14.08.2020 yildagi 485-son
Hujjat 14.08.2020 00 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
9. Fuqarolar yig‘inlari faoliyati samaradorligini baholash mazkur Nizomning 1-ilovasida hamda ushbu bobda keltirilgan ko‘rsatkichlar asosida amalga oshiriladi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Ko‘rsatkichlar

Baholash mezonlari

Ma’lumotlar taqdim qiladigan idora va tashkilotlar

1.

Ehtiyojmand va kambag‘al oilalarni aniqlash

Fuqarolar yig‘ini tomonidan moddiy va mulkiy holatini inobatga olgan holda belgilangan tartibda aniqlangan ehtiyojmand va kambag‘aloilalarni ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash borasida olib borilgan manzilli ishlar (ko‘rsatilgan moddiy va moliyaviy yordamlar, mahalliy hokimliklar, davlat va jamoat tashkilotlari, turli jamg‘armalar imkoniyatlaridan foydalangan holda tadbirkorlikka yo‘naltirish, bandligini ta’minlash kabi amaliy chora-tadbirlar) natijasida ushbu toifadan chiqarilgan oilalar to‘g‘risida taqdim etilgan ma’lumotlarni tuman (shahar) �okimligining moliya bo‘limi, Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish bo‘limi va mutasaddi hamda homiy tashkilotlar tomonidan tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limiga taqdim etilgan ma’lumotlar bilan solishtirish orqali aniqlanadi

Tuman (shahar) moliya bo‘limi, iqtisodiy taraqqiyot
va kambag‘allikni qisqartirish bo‘limi,

fuqarolar yig‘ini

2.

Fuqarolarga tadbirkorlik faoliyatini tashkil etish va kreditlar ajratilishiga ko‘maklashish

Fuqarolar yig‘ini tomonidan (tadbirkorlik subyektining (fuqarolar yig‘ini xodimlari yordamida tadbirkorlik faoliyatini boshlagan fuqaroning) ma’lumotlari) taqdim etilgan ma’lumotga tuman (shahar) Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi tomonidan tadbirkorlik subyektlarini davlat ro‘yxatidan o‘tkazish va hisobga qo‘yishning avtomatlashtirilgan tizimi orqali olingan hujjatlarni solishtirish orqali aniqlik kiritiladi;

Fuqarolar yig‘ini tomonidan tadbirkorlik faoliyati uchun berilgan tavsiyanomalar hamda shu asosda tijorat banklari tomonidan ajratilgan kreditlar to‘g‘risidagi ma’lumot tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi tomonidan tijorat banklari tomonidan ajratilgan kreditlar to‘g‘risida taqdim etilgan ma’lumotga taqqoslash orqali aniqlanadi (zarur hollarda joyiga chiqib o‘rganiladi)

Davlat xizmatlari agentligining tuman (shahar) davlat xizmatlari markazlari, tijorat banklari tuman (shahar) filiallari,

fuqarolar yig‘ini

3.

Aholi bandligini ta’minlashga va rasmiylashtirishga ko‘maklashish natijadorligi

Fuqarolarning yangi yoki mavjud ish o‘rinlariga joylashtirilganligi bo‘yicha fuqarolar yig‘ini tomonidan berilgan ma’lumot tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi tomonidan ish beruvchi tomonidan berilgan yozma ma’lumot hamda ish beruvchi, ishga joylashgan shaxs va fuqarolar yig‘ini tomonidan tuzilgan dalolatnomaga taqqoslash orqali aniqlanadi;

fuqarolar yig‘ini tomonidan uning hududidagi korxona va tashkilotlarda norasmiy ravishda ishlayotgan fuqarolarning mehnat munosabatlarini fuqarolar yig‘ini xodimlari yordamida rasmiylashtirishga ko‘maklashish tuman (shahar) aholi bandligiga ko‘maklashish markazi hamda tuman (shahar) davlat soliq inspeksiyasining tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limiga rasman taqdim etilgan ma’lumotlar bilan solishtirish orqali aniqlanadi;

dehqon xo‘jaligi, tomorqa erida band bo‘lgan yoki qoramol boqayotgan yoxud parranda parvarishlayotgan jismoniy shaxslarni belgilangan tartibda rasmiylashtirishga ko‘maklashilganligi fuqarolar yig‘ini tomonidan amalga oshirilgan ishlar (o‘tkazilgan suhbat va yig‘ilishlar, olib borilgan targ‘ibot-tashviqot va tushuntirish ishlari hamda ularning natijasi sifatida) tadbirkorlik bilan shug‘ullanuvchi fuqarolarning soliq to‘lovchi sifatida ro‘yxatdan o‘tganligi to‘g‘risida soliq idorasi va aholi bandligiga ko‘maklashish markazining tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limiga taqdim etgan ma’lumot bilan solishtirish orqali aniqlanadi;

yuridik shaxs tashkil etmagan holda oilaviy tadbirkorlik shaklida (yakka tartibdagi tadbirkor) faoliyatini amalga oshiruvchi fuqarolar va ularning davlat ro‘yxatiga olish to‘g‘risida guvohnomada ko‘rsatilgan oila a’zolarini belgilangan tartibda rasmiylashtirishga ko‘maklashganligi fuqarolar yig‘ini tomonidan berilgan ma’lumotlarni, davlat soliq inspeksiyasi tomonidan va aholi bandligiga ko‘maklashish markazining tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limiga rasman taqdim etilgan ma’lumotlar bilan solishtirish orqali aniqlanadi;

Tuman (shahar) aholi bandligiga ko‘maklashish markazi,

tuman (shahar) davlat soliq inspeksiyasi,

fuqarolar yig‘ini

4.

Oilaviy ajralishlarning oldini olish darajasi

fuqarolik holati dalolatnomalarini qayd etish organlari tomonidan rasmiylashtirilgan nikohdan ajralganlik haqidagi dalolatnomalari bo‘yicha (sud tomonidan bedarak yo‘qolgan, muomalaga layoqatsiz deb topilgan, sodir qilgan jinoyati uchun uch yildan kam bo‘lmagan muddatga ozodlikdan mahrum qilinganligi sababli qayd etilgan ajralganlik holatlari bundan mustasno) fuqarolar yig‘inining oilaviy qadriyatlarni mustahkamlash komissiyasi tomonidan amalga oshirilgan ishlar (o‘tkazilgan suhbatlar, yig‘ilishlar va hokazo sa’y-harakatlar) yuzasidan tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limiga taqdim etilgan ma’lumotlar bilan solishtirish orqali aniqlanadi

tuman (shahar) fuqarolik holati dalolatnomalarini qayd etish organi,

fuqarolar yig‘ini

5.

Notinch va muammoli oilalardagi ijtimoiy-ma’naviy muhitni sog‘lomlashtirish holati

oila a’zolari, qarindoshlar yoki qo‘ni-qo‘shnilar o‘rtasida muntazam ravishda nizoli holatlar mavjud bo‘lgan oilalar, farzand tarbiyasiga salbiy ta’sir ko‘rsatayotgan ota-onalar, ichki ishlar organlari, sog‘liqni saqlash muassasalari va fuqarolar yig‘inlari hisobida turuvchi shaxslar oilalari va boshqa muammoli oilalardagi muhitni sog‘lomlashtirish borasida fuqarolar yig‘inlarining amalga oshirgan chora-tadbirlar (targ‘ibot tadbirlari, amaliy yordamlari kabilar)ning natijalari haqidagi hisobotlari tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi, tibbiyot birlashmasi va ichki ishlar bo‘limining ma’lumotlari bilan taqqoslash orqali aniqlanadi

tuman (shahar) ichki ishlar bo‘limi,

tuman (shahar) tibbiyot birlashmasi,

fuqarolar yig‘ini

6.

Sodir etilgan jinoyatlarning kamayishi va oldi olingan

jinoyatlar holati

hududida oldingi yillarda sodir etilgan jinoyatlarning takror sodir etilishini barvaqt oldini olishga hamda jinoyat sodir etishga imkon beruvchi omillarni bartaraf etishga qaratilgan ishlar (shu jumladan, video-kuzatuv kameralari, tungi yoritish chiroqlari, uylar, shu jumladan ko‘p qavatli uylar podyezdlarining temir eshiklar va kodli qulflar bilan jihozlanganligi, tungi patrulliklar va “jamoatchilik nazorati maskanlari”ning samarali faoliyat ko‘rsatayotganligi kabilar)ning amalga oshirilayotganligi, huquq-tartibot organlari bilan hamkorlikdagi ta’sirchan chora-tadbirlar va targ‘ibot ishlari, shuningdek hisobot davrida sodir etilgan jinoyatlar haqida taqdim etilgan ma’lumotlar tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi tomonidan ichki ishlar bo‘limining rasmiy hisobotlari bilan taqqoslash orqali aniqlanadi

tuman (shahar) ichki ishlar bo‘limi,

fuqarolar yig‘ini

7.

O‘zini o‘zi o‘ldirishga suiqasd qilish holatlari

hududda sodir etilgan o‘zini o‘zi o‘ldirishga suiqasd qilish holatlari bo‘yicha fuqarolar yig‘ini tomonidan berilgan ma’lumotlar tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi tomonidan prokuratura organining ma’lumotlari bilan taqqoslash orqali aniqlanadi

tuman (shahar) prokuraturasi,

fuqarolar yig‘ini

8.

Aholi o‘rtasida sog‘lom turmush tarzini qaror toptirishga qaratilgan chora-tadbirlar natijadorligi

aholi keng qatlamlarining jismoniy tarbiya va ommaviy sportga jalb etil�anligi, turli yoshdagi fuqarolarning, ayniqsa nuroniy otaxon va onaxonlar tomonidan shaxsiy namuna sifatida piyoda yurishning ommalashtirilganligi, sog‘lom turmush tarzining asosi sifatida sog‘lom ovqatlanish madaniyatini ahamiyatini aholiga keng tushuntirish ishlarini tizimli tashkil etilganligi, sport musobaqalarining muntazam o‘tkazilayotganligi, hududda mini sport maydonchalarining mavjudligi haqida fuqarolar yig‘ini taqdim etgan hisobotlar va foto-albomlarni tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi tomonidan o‘rganish va tahlil qilish orqali aniqlanadi (zarur hollarda joylarga chiqib o‘rganiladi)

tuman (shahar) tibbiyot birlashmasi,

fuqarolar yig‘ini

9.

Tomorqa yer uchastkalaridan unumli foydalanish

aholi xonadonlarining tomorqa yer uchastkalaridan unumli foydalanish, mahallani “Bir mahalla-bir mahsulot” tamoyili asosida bir xil turdagi maxsulotlarni yetishtirishga ixtisoslashtirish va ko‘p qavatli uylarning atrofidagi yer maydonlarini obodonlashtirish borasida fuqarolar yig‘ini tomonidan amalga oshirilgan ishlar (o‘tkazilgan suhbatlar va yig‘ilishlar, olib borilgan targ‘ibot-tashviqot va tushuntirish ishlari, tayyorlangan foto-albomlar va hokazo tasdiqlovchi hujjatlar) bo‘yicha tayyorlangan ma’lumotlari tegishli qismlari tuman fermer, dehqon xo‘jaliklari va tomorqa yer egalari kengashi tomonidan tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘ll�b-quvvatlash bo‘limiga taqdim etilgan ma’lumotlar bilan solishtirma-tahlil qilish (zarur hollarda joylarga chiqib o‘rganiladi) orqali aniqlanadi

tuman fermer, dehqon xo‘jaliklari va

tomorqa yer egalari kengashi,

fuqarolar yig‘ini

10.

Hududni obodonlashtirish va ko‘kalamzorlashtirish

mahalla faollari va aholi tomonidan hashar yo‘li bilan ekilgan daraxt ko‘chatlari (tuman (shahar) obodonlashtirish bo‘limlari tomonidan olib borilgan obodonlashtirish ishlari, o‘tqazilgan daraxt ko‘chatlari bundan mustasno) bo‘yicha fuqarolar yig‘ini tomonidan taqdim etilgan hisobotlar (mahalla hududida hashar, obodonlashtirish va ko‘kalamzorlashtirish ishlarini o‘tkazish yuzasidan fuqarolar yig‘inining Ekologiya va atrof-muhitni muhofaza qilish, obodonlashtirish va ko‘kalamzorlashtirish bo‘yicha komissiyasining qarori va uning ijrosi bo‘yicha foto-albom, ekilgan daraxt ko‘chatlari bo‘yicha tuzilgan dalolatnomalar va boshqa tasdiqlovchi hujjatlar) tuman (shahar) uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish bo‘limi tomonidan mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limiga taqdim etilgan ma’lumotlar bilan taqqoslash orqali aniqlanadi (zarur hollarda joylarga chiqib o‘rganiladi);

tuman (shahar) uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish bo‘limi, fuqarolar yig‘ini

11.

Hudud hamda aholi muammolarining sektorlarlarga, mutasaddi idora va tashkilotlarga taqdim etilganligi hamda ular tomonidan muammolarning hal qilinganligi darajasi

aholi muammolarini aniqlash va hal etish bo‘yicha “mahalla sektor — Xalq qabulxonasi — mahalla” prinsipi asosida hamkorlik tizimi joriy etilganligi va uning samaradorligi, aniqlangan muammolarning bartaraf etilishi ustidan ta’sirchan jamoatchilik nazoratining o‘rnatilganligi natijalari haqida fuqarolar yig‘ini taqdim etgan hisobotlarni tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi tomonidan o‘rganish, shuningdek yig‘in a’zolarining mutasaddi tashkilot va idoralarga qilgan murojaatlarini tahlil qilish orqali aniqlanadi (zarur hollarda joylarga chiqib o‘rganiladi)

fuqarolar yig‘ini

Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

Bosqichlar

Mas’ullar

Chora-tadbirlar

Muddatlar


1-bosqich

Fuqarolar yig‘inlari raislari, davlat organlari va tashkilotlar

Fuqarolar yig‘inlari tomonidan amalga oshirilgan ishlar yuzasidan ushbu Nizomga 1-ilovada keltirilgan ko‘rsatkichlar bo‘yicha baholanayotgan joriy yarim yillik va o‘tgan oxirgi yarim yillik (misol uchun, joriy ikkinchi yarim yillik baholanayotganda, joriy yilning o‘tgan birinchi yarmi bilan solishtiriladi) davomidagi ma’lumotlar fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari hamda tegishli davlat va nodavlat notijorat tashkilotlari tomonidan tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limiga taqdim etadi.

Har yili, I yarim yillik natijasi bo‘yicha 20-iyulga qadar va II yarim yillik natijasi bo‘yicha kelgusi yilning 20-yanvariga qadar


2-bosqich

Tuman (shahar) mahalla
va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi

Taqdim etilgan hisobotlar va ma’lumotlar tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi tomonidan tahlil qilinib, fuqarolar yig‘inlari faoliyatining samaradorlik darajasi reyting tizimida baholanadi.

Har yili I yarim yillik natijasi bo‘yicha 1-avgustga qadar va II yarim yillik natijasi bo‘yicha kelgusi yilning 1-fevraliga qadar


3-bosqich

Tuman (shahar) mahalla
va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi,

Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligi hududiy boshqarmalari

Fuqarolar yig‘inlari faoliyati baholash natijalari tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limlarining tegishli buyrug‘i bilan tasdiqlanadi hamda natijasi tegishincha Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklariga va O‘zbekiston Respublikasi mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligi hududiy boshqarmalariga, boshqarmalar Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligiga taqdim etadi.

Har yili, I yarim yillik natijasi bo‘yicha 1-avgustga qadar va II yarim yillik natijasi bo‘yicha kelgusi yilning 1-fevraliga qadar


4-bosqich

Tuman (shahar) mahalla
va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi

Reyting baholash natijalari bo‘yicha “namunali” deb topilgan fuqarolar yig‘inlarining xodimlari (fuqarolar yig‘ini raisi va uning o‘rinbosarlari, oil� va xotin-qizlar masalalari bo‘yicha mutaxassis) va jamoatchilik asosida faoliyat yuritayotgan shaxslar(fuqarolar yig‘ini raisining yoshlar masalalari bo‘yicha hamda keksa va faxriylar bo‘yicha maslahatchilari)ni moddiy rag‘batlantirish yuzasidan tuman (shahar) hokimligiga ko‘rib chiqilishi majburiy bo‘lgan taklif kiritadi.

Har yili, I yarim yillik natijasi bo‘yicha 15-avgustga qadar va

II yarim yillik natijasi bo‘yicha kelgusi yilning 15-fevraliga qadar


5-bosqich

Tumanlar (shaharlar) hokimliklar�

Reyting baholash natijalari bo‘yicha “namunali” deb topilgan fuqarolar yig‘inlari xodimlari va jamoatchilik asosida faoliyat yuritayotgan shaxslar tumanlar (shaharlar) hokimliklari tomonidan moddiy rag‘batlantiriladi.

Har yili, I yarim yillik natijasi bo‘yicha 30-avgustga qadar hamda II yarim yillik natijasi bo‘yicha kelgusi yilning 30-martga qadar


6-bosqich

Mahalla va oilani

qo‘llab-quvvatlash vazirligining

hududiy boshqarmalari

Reyting baholashning yil yakuni bo‘yicha “namunali” deb topilgan fuqarolar yig‘inlari orasidan eng yuqori ball to‘plagan fuqarolar yig‘ini xodimlari va jamoatchilik asosida faoliyat yuritayotgan shaxslarga oid hujjatlar O‘zbekiston Respublikasi Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligiga rag‘batlantirish uchun taqdim etadi.

Har yili 1-martga
qadar


7-bosqich

Mahalla va oilani

qo‘llab-quvvatlash vazirligi

Tavsiya etilgan 14 ta fuqarolar yig‘inlari xodimlari va jamoatchilik asosida faoliyat yuritayotgan shaxslarni faxriy yorliq va qimmatbaho sovg‘alar bilan taqdirlaydi.

Ushbu fuqarolar yig‘inlarining xodimlari va jamoatchilik asosida faoliyat yuritayotgan shaxslar erishgan natijalari uchun davlat mukofotlari hamda tegishincha “Mahalla iftixori”, “Mehnat faxriysi” va “Mo‘’tabar ayol” ko‘krak nishonlari bilan taqdirlash uchun belgilangan tartibda tavsiya etiladi.

Har yili “22-mart — Mahalla tizimi xodimlari kuni” bayrami
arafasida


8-bosqich

Mahalla va oilani

qo‘llab-quvvatlash vazirligi va uning hududiy bo‘linmalari

Reyting baholash yakunlari bo‘yicha “namunali” deb topilgan fuqarolar yig‘inlarining ijobiy ish tajribalari boshqa fuqarolar yig‘inlari o‘rtasida ommalashtiriladi.

Har yili, baholash jarayonidan so‘ng


9-bosqich

Sektor rahbari va tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi

Faoliyati “yaxshi”, “qoniqarli” va “qoniqarsiz” deb topilgan fuqarolar yig‘inlarining faoliyatidagi muammolarni bartaraf etish bo‘yicha uch oy muddatga mo‘ljallangan manzilli dastur ishlab chiqadi.

Yilning har choragi
oxirgi oyining
30 sanasiga qadar


10-bosqich

Hududiy hokimliklar,

mahalla
va oilani

qo‘llab-quvvatlash vazirligining

hududiy

bo‘linmalari

Faoliyati “yaxshi”, “qoniqarli” va “qoniqarsiz” deb topilgan fuqarolar yig‘inlari faoliyatidagi muammolarni bartaraf etish bo‘yicha qabul qilingan manzilli dasturlarning ijrosi:

kelishuv asosida O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining tuman (shahar) Xalq qabulxonasi rahbari tuman (shahar) hokimi va taalluqli sektor rahbari ishtirokida tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limida;

tuman (shahar) xalq deputatlari Kengashi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Jo‘qorg‘i Kengesi, viloyatlar va Toshkent shahar xalq deputatlari Kengashida muhokama qilinadi.

Yilning har choragida


11-bosqich

Sektorlar rahbarlari,

tuman (shahar) mahalla
va oilani
qo‘llab-quvvatlash bo‘limi,

fuqarolar yig‘inlari

Reyting baholash natijalariga ko‘ra, faoliyati “qoniqarsiz” deb �opilgan va yuklatilgan vazifalarni lozim darajada bajarmayotgan xodimlar va jamoatchilik asosida faoliyat yurituvchi shaxslar (komissiya raislari va faollar)ning faoliyati fuqarolar yig‘inida (fuqarolar vakillarining yig‘ilishida) muhokama qilinib, tegishli choralar ko‘rish bo‘yicha qaror qabul qiladi.

Har yili,

I yarim yillik natijasi bo‘yicha 15-avgustga qadar va
II yarim yillik natijasi bo‘yicha kelgusi yilning 15-fevraliga qadar

Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Fuqarolar yig‘inlarining geografik joylashuvi

Baholash mezoni

Dinamika darajasi

(D = K(joriy yil iyun) — K(o‘tgan yil dekabr))

Yakuniy natija

I. Ehtiyojmand va kambag‘al oilalarni aniqlash

1.

Shaharda joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 2” gacha

“7” ball

qoniqarli

“- 2” va undan past

“8,5” ball

yaxshi

bunday oilalar mavjud emas

“9,5” ball

namunali

2.

Tuman markazida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 2” gacha

“7” ball

qoniqarli

“- 2” va undan past

“8,5” ball

yaxshi

bunday oilalar mavjud emas

“9,5” ball

namunali

3.

Tuman markazigacha 30 km bo‘lgan masofada joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 2” gacha

“7,5” ball

qoniqarli

“- 2” va undan past

“9” ball

yaxshi

bunday oilalar m�vjud emas

“10” ball

namunali

4.

Tuman markazidan 30 km va undan olis masofada, tog‘li va cho‘l hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 2” gacha

“8” ball

qoniqarli

“- 2” va undan past

“9” ball

yaxshi

bunday oilalar mavjud emas

“10” ball

namunali

5.

Chegara (yoki anklav) hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 2” gacha

“8” ball

qoniqarli

“- 2” va undan past

“9” ball

yaxshi

bunday oilalar mavjud emas

“10,5” ball

namunali

II. Fuqarolarga tadbirkorlik faoliyatini tashkil etish va kreditlar ajratilishiga ko‘maklashish

1.

Shaharda joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “5” gacha

“5” ball

qoniqarli

“5” dan “15” gacha

“7” ball

yaxshi

“15” va undan yuqori

“8” ball

namunali

2.

Tuman markazida �oylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “5” gacha

“5,5” ball

qoniqarli

“5” dan “15” gacha

“7,5” ball

yaxshi

“15” va undan yuqori

“8,5” ball

namunali

3.

Tuman markazigacha 30 km bo‘lgan masofada joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “5” gacha

“7” ball

qoniqarli

“5” dan “15” gacha

“8” ball

yaxshi

“15” va undan yuqori

“9,5” ball

namunali

4.

Tuman markazidan 30 km va undan olis masofada, tog‘li va cho‘l hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “5” gacha

“7” ball

qoniqarli

“5” dan “15” gacha

“8” ball

yaxshi

“15” va undan yuqori

“9” ball

namunali

5.

Chegara (yoki anklav) hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “5” gacha

“7” ball

qoniqarli

“5” dan “15” gacha

“8” ball

yaxshi

“15” va undan yuqori

“9,5” ball

namunali

III. Aholi bandligini ta’minlashga va rasmiylashtirishga ko‘maklashish

1.

Shaharda joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “0,2” gacha

“5,5” ball

qoniqarli

“0,2” dan “0,5” gacha

“7” ball

yaxshi

“0,5” va undan yuqori

“8,5” ball

namunali

2.

Tuman markazida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “0,2” gacha

“6” ball

qoniqarli

“0,2” dan “0,5” gacha

“7,5” ball

yaxshi

“0,5” va undan yuqori

“8,5” ball

namunali

3.

Tuman markazigacha 30 km bo‘lgan masofada joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “0,2” gacha

“6,5” ball

qoniqarli

“0,2” dan “0,5” gacha

“7,5” ball

yaxshi

“0,5” va undan yuqori

“9” ball

namunali

4.

Tuman markazidan 30 km va undan olis masofada, tog‘li va cho‘l hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “0,2” gacha

“7” ball

qoniqarli

“0,2” dan “0,5” gacha

“7,5” ball

yaxshi

“0,5” va undan yuqori

“9” ball

namunali

5.

Chegara (yoki anklav) hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “0,2” gacha

“7” ball

qoniqarli

“0,2” dan “0,5” gacha

“8” ball

yaxshi

“0,5” va undan yuqori

“9,5” ball

namunali

IV. Oilaviy ajralishlarning oldini olish

1.

Shaharda joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “ - 1,5” gacha

“8,5” ball

qoniqarli

“- 1,5” va undan past

“10” ball

yaxshi

ajrim qayd etilmagan

“11” ball

namunali

2.

Tuman markazida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “ - 1,5” gacha

“7,5” ball

qoniqarli

“- 1,5” va undan past

“9” ball

yaxshi

ajrim qayd etilmagan

“10,5” ball

namunali

3.

Tuman markazigacha 30 km bo‘lgan masofada joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “ - 1,5” gacha

“7” ball

qoniqarli

“- 1,5” va undan past

“8,5” ball

yaxshi

ajrim qayd etilmagan

“10” ball

namunali

4.

Tuman markazidan 30 km va undan olis masofada, tog‘li va cho‘l hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “ - 1,5” gacha

“7” ball

qoniqarli

“- 1,5” va undan past

“8” ball

yaxshi

ajrim qayd etilmagan

“9,5” ball

namunali

5.

Chegara (yoki anklav) hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “ - 1,5” gacha

“6” ball

qoniqarli

“- 1,5” va undan past

“7,5” ball

yaxshi

ajrim qayd etilmagan

“8,5” ball

namunali

V. Notinch va muammoli oilalardagi ijtimoiy-ma’naviy muhitni sog‘lomlashtirish

1.

Shaharda joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 2” gacha

“8” ball

qoniqarli

“- 2” va undan past

“9” ball

yaxshi

bunday oilalar mavjud emas

“11” ball

namunali

2.

Tuman markazida joylashgan fu�arolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 2” gacha

“7,5” ball

qoniqarli

“- 2” va undan past

“8,5” ball

yaxshi

bunday oilalar mavjud emas

“10,5” ball

namunali

3.

Tuman markazigacha 30 km bo‘lgan masofada joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 2” gacha

“7” ball

qoniqarli

“- 2” va undan past

“8” ball

yaxshi

bunday oilalar mavjud emas

“9,5” ball

namunali

4.

Tuman markazidan 30 km va undan olis masofada, tog‘li va cho‘l hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 2” gacha

“6,5” ball

qoniqarli

“- 2” va undan past

“8” ball

yaxshi

bunday oilalar mavjud emas

“9,5” ball

namunali

5.

Chegara (yoki anklav) hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 2” gacha

“6” ball

qoniqarli

“- 2” va undan past

“7” ball

yaxshi

bunday oilalar mavjud emas

“9” ball

namunali

VI. Sodir etilgan jinoyatlarning kamayishi va oldi olingan jinoyatlar

1.

Shaharda joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 4” gacha

“8,5” ball

qoniqarli

“- 4” va undan past

“9,5” ball

yaxshi

jinoyat sodir etilmagan

“11” ball

namunali

2.

Tuman markazida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 4” gacha

“8” ball

qoniqarli

“- 4” va undan past

“9” ball

yaxshi

jinoyat sodir etilmagan

“10,5” ball

namunali

3.

Tuman markazigacha 30 km bo‘lgan masofada joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 4” gacha

“7” ball

qoniqarli

“- 4” va undan past

“8,5” ball

yaxshi

jinoyat sodir etilmagan

“10” ball

namunali

4.

Tuman markazidan 30 km va undan olis masofada, tog‘li va cho‘l hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 4” gacha

“6,5” ball

qoniqarli

“- 4” va undan past

“8” ball

yaxshi

jinoyat sodir etilmagan

“9,5” ball

namunali

5.

Chegara (yoki anklav) hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 4” gacha

“6” ball

qoniqarli

“- 4” va undan past

“7,5” ball

yaxshi

jinoyat sodir etilmagan

“8,5” ball

namunali

VII. O‘zini o‘zi o‘ldirishga suiqasd qilish holatlari (ularga yo‘l qo‘yilmaganligi)

1.

Shaharda joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 0,3” gacha

“7,5” ball

qoniqarli

“- 0,3” va undan past

“8,5” ball

yaxshi

bu holat qayd etilmagan

“10” ball

namunali

2.

Tuman markazida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 0,3” gacha

“7” ball

qoniqarli

“- 0,3” va undan past

“8” ball

yaxshi

bu holat qayd etilmagan

“9,5” ball

namunali

3.

Tuman markazigacha 30 km bo‘lgan masofada joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 0,3” gacha

“5,5” ball

qoniqarli

“- 0,3” va undan past

“7” ball

yaxshi

bu holat qayd etilmagan

“8,5” ball

namunali

4.

Tuman markazidan 30 km va undan olis masofada, tog‘li va cho‘l hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 0,3” gacha

“5” ball

qoniqarli

“- 0,3” va undan past

“6,5” ball

yaxshi

bu holat qayd etilmagan

“7,5” ball

namunali

5.

Chegara (yoki anklav) hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan yuqori

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “- 0,3” gacha

“4,5” ball

qoniqarli

“- 0,3” va undan past

“6” ball

yaxshi

bu holat qayd etilmagan

“7” ball

namunali

VIII. Aholi o‘rtasida sog‘lom turmush tarzini qaror toptirish

1.

Shaharda joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “10” gacha

“4,5” ball

qoniqarli

“10” dan “30” gacha

“5,5” ball

yaxshi

“30” va undan yuqori

“7,5” ball

namunali

2.

Tuman markazidajoylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “10” gacha

“5” ball

qoniqarli

“10” dan “30” gacha

“6” ball

yaxshi

“30” va undan yuqori

“8� ball

namunali

3.

Tuman markazigacha 30 km bo‘lgan masofada joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “10” gacha

“5” ball

qoniqarli

“10” dan “30” gacha

“6,5” ball

yaxshi

“30” va undan yuqori

“8,5” ball

namunali

4.

Tuman markazidan 30 km va undan olis masofada, tog‘li va cho‘l hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “10” gacha

“5” ball

qoniqarli

“10” dan “30” gacha

“6,5” ball

yaxshi

“30” va undan yuqori

“9” ball

namunali

5.

Chegara (yoki anklav) hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “10” gacha

“5,5” ball

qoniqarli

“10” dan “30” gacha

“7” ball

yaxshi

“30” va undan yuqori

“9” ball

namunali

IX. Tomorqa yer uchastkalaridan unumli foydalanish

1.

Shaharda joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “1,5” gacha

“4,5” ball

qoniqarli

“1,5” dan “5” gacha

“5,5” ball

yaxshi

“5” va undan yuqori

“7” ball

namunali

2.

Tuman markazida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “1,5” gacha

“5” ball

qoniqarli

“1,5” dan “5” gacha

“6” ball

yaxshi

“5” va undan yuqori

“7,5” ball

namunali

3.

Tuman markazigacha 30 km bo‘lgan masofada joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “1,5” gacha

“5,5” ball

qoniqarli

“1,5” dan “5” gacha

“6,5” ball

yaxshi

“5” va undan yuqori

“7,5” ball

namunali

4.

Tuman markazidan 30 km va undan olis masofada, tog‘li va cho‘l hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “1,5” gacha

“5,5” ball

qoniqarli

“1,5” dan “5” gacha

“7” ball

yaxshi

“5” va undan yuqori

“8,5” ball

namunali

5.

Chegara (yoki anklav) hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “1,5” gacha

“6” ball

qoniqarli

“1,5” dan “5” gacha

“7,5” ball

yaxshi

“5” va undan yuqori

“9” ball

namunali

X. Hududni obodonlashtirish va ko‘kalamzorlashtirish

1.

Shaharda joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “10” gacha

“4,5” ball

qoniqarli

“10” dan “30” gacha

“5,5” ball

yaxshi

“30” va undan yuqori

“7” ball

namunali

2.

Tuman markazida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “10” gacha

“5” ball

qoniqarli

“10” dan “30” gacha

“6” ball

yaxshi

“30” va undan yuqori

“7,5” ball

namunali

3.

Tuman markazigacha 30 km bo‘lgan masofada joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “10” gacha

“5,5” ball

qoniqarli

“10” dan “30” gacha

“6,5” ball

yaxshi

“30” �a undan yuqori

“7,5” ball

namunali

4.

Tuman markazidan 30 km va undan olis masofada, tog‘li va cho‘l hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “10” gacha

“5,5” ball

qoniqarli

“10” dan “30” gacha

“7” ball

yaxshi

“30” va undan yuqori

“8,5” ball

namunali

5.

Chegara (yoki anklav) hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “10” gacha

“6,5” ball

qoniqarli

“10” dan “30” gacha

“7,5” ball

yaxshi

XI. Hududdagi hamda aholi muammolarini sektorlarlarga, mutasaddi idora va tashkilotlarga taqdim etish hamda ular tomonidan muammolarni hal etish

1.

Shaharda joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “20” gacha

“7” ball

qoniqarli

“20” dan “40” gacha

“8,5” ball

yaxshi

“40” va undan yuqori

“9,5” ball

namunali

2.

Tuman markazida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “20” gacha

“7” ball

qoniqarli

“20” dan “40” gacha

“8,5” ball

yaxshi

“40” va undan yuqori

“9,5” ball

namunali

3.

Tuman markazigacha 30 km bo‘lgan masofada joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “20” gacha

“7” ball

qoniqarli

“20” dan “40” gacha

“8,5” ball

yaxshi

“40” va undan yuqori

“10” ball

namunali

4.

Tuman markazidan 30 km va undan olis masofada, tog‘li va cho‘l hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “20” gacha

“7,5” ball

qoniqarli

“20” dan “40” gacha

“9” ball

yaxshi

“40” va undan yuqori

“10” ball

namunali

5.

Chegara (yoki anklav) hududida joylashgan fuqarolar yig‘inlari

“0” va undan past

“0” ball

qoniqarsiz

“0” dan “20” gacha

“8” ball

qoniqarli

“20” dan “40” gacha

“9,5” ball

yaxshi

“40” va undan yuqori

“10,5” ball

namunali

Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
9. Tomorqa yer uchastkalaridan unumli foydalanish ko‘rsatkichini hisoblashda sarhisob qilinayotgan yarim yillikda tomorqa yer uchastkasidan unumli foydalanayotgan aholi xonadonlarining soni va ko‘p kvartirali uylar atrofidagi obodonlashtirilgan yer maydonlari sonini* qo‘shish orqali aniqlanadi hamda mahallada hududda tomorqa yer uchastkasiga ega bo‘lgan xonadonlar va ko‘p kvartirali uylarning atrofidagi yer maydonlari soni** yig‘indisidan hosil bo‘lgan raqamga bo‘linadi va 100 birlikka ko‘paytirilgan holda samaradorlik koeffitsiyenti (K) aniqlanadi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
12. “Fuqarolar yig‘inlari faoliyati samaradorligini baholashning reyting tizimi to‘g‘risida”gi Nizomning 3-ilovasidagi metodikada keltirilgan “tuman markazida”, “tuman markazigacha 30 km bo‘lgan masofada”, “tuman markazidan 30 km va undan olis masofada, tog‘li va cho‘l hududida”, “chegara (yoki anklav) hududida” joylashgan fuqarolar yig‘inlari va profilaktika (katta) inspektorlarining faoliyati samaradorligini reyting baholashga oid asosiy ko‘rsatkichlarni hisoblash mexanizmi ham ushbu tartibda amalga oshiriladi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

_____________ tumani (shahri)dagi “___________” mahalla fuqarolar yig‘ini faoliyatini reyting baholash natijalari to‘g‘risida

BAYoNNOMA

20_____ yil “___” ___________

___________ tumani (shahri)

______________ tumani (shahri) ____-sektor (__________________ hududi), _____-geografik hududda joylashgan “_____________” mahalla fuqarolar yig‘inining 20____ yil _____-yarim yillik faoliyati mutasaddi idora va tashkilotlardan hamda mazkur fuqarolar yig‘ini tomonidan taqdim etilgan ma’lumot va hisobotlarni umumlashtirish, tahlil qilish, joyiga chiqib o‘rganish va asoslantirish yo‘li bilan baholandi hamda uning reytingi aniqlandi.

I. Fuqarolar yig‘inining 20____ yil ___ -yarim yil holatiga demografik ko‘rsatkichi:

Aholi soni______ nafar
Oilalar soni______ ta

II. Reyting natijalari bo‘yicha:

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 20____ yil “____” _________dagi ___-sonli qarori bilan tasdiqlangan Nizomda belgilangan 11 ta ko‘rsatkich asosida baholanganda, “_________” fuqarolar yig‘inining faoliyati quyidagi natijalarni aks ettirdi:

1.

Ehtiyojmand va kambag‘al oilalarni aniqlash

______ ball

2.

Fuqarolarga tadbirkorlik faoliyatini tashkil etish va kreditlar ajratilishiga ko‘maklashish

______ ball

3.

Aholi bandligini ta’minlashga va rasmiylashtirishga ko‘maklashish

______ ball

4.

Oilaviy ajralishlarning oldini olish

______ ball

5.

Notinch va muammoli oilalardagi ijtimoiy-ma’naviy muhitni sog‘lomlashtirish

______ ball

6.

Sodir etilgan jinoyatlarning kamayishi va oldi olingan jinoyatlar

______ ball

7.

O‘zini o‘zi o‘ldirishga suiqasd qilish holatlari (ularga yo‘l qo‘yilmaganligi)

______ ball

8.

Aholi o‘rtasida sog‘lom turmush tarzini qaror toptirishga qaratilgan chora-tadbirlar natijadorligi

______ ball

9.

Tomorqa yer uchastkalaridan unumli foydalanish

______ ball

10.

Hududni obodonlashtirish va ko‘kalamzorlashtirish

______ ball

11.

Aholi muammolarini mutasaddilarga taqdim etish va ularni hal etish

______ ball

JAMI BALL:

______ ball

Baholash mezonlari asosida to‘plangan ballar yig‘indisiga ko‘ra “_____________” fuqarolar yig‘inining 20____ yil ____-yarim yillik faoliyati “________________” deb topildi.

Tuman (shahar) hokimi o‘rinbosari — mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi boshlig‘i
FIO, imzo____

Tuman (shahar) Xalq qabulxonasi
mudiri

FIO, imzo____

Tuman (shahar) IIB boshlig‘i,
3-sektor rahbari

FIO, imzo____

Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

_____________________ tumani (shahri)dagi fuqarolar yig‘inlari
faoliyatini reyting baholash natijalari to‘g‘risidagi
BAYoNNOMA

20____ yil “___” ___________

_______________ tumani (shahri)

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil “___” _______ dagi ___-sonli qarori bilan tasdiqlangan Nizom asosida ___________ tumani (shahri)dagi fuqarolar yig‘inlarining 20___ yil ___-yarim yillik faoliyati mutasaddi idora va tashkilotlardan hamda fuqarolar yig‘inlari tomonidan taqdim etilgan ma’lumot va hisobotlarni umumlashtirish, tahlil qilish, joyiga chiqib o‘rganish va asoslantirish yo‘li bilan baholandi hamda ularning reytingi aniqlandi.

I. Tuman (shahar) bo‘yicha umumiy ko‘rsatkichlar:
Fuqarolar yig‘inlari jami soni_________ ta
Aholi soni_________ nafar
Oilalar soni_________ ta
II. Reyting natijalari bo‘yicha:

20_______ yil _____ ___________da tuman (shahar)dagi fuqarolar yig‘inlarining sektorlar kesimidagi ___-yarim yillik faoliyatini reyting baholash natijalari quyidagilarni tashkil etdi:

Sektorlar

MFY

“namunali”

“yaxshi”

“qoniqarli”

“qoniqarsiz”

1-sektor

2-sektor

3-sektor

4-sektor

Tuman (shahar) bo‘yicha jami:

foizda

0 %

0 %

0 %

0 %

III. Belgilangan chora-tadbirlar:

1) baholash mezonlari asosida to‘plangan ballar umumiy yig‘indisiga ko‘ra faoliyati “yaxshi” deb topilgan ____ ta, “qoniqarli” deb topilgan ____ ta va “qoniqarsiz” deb topilgan ____ ta fuqarolar yig‘inida ijtimoiy-ma’naviy muhitni sog‘lomlashtirish hamda mavjud muammolar va kamchiliklarni bartaraf etish bo‘yicha manzilli Dasturlar ishlab chiqilib, ijroga qaratildi.

Ushbu dasturlar ijrosi sektorlar hamda tuman (shahar) mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limlari tomonidan nazoratga olindi;

2) faoliyati “qoniqarli” deb topilgan ____ ta va “qoniqarsiz” deb topilgan ____ ta fuqarolar yig‘ini xodimlari va jamoatchilik asosid� ishlayotgan faollarning ish faoliyati yuzasidan ushbu fuqarolar yig‘inlari kengashlariga taqdimnomalar kiritildi;

3) vakolati doirasidagi muammolarni bartaraf etishda sovuqqonlikka yo‘l qo‘ygan ____ ta mutasaddi tashkilot va idoralar rahbarlariga nisbatan xalq deputatlari tuman (shahar) Kengashiga ____ ta taqdimnomalar kiritildi va muhokamaga qo‘yildi;

4) “namunali” deb topilgan ____ ta fuqarolar yig‘inining ____ nafar xodimlari va jamoatchilik asosida faoliyat yuritayotgan ____ nafar faollari rag‘batlantirildi hamda ularning ish tajribalarini keng ommalashtirish yuzasidan yuzasidan manfaatdor idora va tashkilotlar bilan birgalikda tegishli choralar belgilandi.

Tuman (shahar) hokimi o‘rinbosari — mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi boshlig‘i
FIO, imzo____

Tuman (shahar) Xalq
qabulxonasi mudiri

FIO, imzo____

Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

_____________________ viloyatdagi fuqarolar yig‘inlari
faoliyatini reyting baholash natijalari to‘g‘risidagi
BAYoNNOMA

20____ yil “___” ___________

___________________shahri

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil “___” _______ dagi ___-sonli qarori bilan tasdiqlangan Nizom asosida ___________ viloyatidagi fuqarolar yig‘inlarining 20___ yil ___-yarim yillik faoliyati mutasaddi idora va tashkilotlardan hamda fuqarolar yig‘inlari tomonidan taqdim etilgan ma’lumot va hisobotlarni umumlashtirish, tahlil qilish, joyiga chiqib o‘rganish va asoslantirish yo‘li bilan baholandi hamda ularning reytingi aniqlandi.

I. Viloyat bo‘yicha umumiy ko‘rsatkichlar:
Fuqarolar jamiyig‘inlari soni—_________ ta
Aholi soni— _________ nafar
Oilalar soni— _________ ta
II. Reyting natijalari bo‘yicha:

20_______ yilning ________ ______________ida viloyatdagi fuqarolar yig‘inlarining sektorlar kesimidagi ___-yarim yillik bo‘yicha faoliyatini reyting baholash natijalari quyidagilarni tashkil etdi:

Sektorlar

MFY

“namunali”

“yaxshi”

“qoniqarli”

“qoniqarsiz”

1-sektor

2-sektor

3-sektor

4-sektor

Tuman (shahar) bo‘yicha jami:

foizda

0 %

0 %

0 %

0 %

III. Belgilangan chora-tadbirlar:

1) baholash mezonlari asosida to‘plangan ballar umumiy yig‘indisiga ko‘ra faoliyati “yaxshi” deb topilgan ____ ta, “qoniqarli” deb topilgan ____ ta va “qoniqarsiz” deb topilgan ____ ta fuqarolar yig‘inida ijtimoiy-ma’naviy muhitni sog‘lomlashtirish hamda mavjud muammolar va kamchiliklarni bartaraf etish bo‘yicha ishlab chiqilgan manzilli Dasturlarning ijrosi viloyat hokimligi tomonidan sektorlar rahbarlari hamda mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash boshqarmasi bilan hamkorlikda nazoratga olindi.

Amalga oshirilgan ishlarning monitoringini yuritish, har oy yakuni bo‘yicha Hokimlik soatlarida mas’ul rahbarlarning hisobotini tinglab borish belgilab olindi;

2) faoliyati “qoniqarli” deb topilgan ____ ta va “qoniqarsiz” deb topilgan ____ ta fuqarolar yig‘ini xodimlari va jamoatchilik asosida ishlayotgan faollarning ish faoliyatini yaxshilash, muammolarini bartaraf etish bo‘yicha uslubiy-amaliy yordam ko‘rsatish maqsadida viloyat mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash boshqarmasi va tuman (shahar) bo‘limlari xodimlari, shuningdek mutasaddi idora va tashkilotlarning mutaxassislaridan iborat ishchi guruhlari tuzildi;

3) vakolati doirasidagi muammolarni bartaraf etishda sovuqqonlikka yo‘l qo‘ygan ____ ta mutasaddi tashkilot va idoralar rahbarlarining yuqori turuvchi rahbarlariga belgilangan tartibda taqdimnomalar kiritildi va hamkorlikda muammolarni bartaraf etish yuzasidan amaliy chora-tadbirlar belgilab olindi;

4) “namunali” deb topilgan ____ ta fuqarolar yig‘inining ____ nafar xodimlari va jamoatchilik asosida faoliyat yuritayotgan ____ nafar faollarini viloyat darajasida qo‘shimcha rag‘batlantirish hamda ularning ish tajribalarini keng ommalashtirish yuzasidan mutasaddi idora va tashkilotlar bilan birgalikda tuman (shahar)larda seminarlar o‘tkazish, mahalliy ommaviy axborot vositalarida ko‘rsatuvlar tayyorlash belgilandi.

5) reyting baholash yakunlarini tahlil qilish natijalaridan kelib chiqib, mahalla tizimi xodimlari faoliyatidagi mavjud kamchiliklar va ijobiy yutuqlar, shuningdek ular oldida turgan dolzarb vazifalarga bag‘ishlab har bir tuman (shahar) fuqarolar yig‘inlari xodimlari uchun o‘quv seminarlarini tashkillashtirish rejalashtirildi.

Viloyat hokimi o‘rinbosari — Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash boshqarmasi boshlig‘i
FIO, imzo____

Viloyat Xalq qabulxonasi
mudiri

FIO, imzo____

Keyingi tahrirga qarang.