II BOSQICh | III BOSQICh | IV BOSQICh | ||||||
Administratsiya | Adliya vazirligi | Mas’ul ijrochilar (davlat organlari va tashkilotlari, xo‘jalik birlashmalari) | Adliya vazirligi | |||||
Bajarish muddati: | 1. Natijalarni ko‘rib chiqish: | Bajarish muddati: | ||||||
“Ijro.gov.uz” tizimiga kiritish uchun qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning elektron nusxalarini Adliya vazirligiga yuborish. | “Ijro.gov.uz” tizimiga topshiriqlarni kiritish, mas’ul ijrochilar va bajarish muddatlarini belgilash. | 1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha amalga oshirish grafiklari (nazorat rejalari)ni tayyorlash, tasdiqlash va ijroga qaratish. | 3 kun | a) ijro natijalari qoniqarli bo‘lganda — nazoratga olingan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlash; | 1 kun, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda — 5 kun | |||
Vazirlar Mahkamasi | ||||||||
Hukumat tizimidagi tashkilotlar bo‘yicha mas’ul ijrochini belgilash va topshiriqlarni nazoratga olish. | 2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi to‘g‘risidagi ma’lumotlarni belgilangan shaklda “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritish. | belgilangan muddatlarda | b) ijro natijalari qoniqarsiz bo‘lganda — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natish. | |||||
Bajarish muddati: | Bajarish muddati: | 3. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro muddatlarini uzaytirish haqida Adliya vazirligiga taklif kiritish. | zaruratga ko‘ra | 2. Ijro muddatlarini uzaytirish to‘g‘risidagi takliflarni o‘rganish va “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlash. | 5 kun | |||
1 kun, shoshilinch topshiriqlar — zudlik bilan | hujjatning elektron nusxasini olgan kundan boshlab 1 kun |
|
|
| |||||
Vazirlar Mahkamasi (Hukumat tizimidagi tashkilotlar bo‘yicha) | Hisob palatasi | Administratsiya | |||||
1. Natijalarni ko‘rib chiqish: | Bajarish muddati: | 1. Natijalarni ko‘rib chiqish: | Bajarish muddati: | 1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosini nazorat qiluvchi tashkilotlar faoliyatini muvofiqlashtirish. | Bajarish muddati: | ||
a) ijro natijalari qoniqarli bo‘lganda — nazoratga olingan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlash; | 1 kun, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda — 5 kun | a) ijro natijalari qoniqarli bo‘lganda — “Ijro.gov.uz” tizimida nazoratga olingan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni nazoratdan yechish; | 1 kun, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda — 5 kun | muntazam ravishda | |||
b) ijro natijalari qoniqarsiz bo‘lganda — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natish. | b) ijro natijalari qoniqarsiz bo‘lganda — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natish. | 2. Topshiriqlarning ijro muddatini uzaytirish yoki uzaytirishni rad etish. | belgilangan muddatlarda | ||||
2. Ijro muddatlarini uzaytirish to‘g‘risidagi takliflarni ko‘rib chiqish va “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlash. | 5 kun | 2. Ijro muddatini uzaytirish to‘g‘risidagi takliflar asosliligini o‘rganish va Administratsiyaga xulosa kiritish. | 5 kun | 3. Nazoratdan yechilgan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni qayta nazoratga qo‘yish, ularning ayrimlarini alohida nazoratga olish. | zaruratga ko‘ra |
II BOSQICh | III BOSQICh | IV BOSQICh | ||||||
Administratsiya | Adliya vazirligi | Mas’ul ijrochilar (mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari) | Adliya vazirligi | |||||
“Ijro.gov.uz” tizimiga kiritish uchun qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning elektron nusxalarini Adliya vazirligiga yuborish. | “Ijro.gov.uz” tizimiga topshiriqlarni kiritish, mas’ul ijrochilar va bajarish muddatlarini belgilash. | Viloyat hokimliklari: | Bajarish muddati: | 1. Natijalarni ko‘rib chiqish: | Bajarish muddati: | |||
1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha amalga oshirish grafiklari (nazorat rejalari)ni tayyorlash, tasdiqlash va ijroga qaratish. | 3 kun, shoshilinch topshiriqlar — zudlik bilan | a) ijro natijalari qoniqarli bo‘lganda — nazoratga olingan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlash; | 1 kun, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda — 5 kun | |||||
2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni ijrochilar va ijro muddatlarini belgilab, “Ijro.gov.uz” tizimi orqali tuman (shahar) hokimliklariga yuborish. | ||||||||
Vazirlar Mahkamasi | 3. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritish yoki tuman (�ahar) hokimliklari tomonidan kiritilgan ma’lumotlarni tasdiqlash. | belgilangan muddatlarda | b) ijro natijalari qoniqarsiz bo‘lganda — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natish. | |||||
Mas’ul ijrochini belgilash hamda topshiriqlarni nazoratga olish. | 4. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro muddatlarini uzaytirish haqida Adliya vazirligiga taklif kiritish. | zaruratga ko‘ra | ||||||
Tuman (shahar) hokimliklari: | Bajarish muddati: | 2. Ijro muddatlarini uzaytirish to‘g‘risidagi takliflarni o‘rganish hamda “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlash. | 5 kun | |||||
1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosini ta’minlash. | belgilangan muddatlarda | |||||||
Bajarish muddati: | Bajarish muddati: | 2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritish. | ||||||
1 kun, shoshilinch topshiriqlar —zudlik bilan | hujjatning elektron nusxasini olgan kundan boshlab 1 kun | 3. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi muddatlarini uzaytirish haqida viloyat hokimligiga taklif kiritish. | zaruratga ko‘ra |
|
|
| |||||
Vazirlar Mahkamasi | Hisob palatasi | Administratsiya | |||||
1. Natijalarni ko‘rib chiqish: | Bajarish muddati: | 1. Natijalarni ko‘rib chiqish: | Bajarish muddati: | 1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosini nazorat qiluvchi tashkilotlar faoliyatini muvofiqlashtirish. | Bajarish muddati: | ||
a) ijro natijalari qoniqarli bo‘lganda — nazoratga olingan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlash; | 1 kun, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda — 5 kun | a) ijro natijalari qoniqarli bo‘lganda — “Ijro.gov.uz” tizimida nazoratga olingan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni nazoratdan yechish; | 1 kun, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda — 5 k�n | muntazam ravishda | |||
b) ijro natijalari qoniqarsiz bo‘lganda — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natish. | b) ijro natijalari qoniqarsiz bo‘lganda — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natish. | 2. Topshiriqlarning ijro muddatini uzaytirish yoki uzaytirishni rad etish. | belgilangan muddatlarda | ||||
2. Ijro muddatlarini uzaytirish haqida takliflarni ko‘rib chiqish va “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlash. | 5 kun | 2. Ijro muddatini uzaytirish to‘g‘risidagi takliflar asosligini o‘rganish va Administratsiyaga xulosa kiritish. | 5 kun | 3. Nazoratdan yechilgan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni qayta nazoratga qo‘yish, ularning ayrimlarini alohida nazoratga olish. | zaruratga ko‘ra |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Muddatlar |
1-bosqich | Markaziy apparat Umumiy bo‘limi (kanselyariyasi) | Qonunlar, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlarini (keyingi o‘rinlarda — qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar) ro‘yxatdan o‘tkazadi hamda rahbariyatga axborot beradi. | Kelib tushgandan 30 daqiqa mobaynida |
2-bosqich | Markaziy apparat rahbariyati | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi. | 1 kun muddatda |
3-bosqich | Markaziy apparat mas’ul ijrochisi | 1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, rahbariyatga tasdiqlatadi va ijroga qaratadi. 2. Zaruratga ko‘ra, rahbariyatga axborot bergan holda hududiy bo‘linmalarga amalga oshirish mexanizmi hamda bajarish muddatlarini aniq belgilangan holda topshiriqni yuboradi va nazoratga oladi. | 3 kun muddatda |
4-bosqich | Hududiy bo‘linma Umumiy bo‘limi (kanselyariyasi) | Markaziy apparat tomonidan ijro uchun yuborilgan topshiriqlarni ro‘yxatdan o‘tkazadi hamda rahbariyatga axborot beradi. | Kelib tushgandan 30 daqiqa mobaynida |
5-bosqich | Hududiy bo‘linma rahbariyati | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi. | 1 kun muddatda |
6-bosqich | Hududiy bo‘linma mas’ul ijrochisi | Topshiriq ijrosini ta’minlash bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, tasdiqlatadi va ijroga qaratadi. | 3 kun muddatda |
Topshiriq ijrosi bo‘yicha amalga oshirilgan ishlar to‘g‘risidagi ma’lumotni zarur tasdiqlovchi hujjatlar bilan birga belgilangan tartibda markaziy apparatga tizim orqali kiritadi. | Topshiriqda belgilangan muddatda | ||
7-bosqich | Markaziy apparat mas’ul ijrochisi | 1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha amalga oshirilgan, rahbar (uning birinchi o‘rinbosari) tomonidan imzolangan belgilangan shakldagi ma’lumotni, zarur tasdiqlovchi hujjatlar bilan birga “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritadi. | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarda belgilangan muddatdan kechikmasdan |
2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan ishlashga qaytarilganda, bu haqda rahbariyatga axborot beradi, kamchiliklarni bartaraf etadi va tegishli ma’lumotlarni tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga qaytadan kiritadi. | Zudlik bilan | ||
8-bosqich | Markaziy apparat va hududiy bo‘linma rahbariyati | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro holati: rahbarning birinchi o‘rinbosari huzurida muhokama qilinadi; rahbar huzurida muhokama qilinadi. | Har hafta juma kuni Har hafta dushanba kuni |
Davlat organlari va tashkilotlari hay’ati | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro holati muhokama qilinadi, topshiriqlarni to‘liq bajarmagan, kechiktirib bajargan yoki umuman ijrosini ta’minlanmagan rahbar va xodimlarga nisbatan intizomiy javobgarlik choralarni qo‘llash masalalari ko‘rib chiqiladi. | Har oyda | |
9-bosqich | Nazorat va ijro intizomini ta’minlash vazifasi yuklangan tarkibiy bo‘linma | 1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar mas’ul ijrochi tomonidan o‘z vaqtida bajarilishi va natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga to‘liq va haqqoniy kiritilishini nazoratga oladi. 2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan ishlashga qaytarilganda, mas’ul ijrochi tomonidan kamchiliklar zudlik bilan bartaraf etilishi va tegishli ma’lumotlar tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga qaytadan kiritilishini nazoratga oladi. | Doimiy |
10-bosqich | Adliya vazirligi | Davlat organlari va tashkilotlari tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi va natijasi bo‘yicha: a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — mas’ul ijrochi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni tasdiqlaydi; b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi. | 1 ish kunida, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda |
“Ijro.gov.uz” tizimiga zarur ma’lumotlar o‘z vaqtida kiritilmasa yoki noto‘g‘ri ma’lumotlar kiritilgan bo‘lsa, mazkur kamchiliklarni bartaraf etish to‘g‘risida davlat organlari va tashkilotlariga ko‘rsatma kiritadi. | Zaruratga ko‘ra | ||
11-bosqich | Vazirlar Mahkamasi | Davlat organlari va tashkilotlari tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan va Adliya vazirligi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi va natijasi bo‘yicha: a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni tasdiqlaydi; b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi. | 1 ish kunida, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda |
Davlat organlari va tashkilotlari tomonidan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar o‘z vaqtida bajarilishi, natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilishini nazoratga oladi. | Doimiy | ||
12-bosqich | Hisob palatasi | Davlat organlari va tashkilotlari tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan, Adliya vazirligi va Vazirlar Mahkamasi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotlarning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi, natijasi bo‘yicha: a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — “Ijro.gov.uz” tizimida topshiriqni nazoratdan yechadi; b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi. | 3 kun muddatda, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Muddatlar |
1-bosqich | Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari (keyingi o‘rinlarda — vil�yat hokimliklari) Umumiy bo‘limi (kanselyariyasi) | Qonunlar, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlarini (keyingi o‘rinlarda — qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar) ro‘yxatdan o‘tkazadi hamda rahbariyatga axborot beradi. | Kelib tushgandan 30 daqiqa mobaynida |
2-bosqich | Viloyat hokimligi rahbariyati | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi. | 1 kun muddatda |
3-bosqich | Viloyat hokimligi mas’ul ijrochisi | 1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, rahbariyatga tasdiqlatadi va ijroga qaratadi. 2. Zaruratga ko‘ra, rahbariyatga axborot bergan holda tuman (shahar) hokimliklariga amalga oshirish mexanizmi hamda bajarish muddatlarini aniq belgilangan holda topshiriqni yuboradi va nazoratga oladi. | 3 kun muddatda |
4-bosqich | Tuman (shahar) hokimligi Umumiy bo‘limi (kanselyariyasi) | Viloyat hokimligi tomonidan ijro uchun yuborilgan topshiriqlarni ro‘yxatdan o‘tkazadi hamda rahbariyatga axborot beradi. | Kelib tushgandan 30 daqiqa mobaynida |
5-bosqich | Tuman (shahar) hokimligi rahbariyati | Qonunchilik hujjatlari va t�pshiriqlar ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi. | 1 kun muddatda |
6-bosqich | Tuman (shahar) hokimligi mas’ul ijrochisi | Topshiriq ijrosini ta’minlash bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, tasdiqlatadi va ijroga qaratadi. | 3 kun muddatda |
Topshiriq ijrosi bo‘yicha amalga oshirilgan ishlar to‘g‘risidagi ma’lumotni zarur tasdiqlovchi hujjatlar bilan birga belgilangan tartibda viloyat hokimligiga tizim orqali kiritadi. | Topshiriqda belgilangan muddatda | ||
7-bosqich | Viloyat hokimligi mas’ul ijrochisi | 1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha amalga oshirilgan, rahbar (uning birinchi o‘rinbosari) tomonidan imzolangan belgilangan shakldagi ma’lumotni, zarur tasdiqlovchi hujjatlar bilan birga “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritadi. | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarda belgilangan muddatdan kechikmasdan |
2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan ishlashga qaytarilganda, bu haqda rahbariyatga axborot beradi, kamchiliklarni bartaraf etadi va tegishli ma’lumotlarni tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga qaytadan kiritadi. | Zudlik bilan | ||
8-bosqich | Viloyat va tuman (shahar) hokimligi rahbariyati | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro holati: hokimning birinchi o‘rinbosari huzurida muhokama qilinadi; hokim huzurida muhokama qilinadi. | Har hafta juma kuni Har hafta dushanba kuni |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi Jo‘qorg‘i Kengesi, xalq deputatlari viloyatlar, tuman (shahar) kengashlari | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro holati muhokama qilinadi, topshiriqlarni to‘liq bajarmagan, kechiktirib bajargan yoki umuman ijrosini ta’minlanmagan rahbar va xodimlarga nisbatan intizomiy javobgarlik choralarni qo‘llash masalalari ko‘rib chiqiladi. | Har yarim yilda | |
9-bosqich | Nazorat va ijro intizomini ta’minlash vazifasi yuklangan tarkibiy bo‘linma | 1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar mas’ul ijrochi tomonidan o‘z vaqtida bajarilishi va natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga to‘liq va haqqoniy kiritilishini nazoratga oladi. 2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan ishlashga qaytarilganda, mas’ul ijrochi tomonidan kamchiliklar zudlik bilan bartaraf etilishi va tegishli ma’lumotlar tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga qaytadan kiritilishini nazoratga oladi. | Doimiy |
10-bosqich | Adliya vazirligi | Viloyat hokimliklari tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi va natijasi bo‘yicha: a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — mas’ul ijrochi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni tasdiqlaydi; b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi. | 1 ish kunida, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda |
“Ijro.gov.uz” tizimiga zarur ma’lumotlar o‘z vaqtida kiritilmasa yoki noto‘g‘ri ma’lumotlar kiritilgan bo‘lsa, mazkur kamchiliklarni bartaraf etish to‘g‘risida viloyat hokimligiga ko‘rsatma kiritadi. | Zaruratga ko‘ra | ||
11-bosqich | Vazirlar Mahkamasi | Viloyat hokimligi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan va Adliya vazirligi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotlarning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi va natijasi bo‘yicha: a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni tasdiqlaydi; b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi. | 1 ish kunida, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda |
Viloyat hokimligi tomonidan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar o‘z vaqtida bajarilishi, natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilishini nazoratga oladi. | Doimiy | ||
12-bosqich | Hisob palatasi | Viloyat hokimligi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan, Adliya vazirligi va Vazirlar Mahkamasi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotlar to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi, natijasi bo‘yicha: a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — “Ijro.gov.uz” tizimida topshiriqni nazoratdan yechadi; b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi. | 3 kun muddatda, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Muddatlar |
1-bosqich | Markaziy apparat Umumiy bo‘limi (kanselyariyasi) | Qonunlar, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlarini (keyingi o‘rinlarda — qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar) ro‘yxatdan o‘tkazadi hamda rahbariyatga axborot beradi. | Kelib tushgandan 30 daqiqa mobaynida |
2-bosqich | Markaziy apparat rahbariyati | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi. | 1 kun muddatda |
3-bosqich | Markaziy apparat mas’ul ijrochisi | 1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, rahbariyatga tasdiqlatadi va ijroga qaratadi. 2. Zaruratga ko‘ra, rahbariyatga axborot bergan holda hududiy bo‘linmalarga amalga oshirish mexanizmi hamda bajarish muddatlarini aniq belgilangan holda topshiriqni yuboradi va nazoratga oladi. | 3 kun muddatda |
4-bosqich | Hududiy bo‘linma Umumiy bo‘limi (kanselyariyasi) | Markaziy apparat tomonidan ijro uchun yuborilgan topshiriqlarni ro‘yxatdan o‘tkazadi hamda rahbariyatga axborot beradi. | Kelib tushgandan 30 daqiqa mobaynida |
5-bosqich | Hududiy bo‘linma rahbariyati | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi. | 1 kun muddatda |
6-bosqich | Hududiy bo‘linma mas’ul ijrochisi | Topshiriq ijrosini ta’minlash bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, tasdiqlatadi va ijroga qaratadi. | 3 kun muddatda |
Topshiriq ijrosi bo‘yicha amalga oshirilgan ishlar to‘g‘risidagi ma’lumotni zarur tasdiqlovchi hujjatlar bilan birga belgilangan tartibda markaziy apparatga tizim orqali kiritadi. | Topshiriqda belgilangan muddatda | ||
7-bosqich | Markaziy apparat mas’ul ijrochisi | 1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosi bo‘yicha amalga oshirilgan, rahbar (uning birinchi o‘rinbosari) tomonidan imzolangan belgilangan shakldagi ma’lumotni, zarur tasdiqlovchi hujjatlar bilan birga “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritadi. | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarda belgilangan muddatdan kechikmasdan |
2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan ishlashga qaytarilganda, bu haqda rahbariyatga axborot beradi, kamchiliklarni bartaraf etadi va tegishli ma’lumotlarni tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga qaytadan kiritadi. | Zudlik bilan | ||
8-bosqich | Markaziy apparat va hududiy bo‘linma rahbariyati | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro holati: rahbarning birinchi o‘rinbosari huzurida muhokama qilinadi; rahbar huzurida muhokama qilinadi. | Har hafta juma kuni Har hafta dushanba kuni |
Xo‘jalik birlashmasi boshqaruvi organi | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijro holati muhokama qilinadi, topshiriqlarni to‘liq bajarmagan, kechiktirib bajargan yoki umuman ijrosini ta’minlanmagan rahbar va xodimlarga nisbatan intizomiy javobgarlik choralarini qo‘llash masalalari ko‘rib chiqiladi. | Har oyda | |
9-bosqich | Nazorat va ijro intizomini ta’minlash vazifasi yuklangan tarkibiy bo‘linma | 1. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar mas’ul ijrochi tomonidan o‘z vaqtida bajarilishi va natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga to‘liq kiritilishini nazoratga oladi. 2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan ishlashga qaytarilganda, mas’ul ijrochi tomonidan kamchiliklar zudlik bilan bartaraf etilishi va tegishli ma’lumotlar tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga qaytadan kiritilishini nazoratga oladi. | Doimiy |
10-bosqich | Adliya vazirligi | Xo‘jalik birlashmasi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi va natijasi bo‘yicha: a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — mas’ul ijrochi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni tasdiqlaydi; b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi. | 1 ish kunida, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda |
“Ijro.gov.uz” tizimiga zarur ma’lumotlar o‘z vaqtida kiritilmasa yoki noto‘g‘ri ma’lumotlar kiritilgan bo‘lsa, mazkur kamchiliklarni bartaraf etish to‘g‘risida xo‘jalik birlashmasiga ko‘rsatma kiritadi. | Zaruratga ko‘ra | ||
11-bosqich | Vazirlar Mahkamasi | Xo‘jalik birlashmalari tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan va Adliya vazirligi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi va natijasi bo‘yicha: a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni tasdiqlaydi; b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi. | 1 ish kunida, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda |
Xo‘jalik birlashmalari tomonidan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar o‘z vaqtida bajarilishi, natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilishini nazoratga oladi. | Doimiy | ||
12-bosqich | Hisob palatasi | Xo‘jalik birlashmalari tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan, Adliya vazirligi va Va�irlar Mahkamasi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotlarning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi, natijasi bo‘yicha: a) topshiriq bajarilgan bo‘lsa — “Ijro.gov.uz” tizimida topshiriqni nazoratdan yechadi; b) topshiriq bajarilmagan bo‘lsa yoki zarur tasdiqlovchi hujjatlar taqdim qilinmagan bo‘lsa — ularni qayta ishlashga mas’ul ijrochiga jo‘natadi. | 3 kun muddatda, qo‘shimcha o‘rganish talab etilganda 5 kun muddatda |
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi vaqtinchalik nizomga
1-ILOVA
Adliya vazirligi | Umumiy bo‘lim (kanselyariya) | Vazirlik rahbariyati | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti hujjatlari va topshiriqlarini nazorat qilish boshqarmasi | |||
30 daqiqa mobaynida | 1 kun muddatda | 1 kun muddatda | Ijro muddati kelishidan 10 kun oldin — 2021-yil 20-iyul | Doimiy | ||
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 30-oktabrdagi PF-6098-son Farmonini ro‘yxatdan o‘tkazadi va rahbariyatga axborot beradi. | Farmondagi topshiriqlarni “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritish uchun Vazirlikning O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti hujjatlari va topshiriqlarini nazorat qilish boshqarmasiga topshiriq beradi. | Farmon bilan tasdiqlangan “Yo‘l xaritasi”ning 31-bandi mas’ul ijrochisi — Davlat soliq qo‘mitasi va uni bajarish muddatini — 2021-yil 30-iyul qilib ko‘rsatgan holda “Ijro.gov.uz” tizimiga nazorat topshirig‘ini kiritadi. | “Yo‘l xaritasi”ning 31-bandi ijro muddati yaqinlashganligi va uning ijrosini o‘z vaqtida ta’minlash bo‘yicha Davlat soliq qo‘mitasiga “Ijro.gov.uz” tizimi orqali eslatma yuboradi. | “Yo‘l xaritasi”ning 31-bandi ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimi orqali monitoring qiladi. | ||
Davlat soliq qo‘mitasi | Umumiy bo‘lim (kanselyariya) | Qo‘mita rahbariyati | Topshiriq ijrosi uchun mas’ul etib belgilangan ijrochi | Tashkiliy ishlar va nazorat boshqarmasi | Qo‘mita rahbariyati | ||
30 daqiqa mobaynida | 1 kun muddatda | 3 kun muddatda | Farmonda belgilangan muddatda (2021-yil 30-iyulga qadar) | Doimiy | Belgilangan muddatlarda | ||
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 30-oktabrdagi PF-6098-son Farmonini ro‘yxatdan o‘tkazadi va rahbariyatga axborot beradi. | Farmon ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi. | Farmon ijrosi | 1. “Yo‘l xaritasi”ning 31-bandi ijrosi bo‘yicha tegishli normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqadi, belgilangan tartibda Hukumatga kiritadi 2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar | 1. “Yo‘l xaritasi”ning 31-bandidagi topshiriq o‘z vaqtida bajarilishi va natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga to‘liq va haqqoniy kiritilishini nazoratga oladi. 2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan ishlashga qaytarilganda, mas’ul ijrochi tomonidan kamchiliklar zudlik bilan bartaraf etilishi va tegishli ma’lumotlar tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimi orqali Adliya vazirligiga qayta kiritilishini nazoratga oladi. | Farmon, jumladan “Yo‘l xaritasi” har hafta juma kuni — Qo‘mita raisi birinchi o‘rinbosari huzurida; har hafta dushanba kuni — har oyda — Qo‘mita hay’at | ||
III bosqich | Adliya vazirligi | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti hujjatlari va topshiriqlarini nazorat qilish boshqarmasi | ||
1 kun muddatda (qo‘shimcha o‘rganish talab qilinganda 5 kun muddatda) | Zaruratga ko‘ra | |||
“Yo‘l xaritasi”ning 31-bandi ijrosi bo‘yicha Davlat soliq qo‘mitasi tomonidan kiritilgan ma’lumotning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi. | O‘rganish natijalariga ko‘ra: topshiriq bajarilgan bo‘lsa — uni “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlaydi; topshiriq bajarilmagan bo‘lsa — bu haqda Davlat soliq qo‘mitasini xabardor qiladi. | “Yo‘l xaritasi”ning 31-bandi ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga zarur ma’lumotlar o‘z vaqtida kiritilmasa yoki noto‘g‘ri ma’lumotlar kiritilgan bo‘lsa, Davlat soliq qo‘mitasiga mazkur kamchiliklarni bartaraf etish to‘g‘risida ko‘rs�tma kiritadi. |
Vazirlar Mahkamasi | Makroiqtisodiy tahlil, tarkibiy o‘zgartirishlar, moliya-bank tizimi, raqobatni rivojlantirish, tadbirkorlikni qo‘llab-quvvatlash va kambag‘allikni qisqartirish masalalari kotibiyati — mas’ul ijrochi | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi | ||||
3 kun muddatda | 1 kun muddatda (qo‘shimcha o‘rganish talab qilinganda 5 kun muddatda) | Hujjat loyihasi kiritilgan kundan boshlab 10 kun muddatda | Doimiy | |||
Farmon, shu jumladan “Yo‘l xaritasi”ning 31-bandi ijrosi bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, belgilangan tartibda tasdiqlatadi, ijroga qaratadi va bajarilishini nazoratga oladi. | “Yo‘l xaritasi”ning 31-bandi ijrosi bo‘yicha Davlat soliq qo‘mitasi tomonidan kiritilgan va Adliya vazirligi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi. | O‘rganish natijalariga ko‘ra: topshiriq bajarilgan bo‘lsa — uni “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlaydi; topshiriq bajarilmagan bo‘lsa — bu haqida Adliya vazirligini “Ijro.gov.uz” tizimi orqali xabardor qiladi. | “Yo‘l xaritasi”ning 31-bandi ijrosi bo‘yicha kiritilgan normativ-huquqiy hujjat loyihasining Vazirlar Mahkamasi Reglamenti talablariga ko‘ra qabul qilinishi ta’minlaydi va amalga oshirilgan ishlar to‘g‘risida tegishli ma’lumotni “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritadi. | “Yo‘l xaritasi”ning 31-bandidagi topshiriq Davlat soliq qo‘mitasi tomonidan o‘z vaqtida bajarilishi va natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilishi Makroiqtisodiy tahlil kotibiyati mas’ul ijrochi tomonidan ta’minlanishini nazoratga oladi. | ||
bosqich | Hisob palatasi | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlarini bajarishda ijro intizomiga rioya etilishini nazorat qilish shu’basi | |
3 kun muddatda (qo‘shimcha o‘rganish talab qilinganda 5 kun muddatda) | |||
“Yo‘l xaritasi”ning 31-bandi ijrosi bo‘yicha Davlat soliq qo‘mitasi tomonidan kiritilgan, Adliya vazirligi va Vazirlar Mahkamasi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi. | O‘rganish natijalariga ko‘ra: topshiriq bajarilgan bo‘lsa — “Ijro.gov.uz” tizimida topshiriqni nazoratdan yechadi; topshiriq bajarilmagan bo‘lsa — bu haqda Vazirlar Mahkamasini “Ijro.gov.uz” tizimi orqali xabardor qiladi. |
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi vaqtinchalik nizomga
2-ILOVA
Adliya vazirligi | Umumiy bo‘lim (kanselyariya) | Vazirlik rahbariyati | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti hujjatlari va topshiriqlarini nazorat qilish boshqarmasi | Toshkent shahar adliya boshqarmasi Nazorat bo‘limi | ||
30 daqiqa mobaynida | 1 kun muddatda | 1 kun muddatda | Ijro muddati kelishidan 10 kun oldin — 2020-yil 20-may | Doimiy | ||
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 28-apreldagi PQ-4699-son qarorini ro‘yxatdan o‘tkazadi va rahbariyatga axborot beradi. | Qarordagi topshiriqlarni “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritish uchun Vazirlikning O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti hujjatlari va topshiriqlarini nazorat qilish boshqarmasiga topshiriq beradi. | Qaror bilan tasdiqlangan “Yo‘l xaritasi”ning 12-bandi mas’ul ijrochisi — Toshkent shahar hokimligi va uni bajarish muddatini — 2020-yil 30-may qilib ko‘rsatgan holda “Ijro.gov.uz” tizimiga nazorat topshirig‘ini kiritadi va nazoratga olish uchun Toshkent shahar adliya boshqarmasi Nazorat bo‘limiga avtomatik tarzda jo‘natadi. | Ijro muddati yaqinlashganligi va uning ijrosini o‘z vaqtida ta’minlash bo‘yicha Toshkent shahar hokimligiga “Ijro.gov.uz” tizimi orqali eslatma yuboradi. | “Yo‘l xaritasi”ning 12-bandi ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimi orqali monitoring qiladi. | ||
II bosqich | Toshkent shahar hokimligi | Umumiy bo‘lim (kanselyariya) | Toshkent shahar hokimligi rahbariyati | Toshkent shahar hokimligi mas’ul ijrochisi | Mirzo Ulug‘bek tumani hokimligi rahbariyati | Mirzo Ulug‘bek tumani hokimligi mas’ul ijrochisi | Toshkent shahar hokimligi mas’ul ijrochisi | Tashkiliy-nazorat va tahliliy boshqarmasi (bo‘limi) | Toshkent shahar hokimligi, Mirzo Ulug‘bek tumani hokimligi |
30 daqiqa mobaynida | 1 kun muddatda | 3 kun muddatda | 30 daqiqa mobaynida | 2020-yil 30-mayga qadar | 1 kun muddatda | Doimiy | Doimiy | ||
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 28-apreldagi PQ-4699-son qarorini ro‘yxatdan o‘tkazadi va rahbariyatga axborot beradi. | Qaror ijrosi bo‘yicha mas’ul tarkibiy bo‘linma — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi. | Qaror ijrosi bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, rahbariyatga tasdiqlatadi va “Yo‘l xaritasi”ning 12-bandi ijrosini ta’minlash uchun Mirzo Ulug‘bek tumani hokimligiga yuboradi, topshiriqni bajarishda ko‘maklashadi. | “Yo‘l xaritasi” 12-bandi ijrosi bo‘yicha — mas’ul ijrochini belgilaydi va ijrosini ta’minlash bo‘yicha topshiriq beradi. | 1. “Yo‘l xaritasi”ning 12-bandi ijrosi bo‘yicha Mirzo Ulug‘bek tumani 6-yong‘in-qutqaruv qismini ko‘chirish uchun bino ajratilishini ta’minlaydi va bu haqda belgilangan shakldagi ma’lumotni Toshkent shahar hokimligi tasdiqlashi uchun “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritadi. 2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Toshkent shahar hokimligi tomonidan e’tirozlar bilan qayta ishlashga yuborilganda, bu haqda tuman hokimi (uning birinchi o‘rinbosari)ga axborot beradi, kamchiliklarni zudlik bilan bartaraf etadi va tegishli ma’lumotlarni tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimi orqali Toshkent shahar hokimligiga qayta kiritadi. | 1. Tuman hokimligi tomonidan “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlarni o‘rganib chiqadi va topshiriq ijrosini bajarilgan bo‘lsa — tizimda tasdiqlaydi, bajarilmagan bo‘lsa — bu haqda tuman hokimligini “Ijro.gov.uz” tizimi orqali xabardor qiladi va topshiriqni bajarishda ko‘maklashadi. 2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi tomonidan e’tirozlar bilan qayta ishlashga yuborilganda, bu haqida shahar hokimi (uning birinchi o‘rinbosari)ga axborot beradi, kamchiliklarni zudlik bilan bartaraf etadi va tegishli ma’lumotlarni tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimi orqali Adliya vazirligiga qayta kiritadi. | 1. “Yo‘l xaritasi”ning 12-bandidagi topshiriq o‘z vaqtida bajarilishi va natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga to‘liq kiritilishini nazoratga oladi. 2. Topshiriq ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilgan ma’lumotlar Adliya vazirligi (Toshkent shahar hokimligi) tomonidan e’tirozlar bilan qayta ishlashga yuborilganda, mas’ul ijrochi tomonidan kamchiliklar zudlik bilan bartaraf etilishi va tegishli ma’lumotlar tasdiqlash uchun “Ijro.gov.uz” tizimi orqali Adliya vazirligiga (Toshkent shahar hokimligiga) qayta kiritilishini nazoratga oladi. | Qaror, jumladan “Yo‘l xaritasi” 12-bandi ijrosini: har hafta juma kuni — hokimning birinchi o‘rinbosari huzurida; har hafta dushanba kuni — hokim huzurida; har yarim yilda — xalq deputatlari tuman va shahar Kengashlari sessiyalarida muhokama qiladi. |
Adliya vazirligi | Toshkent shahar adliya boshqarmasi Nazorat bo‘limi | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti hujjatlari va topshiriqlarini nazorat qilish boshqarmasi | ||
Topshiriq bajarilishiga ko‘ra, 2020-yil 30-mayga qadar | 1 kun muddatda (qo‘shimcha o‘rganish talab qilinganda 5 kun muddatda) | Zaruratga ko‘ra | ||
“Yo‘l xaritasi”ning 12-bandi ijrosi bo‘yicha tizimga kiritilgan ma’lumotning haqqoniyligini joyiga chiqqan holda o‘rganadi va o‘rganish natijasi bo‘yicha axborotni Adliya vazirligining O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti hujjatlari va topshiriqlarini nazorat qilish boshqarmasiga kiritadi. | “Yo‘l xaritasi”ning 12-bandi ijrosi bo‘yicha Mirzo Ulug‘bek tumani 6-yong‘in-qutqaruv qismini ko‘chirish uchun tegishli bino ajratilgan bo‘lsa — topshiriq ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlaydi, bino ajratilmagan bo‘lsa — topshiriq bajarilmagan deb topadi va bu haqida Toshkent shahar hokimligini “Ijro.gov.uz” tizimi orqali xabardor qiladi. | “Yo‘l xaritasi”ning 12-bandi ijrosi bo‘yicha “Ijro.gov.uz” tizimiga zarur ma’lumotlar o‘z vaqtida kiritilmasa yoki noto‘g‘ri ma’lumotlar kiritilgan bo‘lsa, Toshkent shahar hokimligiga mazkur kamchiliklarni zudlik bilan bartaraf etish to‘g‘risida ko‘rsatma kiritadi. | ||
Vazirlar Mahkamasi | Hududlarni kompleks rivojlantirish, kommunikatsiyalar, qurilish va uy-joy kommunal xo‘jaligi masalalari kotibiyati — mas’ul ijrochi | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi | |||
3 kun muddatda | 1 kun muddatda (qo‘shimcha o‘rganish talab qilinganda 5 kun muddatda) | Doimiy | |||
Qaror, shu jumladan “Yo‘l xaritasi”ning 12-bandi ijrosi bo‘yicha nazorat rejasini tayyorlaydi, belgilangan tartibda tasdiqlatadi, ijroga qaratadi va bajarilishini nazoratga oladi. | “Yo‘l xaritasi”ning 12-bandi ijrosi bo‘yicha Toshkent shahar hokimligi tomonidan kiritilgan va Adliya vazirligi tomoni�an tasdiqlangan ma’lumotning to‘liqligi va haqqoniyligini, zaruratga ko‘ra joyiga chiqqan holda, o‘rganadi. | O‘rganish natijalariga ko‘ra, topshiriq bajarilgan bo‘lsa — topshiriq ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlaydi; topshiriq bajarilmagan bo‘lsa — bu haqda Adliya vazirligini tizim orqali xabardor qiladi. | “Yo‘l xaritasi”ning 12-bandidagi topshiriq Toshkent shahar hokimligi tomonidan o‘z vaqtida bajarilishi va natijasi bo‘yicha belgilangan shakldagi ma’lumotlar “Ijro.gov.uz” tizimiga kiritilishi Hududlarni kompleks rivojlantirish kotibiyati mas’ul ijrochi tomonidan ta’minlanishini nazoratga oladi. | ||
V bosqich | Hisob palatasi | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlarini bajarishda ijro intizomiga rioya etilishini nazorat qilish shu’basi | |
3 kun muddatda (qo‘shimcha o‘rganish talab qilinganda 5 kun muddatda) | |||
“Yo‘l xaritasi”ning 12-bandi ijrosi bo‘yicha Toshkent shahar hokimligi tomonidan kiritilgan, Adliya vazirligi va Vazirlar Mahkamasi tomonidan tasdiqlangan ma’lumotning to‘liqligi va haqqoniyligini o‘rganadi. | O‘rganish natijalariga ko‘ra: topshiriq bajarilgan bo‘lsa — topshiriq ijrosini “Ijro.gov.uz” tizimida tasdiqlaydi; topshiriq bajarilmagan bo‘lsa — bu haqda Vazirlar Mahkamasini “Ijro.gov.uz” tizimi orqali xabardor qiladi. |
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi vaqtinchalik nizomga
3-ILOVA
T/r | Hujjat turi | Hujjat sanasi | Hujjat raqami | Band raqami | Topshiriq mazmuni | Bajarish muddati | Ijro uchun mas’ullar | Topshiriq ijrosi bo‘yicha amalga oshirilgan ishlar to‘g‘risida hisobot | Birlamchi hujjat mavjudligi | |
Vazirlik va idoralar nomi | Mas’ul xodim (FIO va tel raqami) | |||||||||
1. | ||||||||||
2. | ||||||||||
3. | ||||||||||
... | ||||||||||
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi vaqtinchalik nizomga
4-ILOVA
T/r | Vazirlik va idoralar | Muddati kelgan jami topshiriqlar soni | Shundan | Umumiy ball | Bahosi | ||||||
O‘z vaqtida bajarilgan topshiriqlar | Kechiktirib bajarilgan topshiriqlar | Bajarilmagan topshiriqlar | |||||||||
soni | ball | soni | ball | soni | ball | ||||||
A | B | V | G | D | E | J | Z | I | |||
1. | |||||||||||
2. | |||||||||||
3. | |||||||||||
Ball quyidagi tartibda aniqlanadi: | Quyidagi tartibda baholanadi: | ||||||||||
V=B:A*100 | BAHO | BALL | |||||||||
D=G:A*70 | a’lo | — | 100 | ||||||||
J=E:A*100 | yaxshi | — | 86 — 99 | ||||||||
Z=V+D-J | o‘rtacha | — | 71 — 85 | ||||||||
qoniqarli | — | 56 — 70 | |||||||||
qoniqarsiz | — | 0 — 55 |
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi vaqtinchalik nizomga
4a-ILOVA
T/r | Vazirlik va idoralar | Muddati kelgan jami topshiriqlar soni | Shundan | Umumiy ball | Bahosi | ||||||
O‘z vaqtida bajarilgan topshiriqlar | Kechiktirib bajarilgan topshiriqlar | Bajarilmagan topshiriqlar | |||||||||
soni | ball | soni | ball | soni | ball | ||||||
A | B | V | G | D | E | J | Z | I | |||
1. | Tashqi ishlar vazirligi | 14 | 14 | 100 ball | 0 | 0 | 0 | 0 | 100 ball | A’LO | |
2. | Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi | 90 | 66 | 73,3 ball | 22 | 17,1 ball | 2 | 2,2 ball | 88,2 ball | YaXShI | |
3. | Ekologiya va atrof-muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi | 19 | 13 | 68,4 ball | 4 | 14,7 ball | 2 | 10,5 ball | 72,6 ball | O‘RTAChA | |
4. | Buxoro viloyati hokimligi | 34 | 18 | 60 ball | 11 | 22,6 ball | 5 | 14,7 ball | 67,9 ball | QONIQARLI | |
5. | “Hududiy elektr tarmoqlari” AJ | 64 | 26 | 40,6 ball | 26 | 28,4 ball | 12 | 18,8 ball | 50,3 ball | QONIQARSIZ | |
Ball quyidagi tartibda aniqlanadi: | Quyidagi tartibda baholanadi: | ||||||||||
V=B:A*100 | BAHO | BALL | |||||||||
D=G:A*70 | a’lo | — | 100 | ||||||||
J=E:A*100 | yaxshi | — | 86 — 99 | ||||||||
Z=V+D-J | o‘rtacha | — | 71 — 85 | ||||||||
qoniqarli | — | 56 — 70 | |||||||||
qoniqarsiz | — | 0 — 55 |
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi vaqtinchalik nizomga
5-ILOVA
T/r | Hujjat turi | Hujjat raqami va sanasi | Topshiriq mazmuni | Bajarish muddati | Ijro holati, takliflar |
1. | |||||
2. | |||||
3. | |||||
4. | |||||
5. | |||||
6. | |||||
... | |||||
... | |||||
... |
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi vaqtinchalik nizomga
6-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi vaqtinchalik nizomga
7-ILOVA
T/r | Hujjat turi | Hujjat raqami va sanasi | Topshiriq mazmuni | Bajarish muddati | Ijro holati, takliflar |
Vazirlik va idoralar | |||||
1. | |||||
2. | |||||
... | |||||
Mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari | |||||
1. | |||||
2. | |||||
... | |||||
Xo‘jalik birlashmalari | |||||
1. | |||||
2. | |||||
... |
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi vaqtinchalik nizomga
8-ILOVA
T/r | Hujjat turi | Hujjat raqami va sanasi | Topshiriq mazmuni | Bajarish muddati | Ijro holati, takliflar |
Vazirlik va idoralar | |||||
1. | |||||
2. | |||||
... | |||||
Mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari | |||||
1. | |||||
2. | |||||
... | |||||
Xo‘jalik birlashmalari | |||||
1. | |||||
2. | |||||
... |
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi vaqtinchalik nizomga
9-ILOVA
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Muddatlar |
1-bosqich | Davlat organlari va tashkilotlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari, xo‘jalik birlashmalari | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni belgilangan muddatlarda bajarish imkoniyati mavjud emasligini asoslovchi hujjatlar bilan Adliya vazirligiga ijro muddatini uzaytirish haqida ushbu Nizomga 9a-ilovadagi namunaviy shaklda takliflar kiritish. | Zaruratga ko‘ra |
2-bosqich | Adliya vazirligi | Ijro muddatini uzaytirish haqidagi ushbu Nizomga 9a-ilovadagi namunaviy shakldagi takliflarni tahlil qilish, asosli deb topilgan taqdirda tegishlicha Vazirlar Mahkamasiga (Hukumat tizimidagi davlat boshqaruvi organlari, xo‘jalik birlashmalari va boshqa tashkilotlar bo‘yicha) yoki Hisob palatasiga (Hukumat tizimiga kirmaydigan tashkilotlar bo‘yicha) taklif kiritish. | 5 kun muddatda |
3-bosqich | Vazirlar Mahkamasi (Hukumat tizimidagi davlat boshqaruvi organlari, xo‘jalik birlashmalari va boshqa tashkilotlar bo‘yicha) | Ushbu Nizomga 9a-ilovadagi namunaviy shakldagi ijro muddatini uzaytirish haqidagi Adliya vazirligi tomonidan ko‘rib chiqilgan takliflarni tahlil qilish hamda asosli deb topilgan takliflarni Hisob palatasiga kiritish. | 5 kun muddatda |
4-bosqich | Hisob palatasi | Ijro muddatini uzaytirish haqidagi ushbu Nizomga 9a-ilovadagi namunaviy shakldagi Adliya vazirligi va Vazirlar Mahkamasi tomonidan ko‘rib chiqilgan takliflarni tahlil qilish hamda asosli deb topilgan taqdirda “Ijro.gov.uz” tizimidagi topshiriqlarning ijro muddatini uzaytirish bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga xulosa kiritish. | 5 kun muddatda |
5-bosqich | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi | Ijro muddatini uzaytirish haqidagi ushbu Nizomga 9a-ilovadagi namunaviy shakldagi Hisob palatasi tomonidan ko‘rib chiqilgan takliflarni tahlil qilish hamda asosli deb topilgan taqdirda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi rahbariga taklif kiritish. | Zaruratga ko‘ra |
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi rahbari | Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijro muddatini uzaytirish haqidagi ushbu Nizomga 9a-ilovadagi namunaviy shakldagi takliflar bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidentiga axborot berib, tegishli choralarni belgilash. | Zaruratga ko‘ra |
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi vaqtinchalik nizomga
9a-ILOVA
T/r | Hujjat turi | Hujjat raqami va sanasi | Topshiriq mazmuni | Bajarish muddati | Ijro holati | Ijro muddatini uzaytirish bo‘yicha taklif | Asoslantirish |
1. | |||||||
2. | |||||||
3. | |||||||
4. | |||||||
5. | |||||||
6. | |||||||
... | |||||||
... | |||||||
... |
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi vaqtinchalik nizomga
10-ILOVA
Tizimdan foydalanuvchilar | Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi hamda operator tomonidan amalga oshiriladigan tadbirlar |
O‘zbekiston Respublikasi Administratsiyasi | 1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash. 2. Umumiy bo‘lim tomonidan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni elektron tarzda ro‘yxatdan o‘tkazish, tizimdan foydalanuvchilarga yetkazish modulini joriy qilish va uzluksiz ishlashini ta’minlash. 3. Ijro intizomini ta’minlash shu’basi uchun nazoratchi profilini yaratish va topshiriqlarning tegishliligi bo‘yicha Hisob palatasidan kelgan javoblarni nazoratdan yechish yoki qayta ishlashga yuborish funksionalini joriy etish. 4. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash. 5. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash. |
Hisob palatasi | 1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash. 2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni tizimlashtirish, elektron tarzda ro‘yxatdan o‘tkazish va Hisob palatasi tomonidan topshiriqlar ijrosini nazorat qilish modulini joriy etish va uning takliflari asosida modulni takomillashtirish, o‘zgartirish va unga qo‘shimchalar kiritish. 3. Hisob palatasining nazoratchi profili uchun qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning tegishliligi bo‘yicha yuqori turuvchi tashkilotlarga ijro uchun yo‘naltiruvchi, ijrochilarning iyerarxiyasi hamda hujjatning ijrosi bilan bog‘liq jarayonlarni kuzatish funksionallarini yaratish. 4. Hisob palatasi uchun nazoratchi profilini yaratish va topshiriqlarning tegishliligi bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi va Adliya vazirligidan kelgan javoblarni nazoratdan yechish yoki qayta ishlashga yuborish funksionalini joriy etish. 5. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash. 6. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash. |
Vazirlar Mahkamasi | 1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash. 2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni tizimlashtirish, elektron tarzda ro‘yxatdan o‘tkazish va Vazirlar Mahkamasi apparati tarkibiy bo‘linmalarining Hukumat tizimidagi davlat boshqaruvi organlari, xo‘jalik birlashmalari va boshqa tashkilotlar tomonidan topshiriqlar ijrosini nazorat qilish modullarini joriy etish va ularning takliflari asosida tegishli modullarni takomillashtirish, o‘zgartirish va ularga qo‘shimchalar kiritish. 3. Ijro intizomi va nazorat bo‘limining nazoratchi profili uchun qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning tegishliligi bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi apparati tarkibiy bo‘linmalarini mas’ul ijrochi etib belgilash, ijrochilarning iyerarxiyasi hamda hujjatning ijrosi bilan bog‘liq jarayonlarni kuzatish funksionallarini yaratish. 4. Nazoratda turgan topshiriqlar, ijro muddati kelayotgan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha mas’ul mutaxassislarni ogohlantirib turish tizimini joriy etish. 5. Vazirlar Mahkamasi apparati tarkibiy bo‘linmalari uchun nazoratchi profilini yaratish va topshiriqlarning tegishliligi bo‘yicha Hukumat tizimidagi davlat boshqaruvi organlari, xo‘jalik birlashmalari va boshqa tashkilotlar tomonidan kelgan javoblarni nazoratdan yechish yoki qayta ishlashga yuborish funksionalini joriy etish. 6. Vazirlar Mahkamasi apparati tarkibiy bo‘linmalarining so‘rovi asosida Hukumat tizimidagi tegishli davlat boshqaruvi organlari, xo‘jalik birlashmalari va boshqa tashkilotlar bilan tizim doirasida elektron hujjat aylanishini tashkil etish. 7. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash. 8. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash. |
Adliya vazirligi | 1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash. 2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarni tizimlashtirish, Adliya vazirligidan elektron tarzda ro‘yxatdan o‘tkazish hamda davlat boshqaruvi organlari va tashkilotlari markaziy apparatlariga yetkazish, ular tomonidan topshiriqlar ijrosini nazorat qilish modulini joriy etish; 3. Adliya vazirligining takliflari asosida tizimni takomillashtirish, o‘zgartirish va unga qo‘shimchalar kiritish. 4. Adliya vazirligiga nazoratchi profili uchun qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijrosiga mas’ul bo‘lgan davlat boshqaruvi organlari va tashkilotlarini belgilash, ijrochilarning iyerarxiyasi hamda hujjatning ijrosi bilan bog‘liq jarayonlarni kuzatish funksionallarini yaratish. 5. Nazoratda turgan topshiriqlar, ijro muddati kelayotgan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha mas’ul mutaxassislarni ogohlantirib turish tizimini joriy etish. 6. Davlat boshqaruvi organlari va tashkilotlarining markaziy apparatlari tomonidan kelgan javoblarni nazoratdan yechish yoki qayta ishlashga yuborish funksionalini joriy etish va uzluksiz ishlashini ta’minlash. 7. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar, ijrochilar hamda muddatlar kesimida topshiriqlarni nazorat qilib borish funksionalini yaratish va uzluksiz ishlashini ta’minlash. 8. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash. 9. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash. |
Davlat organlari va tashkilotlari | 1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash. 2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijrosiga mas’ul bo‘lgan markaziy apparatdagi xodimlar, tarkibiy va hududiy bo‘linmalarni belgilash, ijrochilarning iyerarxiyasi hamda topshiriqning ijrosi bilan bog‘liq jarayonlarni kuzatish funksionallarini yaratish. 3. Nazoratda turgan topshiriqlar, ijro muddati kelayotgan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha mas’ul mutaxassislarni ogohlantirib turish tizimini joriy etish. 4. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosiga oid ma’lumotlarni kiritish va asoslovchi hujjatlarni yuklash funksionalini yaratish va uzluksiz ishlashini ta’minlash. 5. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash. 6. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash. |
Davlat organlari va tashkilotlari tarkibiy va hududiy bo‘linmalari | 1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash. 2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijrosiga mas’ul bo‘lgan xodimlarni belgilash, ijrochilarning iyerarxiyasi hamda topshiriqning ijrosi bilan bog‘liq jarayonlarni kuzatish funksionallarini yaratish. 3. Nazoratda turgan topshiriqlar, ijro muddati kelayotgan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha mas’ul mutaxassislarni ogohlantirib turish tizimini joriy etish. 4. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosiga oid ma’lumotlarni kiritish va asoslovchi hujjatlarni yuklash funksionalini yaratish va uzluksiz ishlashini ta’minlash. 5. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash. 6. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash. |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari | 1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash. 2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijrosiga mas’ul bo‘lgan markaziy apparatdagi xodimlar, tarkibiy va hududiy bo‘linmalarni belgilash, ijrochilarning iyerarxiyasi hamda topshiriqning ijrosi bilan bog‘liq jarayonlarni kuzatish funksionallarini yaratish. 3. Nazoratda turgan topshiriqlar, ijro muddati kelayotgan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha mas’ul mutaxassislarni ogohlantirib turish tizimini joriy etish. 4. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosiga oid ma’lumotlarni kiritish va asoslovchi hujjatlarni yuklash funksionalini yaratish va uzluksiz ishlashini ta’minlash. 5. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash. 6. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash. |
Tuman va shahar hokimliklari | 1. Tizimdan foydalanuvchilarni ro‘yxatdan o‘tkazish va elektron raqamli imzo kalitlari bilan ta’minlash. 2. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijrosiga mas’ul bo‘lgan xodimlarni belgilash, ijrochilarning iyerarxiyasi hamda topshiriqning ijrosi bilan bog‘liq jarayonlarni kuzatish funksionallarini yaratish. 3. Nazoratda turgan topshiriqlar ijro muddati kelayotgan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar bo‘yicha mas’ul mutaxassislarni ogohlantirib turish tizimini joriy etish. 4. Qonunchilik hujjatlari va topshiriqlar ijrosiga oid ma’lumotlarni kiritish va asoslovchi hujjatlarni yuklash funksionalini yaratish va uzluksiz ishlashini ta’minlash. 5. Tizimdan foydalanuvchilarning yuzaga keladigan muammolari “Call” markazi xizmati orqali bartaraf etilishini ta’minlash. 6. Tizimning doimiy ravishda ishlashini va axborot xavfsizligini ta’minlash, 24 soat davomida texnik qo‘llab-quvvatlash. |