O‘zbekiston Respublikasi Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Qoraqalpog‘iston Respublikasi Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi, viloyatlar Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish bosh boshqarmalari | Mahallabay ishlash va tadbirkorlikni rivojlantirish agentligi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tadbirkorlik faoliyatini ko‘llab-quvvatlash davlat jamg‘armasi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tumanlar (shaharlar) Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish bo‘limlari | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prognozlashtirish va makroiqtisodiy tadqiqotlar instituti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma’muriy binolardan foydalanish boshqarmasi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tarmoq bozorlari va ishlab chiqarishda mehnat unumdorligi tadqiqotlari markazi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
“Loyihalar va import kontraktlarini kompleks ekspertiza qilish markazi” DUK | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Biznes va tadbirkorlik oliy maktabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vazirlik hay’ati | Vazir | Vazir yordamchisi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vazirning birinchi o‘rinbosari | Vazirning birinchi o‘rinbosari | Vazir o‘rinbosari — Mahallabay ishlash va tadbirkorlikni rivojlantirish agentligi direktori | Vazir o‘rinbosari | Vazir o‘rinbosari | Vazir o‘rinbosari | Vazir kotibiyati 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Makroiqtisodiy siyosat, tahlil va prognozlashlashtirish departamenti 31 | Hududlarni kompleks rivojlantirish departamenti 21 | Davlat investitsiya siyosatini yuritish va muvofiqlashtirish departamenti 24 | Sanoat siyosatini yuritish departamenti 11 | Yashil iqtisodiyotni rivojlantirish departamenti 9 | Vazirning ma’naviy-ma’rifiy ishlar samaradorligini oshirish, davlat tili to‘g‘risidagi qonun hujjatlariga rioya etilishini ta’minlash masalalari bo‘yicha maslahatchisi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kambag‘allikni qisqartirish siyosatini yuritish departamenti 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Xalqaro reytinglar va tadbirkorlik muhitini yaxshilash departamenti 13 | Sanoatning bazaviy tarmoqlarini rivojlantirish departamenti 16 | Raqamli va innovatsion iqtisodiyotni rivojlantirish departamenti 8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Xizmatlarni rivojlantirish bo‘yicha hududlarning master-rejalarini ishlab chiqishni muvofiqlashtirish departamenti 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Urbanizatsiya va uy-joy qurilishini rivojlantirish departamenti 17 | Vazirning ijtimoiy-iqtisodiy islohotlarni jadallashtirish va hududlarni rivojlantirish masalalari bo‘yicha maslahatchisi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Qishloq xo‘jaligi islohotlari, ichki oziq-ovqat bozori barqarorligini muvofiqlashtirish departamenti 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nooziq-ovqat iste’mol tovarlarini ishlab chiqarishni va sanoatning yangi yo‘nalishlarini rivojlantirish departamenti 13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Inson kapitalini rivojlantirish va demografiya jarayonlarini muvofiqlashtirish departamenti 13 | Axborot texnologiyalari va xavfsizligi boshqarmasi 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Xizmatlar sohasini rivojlantirish departamenti 10 | Yer islohotlarini muvofiqlashtirish boshqarmasi 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yo‘l-transport va muhandislik-kommunikatsiya infratuzilmasini rivojlantirish departamenti 9 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Axborot, tahlil va hujjatlarni korreksiyalash bo‘limi 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Davlat funksiyalarini va davlatning iqtisodiyotga aralashuvini qisqartirish boshqarmasi 5 | Xalqaro hamkorlikni rivojlantirish va protokol xizmati departamenti 17 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ishlar boshqarmasi 12 | Mahallabay ishlash va tadbirkorlikni rivojlantirish agentligi* | Tarmoq bozorlari va ishlab chiqarishda mehnat unumdorligi tadqiqotlari markazi* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pudrat ishlari bozorini rivojlantirish va qurilishda narxlar shakllanishini tahlil qilish boshqarmasi 4 | Inson resurslari va xodimlar salohiyatini rivojlantirish departamenti 8 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma’muriy binolardan foydalanish boshqarmasi* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Geologiya, kon-metallurgiya va misni qayta ishlash sanoatini rivojlantirish Loyiha ofisi* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Safarbarlik tayyorgarligi va resurslar bo‘limi 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ijro intizomi va Davlat dasturlarini monitoring qilish boshqarmasi 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tadbirkorlik faoliyatini qo‘llab-quvvatlash davlat jamg‘armasi* | “Obod qishloq” va “Obod mahalla” dasturlarini shakllantirish va monitoring qilish boshqarmasi 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prognozlashtirish va makroiqtisodiy tadqiqotlar instituti* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Biznes va tadbirkorlik oliy maktabi * | Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash bo‘limi 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yuridik departament 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Axborot xizmati 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Birinchi bo‘lim 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ichki audit xizmati 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Korrupsiyaga qarshi ichki nazorat bo‘limi 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
“Loyihalar va import kontraktlarini kompleks ekspertiza qilish markazi” DUK | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi raisining moliya-iqtisodiyot va kambag‘allikni qisqartirish masalalari bo‘yicha birinchi o‘rinbosari — vazir* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vazirning birinchi o‘rinbosari | Vazir o‘rinbosari | Vazir o‘rinbosari | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Xodimlar bilan ishlash va maxsus ishlar bo‘limi 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Qoraqalpog‘iston Respublikasini ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish dasturlarini ishlab chiqish va tahlil qilish yig‘ma bo‘limi 6 | Hududiy sanoatni rivojlantirish bo‘limi 7 | Investitsiya dasturlarini shakllantirish. tahlil qilish va infratuzilmani rivojlantirish bo‘limi 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yuriskonsult 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sanoat zonalarini rivojlantirish shu’basi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Axborot texnologiyalari va xavfsizligi bo‘yicha bosh mutaxassis 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ijtimoiy infratuzilmani joylashtirish strategiyasini samarali amalga oshirish va qurilishda narxlarni shakllantirishni tahlil qilish shu’basi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kambag‘allikni qisqartirish, aholi turmush darajasini oshirish va tadbirkorlikni rivojlanti�ish bo‘limi 6 | Mintaqalararo va chegaraoldi hamkorlikni rivojlantirish bo‘limi 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Buxgalteriya 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Qishloq ho‘jaligida islohotlar tahlili bo‘limi 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ijtimoiy soha va inson kapitalini rivojlantirish bo‘limi 3 | Uy-joy qurilishi, urbanizatsiya va hududlarni arxitektura jihatidan rivojlantirish bo‘limi 5 | Devonxona 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mahallabay ishlash va tadbirkorlikni rivojlantirish agentligining hududiy boshqarmasi* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Xizmatlar sohasini rivojlantirish va iste’mol tovarlari narxini monitoring qilish va innovatsiyalar bo‘limi 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kichik sanoat zonalari direksiyasi* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Viloyat hokimining moliya-iqtisodiyot va kambag‘allikni qisqartirish masalalari bo‘yicha birinchi o‘rinbosari — Bosh boshqarma boshlig‘i* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bosh boshqarma boshlig‘ining birinchi o‘rinbosari | Bosh boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari | Bosh boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Xodimlar bilan ishlash va maxsus ishlar bo‘limi 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hududni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish dasturlarini ishlab chiqish va tahlil qilish yig‘ma bo‘limi 4 — 6** | Hududiy sanoatni rivojlantirish bo‘limi 5 — 7** | Investitsiya dasturlarini shakllantirish, tahlil qilish va infratuzilmani rivojlantirish bo‘limi 4 — 6** | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yuriskonsult 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sanoat zonalarini rivojlantirish shu’basi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Axborot texnologiyalari va xavfsizligi bo‘yicha bosh mutaxassis 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ijtimoiy infratuzilmani joylashtirish strategiyasini samarali amalga oshirish va qurilishda narxlarni shakllantirishni tahlil qilish shu’basi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kambag‘allikni qisqartirish, aholi turmush darajasini oshiri� va tadbirkorlikni rivojlantirish bo‘limi 4 — 6** | Mintaqalararo va chegaraoldi hamkorlikni rivojlantirish bo‘limi 3-4** | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Buxgalteriya 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Qishloq ho‘jaligida islohotlar tahlili bo‘limi 3 — 5** | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ijtimoiy soha va inson kapitalini rivojlantirish bo‘limi 3 | Uy-joy qurilishi, urbanizatsiya va hududlarni arxitektura jihatidan rivojlantirish bo‘limi 3 — 5** | Devonxona 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mahallabay ishlash va tadbirkorlikni rivojlantirish agentligining hududiy boshqarmasi* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Xizmatlar sohasini rivojlantirish va iste’mol tovarlari narxini monitoring qilish va innovatsiyalar bo‘limi 3-4** | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kichik sanoat zonalari direksiyasi* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Shahar hokimining moliya-iqtisodiyot va kambag‘allikni qisqartirish masalalari bo‘yicha birinchi o‘rinbosari — bo‘lim boshlig‘i* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bo‘lim boshlig‘ining o‘rinbosari | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hududni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish va maqsadli dasturlarni monitoring qilish masalalari bo‘yicha bosh mutaxassis | Kambag‘allikni qisqartirish, aholi turmush darajasini oshirish va tadbirkorlikni rivojlantirish masalalari bo‘yicha bosh mutaxassis | Hududiy sanoat va infratuzilmani rivojlantirish, kichik sanoat zonalari faoliyatini monitoring qilish masalalari bo‘yicha bosh mutaxassis | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Xizmatlar sohasi, iste’mol bozorlari, tashqi iqtisodiy faoliyat va mintaqalararo hamkorlikni monitoring qilish masalalari bo‘yicha bosh mutaxassis | Ijtimoiy soha va inson kapitalini rivojlantirish masalalari bo‘yicha bosh mutaxassis | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tuman (shahar) hokimining moliya-iqtisodiyot va kambag‘allikni qisqartirish masalalari bo‘yicha birinchi o‘rinbosari bo‘lim boshlig‘i* | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bo‘lim boshlig‘ining o‘rinbosari | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hududni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish va maqsadli dasturlarni monitoring qilish masalalari bo‘yicha bosh mutaxassis | Kambag‘a�likni qisqartirish, aholi turmush darajasini oshirish, inson kapitali va tadbirkorlikni rivojlantirish masalalari bo‘yicha bosh mutaxassis | Hududiy sanoat, ijtimoiy soha va infratuzilmani rivojlantirish, kichik sanoat zonalari faoliyatini monitoring qilish masalalari bo‘yicha bosh mutaxassis | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Qishloq xo‘jaligi, xizmatlar sohasi, iste’mol bozorlari, tashki iqtisodiy faoliyat va mintaqalararo hamkorlikni monitoring qilish masalalari bo‘yicha bosh mutaxassis | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toifalar bo‘yicha hududlar nomi | Xodimlarning cheklangan soni (birlikda) |
I toifadagi hududlar | |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 55 |
Andijon viloyati | 55 |
Qashqadaryo viloyati | 55 |
Samarqand viloyati | 55 |
Toshkent viloyati | 55 |
Farg‘ona viloyati | 55 |
II toifadagi hududlar | |
Buxoro viloyati | 47 |
Navoiy viloyati | 47 |
Namangan viloyati | 47 |
Surxondaryo viloyati | 47 |
Xorazm viloyati | 47 |
III toifadagi hududlar | |
Jizzax viloyati | 41 |
Sirdaryo viloyati | 41 |
Lavozimlar nomi | Yagona tarif setkasi bo‘yicha razryadlar: | ||
ma’muriy markazlarda | viloyat bo‘ysunuvidagi shaharlarda | qishloq tumanlarida | |
Tuman (shahar) hokimining moliya-iqtisodiyot va kambag‘allikni qisqartirish masalalari bo‘yicha birinchi o‘rinbosari — bo‘lim boshlig‘i | 15-16* | 15 | 15-16* |
Bo‘lim boshlig‘ining o‘rinbosari | 14 | 13 | 12 |
Bosh mutaxassis | 13 | 12 | 11 |
T/r | Tadbirlar nomlanishi | Amalga oshirish mexanizmi | Ijro muddati | Mas’ul ijrochilar |
I. Kambag‘allikni qisqartirish vositalari va mexanizmlarining uslubiy va huquqiy asoslarini shakllantirish, ijtimoiy ta’minotning minimal standartlarini takomillashtirish | ||||
1. | Kambag‘allikni baholash mezonlari va usullari, xalqaro amaliyotda qo‘llaniladigan mulk va ijtimoiy tengsizlik ko‘rsatkichlarini o‘z ichiga olgan yangi metodologiyani ishlab chiqish. | Metodologik hujjat | 2020-yil 10-iyun | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
2. | Kambag‘allik darajasini o‘lchashning qabul qilingan mezonlarini hisobga olgan holda aholini ijtimoiy muhofaza qilishni budjetdan moliyalashtirishning normativ-huquqiy bazasi va mexanizmlarini takomillashtirish chora-tadbirlarini ishlab chiqish. | Kompleks chora-tadbirlar | 2020-yil 15-iyun | Moliya vazirligi (T. Ishmetov), |
3. | Mamlakatda yaxlit ijtimoiy himoya tizimini shakllantirish, uning aniq va maqsadli mezonlarini ishlab chiqish, bu boradagi ishlarni muvofiqlashtirish va samarali boshqaruvni tashkil etish bo‘yicha takliflarni ishlab chiqish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil 20-iyun | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
4. | Jahon banki, Birlashgan Millatlar Tashkilotining Taraqqiyot dasturi va boshqa xalqaro tashkilotlar bilan hamkorlikda Kambag‘allikni kamaytirish dasturi loyihasini ishlab chiqish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil 1-oktabr | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
5. | Qishloq joylarida tadbirkorlikni rivojlantirish, tadbirkorlarning tashabbuslarini qo‘llab-quvvatlash maqsadida “Ishbilarmonlar qishlog‘i” dasturini shakllantirish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil 1-noyabr | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
6. | 2021 — 2025-yillarda ayollar tadbirkorligini rivojlantirish dasturini ishlab chiqish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil 1-dekabr | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
II. Makroiqtisodiy siyosat, tahlil va prognozlarni amalga oshirishni takomillashtirish borasida | ||||
7. | Jahondagi va mamlakatdagi mavjud iqtisodiy vaziyatni inobatga olgan holda 2020-yilda kutilayotgan va 2021-2022-yillar uchun makroiqtisodiy ko‘rsatkichlar prognoz parametrlarining ssenariy variantlarini ishlab chiqish. | Tahliliy ma’lumotlar | Dastlabki varianti — 2020-yil 1-iyun | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
8. | Koronavirus pandemiyasi va global iqtisodiyotdagi inqirozli holatning salbiy ijtimoiy-iqtisodiy oqibatlarini yumshatish chora-tadbirlari amalga oshirilishini monitoring qilish va muvofiqlashtirib borish. | Chora-tadbirlar kompleksini amalga oshirish | 2020-yil davomida, har hafta | Moliya vazirligi (T. Ishmetov), |
9. | Xalqaro valyuta jamg‘armasi va boshqa xalqaro tashkilotlar bilan birgalikda makroiqtisodiy dasturlash, iqtisodiy jarayonlarni tahlil qilish va prognozlashtirishning zamonaviy tizimini joriy qilish. | Tahliliy materiallar, hisobotlar | 2020-2021-yillar | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
10. | Xalqaro valyuta jamg‘armasi va boshqa xalqaro tashkilotlarning ekspertlari va texnik ko‘maklarini jalb qilgan holda vazirlikning makroiqtisodiy tahlil va prognozlash borasidagi kadrlar salohiyatini kuchaytirish. | Tegishli xalqaro tashkilotlar bilan kelishuvlarga erishish | 2020-yil 15iyun | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
11. | Vaz�rlik tizimi xodimlari va boshqa mutasaddi vazirliklar, idoralar, xo‘jalik birlashmalari va tashkilotlarning rahbar va xodimlari uchun iqtisodiy mutaxassisliklar bo‘yicha malaka sertifikatlari beriladigan muddatli o‘quv, malaka oshirish va qayta tayyorlash kurslarini tashkil etish. | Normativ-huquqiy hujjat, | Tashkiliy-texnik ishlar — 2020-yil mart-aprel, | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
III. Tarkibiy va institutsional islohotlarning iqtisodiy o‘sish hamda makroiqtisodiy ko‘rsatkichlarga ta’sirini zamonaviy usullarni qo‘llash orqali baholash va prognozlashtirish ishlarini | ||||
12. | 2030-yilgacha respublikani ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish konsepsiyasi loyihasini va unda ko‘zda tutilgan maqsadli parametrlarni qayta ko‘rib chiqish va Vazirlar Mahkamasiga tasdiqlash uchun kiritish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil 1 oktyabr | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
13. | Xorijiy ekspert va konsultantlarni hamda ilmiy-tadqiqot muassasalarini jalb qilgan holda iqtisodiyotni boshqarish konsepsiyasi loyihasini ishlab chiqish. | Konsepsiya loyihasi | 2020yil 1-oktabr | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
14. | Iqtisodiy jarayonlar ishtirokchilari, shu jumladan real sektor subyektlari va keng jamoatchilikni iqtisodiy rivojlanish tendensiyalari bo‘yicha asoslangan kutilmalarini shakllanishi va qaror qabul qilishlari uchun zarur axborot platformasini joriy etish, tegishli ma’lumot va sharhlarni e’lon qilib borish tizimini tashkil etish. | Iqtisodiy sharhlar, | Har oyda | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
15. | Mavjud dasturlarni 2030-yilgacha O‘zbekiston Respublikasini ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish konsepsiyasida ko‘zda tutilayotgan umummilliy rivojlanishning maqsadli parametrlariga muvofiqligini ta’minlash, jumladan: “O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi”; “O‘zbekiston Respublikasi maktabgacha ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish k�nsepsiyasi”; “O‘zbekiston Respublikasi xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi”; “O‘zbekiston Respublikasi sog‘liqni saqlash tizimini tubdan takomillashtirish bo‘yicha kompleks chora-tadbirlari”; “2019 — 2023-yillar davrida O‘zbekiston Respublikasida jismoniy tarbiya va ommaviy sportni rivojlantirish konsepsiyasi” va boshqalar. | Kompleks chora-tadbirlar, normativ-huquqiy hujjatlar loyihasi | 2020-yil 1-avgust | O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim vazirligi (A. Shin), Xalq ta’limi vazirligi (Sh. Shermatov), |
IV. Hududlarni rivojlantirish va urbanizatsiya jarayonlarini jadallashtirish | ||||
16. | Hududlarni kompleks rivojlantirish, shu jumladan urbanizatsiya dasturlari bilan uyg‘unligini ta’minlash maqsadida respublika shaharlari va ularni kengaytirish, yangi shaharlarni tashkil etish bo‘yicha bosh rejalarni tayyorlash. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil 1-sentabr | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
17. | Amaldagi yer munosabatlari sohasidagi holatning tahlili asosida uni isloh qilish yuzasidan takliflarni ishlab chiqish. | Kompleks chora-tadbirlar | 2020-yil 1-sentabr | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
18. | 2020 — 2025-yillarda yirik shaharlarni rivojlantirish dasturini ishlab chiqish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil 1-oktabr | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
19. | 2020-yil 1-yanvar holatiga bosh rejalar va hududlarni me’moriy rejalashtirish loyihalari (HMRL) mavjudligini to‘liq xatlovdan o‘tkazish. | Komissiya bayoni | 2020-yil davomida | Qurilish vazirligi (B. Zokirov), |
20. | Bosh rejalarni va HMRLlarni ishlab chiqish uchun mavjud manzilli ro‘yxatlarni shu maqsadda ajratiladigan mablag‘larning amaldagi hajmiga muvofiqligini ko‘rib chiqish. | Vazirlar Mahkamasining qarori | 2020-yil 1-iyul | Qurilish vazirligi (B.Zokirov), |
21. | Budjetdan tashqari mablag‘larni jalb etishni hisobga olgan holda, bosh rejalar va HMRLlar ishlab chiqilishini moliyalashtirishning real manbalarini aniqlash. | Investitsiya dasturi loyihasi | Doimiy ravishda | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
22. | Bosh rejalarni va HMRLlarni aholi yashash punktlarini urbanizatsiya qilish tadbirlariga chambarchas bog‘liq holda ishlab chiqilishini tashkil etish. | O‘zaro hamkorlikdagi | Doimiy ravishda | Qurilish vazirligi (B. Zokirov), |
23. | 2025-yilgacha mavjud bo‘lgan, qurilayotgan va rejalashtirilayotgan muhandislik va yo‘l-transport infratuzilmasini aks ettiruvchi, shuningdek, hududlarni hamda tarmoqlarni rivojlantirish strategiyalari va (yoki) konsepsiyalariga muvofiq tuman va shaharlarning xarita-sxemalarini ishlab chiqish. | Xarita-sxemalar | 2020-yil 1-oktabr | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
V. Sanoatning ustuvor tarmoqlarini rivojlantirish va yagona industrial siyosatni yuritish | ||||
24. | 2030-yilgacha O‘zbekiston Respublikasi sanoatini rivojlantirish strategiyasini ishlab chiqish, bunda: sanoat sohasi rivojlanishini harakatga keltiruvchi 5 — 7 ta yetakchi tarmoq va korxonalarni qo‘llab-quvvatlash chora-tadbirlari dasturini; respublikada moliyaviy va sanoat guruhlariga kiradigan 10 ta yetakchi sanoat korxonalarini tash�il etishni; “Oddiy tovarlar iqtisodiyoti” dasturini rivojlantirishni ko‘zda tutish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil 1-oktabr | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
25. | Aholi va ishlab chiqaruvchilarni uzluksiz ravishda tabiiy gaz va elektr energiyasi bilan ta’minlash bo‘yicha zamonaviy va erkin energoresurslar bozorini shakllantirish. | Kompleks chora-tadbirlar | 2021-yil 1-iyul | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
26. | Tovar va xizmatlar bozorida narx nomutanosibliklarini o‘rganib chiqib, ularni uzil-kesil bartaraf etish bo‘yicha chora-tadbirlarni ishlab chiqish. | Kompleks chora-tadbirlar | 2020-yil 1-iyul | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
27. | Toshkent va Samarqand shaharlariga tutash hududlarda hamda Farg‘ona vodiysida qulay infratuzilmaga ega va yetarli ishchi kuchi mavjud joylarni tanlangan holda, ularda sanoat zonalarini tashkil etishga asoslangan rivojlanish dasturlarini ishlab chiqish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil 1-oktabr | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
28. | Ishlab chiqarishda mehnat unumdorligini oshirish bilan bog‘liq tadqiqotlarni amalga oshirish, uslubiy qo‘llanmalarni ishlab chiqish va joriy etish. Rossiya Federatsiyasi Iqtisodiy rivojlanish vazirligi bilan tuzilgan o‘zaro anglashuv memorandumiga muvofiq mehnat unumdorligini oshirish sohasida tajriba almashish va ishlab chiqarish tarmoqlarida tadqiqotlarni amalga oshirish natijalari asosida ilg‘or xorijiy tajribalarni keng tatbiq etish. | Normativ-huquqiy hujjat, kompleks chora-tadbirlar, uslubiy qo‘llanmalar | Bosqichma-bosqich | Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |