30.09.2019 yildagi 823-son
Hujjat 05.04.2022 00 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
Oldingi tahrirga qarang.
(21-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qaroriga asosan kiritilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
3. O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining 2-ilovaga muvofiq ayrim qarorlari o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin.
Oldingi tahrirga qarang.
(4-bandning ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(6-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 30-dekabrdagi PQ-4555-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 01.01.2020-y., 07/20/4555/4257-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(8-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 4-apreldagi 153-sonli qarori tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 05.04.2022-y., 09/22/153/0266-son)
o‘quv-tarbiya jarayoniga shaxsiy hissa qo‘shayotgan, o‘z kasbiga sodiq va tashabbuskor, yuqori kasb darajasini namoyon etayotgan pedagog, psixolog va kutubxona xodimlarini ularning faoliyatini ushbu Nizomga 1-ilovadagi baholash mezonlari asosida aniqlaydi, bazaviy tarif stavkasiga har oylik ustama belgilaydi, umumta’lim muassasasi xodimlarini mukofotlaydi hamda ularga moddiy yordam belgilaydi;
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(15-bandning birinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(16-bandning to‘rtinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(17-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(241-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2021-yil 15-oktabrdagi 646-sonli qaroriga asosan kiritilgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 16.10.2021-y., 09/21/646/0963-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(25-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(251-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qaroriga asosan kiritilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(26-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(27-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(30-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Oldingi tahrirga qarang.
302. Mazkur Nizomning 301-bandida nazarda tutilgan pul mukofotlarini tayinlash tuman (shahar) xalq ta’limi bo‘limlarining murojaatiga ko‘ra hududiy xalq ta’limi boshqarmalarining tegishli buyrug‘i asosida amalga oshiriladi.
tuman (shahar) xalq ta’limi bo‘limlari o‘z murojaatida mazkur Nizomning 301-bandida qayd etilgan ko‘rsatkichlarni asoslovchi hujjatlar bilan birgalikda tasdiqlangan holda tegishli hududiy xalq ta’limi boshqarmalariga taqdim etadi;
(301 va 302-bandlar O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qaroriga asosan kiritilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
32. Prezident maktablariga tanlov asosida qabul qilingan har bir o‘quvchi uchun tegishli umumta’lim muassasasining mos (tanlov, musobaqa, imtihon fanlari) fan o‘qituvchisi mazkur Nizomning 29-bandidan tashqari Jamg‘arma mablag‘lari hisobidan bazaviy tarif stavkasining ikki baravari miqdorida bir yo‘la mukofot puli to‘lash yo‘li bilan rag‘batlantirilishi mumkin.
(32-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(33-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(35-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 4-apreldagi 153-sonli qarori tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 05.04.2022-y., 09/22/153/0266-son)
Oldingi tahrirga qarang.

T/r

Ko‘rsatkichlar

Amalga oshirilgan aniq ishlarning qisqacha ta’rifi, uning natijalari (samaradorligi), qo‘llanilayotgan shakli va uslubi, o‘tkazilgan mashg‘ulotlarning soni, o‘quvchilar qamrovining o‘rtacha soni

Reyting bahosi

Maksimal ball

Faoliyat natijalariga ko‘ra qo‘yiladigan ballar

Ko‘rsatkichlar

1.

O‘quvchilarning choraklik baholarining o‘rtacha qiymati

O‘qituvchi dars o‘tayotgan sinflardagi o‘�uvchilarning choraklik o‘rtacha baholari o‘zlashtirishning sifat (“4” va “5” baho) ko‘rsatkichi asosida aniqlanadi

5

3

Sifat ko‘rsatkichi umumiy o‘quvchilar sonining 56 — 70 foizini, shu jumladan, murakkab fanlar (ona tili, rus tili, chet tili, matematika, fizika, kimyo, biologiya) yo‘nalishlarida 56 — 65 foizini tashkil etganda

4

Sifat ko‘rsatkichi umumiy o‘quvchilar sonining 71 — 85 foizini, shu jumladan, murakkab fanlar (ona tili, rus tili, chet tili, matematika, fizika, kimyo, biologiya) yo‘nalishlarida 66 — 80 foizini tashkil etganda

5

Sifat ko‘rsatkichi umumiy o‘quvchilar sonining 86 foizi va undan yuqorini, shu jumladan, murakkab fanlar (ona tili, rus tili, chet tili, matematika, fizika, kimyo, biologiya) yo‘nalishlarida 81 foizdan yuqorini tashkil etganda

2.

* “Fan olimpiadasi” va boshqa ko‘rik tanlovlar, musobaqalarning tuman (shahar) bosqichida o‘quvchisining ishtiroki

O‘quvchilarining olimpiada, tanlovlar, musobaqalar va boshqa tadbirlardagi ishtiroki va natijalari asosida baholanadi

30

10

Tuman (shahar) miqyosidagi olimpiada, tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashib, o‘quvchilari eng quyi g‘olib ko‘rsatkichining 55 foizidan yuqori natijalarni ko‘rsatganda

20

Tuman (shahar) miqyosidagi olimpiada, tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashib, o‘quvchilari eng quyi g‘olib ko‘rsatkichining 70 foizidan yuqori natijalarni ko‘rsatganda

30

Tuman (shahar) miqyosidagi olimpiada, tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashgan o‘quvchilari 1-, 2-, 3-o‘rinlarni egallaganda

3.

** Tanlov va boshqa tadbirlarda boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ishtiroki

Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining maktab miqyosidagi tanlov va boshqa tadbirlardagi ishtiroki natijalari asosida baholanadi

30

10

Maktab miqyosidagi tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashgan o‘quvchilari to‘plashi mumkin bo‘lgan maksimal ballning ulushi 55 — 70 foizni tashkil etganda

20

Maktab miqyosidagi tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashgan o‘quvchilari to‘plashi mumkin bo‘lgan maksimal ballning ulushi 71 — 85 foizni tashkil etganda

30

Maktab miqyosidagi tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashgan o‘quvchilari to‘plashi mumkin bo‘lgan maksimal ballning ulushi 86 — 100 foizni tashkil etganda

4.

O‘qituvchi ish tajribasining ommalashtirilganligi

O‘qituvchi ish faoliyati maktab, tuman (shahar), viloyat va respublika miqyosida ommalashtiriladi (o‘qituvchining faoliyati baholash davriga nisbatan so‘nggi 3 yillikda ommalashtirilganligi)

15

7

Ish tajribasi maktab miqyosida ommalashtirilganda

10

Ish tajribasi tuman (shahar) miqyosida ommalashtirilganda

12

Ish tajribasi viloyat miqyosida ommalashtirilganda

15

Ish tajribasi respublika miqyosida ommalashtirilganda

5.

Pedagogik ish staji

Ta’lim muassasalaridagi pedagog xodimning ish stajiga qarab baholanadi

10

4

pedagogik ish staji 1 yildan 5 yilgacha

7

pedagogik ish staji 5 yildan 10 yilgacha

10

pedagogik ish staji 10 yil va undan yuqori

6.

Sinf rahbarligi

Sinf rahbarligi yuklatilganligi

5

0

Sinf rahbarligi yuklatilmagan bo‘lsa

5

Sinf rahbarligi yuklatilgan bo‘lsa

7.

Malaka oshirish kurslaridan o‘tganligi

Reja asosida

10

0

O‘z vaqtida malaka oshirish kurslarida qatnashmagan bo‘lsa

2

Malaka oshirish kurslari yakuniga ko‘ra yakuniy attestatsiyadan o‘ta olmagan va tegishli sertifikatga ega bo‘lmasa

10

O‘z vaqtida malaka oshirish kurslaridan o‘tib, tegishli sertifikatga ega bo‘lsa ***

8.

Sinfdan tashqari ishlar

O‘quvchilarning dunyoqarashini kengaytirish, ijodkorlik va san’atga qaratilgan qo‘shimcha mashg‘ulotlar olib borish

15

5

Kreativlikni rag‘batlantirishga qaratilgan tadbirlarni (fotoko‘rgazmalar, hunarmandchilik, musiqa va teatr sahnalari kabi) tashkil etgan bo‘lsa

10

O‘quvchilarni fikrlashga o‘rgatuvchi va dunyoqarashini kengaytiruvchi, yangi ko‘nikmalar beruvchi qo‘shimcha mashg‘ulotlar (debat va hikoya qilish klublari, maktab radiosi/gazetasi/veb-sayti, axborot tahliliy mashg‘ulotlari) olib borsa

15

O‘quvchilarni izlanishga undovchi ishlarni (iqtidorli va bo‘sh o‘zlashtiruvchi o‘quvchilar bilan qo‘shimcha mashg‘ulotlar o‘tkazish, nutq san’ati tadbirlari) olib borsa

9.

O‘qituvchining pedagoglik faoliyati bahosi

O‘qituvchining pedagogik faoliyatiga o‘quvchilar (o‘qituvchi dars beradigan sinflardagi o‘quvchilarning kamida 60 foizi o‘rtasida) va baholashda qatnashgan Kuzatuv kengashi a’zolari o‘rtasida o‘tkaziladigan so‘rovnoma natijalari (ijobiy fikrlari) asosida aniqlanadi

5

0

So‘rovnomada qatnashganlar Kengash a’zolari soniga nisbatan “ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 50 foizdan past bo‘lsa

5

So‘rovnomada qatnashganlar Kengash a’zolari soniga nisbatan “ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 50 foiz va undan yuqori bo‘lsa

5

0

So‘rovnomada qatnashganlar o‘quvchilar soniga nisbatan “ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 60 foizdan past bo‘lsa

5

So‘rovnomada qatnashganlar o‘quvchilar soniga nisbatan “ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 60 foiz va undan yuqori bo‘lsa

MAKSIMAL BALL:

100

T/r

Mezonlar

Maksimal ball

Faoliyat natijalariga ko‘ra qo‘yiladigan ballar

Ko‘rsatkichlar

1.

Kutubxona bo‘yicha mutaxassislik ma’lumotiga ega bo‘lishi

10 ball

0

Nomutaxassislar

10

O‘rta maxsus yoki oliy ma’lumotli mutaxassis bo‘lsa

2.

Malaka oshirishdan o‘tganligi

10

0

O‘z vaqtida malaka oshirish kurslarida qatnashmagan bo‘lsa

2

Malaka oshirish kurslari yakuniga ko‘ra yakuniy attestatsiyadan o‘ta olmagan va tegishli ma’lumotnoma yoki sertifikatga ega bo‘lmasa

10

O‘z vaqtida malaka oshirish kurslaridan o‘tib, tegishli ma’lumotnoma yoki sertifikatga ega bo‘lsa

3.

Kutubxonachi lavozimidagi ish staji

20

5

Kutubxonachilikka oid ish staji 1 yildan 5 yilgacha

10

Kutubxonachilikka oid ish staji 5 yildan 10 yilgacha

20

Kutubxonachilikka oid ish staji 10 yil va undanyuqori

4.

Maktabda ehtiyojga ko‘ra darsliklar bo‘yicha buyurtmalarning to‘g‘ri shakllantirilganligi

30

0

Buyurtmalarni shakllantirishda 10 foizdan ortiq xatoliklar mavjud bo‘lsa va darsliklar bilan ta’minlanganlik

80 foizdan past bo‘lsa

10

Buyurtmalarni shakllantirishda 10 foizgacha xatoliklar mavjud bo‘lsa va darsliklar bilan ta’minlanganlik 80 — 89 foizni tashkil etsa

20

Buyurtmalarni shakllantirishda 5 foizgacha xatoliklar mavjud bo‘lsa va darsliklar bilan ta’minlanganlik 90 — 95 foizni tashkil etsa

30

Buyurtmalar to‘g‘ri shakllantirilgan va darsliklar bilan ta’minlanganlik 96 — 100 foizni tashkil etsa

5.

O‘quvchilarning kutubxonaga jalb qilinishi

30

10

Har oyda umumiy o‘quvchilarning 1 foizdan 30 foizgacha jalb qilingan bo‘lsa

20

Har oyda umumiy o‘quvchilarning 30 foizdan 50 foizgacha jalb qi?ingan bo‘lsa

30

Har oyda umumiy o‘quvchilarning 50 va undan yuqori foizi jalb qilingan bo‘lsa

MAKSIMAL BALL:

100

T/r

Mezonlar

Maksimal ball

Faoliyat natijalariga ko‘ra qo‘yiladigan ballar

Ko‘rsatkichlar

1.

Psixologiya bo‘yicha mutaxassislik ma’lumotiga ega bo‘lishi

10

5

Oliy ma’lumotli mutaxassisning (yoki qayta tayyorlovdan o‘tgan mutaxassis) sohadagi ish staji 1 yildan 5 yilgacha bo‘lsa

10

Oliy ma’lumotli mutaxassisning (yoki qayta tayyorlovdan o‘tgan mutaxassis) sohadagi ish staji 5 yil va undan yuqori bo‘lsa

2.

Malaka oshirishdan o‘tganligi

10

0

O‘z vaqtida malaka oshirish kurslarida qatnashmagan bo‘lsa

10

O‘z vaqtida malaka oshirish kurslaridan o‘tib, tegishli sertifikat (hujjat)ga ega bo‘lsa

3.

Sinfdan tashqari profilaktika, kasbga yo‘naltirish ishlarini olib borish hamda korreksion va rivojlantiruvchi mashg‘ulotlar

45

15

Korreksion-rivojlantiruvchi mashg‘ulotlarga muhtoj bo‘lgan o‘quvchilarni to‘liq qamrab olish yuzasidan ish olib borilganligi hamda 7-sinfdan interaktiv so‘rovnomalar o‘tkazish va shu asosda kasb-hunarga bo‘lgan qiziqishini aniqlanligi va ularning ma’lumotlar bazasi yaratilganligi

30

Emotsional-hissiy zo‘riqishlar, xavotirlik darajasi yuqori va o‘ziga ishonchi past bo‘lgan bolalar uchun korreksion-rivojlantiruvchi mashg‘ulotlar tashkil etish, o‘quvchilarni kasbga yo‘naltirish maqsadida seminar-treninglar hamda soha mutaxassislari bilan davra suhbatlarini o‘tkazganligi, shuningdek, kasbiy moyilligi bo‘yicha kelgusida aniq ishchi kasblar bo‘yicha professional ta’lim olishi mumkin bo‘lgan o‘quvchilar o‘rtasida kasbga yo‘naltirish ishlari olib borilganligi

45

Maktab bitiruvchilarini ta’limning keyingi bosqichiga to‘g‘ri yo‘naltirish yuzasidan o‘quvchilar va ularning ota-onalari o‘rtasida targ‘ibot-tashviqot ishlarini olib borganligi hamda ta’limning keyingi bosqichiga qamrab olish bo‘yicha statistik ma’lumotlar jamlanganligi, korreksion-rivojlantiruvchi mashg‘ulotlarga muhtoj bo‘lgan o‘quvchilarni, ota-onalar va pedagoglar to‘liq qamrab olingani va o‘quvchi-yoshlar o‘rtasida deviant xulq atvor ko‘rinishlarining (zo‘ravonlik, o‘z joniga qasd qilish, erta tug‘ruq) mavjud emasligi

4.

Ijodiy ishlar

20

10

Konferensiya va seminarlarda ma’ruza yoki tezislar bilan ishtiroki (kamida 2-marta)

20

Ishlab chiqilgan metodik tavsiyalar hamda qo‘llanmalar yoki ilmiy maqola va tezislari chop etilganligi (kamida 2-marta)

5.

Umumta’lim muassasasi Kuzatuv kengashi va o‘quvchilarning psixolog faoliyatiga bergan bahosi

5

0

So‘rovnomada qatnashganlar Kuzatuv kengashi a’zolari soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foizdan past bo‘lsa

5

So‘rovnomada qatnashganlar Kuzatuv kengashi a’zolari soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foiz va undan yuqori bo‘lsa

5

0

So‘rovnomada qatnashganlar Pedagogik kengash a’zolari soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foizdan past bo‘lsa

5

So‘rovnomada qatnashganlar Pedagogik kengash a’zolari soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foiz va undan yuqori bo‘lsa

5

0

So‘rovnomada qatnashgan o‘quvchilar soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foizdan past bo‘lsa

5

So‘rovnomada qatnashgan o‘quvchilar soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foiz va undan yuqori bo‘lsa

MAKSIMAL BALL:

100

(1-ilovaning matni O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(2-ilovaning matni O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(2a-ilovaning matni O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(2b-ilovaning matni O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 31-dekabrdagi 831-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.12.2020-y., 09/20/831/1697-son)

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Bajarish muddati


1-bosqich

Maktab

Maktab pedagogik kengash qarori, muassasa direktorining buyrug‘i bilan umumta’lim muassasalari xodimlariga har oylik ustamalar belgilash, mukofotlash va ularga moddiy yordam berish bo‘yicha maktab huzurida Ishchi guruh tasdiqlanadi.

Doimiy

Har yangi o‘quv yili boshlangunga qadar


2-bosqich

Ishchi guruh

Maktabda faoliyat ko‘rsatayotgan o‘qituvchilar hamda kutubxona xodimlarini faoliyatini tasdiqlangan mezonlar asosida o‘rganib chiqib baholaydi va 10 foizdan 40 foizgacha bazaviy tarif stavkasiga har oylik ustama belgilash to‘g‘risidagi qaror qabul qiladi.

Umumta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini kalendar yili davomida jami ikki lavozim maoshigacha miqdorda mukofot to‘lash yuzasidan qarorlar qabul qiladi.

Umumta’lim muassasalari xodimlariga ularning murojaatlari yoki kasaba uyushmasi qo‘mitasining tashabbusiga ko‘ra moddiy yordam belgilaydi.

Har yili 1-iyulga qadar

Kalendar yili chorak yakunida.

Murojaatga asosan


3-bosqich

Ishchi guruh

Har oylik bazaviy tarif stavkalariga nisbatan 100 foizlik ustama haq olishga da’vogar o‘qituvchilar ro‘yxatini ko‘rib chiqib, tuman (shahar) xalq ta’limi bo‘limiga taqdim etadi.

Tuman (shahar) xalq ta’limi bo‘limi tomonidan tashqi monitoring tarzida baholash natijalari asosida har oylik bazaviy tarif stavkalariga nisbatan 100 foiz ustamalar belgilaydi.

Har yili 1-iyulga qadar


4-bosqich

Ishchi guruhi

Hududiy, respublika va xalqaro fan olimpiadalarida sovrinli o‘rinlarni qo‘lga kiritgan o‘quvchilarni tayyorlaganligi uchun Umumta’lim muassasalarining o‘qituvchilarini direktor jamg‘armasi hisobidan eng kam oylik ish haqining 5 baravaridan 50 baravarigacha miqdorda bir martalik pul mukofoti bilan taqdirlaydi.

Fan olimpiadalari yakunlariga ko‘ra


5-bosqich

Maktab

Ishchi guruhning qarorlari ijrosini ta’minlash yuzasidan maktab direktorining buyrug‘ini chiqaradi.

Doimiy


6-bosqich

Maktab

Umumta’lim muassasasining hammaga ko‘rinadigan joyidagi axborotlar stendi hamda maktabning Internet jahon axborot tarmog‘idagi rasmiy veb-saytida Ishchi guruhning qarori to‘g‘risidagi to‘liq ma’lumotlar muntazam ravishda e’lon qilib boriladi.

Doimiy


7-bosqich

Tuman (shahar) xalq ta’limi bo‘limi

Ishchi guruhning qarorlari asosida qabul qilingan maktab direktorining buyrug‘iga muvofiq umumta’lim muassasalari xodimlariga har oylik ustamalarni, mukofot va moddiy yordam pullarini to‘lab beradi.

Doimiy

Keyingi tahrirga qarang.