J.A. Qo‘chqorov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh vaziri o‘rinbosari, komissiya raisi | |
N.T. Yo‘ldoshev | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokurori | |
M.B. Nurmuratov | — | O‘zbekiston Respublikasi Markaziy banki raisi | |
T.A. Ishmetov | — | O‘zbekiston Respublikasi moliya vaziri | |
R.K. Davletov | — | O‘zbekiston Respublikasi adliya vaziri | |
N.B. Xusanov | — | O‘zbekiston Respublikasi bandlik va mehnat munosabatlari vaziri | |
Sh.D. Kudbiyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat soliq qo‘mitasi raisi | |
M.B. Azimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat bojxona qo‘mitasi raisi | |
Sh.Sh. Sharaxmetov | — | O‘zbekiston Respublikasi Raqobatni rivojlantirish va iste’molchilar huquqlarini himoya qilish qo‘mitasi raisi | |
B.A. Begalov | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo‘mitasi raisi | |
O.M. Umarov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh vazirining maslahatchisi | |
I.I. Nor�ulov | — | O‘zbekiston Respublikasi iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirining birinchi o‘rinbosari | |
Sh.S. Xidoyatov | — | O‘zbekiston Respublikasi qurilish vazirining birinchi o‘rinbosari | |
Sh.U. Sobirov | — | O‘zbekiston Respublikasi ichki ishlar vazirining birinchi o‘rinbosari | |
D.S. Qosimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Tadbirkorlik sub’�ktlarining huquqlari va qonuniy manfaatlarini himoya qilish bo‘yicha vakil | |
A.I. Ikramov | — | O‘zbekiston Respublikasi Savdo-sanoat palatasi raisi | |
A.E. Burxonov | — | Korrupsiyaga qarshi kurashish agentligi direktori | |
D.F. Raximov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamenti boshlig‘i | |
Sh.Y. Ismailov | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezident Administratsiyasi mas’ul xodimi | |
A.B. Samadov | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezident Administratsiyasi mas’ul xodimi | |
D.Sh. Sultanov | — | O‘zbekiston Respublikasi moliya vazirining o‘rinbosari, komissiya kotibi |
lavozimi bo‘yicha | — | hokim, komissiya raisi |
lavozimi bo‘yicha | — | hokimning birinchi o‘rinbosari, komissiya raisi o‘rinbosari |
lavozimi bo‘yicha | — | viloyat prokurori |
lavozimi bo‘yicha | — | Markaziy bankning viloyat boshqarmasi rahbari |
lavozimi bo‘yicha | — | viloyat moliya bosh boshqarmasi boshlig‘i |
lavozimi bo‘yicha | — | viloyat adliya boshqarmasi boshlig‘i |
lavozimi bo‘yicha | — | viloyat bandlik va mehnat munosabatlari boshqarmasi boshlig‘i |
lavozimi bo‘yicha | — | viloyat davlat soliq boshqarmasi boshlig‘i |
lavozimi bo‘yicha | — | viloyat bojxona boshqarmasi boshlig‘i |
lavozimi bo‘yicha | — | Raqobatni rivojlantirish va iste’molchilar huquqlarini himoya qilish qo‘mitasi viloyat boshqarmasi boshlig‘i |
lavozimi bo‘yicha | — | viloyat statistika boshqarmasi boshlig‘i |
lavozimi bo‘yicha | — | viloyat iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish boshqarmasi boshlig‘i |
lavozimi bo‘yicha | — | Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining viloyat boshqarmasi boshlig‘i |
lavozimi bo‘yicha | — | viloyat ichki ishlar boshqarmasi boshlig‘i |
lavozimi bo‘yicha | — | Kadastr agentligi viloyat boshqarmasi boshlig‘i |
lavozimi bo‘y�cha | — | hokimning qurilish masalalari bo‘yicha o‘rinbosari |
lavozimi bo‘yicha | — | viloyat hokimi birinchi o‘rinbosari kotibiyati mudiri, komissiya kotibi |
T/r | Tadbirlar nomlanishi | Amalga oshirish mexanizmi | Amalga oshirish muddati | Mas’ul ijrochilar |
I. Iqtisodiyotda yashirin aylanma darajasini qisqartirish va qonuniy tadbirkorlikni rivojlantirish uchun qulay shart-sharoitlar yaratish choralari | ||||
1. | Alohida tadbirkorlik subyektlari uchun raqobat muhitini buzadigan eksklyuziv huquqlar, yakka tartibdagi imtiyozlar va preferensiyalarni bekor qilish. | 1. Amaldagi imtiyozlar va preferensiyalarni tahlil qilish. | 2020-yil | Moliya vazirligi |
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga tahlil natijalari hamda alohida imtiyoz va preferensiyalarni bekor qilish to‘g‘risida hukumat qarorlari loyihalarini kiritish. | 2021-yil | |||
2. | Elektron tijorat bilan shug‘ullanadigan tadbirkorlik subyektlari faoliyatini davlat ro‘yxatidan o‘tkazish tartibini hamda ularni soliqqa tortish tizimini soddalashtirish. Mahalliy va xorijiy ishlab chiqaruvchilar mahsulotlarini bank kartalaridan foydalangan holda to‘lab, maxsus elektron dasturlar (elektron maydonchalar) orqali sotish uchun shart-sharoitlar yaratish bo‘yicha takliflar ishlab chiqish. | 1. Elektron tijorat bozoridagi amaldagi vaziyatni tahlil qilish, mavjud takliflarni tadbirkorlar bilan muhokama qilish. | 2020-yil dekabr — | DSQ (Kudbiyev), Moliya vazirligi (Ishmetov), Davlat bojxona qo‘mitasi (Azimov), |
2. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | 2021-yil | |||
3. | Jahon banki mutaxassislari ishtirokida yashirin iqtisodiyotni statistik baholash metodikasini ishlab chiqish va joriy qilish. | 1. Jahon Banki ekspertlariga so‘ralgan ma’lumotlarni taqdim etish. | 2020-yil | Moliya vazirligi (Ishmetov), Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish vazirligi |
2. Jahon banki mutaxassislari bilan birgalikda baholash metodikasini, shu jumladan Qashqadaryo viloyati misolida ishlab chiqish va joriy qilish. | 2020-yil | |||
3. Yashirin iqtisodiyotni statistik baholash natijalarini e’lon qilish. | 2021-yil | |||
4. | Aksizosti va alkogolsiz ichimliklar ishlab chiqaruvchi korxonalar ta’sischilari — jismoniy shaxslarning xarajatlari deklaratsiyalangan daromadlarga muvofiqligini o‘rganishni tashkil etish. | 1. Aksizosti mahsulotlar va alkogolsiz ichimliklar ishlab chiqarishni tahlil qilish. | 2020-yil | DSQ (Kudbiyev), |
2. Tahlil natijalariga ko‘ra Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritish. | 2021-yil | |||
3. Zaruratga ko‘ra, aktivlarning kelib chiqish manbasini aniqlashni ta’minlagan holda, jismoniy shaxslarning daromadlari to‘g‘risidagi soliq deklaratsiyasi ma’lumotlarini qayta ishlash va tahlil qilishning avtomatlashtirilgan tizimini yaratish. | 2021-yil | |||
5. | Davlat organlari tomonidan qabul qilinayotgan qarorlar ustidan jamoatchilik nazoratini kengaytirish, yashirin iqtisodiyotni qisqartirish sohasida ommaviy axborot vositalari bilan o‘zaro samarali hamkorlikni yo‘lga qo‘yish va amalga oshirilayotgan ishlar natijalarini yoritish. | 1. Ishlab chiqilgan dasturlar, ularga ajratilgan mablag‘lar hamda erishilgan natijalar to‘g‘risida “Ochiq budjet” portalida batafsil ma’lumotlarni joylashtirib borish. | doimiy ravishda | Moliya vazirligi (Ishmetov), |
2. Yashirin iqtisodiyotni qisqartirish bo‘yicha amalga oshirilayotgan chora-tadbirlar va ularning natijalarini keng yoritib borish. | doimiy ravishda | |||
3. Ommaviy axborot vositalarida yashirin iqtisodiyot mavzusida ochiq suhbatlar o‘tkazish. | doimiy ravishda | |||
6. | Investitsiyalarning o‘zini o‘zi qoplash muddatlarini baholash, daromadlilik me’yorlari va indekslari, rentabellik va samaradorlikning boshqa ko‘rsatkichlari asosida davlat tashqi qarzi hisobidan moliyalashtirilgan yakunlangan loyihalar va dasturlarni auditdan o‘tkazish standartlarini joriy etish. | 1. Davlat tashqi qarzi hisobidan moliyalashtirilgan yakunlangan loyihalar va dasturlarning samaradorligini auditdan o‘tkazish standartlarini ishlab chiqish. | 2020-yil dekabr | Hisob palatasi (Turabov), |
2. Davlat tashqi qarzi hisobidan moliyalashtirilgan yakunlangan loyihalar va dasturlarning samaradorligini auditdan o‘tkazish standartlarini tasdiqlash. | 2021-yil yanvar | |||
7. | Oliy Majlis Qonunchilik palatasiga budjet va korporativ buyurtmachilarning davlat xaridlari to‘g‘risidagi qonun hujjatlariga rioya qilishlari yuzasidan amalga oshirilgan nazorat tadbirlari natijalari to‘g‘risidagi ma’lumotlarni taqdim etish. | 1. O‘tkazilgan nazorat tadbirlari to‘g‘risidagi ma’lumotlarni jamlash tizimini ishlab chiqish. | 2020-yil noyabr | Hisob palatasi (Turabov), Moliya vazirligi (Ishmetov) |
2. Hisobotlar shakllarini ishlab chiqish va tasdiqlash. | 2020-yil dekabr | |||
3. Oliy Majlis Qonunchilik palatasiga ma’lumotlarni taqdim etish. | har chorak | |||
8. | Davlat auditi sohasida samarali xalqaro hamkorlikni rivojlantirish, shuningdek, xorijiy davlatlarning tashqi audit va moliyaviy nazorat organlari bilan yaqin aloqalarni o‘rnatish. | 1. Davlat auditi sohasida xalqaro hamkorlik bo‘yicha ishchi guruhini tuzish. | 2021-yil yanvar | Hisob palatasi (Turabov) |
2. Xorijiy davlatlarning tashqi audit va moliyaviy nazorat organlari bilan o‘zaro hamkorlik to‘g‘risida memorandum imzolash. | 2021-yil iyun | |||
9. | Budjet va korporativ buyurtmachilar tomonidan tovarlarni (xizmatlarni) birja savdolarida sotib olishda taqqoslanadigan narxlar asosida g‘oliblarni aniqlash bo‘yicha takliflar kiritish. | 1. Birjalarda qo‘shilgan qiymat solig‘ini to‘lovchi va to‘lovchi bo‘lmagan tadbirkorlik subyektlari ishtirokida tovarlarga (xizmatlarga) narxlar shakllanishini tahlil qilish. | 2021-yil | Moliya vazirligi |
2. Savdolarda g‘oliblarni aniqlash uchun yagona talablarni yaratish bo‘yicha takliflar kiritish. | 2021-yil | |||
II. Korrupsiyaga qarshi kurashish choralari | ||||
10. | Vazirliklar, idoralar hamda ustav fondida (ustav kapitalida) davlat ulushi 50 foiz va undan ortiq bo‘lgan tashkilotlarda korrupsiyaga qarshi muvofiqlik va yashirin iqtisodiyotni qisqartirish tizimlarini joriy qilish. | 1. Tashkiliy tuzilmasidakorrupsiyaga qarshi muvofiqlik va yashirin iqtisodiyotni qisqartirish tizimlarini joriy qilish zarur bo‘lgan vazirliklar, idoralar hamda davlat ulushiga ega korxona va tijorat banklar ro‘yxatini tasdiqlash. | 2020-yil noyabr | Korrupsiyaga qarshi kurashish agentligi |
2. Korrupsiyaga qarshi muvofiqlik va yashirin iqtisodiyotni qisqartirish tizimlarini joriy qilish reja-grafigini ishlab chiqish. | 2020-yil noyabr | |||
3. Korrupsiyaga qarshi muvofiqlik tizimini joriy etishga mas’ul bo‘lgan kadrlarni tayyorlash va malakasini oshirish tizimini joriy etish. | 2020-yil dekabr | |||
4. Vazirliklar, idoralar, shuningdek, davlat ulushiga ega korxonalar va tijorat banklari kesimida korrupsiyaga qarshi muvofiqlik va yashirin iqtisodiyotni qisqartirish tizimlarini joriy etish bo‘yicha kompleks “yo‘l xarita”larini ishlab chiqish. | 2020-yil dekabr | |||
5. “Yo‘l xarita” ijrosi to‘g‘risida hisobotlarni eshitib borish. | har chorakda | |||
11. | Tegishli davlat organlari va ustav fondida (ustav kapitalida) davlat ulushi 50 foiz va undan yuqori bo‘lgan tashkilotlarida korrupsiyaga qarshi ichki nazorat tizimini yo‘lga qo‘yishga mas’ul bo‘lgan kadrlarni o‘qitish va muntazam malaka oshirish tizimini joriy etish. | 1. Korrupsiyaga qarshi nazorat tizimini yo‘lga qo‘yishga mas’ul bo‘lgan kadrlarni o‘qitish va muntazam malakasini oshirish tizimini ishlab chiqish va kiritish. | 2020-yil dekabr | Korrupsiyaga qarshi kurashish agentligi |
2. Korrupsiyaga qarshi nazorat tizimini yo‘lga qo‘yishga mas’ul bo‘lgan xodimlarni baholash tizimini ishlab chiqish va kiritish. | 2021-yil | |||
12. | Moliyalashtirishning markazlashtirilgan manbalari hisobiga amalga oshirilayotgan investitsiya loyihalarini majburiy ravishda korrupsiyaga qarshi ekspertizadan o‘tkazish tartibini joriy qilish. | 1. Markazlashgan moliyalashtirish manbalari hisobiga amalga oshirilayotgan investitsiya loyihalarini majburiy ravishda korrupsiyaga qarshi ekspertizadan o‘tkazish tartibi loyihasini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | 2020-yil noyabr | Korrupsiyaga qarshi kurashish agentligi |
2. Markazlashtirilgan moliyalashtirish manbalari hisobiga amalga oshirilayotgan investitsiya loyihalarining monitoringini ta’minlash. | doimiy ravishda | |||
13. | Davlat organlarida, shu jumladan hududlarda korrupsiya darajasini reyting baholash metodikasini joriy etish, shuningdek, davriy ravishda rahbarlarning reyting va shaxsiy javobgarligini baholash natijalarini e’lon qilish tizimini yo‘lga qo‘yish. | 1. Metodikani ishlab chiqish uchun xalqaro ekspertlarni jalb qilish. | 2020-yil noyabr | Korrupsiyaga qarshi kurashish agentligi |
2. Davlat organlarida, shu jumladan hududlarda korrupsiya darajasini reyting baholash metodikasini Vazirlar Mahkamasiga tasdiqlash uchun kiritish. | 2020-yil dekabr | |||
3. Davlat organlarida, shu jumladan hududlarda korrupsiya darajasining reyting baholash natijalarini e’lon qilib borish. | Har chorak | |||
III. Soliq va bojxona ma’muriyatchiligini takomillashtirish | ||||
14. | Aksizosti mahsulotlarni raqamli markirovkalash bo‘yicha tajriba-sinov loyihasi amalga oshirilishini ta’minlash. | 1. Ayrim turdagi tovarlarning barcha bosqichlardagi (olib kirish, ishlab chiqarish, sotish) harakatini identifikatsiya qilish va hisobga olish tizimini ishlab chiqish, shuningdek, onlayn-kassalarni keng qo‘llash. | 2021-yil yanvar | DSQ (Kudbiyev) |
2. Majburiy ravishda raqamli markirovkalanadigan tovarlar ro‘yxatini kengaytirish. | 2021-yil | |||
15. | Soliq to‘lovchilarni soliq to‘lamaslik xavfini baholash, kameral, sayyor soliq tekshiruvlari va soliq auditini o‘tkazish asosida segmentlash tizimini belgilaydigan soliq nazoratini yuritish tartibini tasdiqlash. | 1. Segmentlash tizimini ishlab chiqish. | 2020-yil noyabr | DSQ (Kudbiyev) |
2. Hukumat qarori loyihasini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | 2020-yil noyabr | |||
16. | Tovarlar va xizmatlar turlarini tasniflashning yagona tizimini joriy etish orqali respublika hududida sotiladigan tovarlar va xizmatlarni majburiy identifikatsiya qilish tartibini joriy etish. | 1. Hukumat qarori loyihasini ishlab chiqish. | 2020-yil noyabr | DSQ (Kudbiyev) |
2. Tovarlar va xizmatlar turlarini tasniflashning yagona tizimini bosqichma-bosqich joriy etish bo‘yicha takliflarni Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | 2020-yil noyabr | |||
17. | Soliqlarni to‘lashdan qasddan bo‘yin tovlash, firibgarlik sxemalarini qo‘llash, shuningdek, soliq organlarining inkassa topshiriqlarini bajarmaganlik uchun javobgarlik choralarini kuchaytirish. | Qonun loyihasini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | 2021-yil fevral | DSQ (Kudbiyev), |
18. | Jismoniy shaxs nomiga xalqaro kuryerlik va pochta jo‘natmalari orqali keladigan, bojxona to‘lovlari undirilmaydigan tovarlarni respublikaga olib kirishning cheklangan me’yorlarini tenglashtirish bo‘yicha Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritish. | 1. Xalqaro kuryerlik va pochta jo‘natmalarini tahlil qilish. Mavjud muammolarni aniqlash | 2020-yil dekabr | DBQ (Azimov) |
2. Tovarlarni jismoniy shaxslar tomonidan respublikaga olib kirishning cheklangan me’yorlaridan ortgan taqdirda olinadigan yagona bojxona to‘lovi stavkasini pasaytirish masalasini ko‘rib chiqish. | 2020-yil dekabr | |||
3. Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritish. | 2020-yil dekabr | |||
4. Ushbu normaning mazmuni va uning maqsadlarini ommaviy axborot vositalarida tushuntirish. | 2020-yil dekabr | |||
19. | Keladigan chet el tovarlarini keyinchalik elektron savdo doirasida bojxona to‘lovlarini to‘lagan holda qo‘shni mamlakatlar, shuningdek, mamlakat ichida sotish uchun ixtisoslashtirilgan omborlar faoliyatini tashkil etishni nazarda tutuvchi qonunchilikka o‘zgartirishlar kiritish bo‘yicha Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritish. | 1. Keladigan chet el tovarlari uchun ixtisoslashtirilgan omborlar faoliyatini tashkil etish bo‘yicha xalqaro tajribani o‘rganish. | 2020-yil noyabr | DBQ (Azimov), |
2. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga tasdiqlash uchun kiritish. | 2021-yil yanvar | |||
3. Keladigan chet el tovarlari uchun ixtisoslashtirilgan omborlar faoliyatini tashkil etish shart-sharoitlarini yaratish. | 2021-yil davomida | |||
20. | Xalq iste’mol tovarlarini import qiluvchilar va yuk tashuvchi “kargo” xizmatlari faoliyatini tashkil etishda shaffoflikni ta’minlash bo‘yicha takliflar kiritish. | Kontragentlar tomonidan barcha pullik hisob-kitoblarni faqat bank hisob raqamlari orqali amalga oshirilishini nazorat qilish imkoniyatini yaratgan holda import qilinadigan tovarlarning yakuniy iste’molchiga yetib borgunga qadar harakatini o‘rganish. | 2021-yil iyul | Maxsus komissiya |
21. | Qurilish sohasidagi soliq to‘lovchilarni xavf darajasi bo‘yicha baholash indikatorlarini ishlab chiqish. Eng avvalo, markazlashtirilgan manbalar hisobidan moliyalashtiriladigan qurilish obyektlarida band bo‘lgan pudratchi tashkilotlardagi ishchilar soni haqqoniyligining muntazam monitoringini olib borish. | 1. Indikatorlarni shakllantirish tartibini ishlab chiqish. | 2020-yil noyabr | DSQ (Kudbiyev), Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi Qurilish vazirligi |
2. Qaror loyihasini Vazirlar Mahkamasiga tasdiqlash uchun kiritish. | 2020-yil dekabr | |||
3. Respublikaning yirik shaharlarida tajribadan o‘tkazish. | 2020-yil dekabr | |||
4. Tajriba natijalari to‘g‘risida hisobot berish va maqsadga muvofiq bo‘lgan taqdirda, uni boshqa sohalarda qo‘llashni kengaytirish bo‘yicha takliflar kiritish. | 2021-yil | |||
22. | Zarurat bo‘lganda, berilgan huquqni suiiste’mol qilganligi va (yoki) bitimning soxtaligini tekshirish uchun qo‘shilgan qiymat solig‘ini hisobga oladigan, ammo to‘lamaydigan soliq to‘lovchilar ustidan soliq auditini o‘tkazish yo‘li bilan hisobga olingan qo‘shilgan qiymat solig‘i summasi haqqoniyligining monitoringi va tekshirilishini ta’minlash. | 1. Davlat soliq qo‘mitasi tarkibida Soliq nazorati departamentini tashkil etish. | 2020-yil dekabr | DSQ (Kudbiyev) |
2. Monitoring o‘tkazish tartibini ishlab chiqish va tasdiqlash. | 2020-yil dekabr | |||
3. Soliqlarni to‘lashdan bo‘yin tovlash uchun ehtimoliy firibgarlik sxemalari to‘g‘risidagi ma’lumotlarni yig‘ish va tahlil qilish hamda budjetga mablag‘lar tushumini ta’minlash. | doimiy ravishda | |||
23. | Onlayn NKM va to‘lov terminallaridan foydalanmasdan faoliyatni ko‘rsatganlik uchun javobgarlik choralari to‘g‘risida tadbirkorlik subyektlari o‘rtasida, shu jumladan ommaviy axborot vositalari orqali tushuntirish ishlarini olib borish. | 1. Media-rejani ishlab chiqish va tasdiqlash. | 2020-yil dekabr | DSQ (Kudbiyev) |
2. Yashirin iqtisodiyotni qisqartirish bo‘yicha ko‘rilayotgan choralar hamda soliq to‘lashdan bo‘yin tovlash uchun javobgarlik choralari to‘g‘risida ommaviy axborot vositalarida yoritish. | doimiy ravishda | |||
24. | Elektron shakldagi hisob-fakturalarni rasmiylashtirish, saqlash va hisobga olish tizimidan foydalanilishini ta’minlash bo‘yicha soliq to‘lovchilarga yordam ko‘rsatish. | 1. Ushbu tartib-taomillarni soddalashtirish uchun mexanizmlar ishlab chiqish. | doimiy ravishda | DSQ (Kudbiyev) |
2. Ommaviy axborot vositalarida elektron hisob-fakturalarning qulayliklari to‘g‘risida yoritish. | doimiy ravishda | |||
25. | Tovarlarni (xizmatlarni) yetkazib berish bo‘yicha shartnomalarni hamda tovar-moddiy tovar-moddiy boyliklarni olish uchun ishonchnomalarni majburiy elektron ro‘yxatdan o‘tkazish tartibini joriy etish. | 1. Shartnomalarni va ishonchnomalarni elektron ro‘yxatdan o‘tkazishga o‘tish uchun mexanizmlar ishlab chiqish. | 2020-yil dekabr | DSQ (Kudbiyev) |
2. Ommaviy axborot vositalarida shartnomalarni va ishonchnomalarni elektron ro‘yxatdan o‘tkazishning qulayliklarini yoritish. | 2021-yil yanvar | |||
26. | Umume’tirof etilgan xalqaro normalar va amaliyotga asoslangan bojxona auditini amalga oshirish tartibini joriy etish. | 1. Bojxona auditini amalga oshirish tartibi bo‘yicha xalqaro tajribani o‘rganish. | 2020-yil noyabr | DBQ (Azimov) |
2. Xalqaro ekspertlar ko‘magida bojxona auditini amalga oshirish tartibini ishlab chiqish va joriy etish. | 2020-yil dekabr | |||
27. | Bojxona auditini amalga oshirish tartibini nazarda tutuvchi o‘zgartirishlar O‘zbekiston Respublikasi Bojxona kodeksi va boshqa normativ-huquqiy hujjatlarga kiritilishini ta’minlash hamda bojxona organlarini yangi funksiyalarni bajarishga tayyorlash choralarini ko‘rish. | 1. Bojxona auditini o‘tkazish bo‘yicha Hukumat qarori loyihasini ishlab chiqish va tasdiqlash. | 2020-yil dekabr | DBQ (Azimov) |
2. Bojxona auditini o‘tkazish tartibi bo‘yicha bojxona organlari xodimlarini o‘qitish va malakasini oshirish. | 2021-yil davomida | |||
28. | Soliq organlarini “xizmat ko‘rsatuvchi” yuqori texnologiyali tashkilotga transformatsiya qilishni davom ettirish. | Biznes-jarayonlarni reinjiniring qilish, yangi dasturiy mahsulotlar va xizmatlarni joriy etish. | 2021-yil davomida | DSQ (Kudbiyev) |
29. | Chakana savdo va umumiy ovqatlanish xizmatlarini ko‘rsatish sohasidagi xo‘jalik yurituvchi subyektlar tomonidan foydalanilayotgan avtomatlashtirilgan dasturiy hisob yuritish komplekslarini soliq organlarining axborot tizimlari bilan integratsiya qilish. | 1. Tadbirkorlik subyektlarini o‘z dasturiy mahsulotlarini soliq organlarining ma’lumotlar bazasiga integratsiya qilishga rag‘batlantirish bo‘yicha xorij tajribasini o‘rganish. | 2021-yil | DSQ (Kudbiyev) |
2. Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritish. | 2021-yil | |||
30. | Tashqi iqtisodiy faoliyatning insofsiz qatnashchilarini aniqlash mezonlarini ishlab chiqish. | 1. Tashqi iqtisodiy faoliyatning insofsiz qatnashchilarining reyestrini (ro‘yxatini) yuritish tartibi loyihasini ishlab chiqish. | 2020-yil | DSQ (Kudbiyev), |
2. Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritish. | 2021-yil yanvar | |||
31. | Transfert narx shakllanishi masalalari bo‘yicha norezidentlarning soliq nazorati va ma’muriyatchiligi sohasida soliq qonunchiligini takomillashtirish. | 1. Xalqaro tajribani o‘rganish. | 2021-yil | DSQ (Kudbiyev), |
2. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | 2021-yil | |||
32. | Xorijiy yuridik shaxslarning soliq ma’muriyatchiligi hamda qo‘shilgan qiymat solig‘ini hisoblash va qaytarishni takomillashtirish chora-tadbirlarini amalga oshirish. | 1. Xalqaro tajribani o‘rganish. | 2021-yil | DSQ (Kudbiyev), |
2. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | 2021-yil sentyabr | |||
33. | Aktivlarning kelib chiqish manbasini aniqlashni ta’minlagan holda, jismoniy shaxslarning daromadlari to‘g‘risidagi soliq deklaratsiyasi ma’lumotlarini qayta ishlash va tahlil qilishning avtomatlashtirilgan tizimini yaratish. | 1. Xalqaro tajribani o‘rganish. | 2021-yil | DSQ (Kudbiyev,) |
2. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | 2021-yil | |||
34. | Davlat soliq xizmati organlarida soliq sohasidagi huquqbuzarliklar bo‘yicha elektron ish yuritilishini joriy etish. | 1. Xalqaro tajribani o‘rganish. | 2021-yil yanvar | DSQ (Kudbiyev) |
2. Takliflarni ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | 2021-yil yanvar | |||
35. | Ijara shartnomalarini davlat soliq xizmati organlarida hisobga qo‘yishning jismoniy shaxslar uchun belgilangan tartibini yuridik shaxslarga nisbatan ham tatbiq etish bilan bir qatorda soliq solish maqsadida bitimning bozor konyunkturasini hisobga olish tartibini joriy etish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiqish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | 2020-yil dekabr | Moliya vazirligi |
T/r | Ma’lumotlar nomi | Ma’lumotni taqdim qiluvchi idoralar |
1. | QQSning qaytarilishi bo‘yicha haqiqiy xarajatlar to‘g‘risida mablag‘ oluvchilar kesimida ma’lumot | Moliya vazirligi |
2. | Berilgan davlat nafaqalari to‘g‘risida oluvchilar kesimida ma’lumot | |
3. | Birja savdolari orqali amalga oshirilgan bitimlar to‘g‘risida (savdo predmeti, narx va hisob-kitob shartlari) savdo ishtirokchilari kesimida ma’lumot | “O‘zbekiston Respublikasi tovar-xomashyo birjasi” AJ |
4. | Huquqni muhofaza qiluvchi va sud organlari tomonidan olib qo‘yilgan (olingan) mol-mulk va mablag‘lar to‘g‘risida ma’lumot | Surishtiruv organlari, tergovgacha tekshirish, dastlabki tergov, sud organlari |
5. | Ko‘chmas mulk va yer uchastkalari to‘g‘risida toifalar bo‘yicha ma’lumot | Kadastr agentligi |
6. | Jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirish va “pul yuvish” bilan bog‘liq ma’lumotlar | Bosh prokuratura |
7. | Yuridik va jismoniy shaxslar kesimida haqiqatda foydalanilgan elektr energiyasi to‘g‘risida ma’lumot | “Hududiy elektr tarmoqlari” AJ |
8. | Yuridik va jismoniy shaxslar kesimida haqiqatda foydalanilgan tabiiy gaz hajmi to‘g‘risida ma’lumot | “O‘ztransgaz” AJ, “Hududiy gaz tarmoqlari” |
9. | Yur�dik va jismoniy shaxslar kesimida haqiqatda foydalanilgan suv hajmi to‘g‘risida ma’lumot | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi |
10. | Yo‘lovchi va yuk tashish haqida ma’lumot | Transport vazirligi |
11. | Yuridik va jismoniy shaxslarning avtotransport vositalarini ro‘yxatdan o‘tkazish (qayta ro‘yxatdan o‘tkazish) va ular tomonidan amalga oshirilgan to‘lovlar to‘g‘risida ma’lumot | Ichki ishlar vazirligi |
12. | Yuridik shaxslarning mansabdor shaxslariga qo‘llanilgan jarimalar to‘g‘risida ma’lumot | |
13. | Chet el fuqarolari va fuqaroligi bo‘lmagan shaxslarning joylashtirish vositalarida va davolash muassasalarida vaqtincha ro‘yxatga olinganligi to‘g‘risida ma’lumot | Ichki ishlar vazirligi, Turizmni rivojlantirish davlat qo‘mitasi |
14. | Ro‘yxatdan o‘tgan fuqarolik holati dalolatnomalari va ularning tarkibi to‘g‘risida ma’lumot | Adliya vazirligi |
15. | Davlat xaridlari to‘g‘risida ma’lumot | Moliya vazirligi G‘aznachiligi |
16. | Realizatsiya qilingan yoki ijaraga berilgan davlat mulki obyektlari to‘g‘risida, shuningdek, davlat ulushiga tegishli sof foydadan hisoblangan dividendlar va ajratmalar to‘g‘risida ma’lumot | Davlat aktivlarini boshqarish agentligi |
17. | Soliq imtiyozlarini qo‘llovchi ishtirokchilar va rezidentlar to‘g‘risida ma’lumot | Soliq imtiyozlari taqdim etilishi nazarda tutilgan birlashmalar, maxsus iqtisodiy zonalarning direksiyalari va boshqa tashkilotlar |
18. | Shaxslarning pensiyaga chiqishi to‘g‘risidagi ma’lumot | Pensiya jamg‘armasi |
19. | Billing tizimi orqali mijozlardan olingan to‘lovlar haqida ma’lumot | Elektr va (yoki) issiqlik energiyasi, suv, gaz, kommunal xizmatlar, aloqa xizmatlarini realizatsiya qiluvchi korxonalar |