зарегистрировано 15.09.2010 г., рег. номер 2141
Приказ Начальника Государственной инспекции Республики Узбекистан по надзору за безопасностью полетов, зарегистрировано 15.09.2010 г., рег. номер 2141
Кучга кириш санаси
25.09.2010
ПРИЛОЖЕНИЕ
к
приказу начальника Государственной инспекции Республики Узбекистан по надзору за безопасностью полетов от 18 августа 2010 года № 96
См. предыдущую редакцию.
Настоящие Правила в соответствии с Приложением № 6 к Конвенции о международной гражданской авиации (Чикаго, 7 декабря 1944 года) и Воздушным кодексом Республики Узбекистан определяют порядок нормирования рабочего времени и времени отдыха членов экипажей воздушных судов гражданской авиации Республики Узбекистан.
(преамбула в редакции приказа начальника Государственной инспекции Республики Узбекистан по надзору за безопасностью полетов от 15 августа 2018 года № 121-Н (рег. № 2141-2 от 07.09.2018 г.) — Национальная база данных законодательства, 08.09.2018 г., № 10/18/2141-2/1855)
См. предыдущую редакцию.
(пункт 10 утратил силу приказом начальника Государственной инспекции Республики Узбекистан по надзору за безопасностью полетов от 15 августа 2018 года № 121-Н (рег. № 2141-2 от 07.09.2018 г.) — Национальная база данных законодательства, 08.09.2018 г., № 10/18/2141-2/1855)
23. Членам экипажа, выполняющим по служебному заданию перелет в качестве пассажиров к месту выполнения полетного задания или к месту послеполетного отдыха (после завершения полетного задания), учитывается 50 процентов от полетного времени, затраченного на перелет. После перелета к месту выполнения полетного задания члены экипажа могут сразу выполнять полетное задание без отдыха только в пределах оставшейся (с учетом перелета) части суточной нормы полетного рабочего времени. Перелет членов экипажа к месту послеполетного отдыха может быть выполнен сразу после выполнения полета, если их полетное рабочее время (с учетом перелета) не превысит допустимую суточную норму. Если оставшегося полетного рабочего времени недостаточно для выполнения полетного задания или перелета к месту послеполетного отдыха, полетное задание или перелет к месту послеполетного отдыха могут быть выполнены после отдыха не менее 12 часов с предоставлением членам экипажа условий для сна.
ПРИЛОЖЕНИЕ 1
к Авиационным
правилам «Нормирование рабочего времени и времени отдыха членов экипажей воздушных судов гражданской авиации Республики Узбекистан (АП РУз-94)»
См. предыдущую редакцию.
ПРИЛОЖЕНИЕ 2
к Авиационным
правилам «Нормирование рабочего времени и времени отдыха членов экипажей воздушных судов гражданской авиации Республики Узбекистан» (АП РУз-94)
(приложение 2 в редакции приказа начальника Государственной инспекции Республики Узбекистан по надзору за безопасностью полетов от 26 ноября 2018 года № 125-н (рег. № 2141-3 от 29.11.2018 г.) — Национальная база данных законодательства, 29.11.2018 г., № 10/18/2141-3/2242)

Олдинги таҳрирга қаранг.
Мазкур Қоидалар Ҳалқаро фуқаро авиацияси тўғрисидаги Конвенциянинг (Чикаго, 1944 йил 7 декабрь) 6-иловаси ва Ўзбекистон Республикасининг Ҳаво кодексига мувофиқ Ўзбекистон Республикаси фуқаро авиациясининг ҳаво кемалари экипаж аъзоларининг иш вақти ва дам олиш вақтини нормаллаштириш тартибини белгилайди.
(муқаддима Ўзбекистон Республикаси Парвозлар хавфсизлигини назорат қилиш давлат инспекцияси бошлиғининг 2018 йил 15 августдаги 121-сонли буйруғи (рўйхат рақами 2141-2, 07.09.2018 й.) таҳририда — Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси, 08.09.2018 й., 10/18/2141-2/1855-сон)
Олдинги таҳрирга қаранг.
(10-банд Ўзбекистон Республикаси Парвозлар хавфсизлигини назорат қилиш давлат инспекцияси бошлиғининг 2018 йил 15 августдаги 121-сонли буйруғига (рўйхат рақами 2141-2, 07.09.2018 й.) асосан ўз кучини йўқотган — Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси, 08.09.2018 й., 10/18/2141-2/1855-сон)
23. Парвоз топшириғини бажариш жойига ёки парвоздан кейин дам олиш жойига (парвоз топшириғи тугаганидан кейин) хизмат вазифасини бажариш бўйича йўловчи сифатида учиб борган экипаж аъзосига учишга сарфланган парвоз вақтининг 50 фоизи ҳисобланади. Парвоз топшириғини бажариш жойига учиб боргандан кейин экипаж аъзолари парвоз иш вақтининг суткалик меъёрининг қолган қисми чегарасида (учиб бориш ҳисобга олинган ҳолда) дам олмасдан парвоз топшириғини бажаришга киришиши мумкин. Агар экипаж аъзоларининг парвоз иш вақти (учиб бориш ҳисобга олинган ҳолда) рухсат этилган суткалик меъёрдан ошмаган бўлса, экипаж аъзолари парвоз бажарилиши билан парвоздан кейин дам олиш жойига учиб бориши мумкин. Агар қолган парвоз иш вақти парвоз топшириғини бажариш ёки парвоздан кейин дам олиш жойига учиб бориш учун етарли бўлмаса, экипаж аъзоларига ухлаш учун шароит яратилиб, камида 12 соат давомида дам олгандан кейин парвоз топшириғини бажариш ёки парвоздан кейин дам олиш жойига учиб бориши мумкин.
Олдинги таҳрирга қаранг.
(2-илова Ўзбекистон Республикаси Парвозлар хавфсизлигини назорат қилиш давлат инспекцияси бошлиғининг 2018 йил 26 ноябрдаги 125-н-сонли буйруғи (рўйхат рақами 2141-3, 29.11.2018 й.) таҳририда — Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси, 29.11.2018 й., 10/18/2141-3/2242-сон)