31.05.2021 yildagi PQ-5132-son
davlat organlari va tashkilotlari qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bajarilishi bo‘yicha nazorat va hisobdorlikni 3-ilovaga muvofiq tartibda tashkil etadi, qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning to‘liq va o‘z vaqtida bajarilishini ta’minlaydi hamda bu haqda “Ijro.gov.uz” tizimiga tegishli ma’lumotlarni kiritadi;
mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari hududlarda qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bajarilishi bo‘yicha nazorat va hisobdorlikni 4-ilovaga muvofiq tartibda tashkil etadi, qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning joylarda to‘liq va o‘z vaqtida bajarilishini ta’minlaydi hamda bu haqda “Ijro.gov.uz” tizimiga tegishli ma’lumotlarni kiritadi;
xo‘jalik birlashmalari qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bajarilishi bo‘yicha nazorat va hisobdorlikni 5-ilovaga muvofiq tartibda tashkil etadi, qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning to‘liq va o‘z vaqtida bajarilishini ta’minlaydi hamda bu haqda “Ijro.gov.uz” tizimiga tegishli ma’lumotlarni kiritadi.

I BOSQICh

II BOSQICh

III BOSQICh

IV BOSQICh

Administratsiya

Adliya vazirligi

Mas’ul ijrochilar

(davlat organlari va tashkilotlari, xo‘jalik birlashmalari)

Adliya vazirligi

Bajarish muddati:

1. Natijalarni ko‘rib chiqish:

Bajarish muddati:

“Ijro.gov.uz” tizimiga kiritish uchun qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning elektron nusxalarini Adliya vazirligiga yuborish.

“Ijro.gov.uz” tizimiga topshiriqlarni kiritish, mas’ul ijrochilar va bajarish muddatlarini belgilash.

1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha amalga oshirish grafiklari (nazorat rejalari)ni tayyorlash, tasdiqlash va ijroga qaratish.

3 kun

a) ijro natijalari qoniqarli bo‘lganda — nazoratga olingan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlash;

1 kun, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda — 5 kun

Vazirlar Mahkamasi

Hukumat tizimidagi tashkilotlar bo‘yicha mas’ul ijrochini belgilash va topshiriqlarni nazoratga olish.

2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi to‘g‘risidagi ma’lumotlarni belgilangan shaklda “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritish.

belgilangan muddatlarda

b) ijro natijalari qoniqarsiz bo‘lganda — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natish.

Bajarish muddati:

Bajarish muddati:

3. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro muddatlarini uzaytirish haqida Adliya vazirligiga taklif kiritish.

zaruratga ko‘ra

2. Ijro muddatlarini uzaytirish to‘g‘risidagi takliflarni o‘rganish va “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlash.

5 kun

1 kun, shoshilinch topshiriqlar — zudlik bilan

hujjatning elektron nusxasini olgan kundan boshlab 1 kun

I BOSQICh

II BOSQICh

III BOSQICh

IV BOSQICh

Administratsiya

Adliya vazirligi

Mas’ul ijrochilar

(mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari)

Adliya vazirligi

“Ijro.gov.uz” tizimiga kiritish uchun qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning elektron nusxalarini Adliya vazirligiga yuborish.

“Ijro.gov.uz” tizimiga topshiriqlarni kiritish, mas’ul ijrochilar va bajarish muddatlarini belgilash.

Viloyat hokimliklari:

Bajarish muddati:

1. Natijalarni ko‘rib chiqish:

Bajarish muddati:

1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha amalga oshirish grafiklari (nazorat rejalari)ni tayyorlash, tasdiqlash va ijroga qaratish.

3 kun, shoshilinch topshiriqlar — zudlik bilan

a) ijro natijalari qoniqarli bo‘lganda — nazoratga olingan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlash;

1 kun, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda — 5 kun

2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni ijrochilar va ijro muddatlarini belgilab, “Ijro.gov.uz” tizimi orqali tuman (shahar) hokimliklariga yuborish.

Vazirlar Mahkamasi

3. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritish yoki tuman (�ahar) hokimliklari tomonidan kiritilgan ma’lumotlarni tasdiqlash.

belgilangan muddatlarda

b) ijro natijalari qoniqarsiz bo‘lganda — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natish.

Mas’ul ijrochini belgilash hamda topshiriqlarni nazoratga olish.

4. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro muddatlarini uzaytirish haqida Adliya vazirligiga taklif kiritish.

zaruratga ko‘ra

Tuman (shahar) hokimliklari:

Bajarish muddati:

2. Ijro muddatlarini uzaytirish to‘g‘risidagi takliflarni o‘rganish hamda “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlash.

5 kun

1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosini ta’minlash.

belgilangan muddatlarda

Bajarish muddati:

Bajarish muddati:

2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritish.

1 kun, shoshilinch topshiriqlar —zudlik bilan

hujjatning elektron nusxasini olgan kundan boshlab 1 kun

3. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi muddatlarini uzaytirish haqida viloyat hokimligiga taklif kiritish.

zaruratga ko‘ra

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Muddatlar

1-bosqich

Markaziy apparat Umumiy bo‘limi

(kanselyariyasi)

Qonunlar, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlarini (keyingi o‘rinlarda — qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar) ro‘yxatdan o‘tkazadi hamda rahbariyatga axborot beradi.

Kelib tushgandan 30 daqiqa mobaynida

2-bosqich

Markaziy apparat rahbariyati

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi.

1 kun muddatda

3-bosqich

Markaziy apparat mas’ul ijrochisi

1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, rahbariyatga tasdiqlatadi va ijroga qaratadi.

2. Zaruratga ko‘ra, rahbariyatga axborot bergan holda hududiy bo‘linmalarga amalga oshirish mexanizmi hamda bajarish muddatlarini aniq belgilangan holda topshiriqni yuboradi va nazoratga oladi.

3 kun muddatda

4-bosqich

Hududiy bo‘linma Umumiy bo‘limi

(kanselyariyasi)

Markaziy apparat tomonidan ijro uchun yuborilgan topshiriqlarni ro‘yxatdan o‘tkazadi hamda rahbariyatga axborot beradi.

Kelib tushgandan 30 daqiqa mobaynida

5-bosqich

Hududiy bo‘linma rahbariyati

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi.

1 kun muddatda

6-bosqich

Hududiy bo‘linma mas’ul ijrochisi

Topshiriq ijrosini ta’minlash bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, tasdiqlatadi va ijroga qaratadi.

3 kun muddatda

Topshiriq ijrosi bo‘yicha amalga oshirilgan ishlar to‘g‘risidagi ma’lumotni zarur tasdiqlovchi hujjatlar bilan birga belgilangan tartibda markaziy apparatga tizim orqali kiritadi.

Topshiriqda belgilangan muddatda

7-bosqich

Markaziy apparat mas’ul ijrochisi

1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha amalga oshirilgan, rahbar (uning birinchi o‘rinbosari) tomonidan imzolangan belgilangan shakldagi ma’lumotni, zarur tasdiqlovchi hujjatlar bilan birga “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritadi.

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarda belgilangan muddatdan kechikmasdan

2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan ishlashga qaytarilganda, bu haqda rahbariyatga axborot beradi, kamchiliklarni bartaraf etadi va tegishli ma’lumotlarni tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga qaytadan kiritadi.

Zudlik bilan

8-bosqich

Markaziy apparat va hududiy bo‘linma rahbariyati

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro holati: rahbarning birinchi o‘rinbosari huzurida muhokama qilinadi; rahbar huzurida muhokama qilinadi.

Har hafta juma kuni

Har hafta dushanba kuni

Davlat organlari va tashkilotlari hay’ati

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro holati muhokama qilinadi, topshiriqlarni to‘liq bajarmagan, kechiktirib bajargan yoki umuman ijrosini ta’minlanmagan rahbar va xodimlarga nisbatan intizomiy javobgarlik choralarni qo‘llash masalalari ko‘rib chiqiladi.

Har oyda

9-bosqich

Nazorat va ijro intizomini ta’minlash vazifasi yuklangan tarkibiy bo‘linma

1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar mas’ul ijrochi tomonidan o‘z vaqtida bajarilishi va natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga to‘liq va haqqoniy kiritilishini nazoratga oladi.

2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan ishlashga qaytarilganda, mas’ul ijrochi tomonidan kamchiliklar zudlik bilan bartaraf etilishi va tegishli ma’lumotlar tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga qaytadan kiritilishini nazoratga oladi.

Doimiy

10-bosqich

Adliya vazirligi

Davlat organlari va tashkilotlari tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi va natijasi bo‘yicha:

a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — mas’ul ijrochi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni tasdiqlaydi;

b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi.

1 ish kunida, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda

“Ijro.gov.uz” tizimiga zarur ma’lumotlar o‘z vaqtida kiritilmasa yoki noto‘g‘ri ma’lumotlar kiritilgan bo‘lsa, mazkur kamchiliklarni bartaraf etish to‘g‘risida davlat organlari va tashkilotlariga ko‘rsatma kiritadi.

Zaruratga ko‘ra

11-bosqich

Vazirlar Mahkamasi

Davlat organlari va tashkilotlari tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan va Adliya vazirligi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi va natijasi bo‘yicha:

a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni tasdiqlaydi;

b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi.

1 ish kunida, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda

Davlat organlari va tashkilotlari tomonidan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar o‘z vaqtida bajarilishi, natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilishini nazoratga oladi.

Doimiy

12-bosqich

Hisob palatasi

Davlat organlari va tashkilotlari tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan, Adliya vazirligi va Vazirlar Mahkamasi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotlarning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi, natijasi bo‘yicha:

a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — “Ijro.gov.uz” tizimida topshiriqni nazoratdan yechadi;

b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi.

3 kun muddatda, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda

Oldingi tahrirga qarang.

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Muddatlar

1-bosqich

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar

va Toshkent shahar hokimliklari

(keyingi o‘rinlarda — vil�yat hokimliklari)

Umumiy bo‘limi

(kanselyariyasi)

Qonunlar, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlarini (keyingi o‘rinlarda — qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar) ro‘yxatdan o‘tkazadi hamda rahbariyatga axborot beradi.

Kelib tushgandan 30 daqiqa mobaynida

2-bosqich

Viloyat hokimligi rahbariyati

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi.

1 kun muddatda

3-bosqich

Viloyat hokimligi

mas’ul ijrochisi

1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, rahbariyatga tasdiqlatadi va ijroga qaratadi.

2. Zaruratga ko‘ra, rahbariyatga axborot bergan holda tuman (shahar) hokimliklariga amalga oshirish mexanizmi hamda bajarish muddatlarini aniq belgilangan holda topshiriqni yuboradi va nazoratga oladi.

3 kun muddatda

4-bosqich

Tuman (shahar) hokimligi Umumiy bo‘limi

(kanselyariyasi)

Viloyat hokimligi tomonidan ijro uchun yuborilgan topshiriqlarni ro‘yxatdan o‘tkazadi hamda rahbariyatga axborot beradi.

Kelib tushgandan 30 daqiqa mobaynida

5-bosqich

Tuman (shahar) hokimligi rahbariyati

Qonunchilik hujjatlari va t�pshiriqlar ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi.

1 kun muddatda

6-bosqich

Tuman (shahar) hokimligi mas’ul ijrochisi

Topshiriq ijrosini ta’minlash bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, tasdiqlatadi va ijroga qaratadi.

3 kun muddatda

Topshiriq ijrosi bo‘yicha amalga oshirilgan ishlar to‘g‘risidagi ma’lumotni zarur tasdiqlovchi hujjatlar bilan birga belgilangan tartibda viloyat hokimligiga tizim orqali kiritadi.

Topshiriqda belgilangan muddatda

7-bosqich

Viloyat hokimligi mas’ul ijrochisi

1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha amalga oshirilgan, rahbar (uning birinchi o‘rinbosari) tomonidan imzolangan belgilangan shakldagi ma’lumotni, zarur tasdiqlovchi hujjatlar bilan birga “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritadi.

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarda belgilangan muddatdan kechikmasdan

2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan ishlashga qaytarilganda, bu haqda rahbariyatga axborot beradi, kamchiliklarni bartaraf etadi va tegishli ma’lumotlarni tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga qaytadan kiritadi.

Zudlik bilan

8-bosqich

Viloyat va tuman (shahar) hokimligi rahbariyati

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro holati:

hokimning birinchi o‘rinbosari huzurida muhokama qilinadi;

hokim huzurida muhokama qilinadi.

Har hafta juma kuni

Har hafta dushanba kuni

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Jo‘qorg‘i Kengesi, xalq deputatlari viloyatlar, tuman (shahar) kengashlari

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro holati muhokama qilinadi, topshiriqlarni to‘liq bajarmagan, kechiktirib bajargan yoki umuman ijrosini ta’minlanmagan rahbar va xodimlarga nisbatan intizomiy javobgarlik choralarni qo‘llash masalalari ko‘rib chiqiladi.

Har yarim yilda

9-bosqich

Nazorat va ijro intizomini ta’minlash vazifasi yuklangan tarkibiy bo‘linma

1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar mas’ul ijrochi tomonidan o‘z vaqtida bajarilishi va natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga to‘liq va haqqoniy kiritilishini nazoratga oladi.

2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan ishlashga qaytarilganda, mas’ul ijrochi tomonidan kamchiliklar zudlik bilan bartaraf etilishi va tegishli ma’lumotlar tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga qaytadan kiritilishini nazoratga oladi.

Doimiy

10-bosqich

Adliya vazirligi

Viloyat hokimliklari tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi va natijasi bo‘yicha:

a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — mas’ul ijrochi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni tasdiqlaydi;

b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi.

1 ish kunida, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda

“Ijro.gov.uz” tizimiga zarur ma’lumotlar o‘z vaqtida kiritilmasa yoki noto‘g‘ri ma’lumotlar kiritilgan bo‘lsa, mazkur kamchiliklarni bartaraf etish to‘g‘risida viloyat hokimligiga ko‘rsatma kiritadi.

Zaruratga ko‘ra

11-bosqich

Vazirlar Mahkamasi

Viloyat hokimligi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan va Adliya vazirligi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotlarning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi va natijasi bo‘yicha:

a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni tasdiqlaydi;

b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi.

1 ish kunida, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda

Viloyat hokimligi tomonidan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar o‘z vaqtida bajarilishi, natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilishini nazoratga oladi.

Doimiy

12-bosqich

Hisob palatasi

Viloyat hokimligi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan, Adliya vazirligi va Vazirlar Mahkamasi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotlar to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi, natijasi bo‘yicha:

a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — “Ijro.gov.uz” tizimida topshiriqni nazoratdan yechadi;

b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi.

3 kun muddatda, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda

(4-ilova O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 2-fevraldagi PF-28-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 06.02.2024-y., 06/24/28/0099-son)

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Muddatlar

1-bosqich

Markaziy apparat Umumiy bo‘limi

(kanselyariyasi)

Qonunlar, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlarini (keyingi o‘rinlarda — qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar) ro‘yxatdan o‘tkazadi hamda rahbariyatga axborot beradi.

Kelib tushgandan 30 daqiqa mobaynida

2-bosqich

Markaziy apparat rahbariyati

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi.

1 kun muddatda

3-bosqich

Markaziy apparat mas’ul ijrochisi

1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, rahbariyatga tasdiqlatadi va ijroga qaratadi.

2. Zaruratga ko‘ra, rahbariyatga axborot bergan holda hududiy bo‘linmalarga amalga oshirish mexanizmi hamda bajarish muddatlarini aniq belgilangan holda topshiriqni yuboradi va nazoratga oladi.

3 kun muddatda

4-bosqich

Hududiy bo‘linma Umumiy bo‘limi

(kanselyariyasi)

Markaziy apparat tomonidan ijro uchun yuborilgan topshiriqlarni ro‘yxatdan o‘tkazadi hamda rahbariyatga axborot beradi.

Kelib tushgandan 30 daqiqa mobaynida

5-bosqich

Hududiy bo‘linma rahbariyati

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi.

1 kun muddatda

6-bosqich

Hududiy bo‘linma mas’ul ijrochisi

Topshiriq ijrosini ta’minlash bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, tasdiqlatadi va ijroga qaratadi.

3 kun muddatda

Topshiriq ijrosi bo‘yicha amalga oshirilgan ishlar to‘g‘risidagi ma’lumotni zarur tasdiqlovchi hujjatlar bilan birga belgilangan tartibda markaziy apparatga tizim orqali kiritadi.

Topshiriqda belgilangan muddatda

7-bosqich

Markaziy apparat mas’ul ijrochisi

1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha amalga oshirilgan, rahbar (uning birinchi o‘rinbosari) tomonidan imzolangan belgilangan shakldagi ma’lumotni, zarur tasdiqlovchi hujjatlar bilan birga “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritadi.

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarda belgilangan muddatdan kechikmasdan

2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan ishlashga qaytarilganda, bu haqda rahbariyatga axborot beradi, kamchiliklarni bartaraf etadi va tegishli ma’lumotlarni tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga qaytadan kiritadi.

Zudlik bilan

8-bosqich

Markaziy apparat va hududiy bo‘linma rahbariyati

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro holati:

rahbarning birinchi o‘rinbosari huzurida muhokama qilinadi;

rahbar huzurida muhokama qilinadi.

Har hafta juma kuni

Har hafta dushanba kuni

Xo‘jalik birlashmasi boshqaruvi organi

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro holati muhokama qilinadi, topshiriqlarni to‘liq bajarmagan, kechiktirib bajargan yoki umuman ijrosini ta’minlanmagan rahbar va xodimlarga nisbatan intizomiy javobgarlik choralarini qo‘llash masalalari ko‘rib chiqiladi.

Har oyda

9-bosqich

Nazorat va ijro intizomini ta’minlash vazifasi yuklangan tarkibiy bo‘linma

1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar mas’ul ijrochi tomonidan o‘z vaqtida bajarilishi va natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga to‘liq kiritilishini nazoratga oladi.

2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan ishlashga qaytarilganda, mas’ul ijrochi tomonidan kamchiliklar zudlik bilan bartaraf etilishi va tegishli ma’lumotlar tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga qaytadan kiritilishini nazoratga oladi.

Doimiy

10-bosqich

Adliya vazirligi

Xo‘jalik birlashmasi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi va natijasi bo‘yicha:

a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — mas’ul ijrochi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni tasdiqlaydi;

b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi.

1 ish kunida, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda

“Ijro.gov.uz” tizimiga zarur ma’lumotlar o‘z vaqtida kiritilmasa yoki noto‘g‘ri ma’lumotlar kiritilgan bo‘lsa, mazkur kamchiliklarni bartaraf etish to‘g‘risida xo‘jalik birlashmasiga ko‘rsatma kiritadi.

Zaruratga ko‘ra

11-bosqich

Vazirlar Mahkamasi

Xo‘jalik birlashmalari tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan va Adliya vazirligi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi va natijasi bo‘yicha:

a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni tasdiqlaydi;

b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi.

1 ish kunida, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda

Xo‘jalik birlashmalari tomonidan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar o‘z vaqtida bajarilishi, natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilishini nazoratga oladi.

Doimiy

12-bosqich

Hisob palatasi

Xo‘jalik birlashmalari tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan, Adliya vazirligi va Va�irlar Mahkamasi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotlarning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi, natijasi bo‘yicha:

a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — “Ijro.gov.uz” tizimida topshiriqni nazoratdan yechadi;

b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi.

3 kun muddatda, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda

12. Ushbu Nizomning 9-bandida belgilangan hollarda Nazorat qilish boshqarmasi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan nazorat topshiriqlari bir vaqtning o‘zida “Ijro.gov.uz” tizimi orqali avtomatik tarzda Adliya vazirligi hududiy bo‘linmalariga nazorat uchun yuboriladi.
Oldingi tahrirga qarang.
(37-bandning to‘rtinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 2-fevraldagi PF-28-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 06.02.2024-y., 06/24/28/0099-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(43-bandning to‘rtinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 2-fevraldagi PF-28-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 06.02.2024-y., 06/24/28/0099-son)
ushbu Nizomga 3-ilovadagi namunaviy shaklga muvofiq to‘ldirilgan bo‘lishi;
68. Ushbu Nizomning 9-bandida nazarda tutilgan hollarda hamda Nazorat qilish boshqarmasi topshirig‘iga muvofiq qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha bajarilgan ishlarni tahlil qilish Nazorat qilish bo‘limlari tomonidan amalga oshiriladi. Bunda, Nazorat qilish bo‘limlari tomonidan o‘rganish natijalari bo‘yicha axborot (zarur asoslovchi hujjatlar bilan) “Ijro.gov.uz” tizimi orqali Nazorat qilish boshqarmasiga kiritiladi.
Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisi bayoni puxta qayta ishlanganidan so‘ng qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha tahliliy ma’lumotnoma hamda ushbu Nizomga 8-ilovadagi namunaviy shaklga muvofiq jadval bilan birga Vazirlar Mahkamasi apparatining boshqaruvchisi huzurida himoya qilingan holda bir kun muddatda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuboriladi.

II bosqich

Davlat soliq qo‘mitasi

Umumiy bo‘lim (kanselyariya)

Qo‘mita rahbariyati

Topshiriq ijrosi uchun mas’ul etib belgilangan ijrochi

Tashkiliy ishlar va nazorat boshqarmasi

Qo‘mita rahbariyati

30 daqiqa mobaynida

1 kun muddatda

3 kun muddatda

Farmonda belgilangan muddatda

(2021-yil 30-iyulga qadar)

Doimiy

Belgilangan muddatlarda

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 30-oktabrdagi PF-6098-son Farmonini ro‘yxatdan o‘tkazadi va rahbariyatga axborot beradi.

Farmon ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi.

Farmon ijrosi
bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, Qo‘mita rahbariyatiga tasdiqlatadi va ijroga qaratadi.

1. “Yo‘l xaritasi”ning 31-bandi ijrosi bo‘yicha tegishli normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqadi, belgilangan tartibda Hukumatga kiritadi
va bu haqda Qo‘mita raisi (uning birinchi o‘rinbosari) tomonidan elektron raqamli imzo bilan tasdiqlangan belgilangan shakldagi ma’lumotni Adliya vazirligi tasdiqlashi uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritadi.

2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar
Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan qayta ishlashga yuborilganda,
bu haqida Qo‘mita raisi (uning birinchi o‘rinbosari)ga axborot beradi, kamchiliklarni zudlik bilan bartaraf etadi va tegishli ma’lumotlarni tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimi orqali Adliya vazirligiga qayta kiritadi.

1. “Yo‘l xaritasi”ning 31-bandidagi topshiriq o‘z vaqtida bajarilishi va natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga to‘liq va haqqoniy kiritilishini nazoratga oladi.

2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan ishlashga qaytarilganda, mas’ul ijrochi tomonidan kamchiliklar zudlik bilan bartaraf etilishi va tegishli ma’lumotlar tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimi orqali Adliya vazirligiga qayta kiritilishini nazoratga oladi.

Farmon, jumladan “Yo‘l xaritasi”
31-bandi ijrosini:

har hafta juma kuni — Qo‘mita raisi birinchi o‘rinbosari huzurida;

har hafta dushanba kuni —
Qo‘mita raisi huzurida;

har oyda — Qo‘mita hay’at
majlislarida muhokama qiladi.


IV bosqich

Vazirlar Mahkamasi

Makroiqtisodiy tahlil, tarkibiy o‘zgartirishlar, moliya-bank tizimi, raqobatni rivojlantirish, tadbirkorlikni qo‘llab-quvvatlash va kambag‘allikni qisqartirish masalalari kotibiyati — mas’ul ijrochi

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi

3 kun muddatda

1 kun muddatda (qo‘shimcha o‘rganish talab qilinganda 5 kun muddatda)

Hujjat loyihasi kiritilgan kundan boshlab 10 kun muddatda

Doimiy

Farmon, shu jumladan “Yo‘l xaritasi”ning 31-bandi ijrosi bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, belgilangan tartibda tasdiqlatadi, ijroga qaratadi va bajarilishini nazoratga oladi.

“Yo‘l xaritasi”ning 31-bandi ijrosi bo‘yicha Davlat soliq qo‘mitasi tomonidan kiritilgan va Adliya vazirligi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi.

O‘rganish natijalariga ko‘ra:

topshiriq bajarilgan bo‘lsa — uni “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlaydi;

topshiriq bajarilmagan bo‘lsa — bu haqida Adliya vazirligini “Ijro.gov.uz” tizimi orqali xabardor qiladi.

“Yo‘l xaritasi”ning 31-bandi ijrosi bo‘yicha kiritilgan normativ-huquqiy hujjat loyihasining Vazirlar Mahkamasi Reglamenti talablariga ko‘ra qabul qilinishi ta’minlaydi va amalga oshirilgan ishlar to‘g‘risida tegishli ma’lumotni “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritadi.

“Yo‘l xaritasi”ning 31-bandidagi topshiriq Davlat soliq qo‘mitasi tomonidan o‘z vaqtida bajarilishi va natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilishi Makroiqtisodiy tahlil kotibiyati mas’ul ijrochi tomonidan ta’minlanishini nazoratga oladi.


Oldingi tahrirga qarang.

II bosqich

Toshkent shahar hokimligi

Umumiy bo‘lim (kanselyariya)

Toshkent shahar hokimligi rahbariyati

Toshkent shahar hokimligi mas’ul ijrochisi

Mirzo Ulug‘bek tumani hokimligi rahbariyati

Mirzo Ulug‘bek tumani hokimligi mas’ul ijrochisi

Toshkent shahar hokimligi mas’ul ijrochisi

Tashkiliy-nazorat va tahliliy boshqarmasi (bo‘limi)

Toshkent shahar hokimligi, Mirzo Ulug‘bek tumani hokimligi

30 daqiqa mobaynida

1 kun muddatda

3 kun muddatda

30 daqiqa mobaynida

2020-yil 30-mayga qadar

1 kun muddatda

Doimiy

Doimiy

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 28-apreldagi PQ-4699-son qarorini ro‘yxatdan o‘tkazadi va rahbariyatga axborot beradi.

Qaror ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi.

Qaror ijrosi bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, rahbariyatga tasdiqlatadi va “Yo‘l xaritasi”ning 12-bandi ijrosini ta’minlash uchun Mirzo Ulug‘bek tumani hokimligiga yuboradi, topshiriqni bajarishda ko‘maklashadi.

“Yo‘l xaritasi” 12-bandi ijrosi bo‘yicha — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi.

1. “Yo‘l xaritasi”ning 12-bandi ijrosi bo‘yicha Mirzo Ulug‘bek tumani 6-yong‘in-qutqaruv qismini ko‘chirish uchun bino ajratilishini ta’minlaydi va bu haqda belgilangan shakldagi ma’lumotni Toshkent shahar hokimligi tasdiqlashi uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritadi.

2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Toshkent shahar hokimligi tomonidan e’tirozlar bilan qayta ishlashga yuborilganda, bu haqda tuman hokimi (uning birinchi o‘rinbosari)ga axborot beradi, kamchiliklarni zudlik bilan bartaraf etadi va tegishli ma’lumotlarni tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimi orqali Toshkent shahar hokimligiga qayta kiritadi.

1. Tuman hokimligi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni o‘rganib chiqadi va topshiriq ijrosini bajarilgan bo‘lsa — tizimda tasdiqlaydi, bajarilmagan bo‘lsa — bu haqda tuman hokimligini “Ijro.gov.uz” tizimi orqali xabardor qiladi va topshiriqni bajarishda ko‘maklashadi.

2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan qayta ishlashga yuborilganda, bu haqida shahar hokimi (uning birinchi o‘rinbosari)ga axborot beradi, kamchiliklarni zudlik bilan bartaraf etadi va tegishli ma’lumotlarni tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimi orqali Adliya vazirligiga qayta kiritadi.

1. “Yo‘l xaritasi”ning 12-bandidagi topshiriq o‘z vaqtida bajarilishi va natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga to‘liq kiritilishini nazoratga oladi.

2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi (Toshkent shahar hokimligi) tomonidan e’tirozlar bilan qayta ishlashga yuborilganda, mas’ul ijrochi tomonidan kamchiliklar zudlik bilan bartaraf etilishi va tegishli ma’lumotlar tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimi orqali Adliya vazirligiga

(Toshkent shahar hokimligiga) qayta kiritilishini nazoratga oladi.

Qaror, jumladan “Yo‘l xaritasi” 12-bandi ijrosini:

har hafta juma kuni — hokimning birinchi o‘rinbosari huzurida;

har hafta dushanba kuni — hokim huzurida;

har yarim yildaxalq deputatlari tuman va shahar Kengashlari sessiyalarida muhokama qiladi.

(2-ilova O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 2-fevraldagi PF-28-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 06.02.2024-y., 06/24/28/0099-son)

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Muddatlar

1-bosqich

Davlat organlari va tashkilotlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari, xo‘jalik birlashmalari

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni belgilangan muddatlarda bajarish imkoniyati mavjud emasligini asoslovchi hujjatlar bilan Adliya vazirligiga ijro muddatini uzaytirish haqida ushbu Nizomga 9a-ilovadagi namunaviy shaklda takliflar kiritish.

Zaruratga ko‘ra

2-bosqich

Adliya vazirligi

Ijro muddatini uzaytirish haqidagi ushbu Nizomga 9a-ilovadagi namunaviy shakldagi takliflarni tahlil qilish, asosli deb topilgan taqdirda tegishlicha Vazirlar Mahkamasiga (Hukumat tizimidagi davlat boshqaruvi organlari, xo‘jalik birlashmalari va boshqa tashkilotlar bo‘yicha) yoki Hisob palatasiga (Hukumat tizimiga kirmaydigan tashkilotlar bo‘yicha) taklif kiritish.

5 kun muddatda

3-bosqich

Vazirlar Mahkamasi

(Hukumat tizimidagi davlat boshqaruvi organlari, xo‘jalik birlashmalari va boshqa tashkilotlar bo‘yicha)

Ushbu Nizomga 9a-ilovadagi namunaviy shakldagi ijro muddatini uzaytirish haqidagi Adliya vazirligi tomonidan ko‘rib chiqilgan takliflarni tahlil qilish hamda asosli deb topilgan takliflarni Hisob palatasiga kiritish.

5 kun muddatda

4-bosqich

Hisob palatasi

Ijro muddatini uzaytirish haqidagi ushbu Nizomga 9a-ilovadagi namunaviy shakldagi Adliya vazirligi va Vazirlar Mahkamasi tomonidan ko‘rib chiqilgan takliflarni tahlil qilish hamda asosli deb topilgan taqdirda “Ijro.gov.uz” tizimidagi topshiriqlarning ijro muddatini uzaytirish bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga xulosa kiritish.

5 kun muddatda

5-bosqich

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi
Ijro intizomini ta’minlash shu’basi

Ijro muddatini uzaytirish haqidagi ushbu Nizomga 9a-ilovadagi namunaviy shakldagi Hisob palatasi tomonidan ko‘rib chiqilgan takliflarni tahlil qilish hamda asosli deb topilgan taqdirda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi rahbariga taklif kiritish.

Zaruratga ko‘ra

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi rahbari

Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijro muddatini uzaytirish haqidagi ushbu Nizomga 9a-ilovadagi namunaviy shakldagi takliflar bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidentiga axborot berib, tegishli choralarni belgilash.

Zaruratga ko‘ra

Tizimdan foydalanuvchilar

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi hamda operator tomonidan amalga oshiriladigan tadbirlar

O‘zbekiston Respublikasi Administratsiyasi

1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash.

2. Umumiy bo‘lim tomonidan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni elektron tarzda ro‘yxatdan o‘tkazish, tizimdan foydalanuvchilarga yetkazish modulini joriy qilish va uzluksiz ishlashini ta’minlash.

3. Ijro intizomini ta’minlash shu’basi uchun nazoratchi profilini yaratish va topshiriqlarning tegishliligi bo‘yicha Hisob palatasidan kelgan javoblarni nazoratdan yechish yoki qayta ishlashga yuborish funksionalini joriy etish.

4. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash.

5. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash.

Hisob palatasi

1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash.

2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni tizimlashtirish, elektron tarzda ro‘yxatdan o‘tkazish va Hisob palatasi tomonidan topshiriqlar ijrosini nazorat qilish modulini joriy etish va uning takliflari asosida modulni takomillashtirish, o‘zgartirish va unga qo‘shimchalar kiritish.

3. Hisob palatasining nazoratchi profili uchun qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning tegishliligi bo‘yicha yuqori turuvchi tashkilotlarga ijro uchun yo‘naltiruvchi, ijrochilarning iyerarxiyasi hamda hujjatning ijrosi bilan bog‘liq jarayonlarni kuzatish funksionallarini yaratish.

4. Hisob palatasi uchun nazoratchi profilini yaratish va topshiriqlarning tegishliligi bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi va Adliya vazirligidan kelgan javoblarni nazoratdan yechish yoki qayta ishlashga yuborish funksionalini joriy etish.

5. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash.

6. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash.

Vazirlar Mahkamasi

1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash.

2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni tizimlashtirish, elektron tarzda ro‘yxatdan o‘tkazish va Vazirlar Mahkamasi apparati tarkibiy bo‘linmalarining Hukumat tizimidagi davlat boshqaruvi organlari, xo‘jalik birlashmalari va boshqa tashkilotlar tomonidan topshiriqlar ijrosini nazorat qilish modullarini joriy etish va ularning takliflari asosida tegishli modullarni takomillashtirish, o‘zgartirish va ularga qo‘shimchalar kiritish.

3. Ijro intizomi va nazorat bo‘limining nazoratchi profili uchun qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning tegishliligi bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi apparati tarkibiy bo‘linmalarini mas’ul ijrochi etib belgilash, ijrochilarning iyerarxiyasi hamda hujjatning ijrosi bilan bog‘liq jarayonlarni kuzatish funksionallarini yaratish.

4. Nazoratda turgan topshiriqlar, ijro muddati kelayotgan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha mas’ul mutaxassislarni ogohlantirib turish tizimini joriy etish.

5. Vazirlar Mahkamasi apparati tarkibiy bo‘linmalari uchun nazoratchi profilini yaratish va topshiriqlarning tegishliligi bo‘yicha Hukumat tizimidagi davlat boshqaruvi organlari, xo‘jalik birlashmalari va boshqa tashkilotlar tomonidan kelgan javoblarni nazoratdan yechish yoki qayta ishlashga yuborish funksionalini joriy etish.

6. Vazirlar Mahkamasi apparati tarkibiy bo‘linmalarining so‘rovi asosida Hukumat tizimidagi tegishli davlat boshqaruvi organlari, xo‘jalik birlashmalari va boshqa tashkilotlar bilan tizim doirasida elektron hujjat aylanishini tashkil etish.

7. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash.

8. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash.

Adliya vazirligi

1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash.

2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni tizimlashtirish, Adliya vazirligidan elektron tarzda ro‘yxatdan o‘tkazish hamda davlat boshqaruvi organlari va tashkilotlari markaziy apparatlariga yetkazish, ular tomonidan topshiriqlar ijrosini nazorat qilish modulini joriy etish;

3. Adliya vazirligining takliflari asosida tizimni takomillashtirish, o‘zgartirish va unga qo‘shimchalar kiritish.

4. Adliya vazirligiga nazoratchi profili uchun qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijrosiga mas’ul bo‘lgan davlat boshqaruvi organlari va tashkilotlarini belgilash, ijrochilarning iyerarxiyasi hamda hujjatning ijrosi bilan bog‘liq jarayonlarni kuzatish funksionallarini yaratish.

5. Nazoratda turgan topshiriqlar, ijro muddati kelayotgan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha mas’ul mutaxassislarni ogohlantirib turish tizimini joriy etish.

6. Davlat boshqaruvi organlari va tashkilotlarining markaziy apparatlari tomonidan kelgan javoblarni nazoratdan yechish yoki qayta ishlashga yuborish funksionalini joriy etish va uzluksiz ishlashini ta’minlash.

7. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar, ijrochilar hamda muddatlar kesimida topshiriqlarni nazorat qilib borish funksionalini yaratish va uzluksiz ishlashini ta’minlash.

8. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash.

9. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash.

Davlat organlari va tashkilotlari

1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash.

2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijrosiga mas’ul bo‘lgan markaziy apparatdagi xodimlar, tarkibiy va hududiy bo‘linmalarni belgilash, ijrochilarning iyerarxiyasi hamda topshiriqning ijrosi bilan bog‘liq jarayonlarni kuzatish funksionallarini yaratish.

3. Nazoratda turgan topshiriqlar, ijro muddati kelayotgan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha mas’ul mutaxassislarni ogohlantirib turish tizimini joriy etish.

4. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosiga oid ma’lumotlarni kiritish va asoslovchi hujjatlarni yuklash funksionalini yaratish va uzluksiz ishlashini ta’minlash.

5. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash.

6. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash.

Davlat organlari va tashkilotlari tarkibiy va hududiy bo‘linmalari

1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash.

2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijrosiga mas’ul bo‘lgan xodimlarni belgilash, ijrochilarning iyerarxiyasi hamda topshiriqning ijrosi bilan bog‘liq jarayonlarni kuzatish funksionallarini yaratish.

3. Nazoratda turgan topshiriqlar, ijro muddati kelayotgan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha mas’ul mutaxassislarni ogohlantirib turish tizimini joriy etish.

4. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosiga oid ma’lumotlarni kiritish va asoslovchi hujjatlarni yuklash funksionalini yaratish va uzluksiz ishlashini ta’minlash.

5. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash.

6. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash.

2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijrosiga mas’ul bo‘lgan markaziy apparatdagi xodimlar, tarkibiy va hududiy bo‘linmalarni belgilash, ijrochilarning iyerarxiyasi hamda topshiriqning ijrosi bilan bog‘liq jarayonlarni kuzatish funksionallarini yaratish.

3. Nazoratda turgan topshiriqlar, ijro muddati kelayotgan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha mas’ul mutaxassislarni ogohlantirib turish tizimini joriy etish.

4. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosiga oid ma’lumotlarni kiritish va asoslovchi hujjatlarni yuklash funksionalini yaratish va uzluksiz ishlashini ta’minlash.

5. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash.

6. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash.

Tuman va shahar hokimliklari

1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash.

2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijrosiga mas’ul bo‘lgan xodimlarni belgilash, ijrochilarning iyerarxiyasi hamda topshiriqning ijrosi bilan bog‘liq jarayonlarni kuzatish funksionallarini yaratish.

3. Nazoratda turgan topshiriqlar ijro muddati kelayotgan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha mas’ul mutaxassislarni ogohlantirib turish tizimini joriy etish.

4. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosiga oid ma’lumotlarni kiritish va asoslovchi hujjatlarni yuklash funksionalini yaratish va uzluksiz ishlashini ta’minlash.

5. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash.

6. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash.