29.09.2020 yildagi PQ-4845-son
ONLINE TRANSLATE
Hujjat 06.01.2024 00 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(3-bandning “b” kichik bandi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 31-maydagi PF-81-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 02.06.2023-y., 06/23/81/0320-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(6-bandning ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 4-yanvardagi PF-5-sonli Farmoniga asosan chiqarilgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 06.01.2024-y., 06/24/5/0008-son)
mazkur qarorning 2 va 3-ilovalariga muvofiq chiqindilarni utilizatsiya qilish, qayta ishlash va ko‘mish bilan bog‘liq ishlarni kompleks amalga oshirish bo‘yicha zamonaviy chiqindi poligonlari tashkil etilishini, shuningdek, keyinchalik belgilangan tartibda o‘zlariga berish sharti bilan poligonlarni qurish ishlariga xususiy sheriklarning jalb qilinishini ta’minlasin;
mazkur qarorning 1-ilovasiga muvofiq hududlarda maishiy chiqindilarni to‘plash, olib chiqib ketish va qayta ishlash bo‘yicha davlat-xususiy sheriklik loyihalari amalga oshirilishini ta’minlasin;
Oldingi tahrirga qarang.
(15-band “g” kichik bandining uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 4-yanvardagi PF-5-sonli Farmoniga asosan chiqarilgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 06.01.2024-y., 06/24/5/0008-son)
mazkur qarorning 4.1 — 4.13-ilovalariga muvofiq 2020-2021-yillarda chiqindilar bilan bog‘liq ishlarni amalga oshirish sohasidagi maqsadli indikatorlarga so‘zsiz erishilishini ta’minlasin;
16. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining ayrim qarorlariga 5-ilovaga muvofiq o‘zgartirishlar va qo‘shimcha kiritilsin.

T/r

Tadbirlar nomi

Amalga oshirish mexanizmi

Ijro muddati

Mas’ul ijrochilar

2020-yil

1.

Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish sohasida amalga oshiriladigan davlat-xususiy sheriklik loyihalari konsepsiyasini ishlab chiqish va e’lon berish.

Loyihalar konsepsiyasini ishlab chiqish:

Andijon viloyatida — 1 ta;

Buxoro viloyatida — 1 ta;

Navoiy viloyatida — 2 ta;

Namangan viloyatida — 2 ta;

Farg‘ona viloyatida — 9 ta;

Toshkent viloyatida — 1 ta.

2020-yil
oktabr

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi

Loyihalar konsepsiyasini kelishish.

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Vazirlar Mahkamasi

Loyihalar konsepsiyasini tasdiqlash.

Loyihalar bo‘yicha hujjatlarni e’lon qilish.

2.

Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish sohasida amalga oshiriladigan davlat-xususiy sheriklik loyihalari uchun xususiy sherikni tanlash tenderlarini o‘tkazish.

Tender komissiyasi tarkibini shakllantirish.

2020-yil
oktabr

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Vazirlar Mahkamasi

Tender komissiyasi tarkibini kelishish.

Tender komissiyasi tarkibini tasdiqlash.

G‘olibni aniqlash bo‘yicha tender hujjatlarini tayyorlash.

2020-yil
noyabr

Tender komissiyasi

Tender hujjatlarini tasdiqlash.

Tender o‘tkazish(2).

Tender g‘olibini aniqlash.

3.

Davlat-xususiy sheriklik bitimini imzolash.

Davlat-xususiy sheriklik bitimini tayyorlash.

2020-yil
noyabr

Davlat ekologiya qo‘mitasi

Davlat-xususiy sheriklik bitimini imzolash.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar hokimliklari,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,
Xususiy sherik

4.

2020-yilda maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish sohasida davlat-xususiy sheriklik loyihalarini amalga oshirish(1).

Andijon viloyatida:

loyihalar soni — 1 ta;

kiritiladigan investitsiya — 4,5 mln AQSh doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 55 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 3 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 160 ta.

2020-yil dekabr

Andijon viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Buxoro viloyatida:

loyihalar soni — 1 ta;

kiritiladigan investitsiya — 1,5 mln AQSh doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 16 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 4 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 25 ta.

2020-yil dekabr

Buxoro viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Navoiy viloyatida:

loyihalar soni — 2 ta;

kiritiladigan investitsiya — 2,4 mln AQSh doll.;

jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 11 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 5 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 120 ta.

2020-yil dekabr

Navoiy viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Namangan viloyatida:

loyihalar soni — 2 ta;

kiritiladigan investitsiya — 7 mln AQSh doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 80 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 5 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 980 ta.

2020-yil dekabr

Namangan viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Farg‘ona viloyatida:

loyihalar soni — 9 ta;

kiritiladigan investitsiya — 14,8 mln AQSh doll.;

jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 224 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 20 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 1 180 ta.

2020-yil dekabr

Farg‘ona viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Toshkent viloyatida:

loyihalar soni — 1 ta;

kiritiladigan investitsiya — 2,6 mln AQSh doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 12 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 2 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 100 ta.

2020-yil dekabr

Toshkent viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

2021-yil

5.

Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish sohasida amalga oshiriladigan davlat-xususiy sheriklik loyihalari konsepsiyasini ishlab chiqish va e’lon berish.

Loyihalar konsepsiyasini ishlab chiqish:

Qoraqalpog‘iston Respublikasida — 3 ta;

Andijon viloyatida — 11 ta;

Buxoro viloyatida — 4 ta;

Jizzax viloyatida — 3 ta;

Qashqadaryo viloyatida — 4 ta;

Navoiy viloyatida — 2 ta;

Namangan viloyatida — 2 ta;

Samarqand viloyatida — 3 ta;

Surxondaryo viloyatida — 2 ta;

Sirdaryo viloyatida — 2 ta;

Farg‘ona viloyatida — 1 ta;

Toshkent viloyatida — 6 ta;

Xorazm viloyatida — 3 ta.

2021-yil
iyul

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Loyihalar konsepsiyasini kelishish.

2021-yil
avgust

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Vazirlar Mahkamasi

Loyihalar konsepsiyasini tasdiqlash.

Loyihalar bo‘yicha hujjatlarni e’lon qilish.

6.

Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish sohasida amalga oshiriladigan davlat-xususiy sheriklik loyihalari uchun xususiy sherikni tanlash tenderlarini o‘tkazish.

Tender komissiyasi tarkibini shakllantirish.

2021-yil
avgust

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Vazirlar Mahkamasi

Tender komissiyasi tarkibini kelishish.

Tender komissiyasi tarkibini tasdiqlash.

G‘olibni aniqlash bo‘yicha tender hujjatlarini tayyorlash.

2021-yil
sentabr

Tender komissiyasi

Tender hujjatlarini tasdiqlash.

Tender o‘tkazish(2).

Tender g‘olibini aniqlash.

7.

Davlat-xususiy sheriklik bitimini imzolash.

Davlat-xususiy sheriklik bitimini tayyorlash.

2021-yil
centabr

Davlat ekologiya qo‘mitasi

Davlat-xususiy sheriklik bitimini imzolash.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar hokimliklari,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Xususiy sherik

8.

2021-yilda maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish sohasida amalga oshiriladigan davlat-xususiy sheriklik loyihalarini amalga oshirish(1).

Qoraqalpog‘iston Respublikasida:

loyihalar soni — 3 ta;

kiritiladigan investitsiya — 3,5 mln AQSh doll.;

jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 25 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 6 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 150 ta.

2021-yil

dekabr

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Andijon viloyatida:

soni — 11 ta;

kiritiladigan investitsiya — 7,2 mln AQSh doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 91 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 31 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 350 ta.

2021-yil

dekabr

Andijon viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Buxoro viloyatida:

loyihalar soni — 4 ta;

kiritiladigan investitsiya —5 mln doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 40 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 6 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 250 ta.

2021-yil

dekabr

Buxoro viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Jizzax viloyatida:

loyihalar soni — 3 ta;

kiritiladigan investitsiya — 3,4 mln AQSh doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 45 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 4 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 350 ta.

2021-yil

dekabr

Jizzax viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Qashqadaryo viloyatida:

loyihalar soni — 4 ta;

kiritiladigan investitsiya — 4,5 mln AQSh doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 52 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 8 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish —325 ta.

2021-yil

dekabr

Qashqadaryo viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Navoiy viloyatida:

loyihalar soni — 2 ta;

kiritiladigan investitsiya — 3,1 mln AQSh
doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 30 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 4 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 200 ta.

2021-yil

dekabr

Navoiy viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Namangan viloyatida:

loyihalar soni — 2 ta;

kiritiladigan investitsiya — 2,7 mln AQSh
doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 60 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 7 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 310 ta.

2021-yil

dekabr

Namangan viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Samarqand viloyatida:

loyihalar soni — 3 ta;

kiritiladigan investitsiya — 3,5 mln AQSh doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 45 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 5 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 225 ta.

2021-yil

noyabr

Samarqand viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Surxondaryo viloyatida:

loyihalar soni — 2 ta;

kiritiladigan investitsiya — 7,5 mln AQSh doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 70 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 5 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 450 ta.

2021-yil

noyabr

Surxondaryo viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Sirdaryo viloyatida:

loyihalar soni — 2 ta;

kiritiladigan investitsiya — 2,2 mln AQSh doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 30 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 2 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 74 ta.

2021-yil

noyabr

Sirdaryo viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Farg‘ona viloyatida:

loyihalar soni — 1 ta;

kiritiladigan investitsiya — 2,5 mln AQSh doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 10 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 5 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 150 ta.

2021-yil

noyabr

Farg‘ona viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Toshkent viloyatida:

loyihalar soni — 6 ta;

kiritiladigan investitsiya — 6,1 mln AQSh doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 70 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 12 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 575 ta.

2021-yil

dekabr

Toshkent viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

Xorazm viloyatida:

loyihalar soni — 3 ta;

kiritiladigan investitsiya — 5,5 mln AQSh doll.;

qo‘shimcha jalb etiladigan chiqindi tashish texnikalari soni — 50 ta;

chiqindini saralash va qayta ishlash uskunalarini xarid qilish hamda ishga tushirish — 8 ta;

yangi ish o‘rinlari yaratish — 450 ta.

2021-yil

oktabr

Xorazm viloyati hokimligi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi,

Xususiy sherik

9.

Respublikaning barcha hududlarida chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish sohasida davlat-xususiy sheriklikning bosqichma-bosqich joriy etilishini ta’minlash.

1. Hududlarda maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqish xizmatlarini ko‘rsatish uchun tadbirkorlik subyektlariga biriktirish imkoniyatini va tashabbuskorlarning takliflarini o‘rganib chiqish.

2021-yil yakuniga qadar

Vazirlar Mahkamasi,

Davlat ekologiya qo‘mitasi,

Davlat-xususiy sheriklikni rivojlantirish agentligi

2. Respublikaning barcha hududlarida mazkur sohada davlat-xususiy sheriklik loyihalarini bosqichma-bosqich joriy etilish bo‘yicha “yo‘l xaritasi”ni tasdiqlash va amalga oshirish.

“Yo‘l xaritasi”ga muvofiq

Oldingi tahrirga qarang.
(2-ilova O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 4-yanvardagi PF-5-sonli Farmoniga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 06.01.2024-y., 06/24/5/0008-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(3-ilova O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 4-yanvardagi PF-5-sonli Farmoniga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 06.01.2024-y., 06/24/5/0008-son)

T/r

Maqsadli indikatorlar nomi

O‘lchov birligi

Joriy holat

Yillik ko‘rsatkichlar

2021-yil
1-yanvar

2021-yil
1-iyul

2022-yil
1-yanvar

1. Umumiy ko‘rsatkichlar

Mahalla fuqarolar yig‘inlarini maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlari bilan qamrab olish darajasi

dona

288

350

356

412

foiz

70

85

88

100

Qattiq maishiy chiqindilarni qayta ishlash darajasi

foiz

7,2

10,2

12,4

28

Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini tashkil etish sohasida xususiy sektor ulushi

foiz

9

18

27

35

2. Chiqindilarni to‘plash, saralash, qayta ishlash va ko‘mish infratuzilmasi

Qattiq maishiy chiqindilarni to‘plash shoxobchalarining soni, shundan:

dona

601

671

731

801

ta’mirlanadiganlari

dona

40

48

72

81

Qattiq maishiy chiqindilarni saralash va qayta ishlash obyektlari soni

dona

4

4

5

7

Budjet tashkilotlarning chiqindi konteynerlari bilan ta’minlanganligi

talab etiladi, dona

1 619

1 659

1 699

1 779

mavjud, dona

161

497

812

1052

foiz

10

30

47,8

59

Chiqindi poligonlari soni, shu jumladan:

dona

36

22

22

22

a) maishiy chiqindi poligoni, shundan:

dona

32

18

18

18

faoliyati to‘xtatiladigan poligonlar

dona

14

14

rekultivatsiya qilinadigan poligonlar

dona

14

14

14

14

b) qurilish chiqindilari poligoni

dona

1

1

1

1

3. Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish sohasida moddiy-texnik baza

Chiqindi tashish uchun maxsus texnika ta’minoti

dona

133

158

167

203

Poligonlar uchun maxsus texnika va mexanizmlar ta’minoti

dona

32

32

32

46

4. Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun to‘lov intizomini ta’minlash

Aholiga maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha debitor qarzdorlik

mlrd so‘m

5,1

3

2,4

1,7

Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun majburiy to‘lovlarni undirish darajasi

foiz

76

82

89

96

Yuridik shaxslar va yakka tartibdagi tadbirkorlarning maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish bo‘yicha xizmatlardan foydalanish uchun xizmat ko‘rsatuvchi tashkilotlar bilan shartnoma tuzganlik darajasi

foiz

9

45

64

82

5. Davlat-xususiy sheriklik loyihalarini amalga oshirish

Loyihalar soni

dona

1

3

Kiritiladigan investitsiya miqdori

mln AQSh doll.

1

3,5

Yaratiladigan yangi ish o‘rinlari soni

nafar

50

150

Jalb etiladigan qo‘shimcha texnikalar soni

dona

8

25

O‘rnatiladigan uskunalar soni

dona

2

6

T/r

Maqsadli indikatorlar nomi

O‘lchov
birligi

Joriy holat

Yillik ko‘rsatkichlar

2021-yil
1-yanvar

2021-yil
1-iyul

2022-yil
1-yanvar

1. Umumiy ko‘rsatkichlar

1.

Mahalla fuqarolar yig‘inlarini maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlari bilan qamrab olish darajasi

dona

641

880

880

880

foiz

73

100

100

100

2.

Qattiq maishiy chiqindilarni qayta ishlash darajasi

foiz

10,2

26,9

38,4

48

3.

Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini tashkil etish sohasida xususiy sektor ulushi

foiz

7

40

66

100

2. Chiqindilarni to‘plash, saralash, qayta ishlash va ko‘mish infratuzilmasi

4.

Qattiq maishiy chiqindilarni to‘plash shoxobchalarining soni, shundan:

dona

59

165

265

365

ta’mirlanadiganlari

dona

6

16

24

31

5.

Qattiq maishiy chiqindilarni saralash va qayta ishlash obyektlari soni

dona

13

14

18

23

6.

Budjet tashkilotlarning chiqindi konteynerlari bilan ta’minlanganligi

talab etiladi, dona

3 745

3 835

3 915

4 095

mavjud, dona

375

1 150

1 908

2 634

foiz

10

30

48,7

64,3

7.

Chiqindi poligonlari soni, shu jumladan:

dona

21

21

21

21

a) maishiy chiqindi poligoni, shundan:

dona

17

17

17

17

rekultivatsiya qilinadigan poligonlar

dona

17

17

17

17

b) qurilish chiqindilari poligoni

dona

2

2

2

2

3. Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish sohasida moddiy-texnik baza

8.

Chiqindi tashish uchun maxsus texnika ta’minoti

dona

180

235

235

325

9.

Poligonlar uchun maxsus texnika va mexanizmlar ta’minoti

dona

23

25

25

40

4. Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun to‘lov intizomini ta’minlash

10.

Aholiga maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha debitor qarzdorlik

mlrd so‘m

23,8

14,3

11,4

8

11.

Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun majburiy to‘lovlarni undirish darajasi

foiz

40

55

70

85

12.

Yuridik shaxslar va yakka tartibdagi tadbirkorlarning maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish bo‘yicha xizmatlardan foydalanish uchun xizmat ko‘rsatuvchi tashkilotlar bilan shartnoma tuzganlik darajasi

foiz

6

44

63

81

5. Davlat-xususiy sheriklik loyihalarini amalga oshirish

13.

Loyihalar soni

dona

1

1

12

14.

Kiritiladigan investitsiya miqdori

mln AQSh doll.

4,5

4,5

11,7

15.

Yaratiladigan yangi ish o‘rinlari soni

nafar

160

160

510

16.

Jalb etiladigan qo‘shimcha texnikalar soni

dona

55

55

146

17.

O‘rnatiladigan uskunalar soni

dona

3

3

34

T/r

Maqsadli indikatorlar nomi

O‘lchov
birligi

Joriy holat

Yillik ko‘rsatkichlar

2021-yil
1-yanvar

2021-yil
1-iyul

2022-yil
1-yanvar

1. Umumiy ko‘rsatkichlar

Mahalla fuqarolar yig‘inlarini maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlari bilan qamrab olish darajasi

dona

454

490

520

533

foiz

83

90

95

100

Qattiq maishiy chiqindilarni qayta ishlash darajasi

foiz

35,3

39,6

41,8

48

Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini tashkil etish sohasida xususiy sektor ulushi

foiz

17

20

20

33

2. Chiqindilarni to‘plash, saralash, qayta ishlash va ko‘mish infratuzilmasi

Qattiq maishiy chiqindilarni to‘plash shoxobchalarining soni, shundan:

dona

156

236

296

366

ta’mirlanadiganlari

dona

14

22

28

34

Qattiq maishiy chiqindilarni saralash va qayta ishlash obyektlari soni

dona

14

15

17

19

Budjet tashkilotlarning chiqindi konteynerlari bilan ta’minlanganligi

talab etiladi, dona

685

753

828

992

mavjud, dona

67

226

497

992

foiz

10

30

60

100

Chiqindi poligonlari soni, shu jumladan:

dona

29

25

25

25

a) maishiy chiqindi poligoni, shundan:

dona

19

15

15

15

rekonstruksiya qiligandigan poligonlar

dona

4

4

faoliyati to‘xtatiladigan poligonlar

dona

4

4

rekultivatsiya qilinadigan poligonlar

dona

15

15

15

15

b) qurilish chiqindilari poligoni

dona

3

3

3

3

3. Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish sohasida moddiy-texnik baza

Chiqindi tashish uchun maxsus texnika ta’minoti

dona

105

130

130

194

Poligonlar uchun maxsus texnika va mexanizmlar ta’minoti

dona

21

22

22

30

4. Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun to‘lov intizomini ta’minlash

Aholiga maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha debitor qarzdorlik

mlrd so‘m

14,2

8,5

6,8

4,7

Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun majburiy to‘lovlarni undirish darajasi

foiz

78

100

100

100

Yuridik shaxslar va yakka tartibdagi tadbirkorlarning maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish bo‘yicha xizmatlardan foydalanish uchun xizmat ko‘rsatuvchi tashkilotlar bilan shartnoma tuzganlik darajasi

foiz

10

46

64

82

5. Davlat-xususiy sheriklik loyihalarini amalga oshirish

Loyihalar soni

dona

1

1

5

Kiritiladigan investitsiya miqdori

mln AQSh doll.

1,5

1,5

6,5

Yaratiladigan yangi ish o‘rinlari soni

nafar

25

25

275

Jalb etiladigan qo‘shimcha texnikalar soni

dona

16

16

56

O‘rnatiladigan uskunalar soni

dona

4

4

10

T/r

Maqsadli indikatorlar nomi

O‘lchov
birligi

Joriy holat

Yillik ko‘rsatkichlar

2021-yil
1-yanvar

2021-yil
1-iyul

2022-yil
1-yanvar

1. Umumiy ko‘rsatkichlar

Mahalla fuqarolar yig‘inlarini maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlari bilan qamrab olish darajasi

dona

180

248

272

289

foiz

62

86

94

100

Qattiq maishiy chiqindilarni qayta ishlash darajasi

foiz

8,4

12,3

22,9

38

Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini tashkil etish sohasida xususiy sektor ulushi

foiz

7

7

12

28

2. Chiqindilarni to‘plash, saralash, qayta ishlash va ko‘mish infratuzilmasi

Qattiq maishiy chiqindilarni to‘plash shoxobchalarining soni, shundan:

dona

218

318

418

518

ta’mirlanadiganlari

dona

18

29

42

50

Qattiq maishiy chiqindilarni saralash va qayta ishlash obyektlari soni

dona

10

10

11

14

Budjet tashkilotlarning chiqindi konteynerlari bilan ta’minlanganligi

talab etiladi, dona

1 277

1 307

1 337

1 397

mavjud, dona

128

392

836

1 196

foiz

10

30

62,5

85,6

Chiqindi poligonlari soni, shu jumladan:

dona

23

20

20

20

a) maishiy chiqindi poligoni, shundan:

dona

16

15

15

15

rekonstruksiya qiligandigan poligonlar

dona

5

5

faoliyati to‘xtatiladigan poligonlar

dona

3

3

rekultivatsiya qilinadigan poligonlar

dona

13

13

13

13

b) qurilish chiqindilari poligoni

dona

5

5

5

5

3. Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish sohasida moddiy-texnik baza

Chiqindi tashish uchun maxsus texnika ta’minoti

dona

84

91

106

149

Poligonlar uchun maxsus texnika va mexanizmlar ta’minoti

dona

26

27

27

38

4. Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun to‘lov intizomini ta’minlash

Aholiga maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha debitor qarzdorlik

mlrd so‘m

7,6

4,5

3,6

2,5

Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun majburiy to‘lovlarni undirish darajasi

foiz

72

100

100

100

Yuridik shaxslar va yakka tartibdagi tadbirkorlarning maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish bo‘yicha xizmatlardan foydalanish uchun xizmat ko‘rsatuvchi tashkilotlar bilan shartnoma tuzganlik darajasi

foiz

7

44

63

81

5. Davlat-xususiy sheriklik loyihalarini amalga oshirish

Loyihalar soni

dona

1

3

Kiritiladigan investitsiya miqdori

mln AQSh doll.

1,5

3,4

Yaratiladigan yangi ish o‘rinlari soni

nafar

150

350

Jalb etiladigan qo‘shimcha texnikalar soni

dona

15

45

O‘rnatiladigan uskunalar soni

dona

1

4

T/r

Maqsadli indikatorlar nomi

O‘lchov
birligi

Joriy holat

Yillik ko‘rsatkichlar

2021-yil
1-yanvar

2021-yil
1-iyul

2022-yil
1-yanvar

1. Umumiy ko‘rsatkichlar

Mahalla fuqarolar yig‘inlarini maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlari bilan qamrab olish darajasi

dona

490

678

693,8

754

foiz

65

90

92

100

Qattiq maishiy chiqindilarni qayta ishlash darajasi

foiz

8,9

17,6

22,9

38

Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini tashkil etish sohasida xususiy sektor ulushi

foiz

9

9

18,5

27,7

2. Chiqindilarni to‘plash, saralash, qayta ishlash va ko‘mish infratuzilmasi

Qattiq maishiy chiqindilarni to‘plash shoxobchalarining soni, shundan:

dona

89

189

289

369

ta’mirlanadiganlari

dona

9

16

28

34

Qattiq maishiy chiqindilarni saralash va qayta ishlash obyektlari soni

dona

7

8

9

11

Budjet tashkilotlarning chiqindi konteynerlari bilan ta’minlanganligi

talab etiladi, dona

939

964

989

1039

mavjud, dona

94

289

815

1039

foiz

10

30

82,4

100

Chiqindi poligonlari soni, shu jumladan:

dona

29

25

25

25

a) maishiy chiqindi poligoni, shundan:

dona

22

18

18

18

rekonstruksiya qiligandigan poligonlar

dona

4

4

faoliyati to‘xtatiladigan poligonlar

dona

4

4

4

rekultivatsiya qilinadigan poligonlar

dona

18

18

18

18

b) qurilish chiqindilari poligoni

dona

1

1

1

1

3. Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish sohasida moddiy-texnik baza

Chiqindi tashish uchun maxsus texnika ta’minoti

dona

159

175

197

245

Poligonlar uchun maxsus texnika va mexanizmlar ta’minoti

dona

42

43

43

44

4. Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun to‘lov intizomini ta’minlash

Aholiga maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha debitor qarzdorlik

mlrd so‘m

16,1

9,7

7,7

5,4

Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun majburiy to‘lovlarni undirish darajasi

foiz

56

78

100

100

Yuridik shaxslar va yakka tartibdagi tadbirkorlarning maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish bo‘yicha xizmatlardan foydalanish uchun xizmat ko‘rsatuvchi tashkilotlar bilan shartnoma tuzganlik darajasi

foiz

4

42

62

81

5. Davlat-xususiy sheriklik loyihalarini amalga oshirish

Loyihalar soni

dona

2

4

Kiritiladigan investitsiya miqdori

mln AQSh doll.

2,3

4,5

Yaratiladigan yangi ish o‘rinlari soni

nafar

150

325

Jalb etiladigan qo‘shimcha texnikalar soni

dona

22

52

O‘rnatiladigan uskunalar soni

dona

4

8

T/r

Maqsadli indikatorlar nomi

O‘lchov
birligi

2020-yil
1-avgust holatiga amalda

Yillar

2021-yil
1-yanvar

2021-yil
1-iyul

2022-yil
1-yanvar

1. Umumiy ko‘rsatkichlar

Mahalla fuqarolar yig‘inlarini maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlari bilan qamrab olish darajasi

dona

250

272

288

307

foiz

81

89

94

100

Qattiq maishiy chiqindilarni qayta ishlash darajasi

foiz

19,2

28,4

31,8

46

Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini tashkil etish sohasida xususiy sektor ulushi

foiz

15

29

29

42

2. Chiqindilarni to‘plash, saralash, qayta ishlash va ko‘mish infratuzilmasi

Qattiq maishiy chiqindilarni to‘plash shoxobchalarining soni, shundan:

dona

110

210

290

370

ta’mirlanadiganlari

dona

9

18

25

34

Qattiq maishiy chiqindilarni saralash va qayta ishlash obyektlari soni

dona

4

5

6

7

Byujet tashkilotlarning chiqindi konteynerlari bilan ta’minlanganligi

talab etiladi, dona

787

807

827

867

mavjud, dona

86

258

407

744

foiz

11

32

49,2

85,8

Chiqindi poligonlari soni, shu jumladan:

dona

30

28

28

28

a) maishiy chiqindi poligoni, shundan:

dona

13

11

11

11

rekonstruksiya qiligandigan poligonlar

dona

3

3

faoliyati to‘xtatiladigan poligonlar

dona

2

2

rekultivatsiya qilinadigan poligonlar

dona

11

11

11

11

b) qurilish chiqindilari poligoni

dona

3

4

4

4

3. Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish sohasida moddiy-texnik baza

Chiqindi tashish uchun maxsus texnika ta’minoti

dona

71

88

88

125

Poligonlar uchun maxsus texnika va mexanizmlar ta’minoti

dona

15

15

15

23

4. Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun to‘lov intizomini ta’minlash

Aholiga maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha debitor qarzdorlik

mlrd so‘m

10,1

6

4,8

3,4

Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun majburiy to‘lovlarni undirish darajasi

foiz

73

100

100

100

Yuridik shaxslar va yakka tartibdagi tadbirkorlarning maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish bo‘yicha xizmatlardan foydalanish uchun xizmat ko‘rsatuvchi tashkilotlar bilan shartnoma tuzganlik darajasi

foiz

16

50

66

83

5. Davlat-xususiy sheriklik loyihalarini amalga oshirish

Loyihalar soni

dona

2

2

4

Kiritiladigan investitsiya miqdori

mln AQSh doll.

2,4

2,4

5,5

Yaratiladigan yangi ish o‘rinlari soni

nafar

120

120

320

Jalb etiladigan qo‘shimcha texnikalar soni

dona

11

11

41

O‘rnatiladigan uskunalar soni

dona

5

5

9

T/r

Maqsadli indikatorlar nomi

O‘lchov
birligi

Joriy holat

Yillik ko‘rsatkichlar

2021-yil
1-yanvar

2021-yil
1-iyul

2022-yil
1-yanvar

1. Umumiy ko‘rsatkichlar

Mahalla fuqarolar yig‘inlarini maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlari bilan qamrab olish darajasi

dona

409

697

775

775

foiz

53

90

100

100

Qattiq maishiy chiqindilarni qayta ishlash darajasi

foiz

17,4

28,3

31,5

36

Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini tashkil etish sohasida xususiy sektor ulushi

foiz

4

50

70

100

2. Chiqindilarni to‘plash, saralash, qayta ishlash va ko‘mish infratuzilmasi

Qattiq maishiy chiqindilarni to‘plash shoxobchalarining soni, shundan:

dona

317

417

497

567

ta’mirlanadiganlari

dona

29

38

46

51

Qattiq maishiy chiqindilarni saralash va qayta ishlash obyektlari soni

dona

21

21

22

22

Budjet tashkilotlarning chiqindi konteynerlari bilan ta’minlanganligi

talab etiladi, dona

1 321

1 351

1 381

1 321

mavjud, dona

145

432

914

1 294

foiz

11

32

66,1

90,4

Chiqindi poligonlari soni, shu jumladan:

dona

19

11

11

11

a) maishiy chiqindi poligoni, shundan:

dona

16

8

8

8

rekonstruksiya qiligandigan poligonlar

dona

2

2

faoliyati to‘xtatiladigan poligonlar

dona

8

8

8

4

rekultivatsiya qilinadigan poligonlar

dona

8

8

8

8

b) qurilish chiqindilari poligoni

dona

1

1

1

2

3. Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish sohasida moddiy-texnik baza

Chiqindi tashish uchun maxsus texnika ta’minoti

dona

137

237

237

295

Poligonlar uchun maxsus texnika va mexanizmlar ta’minoti

dona

23

23

23

31

4. Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun to‘lov intizomini ta’minlash

Aholiga maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha debitor qarzdorlik

mlrd so‘m

16,9

10,1

8,1

5,7

Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun majburiy to‘lovlarni undirish darajasi

foiz

66

100

100

100

Yuridik shaxslar va yakka tartibdagi tadbirkorlarning maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish bo‘yicha xizmatlardan foydalanish uchun xizmat ko‘rsatuvchi tashkilotlar bilan shartnoma tuzganlik darajasi

foiz

30

58

72

86

5. Davlat-xususiy sheriklik loyihalarini amalga oshirish

Loyihalar soni

dona

2

2

4

Kiritiladigan investitsiya miqdori

mln AQSh doll.

7

7

9,7

Yaratiladigan yangi ish o‘rinlari soni

nafar

980

980

1 290

Jalb etiladigan qo‘shimcha texnikalar soni

dona

80

80

140

O‘rnatiladigan uskunalar soni

dona

5

5

12

T/r

Maqsadli indikatorlar nomi

O‘lchov
birligi

Joriy holat

Yillik ko‘rsatkichlar

2021-yil
1-yanvar

2021-yil
1-iyul

2022-yil
1-yanvar

1. Umumiy ko‘rsatkichlar

Mahalla fuqarolar yig‘inlarini maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlari bilan qamrab olish darajasi

dona

688

983

983

1093

foiz

63

90

90

100

Qattiq maishiy chiqindilarni qayta ishlash darajasi

foiz

19,3

22,8

28,2

35

Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini tashkil etish sohasida xususiy sektor ulushi

foiz

22

24

27

35

2. Chiqindilarni to‘plash, saralash, qayta ishlash va ko‘mish infratuzilmasi

Qattiq maishiy chiqindilarni to‘plash shoxobchalarining soni, shundan:

dona

105

185

285

385

ta’mirlanadiganlari

dona

9

14

26

37

Qattiq maishiy chiqindilarni saralash va qayta ishlash obyektlari soni

dona

8

8

9

11

Budjet tashkilotlarning chiqindi konteynerlari bilan ta’minlanganligi

talab etiladi, dona

2 723

2 993

3 292

3 621

mavjud, dona

299

928

2 179

2 549

foiz

11

31

66,2

70,4

Chiqindi poligonlari soni, shu jumladan:

dona

19

17

17

17

a) maishiy chiqindi poligoni, shundan:

dona

15

13

13

13

rekonstruksiya qiligandigan poligonlar

dona

3

3

faoliyati to‘xtatiladigan poligonlar

dona

2

2

2

rekultivatsiya qilinadigan poligonlar

dona

13

13

13

13

b) qurilish chiqindilari poligoni

dona

4

4

4

4

3. Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish sohasida moddiy-texnik baza

Chiqindi tashish uchun maxsus texnika ta’minoti

dona

160

189

200

253

Poligonlar uchun maxsus texnika va mexanizmlar ta’minoti

dona

35

35

35

43

4. Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun to‘lov intizomini ta’minlash

Aholiga maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha debitor qarzdorlik

mlrd so‘m

21,3

12,8

10,2

7,1

Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun majburiy to‘lovlarni undirish darajasi

foiz

77

100

100

100

Yuridik shaxslar va yakka tartibdagi tadbirkorlarning maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish bo‘yicha xizmatlardan foydalanish uchun xizmat ko‘rsatuvchi tashkilotlar bilan shartnoma tuzganlik darajasi

foiz

10

46

64

82

5. Davlat-xususiy sheriklik loyihalarini amalga oshirish

Loyihalar soni

dona

1

3

Kiritiladigan investitsiya miqdori

mln AQSh doll.

1,2

3,5

Yaratiladigan yangi ish o‘rinlari soni

nafar

75

225

Jalb etiladigan qo‘shimcha texnikalar soni

dona

15

45

O‘rnatiladigan uskunalar soni

dona

2

5

T/r

Maqsadli indikatorlar nomi

O‘lchov
birligi

Joriy holat

Yillik ko‘rsatkichlar

2021-yil
1-yanvar

2021-yil
1-iyul

2022-yil
1-yanvar

1. Umumiy ko‘rsatkichlar

Mahalla fuqarolar yig‘inlarini maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlari bilan qamrab olish darajasi

dona

471

585

630

717

foiz

66

82

88

100

Qattiq maishiy chiqindilarni qayta ishlash darajasi

foiz

16,3

22,9

24,7

38

Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini tashkil etish sohasida xususiy sektor ulushi

foiz

12

12

22

40

2. Chiqindilarni to‘plash, saralash, qayta ishlash va ko‘mish infratuzilmasi

Qattiq maishiy chiqindilarni to‘plash shoxobchalarining soni, shundan:

dona

99

199

279

359

ta’mirlanadiganlari

dona

9

15

23

32

Qattiq maishiy chiqindilarni saralash va qayta ishlash obyektlari soni

dona

14

14

15

15

Budjet tashkilotlarning chiqindi konteynerlari bilan ta’minlanganligi

talab etiladi, dona

1 530

1 680

1 830

1 930

mavjud, dona

168

538

1 394

1 654

foiz

11

32

76,2

85,7

Chiqindi poligonlari soni, shu jumladan:

dona

23

15

15

15

a) maishiy chiqindi poligoni, shundan:

dona

20

12

12

12

rekonstruksiya qiligandigan poligonlar

dona

3

3

faoliyati to‘xtatiladigan poligonlar

dona

8

8

8

4

rekultivatsiya qilinadigan poligonlar

dona

12

12

12

12

b) qurilish chiqindilari poligoni

dona

1

1

1

1

3. Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish sohasida moddiy-texnik baza

Chiqindi tashish uchun maxsus texnika ta’minoti

dona

136

148

193

226

Poligonlar uchun maxsus texnika va mexanizmlar ta’minoti

dona

27

27

27

34

4. Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun to‘lov intizomini ta’minlash

Aholiga maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha debitor qarzdorlik

mlrd so‘m

21,1

12,6

10,1

7,1

Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun majburiy to‘lovlarni undirish darajasi

foiz

62

78

94

100

Yuridik shaxslar va yakka tartibdagi tadbirkorlarning maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish bo‘yicha xizmatlardan foydalanish uchun xizmat ko‘rsatuvchi tashkilotlar bilan shartnoma tuzganlik darajasi

foiz

27

56

71

85

5. Davlat-xususiy sheriklik loyihalarini amalga oshirish

Loyihalar soni

dona

1

2

Kiritiladigan investitsiya miqdori

mln AQSh doll.

2,5

7,5

Yaratiladigan yangi ish o‘rinlari soni

nafar

250

450

Jalb etiladigan qo‘shimcha texnikalar soni

dona

45

70

O‘rnatiladigan uskunalar soni

dona

3

5

T/r

Maqsadli indikatorlar nomi

O‘lchov
birligi

Joriy holat

Yillik ko‘rsatkichlar

2021-yil
1-yanvar

2021-yil
1-iyul

2022-yil
1-yanvar

1. Umumiy ko‘rsatkichlar

Mahalla fuqarolar yig‘inlarini maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlari bilan qamrab olish darajasi

dona

166

185

198

221

foiz

75

84

90

100

Qattiq maishiy chiqindilarni qayta ishlash darajasi

foiz

3,2

8,9

14,8

25

Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini tashkil etish sohasida xususiy sektor ulushi

foiz

7,8

26

2. Chiqindilarni to‘plash, saralash, qayta ishlash va ko‘mish infratuzilmasi

Qattiq maishiy chiqindilarni to‘plash shoxobchalarining soni, shundan:

dona

103

183

283

363

ta’mirlanadiganlari

dona

9

15

24

33

Qattiq maishiy chiqindilarni saralash va qayta ishlash obyektlari soni

dona

2

2

3

5

Budjet tashkilotlarning chiqindi konteynerlari bilan ta’minlanganligi

talab etiladi, dona

935

1 025

1 115

1 115

mavjud, dona

103

307

609

739

foiz

11

30

54,6

66,2

Chiqindi poligonlari soni, shu jumladan:

dona

19

19

19

17

a) maishiy chiqindi poligoni, shundan:

dona

10

10

10

8

rekonstruksiya qiligandigan poligonlar

dona

3

3

faoliyati to‘xtatiladigan poligonlar

dona

2

2

2

2

rekultivatsiya qilinadigan poligonlar

dona

10

10

10

8

b) qurilish chiqindilari poligoni

dona

6

6

6

6

3. Maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish sohasida moddiy-texnik baza

Chiqindi tashish uchun maxsus texnika ta’minoti

dona

68

74

89

110

Poligonlar uchun maxsus texnika va mexanizmlar ta’minoti

dona

17

18

18

27

4. Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun to‘lov intizomini ta’minlash

Aholiga maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha debitor qarzdorlik

mlrd so‘m

8,5

5,1

4,1

2,8

Ko‘rsatilgan xizmatlar uchun majburiy to‘lovlarni undirish darajasi

foiz

48

61

74

87

Yuridik shaxslar va yakka tartibdagi tadbirkorlarning maishiy chiqindilarni to‘plash va olib chiqib ketish bo‘yicha xizmatlardan foydalanish uchun xizmat ko‘rsatuvchi tashkilotlar bilan shartnoma tuzganlik darajasi

foiz

16

50

66

83

5. Davlat-xususiy sheriklik loyihalarini amalga oshirish

Loyihalar soni

dona

1

2

Kiritiladigan investitsiya miqdori

mln AQSh doll.

1,2

2,2

Yaratiladigan yangi ish o‘rinlari soni

nafar

34

74

Jalb etiladigan qo‘shimcha texnikalar soni

dona

15

30

O‘rnatiladigan uskunalar soni

dona

1

2