Tadbir nomi | Amalga oshirish mexanizmi | Muddati | Moliyaviy manba | Mas’ullar | |
1. | Adiblardan birining ilmiy-ijodiy faoliyatini o‘rganuvchi tadqiqotchilar, adabiyot va san’at yo‘nalishidagi faol talabalar faoliyatini rag‘batlantirish maqsadida oliy ta’lim muassasasi rektori tomonidan beriladigan muayyan adiblar nomidagi ko‘krak nishonini joriy qilib, bir martalik pul mukofoti bilan taqdirlashni yo‘lga qo‘yish. | 1. Namunaviy nizom asosida har bir oliy ta’lim muassasasida ko‘krak nishoni va uni berish to‘g‘risidagi nizomni tasdiqlash. | 2021-yil | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, qonunchilik hujjatlarida taqiqlanmagan mablag‘lar | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Respublika Oliy ta’lim kengashi, |
2. Adabiyot va san’at yo‘nalishidagi tadqiqotchilar hamda faol talabalarni muayyan adiblar nomidagi ko‘krak nishoni bilan taqdirlab borish. | har o‘quv yili yakunida | ||||
2. | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekistonning o‘quvchi yoshlarini rag‘batlantirish choralari to‘g‘risida” 1993-yil 5-fevraldagi PF-555-son Farmoni 9-bandiga muvofiq eng ilg‘or ilmiy xodim, o‘qituvchi, o‘quvchi vatalabalarni moddiy hamda ma’naviy rag‘batlantirib borish maqsadida har bir oliy ta’lim muassasasining budjetdan tashqari mablag‘lari hisobidan talabalar uchun rektor tomonidan bir semestr davomida beriladigan muayyan adiblar nomidagi maxsus stipendiyani joriy qilish. | 1. Namunaviy nizom asosida har bir oliy ta’lim muassasasida muayyan adiblar nomidagi maxsus stipendiyani joriy qilish va uni berish to‘g‘risidagi nizomni tasdiqlash. | 2021-yil | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Respublika Oliy ta’lim kengashi, |
2. Ushbu yo‘nalishdagi faol talabalarni maxsus stipendiya bilan taqdirlab borish. | har o‘quv yili yakunida | ||||
3. | Milliy badiiy adabiyotga doir o‘quv manbalari, mumtoz va zamonaviy asarlarning elektron nusxalari, yozuvchi va shoirlarning mahorat saboqlarini o‘zida jamlagan, Adiblar xiyobonida haykali o‘rnatilgan har bir ijodkorning hayoti va boy merosini keng targ‘ib qilishga mo‘ljallangan o‘zbek, ingliz va rus tillaridagi “Adiblar xiyoboni” internet portalini yaratish. | 1. “Adiblar xiyoboni” internet portalining konsepsiyasi va texnik topshiriqlarini ishlab chiqish. | 2020-yil | Adiblar xiyoboniga biriktirilgan oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi, Yozuvchilar uyushmasi, O‘zbekiston Milliy kutubxonasi |
2. O‘zbek, ingliz va rus tillaridagi “Adiblar xiyoboni” internet portalini yaratish. | 2020-yil sentyabr | ||||
3. “Adiblar xiyoboni” internet portalini adiblar bilan bog‘liq bo‘lgan axborot va ma’lumotlar bilan boyitib, yangilab borish. | doimiy | ||||
4. | Adiblar xiyobonida 5 ta muhim tashabbusga bag‘ishlangan “Adabiyot haftaligi” doirasida “Erkin, yosh avlodlar senga zo‘r qanot!” shiori ostida respublika talabalar festivalini, uning doirasida kitob yarmarkasi va festivalini tashkil etish. | 1. Festival konsepsiyasi va dasturini ishlab chiqish hamda tasdiqlash. | 2020-yil | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari, homiylar mablag‘lari, Oliy ta’lim muassasalarini rivojlantirish fondi | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Yozuvchilar uyushmasi, Yoshlar ishlari agentligi, “O‘zbekkino” Milliy agentligi, Badiiy akademiya, Respublika Oliy ta’lim kengashi, Ichki ishlar vazirligi, Sog‘liqni saqlash vazirligi, Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi |
2. Festivalni talabalar o‘rtasida keng targ‘ib qilib, uning quyi bosqichlarini o‘tkazish. | har yili | ||||
3. Festivalning respublika bosqichini o‘tkazish. | har yili | ||||
4. Kitob yarmarkasi va festivali, “Adabiyot va badiiy ijod” mavzusida fotoko‘rgazma, liboslar ko‘rgazmasi, amaliy ijod namunalari ko‘rgazmasi, Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari ko‘rgazmasi va boshqa turli ko‘rgazmalar tashkil etish. | festival doirasida | ||||
5. | Adiblar xiyobonida haykallari o‘rnatilgan atoqli adiblarning nomi bilan ataladigan joylardagi ko‘cha, mahalla yoki boshqa ijtimoiy obyektlarda yashayotgan, faoliyat olib borayotgan yoshlar ishtirokida “Adibimiz — faxrimiz” shiori ostidayoshlar festivali va kitob yarmarkasini tashkil etish. | 1. Festivalning konsepsiyasi, namunaviy dasturini ishlab chiqish | 2021-yil | Ijrochilar hamda homiylar mablag‘lari | Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligi, Yozuvchilar uyushmasi, Badiiy akademiya, “O‘zbekkino” Milliy agentligi, Xalq ta’limi vazirligi, Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi |
2. Festivalni talabalar o‘rtasida keng targ‘ib qilib, uning quyi bosqichlarini o‘tkazish. | har yili | ||||
3. Festivalning respublika bosqichini o‘tkazish. | har yili | ||||
4. Kitob yarmarkasi va festivalini o‘tkazish. | festival doirasida | ||||
6. | Oliy o‘quv yurtlari talabalari o‘rtasida Adiblar xiyobonida haykallari o‘rnatilgan atoqli adiblarning hayoti va ijodiga bag‘ishlangan esselar, insholar tanlovlari, viktorinalar hamda ularning asarlari asosida sahnalashtirilgan drama asarlari ko‘rigini o‘tkazish hamda g‘oliblarni moddiy va ma’naviy rag‘batlantirish tizimini yo‘lga qo‘yish. | 1. Talabalari o‘rtasida Adiblar xiyobonida haykallari o‘rnatilgan atoqli adiblarning hayoti va ijodiga bag‘ishlangan esselar, insholar tanlovlari, viktorinalar, ularning asarlari asosida sahnalashtirilgan drama asarlari tanlovini o‘tkazish tartibini ishlab chiqish va tasdiqlash. | 2021-yil | Ijrochilar hamda homiylar mablag‘lari | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Yozuvchilar uyushmasi, tizimida oliy ta’lim muassasasi bo‘lgan vazirlik va idoralar, |
2. Ushbu tanlovlarni talabalar o‘rtasida keng targ‘ib qilib, uning quyi bosqichlarini o‘tkazish. | har yili | ||||
3. Tanlovlarning respublika bosqichini o‘tkazish. | 2021-yil | ||||
7. | Adiblar hayoti va ijodiga bag‘ishlab yangi chop etilgan badiiy adabiyotning taqdimotini tashkil etib borish. | 1. Tadbirlarni o‘tkazish bo‘yicha dastur ishlab chiqish. | 2020-yil sentyabr | - | Yozuvchilar uyushmasi, Yoshlar ishlari agentligi, Xalq ta’limi vazirligi, biriktirilgan oliy ta’lim muassasalari |
2. Tadbirlarni o‘tkazish rejasini ishlab chiqish va tasdiqlash. | 2020-yil | ||||
3. Tadbirlarni o‘tkazib borish hamda faol yoshlarni moddiy va ma’naviy rag‘batlantirish. | har yili | ||||
8. | “Yashnagay to abad ilmu fan, ijod” mavzusida Adiblar xiyobonida haykallari o‘rnatilgan adiblarga bag‘ishlangan publitsistik va ilmiy maqolalar tanlovini tashkil etib borish. | 1. Adiblar xiyobonidagi adiblarga bag‘ishlangan publitsistik, ilmiy maqolalar tanlovi nizomi, reja, dasturini ishlab chiqish va tasdiqlash. | 2020-yil noyabr-dekabr | Ijrochilar | Yoshlar ishlari agentligi, Jurnalistlar ijodiy uyushmasi, biriktirilgan oliy ta’lim muassasalari |
2. Tanlovning Toshkent shahar va Respublika bosqichlarini Adiblar xiyobonida tashkil etib borish. | har yili | ||||
9. | “Adiblar bilan tanishuv” deb nomlangan adiblar hayoti va ijodi haqidagi badiiy, hujjatli filmlarning ilk namoyishini Adiblar xiyobonida tashkil etish. | 1. Adiblar hayoti va ijodi haqidagi badiiy va hujjatli filmlarning ilk namoyishini Adiblar xiyobonida tashkil etish tartibi va rejasini tasdiqlash. | 2020-yil | Ijrochilar hamda homiylar mablag‘lari | “O‘zbekkino” Milliy agentligi, Yoshlar ishlari agentligi, Yozuvchilar uyushmasi, biriktirilgan oliy ta’lim muassasalari |
2. Badiiy va hujjatli filmla� namoyishini Adiblar xiyobonida tashkil etish. | har yili | ||||
10. | “Shuhrating porlasin toki bor jahon” shiori ostida ta’lim muassasalaridagi adabiyot, ma’naviyat, odob-axloq va tarbiya bilan bog‘liq bo‘lgan mahorat darslarni tashkil etish. | 1. O‘tkaziladigan tadbirlar | 2020-yil sentyabr | - | Xalq ta’limi vazirligi, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Yozuvchilar uyushmasi, tizimida ta’lim muassasalari bo‘lgan vazirlik va idoralar |
2. O‘tkaziladigan tadbirlar rejasini ishlab chiqish va tasdiqlash. | 2020-yil oktyabr | ||||
3. Adiblar xiyobonida o‘tkaziladigan adabiyot, ma’naviyat va tarbiya bilan bog‘liq bo‘lgan mahorat darslarini OAVda yoritib borish. | doimiy | ||||
4. Adiblarning asarlari asosida k?t??xonlik tanlovlarini tashkil etish. | har yili | ||||
11. | Adiblar haqida xotiralar jamlangan kitob tayyorlash | 1. Adiblar haqida xotiralar jamlangan nashrlarni tayyorlash bo‘yicha ishchi guruh shakllantirish. | 2020-yil sentyabr | Ijrochilar | Biriktirilgan oliy ta’lim muassasalari, Fanlar akademiyasi, Yozuvchilar uyushmasi |
2. Adiblar haqida xotiralar jamlangan mavjud nashrlarni o‘rganish. | 2021-yil | ||||
3. Jamlangan nashrlarni tayyorlash va chop qilish. | 2021-yil | ||||
12. | Ijtimoiy tarmoqlarda har bir adib hayoti va ijodiga bag‘ishlangan maxsus sahifalar yaratish, ularni mazmunli kontent bilan to‘ldirish. | 1. Ijtimoiy tarmoqlarda har bir adib hayoti va ijodiga bag‘ishlangan maxsus sahifalar yaratish. | 2020-yil | - | Yozuvchilar uyushmasi, Fanlar akademiyasi, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi huzuridagi Ma’naviyat va ma’rifat markazi, Yoshlar ishlari agentligi, O‘zbekiston Milliy kutubxonasi, biriktirilgan oliy ta’lim muassasalari |
2. Sahifalarni mazmunli kontent bilan to‘ldirish bo‘yicha mas’ullarni belgilash. | 2020-yil | ||||
3. Maxsus sahifalarni mazmunli kontent bilan to‘ldirib borish va mualliflarni rag‘batlantirish. | 2020 — 2022-yillar | ||||
4. Har bir adib hayoti va ijodiga oid multimedia dasturlari, videoroliklar tayyorlash va tarqatish. | |||||
5. “Vatanparvar shoir” mavzusida radio va onlayn viktorina o‘tkazish hamda ma’lumotlarni ijtimoiy tarmoqlarga joylashtirish. | 2020 — 2022-yillar | ||||
13. | Nofilologik oliy ta’lim muassasalari uchun “O‘zbek tilini sohada qo‘llanilishi” fan dasturiga “O‘zbek adabiyoti”, “Navoiyshunoslik” mavzularini kiritish va tegishli o‘quv adabiyotlarini yaratish. | 1. Nofilologik oliy ta’lim muassasalari uchun fan dasturiga tegishli mavzularni kiritish. 2. Nofilologik oliy ta’lim muassasalari uchun “O‘zbek adabiyoti”, “Navoiyshunoslik” fanlari bo‘yicha o‘quv qo‘llanma yaratish. | 2020/2021 o‘quv yilidan | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi,Fanlar akademiyasi, Yozuvchilar uyushmasi, Oliy ta’lim muassasalari | |
14. | Atoqli shoir Berdaq hayoti vaijodini o‘rganish hamda targ‘ib qilish bo‘yicha Toshkent pediatriya tibbiyot instituti misolida tashkil etish hamda ijobiy natijalari hisobga olingan holda, bu tajribani boshqa oliy o‘quv yurtlarida joriy etish. | 1. Toshkent pediatriya tibbiyot institutida atoqli shoir Berdaq hayoti va ijodini o‘rganish hamda targ‘ib qilish bo‘yicha o‘qituvchi va talabalardan tashkil topgan ijodiy guruh tuzish. | 2020-yil sentyabr | Ijrochilar hamda homiylar mablag‘lari | Sog‘liqni saqlash vazirligi, Toshkent pediatriya tibbiyot instituti |
2. Toshkent pediatriya tibbiyot institutida, Berdaq yashab ijod qilgan hu??d?? ?tkaziladigan tadbirlar rejasini ishlab chiqib, tasdiqlash. | 2020-yil | ||||
3. Berdaq ijodiga bag‘ishlangan turkum madaniy-ma’rifiy tadbirlar o‘tkazish hamda ijodiy guruhning Qoraqalpog‘iston Respublikasiga borishi, Berdaq hayoti va ijodini targ‘ib qilishni tashkil etish. | 2020/2021 o‘quv yilidan muntazam | ||||
4. O‘tkaziladigan tadbirlarni OAVda yoritib borish. | tadbirlar davomida | ||||
5. Toshkent pediatriya tibbiyot institutining ijobiy tajribasini adiblar biriktirilgan boshqa oliy o‘quv yurtlarida ommalashtirish. | 2021/2022 o‘quv yilidan | ||||
15. | Adiblar yashab ijod qilgan hudud va qadamjolarga ilmiy-ma’rifiy ekspeditsiyalar tashkil etish hamda ular bilan bog‘liq mavzularda konferensiyalar o‘tkazib borish. | 1. Konferensiyalarni tashkil etish bo‘yicha Ishchi guruh tashkil etish. | 2020-yil sentyabr | Ijrochilar | Fanlar akademiyasi, Yozuvchilar uyushmasi, Respublika Ma’naviyat va ma’rifat markazi, Yoshlar ishlari agentligi, tizimida oliy ta’lim muassasasi bo‘lgan vazirlik va idoralar, O‘zbekiston Milliy teleradiokompaniyasi, biriktirilgan oliy ta’lim muassasalari |
2. Konferensiyalarni Vazirlar Mahkamasining yillik konferensiyalar rejasiga kiritish. | har yili | ||||
3. Adiblar tug‘ilib o‘sgan, ijod qilgan maskanlarga ekskursiyalarini tashkil etish. | reja asosida, konferensiya davomida | ||||
4. Konferensiyalarda professor-o‘qituvchilar, tadqiqotchilar va talabalarning faol ishtirokini ta’minlash hamda maqolalar to‘plamlarini chop etish. | konferensiya davrida | ||||
5. Konferensiya materiallari asosida xulosaviy takliflar tayyorlash. | konferensiyadan so‘ng | ||||
16. | Adiblar xiyobonida haykali o‘rnatilgan yozuvchi va shoirlarning uy muzeylari, ularning nomlarida tashkil etilgan ijod maktablarini oliy ta’lim muassasalari tomonidan otaliqqa olish, ularning eng ilg‘or ilmiy xodim, o‘qituvchi va o‘quvchilarini moddiy hamda ma’naviy rag‘batlantirib borish. | 1. Otaliqqa olingan maktablar bilan hamkorlikda ishlash bo‘yicha “yo‘l xaritasi”ni tasdiqlash. | 2020-yil | Ijrochilar hamda homiylar mablag‘lari | Biriktirilgan oliy ta’lim muassasalari, Prezident, ijod va ixtisoslashtirilgan maktablarni rivojlantirish agentligi, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Respublika Oliy ta’lim kengashi |
2. Yozuvchi va shoirlarning nomlarida tashkil etilgan ijod maktablarida “yo‘l xaritasi” asosida tadbirlarning amalga oshirilishini ta’minlash. | “Yo‘l xaritasi” asosida | ||||
17. | Talabalar qalbida adabiyotga, ona tilimizga mehr, hurmat va e’tibor hissini yuksaltirish maqsadida oliy o‘quv yurti havaskorlik jamoalari tomonidan ularga biriktirilgan atoqli adiblarning hayoti, faoliyati va asarlari asosida spektakllar sahnalashtirish | 1. Atoqli adiblarning hayoti, faoliyati va asarlari asosida spektakllar sahnalashtirish uchun ssenariylar tuzish. | 2021-yil | Ijrochilar hamda homiylar mablag‘lari | “O‘zbekkino” Milliy agentligi, |
2. Ssenariylar asosida spektakllar sahnalashtirish. | 2021-yil | ||||
3. Spektakllar namoyishini tashkil etish. | 2020/2021 o‘quv yili davomida | ||||
18. | Oliy, o‘rta maxsus va kasb-hunar ta’lim muassasalarida Adiblar xiyobonining ahamiyati va o‘zbek adabiyoti namoyandalariga bag‘ishlangan maxsus kurs tashkil etish. | 1. Oliy, o‘rta maxsus va kasb-hunar ta’lim muassasalarida Adiblar xiyobonining ahamiyati, o‘zbek adabiyoti namoyandalariga bag‘ishlangan maxsus kurs tashkil etish bo‘yicha ishchi guruhni shakllantirish. | 2020-yil | – | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, tizimida ta’lim muassasalari bo‘lgan vazirlik va idoralar, Respublika Oliy ta’lim kengashi |
2. Ta’lim muassasalari uchun maxsus kurs dasturini tayyorlash. | 2020-yil | ||||
3. Ta’lim muassasalarida asosiy fanlarga qo‘shimcha ravishda o‘tiladigan, 6 soatdan iborat maxsus kurs joriy qilish. | 2020-yil dekabr | ||||
4. Biriktirilgan adibning hayoti va ijodini chuqur o‘rganish bo‘yicha o‘quv-ma’rifiy tadbir tashkil etish va telekanallarda efirga berib borish. | 2020/2021 o‘quv yili davomida | ||||
19. | Adiblar xiyoboni haqida hujjatli film hamda u erda haykali o‘rnatilgan yozuvchi va shoirlar haqida alohida reja bo‘yicha badiiy | 1. Adiblar xiyoboni, yozuvchi va shoirlar haqidagi filmlarni yaratish bo‘yicha ijodiy guruhlar tuzish. | 2020-yil | Ijrochilar | “O‘zbekkino” Milliy agentligi, Yozuvchilar uyushmasi, biriktirilgan oliy ta’lim muassasal�ri |
2. Filmlarning ssenariylarini ishlab chiqish va badiiy kengash ko‘rigidan o‘tkazish. | 2020-yil | ||||
3. Filmlarni yaratish bo‘yicha reja va loyiha tayyorlash. | 2020-yil | ||||
4. Filmlarni festivallar, OAV, internet sahifalari va ijtimoiy tarmoqlarda namoyish qilish. | 2021-yil davomida | ||||
20. | O‘zbekiston xalq shoiri Muhammad Yusufning hayoti va ijodini oliy ta’lim muassasalarida o‘rganish bo‘yicha O‘zbekiston davlat san’at | 1. Muhammad Yusufning hayoti | 2020-yil sentyabr-oktyabr | Ijrochilar hamda homiylar mablag‘lari | Madaniyat vazirligi, Toshkent pediatriya tibbiyot instituti |
3. Shoir hayoti va ijodi haqidagi o‘quv-ma’rifiy tadbirlarni OAVda yoritib borish. | tadbirlar davomida | ||||
4. Mazkur ijobiy tajribani adiblar biriktirilgan boshqa oliy ta’lim muassasalarida ommalashtirish. | 2021/2022 o‘quv yilidan | ||||
21. | Ta’lim muassasalarida muayyan adiblar tarixi va ijodiga bag‘ishlangan ekspozitsiyani tashkil qilish. | 1. Muayyan adiblar tarixi vaijodiga bag‘ishlangan ekspozitsiya xonasini tayyorlash bo‘yicha namunaviy konsepsiyani ishlab chiqish. | 2020-yil | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Yozuvchilar uyushmasi, Adiblar xiyobonidagi tadbirlarga biriktirilgan oliy ta’lim muassasalari |
2. Doimiy ekspozitsiya xonasini zarur materiallar bilan jihozlash | 2020-yil | ||||
3. Ekspozitsiya xonasining 3D maketini yaratish va xonada ko‘chma mashg‘ulotlar tashkil etib borish. | 2020-2021 o‘quv yilini ikkinchi yarmidan | ||||
22. | Milliy gvardiya harbiy-texnik institutida eng namunali harbiy tayyorgarlikka ega, yuksak ma’naviyatli o‘qituvchilar va talabalarni munosib taqdirlash maqsadida Zahiriddin Muhammad Bobur nomidagi ko‘krak nishoni, maxsus stipendiya ta’sis etish hamda bu tajribani boshqa oliy o‘quv yurtlarida ham joriy etish. | 1. Tasdiqlangan namunaviy nizom asosida Zahiriddin Muhammad Bobur nomidagi ko‘krak nishoni, maxsus stipendiya nizomini ishlab chiqish | 2021-yil | Oliy ta’lim muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari | Milliy gvardiya, |
2. Tanlov komissiyasini tuzish, tadbirlar rejasini ishlab chiqib, tasdiqlash va uni amalga oshirish. | 2020-yil | ||||
3. Institut o‘qituvchi va talabalari orasidan Zahiriddin Muhammad Bobur nomidagi ko‘krak nishoni, maxsus stipendiyaga munosiblarni aniqlash. | 2020-yil | ||||
4. Zahiriddin Muhammad Bobur nomidagi ko‘krak nishoni, maxsus stipendiya g‘oliblarini taqdirlash. | 2020-yil | ||||
5. Boshqa oliy o‘quv yurtlariga joriy etish. | 2021/2022 o‘quv yilidan |
Alisher Navoiy haykaliga | — | Alisher Navoiy nomidagi Toshkent davlat o‘zbek tili va adabiyoti universiteti | |
2. | Zahiriddin Muhammad Bobur haykaliga | — | O‘zbekiston Respublikasi Jamoat xavfsizligi universiteti |
3. | Furqat haykaliga | — | Toshkent arxitektura-qurilish instituti |
4. | Muhammad Rizo Ogahiy haykaliga | — | Toshkent davlat sharqshunoslik universiteti |
5. | Muqimiy haykaliga | — | Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti |
6. | Berdaq haykaliga | — | Toshkent pediatriya tibbiyot instituti |
7. | Mahmudxo‘ja Behbudiy haykaliga | — | O‘zbekiston xalqaro islom akademiyasi |
8. | Abdulla Avloniy haykaliga | — | Toshkent davlat pedagogika universiteti |
9. | Abdulhamid Cho‘lpon haykaliga | — | Ichki ishlar vazirligi Akademiyasi |
10. | Abdulla Qodiriy haykaliga | — | Toshkent davlat texnika universiteti |
11. | G‘afur G‘ulom haykaliga | — | Toshkent davlat yuridik universiteti |
12. | Hamid Olimjon haykaliga | — | O‘zbekiston davlat konservatoriyasi |
13. | Zulfiya haykaliga | — | Toshkent tibbiyot akademiyasi |
14. | Oybek haykaliga | — | Toshkent to‘qimachilik va yengil sanoat instituti |
15. | Maqsud Shayxzoda haykaliga | — | Toshkent davlat transport universiteti |
16. | Abdulla Qahhor haykaliga | — | Toshkent moliya instituti |
17. | Said Ahmad va Saida Zunnunova haykaliga | — | Toshkent axborot texnologiyalari universiteti |
18. | To‘lepbergen Kaipbergenov haykaliga | — | Toshkent davlat agrar universiteti |
19. | Ibroyim Yusupov haykaliga | — | Toshkent kimyo-texnologiya instituti |
20. | Erkin Vohidov haykaliga | — | O‘zbekiston Milliy universiteti |
21. | Ozod Sharafiddinov haykaliga | — | O‘zbekiston jurnalistika va ommaviy kommunikatsiyalar universiteti |
22. | Abdulla Oripov haykaliga | — | Toshkent irrigatsiya va qishloq xo‘jaligini mexanizatsiyalash muhandislari instituti |
23. | Aleksandr Faynberg haykaliga | — | Toshkent davlat jahon tillari universiteti |
24. | Muhammad Yusuf haykaliga | — | O‘zbekiston davlat san’at va madaniyat instituti |