24.04.2017 yildagi PQ-2922-son
Oldingi tahrirga qarang.
(2-bandning oltinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 27-sentabrdagi PF-6075-sonli Farmoni tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 28.09.2020-y., 06/20/6075/1330-son)
 LexUZ sharhi
Oldingi tahrirga qarang.
(5-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 12-dekabrdagi PF-5893-sonli Farmoniga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 13.12.2019-y., 06/19/5893/4150-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(6-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 4-avgustdagi PQ-346-son qaroriga o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 04.08.2022-y., 07/22/346/0709-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(7-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 4-avgustdagi PQ-346-son qaroriga asosan chiqarilgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 04.08.2022-y., 07/22/346/0709-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(7-bandning to‘rtinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 4-avgustdagi PQ-346-son qaroriga asosan chiqarilgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 04.08.2022-y., 07/22/346/0709-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(8-bandning ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 19-iyundagi PQ-5152-sonli qaroriga asosan chiqarilgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 19.06.2021-y., 07/21/5152/0578-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(10-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 4-avgustdagi PQ-346-son qaroriga o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 04.08.2022-y., 07/22/346/0709-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(11-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 18-iyuldagi PF-5483-sonli Farmoni tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.07.2018-y., 06/18/5483/1594-son)
 LexUZ sharhi

T/r

Hududlar nomi

Ko‘p xonadonli uylar soni

Jami hisob-kitob qiymati*

(mln.
so‘m)

shu jumladan, ishlar turi bo‘yicha:

tomni ta’mirlash

kirish yo‘laklarini ta’mirlash

uy ichidagi muhandislik tarmoqlarini ta’mirlash

fasadni ta’mirlash

jami

(dona)

ta’mirlash lozim (dona)

maydoni

(ming kv.m)

hisob-kitob qiymati (mln.
so‘m)

kirish yo‘laklari soni

(dona)

hisob-kitob qiymati (mln.
so‘m)

qulfi kodli temir eshiklar o‘rnatish (dona)

hisob-kitob qiymati (mln.
so‘m)

uylar soni

(dona)

hisob-kitob qiymati (mln.
so‘m)

uylar soni

(dona)

hisob-kitob qiymati (mln.
so‘m)

33 146

29 418

1 280 577

11 708,7

492 360

66 079

207 949

42 512

126 793

18 697

214 688

18 428

238 788

shu jumladan:

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

1 260

1 015

70 227

568,8

39 914

3 457

7 599

2 446

5 903

497

1 178

981

15 633

viloyatlar:

2.

Andijon

1 522

1 327

96 992

534,3

73 905

3 082

3 978

2 951

2 537

803

9351

833

7 221

3.

Buxoro

1 595

1 385

61 150

476,1

14 759

2 236

10 693

4 765

5 890

391

15 544

804

14 265

4.

Jizzax

1 832

912

59 120

902,7

30 838

1 578

8 141

3 707

4 216

184

200

1 832

15 726

5.

Qashqadaryo

1 703

1 606

65 207

552,7

25 730

1 214

2 130

3 389

3 371

1 160

17 709

1 386

16 267

6.

Navoiy

1 450

1 346

40 309

471,0

14 600

1 660

4 355

3 493

4317

1 217

12 689

1 346

4 347

7.

Namangan

1 146

1 137

39 868

398,7

17 097

3 045

7 680

1 881

2 922

642

5 114

611

7 055

8.

Samarqand

1 665

1 642

100 999

549,5

35 300

3 878

22 155

2 239

5 150

1 169

24 063

1 143

14 331

9.

Surxondaryo

1 118

960

34 100

510,6

13 026

2 506

8 082

2 506

3 097

134

1 658

817

8 236

10.

Sirdaryo

1 764

1 518

78 987

695,0

47 857

3 304

953

2 567

3 337

122

366

1 150

26 474

11.

Toshkent

4 492

4 492

110 236

1 936,0

51 238

11 542

11 405

5 360

4 569

2 653

11 473

1 792

31 551

12.

Farg‘ona

3 013

2 685

173 498

676,7

29 180

5 659

17 990

4 966

79 373

1 954

18 773

2 303

28 182

13.

Xorazm

1 213

915

50 158

407,4

30217

2 214

8613

1 423

1 538

432

1 781

664

8 009

14.

Toshkent sh.

9 373

8 478

299 728

3 029,1

68 699

20 704

94 176

819

573

7 339

94 789

2 766

41 490

shu jumladan yillar bo‘yicha:

2017-y.

33 146

7 922

402 065

3 078,4

147 205

16 621

53 063

10 538

87 324

4 746

54 693

4323

59 780

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

1 260

301

17 251

155,2

9 488

905

2 042

555

1 460

132

150

273

4 111

viloyatlar:

2.

Andijon

1 522

268

32 778

165,1

28 661

521

674

651

412

135

1 527

130

1 504

3.

Buxoro

1 595

277

12 230

95,2

2 952

447

2 139

953

1 178

78

3 109

161

2 853

4.

Jizzax

1 832

912

12 187

172,2

6 617

303

1 375

705

801

184

199

520

3 195

5.

Qashqadaryo

1 703

382

16 349

161,1

7 743

263

369

855

886

290

3 627

320

3 724

6.

Navoiy

1 450

269

8 062

94,2

2 920

332

871

699

863

243

2 538

269

869

7.

Namangan

1 146

246

10312

116,7

4 584

930

2412

536

607

156

1 003

153

1 706

8.

Samarqand

1 665

447

28 302

158,2

13 331

890

5 286

493

1 134

274

5 337

258

3 215

9.

Surxondaryo

1 118

303

8 690 1

137,3

3 505

621

1 988

621

767

36

340

193

2 089

10.

Sirdaryo

1 764

522

28 095

243,0

16 733

1 059

339

971

1 262

75

225

341

9 536

11.

Toshkent

4 492

887

28 866

417,1

16 710

2 609

2 247

1 534

1 309

520

2 123

444

6 476

12.

Farg‘ona

3 013

505

101 402

205,9

7 795

1 389

5 077

1 306

76 037

419

4 006

445

8 485

13.

Xorazm

1 213

309

13 719

120,5

8 031

681

2 299

411

432

136

674

167

2 282

14.

Toshkent sh.

9 373

2 294

83 824

836,6

18 136

5 671

25 945

248

174

2 068

29 835

649

9 735

2018-y.

33 146

6132

253 394

2 506,7

100 619

13 836

46 450

8 733

10 634

4 039

46218

3 815

49 474

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

1 260

202

14 818

105,3

7 899

738

1 861

531

1 269

110

333

204

3 456

viloyatlar:

2.

Andijon

1 522

298

18 039

138,9

13 381

627

824

542

482

162

1 779

167

1 573

3.

Buxoro

1 595

277

12 230

95,2

2 952

447

2 139

953

1 178

78

3 109

161

2 853

4.

Jizzax

1 832

0

13 161

196,3

6 959

344

1 853

808

912

0

0

348

3 436

5.

Qashqadaryo

1 703

327

12 778

113,5

5 184

215

468

609

577

232

3 163

278

3 386

6.

Navoiy

1 450

269

8 062

94,2

2 920

332

871

699

863

243

2 538

269

869

7.

Namangan

1 146

235

7 424

75,6

3 036

530

1 149

303

513

132

1 023

129

1 703

8.

Samarqand

1 665

439

23 233

135,6

7 502

992

5 679

433

996

308

5 891

255

3 166

9.

Surxondaryo

1 118

180

6 520

96,1

2 451

519

1 732

519

641

22

305

170

1 391

10.

Sirdaryo

1 764

316

14 866

130,0

8 953

649

195

453

589

20

60

237

5 069

11.

Toshkent

4 492

969

24 317

461,6

11 119

2 185

1 873

1 149

977

605

3 714

367

6 634

12.

Farg‘ona

3 013

585

20 549

126,9

6 060

1 140

4 601

1 200

1 126

462

3 257

509

5 504

13.

Xorazm

1 213

216

12 998

98,2

7 571

602

2 732

355

383

107

398

153

1 913

14.

Toshkent sh.

9 373

1 819

64 400

639,3

14 633

4516

20 473

180

126

1 558

20 648

568

8 520

2019-y.

33 146

5 584

239 570

2 394,9

99 482

13 021

41 316

8 760

10 595

3 624

40 773

3 670

47 403

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

1 260

189

18 352

167,8

12 685

684

1 424

523

1 207

98

290

175

2 746

viloyatlar:

2.

Andijon

1 522

281

17412

91,9

12 402

725

936

672

617

175

1 986

176

1 471

3.

Buxoro

1 595

277

12 230

95,2

2 952

447

2 139

953

1 178

78

3 109

161

2 853

4.

Jizzax

1 832

0

12 401

192,7

6 508

337

1 791

789

887

0

0

342

3 215

5.

Qashqadaryo

1 703

305

12 501

114,4

5 453

268

429

680

608

215

3 015

270

2 996

6.

Navoiy

1 450

269

8 062

94,2

2 920

332

871

699

863

243

2 538

269

869

7.

Namangan

1 146

220

6 444

64,6

2 632

522

1 298

313

332

114

1 037

115

1 145

8.

Samarqand

1 665

313

20 203

104,8

6 071

771

4 305

561

1 290

248

5 534

235

3 003

9.

Surxondaryo

1 118

179

7 055

111,9

2 853

545

1 731

545

674

30

149

156

1 648

10.

Sirdaryo

1 764

260

14 534

130,2

8 968

549

182

479

623

15

45

211

4 717

11.

Toshkent

4 492

887

21 070

382,6

8 657

2 192

2 110

1 085

938

541

1 977

368

7 388

12.

Farg‘ona

3 013

611

22 214

142,0

6 367

1 254

4 719

992

916

438

4 307

520

5 907

13.

Xorazm

1 213

198

10 863

90,7

6 757 i

478

1 603

347

378

98

374

159

1 751

14.

Toshkent sh.

9 373

1 595

56 228

611,9

14 255

3 917

17 780

123

86

1 331

16 412

513

7 695

2020-y.

33 146

5113

204 738

1 967,7

75 165

12 068

36 428

7 636

9 451

3 411

40 302

3 480

43 392

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

1 260

160

10 604

74,2

5 333

580

1 304

417

997

98

161

159

2 809

viloyatlar:

2.

Andijon

1 522

265

13 144

75,5

8 676

619

806

549

482

174

1 992

164

1 188

3.

Buxoro

1 595

277

12 230

95,2

2 952

447

2 139

953

1 178

78

3 109

161

2 853

4.

Jizzax

1 832

0

11 481

181,1

5 806

313

1 669

748

875

0

0

327

3 131

5.

Qashqadaryo

1 703

303

11 874

81,9

3 718

194

353

628

666

211

4214

268

2 922

6.

Navoiy

1 450

269

8 062

94,2

2 920

332

871

699

863

243

2 538

269

869

7.

Namangan

1 146

216

7 622

73,0

3 441

500

1 324

297

659

123

989

107

1 211

8.

Samarqand

1 665

217

14 268

65,5

3 480

593

3 409

393

904

171

3 976

196

2 500

9.

Surxondaryo

1 118

157

6 326

90,8

2316

451

1 555

451

557

27

386

157

1 511

10.

Sirdaryo

1 764

221

11 655

103,1

7 101

496

127

357

464

8

24

193

3 939

11.

Toshkent

4 492

882

18 492

338,9

7 290

2 453

2 751

920

748

496

1 916

323

5 787

12.

Farg‘ona

3 013

487

15 937

86,9

4 710

1 040

1 990

862

707

371

3 923

459

4 606

13.

Xorazm

1 213

113

7 790

59,3

4 879

291

1 198

226

253

59

214

109

1 246

14.

Toshkent sh.

9 373

1 546

55 251

548,1

12 543

3 760

16 932

137

96

1 352

16 860

588

8 820

2021-y.

33146

4 666

180 810

1 761,0

69 889

10 533

30 692

6 845

8 789

2 876

32 702

3 140

38 739

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

1 260

163

9 202

66,4

4 509

550

968

420

970

59

243

170

2 512

viloyatlar:

2.

Andijon

1 522

215

15 620

62,9

10 785

590

739

537

543

157

2 067

196

1 486

3.

Buxoro

1 595

277

12 230

95,2

2 952

447

2 139

953

1 178

78

3 109

161

2 853

4.

Jizzax

1 832

0

9 889

160,5

4 946

281

1 453

657

740

0

0

295

2 749

5.

Qashqadaryo

1 703

289

I 706

81,7

3 633

274

512

617

633

212

3 690

250

3 239

6.

Navoiy

1 450

269

8 062

94,2

2 920

332

871

699

863

243

2 538

269

869

7.

Namangan

1 146

220

8 065

68,8

3 404

563

1 498

432

812

117

1 060

107

1 290

8.

Samarqand

1 665

226

14 992

85,5

4917

632

3 476

359

826

168

3 325

199

2 448

9.

Surxondaryo

1 118

141

5 509

74,5

1 900

370

1 075

370

457

19

479

141

1 598

10.

Sirdaryo

1 764

199

9 837

88,6

6 103

551

109

307

399

4

12

168

3 214

I.

Toshkent

4 492

867

17 491

335,8

7 462

2 104

2 423

672

597

491

1 743

290

5 266

12.

Farg‘ona

3 013

497

13 395

115,0

4 247

837

1 602

607

587

265

3 279

370

3 680

13.

Xorazm

1 213

79

4 789

38,7

2 979

162

781

84

91

32

121

76

817

14.

Toshkent sh.

9 373

1 224

40 024

393,3

9 133

2 840

13 045

131

92

1 030

11 035

448

6 720

 LexUZ sharhi

T/r

Hududlar nomi

Jami ko‘p xonadonli uylar

(dona)

Jami hisob-kitob qiymati*

(mln.
so‘m)

shu jumladan, ishlar turi bo‘yicha:

Noqonuniy qo‘shimcha qurilgan imoratlarni buzish

(dona)

Bolalar maydonchasini qurish va ta’mirlash

(dona)

shulardan:

irrigatsiya tarmoqlarini ta’mirlash

Yo‘lkalarni betonlash

tashqi yoritishni ta’mirlash

qurish

(dona)

ta’mirlash

(dona)

hisob-kitob qiymati (mln.
so‘m)

uzunligi

(poy.m)

hisob-kitob qiymati (mln.
so‘m)

maydoni

(mingkv.m)

hisob-kitob qiymati (mln.
so‘m)

chiroq o‘rnatilgan joylar soni

(dona)

hisob-kitob qiymati (mln.
so‘m)

Jami

33 146

455 639

14 185

6 861

7 663

163 772

574 137

35 553

3 538,1

214 097

37 436

42 217

21923

shu jumladan:

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

1 260

16 302

521

474

47

4 263

32 230

610

156,3

9 941

1 312

1 488

878

viloyatlar:

2.

Andijon

1 522

62 520

396

313

83

7 282

39 450

13 959

228,5

22 347

2 891

18 931

1 375

3.

Buxoro

1 595

69 176

969

996

43

34 925

59 298

1 186

443,5

29 890

3 176

3 176

214

4.

Jizzax

1 832

27 710

434

413

21

3 814

72 512

4 278

168,3

17 066

3 430

2 553

9 397

5.

Qashqadaryo

1 703

31 984

599

533

66

13 233

37 077

2 576

247,6

14 528

3 827

1 647

2 563

6.

Navoiy

1450

14 469

634

246

602

9513

70 000

1 400

26,8

1 803

1 753

1 753

0

7.

Namangan

1 146

22 677

360

199

160

7 381

19 914

2611

139,5

12 441

1 274

245

327

8.

Samarqand

1 665

24 979

684

500

184

8 022

46 241

3 082

248,6

7 458

4 046

6417

449

9.

Surxondaryo

1 118

17 990

357

318

39

11 189

18 595

372

92,9

6 224

1 710

205

2 070

10.

Sirdaryo

1 764

10 660

303

224

79

3 597

198,8

5 666

1 746

1 397

11.

Toshkent

4 492

35 390

1 922

660

1 318

8 961

41 667

417

568,2

25 469

3 622

543

3 142

12.

Farg‘ona

3 013

44 984

1 182

1 008

174

34 297

69 176

1 020

205,6

8 000

4 852

1 666

545

13.

Xorazm

1 213

11 329

188

142

46

2 371

19 106

1 599

121,9

6 641

843

719

370

14.

Toshkent sh.

9 373

65 470

5 636

835

4 801

14 926

48 872

2 444

691,8

46 624

2 954

1 477

593

shu jumladan yillar bo‘yicha:

2017-y.

33 146

102 960

3 501

1 738

1 819

36 684

128 410

5 851

827,5

52 044

8 272

8 381

6 438

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

1 260

4 144

138

120

18

1 043

4 885

120

41,8

2 530

361

451

149

viloyatlar:

2.

Andijon

1 522

13 360

104

68

36

1 787

7 445

1 236

46,7

7314

653

3 023

412

3.

Buxoro

1 595

13 835

194

199

9

6 985

11 860

237

88,7

5 978

635

635

43

4.

Jizzax

1 832

5 133

90

86

4

824

12 753

721

30,1

3 141

628

447

1 747

5.

Qashqadaryo

1 703

8410

150

142

8

3 537

6 753

442

63,9

4 049

1 013

381

516

6.

Navoiy

1 450

2 894

127

49

120

1 903

14 000

280

5,4

361

351

351

0

7.

Namangan

1 146

6 162

128

69

59

2 599

5 003

529

33,1

2 948

459

86

139

8.

Samarqand

1 665

5 623

155

99

56

1 647

10 966

774

50,8

1 524

1 058

1 678

84

9.

Surxondaryo

1 118

5 520

109

97

12

3 413

3 673

73

29,5

1 976

479

57

1 275

10.

Sirdaryo

1 764

3 931

110

90

20

1 410

0

0

68,5

1 952

711

569

0

11.

Toshkent

4 492

7 001

334

157

177

2 170

19 539

195

106,5

4 599

242

36

1 195

12.

Farg‘ona

3 013

6 976

361

325

36

5 123

13 673

210

43,4

1 534

833

109

173

13.

Xorazm

1 213

3 743

60

43

17

709

4 948

387

44,7

2 386

257

262

112

14.

Toshkent sh.

9 373

16 228

1 441

194

1 247

3 534

12912

646

174,4

11 753

592

296

593

2018-y.

33 146

94 397

2 779

1412

1485

34 366

126 826

7 784

754,3

44 304

7101

7 943

4 426

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

1 260

3 029

95

85

10

826

5 550

122

32,2

1 822

218

259

145

viloyatlar:

2.

Andijon

1 522

10 604

78

67

11

1 521

8 668

2 576

38,6

3 422

611

3 085

285

3.

Buxoro

1 595

13 835

194

199

9

6 985

11 860

237

88,7

5 978

635

635

43

4.

Jizzax

1 832

6 076

95

92

3

841

15 235

1 193

34,8

3 557

746

486

2 128

5.

Qashqadaryo

1 703

6513

124

110

14

2 750

7 343

534

50,7

2 900

577

329

514

6.

Navoiy

1 450

2 894

127

49

120

1 903

14 000

280

5,4

361

351

351

0

7.

Namangan

1 146

4 721

61

34

27

1 290

4 647

687

29,7

2 704

192

40

105

8.

Samarqand

1 665

6016

170

116

54

1 899

11 348

772

58,4

1 752

1 004

1 592

105

9.

Surxondaryo

1 118

4 081

73

69

4

2 421

3 912

78

23,0

1 538

366

44

220

10.

Sirdaryo

1 764

1 993

60

39

21

648

0

0

38,3

1 091

317

254

0

11.

Toshkent

4 492

8 554

176

136

101

1943

13 118

131

140,2

6 446

221

33

718

12.

Farg‘ona

3 013

9 440

230

203

27

7 577

14 536

212

40,0

1 320

1 052

332

128

13.

Xorazm

1 213

2 767

45

35

10

555

3 588

311

30,0

1 694

218

207

36

14.

Toshkent sh.

9 373

13 875

1 252

178

1 074

3 207

13 021

651

144,2

9 720

593

297

0

2019-y.

33 146

92 872

2 739

1381

1414

34 101

111210

7 568

698,7

42 857

9 377

8 346

3 945

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

1 260

3 059

96

91

5

867

6 550

125

30,1

1 798

239

269

175

viloyatlar:

2.

Andijon

1 522

11 719

75

64

11

1 448

8 497

2 923

45,6

3 929

597

3 419

281

3.

Buxoro

1 595

13 835

194

199

9

6 985

11 860

237

88,7

5 978

635

635

43

4.

Jizzax

1 832

5 804

99

94

5

939

15 335

772

35,7

3 577

740

517

2 019

5.

Qashqadaryo

1 703

5 894

120

105

15

2 462

7 332

500

44,0

2 624

604

308

514

6.

Navoiy

1 450

2 894

127

49

120

1 903

14 000

280

5,4

361

351

351

0

7.

Namangan

1 146

5 757

66

39

27

1 446

3 563

1 045

23,1

3 230

186

36

30

8.

Samarqand

1 665

5 174

146

112

34

1 773

8 541

571

52,0

1 561

800

1 269

79

9.

Surxondaryo

1 118

3 258

78

61

17

2 161

4 264

85

14,4

963

413

50

214

10.

Sirdaryo

1 764

1 900

53

37

16

603

0

0

37,0

1 054

303

242

0

11.

Toshkent

4 492

7 444

230

141

89

1 908

2 826

28

118,0

5 098

2 732

410

428

12.

Farg‘ona

3 013

11 624

254

209

45

8 325

15 874

245

51,4

2 614

1 024

440

84

13.

Xorazm

1 213

1 918

30

17

13

334

3 264

291

21,7

1 189

163

104

79

14.

Toshkent sh.

9 373

12 590

1 171

163

1 008

2 949

9 304

465

131,8

8 881

590

295

0

2020-y.

33 146

91 842

3 278

1203

2 131

35 430

105 752

7 185

680,4

40 339

6 535

8 888

3 731

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

1 260

3 059

99

91

8

813

6 800

121

28,0

1 886

218

239

191

viloyatlar:

2.

Andijon

1 522

13 652 i

71

60

11

1 331

7 466

3 576

49,4

4 024

529

4 720

184

3.

Buxoro

1 595

13 835

194

199

9

6 985

11 860

237

88,7

5 978

635

635

43

4.

Jizzax

1 832

5 751

85

79

6

690

16 098

814

35,5

3 659

710

587

1 906

5.

Qashqadaryo

1 703

5 617

108

95

13

2 346

8 001

479

43,7

2 492

750

300

509

6.

Navoiy

1 450

2 894

127

49

120

1 903

14 000

280

5,4

361

351

351

0

7.

Namangan

1 146

3 619

54

33

21

1 194

3 964

265

32,0

2 109

250

52

27

8.

Samarqand

1 665

3 999

104

80

24

1 269

6 812

472

43,4

1 302

603

956

78

9.

Surxondaryo

1 118

2610

52

46

6

1 619

3 631

73

13,3

890

234

28

209

10.

Sirdaryo

1 764

1 566

44

32

12

516

0

0

30,3

863

234

187

0

11.

Toshkent

4 492

6 620

962

116

846

1 440

2 852

29

115,1

5 120

206

31

424

12.

Farg‘ona

3 013

13 831

167

125

42

11 819

12 296

143

42,1

1 468

1 054

401

88

13.

Xorazm

1 213

1 507

32

27

5

437

2 651

230

13,8

763

114

78

73

14.

Toshkent sh.

9 373

13 283

1 179

171

1 008

3 069

9 322

466

139,8

9 424

647

324

0

2021-y.

33 146

73 568

1889

1125

814

23 190

101 940

7165

577,2

34 554

6152

8 659

3 382

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

1 260

3 010

93

87

6

713

8 445

122

24,1

1 905

276

270

218

viloyatlar:

2.

Andijon

1 522

13 185

68

54

14

1 194

7 373

3 648

48,2

3 659

501

4 684

213

3.

Buxoro

1 595

13 835

194

199

9

6 985

11 860

237

88,7

5 978

635

635

43

4.

Jizzax

1 832

4 947

65

62

3

521

13 091

777

32,1

3 132

606

516

1 598

5.

Qashqadaryo

1 703

5 550

97

81

16

2 137

7 649

621

45,3

2 463

883

329

510

6.

Navoiy

1 450

2 894

127

49

120

1 903

14 000

280

5,4

361

351

351

0

7.

Namangan

1 146

2418

51

24

26

853

2 737

84

21,6

1 450

187

30

26

8.

Samarqand

1 665

4 167

109

93

16

1 434

8 574

493

44,0

1 319

581

921

103

9.

Surxondaryo

1 118

2 520

45

45

0

1 575

3 115

62

12,8

857

218

26

152

10.

Sirdaryo

1 764

1 270

36

26

10

420

0

0

24,8

706

181

145

0

11.

Toshkent

4 492

5 772

220

110

105

1 499

3 332

33

88,3

4 206

221

33

377

12.

Farg‘ona

3 013

3 112

170

146

24

1 454

12 797

210

28,6

1 064

889

384

72

13.

Xorazm

1 213

1 395

21

20

1

336

4 655

381

11,8

610

i 91

68

70

14.

Toshkent sh.

9 373

9 494

593

129

464

2 167

4313

216

101,6

6 845

532

266

0

 LexUZ sharhi

T/r

Hududlar nomi

Lift qurilmalari bo‘lgan jami uylar soni (dona)

Lift qurilmalari soni

Jami hisoblash qiymati*
(mln. so‘m)

shu jumladan, ishlar turi bo‘yicha:

liftlarni ta’mirlash

liftlarni almashtirish

Jami

(dona)

ulardan, ta’mirlash va almashtirilishi lozim bo‘lgan
(dona)

soni

(dona)

hisoblash qiymati

(mln.so‘m)

soni

(dona)

hisoblash qiymati

(mln. so‘m)

Jami

1 778

5 316

3 017

72 167,7

2 203

2 351,4

814

69 816,3

shu jumladan:

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

2.

Andijon viloyati

5

8

8

100,0

8

100,0

3.

Buxoro viloyati

3

3

3

45,0

3

45,0

4.

Jizzax viloyati

33

33

4

13,0

4

13,0

5.

Qashqadaryo viloyati

6.

Navoiy viloyati

176

160

160

97,2

160

97,2

7.

Namangan viloyati

7

18

5

7,5

5

7,5

8.

Samarqand viloyati

77

227

227

1 030,7

227

1 030,7

9.

Surxondaryo viloyati

10.

Sirdaryo viloyati

11.

Toshkent viloyati

9

17

17

104,0

17

104,0

12.

Farg‘ona viloyati

9

24

10

58,0

10

58,0

13.

Xorazm viloyati

10

21

21

22,0

21

22,0

14.

Toshkent sh.

1 449

4 805

2 562

70 690,3

1 748

874,0

814

69 816,3

shu jumladan yillar bo‘yicha:

2017-y.

1 778

5 316

629

15 935,5

450

582,9

179

15 352,6

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

2.

Andijon viloyati

5

8

2

25,0

2

25,0

3.

Buxoro viloyati

3

3

1

15,0

1

15,0

4.

Jizzax viloyati

33

33

1

4,5

1

4,5

5.

Qashqadaryo viloyati

6.

Navoiy viloyati

176

160

32

19,4

32

19,4

7.

Namangan viloyati

7

18

5

7,5

5

7,5

8.

Samarqand viloyati

77

227

46

234,0

46

234,0

9.

Surxondaryo viloyati

10.

Sirdaryo viloyati

11.

Toshkent viloyati

9

17

17

104,0

17

104,0

12.

Farg‘ona viloyati

9

24

1

1,0

1

1,0

13.

Xorazm viloyati

10

21

14.

Toshkent sh.

1 449

4 805

524

15 525,1

345

172,5

179

15 352,6

2018-y.

1778

5316

613

14 3703

451

475,6

162

13 894,7

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

2.

Andijon viloyati

5 !

8

2

25,0

2

25,0

3.

Buxoro viloyati

3

3

1

15,0

1

15,0

4.

Jizzax viloyati

33

33

1

3,0

1

3,0

5.

Qashqadaryo viloyati

6.

Navoiy viloyati

176

160

32

19,4

32

19,4

7.

Namangan viloyati

7

18

8.

Samarqand viloyati

77

227

64

236,7

64

236,7

9.

Surxondaryo viloyati

10.

Sirdaryo viloyati

11.

Toshkent viloyati

9

17

12.

Farg‘ona viloyati

9

24

2

2,0

2

2,0

13.

Xorazm viloyati

10

21

14.

Toshkent sh.

1 449

4 805

511

14 069,2

349

174,5

162

13 894,7

2019-y.

1 778

5 316

598

13 926,3

441

460,5

157

13 465,8

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

2.

Andijon viloyati

5

8

2

25,0

2

25,0

3.

Buxoro viloyati

3

3

1

15,0

1

15,0

4.

Jizzax viloyati

33

33

1

3,0

1

3,0

5.

Qashqadaryo viloyati

6.

Navoiy viloyati

176

160

32

19,4

32

19,4

7.

Namangan viloyati

7

18

8.

Samarqand viloyati

77

227

54

222,0

54

222,0

9.

Surxondaryo viloyati

10.

Sirdaryo viloyati

11.

Toshkent viloyati

9

17

12.

Farg‘ona viloyati

9

24

1

1,0

1

1,0

13.

Xorazm viloyati

10

21

14.

Toshkent sh.

1449

4805

507

13 640,8

350

175,0

157

13 465,8

2020-y.

1778

5316

594

13 887,6

438

507,5

156

13 380,1

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

2.

Andijon viloyati

5

8

2

25,0

2

25,0

3.

Buxoro viloyati

3

3

4.

Jizzax viloyati

33

33

1

2,5

1

2,5

5.

Qashqadaryo viloyati

6.

Navoiy viloyati

176

160

32

19,4

32

19,4

7.

Namangan viloyati

7

18

8.

Samarqand viloyati

77

227

40

273,1

40

273,1

9.

Surxondaryo viloyati

10.

Sirdaryo viloyati

11.

Toshkent viloyati

9

17

12.

Farg‘ona viloyati

9

24

2

2,0

2

2,0

13.

Xorazm viloyati

10

21

10

10,0

10

10,0

14.

Toshkent sh.

1 449

4 805

507

13 555,6

351

175,5

156

13 380,1

2021-y.

1 778

5 316

583

14 047,9

423

324,8

160

13 723,1

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

2.

Andijon viloyati

5

8

3.

Buxoro viloyati

3

3

4.

Jizzax viloyati

33

33

5.

Qashqadaryo viloyati

6.

Navoiy viloyati

176

160

32

19,4

32

19,4

7.

Namangan viloyati

7

18

8.

Samarqand viloyati

77

227

23

64,8

23

64,8

9.

Surxondaryo viloyati

10.

Sirdaryo viloyati

11.

Toshkent viloyati

9

17

12.

Farg‘ona viloyati

9

24

4

52,0

4

52,0

13.

Xorazm viloyati

10

21

11

12,0

11

12,0 1

14.

Toshkent sh.

1 449

4 805

513

13 899,6

353

176,5

160

13 723,1

 LexUZ sharhi

T/r

Chora-tadbirlar nomlanishi

Amalga oshirish mexanizmi

Ijro

muddatlari

Mas’ullar

I. Ko‘p xonadonli uy-joy fondini saqlash, undan foydalanish va ta’mirlashni tartibga soluvchi normativ-huquqiy bazani takomillashtirish

1.

Ko‘p xonadonli uy-joy fondini ta’mirlash, obodonlashtirish va undan foydalanish sharoitlarini yaxshilash dasturi chora-tadbirlarini amalga oshirish uchun moliyaviy mablag‘larni shakllantirish va foydal�nishni tartibga solish.

Uy-joy kommunal xo‘jaligi tashkilotlarining hisobvaraqlarida mablag‘ to‘planishi va ulardan foydalanish tartibi to‘g‘risida Nizomni ishlab chiqish va tasdiqlash.

2017 yil,

avgust

Markaziy bank,
Moliya vazirligi
,
Davlat soliq qo‘mitasi
,
Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi

2017 2021-yillarda ko‘p xonadonli uy-joy fondini ta’mirlash, obodonlashtirish va undan foydalanish sharoitlarini yaxshilash dasturini moliyalashtirish tartibini ishlab chiqish va joriy qilish, bunda moliyalashtirish manbalari etib quyidagilarni nazarda tutgan holda:

ko‘p xonadonli uy-joy fondini mukammal va joriy ta’mirlash — tijorat banklari kreditlari, xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarining maxsus bank hisobvaraqlarida alohida to‘planadigan o‘z mablag‘lari;

ko‘p xonadonli uy-joy fondiga tutash hududlarni obodonlashtirish — Qoraqalpog‘iston Respublikasining respublika budjeti, viloyatlar va Toshkent shahri mahalliy budjetlari, shu jumladan, yil boshidagi qoldiq bo‘sh mablag‘lar va I — III chorak yakunlari bo‘yicha ortig‘i bilan bajarilgan daromad qismi, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligining Uy-joy kommunal xo‘jaligini rivojlantirish jamg‘armasi mablag‘lari;

ko‘p xonadonli uy-joy fondining lift uskunalarini ta’mirlash va almashtirish — xususiy uy-joy mulkdorlarining o‘z mablag‘lari, Qoraqalpog‘iston Respublikasining respublika budjeti, viloyatlar va Toshkent shahri mahalliy budjetlari mablag‘lari, xalqaro moliya institutlari kreditlari, shuningdek, lizing hisobidan.

2017 yil,

avgust

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Moliya vazirligi,
Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi
, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, tijorat banklari

Mazkur qarorga muvofiq Tijorat banklari tomonidan xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarini ishlarni differensiatsiyalashga qarab har xil muddatlarda so‘ndirgan holda milliy valyutada kreditlash tartibi to‘g‘risidagi Nizomga o‘zgarish va qo‘shimchalar kiritish:

ko‘p xonadonli uylarning tomi va/yoki muhandislik kommunikatsiyalarini mukammal ta’mirlashga — mazkur ishlarni bajarishni davomiyligini hisobga olgan holda;

asosiy vositalarni (maxsus uskuna va mexanizmlar) sotib olishga;

uyning yoniga tutashgan hududni obodonlashtirishga.

2017 yil,

avgust

Markaziy bank,
tijorat banklari
,
Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi,
Adliya vazirligi

II. Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlari faoliyati smaradorligini oshirish, moddiy-texnik bazasini mustahkamlash va moliyaviy holatini sog‘lomlashtirish

2.

Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarining umumiy mulkini saqlash va undan foydalanish bo‘yicha ko‘rsatilgan xizmatlar uchun turar joy hamda noturar joy binolar mulkdorlari bilan hisob-kitob qilish uchun zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalari asosida zamonaviy billing tizimlarini joriy etish, bunda moliyalashtirish manbalarini etib quyidagilar nazarda tutilsin:

xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarini kompyuter uskunalari bilan jihozlash — O‘zbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi huzuridagi Uy-joy kommunal xo‘jaligini rivojlantirish fondi mablag‘lari;

xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarining ko‘p xonadonli uylar bo‘yicha yaratiladigan avtomatlashtirilgan billing tizimi va ma’lumotlar elektron bazasining dasturiy ta’minotini ishlab chiqish (uylarni pasportlashtirish) — Axborot kommunikatsiya texnologiyalarini rivojlantirish jamg‘armasi mablag‘lari.

Kompyuter uskunalari soni va narxini hamda xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlariga billing tizimi ishlashida dasturiy ta’minotni o‘rnatish narxini aniqlash uchun xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarining manzilli ro‘yxatini tuzish va xatlovdan o‘tkazish.

2017-yil,
1-iyulgacha

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi,
Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi,

Davergeodezkadastr,
Davarxitektqurilish,
Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi
, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlariga billing tizimi ishlashida dasturiy ta’minotni ishlab chiqish.

2017-yil,
1-iyulgacha

Barcha xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarida zamonaviy talablarga javob beradigan, dasturiy mahsulot bilan ta’minlagan holda kompyuter uskunalarini o‘rnatish.

2018-yil,
1-aprelgacha

Barcha ko‘p qavatli uylarning turar joy (abonentning oila a’zolari bilan birga) va noturar joy binolar mulkdorlarining abonent bazasini xatlovdan o‘tkazish.

2018-yil,
1-yanvargacha

Barcha ko‘p qavatli uylar kesimida har bir xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlari bo‘yicha xatlov natijalarini hisobga olgan holda avtomatlashtirilgan billing tizimida abonentlar elektron bazasini yaratish.

2018-yil,
1-aprelgacha

3.

Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarining moddiy-texnik bazasini mustahkamlash, tijorat banklar kreditlari, xalqaro moliya institutlarining grant mablag‘lari hisobiga 2017-2018-yillarda uskunalar, mexanizm va inventarlar bilan jihozlash bo‘yicha kompleks chora-tadbirlar ishlab chiqish va amalga oshirish.

2017 va 2018-yillar orasida uskunalar, mexanizmlar va inventarlar bilan jihozlanishi lozim bo‘lgan xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarining manzilli ro‘yxatlarini tuzish.

2017-yil,
1-iyulgacha

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarini manzilli ro‘yxatlarga muvofiq belgilangan muddatlarda uskuna, mexanizm va inventarlar bilan jihozlash.

Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarini manzilli ro‘yxatlarga muvofiq belgilangan muddatlarda uskuna, mexanizm va inventarlar bilan jihozlash bo‘yicha chora-tadbirlarni amalga oshirishda tizimli nazorat olib borish.

2017-2018-yy. doimiy asosda

4.

Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlariga buxgalterlik hisobini yuritish, konsalting xizmatlar ko‘rsatish va turar joy va noturar joy binolar mulkdorlaridan majburiy badallar yig‘ish bo‘yicha chora-tadbirlar.

O‘zbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi huzurida xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlariga shartnoma asosida buxgalterlik hisobini yuritish, konsalting xizmatlar ko‘rsatish va xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlari a’zolaridan majburiy badallar yig‘ish xizmatlari ko‘rsatadigan “Yagona hisob-kitob markazi” davlat unitar korxonalari va ularning shahar hamda tuman, zarur hollarda, tumanlararo filiallari tashkil etish.

2017 yil,
iyun

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, “O‘zsanoatqurilishbank” ATB

“Yagona hisob-kitob markazi”ning talab qilib olgunga depozit hisobvaraqlarini:

“O‘zsanoatqurilishbank” ATB filiallarida — bankning shahar va tumanlardagi mavjud filiallarida;

boshqa tijorat banklari filiallarida — “O‘zsanoatqurilishbank” ATB filiallari mavjud bo‘lmagan hududlarda ochish;

2017 yil,
iyun

O‘zsanoatqurilishbank” ATB,
tijorat
banklari

Yagona hisob-kitob markazlari normal faoliyat ko‘rsatishi uchun ularni xonalar bilan ta’minlash.

2017 yil,
iyun

O‘zsanoatqurilishbank” ATB

5.

Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarini moliyaviy sog‘lomlashtirish.

Turar joy va noturar joy binolar mulkdorlaridan majburiy badallarni o‘z vaqtida yig‘ishni tizimli ta’minlash.

doimiy asosda

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, “Yagona hisoblash markazi”

Sug‘urta kompaniyalari tomonidan tijorat banklari kreditlarini qaytarmaslik xatari bo‘yicha 1% dan ko‘p bo‘lmagan miqdorda sug‘urta pullarini ularni ijtimoiy yo‘nalishini hisobga olib (xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlari tomonidan ko‘p xonadonli uylar tomi, uy ichidagi muhandislik kommunikatsiyalarini mukammal ta’mirlash, asosiy vositalarni sotib olish va ko‘p xonadonli uylarga tutash yer uchastkalarini obodonlashtirish) cheklash tariflari bo‘yicha tartib o‘rnatish.

2017 yil,
1-iyuldan

Moliya vazirligi,
sug‘urta kompaniyalari

Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlariga ta’mirlash-tiklash ishlari va ko‘p qavatli uy-joy fondiga tutash hududlarni obodonlashtirishga avval berilgan kreditlarni muddatini 5 yilga uzaytirishni ta’minlash.

2017-yil,
iyun

Markaziy bank,
tijorat
banklari

III. Uy-joy fondiga xizmat ko‘rsatuvchi va undan foydalanuvchi tashkilotlarning moddiy-texnik bazasini yaratish va mustahkamlash, ularni zamonaviy uskunalar bilan jihozlash

6.

Uy-joy fondiga xizmat ko‘rsatuvchi va undan foydalanuvchi tashkilotlarning moddiy-texnik bazasini yaratish va mustahkamlash, ularni zamonaviy uskunalar bilan jihozlash.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahrida O‘zbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligining hududiy boshqarmalari huzurida Ta’mirlash-tiklash xizmati DUKni shahar va tuman filiallari bilan tashkil etish.

2017-yil,
iyun

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari,
Respublika ixtisoslashtirilgan
“Kurilishmashlizing” kompaniyasi AJ,

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari,
Respublika ixtisoslashtirilgan “Kurilishmashlizing” kompaniyasi” AJ

Yangidan tashkil etilayotgan “Ta’mirlash-tiklash xizmati” DUK filiallarini maxsus texnika va mexanizmlar bilan jihozlash.

2017-yil,
oktyabr

Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlari va Ta’mirlash-tiklash xizmati DUK o‘rtasida ko‘p xonadonli uy-joy fondini boshqarish va undan foydalanishga shartnomalar tuzish.

2017-yil,
oktyabr

7.

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish tizimi masalalarini muvofiqlashtirish va monitoring qilish bo‘yicha tegishli bank tuzilmasini mustahkamlash.

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish tizimi masalalarini muvofiqlashtirish va monitoring qilish bo‘yicha O‘zsanoatqurilishbank ATB boshqaruvi raisi o‘rinbosari qo‘shimcha lavozimini kiritish, shuningdek, bankning bosh ofisi va filiallarida tarkibiy bo‘linmalar tashkil etish.

2017-yil,
iyul

Markaziy bank, “O‘sanoatqurilishbank” ATB

IV. Aholining uy-joy sharoitlarini yaxshilash, ko‘p xonadonli uy-joy fondining uy ichidagi muhandislik kommunikatsiyalari va umumiy foydalaniladigan joylarni ta’mirlash, shuningdek, ko‘p xonadonli uy-joy fondiga tutash hududlarni obodonlashtirish

8.

2017 2021-yillarda ko‘p xonadonli uy-joy fondini ta’mirlash, obodonlashtirish va undan foydalanish sharoitlarini yaxshilash dasturini o‘z vaqtida va sifatli amalga oshirishni ta’minlash.

Kelgusi yilda Dasturni amalga oshirish bo‘yicha loyiha oldi va loyiha hujjatlariga texnik vazifalar, loyiha-qidiruv ishlarning manzilli ro‘yxatlarini ishlab chiqish va tasdiqlash.

har yili
iyul-avgust

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Iqtisodiyot vazirligi,
Moliya vazirligi

Loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish va ekspertizadan o‘tkazish.

har yili
sentyabr
noyabr

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi

Umumiy mulk va hududlarni qurish, tiklash va ta’mirlash bo‘yicha manzilli ro‘yxatlarni tasdiqlash.

har yili
dekabr

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Iqtisodiyot vazirligi,
Moliya vazirligi

Dasturni amalga oshirish doirasida ommaviy tartibda ishlatiladigan eshiklar, derazalar va boshqa buyumlarni ishlab chiqarish bo‘yicha viloyatlar, shaharlar va tumanlarda xususiy kichik korxonalarni tashkil etish.

2017-2018 yy.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

Ko‘p xonadonli uy-joy fondini ta’mirlash, obodonlashtirish va undan foydalanish sharoitlarini yaxshilash dasturini tizimli nazoratini olib borish.

har oy

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi

9.

Ko‘p xonadonli uy-joy fondi va tutash hududlardan foydalanish va saqlash bo‘yicha tizimli ishlarni tashkillashtirish.

Ko‘p xonadonli uy-joy fondini to‘liq qamragan holda shahar va tumanlarda xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarini tashkil etish.

2017-yil,
oktyabr

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

Ko‘p xonadonli uy-joy fondiga tutash hududlarni to‘liq xatlovdan o‘tkazish.

doimiy asosda

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi Davyergeodezkadastr,
Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlariga doimiy foydalanishga topshirgan holda ko‘p xonadonli uy-joy fondiga tutash hududlarni davlat ro‘yxatidan o‘tkazish.

2017-yil,
oktyabr

Davergeodezkadastr,
Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi

Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlariga biriktirilgan va ko‘p xonadonli uylarga tutash joylashgan yer uchastkalaridagi avtotransportlar uchun to‘xtash joylari va garajlarni xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlari yurituviga topshirishni nazarda tutuvchi Nizomni quyidagilarni hisobga olgan holda ishlab chiqish va tasdiqlash;

avtotransport uchun �lohida turgan garajlarni;

2017-yil,
1-iyulgacha

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkati assotsiatsiyalari

avtotransport uchun umumiy joylashuv yerlarini (alohida ajratilgan yerlar).

V. Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish sohasi tashkilotlari kadrlarini tayyorlash, qayta tayyorlash va ular salohiyatini mustahkamlash

10.

Ko‘p qavatli uy-joy fondidan foydalanish bo‘yicha yangi mutaxassisliklar ta�yorlash.

Toshkent arxitektura-qurilish va Samarqand davlat arxitektura-qurilish institutlarida hamda kommunal-qurilish kollejlarida ko‘p xonadonli uy-joy fondidan foydalanish bo‘yicha mutaxassis-menedjerlar tayyorlovchi yangi mutaxassisliklar kiritish.

2017-yil,
iyun

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi,

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi

11.

Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkati boshqaruvi raislari va Ta’mirlash-tiklash xizmati DUK xodimlarini tegishli sertifikat bergan holda qayta tayyorlash va malakasini oshirish tizimini yaratish.

Xususiy uy-joy mulkdorlari shirkati boshqaruvi raislari va Ta’mirlash-tiklash xizmati DUK xodimlarini ““Kommunalo‘quv o‘quv-metodik markazi DUKda qayta tayyorlash va malakasini oshirishni tizimli ravishda tashkil qilish.

doimiy asosda
(jadval bo‘yicha)

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

Ixtisoslashtirilgan oliy o‘quv yurtlarining mutaxassislari ishtirokida o‘quv seminarlarini o‘tkazish.


doimiy asosda
(jadval bo‘yicha)

Chet davlatlarga o‘quv safarlarini tashkillashtirish.

Quyidagilarni nazarda tutuvchi tartibni ishlab chiqish va tasdiqlash:

xususiy uy-joy mulkdorlari shirkati boshqaruvi raisini “Kom�unalo‘quv” o‘quv-uslubiy markazi” DUKda o‘qigani to‘g‘risida tegishli sertifikat mavjud bo‘lganda va nomzod tuman (shahar) uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish bo‘limi boshlig‘i bilan kelishilgan holda xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlari a’zolarining umumiy yig‘ilishi qarori asosida saylash;

xususiy uy-joy mulkdorlari shirkati boshqaruvi raisini xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlari a’zolarining umumiy yig‘ilishi qarori asosida tuman (shahar) uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish bo‘limi boshlig‘ining taqdimnomasiga ko‘ra lavozimidan ozod etish.

doimiy asosda
(jadval bo‘yicha)
2017 yil,

iyul

12.

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish xodimlarining — Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish xodimlari kuni kasbiy bayramini ta’sis etish.

Tegishli qaror loyihasini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

2017-yil,

1-sentabrgacha

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi

13.

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish a’lochisi unvonini ta’sis etish.

Tegishli qaror loyihasini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

2017-yil,

1-oktabrgacha

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi

14.

Eng yaxshi xususiy uy-joy mulkdorlari shirkati nomi uchun shahar, tuman, viloyat va respublika tanlovlarini tashkillashtirish va tanlov g‘oliblarini rag‘batlantiruvchi mukofotlar bilan taqdirlash.

O‘zbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi huzuridagi Uy-joy kommunal xo‘jaligini rivojlantirish fondi mablag‘lari hisobidan g‘oliblarga rag‘batlantirish sovg‘alarini bergan holda “Eng yaxshi xususiy uy-joy mulkdorlari shirkati” unvoni uchun shahar, tuman, viloyat va respublika konkurslarini o‘tkazish tartibi to‘g‘risida Nizom ishlab chiqish.

2017-yil,

1-oktabrgacha

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

15.

Ko‘p xonadonli uylar uchun energiya samaradorligi, umumiy foydalaniladigan joylar va muhandislik-kommunikatsiyalarining texnik va sanitariya holati, uylarga tutash hududlarning obodonligi jihatidan eng yaxshi ko‘rsatkichlarga ega Eng yaxshi uy konkursini tashkillashtirish.

Eng yaxshi uy sifat belgisini berish uchun ko‘p qavatli uylar, texnik va sanitariya holati parametrlari, energiya samaradorligi ko‘rsatkichlarini saralash konkursining tartibi to‘g‘risida Nizomni ishlab chiqish.

2017-yil,

1-oktabrgacha

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari

Eng yaxshi ko‘rsatkichlarga ega ko‘p xonadonli uylarni tanlash bo‘yicha doimiy faoliyat olib boradigan tuman (shahar) komissiyalarini tashkil etish.

2017-yil,

1-oktabrgacha

Ko‘p xonadonli uylarda Eng yaxshi uy belgisini o‘rnatgan holda ko‘p xonadonli uylarni saralash konkursi.

doimiy asosda

16.

Har chorakda Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish kasbga oid jurnalini chiqarish.

O‘y-joy kommunal xizmat ko‘rsatish jurnalida: ilg‘or kommunal xizmat ko‘rsatish korxonalari, xususiy uy-joy mulkdorlari shirkati, Ta’mirlash-tiklash xizmati DUK, boshqaruv servis tashkilotlari va kompaniyalarining yangiliklari, istiqbollari, normativ hujjatlari, dasturlari, tajribalarini davriy yoritib borish.

2018-yil,

1-chorakdan

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, ““O‘zkommunalo‘quv” o‘quv-metodik markazi” DUK

 LexUZ sharhi
Oldingi tahrirga qarang.
(5-ilova O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 4-avgustdagi PQ-346-son qaroriga o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 04.08.2022-y., 07/22/346/0709-son)
 LexUZ sharhi
 LexUZ sharhi

Ko‘p xonadonli uy-joy fondining texnik holatini tubdan yaxshilash va undan samarali foydalanish, ta’mirlash-tiklash ishlarini o‘z vaqtida amalga oshirish, shuningdek, ko‘p xonadonli uylarga tutash hududlarda tozalikni saqlash va ularni obodonlashtirish bunday uylarda yashaydigan aholi uchun qulay shart-sharoitlar yaratishda muhim hayotiy omillardan biri sanaladi.

Bugungi kunda mamlakatimizda tarkibiy islohotlarning mustahkam me’yoriy-huquqiy bazaga tayangan holda izchil amalga oshirilayotgani uy-joy fondini boshqarish va undan foydalanishning mutlaqo yangi tizimini tashkil etish imkonini bermoqda.

Keyingi 5 yilda xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlari faoliyatini takomillashtirish, ko‘p xonadonli uy-joy fondini kapital va joriy ta’mirlash bo‘yicha qabul qilingan qarorlar asosida ko‘p xonadonli uylarning tomi, podval inshootlari, fasad, podyezd, lift va irrigatsiya tarmoqlari, shuningdek, yo‘laklarni betonlashtirish hamda uy-joylar atrofidagi hududlarni obodonlashtirish va ko‘kalamzorlashtirish masalalarini o‘z ichiga olgan kompleks chora-tadbirlar amalga oshirildi.

Hozirgi paytda mamlakatimizda 4 mingdan ziyod xususiy uy-joy mulkdorlari shirkati tomonidan 32,4 mingdan ortiq ko‘p xonadonli uyga xizmat ko‘rsatilmoqda.

Shu bilan birga, ushbu tarmoqda olib borilayotgan ishlar tahlili xususiy uy-joy mulkdorlarining ko‘p xonadonli uy-joy fondini saqlash, undan foydalanish va ta’mirlash borasidagi faoliyatida hal etilmagan qator muammolar borligini ko‘rsatmoqda.

Bu haqda so‘z yuritganda, avvalo, ko‘p xonadonli uy-joy fondini boshqarish va undan foydalanishda joylardagi ijro hokimiyati organlari va xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlari o‘rtasida kompleks yondashuv hamda o‘zaro hamkorlik mexanizmi shakllanmaganini qayd etish zarur.

Ko‘p xonadonli uy-joy fondini saqlash borasida ta’sirchan nazorat o‘rnatilmagan, ko‘p hollarda undan texnik foydalanish va aholining xavfsiz yashashini ta’minlash borasidagi me’yor va talablar buzilishiga yo‘l qo‘yilmoqda. Ko‘p xonadonli uylarda ta’mirlash-tiklash ishlarini o‘tkazishning qoida va muddatlariga rioya etilmayapti, bu esa, tabiiyki, aholining haqli noroziligiga sabab bo‘lmoqda.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2017 — 2021-yillarda ko‘p xonadonli uy-joy fondini saqlash va undan foydalanish tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi qarori ko‘p xonadonli uy-joy fondining texnik holatini tubdan yaxshilash va undan oqilona foydalanish, ta’mirlash-tiklash ishlarini belgilangan muddatlarda olib borish, shuningdek, ko‘p xonadonli uylarga tutash hududlarni yanada obodonlashtirish uchun zarur shart-sharoit yaratish maqsadida qabul qilindi.

Qarorda ko‘p xonadonli uy-joy fondini saqlash va undan foydalanish tizimini tashkil etishning asosiy yo‘nalishlari belgilangan bo‘lib, ular quyidagilarni nazarda tutadi:

aholining uy-joy sharoitini yaxshilash, ko‘p xonadonli uylarda joylashgan xonadonlardagi muhandislik-kommunikatsiya tizimi va umumiy tarzda foydalaniladigan infratuzilmalarni o‘z vaqtida va sifatli ta’mirlash, shuningdek, ko‘p xonadonli uy-joy fondiga tutash hududlarni obodonlashtirish, u yerlarda bolalar va sport maydonchalarini barpo etishga qaratilgan chora-tadbirlarni amalga oshirish;

ko‘p xonadonli uy-joy fondidan foydalanish va unga xizmat ko‘rsatish bozorini rivojlantirish imkonini beradigan uy-joy kommunal xo‘jaligini boshqarishning ta’sirchan vertikal tizimini yaratish bo‘yicha kompleks chora-tadbirlarni amalga oshirish;

uy-joy kommunal soha tashkilotlari, xususan, ta’mirlash-tiklash xizmatlarining moddiy-texnik bazasini yaratish va mustahkamlash, ularni zamonaviy uskunalar bilan jihozlash va malakali mutaxassislar bilan ta’minlash.

Qarorga muvofiq, 2017 — 2021-yillarda ko‘p xonadonli uy-joy fondini ta’mirlash, obodonlashtirish va undan foydalanish sharoitlarini yaxshilash dasturi tasdiqlandi. Ushbu Dasturda �o‘p xonadonli uy-joy fondining umumiy tarzda foydalaniladigan infratuzilmalarini kapital va joriy ta’mirlash, hududlarni obodonlashtirish, lift uskunalarini ta’mirlash va almashtirish, shuningdek, ko‘p xonadonli uy-joy fondini saqlash, undan foydalanish va ta’mirlash tizimini takomillashtirishga doir kompleks chora-tadbirlar belgilandi.

Qayd etilgan loyihalarni amalga oshirish uchun xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarining o‘z mablag‘lari, tijorat banklari kreditlari, Qoraqalpog‘iston Respublikasining respublika budjeti, viloyatlar va Toshkent shahri mahalliy budjetlari mablag‘lari, O‘zbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligining Uy-joy kommunal xo‘jaligini rivojlantirish jamg‘armasi mablag‘lari, xalqaro moliya institutlari kreditlari, shuningdek, lizing hisobidan 1,8 trillion so‘m mablag‘ yo‘naltirish ko‘zda tutilmoqda.

Mazkur Dasturni amalga oshirishda “O‘zsanoatqurilishbank” aksiyadorlik tijorat banki uy-joy kommunal sohasiga qarashli tashkilotlarni moliyalashtirishni ta’minlaydigan vakolatli bank etib belgilandi.

Dasturni amalga oshirish doirasida tijorat banklariga “Ta’mirlash-tiklash xizmati” davlat unitar korxonasi va xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlariga imtiyozli kreditlar ajratish tavsiya etildi.

Shuningdek, mazkur qarorda O‘zbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi huzurida xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlariga shartnoma asosida buxgalterlik hisobini yuritish, konsalting xizmatlar ko‘rsatish va xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlaridan majburiy badallar yig‘ish xizmatlarini ko‘rsatadigan “Yagona hisob-kitob markazi” va shahar hamda tumanlarda uning filiallarini tashkil etish nazarda tutilgan.

Qaror bilan shunday tartib o‘rnatilmoqdaki, unga ko‘ra:

ko‘p xonadonli uy-joy fondi umumiy mulki va unga tutash hududlarni saqlash uchun turarjoy va noturarjoy binolar mulkdorlarining majburiy badallari miqdori O‘zbekiston �espublikasi Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi har yili tasdiqlaydigan eng kam miqdordan kam bo‘lmagan hajmda xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlari tomonidan belgilanadi;

xususiy uy-joy mulkdorlari shirkati boshqaruvining raisi “Kommunalo‘quv” o‘quv-uslubiy markazi” davlat unitar korxonasida o‘qigani to‘g‘risida tegishli sertifikatga ega bo‘lgan taqdirda, tuman (shahar) uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish bo‘limi boshlig‘i bilan kelishilgan holda saylanadi, shuningdek, xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlari a’zolarining umumiy yig‘ilishi qarori asosida tuman (shahar) uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish bo‘limi boshlig‘ining taqdimnomasiga ko‘ra lavozimidan ozod etiladi.

Qarorning amalga oshirilishi quyidagi natijalarga erishish imkonini beradi:

birinchidan, bu qaror ko‘p xonadonli uy-joy fondining texnik holatini va undan maqsadga muvofiq holda foydalanishni tubdan yaxshilash, ta’mirlash-tiklash ishlarini o‘z vaqtida o‘tkazish;

ikkinchidan, aholining rivojlangan infratuzilmaga ega bo‘lgan ko‘p xonadonli uy-joy fondida yashashi uchun har jihatdan qulay sharoit yaratish;

uchinchidan, ko‘p xonadonli uy-joy fondini boshqarish va undan foydalanishda joylardagi ijro hokimiyati organlari va xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarining o‘zaro hamkorlikda ishlashini ta’minlaydi.