29.04.2019 yildagi PF-5712-son
har yili 1-dekabrga qadar o‘tayotgan yil bo‘yicha tasdiqlangan “Yo‘l xarita”sini puxta o‘rganish asosida kelgusi yil uchun “Yo‘l xarita”si loyihasini ishlab chiqib, tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga kiritish;
O‘zbekiston Respublikasi Bosh vazirining o‘rinbosari A.A. Abduhakimovga — Konsepsiya va “Yo‘l xarita”sini ijro etish yuzasidan mas’ul vazirliklar va idoralar faoliyatini samarali tashkil qilish va o‘zaro hamkorlik qilish, “Yo‘l xarita”lari bajarilishi yuzasidan o‘tkazilgan monitoring natijasida aniqlangan kamchiliklarni o‘z vaqtida bartaraf etish yuzasidan;
6. Xalq ta’limi tizimining rivojlanishi mazkur Konsepsiya ilovasida belgilangan maqsadli ko‘rsatkichlarga erishishga asoslanadi.
Oldingi tahrirga qarang.
(8-bandning “v” kichik bandi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 24-iyuldagi PF-6268-sonli Farmoniga asosan xatboshilar bilan to‘ldirilgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 24.07.2021-y., 06/21/6268/0700-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(8-band “i” kichik bandining beshinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 11-maydagi PF-134-sonli Farmoniga asosan chiqarilgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 11.05.2022-y., 06/22/134/0407-son)
Oldingi tahrirga qarang.

T/r

Ko‘rsatkichlar nomi

O‘lchov birligi

Yillar kesimida

2030-yilgacha erishiladigan natija*

Mas’ul vazirlik va idoralar

2022

2023

2024

2025

I. Ta’lim mazmuni samaradorligini oshirish va kadrlarning sifat tarkibini yaxshilash

1.

O‘zbekistonning PISA xalqaro baholash dasturidagi o‘rni.

Xalqaro dasturdagi o‘rni

-

70

-

-

30

Ta’lim sifatini nazorat qilish davlat inspeksi�si, Xalq ta’limi vazirligi

2.

Xorijiy til (ingliz, fransuz, nemis, ispan, italyan, arab, xitoy, yapon, koreys, turk) bo‘yicha kamida B2 darajadagi xalqaro tan olingan yoki unga tenglashtirilgan milliy sertifikatga ega bo‘lgan xorijiy til o‘qituvchilari.

Foizda

(jami xorijiy til o‘qituvchilarisoniga nisbatan)

10%

21%

31%

40%

100%

Xalq ta’limi vazirligi, Davlat test markazi

3.

Umumta’lim maktablaridagi o‘qituvchilar orasida oliy ma’lumotli o‘qituvchilar.

Foizda

(jami o‘qituvchilar soniga nisbatan)

90%

91,5%

93%

95%

100%

Xalq ta’limi vazirligi, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

4.

Umumta’lim maktablaridagi o‘qituvchilar orasida oliy toifali o‘qituvchilar.

Foizda

(jami o‘qituvchilar soniga nisbatan)

5%

6%

6,5%

7%

10%

Xalq ta’limi vazirligi, Ta’lim sifatini nazorat qilish davlat inspeksiyasi

5.

Umumta’lim maktablaridagi o‘qituvchilar orasida birinchi toifali o‘qituvchilar.

Foizda

(jami o‘qituvchilar soniga nisbatan)

15%

16%

18%

20%

25%

Xalq ta’limi vazirligi, Ta’lim sifatini nazorat qilish davlat inspeksiyasi

6.

Umumta’lim maktablaridagi o‘qituvchilar orasida toifaga ega o‘qituvchilar.

Foizda

(jami o‘qituvchilar soniga nisbatan)

50%

55%

62%

67%

80%

Xalq ta’limi vazirligi, Ta’lim sifatini nazorat qilish davlat inspeksiyasi

7.

Umumta’lim maktablarida har bir o‘qituvchiga to‘g‘ri keladigan o‘quvchilar.

O‘rtacha o‘quvchilar soni

12

12

11

11

10

Xalq ta’limi vazirligi, Moliya vazirligi

8.

STEAM (aniq fanlar, texnologiya, injiniring, dizayn va matematika) yo‘nalishidagi fanlarni o‘qitish bo‘yicha o‘quv kurslaridan o‘tgan pedagoglar.

Foizda

(jami tabiiy va aniq fanlar o‘qituvchilari soniga nisbatan)

-

10%

15%

20%

50%

Xalq ta’limi vazirligi

II. Jamiyatda o‘qituvchining maqomini oshirish

9.

Xalq ta’limi tizimida faoliyat yuritayotgan soha xodimlarini davlat va tarmoq mukofotlari bilan taqdirlash.

Mukofotlanadiganlar soni

1 100

1 200

1 400

1 500

2 000

Xalq ta’limi vazirligi

III. Umumta’lim maktablarining moddiy-texnik bazasini yaxshilash, xalq ta’lim tizimida raqobatni kuchaytirish

10.

“Zamonaviy maktab” darajasiga keltiriladigan umumta’lim maktablari.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

5%

10%

17%

20%

50%

Xalq ta’limi vazirligi

11.

Tashkil etiladigan nodavlat umumta’lim muassasalari, shu jumladan davlat-xususiy sheriklik asosida.

Nodavlat umumta’lim muassasalari soni

72

100

180

237

500

Xalq ta’limi vazirligi

12.

Umumta’lim maktablarida o‘quvchilarning ta’lim olishini bir navbatga (smenaga) o‘tkazish.

Bir navbatli maktablar foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

40%

43%

48%

50%

60%

Xalq ta’limi vazirligi, Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi, Moliya vazirligi

13.

Moddiy-texnika bazasi yaxshilangan umumta’lim muassasalari.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

25%

30%

35%

40%

100%

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Moliya vazirligi, Qurilish vazirligi, Xalq ta’limi vazirligi

14.

Isitish tizimi to‘liq ishlaydigan umumta’lim maktablari.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

100%

100%

100%

100%

100%

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Xalq ta’limi vazirligi

15.

Umumta’lim maktablarini toza ichimlik suvi bilan ta’minlash (maktablarni tashib keltiriladigan uzluksiz suv manbai bilan ta’minlash).

Uzluksiz suv manbai bilan ta’minlangan maktablar foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

80%

85%

95%

100%

100%

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Xalq ta’limi vazirligi

IV. Yoshlar ta’lim-tarbiyasi uchun qo‘shimcha sharoitlar yaratishga qaratilgan kompleks chora-tadbirlarni o‘z ichiga olgan beshta tashabbusni amaliyotga tatbiq e�ish

Birinchi tashabbus — yoshlarni madaniyat va san’at muassasalariga keng jalb etish

16.

Umumta’lim maktablarida Faollar zalini tashkil etish yoki bo‘sh xonalarni moslashtirish hamda jihozlash.

Faollar zali bilan ta’minlangan maktablar foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

80%

80,5%

81%

82%

85%

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Xalq ta’limi vazirligi

17.

Umumta’lim maktablarida Yoshlar teatr-studiyalarini tashkil etish.

F?izda

(jami maktablar soniga nisbatan)

30%

32%

34%

35%

40%

Xalq ta’limi vazirligi, Madaniyat vazirligi

18.

Yoshlar teatr-studiyalariga o‘quvchilarni jalb qilish.

Foizda

(jami o‘quvchilar soniga nisbatan)

3%

3,5%

3,8%

4%

4,5%

Xalq ta’limi vazirligi, Madaniyat vazirligi

19.

Umumta’lim maktablari o‘quvchilarini san’at yo‘nalishidagi to‘garaklarga jalb etish.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

10%

15%

20%

25%

30%

Xalq ta’limi vazirligi, Madaniyat vazirligi

20.

Umumta’lim maktablarida musiqa madaniyati fanini rivojlantirish maqsadida xor ijodiy jamoalarini tashkil etish.

Ishtirok etuvchi o‘quvchilar foizda

(jami o‘quvchilar soniga nisbatan)

2%

2,1%

2,3%

2,5%

3%

Xalq ta’limi vazirligi, Madaniyat vazirligi

21.

O‘quvchilar o‘rtasida ichki turizmni rivojlantirish — “O‘zbekiston bo‘ylab sayohat qil!” shiori ostida sayohatlar tashkil etish.

Foizda

(jami o‘quvchilar soniga nisbatan)

2%

2,1%

2,3%

2,5%

2,5%

Xalq ta’limi vazirligi, Turizm va madaniy meros vazirligi

Ikkinchi tashabbus — yoshlarni jismoniy tarbiya va sportga jalb etish

22.

Umumta’lim maktablarida sport zallarini barpo etish.

Sport zali bilan ta’minlangan maktablar foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

85%

85,2%

85,7%

86%

88%

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Moliya vazirligi, Xalq ta’limi vazirligi, Sportni rivojlantirish vazirligi

23.

Umumta’lim maktablarini sport jihozlari bilan ta’minlash va ma’nan eskirgan birlamchi sport anjomlarini yangilab borish.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

15%

20%

25%

30%

40%

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Sportni rivojlantirish vazirligi, Moliya vazirligi, Xalq ta’limi vazirligi

24.

Umumta’lim maktablari o‘quvchilarining muntazam sport turlari bilan shug‘ullanishga jalb etilishi.

Foizda

(jami o‘quvchilar soniga nisbatan)

20%

21%

22%

23%

25%

Xalq ta’limi vazirligi, Sportni rivojlantirish vazirligi

Uchinchi tashabbus — yoshlar o‘rtasida kompyuter texnologiyalari va Internetdan samarali foydalanish

25.

Umumta’lim maktablarini keng polosali Internet tarmog‘iga ulash.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

100%

100%

100%

100%

100%

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi, Xalq ta’limi vazirligi

26.

Zamonaviy kompyuterlar bilan ta’minlash va mavjud ma’nan eskirgan kompyuter texnikalarini yangilash.

Foizda

(ehtiyoj mavjud bo‘lgan kompyuter sinflari soniga nisbatan)

30%

40%

50%

60%

100%

Xalq ta’limi vazirligi, Moliya vazirligi, Investitsiya va tashqi savdo vazirligi

27.

Maktabdan tashqari ta’lim muassasalarida robototexnika, axborot texnologiyalari va dasturlash kabi zamonaviy to‘garaklar ulushi.

Foizda

(jami to‘garaklar soniga nisbatan)

3%

6%

9%

10%

15%

Xalq ta’limi vazirligi, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

28.

Xalq ta’limi tizimini boshqarish axborot tizimining (ERP) joriy etilishi.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

50%

70%

90%

100%

100%

Xalq ta’limi vazirligi

29.

Yagona interaktiv davlat xizmatlari portali orqali 1-sinflarga o‘quvchilar qabuli tashkil etiladigan umumta’lim muassasalari.

Umumta’lim muassasalar soni

500

700

900

1 000

5 000

Xalq ta’limi vazirligi, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi

30.

Umumta’lim maktablarida “Elektron kundalik” axborot tizimini joriy etish.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

60%

75%

90%

100%

100%

Xalq ta’limi vazirligi

31.

Umumta’lim maktablarida o‘quvchilar davomatini nazorat qilishning Yagona elektron apparat-dasturiy kompleksini joriy etish.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

-

5%

8%

10%

30%

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Moliya vazirligi, Xalq ta’limi vazirligi

To‘rtinchi t�shabbus — yoshlar ma’naviyatini yuksaltirish, ular o‘rtasida kitobxonlikni keng targ‘ib qilish

32.

Umumta’lim maktablarida kutubxonalar tashkil etish.

Foizda

(jami maktablar soniga nisbatan)

100%

100%

100%

100%

100%

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Xalq ta’limi vazirligi

33.

Umumta’lim maktablari kutubxonalarini lotin grafikasidagi badiiy adabiyotlar bilan ta’minlash.

Foizda

(jami o‘quvchilar soniga nisbatan)

30%

31%

34%

35%

40%

Xalq ta’limi vazirligi, Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi, O‘zbekiston Yozuvchilar uyushmasi

34.

Umumta’lim maktablarida doimiy kitobxonlar soni.

Foizda

(jami o‘quvchilar soniga nisbatan)

60%

61%

62%

63%

65%

Xalq ta’limi vazirligi

35.

O‘zbek mumtoz va jahon adabiyoti (200 nomda) durdona asarlarini audio kitob shaklida nashr etish.

Foizda

40%

60%

80%

100%

100%

O‘zbekiston Yozuvchilar uyushmasi, Xalq ta’limi vazirligi

Beshinchi tashabbus — o‘quvchi-qizlarni ijtimoiy faol hayotga jalb qilish

36.

Umumta’lim maktablarining 10-11-sinf o‘quvchilari uchun “Tikuvchilik” yo‘nalishi bo‘yicha sinf xonalarini jihozlash.

Sinf xonasi komplekti

636

821

1054

1 286

1 950

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Xalq ta’limi vazirligi, Moliya vazirligi

37.

Umumta’lim maktablarida “Tikuvchilik”, “Oshpazlik” va “Qandolatchilik” yo‘nalishlaridagi to‘garaklarga o‘quvchi-qizlarni jalb etish.

Foizda

(jami o‘quvchi-qizlar soniga nisbatan)

8%

8,5%

9%

10%

12%

Xalq ta’limi vazirligi

38.

Umumta’lim maktablarining 10-11-sinf o‘quvchilari uchun “Oshpazlik” va “Qandolatchilik” yo‘nalishlari bo‘yicha sinf xonalarini jihozlash.

Sinf xonasi komplekti

245

368

557

615

815

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Xalq ta’limi vazirligi

39.

“Oshpazlik” va “Qandolatchilik” yo‘nalishlariga o‘quvchi-qizlarni jalb etish.

Foizda

(jami o‘quvchi-qizlar soniga nisbatan)

7,7%

8%

9%

10%

13,5%

Xalq ta’limi vazirligi

40.

Umumta’lim maktablarining 10-11-sinflari o‘quvchilari uchun “Sartarosh” va “Kosmetolog” yo‘nalishlari bo‘yicha sinf xonalarini jihozlash.

Sinf xonasi komplekti

102

132

185

227

370

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Xalq ta’limi vazirligi

41.

“Sartarosh” va “Kosmetolog” yo‘nalishlariga o‘quvchi-qizlarni jalb etish.

Foizda

(jami o‘quvchi-qizlar soniga nisbatan)

4,4%

5%

7%

7,8%

10,8%

Xalq ta’limi vazirligi

(ilova matni O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 11-maydagi PF-134-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 11.05.2022-y., 06/22/134/0407-son)

T/r

Chora-tadbirlar

Amalga oshirish

mexanizmi

Ijro muddati

Moliyalashtirish manbalari

Mas’ul

ijrochilar

1.

O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasining 2019-yildagi maqsadli ko‘rsatkichlariga erishish bo‘yicha kompleks choralarni ko‘rish.

Tashkiliy-amaliy choralar.

2019-yil

1-iyun

-

Xalq ta’limi vazirligi

(Sh. Shermatov),

manfaatdor vazirlik
va idoralar

2.

O‘zgaruvchan o‘quv rejalarini
va o‘quv dasturlarini joriy etish, o‘quvchilarning qiziqishlari
va xususiyatlarini hisobga olgan holda maxsus ta’lim dasturlarini ishlab chiqish.

1. Ushbu yo‘nalishda xalqaro tajribani o‘rganish asosida o‘zgaruvchan o‘quv rejalari va ta’lim dasturlarini ishlab chiqish.

2. Ishlab chiqilgan o‘quv rejalari
va dasturlarini sinovdan o‘tkazish
va sinov natijalarini ta’lim muassasalarida keng joriy etish
va qo‘llash bo‘yicha qaror qabul qilish.

2019-yil

1-sentabr


2019-yil

1-dekabr

-

Xalq ta’limi vazirligi

(Sh. Shermatov)

3.

Umumiy ta’lim tizimi uchun ilmiy-pedagogik, pedagogik
va boshqaruv kadrlarini tayyorlash, qayta tayyorlash va malakasini oshirish tizimini bosqichma-bosqich rivojlantirish, shu jumladan
yosh kadrlarni ta’lim sohasiga jalb qilishni rag‘batlantirish.

1. Pedagogik yo‘nalishdagi oliy o‘quv yurtlaridagi sirtqi ta’lim uchun kvotalar sonini ko‘paytirish bo‘yicha takliflarni ishlab chiqish.

2. Xalq ta’limi sohasidagi dolzarb masalalar bo‘yicha ilmiy-pedagogik tadqiqotlar o‘tkazish uchun
yosh o‘qituvchilarni doktortaranturaga
yoki mustaqil tadqiqotchilar institutiga jalb etish bo‘yicha chora-tadbirlar rejasini tayyorlash.

3. Yangi tayinlangan maktab direktorlari uchun qayta tayyorlash kurslarini tashkil etish.

2019-yil
1-iyul



2019-yil
1-oktabr






2019-yil
1-noyabr

Davlat budjeti

Oliy va o‘rta-maxsus ta’lim vazirligi
(I. Majidov),

Iqtisodiyot va sanoat vazirligi (B. Xo‘jayev),

Xalq ta’limi �azirligi

(Sh. Shermatov),
Moliya vazirligi

(D. Sultanov)

4.

Fan olimpiadalarini o‘tkazish mexanizmlarini tubdan qayta ko‘rib chiqish va eng qobiliyatli, bilimli o‘quvchilarni aniqlashda shaffoflikni ta’minlash, baholash mezonlarini
mos ravishda tegishli xalqaro olimpiada va tanlovlar mezonlariga moslashtirish.

Tashkiliy-amaliy choralar.

2019-yil
1-sentabr

-

Xalq ta’limi vazirligi

(Sh. Shermatov), Moliya vazirligi

(D. Sultanov)

5.

Umumta’lim muassasalarida nogiron bolalarni tarbiyalash uchun zarur sharoitlarni bosqichma-bosqich yaratish bilan imkoniyati cheklangan har bir bolani inklyuziv ta’lim olish huquqini amalga oshirish mexanizmini takomillashtirish.

Idoraviy hujjat.

2019-yil

1-dekabr

-

Xalq ta’limi vazirligi

(Sh. Shermatov),
Moliya vazirligi

(D. Sultanov)

6.

Sinflar, o‘qituvchilar va maktab ma’muriyatlarini elektron resurslar, kompyuter, interaktiv doska, planshet va boshqa jihozlar bilan bosqichma-bosqich ta’minlash, elektron interaktiv ta’lim resurslarini ishlab chiqish.

1. Umumta’lim muassasalarini jihozlash uchun zarur bo‘lgan elektron resurslar, kompyuter texnikasi
va boshqa jihozlar bilan ta’minlanish darajasini o‘rganish.

2. Tegishli jihozlarga muhtoj bo‘lgan umumta’lim muassasalari ro‘yxatini shakllantirish.

3. Umumta’lim muassasalarini bosqichma-bosqich jihozlar bilan ta’minlash choralarini ko‘rish.

2019-yil

1-iyul




2019-yil

1-iyul


2019-yil davomida

Davlat budjeti, Xalq ta’limi vazirligining

budjetdan tashqari jamg‘armalari

Xalq ta’limi vazirligi

(Sh. Shermatov),
Moliya vazirligi

(D. Sultanov)

7.

Eduportal.uz portalida darsliklar va o‘quv qo‘llanmalarning elektron versiyasini joylashtirish
va yangilash.

Tashkiliy-amaliy choralar.

2019-yil davomida

-

Xalq ta’limi vazirligi

(Sh. Shermatov)

8.

Davlat-xususiy sheriklik asosida ta’lim jarayonlarini avtomatlashtirishga (o‘quvchilar kundaliklari, jurnallar, davomati va boshqalar) imkon beradigan axborot tizimini umumta’lim muassasalarida bosqichma-bosqich joriy etish.

1. Axborot tizimini yaratish bo‘yicha texnik topshiriq ishlab chiqish.

2. Belgilangan tartibda axborot tizimini ishlab chiqaruvchi kompaniyani tanlash.

3. Axborot tizimini sinovdan o‘tkazish.

2019-yil
1-avgust

2019-yil
1-sentabr

2019-yil davomida

Xalq ta’limi vazirligining

budjetdan tashqari jamg‘armalari

Xalq ta’limi vazirligi

(Sh. Shermatov)

9.

Nodavlat umumta’lim maktablariga davlat subsidiyalarini berish tartibini ishlab chiqish.

Normativ-huquqiy hujjat.

2019-yil

1-oktabr

-

Xalq ta’limi vazirligi,

(Sh. Shermatov)

Moliya vazirligi

(D. Sultanov),
Adliya vazirligi
(R. Davletov),

Investitsiyalar
va tashqi savdo vazirligi

(S. Umurzakov)

10.

Ushbu yo‘nalishda rivojlangan mamlakatlarning ilg‘or tajribasini o‘rganish va tahlil qilish asosida umumta’lim muassasalarida o‘quvchilar o‘rtasida zo‘ravonlikning (buling) oldini olish bo‘yicha dasturni joriy etish.

1. Umumta’lim muassasalarida o‘quvchilar o‘rtasida zo‘ravonlikning oldini olish bo‘yicha xorijiy mamlakatlarning tajribasini o‘rganish va tahlil qilish.

2. Umumta’lim muassasalarida o‘quvchilar o‘rtasida zo‘ravonlikning oldini olish bo‘yicha dasturni ishlab chiqish va uni joriy etish.

2019-yil
1-iyun



2019-yil
1-sentabr

Xalqaro tashkilotlarning grantlari
va moliyaviy ko‘mak mablag‘lari

Xalq ta’limi vazirligi

(Sh. Shermatov)

11.

2020-2025-yillarda umumta’lim muassasalarini sport inshootlari, maydonchalari, inventarlari
va jihozlari bilan jihozlash bo‘yicha chora-tadbirlar dasturini ishlab chiqish.

1. Sport infratuzilmasini xatlovdan o‘tkazish.

2. 2020 — 2025-yillarda umumta’lim muassasalarini sport inshootlari, maydonchalari, inventarlari
va jihozlari bilan jihozlash bo‘yicha chora-tadbirlar dasturini ishlab chiqish.

2019-yil
1-iyun
2019-yil

1-oktabr

-

Xalq ta’limi vazirligi

(Sh. Shermatov),

Jismoniy tarbiya
va sport vazirligi (D. Nabiyev)

12.

Xalq ta’limi tizimining xodimlari odob-axloq qoidalarining (Etika kodeksi) yangi tahririni ishlab chiqish va tasdiqlash.

Xalq ta’limi vazirining buyrug‘i.

2019-yil
1-noyabr

-

Xalq ta’limi vazirligi

(Sh. Shermatov)