Ma’lumot berish uchun mas’ul vakolatli organlar | Talab etiladigan ma’lumotlar | |
1. | Sog‘liqni saqlash vazirligi | 1. Sog‘liqni saqlash vazirligi tomonidan tasdiqlanadigan ro‘yxat bo‘yicha ginekologik kasalliklar hamda homilador ayollarning patologik holati to‘g‘risida ma’lumot. 2. Sog‘liqni saqlash vazirligi tomonidan tasdiqlanadigan ro‘yxat bo‘yicha endokrin kasalliklari to‘g‘risida ma’lumot. 3. Sog‘liqni saqlash vazirligi tomonidan tasdiqlanadigan ro‘yxat bo‘yicha teri kasalliklari va jinsiy yo‘l bilan yuqtiriladigan kasalliklar to‘g‘risida ma’lumot. 4. Sog‘liqni saqlash vazirligi tomonidan tasdiqlanadigan ro‘yxat bo‘yicha tuberkulyoz kasalligi to‘g‘risida ma’lumot. 5. Sog‘liqni saqlash vazirligi tom�nidan tasdiqlanadigan ro‘yxat bo‘yicha 18 yoshga to‘lmagan bolalarning patologiyasi to‘g‘risida ma’lumot. 6. Sog‘liqni saqlash vazirligi tomonidan tasdiqlanadigan ro‘yxat bo‘yicha onkologiya kasalliklari to‘g‘risida ma’lumot. |
2. | Moliya vazirligi | 1. Chin yetimlar to‘g‘risida ma’lumot. 2. Yoshga oid pensiyaga chiqqan, ishlamaydigan shaxslar to‘g‘risida ma’lumot. 3. 1941 — 1945-yillardagi urush nogironlari va qatnashchilari, shuningdek, ularga tenglashtirilgan shaxslar to‘g‘risida ma’lumot. 4. 1941 — 1945-yillardagi urush davrida mehnat jabhasining qatnashchilari to‘g‘risida ma’lumot. 5. Chernobil AES falokatini tugatishda ishtirok etgan shaxslar jumlasiga kiruvchi nogironlar to‘g‘risida ma’lumot. 6. “Ijtimoiy himoya yagona reyestri” axborot tizimi orqali aniqlangan kam ta’minlangan oilalarga mansub shaxslar to‘g‘risida ma’lumot. |
3. | Mudofaa vazirligi | 1. Baynalmilalchi-jangchilar to‘g‘risida ma’lumot. 2. Chaqiruv komissiyalarining yo‘llanmalari bo‘yicha chaqiruv yoshidagi (18 — 27 yoshdagi) shaxslar to‘g‘risida ma’lumot. |
4. | Tibbiy-ijtimoiy xizmatlarni rivojlantirish agentligi | 1. Bolalikdan nogironlar to‘g‘risida ma’lumot. 2. I va II guruh nogironlari to‘g‘risida ma’lumot. |
5. | Mudofaa vazirligi, Ichki ishlar vazirligi, Favqulodda vaziyatlar vazirligi, Milliy gvardiya, Davlat xavfsizlik xizmati, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti davlat xavfsizlik xizmati, Bojxona qo‘mitasi, Elektron texnologiyalarni rivojlantirish markazi | Vatan himoyasi va el-yurt tinchligi yo‘lida yaralanganligi, kontuziya yoki mayib bo‘lganligi oqibatida halok bo‘lgan harbiy xizmatchining (xodimning) oila a’zolari to‘g‘risidagi ma’lumot |
Tashkilot nomi | Hududlar | |
1. | Chimboy tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | Qoraqalpog‘iston Respublikasi |
2. | Beruniy tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
3. | Qo‘ng‘irot shahar tug‘ruq majmuasi | |
4. | Paxtaobod tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | Andijon viloyati |
5. | Qo‘rg‘ontepa tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
6. | Shahrixon tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
7. | G‘ijduvon shahar tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | Buxoro viloyati |
8. | Romitan tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
9. | Qorako‘l tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
10. | G‘allaorol tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | Jizzax viloyati |
11. | Zomin tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
12. | Paxtakor tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
13. | Shahrisabz shahar tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | Qashqadaryo viloyati |
14. | Nishon tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
15. | Chiroqchi tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
16. | Koson tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
17. | Zarafshon shahar tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | Navoiy viloyati |
18. | Xatirchi tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
19. | Navbahor tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
20. | Uychi tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | Namangan viloyati |
21. | Yangiqo‘rg‘on tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
22. | Chust tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
23. | Pastdarg‘om tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | Samarqand viloyati |
24. | Kattaqo‘rg‘on shahar tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
25. | Urgut tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
26. | Payariq tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
27. | Yangiyer shahar tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | Sirdaryo viloyati |
28. | Sirdaryo tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
29. | Oqoltin tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
30. | Boysun tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | Surxondaryo viloyati |
31. | Sherobod tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
32. | Qumqo‘rg‘on tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
33. | Olmaliq shahar tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | Toshkent viloyati |
34. | Yangiyo‘l shahar tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
35. | Bekobod shahar tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
36. | Toshkent tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
37. | Quyichirchiq tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
38. | Qo‘qon shahar tug‘ruq majmuasi | Farg‘ona viloyati |
39. | Marg‘ilon shahar tug‘ruq majmuasi | |
40. | Beshariq tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
41. | Bog‘ot tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | Xorazm viloyati |
42. | Yangibozor tumani tibbiyot birlashmasi tug‘ruq bo‘limi | |
43. | Toshkent shahar 1-son tug‘ruq majmuasi | Toshkent shahar |
44. | Toshkent shahar 2-son tug‘ruq majmuasi | |
45. | Toshkent shahar 6-son tug‘ruq majmuasi | |
46. | Toshkent shahar 9-son tug‘ruq majmuasi |
T/r | Chora-tadbirlar nomi | Amalga oshirish mexanizmi | Ijro muddati | Mas’ul tashkilotlar |
1. | Respublika ixtisoslashtirilgan ilmiy-amaliy tibbiyot markazlarida imtiyozli toifaga kiruvchi shaxslarni yangi tizim asosida davolash bo‘yicha keng tushuntirish ishlarini olib borish. | OAV va ijtimoiy tarmoqlarda turli formatlardagi eshittirish, ko‘rsatuv, maqolalar va boshqa axborot materiallarini e’lon qilish bo‘yicha chora-tadbirlarni amalga oshirish. | 2021-yil 1-sentabr | Sog‘liqni saqlash vazirligi Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi, O‘zbekiston Milliy axborot agentligi, O‘zbekiston Milliy teleradiokompaniyasi, Elektron ommaviy axborot vositalari milliy assotsiatsiyasi |
2. | Respublika ixtisoslashtirilgan ilmiy-amaliy tibbiyot markazlarida ixtisoslashtirilgan tibbiy yordamni olishda ochiqlik va shaffoflikni ta’minlash. | 1. Respublika ixtisoslashtirilgan ilmiy-amaliy tibbiyot markazlari bo‘limlari kesimida mavjud o‘rinlar soni, shu jumladan bo‘sh o‘rinlar soni, Davlat budjeti hisobidan qoplanadigan hamda pullik asosda ko‘rsatiladigan tibbiy xizmatlar turlari va ularning narxlari to‘g‘risidagi ma’lumotlarni tayyorlash. 2. Ixtisoslashtirilgan bepul tibbiy yordam ko‘rsatish shartlari va tartibi to‘g‘risidagi ma’lumotlarni, bu sohaga oid normativ-huquqiy hujjatlar ro‘yxatini shakllantirish. 3. Rasmiy veb-saytlarda tegishli ma’l�motlarni joylashtirish va ularni muntazam yangilab borishni ta’minlash. | 2021-yil 1-oktabr | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
3. | Aholining ixtisoslashtirilgan tibbiy yordamdan foydalanish imkoniyatini oshirish, ushbu xizmatlarga oid ma’lumotlarni sog‘liqni saqlash tizimining birlamchi bo‘g‘ini darajasida yetkazish sifatini oshirish. | 1. Oilaviy shifokor punktlari, oilaviy poliklinikalar va tuman (shahar) ko‘p tarmoqli markaziy poliklinikalarida Davlat budjeti mablag‘lari hisobidan qoplanadigan tibbiy yordamning kafolatlangan hajmlari, ixtisoslashtirilgan bepul tibbiy yordam ko‘rsatish shartlari va tartibi to‘g‘risidagi ma’lumotlarni interaktiv infokiosklar orqali yetkazish. | 2022-yil davomida | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
2. Ixtisoslashtirilgan tibbiy yordam bo‘yicha targ‘ibot materiallarini tarqatish (rolik, buklet, risola va boshqalar). | 2021-yil 1-noyabr | |||
4. | Ixtisoslashtirilgan tibbiy yordamning sifatini nazorat qilish va aholining bu boradagi murojaatlari o‘z vaqtida ko‘rib chiqilishini ta’minlash. | 1. Ixtisoslashtirilgan tibbiy yordam olgan fuqarolar tomonidan tibbiy yordamni baholash tizimini joriy etish, ular o‘rtasida tibbiy yordam sifati bo‘yicha so‘rovlar o‘tkazish. 2. Sog‘liqni saqlash vazirligi va uning hududiy organlarida “tezkor aloqa”ning uzluksiz ishlashini ta’minlash. 3. Ixtisoslashtirilgan tibbiy yordam bo‘yicha kelib tushgan murojaatlarni har chorakda umumlashtirish. 4. Murojaatlarni umumlashtirish va tahlil qilish natijasidan kelib chiqib, Sog‘liqni saqlash vazirligi, Respublika ixtisoslashtirilgan ilmiy-amaliy tibbiyot markazlari, hududiy sog‘liqni saqlash boshqarmalarining rasmiy veb-saytlarida zarur tushuntirishlar berish, muntazam ravishda aholi tomonidan eng ko‘p beriladigan savollarga javoblarni joylashtirish. | 2021-2022 ?illar davomida | Sog‘liqni saqlash vazirligi Davlat tibbiy sug‘urtasi jamg‘armasi |
5. | Respublika ixtisoslashtirilgan ilmiy-amaliy tibbiyot markazlarining rahbarlari, buxgalter va iqtisodchilarini imtiyozli toifaga kiruvchi shaxslarga ko‘rsatiladigan tibbiy xizmatlarni Davlat budjeti mablag‘lari hisobidan moliyalashtirishning yangi tartibi bo‘yicha o‘qitish. | 1. O‘quv seminarlari va treninglar tashkil etish. 2. Imtiyozli toifaga kiruvchi shaxslarga ko‘rsatiladigan tibbiy xizmatlarni Davlat budjeti mablag‘lari hisobidan moliyalashtirish tartibi bo‘yicha sharh tayyorlash. | 2021-yil davomida | Sog‘liqni saqlash vazirligi Davlat tibbiy sug‘urtasi jamg‘armasi |
6. | Ixtisoslashtirilgan muassasalarni shartnoma asosida bazaviy narxlardan kelib chiqib moliyalashtirish mexanizmlarini joriy etish. | 1. Respublika ixtisoslashtirilgan ilmiy-amaliy tibbiyot markazlarida Davlat budjeti mablag‘lari hisobidan davolanadigan kasalliklar ro‘yxatini ishlab chiqish va tasdiqlash. | 2021-yil 1-sentabr | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
2. Ixtisoslashtirilgan muassasalarni shartnoma asosida bazaviy narxlardan kelib chiqib moliyalashtirish tartibini belgilangan tartibda tasdiqlash. | 2021-yil 15-sentabr | Sog‘liqni saqlash vazirligi Moliya vazirligi Davlat tibbiy sug‘urtasi jamg‘armasi Adliya vazirligi | ||
3. 2022-yil 1-yanvardan boshlab Davlat budjeti mablag‘lari hisobiga imtiyozli toifaga kiruvchi shaxslarni elektron axborot tizimi orqali hisobga olish va navbat asosida davolanishga yo‘llash tizimiga o‘tkaziladigan tibbiyot muassasalarni moliyalashtirishning yangi tartibiga o‘tkazish choralarini ko‘rish. | 2022-yil 1-yanvar | Sog‘liqni saqlash vazirligi Moliya vazirligi | ||
7. | Davlat budjeti mablag‘lari hisobiga imtiyozli toifaga kiruvchi shaxslarni elektron axborot tizimi (keyingi o‘rinlarda — axborot tizimi) orqali hisobga olish va navbat asosida davolanishga yo‘llash mexanizmini joriy etish. | 1. Axborot tizimini ishlab �iqish. | 2021-yil 1-oktabr | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
2. Mazkur qarorning 3-ilovasiga muvofiq imtiyozli toifaga kiruvchi shaxslar to‘g‘risidagi axborot bazasini tegishli qismi bo‘yicha shakllantirish va ularning axborot tizimiga integratsiya qilinishini ta’minlash. | Moliya vazirligi Mudofaa vazirligi Tibbiy-ijtimoiy xizmatlarni rivojlantirish agentligi | |||
8. | Davolash va tashxis qo‘yish sifatini oshirish. | 1. Xalqaro tajriba hamda dalillarga asoslangan tibbiyotga muvofiq klinik protokollarni, diagnostika hamda kasalliklarni davolash standartlarini qayta ko‘rib chiqish va tasdiqlash. 2. Klinik protokollarni, diagnostika hamda kasalliklarni davolash standartlarini Sog‘liqni saqlash vazirligining rasmiy veb-saytida e’lon qilish. | 2021-yil yakuniga qadar | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
9. | Imtiyozli toifaga kiruvchi shaxslar toifalarini qayta ko‘rib chiqish va ularning yagona ro‘yxatini tasdiqlash. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi. | 2021-yil 1-dekabr | Sog‘liqni saqlash vazirligi Moliya vazirligi manfaatdor vazirlik va idoralar |
10. | Tibbiyot tashkilotlarini ixtiyoriy akkreditatsiyadan o‘tkazish asoslarini yaratish. | 1. Tibbiyot tashkilotlarini ixtiyoriy akkreditatsiyadan o‘tkazish standartlarini va ularni qo‘llash tartibini tasdiqlash. 2. Tibbiyot tashkilotlarini ixtiyoriy akkreditatsiyadan o‘tkazish bo‘yicha mustaqil ekspertlarni jalb qilish va ularga haq to‘lash tartibini tasdiqlash. | 2022-yil 1-yanvar | Sog‘liqni saqlash vazirligi manfaatdor vazirlik va idoralar |
11. | Nodavlat tibbiyot tashkilotlari tomonidan Davlat budjeti mablag‘lari hisobiga imtiyozli toifaga kiruvchi shaxslarga ixtisoslashtirilgan tibbiy yordam ko‘rsatish tizimini yo‘lga qo‘yish. | 1. Imtiyozli toifaga kiruvchi shaxslarga Davlat budjeti mablag‘lari hisobidan tibbiy xizmat ko‘rsatuvchi tibbiyot tashkilotlariga qo‘yiladigan talablarni tasdiqlash. 2. Ko‘z mikroxirurgiyasi, urologiya, kardiologiya, travmatologiya va ortopediya hamda akusherlik va ginekologiya yo‘nalishlarida tibbiy xizmat ko‘rsatuvchi nodavlat tibbiyot tashkilotlariga Davlat budjeti mablag‘lari hisobidan tibbiy xizmatlar ko‘rsatishga qo‘yiladigan talablarni hamda ko‘rsatiladigan xizmatlarni moliyalashtirish tartibiga oid ma’lumotlarni yetkazish. 3. Davlat budjeti mablag‘lari hisobiga ixtisoslashtirilgan tibbiy yordamni ko‘rsatishga jalb etilgan nodavlat tibbiyot tashkilotlarida tibbiy xizmatlar narxi bilan tanishish imkoniyatini yaratish. | 2021-yil 1-noyabr | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
12. | Imtiyozli toifaga kiruvchi shaxslarga ixtisoslashtirilgan tibbiy yordam ko‘rsatishda jalb etilgan nodavlat tibbiyot tashkilotlari uchun Sog‘liqni saqlash vazirligining axborot tizimidan foydalanish imkoniyatini yaratish. | Tashkiliy chora-tadbirlar. | 2022-yil 1-noyabr | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
13. | Ixtisoslashtirilgan tibbiy yordamni ko‘rsatish borasida davlat va nodavlat tibbiyot tashkilotlarining hamkorligini ta’minlash va ular o‘rtasida sog‘lom raqobat muhitini yaratish. | 1. Ixtisoslashtirilgan tibbiy yordam ko‘rsatishning dolzarb masalalariga oid seminar, trening, davra suhbati, muhokama, press-konferensiya va boshqa tadbirlarni tashkil etish. 2. Ixtisoslashtirilgan tibbiy yordamni ko‘rsatishda eng yaxshi natijalarga erishgan davlat va nodavlat tibbiyot tashkilotlarini taqdirlash bo‘yicha tanlov o‘tkazish. | 2021-2022-yillar davomida | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
14. | Tibbiy tashxislarni xalqaro klassifikatorlar asosida kodlash tizimini bosqichma-bosqich joriy etish. | 1. Jahon sog‘liqni saqlash tashkiloti mutaxassislarini jalb etgan holda o‘quv seminarlar o‘tkazish. 2. Respublika ixtisoslashtirilgan ilmiy-amaliy tibbiyot markazlarida tibbiy tashxislarni xalqaro klassifikatorlar asosida kodlash ishlarini amalga oshirish. | 2021-yil 1-oktabrdan boshlab | Sog‘liqni saqlash vazirligi Davlat tibbiy sug‘urtasi jamg‘armasi |
15. | Respublikadagi tug‘uruqqa yordam beruvchi muassasalarni zamonaviy tibbiy jihozlar bilan ta’minlash choralarini ko‘rish. | 1. Tug‘uruqqa yordam beruvchi muassasalarning mavjud moddiy-texnika bazasini to‘liq xatlovdan o‘tkazish va xatlov natijalariga ko‘ra tug‘uruqqa yordam beruvchi muassasalar uchun talab etiladigan tibbiy asbob-uskunalar ro‘yxati va hajmini aniqlash. | 2021-yil 1-oktabr | Sog‘liqni saqlash vazirligi Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari |
2. Respublikadagi tug‘uruqqa yordam beruvchi muassasalarni zamonaviy tibbiy jihozlar bilan ta’minlash uchun xalqaro moliya tashkilotlari bilan muzokaralar o‘tkazish. | 2021-yil 1-noyabr | Sog‘liqni saqlash vazirligi Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi | ||
16. | Tumanlararo perinatal markazlar xodimlarining kasbiy salohiyatini oshirish. | 1. Tumanlararo perinatal markazlari xodimlarining malakasini oshirish. 2. O‘quv-seminarlar va treninglar o‘tkazish. | Reja-grafikka asosan | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
17. | Respublika ixtisoslashtirilgan onkologiya va tibbiy radiologiya ilmiy-amaliy tibbiyot markazi uchun 650 ta statsionar va 100 ta kunduzgi statsionar o‘rinlardan iborat bino-inshootlar kompleksini barpo etish. | Tashkiliy chora-tadbirlar. | 2023-yil 1-aprel | Vazirlar Mahkamasi Sog‘liqni saqlash vazirligi Toshkent shahar hokimligi |
18. | Respublika ixtisoslashtirilgan onkologiya va tibbiy radiologiya ilmiy-amaliy tibbiyot markazini malakali kadrlar bilan ta’minlash. | 1. Oliy tibbiyot ta’lim muassasalari magistraturasi va klinik ordinaturasida tor mutaxassislarni tayyorlash. | 2021/2022 o‘quv yilidan boshlab | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
2. Respublika o‘rta tibbiyot va farmatsevtika xodimlari malakasini oshirish va ularni ixtisoslashtirish markazida o‘rta tibbiyot xodimlarining malakasini oshirish. | Reja-grafikka asosan | |||
3. Koreya Respublikasining yetakchi ilmiy va tibbiyot markazlari bilan hamkorlikda onkologiya, gematologiya, radiologiya, klinik immunologiya, yuqori texnologik transfuziologiya, laboratoriya va boshqa yo‘nalishlar bo‘yicha kadrlarni tayyorlash va ularning malakasini oshirishni tashkillashtirish. | Kelishilgan muddatlarda | Sog‘liqni saqlash vazirligi Tashqi ishlar vazirligi |
“ | ||||||
23. | Muvofiqlashtiruvchi-dispetcherlik xizmatlari ishi samaradorligini ta’minlash maqsadida tez tibbiy yordam stansiyalari va kichik stansiyalarini, shuningdek tez tibbiy yordamning ixtisoslashtirilgan avtotransporti va brigadalarini kompyuter va telekommunikatsiya uskunalari, aloqa vositalari va GPS-kuzatish bilan jihozlash, shuningdek respublikaning butun hududi bo‘yicha tez tibbiy yordamni shoshilinch chaqirishning yagona telefon raqami uzluksiz ishlashini ta’minlash. | Tadbirlar rejasi | 2017 — 2021-yillar | 15 510,0 ming AQSh dollari | Xalqaro moliyaviy institutlar va donorlar kreditlari va grantlari | Sog‘liqni saqlash vazirligi, Moliya vazirligi, Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
”. |
“ | ||||||
6. | Osnaщeniye brigad slujbi skoroy meditsinskoy pomoщi sovremennimi sredstvami radiosvyazi (ratsii) i sistemami GPS-navigatsii, a takje obespecheniye bespereboynim edinim telefonnim nomerom ekstrennogo vizova skoroy meditsinskoy pomoщi po vsey territorii respubliki. | Do 31-dekabrya 2021 g. | 9,6 mlrd. sum | Sredstva mestnogo budjeta | Ministerstvo zdravooxraneniya (A. Xadjibayev), Sovet Ministrov Respubliki Karakalpakstan, xokimiyati oblastey i g. Tashkenta | Kompleks mer |
”. |
“ | |||||
1. | Bemorlarning sog‘lig‘i va ularni barcha tibbiyot muassasalarida davolash uchun umumiy ma’lumotlarni shakllantirish va saqlashga mo‘ljallangan “Yagona elektron tibbiy karta” axborot tizimini joriy etish. | 1. Loyihaoldi o‘rganishni va ma’lumotlar tahlilini amalga oshirish. | 2020-yil may | Sog‘liqni saqlash vazirligi, Toshkent shahar hokimligi | 2022-yilga kelib 1 mln dona elektron tibbiy kartalarni yaratish. Bemorlarning qog‘oz tibbiy ma’lumotlarini raqamlashtirish va 2020 — 2022-yillar mobaynida “Yagona elektron tibbiy karta” axborot tizimiga ma’lumotlarni kiritish. |
2. Loyiha-texnik hujjatlarni ishlab chiqish va ekspertizadan o‘tkazish. | 2020-yil iyun | ||||
3. Loyihani sinov tariqasida ishga tushirish. | 2021-yil dekabr | ||||
4. Loyihani to‘liq ishga tushirish. | 2022-yil dekabr | ||||
”. |
“ | |||||
17.1 | Bemorlarning sog‘lig‘ini tiklash va ularni barcha tibbiyot muassasalarida davolash uchun umumiy ma’lumotlarni shakllantirish hamda saqlashga mo‘ljallangan “Yagona elektron tibbiy karta” axborot tizimini joriy etish. | 1. “Raqamli Toshkent” kompleks dasturi doirasida loyihani sinov tarzida amalga oshirish. | 2020-yil iyun — 2021-yil dekabr | Xalqaro moliya institutlari va tashkilotlari grantlari, qonunchilikda taqiqlanmagan boshqa manbalar | |
2. Axborot tizimini Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyatlarda joriy etish bo‘yicha reja-jadvalni ishlab chiqish va tasdiqlash. | 2021-yil dekabr | ||||
3. “Yagona elektron tibbiy karta” axborot tizimini tasdiqlangan reja-jadvalga asosan bosqichma-bosqich joriy etish. | 2021-yil dekabr — 2022-yil dekabr | ||||
”. |
“ | |||||
7. | Inson o‘pkasining kompyuter tomografiyasi tahlili asosida pnevmoniyani aniqlash hamda mammografiya tahlili asosida ko‘krak bezi saratoniga ilk bosqichda tashxis qo‘yish uchun sun’iy intellekt texnologiyalarini qo‘llash. | 1. Loyiha-texnik hujjatini ishlab chiqish va uni belgilangan tartibda kelishish. | 2021-yil avgust | Xalqaro moliya institutlari va tashkilo�lari grantlari, qonunchilikda taqiqlanmagan boshqa manbalar | Sog‘liqni saqlash vazirligi, Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi |
2. Dasturiy ta’minot va apparat-dasturiy komplekslari ishlab chiqaruvchi va integratorini aniqlash. | 2021-yil noyabr | ||||
3. Dasturiy ta’minotni ishlab chiqish va tajriba-sinov loyihasini joriy etish. | 2021-yil dekabr | ||||
”. |