlari agentligi, Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
T/r | Ko‘rsatkich | O‘lchov birligi | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 | Ijro uchun mas’ullar |
1. | Nodavlat notijorat tashkilotlari va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlarini davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlash hajmi. Shundan: | mlrd so‘m/ta | 45,8/310 | 50/364 | 56/428 | 63/462 | 68/498 | Nodavlat notijorat tashkilotlarini va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlarini qo‘llab-quvvatlash jamoat fondi, Moliya vazirligi |
davlat subsidiyalari | mlrd so‘m/ta | 25/11 | 27/11 | 30/12 | 32/12 | 33/13 | ||
davlat grantlari | 13/281 | 15/330 | 17/390 | 20/420 | 22/450 | |||
davlat ijtimoiy buyurtmalari | 7,8/21 | 8/23 | 9/26 | 11/30 | 13/35 | |||
2. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi Jo‘qorg‘i Kengesi, xalq deputatlari viloyatlar va Toshkent shahar Kengashlari huzuridagi nodavlat notijorat tashkilotlarini va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlarini qo‘llab-quvvatlash jamoat fondlariga ajratilgan mablag‘lar hajmi | mlrd so‘m | 16 | 28 | 42 | 56 | 70 | Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari |
3. | Erkin fuqarolik jamiyatini rivojlantirish, inson huquqlarini himoya qilish, aholining siyosiy va huquqiy madaniyatini oshirish, davlat organlari va nodavlat notijorat tashkilotlari o‘rtasida ijtimoiy sheriklik munosabatlarini mustahkamlash ishlariga munosib hissa qo‘shgan hamda jamiyatimizda barcha sohalarda amalga oshirilayotgan keng ko‘lamli islohotlarda faol ishtirok etib kelayotgan nodavlat notijorat tashkilotlari vakillarini taqdirlash, shu jumladan: | |||||||
“Fuqarolik jamiyatini rivojlantirishga qo‘shgan hissasi uchun” ko‘krak nishoni bilan | ta | 60 | 75 | 90 | 105 | 120 | Jamoatchilik palatasi | |
boshqa davlat mukofotlari bilan | ta | 55 | 60 | 65 | 70 | 75 | Davlat mukofotlari va geraldika bo‘yicha Komissiya, Jamoatchilik palatasi, Adliya vazirligi, O‘zNNTMA | |
4. | O‘zbekiston nodavlat notijorat tashkilotlar milliy assotsiatsiyasi a’zolari soni (jami faoliyat ko‘rsatayotgan | foiz | 10 | 15 | 20 | 25 | 30 | O‘zNNTMA |
5. | Nodavlat notijorat tashkilotlariga a’zo bo‘lgan fuqarolar soni | mln nafar | 20,8 | 20,85 | 20,9 | 20,95 | 21 | O‘zNNTMA, siyosiy partiyalar, Yoshlar ittifoqi, manfaatdor vazirlik, idora va tashkilotlar |
6. | Nodavlat notijorat tashkilotlar sektorida ishlaydigan fuqarolar soni | ming nafar | 40 | 40,5 | 41 | 41,5 | 42 | Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, O‘zNNTMA |
7. | Faol va moliyaviy barqaror nodavlat notijorat tashkilotlari soni | ta | 2 800 | 2 900 | 3 000 | 3 100 | 3 200 | O‘zNNTMA, Nodavlat notijorat tashkilotlarini va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlarini qo‘llab-quvvatlash jamoat fondi |
8. | Davlat organlari huzuridagi jamoatchilik kengashlari faoliyatida fuqarolar tashabbusi bilan tashkil etilgan nodavlat notijorat tashkilotlari vakillarining ishtirokini kengaytirish (jami jamoatchilik kengashlari tarkiblariga kiritilgan | foiz | 5 | 10 | 15 | 20 | 25 | Jamoatchilik palatasi, Adliya vazirligi, O‘zNNTMA, vazirlik va idoralar |
9. | Nodavlat notijorat tashkilotlari tomonidan yuqori turuvchi tashkilotlarga qonunchilikni takomillashtirish yuzasidan kiritilgan takliflar soni | ta | 1 000 | 2 000 | 3 000 | 4 000 | 5 000 | Adliya vazirligi, O‘zNNTMA |
10. | Mamlakatimizda e’lon qilinadigan yilga oid davlat dasturida ishtirok etayotgan nodavlat notijorat tashkilotlar soni | ta | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 | Jamoatchilik palatasi, “Yuksalish” umummilliy harakati, “Taraqqiyot strategiyasi” markazi, O‘zNNTMA, Adliya vazirligi |
11. | Amaldagi jarayonlarni soddalashtirish va profilaktik chora-tadbirlarni kuchaytirish orqali nodavlat notijorat tashkilotlari tomonidan sodir qilinayotgan huquqbuzarliklarni kamaytirish (jami 2020-yilda sodir qilingan huquqbuzarliklar soniga nisbatan) | foiz | 3,8 | 7,7 | 11,5 | 15,3 | 19,2 | Adliya vazirligi, Bosh prokuratura, Oliy sud, Ichki ishlar vazirligi, manfaatdor vazirlik va idoralar |
12. | Davlat xaridlari, soliq, bandlik, sog‘liqni saqlash, ta’lim, sport yo‘nalishlarida faoliyat ko‘rsatayotgan kengashlar, komissiyalar va boshqa idoralararo tuzilmalarda nodavlat notijorat tashkilotlar vakillari soni (kengashlar, komissiyalar va boshqa | foiz | 10 | 15 | 20 | 25 | 30 | Vazirlar Mahkamasi, Jamoatchilik palatasi, O‘zNNTMA |
13. | Nodavlat notijorat tashkilotlari tomonidan davlat organlari bilan hamkorlikda o‘tkazilayotgan ijtimoiy foydali tadbirlar soni | son | 200 | 250 | 300 | 350 | 400 | Vazirlik va idoralar, O‘zNNTMA |
14. | Mamlakatning ijtimoiy-iqtisodiy va siyosiy-huquqiy hayotiga oid eng muhim masalalarni muhokama qilish maqsadida doimiy asosida efirga uzatilayotgan maxsus teleko‘rsatuvlar (jamoatchilik munozaralari) soni | son | 400 | 450 | 500 | 550 | 600 | MTRK, O‘zNNTMA |
15. | Nodavlat notijorat tashkilotlari rahbarlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish kurslari | son | 50 | 100 | 150 | 200 | 250 | Davlat boshqaruvi akademiyasi, O‘zNNTMA |
16. | BMT volontyorlik dasturida O‘zbekiston fuqarolarining ishtiroki | foiz | 0,1 | 0,2 | 0,3 | 0,4 | 0,5 | O‘zbekiston volontyorlari assotsiatsiyasi, Tashqi ishlar vazirligi, Yoshlar ishlari agentligi, O‘zNNTMA |
17. | Tijorat tashkilotlari tomonidan “ijtimoiy shartnoma” asosida moliyalashtiriladigan (grant ajratiladigan) nodavlat notijorat tashkilotlari soni (jami faoliyat ko‘rsatayotgan nodavlat notijorat tashkilotlari soniga nisbatan) | foiz | 2 | 5 | 10 | 15 | 20 | Jamoatchilik palatasi, Adliya vazirligi, O‘zNNTMA, manfaatdor vazirlik va idoralar |
18. | Davlat organlarining ayrim vazifa va funksiyalarini nodavlat notijorat tashkilotlariga o‘tkazish (jami davlat | foiz | 0,1 | 0,3 | 0,5 | 1 | 1,2 | Adliya vazirligi, Jamoatchilik palatasi, O‘zNNTMA, vazirlik va idoralar |