15.11.2005 yildagi 251-son
Hujjat kuchini yo‘qotgan 29.12.2021
Hujjat 28.08.2017 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
 LexUZ sharhi
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
2. O‘zbekiston Respublikasi hukumatining 5-ilovaga muvofiq ayrim qarorlariga o‘zgartirishlar kiritilsin, shuningdek ba’zi qarorlari o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin.
Oldingi tahrirga qarang.
(1-ilova O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2007-yil 7-iyundagi 110-sonli qarori bilan o‘z kuchini yo‘qotgan — O‘R QHT, 2007-y., 23-son, 238-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
1. Mazkur Nizom “Chet el investitsiyalari to‘g‘risida”, “Chet ellik investorlar huquqlarining kafolatlari va ularni himoya qilish choralari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlariga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Tashqi iqtisodiy aloqalar, investitsiyalar va savdo vazirligining tuzilmasini maqbullashtirish va uning faoliyati samaradorligini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2015-yil 31-dekabrdagi PQ-2463-son qaroriga muvofiq ishlab chiqilgan.
Oldingi tahrirga qarang.
(1-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2007-yil 3-yanvardagi 5-son qaroriga muvofiq ikkinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan — O‘R QHT, 2007-y., 1-2-son, 11-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
8. Investitsiya loyihasi pasporti mazkur Nizomga 1-ilovaga muvofiq shakl bo‘yicha tuziladi va unda investitsiya loyihasi tashabbuskori, xorijiy sherik, loyihaning umumiy qiymati va barpo etilayotgan ishlab chiqarishning loyihadagi quvvati, mahsulotni eksport qilish, mablag‘ bilan ta’minlash manbalari va sxemasi bo‘yicha prognoz ko‘rsatkichlar, loyihaning qoplanish va qarz mablag‘larni qaytarish muddatlari to‘g‘risidagi axborotlar, shuningdek, zarurat bo‘lganda, xorijiy investitsiyalar ishtirokida tashkil etilayotgan korxona bo‘yicha ma’lumotlar bo‘ladi.
9. Reja-jadval mazkur Nizomga 2-ilovaga muvofiq shakl bo‘yicha tuziladi va unda yangi tashkil etilayotgan korxonaning texnik-iqtisodiy asoslanishini ishlab chiqish, ekspertizadan o‘tkazish va tasdiqlash, ro‘yxatdan o‘tkazish (zarurat bo‘lganda), asosiy kontraktni tuzish va ro‘yxatdan o‘tkazish, investitsiya loyihasi bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi qarorini kelishish va qabul qilish, kredit bitimlarini imzolash, loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish, kelishish va tasdiqlash, milliy va xorijiy valyutada mablag‘ bilan ta’minlashni boshlash, ishlab chiqarish maydonlarini va infratuzilma obyektlarini qurish, texnologiya asbob-uskunalarini o‘rnatish, korxonaning loyihadagi quvvatga chiqishi bo‘yicha aniq muddatlar to‘g‘risidagi axborotlar bo‘ladi.
10. Chora-tadbirlar dasturi mazkur Nizomga 3-ilovaga binoan Xalqaro moliya va iqtisodiy institutlar hamda donor mamlakatlar ishtirokida Investitsiya loyihalarini tayyorlash va amalga oshirish reglamentiga muvofiq ishlab chiqiladi va investitsiyalashdan oldin investitsiya loyihalarining texnik-iqtisodiy asoslanishini tasdiqlash va mablag‘ bilan ta’minlashning aniq manbalarini belgilashgacha bo‘lgan ishlar kompleksini (ularni bajarishning prognoz muddatlarini ko‘rsatgan holda) o‘z ichiga oladi.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.

T/r

Ko‘rsatkichlar nomi

O‘lchov
birligi

TIA bo‘yicha

Loyihani amalga
oshirishning
2006-yil 1-yanvardagi
amaldagi
holati

Izoh

1.

Loyiha tashabbusi (kim tomonidan, sana va hujjatlar tartib raqami)

2.Loyihaning umumiy qiymatimln AQSh dollari
joriy narxlarda (sh. j. ekvivalent)
EMVda (ekvivalent)
3.EMVdagi xarajatlar, hammasimln AQSh dollari
sh. j. asbob-uskunalar xarid qilish va boshqalar uchun
3.1Milliy valyutadagi xarajatlar, hammasi (ekvivalent)so‘m/ AQSh dollari
sh. j. qurilish-montaj ishlari va boshqalar uchun
4Moliyalashtirish manbalaritegishli birliklarda
budjet mablag‘lari
xorijiy kreditlar, hammasi
sh. j. hukumat kafolatlari ostida
boshqa manbalar:
to‘g‘ridan to‘g‘ri xorijiy investitsilar, hammasi
sh. j. xorijiy sherikning ustav fondiga ulushi
o‘z mablag‘lari
tijorat banklari kreditlari
boshqa manbalar
5Band bo‘ladiganlarning mo‘ljallanayotgan soni kishi
6.Qurilishning davom etishi, hammasi oy
sh. j. qurilish boshlanadigan yil
qurilish tugallanadigan yil
7.Loyihaning o‘zini qoplash muddati, hammasi yil
sh. j. yillar bo‘yicha
8.Qarz mablag‘larini to‘lash muddati, hammasi yil
sh. j. yillar bo‘yicha
9.sh. j valyuta mablag‘larini to‘lash muddati, hammasi yil
10.Qarz mablag‘larini to‘lashning holati, hammasi tegishli birliklarda
sh. j. yillar va to‘lash manbalari bo‘yicha
11.sh. j. to‘lovlarning muddati o‘tkazib yuborilgan summasi, hammasi tegishli birliklarda
sh. j. yillar va to‘lash manbalari bo‘yicha
12.Korxona quvvati (nomenklatura bo‘yicha ishlab chiqariladigan mahsulotlar va ko‘rsatiladigan xizmatlarning yillik hajmi)tegishli birliklarda
13.Olinadigan xomashyoning mavjudligi va hajmlari tegishli birliklarda
sh. j. yillar bo‘yicha
14.Loyihani mahalliylashtirish darajasi, hammasi %
sh. j. yillar bo‘yicha
15.Eksport hajmi (mahsulot va ko‘rsatiladigan xizmatlar eksporti hajmi) va uning nomenklaturasi tegishli birliklarda
16.Mahsulotni sotishning mo‘ljallanayotgan bozorlari:
ichki bozor %
tashqi bozor%
17.



Loyiha bo‘yicha vakolatli ekspertiza organlari xulosasi (xatlar tartib raqami)

1. Moliya vazirligi —

3. Iqtisodiyot vazirligi —

4. Bank —

Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
T/rTayyorlash va amalga oshirish bosqichlariNazorat muddatlariMas’ul organ
I. Loyihani amalga oshirish maqsadga muvofiqligini oldindan ishlab chiqish
va asoslash — muddat 2 oygacha
1Tarmoq va hududni rivojlantirish dasturini ishlab chiqish Reglamentga muvofiq
Vazirlik/idora (loyiha tashabbuskori)
2Ayrim loyihalarni amalga o�irishning iqtisodiy samaradorligini oldindan ishlab chiqish Vazirlar Mahkamasining mutasaddi axborot-tahlil departamenti
3Dastlabki hisob-kitoblarni ishlab chiqish yuzasidan texnik topshiriqni idoralararo kelishib olish 1 haftaVazirlik/idora
4Tashabbuskor tomonidan loyihaning dastlabki hisob-kitoblari tayyorlanishi va Vazirlar Mahkamasining Iqtisodiyot va tashqi iqtisodiy aloqalar masalalari yig‘ma axborot-tahlil departamentiga va vakolatli ekspertiza organlariga (Iqtisodiyot vazirligi, Moliya vazirligi, Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasiga) kiritish 1 oyVazirlik/idora
5Loyihani ko‘rsatib o‘tilgan dastlabki shartlarda amalga oshirishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida vakolatli eksper�iza organlari xulosalarini olish 3 hafta (reglamentga muvofiqIqtisodiyot vazirligi, Moliya vazirligi, Tashqi iqtisodiy aloqalar, investitsiyalar va savdo vazirligi
6Tashabbuskor tomonidan kamchiliklarning bartaraf etilishi Ekspertiza yakunlariga ko‘raVazirlik/idora
II. TIA/TIH* ishlab chiqish — muddat 3 oygacha


7Loyiha TIAni ishlab chiqish bo‘yicha moliyalashtirish manbalarini belgilash 3 oygacha

Vazirlik/idora
8TIA/TIHRni ishlab chiqish yuzasidan texnik topshiriqni ichki idoraviy kelishib olish Vazirlik/idora
9Loyihaning yakuniy TIA/TIHni tayyorlash Vazirlik/idora

III. Loyihaning texnik-iqtisodiy parametrlarini ekspertizadan o‘tkazish,
Vazirlar Mahkamasi bilan kelishib olish va tasdiqlash tartib-qoidalarini amalga
oshirish — muddat 2 oygacha


Ichki ekspertiza
1 hafta
Vazirlik/idora
10Ma’qullash uchun Vazirlar Mahkamasining mutasaddi axborot-tahlil departamentiga kiritish Vazirlik/idora
11Kamchiliklarni bartaraf etish va Vazirlar Mahkamasining mutasaddi axborot-tahlil departamentining ma’qullashi 1 haftaVazirlik/idora
Tashqi ekspertiza
3 hafta
Vazirlik/idora
12Loyihalarning TIA/TIH bo‘yicha vakolatli ekspertiza organlaridan (Iqtisodiyot vazirligi, Moliya vazirligi, Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi, vakolatli bank) loyihani ishlab chiqilgan yakuniy shartlar bilan amalga oshirishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida xulosani olish
13Tashabbuskor tomonidan TIA/TIH bo‘yicha kamchiliklarning bartaraf etilishi Ekspertiza yakunlariga ko‘raVazirlik/idora
14Loyiha TIA/TIH parametrlarini vakolatli ekspertiza organlari bilan belgilangan tartibda kelishish 1 haftaVazirlik/idora
Loyihaning TIAni O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi tomonidan tasdiqlanishi
10 kun
Vazirlik/idora
15Hukumat qarori loyihasini ishlab chiqish va vakolatli ekspertiza organlari bilan kelishib olish
16Loyihaning asosiy texnik-iqtisodiy parametrlarini tasdiqlash yuzasidan kelishilgan Hukumat qarorining kelishilgan loyihasini Vazirlar Mahkamasining mutasaddi axborot-tahlil departamentiga kiritish 1 haftaVazirlik/idora
17Loyihaning asosiy texnik-iqtisodiy parametrlarini tasdiqlash yuzasidan Hukumat qarorini qabul qilish Vazirlar Mahkamasi­ning Ish tartibiga muvofiqVazirlar Mahkamasining mutasaddi axborot-tahlil departamenti

IV. Loyihani amalga oshirish uchun moliyalashtirish manbalarini qidirib topish
va kelishib olish — muddat 3 oygacha


18Loyihani moliyalashtirish (zarurat bo‘lganda qo‘shimcha moliyalashtirish) manbalarini ishlab chiqish 1 hafta (TIA/TIHni ishlab chiqish bilan bir vaqtdaIqtisodiyot va tashqi iqtisodiy aloqalar masalalari yig‘ma axborot-tahlil departamenti, Iqtisodiyot vazirligi, Moliya vazirligi, Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi

T/r

Tayyorlash va amalga oshirish bosqichlari

Nazorat muddatlari

Mas’ul organ

20

Moliyaviy institutlar bilan moliyaviy qarz mablag‘lari ajratish shartlarini ishlab chiqish

4 hafta (TIA/TIHni ishlab chiqish bilan bir vaqtda)

Moliya vazirligi, Iqtisodiyot vazirligi, Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi

21

Moliyaviy institutlarning baholash hisobotlari asosida tegishli dastlabki bitim (o‘zaro anglash to‘g‘risidagi memorandum, u�umiy bitim)ni imzolash

1 oy (TIA/TIHni ishlab chiqish bilan bir vaqtda

Vazirlar Mahkamasining mutasaddilik qiluvchi kompleksi rahbari yoxud vakolatli mansabdor shaxs

Asosiy moliyaviy institut


Moliyaviy institut tomonidan belgilangan muddatlarni hisobga olgan holda

vazirliklar va idoralar jalb etilgan holda Iqtisodiyot va tashqi iqtisodiy aloqalar masalalari yig‘ma axborot-tahlil departamenti

22

Loyihani Moliyaviy institutning Direktorlar kengashi ko‘rib chiqishi uchun kiritishni ta’minlash yuzasidan muzokara jarayonini olib borish, shuningdek qarz bitimi, zarur bo‘lganda loyiha va kafolat bitimi matnlarini kelishib olish

23

Loyihani Direktorlar kengashi ko‘rib chiqishi uchun kiritish to‘g‘risida moliyaviy institutning dastlabki roziligini olish

Iqtisodiyot va tashqi iqtisodiy aloqalar masalalari yig‘ma axborot-tahlil departamenti hamda Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi

Qo‘shimcha moliyalashtiruvchi organ

Moliyaviy institut tomonidan belgilangan muddatlarni hisobga olgan holda

vazirliklar va idoralar jalb etilgan holda Iqtisodiyot va tashqi iqtisodiy aloqalar masalalari yig‘ma axborot-tahlil departamenti

24

Loyihani Moliyaviy institutning Direktorlar kengashi ko‘rib chiqishi uchun kiritishni ta’minlash yuzasidan muzokara jarayonini olib borish, shuningdek qarz bitimi, zarur bo‘lganda loyiha va kafolat bitimi matnlarini kelishib olish

25

Loyihani Direktorlar kengashi ko‘rib chiqishi uchun kiritish to‘g‘risida moliyaviy institutning dastlabki roziligini olish

Iqtisodiyot va tashqi iqtisodiy aloqalar masalalari yig‘ma axborot-tahlil departamenti hamda Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi

26

Loyihaning XMII Direktorlar kengashi tomonidan ma’qullanishi

Moliyaviy institut Direktorlar kengashining navbatdagi yig‘ilishi


V. Loyihani amalga oshirish to‘g‘risidagi Hukumat qarorini kelishib olish va qabul qilish — muddat 1 oygacha

27

Vazirlar Mahkamasining loyihani amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risidagi qarori loyihasini tayyorlash

1 hafta

Vazirlik/idora

28

Vazirlar Mahkamasi qarorini vakolatli vazirliklar va idoralar bilan kelishib olish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish

2hafta

Vazirlik/idora

29

Vazirlar Mahkamasining loyihani amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risidagi qarorini qabul qilish

30

Qabul qilingan Hukumat qarorini bajarish bo‘yicha nazorat rejasini ishlab chiqish va tasdiqlash

3 kun

Vazirlar Mahkamasining mutasaddi axborot-tahlil departamenti


VI. Moliviy bitimlar tuzish — muddat 1 oygacha

31

Moliyaviy institut bilan qarz bitimini imzolash

Moliyaviy institut bilan tuzilgan shartnoma bo‘yicha

Vazirlar Mahkamasi kompleksi rahbari/Moliya vazirligi

32

Zarurat bo‘lganda loyiha va kafolat bitimlarini imzolash

Moliyaviy institut bilan tuzilgan shartnoma bo‘yicha

Moliya vazirligi, vakolatli bank Vazirlik/idora



VII. Tender savdolari tartib-qoidalarini bajarish, moliyalashtirishni, investitsiya jarayonini va moliyaviy mablag‘larni o‘zlashtirishni boshlash – muddat 3 oygacha

33

Loyihani Investitsiya loyihasining aniq qismiga kiritish

Reglamentga muvofiq

Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasihamda Iqtisodiyot vazirligi

34

Tender hujjatlarini tayyorlash va tasdiqlash

1 oy

Vazirlik/idora

35

Etkazib beruvchilarni tanlab olish bo‘yicha tender o‘tkazish

Vazirlik/idora

36

Tender natijalarining XMII/kreditor tomonidan ma’qullanishi

Moliyaviy institutlar tartib-qoidalarini hisobga olgan holda

37

Amalga oshirilayotgan loyiha doirasida kontraktlar tuzish

2 hafta

Vazirlik/idora

38

Loyiha doirasida import kontraktlarini ekspertizadan o‘tkazish va xulosa berish

2 hafta / reglamentga muvofiq

Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasiDavlat bojxona qo‘mitasi, vakolatli bank

39

XMII tomonidan moliyalashtirish (qo‘shimcha moliyalashtirish) boshlanishi va davlat budjeti mablag‘lari ajratish

Kontraktlarni ekspertizadan o‘tkazish yakunlariga ko‘ra

Moliya vazirligi (budjet mablag‘lari qismi bo‘yicha)

Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
7. Muruvvat yordami yuklari qabul qilinishi, hisobga olinishi, aniq yo‘naltirilgan tarzda taqsimlanishi va ulardan maqsadli foydalanilishini nazorat qilish ushbu Nizomga 1-ilovaga muvofiq sxema bo‘yicha amalga oshiriladi. Muruvvat yordami olinishidan oldin maxsus ekspert komissiyasi tomonidan bu yordamning maqsadga muvofiqligi aniqlanadi.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
15. Hududiy va tarmoq komissiyalari Moliya vazirligi bilan kelishgan holda Kompleks rahbari tasdiqlashi uchun Departamentga muruvvat yordami yuklarini aniq yo‘naltirilgan tarzda taqsimlash bo‘yicha takliflar taqdim etadilar, ular har yili beriladigan buyurtmanomalarga muvofiq bo‘lishi (ushbu Nizomga 2 va 3-ilovalarga muvofiq shakl bo‘yicha), shuningdek donor tashkilotlar va nodavlat notijorat tashkilotlarning takliflariga, xalq deputatlari va fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari so‘rovlariga asoslanishi kerak.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(16-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2009-yil 28-yanvardagi 22-sonli qaroriga asosan xatboshi bilan to‘ldirilgan — O‘R QHT, 2009-y., 5-son, 41-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
a) Reja-jadval (ushbu Nizomga 5-ilovaga muvofiq shakl bo‘yicha);
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(28-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2012-yil 1-noyabrdagi 313-sonli qaroriga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — O‘R QHT, 2012-y., 44-son, 507-modda)
Oldingi tahrirga qarang.

1. Donorlar tomonidan oluvchilarga muruvvat yuklari berilishi.

2. Yuklarni oluvchilar tomonidan tovarlarning muruvvat yuklariga tegishliligi to‘g‘risidagi hujjatlar tayyorlanishi va uning komissiya orqali ATDga yuborilishi (2a).

3. ATDning ko‘rib chiqishi va bojxona organi tomonidan yuklarning muruvvat tusidaligi to‘g‘risida xulosa berilishi.

4. Bojxona rasmiylashtiruvi va muruvvat yordami yuklari sifati ustidan nazorat qilish.

5. Bojxona organlari tomonidan muruvvat yuklari to‘g‘risida VMning ATDga va G‘aznachilikka ma’lumotlar yilning har choragida taqdim etilishi.

6. Muruvvat yordami yuklarini aniq tarzda taqsimlash loyihasini tayyorlash va asoslash.

6a. Muruvvat yordami yuklarini aniq tarzda taqsimlash loyihalarini Moliya vazirligi bilan kelishish.

7. Muruvvat yuklarini aniq tarzda taqsimlashni tasdiqlash.

8. Muruvvat yuklarini iste’molchilarga yetkazib berish va ularni hisobga olish.

9. Bojxona rasmiylashtiruvi, muruvvat yuklarini hisobga olish, ularni taqsimlash va ulardan maqsadli foydalanilishi ustidan nazorat qilish bilan bog‘liq chora-tadbirlar bajarilganligi aks ettirilgan holda tekshirishlar o‘tkazish va dalolatnomalar tuzish.

9a. Moliya vazirligi Departamentiga tekshirish natijalari to‘g‘risida axborot taqdim etish.

10. G‘aznachilikka Moliya vazirligi tomonidan belgilangan shakllar va muddatlar bo‘yicha muruvvat yordami yuklari olinganligi va ulardan maqsadli foydalanish to‘g‘risida axborot taqdim etish.

10a. Moliya vazirligi Departamentiga umumlashtirilgan axborot taqdim etish.

11. Maqsadli foydalanishni va taqsimlashning manzilliligini tekshirish, shu jumladan donorlar tomonidan tekshirish (11a).

12. Moliya vazirligi Departamentiga va ATDga muruvvat yordami loyihalari amalga oshirilishi to‘g‘risida yig‘ma axborot taqdim etish.

Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(5-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2016-yil 26-apreldagi 122-sonli qaroriga asosan xatboshi bilan to‘ldirilgan — O‘R QHT, 2016-y., 17-son, 176-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
7. Yangi loyiha taklifini ushbu Nizomning 5 va 6-bandlarida ko‘rsatib o‘tilgan ro‘yxatlarga kiritish uchun loyiha tashabbuskori bo‘lgan vazirlik yoki idora yoxud texnik ko‘mak oluvchi (ijro etuvchi agentlik) loyiha taklifini (o‘zbek/rus va ingliz tillarida) ushbu Nizomga 3-ilovaga muvofiq shakl bo‘yicha Loyiha taklifi pasportini ilova qilgan holda O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligiga, Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasiga hamda Iqtisodiyot vazirligiga kiritadi.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
16. Ushbu Nizomning 10 va 15-bandlarida ko‘rsatib o‘tilgan hujjatlarning o‘z vaqtida va to‘liq taqdim etilishi uchun mas’uliyat ijro etuvchi agentlik rahbariga yuklanadi.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Nizomga
1-ILOVA
Oldingi tahrirga qarang.
Nizomga
2-ILOVA
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Nizomga
3-ILOVA
Nizomga
4-ILOVA
Oldingi tahrirga qarang.
1. Vazirlar Mahkamasining “O‘zbekiston Respublikasi investitsiya dasturiga kiritilgan loyihalarning amalga oshirilishi ustidan davlat monitoringi to‘g‘risida” 2000-yil 4-yanvardagi 1-son qarori 2-bandining ikkinchi xatboshidagi “Vazirlar Mahkamasining Tashqi aloqalar masalalari axborot-tahlil departamenti tomonidan Iqtisodiyot vazirligi, Vazirlar Mahkamasining tegishli komplekslari kotibiyatlari bilan birgalikda” so‘zlari “Tashqi iqtisodiy aloqalar, investitsiyalar va savdo vazirligi Vazirlar Mahkamasining tegishli axborot-tahlil departamentlari bilan birgalikda” so‘zlari bilan almashtirilsin.
2. Vazirlar Mahkamasining “Muruvvat yordamidan va beg‘araz texnik ko‘makdan maqsadli foydalanilishini ta’minlash chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2002-yil 26-iyuldagi 268-son qarori 2-bandining uchinchi xatboshidagi (O‘zbekiston Respublikasi QT, 2002-y., 7-son, 44-modda) “Vazirlar Mahkamasining Tashqi aloqalar masalalari axborot-tahlil departamenti” so‘zlari “Tashqi iqtisodiy aloqalar, investitsiyalar va savdo vazirligi” so‘zlari bilan almashtirilsin.