ILOVA
Baholash obyekti | Ball | |
I. Maktabgacha ta’lim muassasalari pedagog kadrlarining attestatsiya natijalarini baholash mezonlari | ||
1. | Mashg‘ulot (dars) o‘tish mahorati | jami 100 ball |
a) | mashg‘ulot (dars) tahlillari uchun: | 20 ball |
12 ta va undan ortiq mashg‘ulot (dars) tahlil qilinganda | 20 ball | |
8 — 10 ta mashg‘ulot (dars) tahlil qilinganda | 15 ball | |
5 — 7 ta mashg‘ulot (dars) tahlil qilinganda | 10 ball | |
b) | ochiq mashg‘ulotlar (darslar) o‘tganligi uchun (har o‘quv yilida): | 20 ball |
ikki marta ochiq mashg‘ulot (dars) o‘tilganda | 20 ball | |
bir marta ochiq mashg‘ulot (dars) o‘tilganda | 10 ball | |
v) | davlat talablari bo‘yicha reyting ko‘rsatkichlari uchun: | 30 ball |
86 — 100 foiz | 30 ball | |
71 — 85 foiz | 25 ball | |
56 — 70 foiz | 20 ball | |
g) | ta’lim-tarbiya berish vositalari va shakllarini maqbul ravishda tanlaganligi uchun | 10 ball |
d) | tavsiya etilgan ilg‘or pedagogik uslub va texnologiyalarni (“case study” uslubi, loyihalar uslubi, hamkorlikdao‘qitish, | 20 ball |
“amaliy o‘yin”, interfaol ta’lim uslubi va boshqalar) qo‘llaganligi uchun | ||
2. | Mehnat samaradorligi | jami 100 ball |
a) | mashg‘ulotlar (darslar) ishlanmalari ishlab chiqqanligi uchun | 20 ball |
b) | o‘quv seminarlari yoki metodik birlashmalarda uslubiy ishlanmalari bilan ishtirok etganligi uchun: | 30 ball |
respublika miqyosida | 30 ball | |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyat (Toshkent shahri) va tuman (shahar) miqyosida | 20 ball | |
v) | ilg‘or pedagogik ish tajribalarini o‘rganganligi va ish tajribasini ommalashtirganligi uchun: | 30 ball |
respublika miqyosida | 30 ball | |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyat (Toshkent shahri) va tuman (shahar) miqyosida | 20 ball | |
g) | ishlab chiqilgan uslubiy materiallar uchun: | 20 ball |
metodik tavsiyalar uchun | 10 ball | |
mualliflik dasturlari uchun | 10 ball | |
II. Umumiy o‘rta ta’lim muassasalari pedagog kadrlarining attestatsiya natijalarini baholash mezonlari | ||
1. | Dars o‘tish mahorati bo‘yicha | jami 100 ball |
a) | dars mashg‘ulotlari tahlillari uchun (har o‘quv yilida): | 20 ball |
34 soat va undan ortiq dars tahlil qilinganda | 20 ball | |
22 — 30 soat dars tahlil qilinganda | 15 ball | |
12 — 20 soat dars tahlil qilinganda | 10 ball | |
b) | ochiq dars o‘tganligi uchun (har o‘quv yilida): | 20 ball |
uch marta ochiq dars o‘tilganda | 20 ball | |
ikki marta ochiq dars o‘tilganda | 15 ball | |
bir marta ochiq dars o‘tilganda | 10 ball | |
v) | ta’lim oluvchilarning o‘quv fanidan reyting ko‘rsatkichlari uchun (sinf jurnallari asosida) | 20 ball |
86 — 100 foiz | 20 ball | |
71 — 85 foiz | 15 ball | |
| 56 — 70 foiz | 10 ball |
g) | ta’lim berish vositalari hamda shakllarini maqbul ravishda tanlaganligi uchun | 20 ball |
d) | tavsiya etilgan ilg‘or pedagogik uslub va texnologiyalarni (“case study” uslubi, loyihalar uslubi, hamkorlikda o‘qitish, “amaliy o‘yin”, interfaol ta’lim uslubi va boshqalar) qo‘llaganligi uchun | 20 ball |
2. | Mehnat samaradorligi | jami 100 ball |
a) | ta’lim oluvchilarning tayyorgarligi uchun (tashqi nazorat ishi orqali aniqlanadigan reyting ko‘rsatkichlari bo‘yicha): | 30 ball |
86 — 100 foiz | 30 ball | |
71 — 85 foiz | 20 ball | |
56 — 70 foiz | 10 ball | |
b) | ta’lim oluvchilarning fan olimpiadalari, ko‘rik-tanlovlar va turli musobaqalarda erishgan yutuqlari uchun: | 30 ball |
respublika va xalqaro miqyosda bo‘lsa | 30 ball | |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida bo‘lsa | 20 ball | |
tuman (shahar) miqyosida bo‘lsa | 10 ball | |
v) | attestatsiyadan o‘tuvchilarning ko‘rik-tanlovlar va turli musobaqalarda erishgan yutuqlari uchun: | 40 ball |
respublika va xalqaro miqyosda bo‘lsa | 40 ball | |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida bo‘lsa | 30 ball | |
tuman (shahar) miqyosida bo‘lsa | 20 ball | |
III. Jismoniy yoki psixik rivojlanishida nuqsoni bo‘lgan bolalar uchun ixtisoslashtirilgan maktab va maktab-internat pedagog kadrlarining attestatsiya natijalarini baholash mezonlari | ||
1. | Dars o‘tish mahorati | jami 100 ball |
a) | dars mashg‘ulotlari tahlillari uchun (har o‘quv yilida): | 20 ball |
34 soat va undan ortiq dars tahlil qilinganda | 20 ball | |
22 — 30 soat dars tahlil qilinganda | 15 ball | |
12 — 20 soat dars tahlil qilinganda | 10 ball | |
b) | ochiq darslar o‘tganligi uchun (har o‘quv yilida) | 20 ball |
uch marta ochiq dars o‘tilganda | 20 ball | |
ikki marta ochiq dars o‘tilganda | 15 ball | |
bir marta ochiq dars o‘tilganda | 10 ball | |
v) | ta’lim oluvchilarning o‘quv fanidan reyting ko‘rsatkichlari uchun (sinf jurnallari asosida) | 20 ball |
71 — 100 foiz | 20 ball | |
56 — 70 foiz | 15 ball | |
50 — 56 foiz | 10 ball | |
g) | ta’lim berish vositalari hamda shakllarini maqbul ravishda tanlaganligi uchun | 20 ball |
d) | tavsiya etilgan ilg‘or pedagogik uslub va texnologiyalarni (“case study” uslubi, loyihalar uslubi, hamkorlikda o‘qitish, “amaliy o‘yin”, interfaol ta’lim uslubi va boshqalar) qo‘llaganligi uchun | 20 ball |
2. | Mehnat samaradorligi | jami 100 ball |
a) | ta’lim oluvchilarni tayyorlash samaradorligi uchun | 50 ball |
ta’lim oluvchilarni tayyorlash uchun rivojlantiruvchi (korreksion) materiallar yaratgan, ilg‘or pedagogik ish tajribasi respublika miqyosida ommalashtirilgan, metodik tavsiyalar va mualliflik dasturlari ishlab chiqqan bo‘lsa | 50 ball | |
ish tajribasi Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida ommalashtirilgan, dars (mashg‘ulot) o‘tish uchun ko‘rgazmali va tarqatma materiallar, metodik tavsiyalar yaratgan bo‘lsa | 40 ball | |
ish tajribasi tuman (shahar) yoki ta’lim muassasasi bo‘yicha ommalashtirilgan, dars (mashg‘ulot) o‘tish uchun ko‘rgazmali materiallar yaratgan bo‘lsa | 30 ball | |
b) | ta’lim oluvchilarning fan olimpiadalari, ko‘rik-tanlovlar va turli musobaqalarda erishgan yutuqlari uchun: | 20 ball |
respublika va xalqaro miqyosda bo‘lsa | 20 ball | |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida bo‘lsa | 10 ball | |
tuman (shahar) miqyosida bo‘lsa | 5 ball | |
v) | attestatsiyadan o‘tuvchilarning ko‘rik-tanlovlar va turli musobaqalarda erishgan yutuqlari uchun: | 30 ball |
respublika va xalqaro miqyosda bo‘lsa | 30 ball | |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida bo‘lsa | 20 ball | |
tuman (shahar) miqyosida bo‘lsa | 10 ball | |
IV. O‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasalari pedagoglarining attestatsiya natijalarini baholash mezonlari | ||
1. | Dars o‘tish mahorati | jami 100 ball |
a) | dars tahlillari uchun (har o‘quv yilida): | 20 ball |
40 soat dars tahlil qilingan bo‘lsa | 20 ball | |
34 — 38 soat dars tahlil qilingan bo‘lsa | 17 — 19 ball | |
28 — 32 soat dars tahlil qilingan bo‘lsa | 14 — 16 ball | |
26 — 20 soat dars tahlil qilingan bo‘lsa | 11 — 13 ball | |
18 soatdan kam dars tahlil qilingan bo‘lsa | 0 — 10 ball | |
b) | ochiq darslar o‘tganligi uchun (muntazam ravishda): | 20 ball |
uch o‘quv yilida | 20 ball | |
ikki o‘quv yilida | 15 ball | |
bir o‘quv yilida | 10 ball | |
v) | ta’lim oluvchilarning o‘quv fanidan reyting ko‘rsatkichlari uchun: | 30 ball |
86 — 100 foiz | 30 ball | |
71 — 85 foiz | 20 ball | |
56 — 70 foiz | 10 ball | |
g) | ta’lim berish vositalari hamda shakllarini maqbul ravishda tanlaganligi uchun: | 10 ball |
d) | tavsiya etilgan ilg‘or pedagogik uslub va texnologiyalarni (“case study” uslubi, loyihalar uslubi, hamkorlikda o‘qitish, “amaliy o‘yin”, interfaol ta’lim uslubi va boshqalar) qo‘llagan bo‘lsa | 20 ball |
2. | Mehnat samaradorligi | jami 100 ball |
a) | ta’lim oluvchilarning tayyorgarligi uchun (nazorat ishi orqali aniqlanadigan o‘quvchilarning o‘zlashtirish darajasi bo‘yicha): | 30 ball |
86 — 100 foiz | 30 ball | |
71 — 85 foiz | 20 ball | |
56 — 70 foiz | 10 ball | |
b) | ta’lim oluvchilarning fan olimpiadalari, ko‘rik-tanlovlar va turli musobaqalarda erishgan yutuqlari uchun: | 30 ball |
respublika va xalqaro miqyosda bo‘lsa | 30 ball | |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida bo‘lsa | 20 ball | |
tuman (shahar) miqyosida bo‘lsa | 10 ball | |
v) | attestatsiyadan o‘tuvchilarning ko‘rik-tanlovlar va turli musobaqalarda erishgan yutuqlari uchun: | 40 ball |
respublika va xalqaro miqyosda bo‘lsa | 40 ball | |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida bo‘lsa | 30 ball | |
tuman (shahar) miqyosida bo‘lsa | 20 ball | |
V. Bolalar musiqa va san’at maktablari pedagoglarining attestatsiya natijalarini baholash mezonlari | ||
1. | Dars o‘tish mahorati | jami 100 ball |
a) | dars tahlillari uchun (har o‘quv yilida): | 30 ball |
18 soat va undan ortiq dars tahlil qilingan bo‘lsa | 30 ball | |
8 — 17 soat dars tahlil qilingan bo‘lsa | 20 ball | |
2 — 7 soat dars tahlil qilingan bo‘lsa | 10 ball | |
b) | ochiq dars mashg‘ulotlari o‘tganligi uchun (har o‘quv yilida): | 40 ball |
uch marta ochiq dars o‘tilgan bo‘lsa | 40 ball | |
ikki marta ochiq dars o‘tilgan bo‘lsa | 30 ball | |
bir marta ochiq dars o‘tilgan bo‘lsa | 20 ball | |
v) | ta’lim oluvchilarning maktabdan tashqari ta’limga qo‘yiladigan davlat talablari bo‘yicha reyting ko‘rsatkichlari uchun: | 30 ball |
86 — 100% | 30 ball | |
71 — 85% | 20 ball | |
56 — 70% | 10 ball | |
2. | Mehnat samaradorligi | jami 100 ball |
a) | ta’lim oluvchilarning tayyorgarligi — hisobot konsertlarini muntazam o‘tkazganligi uchun: | 40 ba�l |
uch marta o‘tkazilgan bo‘lsa | 40 ball | |
ikki marta o‘tkazilgan bo‘lsa | 30 ball | |
bir marta o‘tkazilgan bo‘lsa | 20 ball | |
b) | ta’lim oluvchilarning ko‘rik-tanlovlar, olimpiadalar (musiqa nazariyasi, musiqa va san’at adabiyoti) va turli musobaqalarda erishgan yutuqlari uchun: | 30 ball |
respublika va xalqaro miqyosda bo‘lsa | 30 ball | |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida bo‘lsa | 20 ball | |
tuman (shahar) miqyosida bo‘lsa | 10 ball | |
v) | attestatsiyadan o‘tuvchilarning o‘quv seminarlari yoki metodik birlashmalarda uslubiy ishlanmalari bilan ishtirok etganligi uchun: | 30 ball |
respublika miqyosida | 30 ball | |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida | 20 ball | |
tuman (shahar) miqyosida | 10 ball | |
VI. “Barkamol avlod” bolalar markazlari pedagoglarining attestatsiya natijalarini baholash mezonlari | ||
1. | Mashg‘ulot (dars) o‘tish mahorati | jami 100 ball |
a) | mashg‘ulot (dars) tahlillari uchun: | 30 ball |
36 soat va undan ortiq mashg‘ulot (dars) tahlil qilingan bo‘lsa | 30 ball | |
22 — 30 soat mashg‘ulot (dars) tahlil qilingan bo‘lsa | 20 ball | |
12 — 20 soat mashg‘ulot (dars) tahlil qilingan bo‘lsa | 15 ball | |
b) | ochiq mashg‘ulotlar (darslar) o‘tganligi uchun (har o‘quv yilida) | 30 ball |
ikki marta | 30 ball | |
bir marta | 15 ball | |
v) | to‘garak a’zolarining davlat talablarini o‘zlashtirish reyting ko‘rsatkichlari uchun: | 40 ball |
86 — 100% | 40 ball | |
71 — 85% | 35 ball | |
56 — 70% | 30 ball | |
2. | Mehnati samaradorligi | jami 100 ball |
a) | guruhga to‘garak a’zolarining jalb qilinganligi uchun: | 50 ball |
guruhdagi to‘garak a’zolari soni 16 nafar va undan ortiq bo‘lsa | 50 ball | |
guruhdagi to‘garak a’zolari soni 12 — 15 nafar bo‘lsa | 40 ball | |
guruhdagi to‘garak a’zolari soni 10 — 11 nafar bo‘lsa | 30 ball | |
b) | to‘garak a’zolarining tuman, shahar, viloyat, respublika, | 50 ball |
respublika va xalqaro miqyosda bo‘lsa | 50 ball | |
Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida bo‘lsa | 40 ball | |
tuman (shahar) miqyosida bo‘lsa | 30 ball | |
VII. O‘quv fani bo‘yicha malaka sinovlari (test, yozma yoki ijodiy ish) (attestatsiyadan o‘tuvchi barcha ta’lim muassasalari pedagoglari uchun) | ||
a) | test savollari bo‘yicha aniqlanganda: | 100 ball |
test 40 ta savoldan iborat bo‘ladi, har bir savolga to‘g‘ri javob berilganligi baholanadi | har bir to‘g‘ri javob uchun | |
b) | yozma ish bo‘yicha aniqlanganda: | 100 ball |
yozma ish 5 ta topshiriqdan (savoldan) iborat bo‘ladi, har bir savolga berilgan javobdan kelib chiqib baholanadi | har bir javob 20 ballgacha baholanadi | |
v) | ijodiy ish bo‘yicha aniqlanganda: | 100 ball |
ijodiy ish 5 ta ijodiy topshiriqdan iborat bo‘ladi, har bir topshiriqning belgilangan vaqtda, to‘liq, to‘g‘ri va sifatli bajarilganligi baholanadi | har bir ish | |
VIII. Xorijiy tillar, kompyuter texnikasi va axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini bilish hamda ijtimoiy-siyosiy bilimlarni aniqlash yuzasidan o‘tkazilgan suhbat natijalarini baholash mezonlari | ||
a) | xorijiy tillarni bilganligi uchun: | 30 ball |
tinglab tushunsa va tinglab tushunganini og‘zaki bayon eta olsa, og‘zaki erkin muloqot qila olsa | 30 ball | |
tinglab tushunsa va tinglab tushunganini og‘zaki bayon eta olsa | 20 ball | |
sodda matnlarni o‘qiy olsa, o‘zi haqida ma’lumot bera olsa | 10 ball | |
b) | kompyuter texnikasi va axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini bilganligi uchun: | 30 ball |
internet resurslari, multimedia vositalari va mahsulotlaridan maqsadli foydalana olsa va ofis dasturlari yordamida o‘quv-uslubiy, ko‘rgazmali materiallarni tayyorlay olsa | 30 ball | |
ofis dasturlari (matn muharriri, elektron jadval, taqdimot) yordamida o‘quv-uslubiy, ko‘rgazmali materiallarni tayyorlay olsa | 20 ball | |
kompyutyer tuzilishi va imkoniyatlarini bilsa, ofis dasturlaridan (matn muharriri, elektron jadval, taqdimot) foydalana olsa | 10 ball | |
v) | ijtimoiy-siyosiy bilimlarni egallaganligi uchun: | 40 ball |
jahonda va respublikamizning ijtimoiy-siyosiy hayotida sodir bo‘lgan muhim voqeliklardan, so‘nggi voqea-hodisalardan xabardor bo‘lsa hamda ularning ijobiy va salbiy jihatlarini erkin tarzda tahlil qila olsa | 40 ball | |
respublikamizning ijtimoiy-siyosiy hayotida sodir bo‘lgan muhim voqeliklardan, so‘nggi voqea-hodisalardan xabardor bo‘lsa hamda ularga nisbatan o‘z munosabatini bildira olsa | 30 ball | |
respublikamizning ijtimoiy-siyosiy hayotida sodir bo‘lgan muhim voqeliklardan va so‘nggi voqea-hodisalardan xabardor bo‘lsa | 20 ball | |
respublikamizning ijtimoiy-siyosiy hayotida sodir bo‘lgan muhim voqeliklardan va so‘nggi voqea-hodisalardan xabardor bo‘lsa | 20 ball | |
respublikamizning ijtimoiy-siyosiy hayotida sodir bo‘lgan muhim voqeliklardan va so‘nggi voqea-hodisalardan qisman xabardor bo‘lsa | 10 ball |