09.09.2019 yildagi 750-son
Hujjat 10.09.2019 00 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Bunda O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Toshkent viloyatida huquqbuzarliklar profilaktikasi va jinoyatchilikka qarshi kurashish sohasida ichki ishlar organlari kuch va vositalarini boshqarishning sifat jihatdan yangi tizimini joriy etish to‘g‘risida” 2019-yil 29-maydagi PQ-4343-son qaroriga muvofiq Toshkent viloyati ichki ishlar bosh boshqarmasi mintaqaviy kinologiya xizmati xodimlari mintaqaviy hududlar rahbarlari tomonidan lavozimga tayinlanishi va lavozimdan ozod etilishi belgilanganligi inobatga olinsin;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
5. Kinolog xodimlarning maxsus malaka toifasi ushbu Nizomga 1 — 12-ilovalarda ko‘rsatilgan mezonlar asosida, 100 balli baholash tizimi bo‘yicha belgilanadi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
15. Ushbu Nizomga 1 — 12-ilovalarda ko‘rsatilgan maxsus malaka toifasini belgilash mezonlari asosida har bir xodimning faoliyatini baholash doimiy komissiya tomonidan amalga oshiriladi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Mezonlar

Ball

Ijobiy ko‘rsatkichlar

1.

Xizmat vazifasi va kinologiya sohasidagi bilimlarni to‘liq o‘zlashtirganligi

19

2.

Biriktirilgan xizmat itining umumiy va maxsus tayyorgarligi talab darajasidaligi (har bir xizmat iti uchun)

19

3.

Xizmat iti ishtirokida fosh etilgan jinoyat uchun (har bir jinoyat uchun)

10

4.

Sodir etilgan jinoyat joyida xizmat itidan foydalanilganlik dalolatnomalari sifatli va to‘liq jamlanganligi (har bir dalolatnoma uchun)

1

5.

Qidiruvda bo‘lgan ayblanuvchini shaxsan ushlaganligi yoki bergan ko‘rsatmasi asosida ushlanganligi (har bir ushlangan shaxs uchun)

25

6.

Jamoat tartibini saqlash va fuqarolar xavfsizligini ta’m�nlashdagi tadbirlarda ishtirok etganligi (har bir ishtirok etgan tadbir uchun)

1

7.

Xizmatda foydalanish uchun ajratilgan avtotransportni unga tegishli hujjatlarni tartibga keltirgan holda boshqarganligi

5

8.

Yil davomida respublika OAV orqali chiqishlari uchun (Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyatlar uchun — 2 marotaba, Toshkent shahri uchun — 3 marotaba)

10

9.

Yil davomida viloyat OAV orqali chiqishlari uchun (Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyatlar uchun — 3 marotaba, Toshkent shahri uchun — 4 marotaba)

10

Salbiy ko‘rsatkichlar

1.

Xodimning kinologiya sohasidagi bilimi talab darajasida emasligi

40

2.

Biriktirilgan xizmat itining maxsus tayyorgarligi talab darajasida emasligi (xar bir xizmat iti uchun)

40

3.

Xizmatda foydalanish uchun ajratilgan avtotransportni hamda unga tegishli hujjatlarni tartibga keltirmagan holda boshqarganligi

10

4.

Bir oy davomida sodir etilgan jinoyat qidiruv yo‘nalishidagi jinoyat joyiga (v�qea joyiga) chiqilmaganligi (hududda jinoyat sodir etilmagan bo‘lmasa yoki sodir etilgan jinoyat tahlili asosida ehtiyoj bo‘lmasa, bundan mustasno)

10

Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Mezonlar

Ball

Ijobiy ko‘rsatkichlar

1.

Xizmat vazifasi va kinologiya sohasidagi bilimlarni to‘liq o‘zlashtirganligi

15

2.

Biriktirilgan xizmat itining umumiy va maxsus tayyorgarligi talab darajasidaligi (xar bir xizmat iti uchun)

15

3.

Xizmat iti ishtirokida fosh etilgan jinoyat uchun (har bir jinoyat uchun)

10

4.

Har oyda 4 va undan ortiq marotaba xodimlarning bilim saviyasi va kasb mahoratini oshirishga doir o‘quv mashg‘ulotlari tashkil etilishi (buyruq talablari asosida o‘tkaziladigan mashg‘ulotlar bundan mustasno)

8

5.

Metodik qo‘llanma tayyorlash va chop ettirish (elektron nusxasini tarqatish) (shaxsan o‘zi)

10

6.

Qidiruvda bo‘lgan aybl�nuvchini shaxsan ushlaganligi yoki bergan ko‘rsatmasi asosida ushlanganligi (har bir ushlangan shaxs uchun)

10

7.

Jamoat tartibini saqlash va fuqarolar xavfsizligini ta’minlashdagi tadbirlarda ishtirok etganligi (har bir ishtirok etgan tadbir uchun)

1

8.

Xizmatda foydalanish uchun ajratilgan avtotransportni unga tegishli hujjatlarni tartibga keltirgan holda boshqarganligi

5

9.

Tizimga yangicha innovatsiya usullari joriy qilinib, ijobiy natijalarga erishilganligi

10

10.

Yil davomida respublika OAV orqali chiqishlari uchun (Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyatlar uchun — 2 marotaba, Toshkent shahri uchun — 3 marotaba)

8

11.

Yil davomida viloyat OAV orqali chiqishlari uchun (Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyatlar uchun — 3 marotaba, Toshkent shahri
uchun — 4 marotaba)

8

Salbiy ko‘rsatkichlar

1.

Xodimning kinologiya sohasidagi bilimi talab darajasida emasligi

40

2.

Biriktirilgan xizmat itining maxsus tayyorgarligi talab dara�asida emasligi (har bir xizmat iti uchun)

40

3.

Xizmatda foydalanish uchun ajratilgan avtotransportni hamda unga tegishli hujjatlarni tartibga keltirmagan holda boshqarganligi

10

4.

Xizmat olib borayotgan pitomnikdagi inspektor-kinologga biriktirilgan xizmat itining maxsus tayyorgarligi talab darajasida emasligi (har bir xizmat iti uchun)

10

Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Mezonlar

Ball

Ijobiy ko‘rsatkichlar

1.

Xizmat vazifasi va kinologiya sohasidagi bilimlarni to‘liq o‘zlashtirganligi

7

2.

Biriktirilgan xizmat itining umumiy va maxsus tayyorgarligi talab darajasidaligi (xar bir xizmat iti uchun)

8

3.

Xizmat iti ishtirokida fosh etilgan jinoyat uchun (har bir jinoyat uchun)

5

4.

Hududda jinoyatchilikning oldini olish, sodir etilgan jinoyatlarni fosh etishda yuqori natijalarga erishilganligi (hududda sodir etilgan jinoyatlar soni, kinolog xodimlarni jamoat tartibini saqlash tadbirlarida ishtirokiga ko‘ra)

10

5.

Bo‘linmada kinolog xodimlar va xizmat itlari uchun barcha sharoitlar yaratilganligi, obodonlashtirilganligi

5

6.

Innovatsion g‘oyalar asosida tizimda yangilik yaratilganligi (ushbu yangilik kinologiya tizimida xizmat samaradorligini oshirishda ijobiy natija berishi lozim)

8

7.

Pitomnik xodimlariga biriktirilgan xizmat itlarini umumiy va maxsus yo‘nalishlar bo‘yicha sifatli tayyorlashga erishilganligi

7

8.

Sodir etilgan jinoyatlar (tezkor-tergov guruhi tarkibida chiqilishi lozim bo‘lganlari) bo‘yicha voqea joylariga kinolog xodimlarni biriktirilgan xizmat iti bilan o‘z vaqtida to‘liq chiqishi, yo‘nalish berishi (shaxsan fosh etishi), voqea joyiga chiqish dalolatnomalari sifatli va to‘liq jamlanishi ahvoli, dalolatnomalar doimiy ravishda 1-shakl, 2-shakl daftarlari bilan solishtirib borilayotganligi

10

9.

Qidiruvda bo‘lgan ayblanuvchini shaxsan ushlaganligi yoki bergan ko‘rsatmas� asosida ushlanganligi (har bir ushlangan shaxs uchun)

5

10.

Xodimlar bilan tarbiyaviy ishlar olib borilganligi va oilaviy sharoitlari o‘rganilganligi (har chorakda 2 ta)

2

11.

Tanlagan nomzodining ishga qabul qilinishi

10

12.

Har oyda 2 va undan ortiq marotaba xodimlarning bilim saviyasi va kasb mahoratini oshirishga doir o‘quv mashg‘ulotlari tashkil etilishi (buyruq talablari asosida o‘tkaziladigan mashg‘ulotlar bundan mustasno)

5

13.

Xodimlar tomonidan xizmat intizomi va qonunchilikka rioya etilganligi va bu borada amalga oshirilgan ishlar (tekshiruv va reydlar o‘tkazish, har oyda 2 va undan ortiq)

2

14.

Yil davomida respublika OAV orqali chiqishlari uchun (Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyatlar uchun — 2 marotaba, Toshkent shahri uchun — 3 marotaba)

8

15.

Yil davomida viloyat OAV orqali chiqishlari uchun (Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyatlar uchun — 3 marotaba, Toshkent shahri uchun — 4 marotaba)

8

Salbiy ko‘rsatkichlar

1.

Xizmat vazifasi va kinologiya sohasidagi bilimlar to‘liq o‘zlashtirmaganligi

15

2.

Biriktirilgan xizmat itining maxsus tayyorgarligi talab darajasida emasligi (har bir xizmat iti uchun)

20

3.

Pitomnikda kinolog xodimlar va xizmat itlari uchun yetarli sharoit yaratilmaganligi

15

4.

Sodir etilgan og‘ir va o‘ta og‘ir turdagi, shaxsga qarshi, jamoat xavfsizligi va jamoat tartibiga qarshi jinoyatlar bo‘yicha voqea joylariga kinolog xodimlar biriktirilgan xizmat iti bilan chiqishi va yo‘nalish berish salmog‘i kam bo‘lsa

20

5.

Bo‘linmadagi xodimlarga biriktirilgan xizmat itining maxsus tayyorgarligi talab darajasida emasligi (har bir xizmat iti uchun)

10

6.

Xodimlar tomonidan xizmat intizomi va qonunchilik buzilishiga yo‘l qo‘yilganligi

20

Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Mezonlar

Ball

Ijobiy ko‘rsatkichlar

1.

Mavjud xizmat itlarini parvarishlash, sog‘ligini ta’minlash borasida ijobiy natijalarga erishilganligi

10

2.

Kinologiya bo‘linmalari hududlarida mavjud bo‘lgan epizootik holatlarni chuqur tahlil qilgan holda davolash-profilaktik va epizootiyaga qarshi kurash borasidagi chora-tadbirlar rejasi ishlab chiqilganligi va ijroga qaratilganligi

8

3.

Kinologiya bo‘linmalari hududini yuqumli kasalliklarga qarshi barqarorligini ta’minlashda hududiy veterinariya tashkilotlari bilan hamkorligi

7

4.

Mavjud xizmat itlarini parvarishlashga innovatsion g‘oyalarni targ‘ib qilish orqali ijobiy natijalarga erishilganligi

10

5.

Kasallangan xizmat itlarini davolab, sog‘lomlashtirganligi hamda ushbu xizmat itini kasallik asoratlarisiz xizmat sifatlarini saqlab qolganligi

15

6.

Kinologiya bo‘linmalarida mavjud bo‘lgan xizmat itlari bilan veterinariya-profilaktik tadbirlarni o‘tkazish uchun kerak bo‘lgan zarur asbob-uskunalar va dori-darmonlar xarid qilinganligi

8

7.

Mavjud xizmat itlarining kasallanish sabablari tahlili natijalari, zoogigiyenik qoidalar va veterinariya-sanitariya talablarini qo‘pol ravishda buzayotgan xodimlar to‘g‘risida bildirgi kiritib borilganligi

10

8.

Kinologiya bo‘linmalarida xizmat itlarining turli sabablarga ko‘ra o‘lganligi yuzasidan xizmat tekshiruvi o‘tkazganligi

7

9.

Kinologiya xizmati xodimlarining veterinariya xizmati yuzasidan nazariy bilimlarini oshirish bo‘yicha mashg‘ulotlar o‘tkazilganligi (har bir pitomnikda chorakda bir marotaba)

5

10.

Xizmatda foydalanish uchun ajratilgan avtotransportni unga tegishli hujjatlarni tartibga keltirgan holda boshqarganligi

5

11.

Yil davomida respublika OAV orqali chiqishlari uchun (Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyatlar uchun — 2 marotaba, Toshkent shahri uchun — 3 marotaba)

8

12.

Yil davomida viloyat OAV orqali chiqishlari uchun (Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyatlar uchun — 3 marotaba, Toshkent shahri uchun — 4 marotaba)

7

Salbiy ko‘rsatkichlar

1.

Veterinariya-profilaktik tadbirlarni talab darajasida o‘tkazmaganligi natijasida o‘lgan har bir xizmat iti uchun

25

2.

Xizmat itlari belgilangan tartibda chiqim qilinmaganligi.

25

3.

Xizmatda foydalanish uchun ajratilgan avtotransportni unga tegishli hujjatlarni tartibga keltirmagan holda boshqarganligi

10

4.

Bilim saviyasi sustligi, xizmat vazifasini o‘zlashtirmaganligi va belgilangan chora-tadbirlar amalga oshirilmaganligi

40

Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Mezonlar

Ball

Ijobiy ko‘rsatkichlar

1.

Xizmat vazifasi va kinologiya sohasidagi bilimlar to‘liq o‘zlashtirganligi

10

2.

Huquqbuzarliklar profilaktikasi va jinoyatchilikning oldini olish borasida tayyorlangan tahliliy hujjatlarda ko‘rsatilgan takliflarni amaliyotga joriy etish

7

3.

Faoliyatdagi muammolar va tizimli kamchiliklar tahlil qilinishi, monitoring olib borilishi orqali ish samaradorligini yanada oshirish borasida takliflarning ishlab chiqilishi va amaliyotga joriy etilishi

8

4.

Metodik qo‘llanma tayyorlash va chop ettirish (elektron nusxasini tarqatish)

10

5.

Innovatsion g‘oyalar asosida tizimda yangilik yaratilganligi (ushbu yangilik kinologiya tizimida xizmat samaradorligini oshirishda ijobiy natija berishi lozim)

10

6.

Har oyda 2 va undan ortiq marotaba xodimlarning bilim saviyasi va kasb mahoratini oshirishga doir o‘quv mashg‘ulotlari tashkil etilishi (buyruq talablari asosida o‘tkaziladigan mashg‘ulotlar bundan mustasno)

5

7.

Voqea joyiga chiqish dalolatnomalari sifatli va to‘liq jamlanganligi, dalolatnomalar 1-shakl, 2-shakl daftarlari bilan solishtirilganligi

5

8.

Qidiruvda bo‘lgan ayblanuvchini shaxsan ushlaganligi yoki bergan ko‘rsatmasi asosida ushlanganligi (har bir ushlangan shaxs uchun)

10

9.

Xodimlar tomonidan xizmat intizomi va qonunchilikka rioya etilishini aniqlashga yo‘naltirilgan tekshiru� va reydlar (har oyda 2 va undan ortiq)

5

10.

Jinoyatchilikning oldini olish, sodir etilgan jinoyatlarni fosh etishda xizmat iti imkoniyatidan foydalanishning samarali amaliyoti yuzasidan o‘quv filmlari tayyorlanganligi (har bir tayyorlangan film uchun)

10

11.

Ko‘pkurash musobaqasi va ko‘rik-tanlovlar tashkil etilganligi va yuqori saviyada o‘tkazilganligi

5

12.

Yil davomida respublika OAV orqali chiqishlari uchun (Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyatlar uchun — 2 marotaba, Toshkent shahri uchun — 3 marotaba)

8

13.

Yil davomida viloyat OAV orqali chiqishlari uchun (Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyatlar uchun — 3 marotaba, Toshkent shahri uchun — 4 marotaba)

7

Salbiy ko‘rsatkichlar

1.

Kinologiya xizmati faoliyatidagi muammolar va tizimli kamchiliklar tahlil qilinmaganligi va monitoring olib borilmaganligi

40

2.

Sodir etilgan og‘ir va o‘ta og‘ir turdagi, shaxsga qarshi, jamoat xavfsizligi va jamoat tartibiga qarshi jinoyatlar bo‘yicha voqea joylariga kinolog xodimlarning xizmat iti bilan chiqishlari talab darajasida tashkil etilmaganligi

30

3.

Ko‘rik-tanlov va ko‘pkurash musobaqalarining tashkil etilmaganligi

30

Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Mezonlar

Ball

Ijobiy ko‘rsatkichlar

1.

Hududda jinoyatchilikning oldini olish, sodir etilgan jinoyatlarni fosh etishda yuqori natijalarga erishilganligi (hududda sodir etilgan jinoyatlar soni, kinolog xodimlarni jamoat tartibini saqlash tadbirlarida ishtirokiga ko‘ra)

7

2.

Xodimlar o‘rtasida qonunchilik va xizmat intizomini ta’minlashga erishilganligi

8

3.

Og‘ir va o‘ta og‘ir turdagi, shaxsga qarshi, jamoat xavfsizligi va jamoat tartibiga qarshi jinoyatlarni fosh etish salmog‘i (hududda sodir etilgan ushbu turdagi jinoyatlar soniga ko‘ra)

5

4.

Kinologiya bo‘linmalarida kinolog xodimlar va xizmat itlari uchun barcha sharoitlar yaratilganligi, obodonlashtirilganligi

5

5.

Innovatsion g‘oyalar asosida tizimda yangilik yaratilganligi (ushbu yangilik kinologiya tizimida xizmat samaradorligini oshirishda ijobiy natija berishi lozim)

8

6.

Kinolog xodimlar va xizmat itlarini maxsus yo‘nalishlar bo‘yicha xizmatga yaroqliligi borasida sinovdan o‘tkazish ishlari tashkil etilganligi

7

7.

Ko‘rik-tanlov yoki ko‘pkurash musobaqalari o‘tkazilishi tashkil etilganligi

10

8.

Qidiruvda bo‘lgan ayblanuvchini shaxsan ushlaganligi yoki bergan ko‘rsatmasi asosida ushlanganligi (har bir ushlangan shaxs uchun)

5

9.

Xodimlarning oilaviy sharoitlarini o‘rganishi va asosli takliflar kiritishi (har chorakda 2 ta)

5

10.

Tanlagan nomzodining ishga qabul qilinishi

10

11.

Metodik qo‘llanma tayyorlash va chop ettirish (elektron nusxasini tarqatish)

5

12.

Xodimlar bilan yakka tartibdagi tarbiyaviy ishlar olib borishi (har oyda 4 nafar xodim bilan)

5

13.

Xodimlar tomonidan xizmat int�zomi va qonunchilikka rioya etilishini aniqlashga yo‘naltirilgan tekshiruv va reydlar (har oyda 2 va undan ortiq)

5

14.

Yil davomida respublika OAV orqali chiqishlari uchun (Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyatlar uchun — 6 marotaba, Toshkent shahri uchun — 8 marotaba)

8

15.

Yil davomida viloyat OAV orqali chiqishlari uchun (Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyatlar uchun — 10 marotaba, Toshkent shahri uchun — 12 marotaba)

7

Salbiy ko‘rsatkichlar

1.

Pitomniklarda kinolog xodimlar va xizmat itlari uchun yetarli sharoit yaratilmaganligi (har bir kinologiya xizmati uchun)

20

2.

Sodir etilgan jinoyatlar (tahlil asosida) bo‘yicha voqea joylariga kinolog xodimlarning chiqishi talab darajasida tashkil etilmaganligi

20

3.

Ko‘rik-tanlov va ko‘pkurash musobaqalari tashkil etilmaganligi

20

4.

Pitomniklarda veterinariya-profilaktik tadbirlar o‘tkazilmaganligi

20

5.

Xodimlar tomonidan xizmat intizomi va qonunchilik buzilishiga yo‘l qo‘yilganligi

20

Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Mezonlar

Ball

Ijobiy ko‘rsatkichlar

1.

Xodim kinologiya sohasidagi bilimlarni to‘liq o‘zlashtirganligi

10

2.

Biriktirilgan xizmat itining umumiy va maxsus tayyorgarligi talab darajasida ekanligi (xar bir xizmat iti uchun)

15

3.

Tasarrufida bo‘lgan moddiy-tovar boyliklar sifatli saqlanishi, hisobi yuritib borilishi, xizmatda foydalanish uchun zarur bo‘lgan moddiy-tovar boyliklar bilan muntazam ravishda ta’minlab borilganligi

10

4.

Xizmat itlariga ovqat tayyorlash uchun oziq-ovqat mahsulotlari me’yor asosida ajratilganligi

15

5.

Olingan tovar-moddiy boyliklarning sarf-xarajati hisoboti Moliyaviy ta’minot xizmati bilan hamkorlikda sifatli yuritib borilganligi

10

6.

Bo‘linmalarda zarur shart-sharoitlar yaratish va obodonlashtirish borasida amalga oshirgan ishlar uchun

10

7.

Jamoat tartibini saqlash va fuqarolar xavfsizligini ta’minlashdagi tadbirlarda ishtirok etganligi (har bir ishtirok etgan tadbir uchun)

5

8.

Qidiruvda bo‘lgan ayblanuvchini shaxsan ushlaganligi yoki bergan ko‘rsatmasi asosida ushlanganligi (har bir ushlangan shaxs uchun)

15

9.

Xizmatda foydalanish uchun ajratilgan avtotransport vositasini hujjatlarni tartibga keltirgan holda boshqarish

10

Salbiy ko‘rsatkichlar

1.

Xodimning kinologiya sohasidagi bilim saviyasi talab darajasida emasligi

25

2.

Biriktirilgan xizmat itining maxsus tayyorgarligi talab darajasida emasligi

25

3.

Tasarrufida bo‘lgan tovar-moddiy boyliklar sifatli saqlanmasligi, taqsimoti yuritib borilmasligi, xizmatda foydalanish uchun kerak bo‘lgan tovar-moddiy boyliklar bilan ta’minlab borilmasligi

20

4.

Xizmat itlari uchun oziq-ovqat mahsulotlari me’yor asosida ta’minlanmaganligi

20

5.

Xizmatda foydalanish uchun ajratilgan avtotransportni tegishli hujjatlarni tartibga keltirmagan holda boshqarish

10

Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Mezonlar

Ball

Ijobiy ko‘rsatkichlar

1.

Xodimning xizmat vazifasi va kinologiya sohasidagi bilimlarni to‘liq o‘zlashtirganligi

15

2.

Biriktirilgan kuchuk bolalari bilan mintaqa, respublika va xalqaro ko‘rgazmalarda qatnashganligi va faxrli o‘rinlarni olganligi uchun (xar bir ishtirok uchun)

5

3.

Biriktirilgan boshlang‘ich tayyorgarlikka ega bo‘lgan itlarni hududiy kinologiya xizmatlariga topshirganligi (har bir yaroqli nasldor it uchun)

10

4.

Biriktirilgan yaroqli itlar umumiy va maxsus tayyorgarlik bo‘yicha boshlang‘ich ko‘nikmalarga o‘rgatilganligi (xar bir kuchuk bolasi uchun)

10

5.

Biriktirilgan yaroqli nasldor itlar naslchilik ishlari uchun qoldirilganligi (har bir nasldor it uchun)

10

6.

Zotdor itlarni ko‘paytirish va yetishtirishda yangicha innovatsion usullarni targ‘ib qilib, ijobiy natijalarga erishganligi

10

7.

Kinologiya sohasidagi ilmiy izlanishlari bo‘yicha (har bir chiqarilgan ilmiy maqola uchun)

15

8.

Qidiruvda bo‘lgan ayblanuvchini shaxsan ushlaganligi yoki bergan ko‘rsatmasi asosida ushlanganligi (har bir ushlangan shaxs uchun)

15

9.

Yil davomida respublika OAV orqali chiqishlari uchun (xar bir chiqish uchun)

10

Salbiy ko‘rsatkichlar

1.

Xodimning xizmat vazifasi va kinologiya sohasidagi bilimlarni to‘liq o‘zlashtirmaganligi

30

2.

Biriktirilgan xizmat itlarining xizmatda foydalanishga yaroqsizligi va boshlang‘ich ko‘nikma shakllantirilmaganligi uchun (har bir yaroqsiz xizmat iti uchun)

30

3.

Biriktirilgan itlar xodimning aybi bilan kasal bo‘lganligi uchun

40

Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Mezonlar

Ball

Ijobiy ko‘rsatkichlar

1.

Xizmat vazifasi va kinologiya sohasidagi bilimlarni to‘liq o‘zlashtirganligi

10

2.

Biriktirilgan nasldor va xizmat itlari bilan mintaqa, respublika
va xalqaro ko‘rgazmalarda qatnashganligi va faxrli o‘rinlarni olganligi uchun (xar bir ishtirok uchun)

10

3.

Bo‘lim nasldor xizmat itlarining umumiy va maxsus tayyorgarliklari talab darajasida ekanligi (har bir nasldor va xizmat iti uchun)

10

4.

Biriktirilgan nasldor xizmat itlaridan urchitib olingan yaroqli kuchuklar uchun (har bir yaroqli kuchuk uchun)

5

5.

Biriktirilgan boshlang‘ich tayyorgarlikka ega bo‘lgan itlar hududiy kinologiya xizmatlariga topshirilganligi (har bir yaroqli nasldor it uchun)

5

6.

Tizimga yangicha innovatsion usullar targ‘ib qilinib, ijobiy natijalarga erishilganligi

10

7.

Kinologiya sohasidagi ilmiy izlanish ishlari bo‘yicha (har bir chiqarilgan ilmiy maqola uchun)

15

8.

Tanlagan nomzodining ishga qabul qilinishi

10

9.

Biriktirilgan yaroqli kuchuklarning naslchilik ishlari uchun qoldirilganligi (har bir kuchuk uchun)

10

10.

Xodimlar bilan yakka tartibdagi tarbiyaviy ishlar olib borishi (har oyda 2 nafar xodim bilan)

5

11.

Xodimlar tomonidan xizmat intizomi va qonunchilikka rioya etilganligi (bu borada amalga oshirilgan ishlar tahlili asosida)

5

12.

Yil davomida respublika OAV orqali chiqishlari uchun (har bir chiqish uchun)

5

Salbiy ko‘rsatkichlar

1.

Xizmat vazifasi va kinologiya sohasidagi bilimlarni to‘liq o‘zlashtirmaganligi

15

2.

Biriktirilgan nasldor xizmat itlarining maxsus tayyorgarligi talab darajasida emasligi (xar bir nasldor xizmat iti uchun)

20

3.

Xodimlar va xizmat itlari uchun yetarli sharoit yaratilmaganligi va obodonlashtirilmaganligi

20

4.

Biriktirilgan xizmat itlarining xizmatda foydalanishga yaroqsizligi va boshlang‘ich ko‘nikma shakllantirilmaganligi uchun (har bir yaroqsiz xizmat iti uchun)

20

5.

Biriktirilga� itlar xodimning aybi bilan kasal bo‘lganligi uchun

15

6.

Qo‘l ostidagi xodimlar tomonidan xizmat intizomi va qonunchilik buzilishiga yo‘l qo‘yilganligi

10

Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Mezonlar

Ball

Ijobiy ko‘rsatkichlar

1.

Mavjud nasldor xizmat itlari va kuchuklarni parvarishlash, sog‘ligini ta’minlash borasida ijobiy natijalarga erishilganligi

10

2.

Pitomnik hududida mavjud bo‘lgan epizootik holatlarni chuqur tahlil qilgan holda davolash-profilaktik va epizootiyaga qarshi kurash borasidagi chora-tadbirlar rejasi ishlab chiqilganligi va ijroga qaratilganligi

10

3.

Pitomnik hududining yuqumli kasalliklarga qarshi barqarorligini ta’minlashda hududiy veterinariya tashkilotlari bilan hamkorligi

10

4.

Mavjud nasldor xizmat itlari va kuchuklarni parvarishlashga innovatsion g‘oyalarni targ‘ib qilish orqali ijobiy natijalarga erishganligi

10

5.

Kasallangan nasldor xizmat itlari va kuchuklarni davolab, sog‘lomlashtirganligi hamda ushbu xizmat itining kasallik asoratlarisiz xizmat sifatlari saqlab qolinganligi

15

6.

Pitomnikda mavjud bo‘lgan nasldor xizmat itlari va kuchuklar bilan veterinariya-profilaktik tadbirlarni o‘tkazish uchun kerak bo‘lgan zarur asbob-uskunalar va dori-darmonlarni xarid qilish uchun tegishli tashkilotlar bilan shartnoma tuzish ishlari amalga oshirganligi va xarid qilinganligi

8

7.

Mavjud nasldor xizmat itlari va kuchuklarning kasallanish sabablarni tahlil natijalari, zoogigiyenik qoidalar va veterinariya-sanitariya talablarini qo‘pol ravishda buzayotgan xodimlar to‘g‘risida bildirgi kiritib borilganligi

10

8.

Pitomnikda nasldor xizmat itlari va kuchuklarni turli sabablarga ko‘ra o‘lganligi yuzasidan xizmat tekshiruvi o‘tkazganligi.

7

9.

Pitomnik xodimlarining veterinariya xizmati yuzasidan nazariy bilimlarini oshirish, xizmat itlarining fiziologiyasi, biologiyasi, genetikasi va birinchi tibbiy yordam ko‘rsatish chora-tadbirlari bo‘yicha mashg‘ulotlar o‘tkazilganligi va sinovlar qabul qilinganligi (har oyda bir marotaba).

5

10.

Yil davomida respublika OAV orqali chiqishlar uchun

15

Salbiy ko‘rsatkichlar

1.

Veterinariya-profilaktik tadbirlarni talab darajasida o‘tkazmaganligi natijasida o‘lgan xar bir xizmat iti uchun

25

2.

Nasldor xizmat itlari va kuchuklari belgilangan tartibda chiqim qilinmaganligi, xizmat tekshiruvi o‘tkazmaganligi (har bir xizmat iti uchun)

25

3.

Bilim darajasi sustligi, xizmat vazifasini o‘zlashtirmaganligi va belgilangan chora-tadbirlar amalga oshirilmaganligi

50

Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Mezonlar

Ball

Ijobiy ko‘rsatkichlar

1.

Xodimning xizmat vazifasi va kinologiya sohasidagi bilimlarni to‘liq o‘zlashtirganligi

5

2.

Biriktirilgan xizmat itining umumiy va maxsus tayyorgarl�gi talab darajasidaligi (xar bir xizmat iti uchun)

10

3.

Tasarrufida bo‘lgan moddiy-tovar boyliklar sifatli saqlanishi, hisobi yuritib borilishi, xizmatda foydalanish uchun zarur bo‘lgan moddiy-tovar boyliklar bilan muntazam ravishda ta’minlab borganligi

5

4.

Bo‘lim va bo‘linmalardagi yaroqsiz holga kelib qolgan moddiy tovarlarni hisobdan chiqarish to‘g‘risida o‘z vaqtida dalolatnomalar yozilganligi

5

5.

Shaxsiy tarkibga ish haqi, moddiy yordam, mukofot pullarini hisoblab, qaydnomalar tayyorlanganligi

10

6.

Xodimlarning oylik maoshlarini belgilangan tartibda hisob-kitob qilib, qaydnoma (vedomost) tayyorlaganligi, har oyning 20-kuniga qadar oylik ish haqi va boshqa xarajatlarning so‘rovnomasini tekshirib, moliyalashtirish bo‘yicha taklif kiritilganligi

10

7.

Xodimlariga hisoblangan ish haqi hisobidan ushlangan majburiy to‘lovlar o‘z vaqtida tuman Davlat soliq inspeksiyasiga, ijtimoiy sug‘urta fondiga hamda kasaba uyushmalariga to‘lov topshiriqnomalari orqali to‘lanishi nazorat qilinganligi va hisoboti olib borilganligi

10

8.

Xizmat itlariga ovqat tayyorlash uchun oziq-ovqat mahsulotlari me’yor asosida ajratilganligi

10

9.

Olingan moddiy-tovar boyliklarning sarf-xarajati hisoboti Moliyaviy ta’minot xizmati bilan hamkorlikda sifatli yuritib borganligi

5

10.

Bo‘linmalarda zarur shart-sharoitlar yaratish va obodonlashtirish borasida amalga oshirilgan ishlar uchun

5

11.

Jamoat tartibini saqlash va fuqarolar xavfsizligini ta’minlashdagi tadbirlarda ishtirok etganligi (har bir ishtirok etgan tadbir uchun)

5

12.

Qidiruvda bo‘lgan ayblanuvchini shaxsan ushlaganligi yoki bergan ko‘rsatmasi asosida ushlanganligi (har bir ushlangan shaxs uchun)

15

13.

Xizmatda foydalanish uchun ajratilgan avtotransport vositalarini hujjatlarni tartibga keltirgan holda boshqarish

5

Salbiy ko‘rsatkichlar

1.

Xodimning kinologiya sohasidagi bilimi talab darajasida emasligi

25

2.

Biriktirilgan xizmat itining maxsus tayyorgarligi talab darajasida emasligi

25

3.

Tasarrufida bo‘lgan tovar-moddiy boyliklari sifatli saqlanmaganligi, taqsimoti yuritib bormaganligi, xizmatda foydalanish uchun kerak bo‘lgan tovar-moddiy boyliklar bilan ta’minlab borilmaganligi

20

4.

Xizmat itlari uchun oziq-ovqat mahsulotlari me’yor asosida ta’minlanmaganligi

20

5.

Xizmatda foydalanish uchun ajratilgan avtotransportni tegishli hujjatlarni tartibga keltirmagan holda boshqarish

10

Keyingi tahrirga qarang.

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar nomi

Bajarish muddati


1-bosqich

Kinologiya bo‘linmalari boshliqlari

Xodimning faoliyatini muntazam baholab borish

Yil davomida


2-bosqich

Kinologiya xizmati
(1 — 4-son kinologiya guruhi, naslchilik pitomnigi bo‘limi-guruhi) boshlig‘i

Belgilangan mezonlar asosida to‘plangan ballar va ularga ilova qilinadigan hujjatlarni Kinologiya xizmati faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘limi yoki naslchilik pitomnik boshlig‘iga taqdim etish

Har yili yanvar oyining 10-kunigacha


3-bosqich

Kinologiya xizmati faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘limi
(naslchilik pitomnigi) boshlig‘i

Maxsus malaka darajasini berish masalasini ko‘rib chiqish uchun to‘plangan hujjatlarni doimiy komissiyaga taqdim etish

Uch kun muddatda

4-bosqich

IIV, Qoraqalpog‘iston Respublikasi IIV, Toshkent shahar vaToshkent viloyati IIBB, viloyatlar IIB huzurida tuziladigan Maxsus malaka toifasini berish bo‘yicha doimiy komissiya

Taqdim etilgan hujjatlarni ko‘rib chiqish va qaror qabul qilish

O‘n kun muddatda


5-bosqich

IIV, Qoraqalpog‘iston Respublikasi IIV, Toshkent shahar vaToshkent viloyati IIBB, viloyatlar IIB huzurida tuziladigan Maxsus malaka toifasini berish bo‘yicha doimiy komissiya

Doimiy komissiya qarorini ichki ishlar organlarining moliya va moddiy-texnika ta’minoti bo‘linmalariga taqdim etish

Doimiy komissiya qarori qabul qilingandan so‘ng uch kun muddatda


6-bosqich

Moliyaviy va moddiy-texnika ta’minoti bo‘linmalari

Doimiy komissiya qarori asosida qo‘shimcha ustamalar to‘lash haqidagi buyruq loyihasini tayyorlash

Uch kun muddatda


7-bosqich

Ichki ishlar organlari rahbarlari va boshliqlari

Qo‘shimcha ustamalar to‘lash haqidagi buyruqni chiqarish

Bir kun muddatda

T.R

Hududlar nomi

Jami

shundan yillar bo‘yicha

Taxminiy qiymati mln sum

Ijro uchun mas’ul

Ijro nazorati

2020

2021

2022

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Respublika bo‘yicha qurish, jami

43

15

14

14

53973

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi

4

2

1

1

3450

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi

O‘zbekiston Respublikasi IIV, Qoraqalpog‘iston Respublikasi IIV

Nukus shahar

1

1

862,5

To‘rtko‘l tumani IIB

1

1

862,5

Qo‘ng‘irot tumani

1

1

862,5

Chimboy tumani

1

1

862,5

2.

Andijon viloyati

3

1

1

1

2587,5

Andijon viloyati hokimiyati

O‘zbekiston Respublikasi II�, Andijon viloyati IIB

Baliqchi tumani IIB

1

1

862,5

Qo‘rg‘ontepa tumani

1

1

862,5

Asaka tumani

1

1

862,5

3.

Buxoro viloyati

3

1

1

1

2587,5

Buxoro viloyati hokimiyati

O‘zbekiston Respublikasi IIV, Buxoro viloyati IIB

Kogon shahar IIB

1

1

862,5

Qorako‘l tumani IIB

1

1

862,5

Vobkent tumani IIB

1

1

862,5

4.

Jizzax viloyati

3

1

1

1

2587,5

Jizzax viloyati hokimiyati

O‘zbekiston Respublikasi IIV, Jizzax viloyati IIB

G‘allaorol tumani IIB

1

1

862,5

Zomin tumani IIB

1

1

862,5

Do‘stlik tumani IIB

1

1

862,5

5.

Qashqadaryo viloyati

3

1

1

1

2587,5

Qashqadaryo viloyati hokimiyati

O‘zbekiston Respublikasi IIV, Qashqadaryo viloyati IIB

Shahrisabz shahar IIB

1

1

862,5

Kasbi tumani IIB

1

1

862,5

G‘uzor tumani

1

1

862,5

6.

Navoiy viloyati

3

1

1

1

2587,5

Navoiy viloyati hokimiyati

O‘zbekiston Respublikasi IIV, Navoiy viloyati IIB

Zarafshon shahar IIB

1

1

862,5

Xatirchi tumani IIB

1

1

862,5

Qiziltepa tumani

1

1

862,5

7.

Namangan viloyati

3

1

1

1

2587,5

Namangan viloyati hokimiyati

O‘zbekiston Respublikasi IIV, Namangan viloyati IIB

Uchqo‘rg‘on tumani

1

1

862,5

Yangiqo‘rg‘on tumani

1

1

862,5

Pop tumani

1

1

862,5

8.

Samarqand viloyati

3

1

1

1

2587,5

Samarqand viloyati hokimiyati

O‘zbekiston Respublikasi IIV, Samarqand viloyati IIB

Payariq tumani IIB

1

1

862,5

Urgut tumani IIB

1

1

862,5

Kattaqo‘rg‘on shahar

1

1

862,5

9.

Sirdaryo viloyati

3

1

1

1

2587,5

Sirdaryo viloyati hokimiyati

O‘zbekiston Respublikasi IIV, Sirdaryo viloyati IIB

Oqoltin tumani IIB

1

1

862,5

Yangiyer shahar

1

1

862,5

Sirdaryo tumani

1

1

862,5

10.

Surxondaryo viloyati

3

1

1

1

2587,5

Surxondaryo viloyati hokimiyati

O‘zbekiston Respublikasi IIV, Surxondaryo viloyati IIB

Denov tumani IIB

1

1

862,5

Qumqo‘rg‘on tumani IIB

1

1

862,5

Sherobod tumani

1

1

862,5

11.

Toshkent viloyati

3

1

1

1

2587,5

Toshkent viloyati hokimiyati

O‘zbekiston Respublikasi IIV, Toshkent viloyati IIB

Yangiyo‘l tumani IIB

1

1

862,5

Ohangaron tumani

1

1

862,5

Bo‘ka tumani

1

1

862,5

12.

Toshkent shahar

2

0

1

1

12982

Toshkent shahar hokimiyati

O‘zbekiston Respublikasi IIV, Toshkent shahar IIBB

Toshkent shahar IIBB (Yashnobod tuman)

1

1

6491

Toshkent shahar IIBB (Yakkasaroy tuman)

1

1

6491

13.

Farg‘ona viloyati

3

1

1

1

2587,5

Farg‘ona viloyati hokimiyati

O‘zbekiston Respublikasi IIV, Farg‘ona viloyati IIB

Qo‘qon shahar IIB

1

1

862,5

Furqat tumani

1

1

862,5

Oltiariq tumani

1

1

862,5

14.

Xorazm viloyati

3

1

1

1

2587,5

Xorazm viloyati hokimiyati

O‘zbekiston Respublikasi IIV, Xorazm viloyati IIB

Hazorasp tumani IIB

1

1

862,5

Xiva tumani IIB

1

1

862,5

Shovot tumani IIB

1

1

862,5

15.

IIV Xizmat itlari na�lchilik pitomnigi

1

1

0

0

6491

IIV

O‘zbekiston Respublikasi IIV PPX va JTSBB

Toshkent viloyatida

1

1

6491

T/r

Tadbirlar nomi

Amalga oshirish mexanizmi

Ijro muddati

Mas’ul ijrochilar

I. Ichki ishlar organlari kinologiya xizmatlarining moddiy-texnika bazasini mustahkamlashga doir tadbirlar

1.

O‘zbekiston Respublikasi Ichki ishlar organlari xizmat itlari naslchilik pitomnigini qurish uchun yer uchastkasi ajratish.

Toshkent viloyati hokimining qarori

2019-yil 1-sentabr

Toshkent viloyati hokimligi
(R. Xolmatov),
Ichki ishlar vazirligi
(R. Ergashev)

2.

Qoraqalpog‘iston Respublikasining Qo‘ng‘irot va Chimboy tumanlarida;

Toshkent viloyatining Ohangaron va Bo‘ka tumanlarida;

Sirdaryo viloyatining Yangiyer shahri va Sirdaryo tumanida;

Navoiy viloyatining Qiziltepa tumanida;

Samarqand viloyatining Kattaqo‘rg‘on shahrida;

Andijon viloyatining Qo‘rg‘ontepa va Asaka tumanlarida;

Namangan viloyatining Uchqo‘rg‘on, Yangiqo‘rg‘on va Pop tumanlarida;

Surxondaryo viloyatini Sherobod tumanida;

Qashqadaryo viloyatini G‘uzor tumanida;

Farg‘ona viloyatining Oltiariq va Furqat tumanlarida 15 bosh xizmat itlariga mo‘ljallangan kinologiya guruhlari obyektlarini qurish uchun yer uchastkalari ajratish.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyat hokimliklari qarorlari

2019-yil 1-sentabr

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar hokimliklari

3.

15 bosh xizmat itlariga mo‘ljallangan kinologiya guruhlari obyektlarini qurish bo‘yicha namunaviy loyihani ishlab chiqish va tasdiqlash.

Loyiha hujjatlari

2019-yil 1-noyabr

Ichki ishlar vazirligi
(R. Ergashev)

4.

60 bosh xizmat itlariga mo‘ljallangan O‘zbekiston Respublikasi ichki ishlar organlari xizmat itlari naslchilik pitomnigini qurish bo‘yicha loyihani ishlab chiqish va tasdiqlash.

Loyiha hujjatlari

2019-yil 1-noyabr

Ichki ishlar vazirligi
(R. Ergashev), Qurilish vazirligi (B. Zakirov)

5.

Toshkent shahrida 60 bosh xizmat itlariga mo‘ljallangan kinologiya guruhlarini qurish bo‘yicha loyihani ishlab chiqish va tasdiqlash.

Loyiha hujjatlari

2019-yil 1-noyabr

Ichki ishlar vazirligi
(R. Ergashev, R. Djurayev), Qurilish vazirligi (B. Zakirov)

6.

Ichki ishlar organlari kinologiya xizmatlarini zamonaviy yuqori texnologik veterinariya asbob-uskunalari (UTT (UZIT) apparati, gemotologik analizator, bioximik analizator, portativ rentgen apparati, xirurgik uskunalar, maxsus “Sapojnikov” xirurgik stoli va h.k.) bilan ta’minlash.

Amaliy chora-tadbirlar

2019-2020-yillar

Ichki ishlar vazirligi (R. Ergashev, M. Jo‘rayev)

7.

Kinologiya xizmati xizmat itlarining yuqumli kasalliklariga qarshi kurashish bo‘yicha hududiy veterinariya xizmatlari bilan birgalikda emlash tadbirlarini tashkil etish.

Amaliy chora-tadbirlar

2019-2020-yillar

Ichki ishlar vazirligi (R. Ergashev)

Davlat veterinariya qo‘mitasi (Sh. Djabbarov)

8.

Ichki ishlar organlarining kinologiya bo‘linmalarida xizmat itlarini turli yuqumli va parazitar kasalliklardan asrash hamda davolash maqsadida zarur vetbio-preparatlar va veterinariya dori-darmonlari bilan ta’minlash.

Amaliy chora-tadbirlar

2019-2020-yillar

Ichki ishlar vazirligi (R. Ergashev, M. Jo‘rayev)

9.

Ichki ishlar organlari kinologiya xizmatining moddiy-texnik bazasini tabel me’yori asosida mustahkamlash, faoliyatga zamonaviy axborot kommunikatsiyalarini joriy qilish choralarini ko‘rish.

Amaliy chora-tadbirlar

2019-2020-yillar

Ichki ishlar vazirligi (R. Ergashev, M. Jo‘rayev)

10.

Kinologiya bo‘linmalarini transport vositalari, ekipirovka, kiyim-kechak, maxsus vositalar va boshqa moddiy-texnik anjomlar va jihozlar bo‘yicha ta’minlashning tabel me’yorini ishlab chiqish va tasdiqlash.

Ichki ishlar vazirining buyrug‘i

2019-yil 1-noyabr

Ichki ishlar vazirligi (R. Ergashev, M. Jo‘rayev, R. Xatamov)

11.

Ichki ishlar organlarining kinologiya bo‘linmalarini 56 ta “Damas” rusumli avtotransport vositalari bilan ta’minlash.

Amaliy chora-tadbirlar

2019-2020-yillar

Ichki ishlar vazirligi (R. Ergashev, M. Jo‘rayev)

II. Ichki ishlar organlarining kinologiya xizmatlari faoliyatini takomillashtirish bo‘yicha normativ bazani mustahkamlash

12.

Ichki ishlar organlarining kinologiya bo‘linmalari faoliyatiga doir normativ-huquqiy va ichki idoraviy hujjatlarni xatlovdan o‘tkazib, ularni qonun hujjatlariga muvofiqlashtirish.

Tegishli normativ-huquqiy va ichki idoraviy hujjatlar

2019-yil 1-noyabr

Ichki ishlar vazirligi
(M. Jo‘rayev)

III. Ichki ishlar organlari kinologiya xizmatlarining kadrlar salohiyatini va ijtimoiy-huquqiy ta’minotini oshirish

13.

Ichki ishlar organlarining kinologiya bo‘linmalariga nomzodlarni xizmatga qabul qilish tartibini belgilash. Bunda ichki ishlar organlariga tor ixtisoslik bo‘yicha mutaxassislar sirasiga kiradigan nomzodlar tanlovsiz hamda maxsus biometrik parametrlar asosida xizmatga qabul qilinishini nazarda tutish.

Ichki ishlar vazirining buyrug‘i

2019-yil 1-oktabr

Ichki ishlar vazirligi (R. Xatamov, M. Jo‘rayev)

14.

Kinologiya bo‘linmalari xodimlarining xizmat, jismoniy va axloqiy-psixologik tayyorgarligini sifat jihatdan yangi tamoyillar asosida tashkil etish tartibini tanqidiy qayta ko‘rib chiqish, unda uning mazmuni bo‘linmalar ehtiyojiga mos kelishi, hudud, lavozim majburiyatlari va xizmat xususiyati inobatga olinishini ta’minlash.

Chora-tadbirlar dasturi

2019-yil 1-noyabr

Ichki ishlar vazirligi (R. Xatamov)

15.

Ish natijalarini baholash, erishilgan yutuqlarni xizmat faoliyatiga tatbiq etish, yo‘l qo‘yilgan kamchiliklarni bartaraf etish yuzasidan seminar-mashg‘ulotlar, shuningdek, xizmat itlarining yuqori tayyorlanganlik darajasini ta’minlash maqsadida ko‘rik-tanlov va ko‘pkurash musobaqalarini tashkil qilish.

Chora-tadbirlar dasturi

2019-2020-yillar

Ichki ishlar vazirligi (R. Xatamov, M. Jo‘rayev)

16.

Huquqbuzarliklar profilaktikasi, jinoyatchilikka qarshi kurash, innovatsion g‘oyalar asosida tizimda yangilik yaratish va sohani takomillashtirishga munosib hissa qo‘shgan, xizmat faoliyatida yuqori natijalarga erishgan ichki ishlar organlar kinologiya xizmati xodimlari taqdirlanadigan “1-toifali kinolog”, “2-toifali kinolog” va “3-toifali kinolog” idoraviy ko‘krak nishonini joriy etish.

Ichki ishlar vazirining buyrug‘i

2019-yil 1-oktabr

Ichki ishlar vazirligi (R. Xatamov, M. Jo‘rayev)

17.

Kinologiya bo‘linmalari tomonidan jamoat tartibini saqlash, huquqbuzarliklar profilaktikasi va jinoyatchilikka qarshi kurashish bo‘yicha amalga oshirilayotgan chora-tadbirlar samaradorligini reyting tizimida baholashni o‘tkazish va bunda yuqori natijalarga erishgan bo‘linmalarni, shu jumladan, ularning xodimlarini moddiy rag‘batlantirish, shuningdek, yuklangan vazifalarni lozim darajada bajarmaganlik uchun jazo choralarini nazarda tutish.

Ichki ishlar vazirining buyrug‘i

har yil yakuniga qadar

Ichki ishlar vazirligi (R. Xatamov, M. Jo‘rayev)