17.09.2021 yildagi 573-son
ONLINE TRANSLATE
Hujjat 18.07.2022 00 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
Keyingi tahrirga qarang.
2. O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining 9-ilovaga muvofiq ayrim qarorlariga o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritilsin.
3. O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining 10-ilovaga muvofiq ayrim qarorlari o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin.
4. Vazirlik o‘z faoliyatida O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlariga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari, qarorlari va farmoyishlariga, Vazirlar Mahkamasining qarorlari va farmoyishlariga, shuningdek, ushbu Nizomga va boshqa qonunchilik hujjatlariga amal qiladi.
Oldingi tahrirga qarang.
(9-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 18-iyuldagi 388-sonli qarori tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 18.07.2022-y., 09/22/388/0646-son)
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(13-bandning o‘n ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 19-apreldagi 195-sonli qarori tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 19.04.2022-y., 09/22/195/0319-son)
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa qonunchilik hujjatlar talablariga rioya etish;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
suv xo‘jaligi masalalari bo‘yicha qonunchilik hujjatlari loyihalarini sifatli ishlab chiqilishini, “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi va “Qonun loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasining qonunlari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining Reglamenti, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga qat’iy rioya qilgan holda o‘z vaqtida Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini ta’minlash, ularni Vazirlar Mahkamasining rahbariyati huzurida himoya qilish hamda Vazirlar Mahkamasining apparatida ishlab chiqilishida va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasida ko‘rib chiqilishida ishtirok etish;
Vazirlik rahbarlari va xodimlarining xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lish samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy mas’uliyatini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga to‘liq mos ravishda tashkil etish, xizmat safarlarining asoslangan, samarali va natijali bo‘lishini, xizmat safari uchun ajratiladigan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
Keyingi tahrirga qarang.
“Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasining O‘RQ-419-son Qonuni talablariga muvofiq Vazirlik tizimida korrupsiya va boshqa qonunbuzarliklarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, huquq amaliyoti va qonunchilikni takomillashtirish bo‘yicha chora-tadbirlar ishlab chiqish va amalga oshirish yo‘li bilan ularni aniqlash, tahlil qilish, ularni yuzaga keltiruvchi sabablar va shartlarni bartaraf etish;
jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha ishlarni “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni, Vazirlar Mahkamasining 2018-yil 7-maydagi 341-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat organlarida, davlat muassasalarida va davlat ishtirokidagi tashkilotlarda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi to‘g‘risidagi namunaviy nizomga muvofiq samarali tashkil etish, jamoatchilik bilan bevosita va ochiq muloqot o‘rnatish, shaxsan qabul qilishning muntazam ravishda o‘tkazilishini, shu jumladan, jismoniy va yuridik shaxslarning vakillarini joylarga borib qabul qilishning belgilangan muddatda va tartibda amalga oshirilishini ta’minlash;
Oldingi tahrirga qarang.
(43-bandning yigirma yettinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 19-apreldagi 195-sonli qarori tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 19.04.2022-y., 09/22/195/0319-son)
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa qonunchilik hujjatlari talablariga rioya etish;
xizmat safarlariga borishni O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lish samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy mas’uliyatini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga to‘liq mos ravishda tashkil etish, xizmat safarlarining asoslangan, samarali va natijali bo‘lishini, xizmat safari uchun ajratilgan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanilishini ta’minlash;
Keyingi tahrirga qarang.
Vazirlik tizimida “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasining O‘RQ-419-son Qonuni talablariga muvofiq korrupsiya va boshqa jinoyatlarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shart-sharoitlarni aniqlash hamda tahlil qilish, huquqni muhofaza qilish amaliyoti va qonunchilik hujjatlarini takomillashtirish yo‘li bilan ularga qarshi kurashish chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
Keyingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa qonunchilik hujjatlar talablariga rioya etish;
xizmat safarlariga borishni O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lish samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy mas’uliyatini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga to‘liq mos ravishda tashkil etish, xizmat safarlarining asoslangan, samarali va natijali bo‘lishini, xizmat safari uchun ajratilgan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanilishini ta’minlash;
Vazirlik tizimida “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasining O‘RQ-419-son Qonuni talablariga muvofiq korrupsiya va boshqa jinoyatlarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shart-sharoitlarni aniqlash hamda tahlil qilish, huquqni muhofaza qilish amaliyoti va qonunchilik hujjatlarini takomillashtirish yo‘li bilan ularga qarshi kurashish chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa qonunchilik hujjatlar talablariga rioya etish;
o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar tomonidan qonunchilik hujjatlar loyihalarining to‘liq va sifatli ishlab chiqilishini tashkil etish, ularni O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining Reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga muvofiq qat’iy ravishda o‘z vaqtida Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini ta’minlash, shuningdek, qonunchilik hujjatlari loyihalarining Vazirlar Mahkamasi apparatida ko‘rib chiqilishida Vazirning topshirig‘iga asosan ishtirok etish;
Vazirlik tizimida “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasining O‘RQ-419-son Qonuni talablariga muvofiq korrupsiya va boshqa jinoyatlarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shart-sharoitlarni aniqlash hamda tahlil qilish, huquqni muhofaza qilish amaliyoti va qonunchilik hujjatlarini takomillashtirish yo‘li bilan ularga qarshi kurashish chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa qonunchilik hujjatlari talablariga rioya etish;
o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar tomonidan qonunchilik hujjatlar loyihalarining to‘liq va sifatli ishlab chiqilishini tashkil etish, ularni O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining Reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga muvofiq qat’iy ravishda o‘z vaqtida Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini ta’minlash, shuningdek, qonunchilik hujjatlar loyihalarining Vazirlar Mahkamasi apparatida ko‘rib chiqilishida Vazirning topshirig‘iga asosan ishtirok etish;
Vazirlik tizimida “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasining O‘RQ-419-son Qonuni talablariga muvofiq korrupsiya va boshqa jinoyatlarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shart-sharoitlarni aniqlash hamda tahlil qilish, huquqni muhofaza qilish amaliyoti va qonunchilik hujjatlarini takomillashtirish yo‘li bilan ularga qarshi kurashish chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa qonunchilik hujjatlari talablariga rioya etish;
o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar tomonidan qonunchilik hujjatlar loyihalarining to‘liq va sifatli ishlab chiqilishini tashkil etish, ularni O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining Reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga muvofiq qat’iy ravishda o‘z vaqtida Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini ta’minlash, shuningdek, qonunchilik hujjatlari loyihalarining Vazirlar Mahkamasi apparatida ko‘rib chiqilishida Vazirning topshirig‘iga asosan ishtirok etish;
Vazirlik tizimida “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasining O‘RQ-419-son Qonuni talablariga muvofiq korrupsiya va boshqa jinoyatlarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shart-sharoitlarni aniqlash hamda tahlil qilish, huquqni muhofaza qilish amaliyoti va qonunchilik hujjatlarini takomillashtirish yo‘li bilan ularga qarshi kurashish chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa qonunchilik hujjatlari talablariga rioya etish;
“Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasining O‘RQ-419-son Qonuni talablariga muvofiq hududiy bo‘linmalarda korrupsiya va boshqa qonunbuzarliklarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, huquq amaliyoti va qonunchilikni takomillashtirish bo‘yicha chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish yo‘li bilan ularni aniqlash, tahlil qilish, ularni yuzaga keltiruvchi sabablar va shart-sharoitlarni bartaraf etish;
Oldingi tahrirga qarang.
(49-bandning o‘n yettinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 19-apreldagi 195-sonli qarori tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 19.04.2022-y., 09/22/195/0319-son)
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa qonunchilik hujjatlari talablariga rioya etish;
Keyingi tahrirga qarang.
hududiy bo‘linmalar miqyosida “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasining O‘RQ-419-son Qonuni talablariga muvofiq korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, amaldagi qonunchilikni takomillashtirish uchun takliflar kiritish yo‘li bilan ularni bartaraf qilish va ularga qarshi kurashish chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqishni “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni, Vazirlar Mahkamasining 2015-yil 31-martdagi 73-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat organlari va davlat muassasalarida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi to‘g‘risidagi namunaviy nizomga muvofiq olib borish, jamoatchilik bilan bevosita va ochiq muloqot o‘rnatish, ularni shaxsan qabul qilishni muntazam ravishda o‘tkazish, shu jumladan, belgilangan muddatda va tartibda fuqarolar va yuridik shaxslarning vakillarining joylarda qabul qilinishini yo‘lga qo‘yish;
Oldingi tahrirga qarang.
(50-bandning yigirmanchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 19-apreldagi 195-sonli qarori tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 19.04.2022-y., 09/22/195/0319-son)
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
tumanlar irrigatsiya bo‘limlarida “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasining Qonuni talablariga muvofiq korrupsiya va boshqa qonunbuzarliklarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, amaldagi qonunchilikni takomillashtirish uchun takliflar kiritish yo‘li bilan ularni bartaraf qilish va ularga qarshi kurashish chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
mazkur Nizomning 11-bandida nazarda tutilgan Vazirlik mas’ul bo‘lgan sohalar;
mazkur Nizomning 43-bandida ko‘rsatilgan funksional majburiyatlarning sifatli bajarilishi.
Vazirlik mas’ul bo‘lgan va mazkur Nizomning 11-bandida ko‘rsatilgan o‘zlari boshqaradigan sohalar;
mazkur Nizomning 44, 45, 46 va 47-bandlarida ko‘rsatilgan o‘z funksional majburiyatlarining sifatli bajarilishi.
mazkur Nizomning 49-bandida ko‘rsatilgan o‘zlarining funksional majburiyatlarining sifatli bajarilishi.
mazkur Nizomning 50-bandida ko‘rsatilgan o‘zlarining funksional majburiyatlarining sifatli bajarilishi.
mazkur Nizomning 51-bandida ko‘rsatilgan o‘zlarining funksional vazifalari sifatli bajarilishi.
Vazirlikning tarkibiy va hududiy bo‘linmalari hamda idoraviy mansub tashkilotlar tomonidan O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Qonunchilik hujjatlari ijrosini samarali tashkil etishda davlat boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari rahbarlarining shaxsiy javobgarligini kuchaytirishga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2021-yil 10-fevraldagi PF-6166-son Farmoni, “Ijro.gov.uz” ijro intizomi idoralararo yagona elektron tizimi samarali faoliyat ko‘rsatishini ta’minlashga qaratilgan qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2021-yil 31-maydagi PQ-5132-son qarori hamda Vazirlar Mahkamasining “Ijro intizomini mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida” 1999-yil 12-yanvardagi 12-son qaroriga muvofiq topshiriqlarning o‘z vaqtida va sifatli bajarilishi muntazam muhokama qilib borish;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
4. Agentlik o‘z faoliyatida O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlariga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari, qarorlari va farmoyishlariga, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining (keyingi o‘rinlarda — Vazirlar Mahkamasi) qarorlari va farmoyishlariga, O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligining (keyingi o‘rinlarda — Vazirlik) buyruqlari va Hay’at qarorlariga, ushbu Nizomga, shuningdek, boshqa qonunchilik hujjatlariga amal qiladi.
Oldingi tahrirga qarang.
(8-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 18-iyuldagi 388-sonli qarori tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 18.07.2022-y., 09/22/388/0646-son)
“Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq Agentlik tizimida korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek, huquqni qo‘llash amaliyotini va qonunchilik hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
“Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqishga doir samarali ishlarni tashkil etish, aholi bilan to‘g‘ridan-to‘g‘ri va ochiq muloqotni yo‘lga qo‘yish, belgilangan muddatlarda va tartibda jismoniy shaxslarni va yuridik shaxslar vakillarini muntazam ravishda shaxsan qabul qilish, shu jumladan, joylarga borib sayyor qabul o‘tkazish;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa qonunchilik hujjatlari talablariga rioya qilish;
“Davlat xaridlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga qat’iy rioya qilgan holda kapital qurilishda boshqaruv va xo‘jalik munosabatlari tizimiga bozor tamoyillari hamda mexanizmlarini joriy etish, loyiha-qidiruv ishlarini bajarishga “Suvqurilishinvest” davlat muassasalari tomonidan buyurtmalar joylashtirilishini, tanlov (tender) savdolarini tashkil etish;
“Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq Agentlik tizimida korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek, huquqni qo‘llash amaliyotini va qonunchilik hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
“Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunida belgilangan muddatlarda va tartibda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha ishlarni samarali tashkil etish, aholi bilan to‘g‘ridan-to‘g‘ri va ochiq muloqotni yo‘lga qo‘yish, jismoniy shaxslarni va yuridik shaxslar vakillarini muntazam ravishda shaxsan qabul qilish, shu jumladan, joylarga borib qabul qilish;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa qonunchilik hujjatlari talablariga rioya qilish;
“Davlat xaridlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga qat’iy rioya qilgan holda kapital qurilishda boshqaruv va xo‘jalik munosabatlari tizimiga bozor tamoyillari hamda mexanizmlarini joriy etish, qurilish ishlarini bajarishga “Suvqurilishinvest” davlat muassasalari tomonidan buyurtmalar joylashtirilishini, tanlov (tender) savdolarini tashkil etish;
“Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq Agentlik tizimida korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek, huquqni qo‘llash amaliyotini va qonunchilik hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
“Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunida belgilangan muddatlarda va tartibda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha ishlarni samarali tashkil etish, aholi bilan to‘g‘ridan-to‘g‘ri va ochiq muloqotni yo‘lga qo‘yish, jismoniy shaxslarni va yuridik shaxslar vakillarini muntazam ravishda shaxsan qabul qilish, shu jumladan, joylarga borib qabul qilish;
25. Agentlik xodimlarining budjetdan tashqari mablag‘lar hisobidan lavozim ish haqiga har oylik ustama va qo‘shimchalar, moddiy rag‘batlantirish to‘lovlari va mukofotlar mazkur qarorga 5-ilovaga muvofiq tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi va uning tarkibiga kiruvchi tashkilotlar xodimlarini moddiy rag‘batlantirish to‘g‘risidagi nizom asosida amalga oshiriladi hamda Agentlik tashkil etilgan kundan boshlab hisobga olinadi.
2. Markaz o‘z faoliyatida O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlariga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari, qarorlari va farmoyishlariga, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlari va farmoyishlariga, loyihalarni amalga oshirish va texnik ko‘maklashishda xalqaro moliya tashkilotlari va donor tashkilotlar bilan erishilgan investitsiyaviy xalqaro kelishuv va shartnomalarga, O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligining (keyingi o‘rinlarda — Vazirlik) buyruqlari va Hay’at qarorlariga, ushbu Nizomga, shuningdek, boshqa qonunchilik hujjatlarga rioya qiladi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
suv xo‘jaligi sohasidagi loyihalarni amalga oshirishda O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, boshqa qonunchilik hujjatlari talablariga rioya etish;
Keyingi tahrirga qarang.
“Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq Markaz tizimida korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek, huquqni qo‘llash amaliyotini va qonun hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
“Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqishga doir ishlarni samarali tashkil etish, aholi bilan to‘g‘ridan-to‘g‘ri va ochiq muloqotni yo‘lga qo‘yish, belgilangan muddatlarda va tartibda jismoniy shaxslarni va yuridik shaxslar vakillarini muntazam ravishda shaxsan qabul qilish, shu jumladan, joylarga borib sayyor qabullar o‘tkazish;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, XMI va XHMT talablariga, shuningdek, boshqa qonunchilik hujjatlari talablariga rioya qilish;
“Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq Markaz tizimida korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek, huquqni qo‘llash amaliyotini va qonunchilik hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
“Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunida belgilangan muddatlarda va tartibda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha ishlarni samarali tashkil etish, aholi bilan to‘g‘ridan-to‘g‘ri va ochiq muloqotni yo‘lga qo‘yish, jismoniy shaxslarni va yuridik shaxslar vakillarini muntazam ravishda shaxsan qabul qilish, shu jumladan, joylarga borib qabul qilish;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
(4-bandning birinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 18-iyuldagi 388-sonli qarori tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 18.07.2022-y., 09/22/388/0646-son)
Keyingi tahrirga qarang.
6. Xizmat vazifalarini sidqidildan va samarali bajarib kelayotgan tashabbuskor xodimlarga lavozim maoshining (rag‘batlantiruvchi koeffitsiyentni hisobga olgan holda) 200 foizigacha har oylik ustamalar belgilanadi. Ustamaning aniq miqdori Vazirlik xodimlari va ushbu Nizomning 3-bandida keltirilgan tashkilotlar rahbarlari uchun O‘zbekiston Respublikasi suv xo‘jaligi vaziri tomonidan, ushbu Nizomning 3-bandida keltirilgan tashkilotlar xodimlariga tegishli tashkilotlar rahbarlari tomonidan belgilanadi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Tashkilotning nomi

Tashkilot soni

Boshqaruv xodimlarining cheklangan soni

1.

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi va uning bo‘linmalari

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi markaziy apparati

1

21

“Kattagar — Bo‘zatov” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

5

“Quanishjarma” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

7

“Qizketken — Kegeyli” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

9

“Paxtaarna — Nayman” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

10

“Suyenli” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

13

Orolbo‘yi delta boshqarmasi

1

4

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari*

16

132

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi huzuridagi Qoraqalpog‘iston nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

9

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi huzuridagi Beruniy nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

8

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

26

226

2.

Norin — Qoradaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Norin — Qoradaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

19

“Andijonsoy” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

5

“Qoradaryo — Maylisoy” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

4

“Savay — Oqburasoy” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

4

“Ulug‘nor — Mazgilsoy” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

6

“Shahrixonsoy” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

6

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari*

14

116

Norin — Qoradaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

9

Norin — Qoradaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

22

177

3.

Amu — Buxoro irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Amu — Buxoro irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

19

“Amu — Qorako‘l” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

8

“Toshrabot — Jilvon” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

6

“Xarxur — Duoba” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

7

“Shoxrud — Do‘stlik” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

7

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari*

11

86

Amu — Buxoro irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

7

Amu — Buxoro irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

18

148

4.

Sirdaryo — Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Sirdaryo — Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

16

“Zomin” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

7

“Tuyatortar — Qli” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

4

“Uchtom” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

5

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari*

11

56

Sirdaryo — Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

7

Sirdaryo — Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

7

Jami:

17

103

5.

Amu — Qashqadaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Amu — Qashqadaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

19

“Qarshi magistral kanali” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

17

“Mirishkor” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

11

“Oqsuv” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

8

“Eskianhor” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

8

“Yakkabog‘ — G‘uzor”irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

7

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari*

13

108

Amu — Qashqadaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

10

Amu — Qashqadaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

21

196

6.

Quyi Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Quyi Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

16

“Karmana-Konimex” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

5

“Toshrabot — O‘rtacho‘l” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

5

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari*

4

22

Quyi Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

7

Quyi Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

6

Jami:

9

61

7.

Norin — Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Norin — Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

19

“Zadaryo” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

7

“Norin — Haqqulobod” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

5

“Podshoota — Chodak” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

7

Katta Namangan magistral kanali boshqarmasi

1

7

Shimoliy Farg‘ona magistral kanali boshqarmasi

1

8

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari*

11

106

Norin — Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

10

Norin — Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ eks?editsiya

1

8

Jami:

19

177

8.

Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

19

“Oq — Qoradaryo” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

8

“Darg‘om” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

11

“Miyonkal-Tos” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

5

“Mirza — Pay” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

9

“Narpay” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

8

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari*

12

66

Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

9

Zarafshon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

6

Jami:

20

142

9.

Amu — Surxon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Amu — Surxon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

19

“Surxondaryo” magistral tizim boshqarmasi

1

10

“Amu — Zang” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

11

“Surxon — Sherobod” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

9

“To‘polang — Qoratog‘” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

11

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari*

14

76

Amu — Surxon irrigatsiya t�zimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

9

Amu — Surxon irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

7

Jami:

21

152

10.

Quyi Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Quyi Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

16

“Boyovut” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

14

“Sho‘ro‘zak — Sirdaryo” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

11

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari*

8

48

Quyi Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

9

Quyi Sirdaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

13

106

11.

Chirchiq — Ohangaron irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Chirchiq — Ohangaron irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

19

Toshkent magistral kanal boshqarmasi

1

6

“Ohangaron — Dalvarzin” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

12

“Bo‘zsuv” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

10

“Parkent — Qorasuv” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

13

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari*

15

136

Chirchiq — Ohangaron irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

7

Chirchiq — Ohangaron irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

22

211

12.

Sirdaryo — So‘x irrigatsiya ti�imlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Sirdaryo — So‘x irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

19

“Isfayram-Shohimardon” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

9

“Isfara — Sirdaryo” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

7

“Norin — Farg‘ona” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

9

“So‘x — Oqtepa” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

7

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari*

16

150

Sirdaryo — So‘x irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

8

Sirdaryo — So‘x irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

8

Jami:

23

217

13.

Chapqirg‘oq Amudaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi va uning bo‘linmalari

Chapqirg‘oq Amudaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi markaziy apparati

1

19

“Qaramazi — Qilichbay” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

5

“Polvon — G‘azovat” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

8

“Toshsaqa” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

8

“Shovot — Qulovat” irrigatsiya tizimi boshqarmasi

1

10

Tumanlar irrigatsiya bo‘limlari*

11

56

Chapqirg‘oq Amudaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi nasos stansiyalari va energetika boshqarmasi

1

7

Chapqirg‘oq Amudaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi huzuridagi meliorativ ekspeditsiya

1

7

Jami:

17

115

Hammasi:

248

2032

Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.

T/r

T/r

Tashkilotning nomi

Boshqaruv xodimlarining cheklangan soni

1.

1.

Qarshi magistral kanalidan foydalanish boshqarmasi

20

2.

2.

Amu — Buxoro mashina kanalidan foydalanish boshqarmasi

12

3.

2.1.

Elektr tarmoqlari boshqarmasi

4

4.

2.2.

Amu — Buxoro mashina kanali Olot tuman boshqarmasi

6

5.

2.3.

Avtotransport korxonasi

4

6.

2.4.

Amu — Buxoro mashina kanali Qiziltepa tuman boshqarmasi

6

7.

3.

Farg‘ona vodiysi kanallaridan foydalanish boshqarmasi

9

8.

3.1.

Katta Farg‘ona magistral kanali boshqarmasi

8

9.

3.2.

Janubiy Farg‘ona magistral kanali boshqarmasi

7

10.

3.3.

Katta Andijon magistral kanali boshqarmasi

6

11.

4.

Janubiy Mirzacho‘l magistral kanalidan foydalanish boshqarmasi

8

12.

5.

Zarafshon magistral tizimidan foydalanish boshqarmasi

10

13.

6.

Qirg‘oqlarni himoyalash dambalari va o‘zanlarni tartibga solish inshootlari boshqarmasi

5

14.

7.

Amudaryo Chapqirg‘oq himoya dambalar boshqarmasi

5

15.

8.

O‘ngqirg‘oq kollektori tizimidan foydalanish boshqarmasi

5

16.

9.

Jizzax bosh nasos stansiyasi boshqarmasi

9

17.

10.

Jizzax viloyati suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

5

18.

11.

Qashqadaryo viloyati suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

9

19.

12.

Navoiy viloyati suv omborlari va yirik gidrotexnika inshootlaridan foydalanish boshqarmasi

5

20.

13.

Namangan viloyati suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

9

21.

14.

Samarqand viloyati suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

5

22.

15.

Surxondaryo viloyati suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

4

23.

16.

Toshkent viloyati suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

5

24.

17.

Farg‘ona viloyati suv omborlaridan foydalanish boshqarmasi

6

25.

18.

Chimqo‘rg‘on suv omboridan foydalanish boshqarmasi

4

26.

19.

Tuyamo‘yin gidrouzelidan foydalanish boshqarmasi

10

27.

20.

Suv xo‘jaligida kapital qurilish loyihalarini amalga oshirish agentligi

20

28.

21.

Suv xo‘jaligida xorijiy investitsiya loyihalarini amalga oshirish markazi

20

29.

22.

Markaziy dispetcherlik, kommunikatsiya va kadastr xizmati

9

30.

23.

Axborot-tahlil va resurs markazi

10

Jami:

245

(6a-ilovaning matni O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 7-iyuldagi 372-sonli qarori tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 08.07.2022-y., 09/22/372/0611-son)
Keyingi tahrirga qarang.
2. Ko‘krak nishoni bilan mazkur Nizomning 1-bandida ko‘rsatilgan xizmatlari uchun O‘zbekiston Respublikasi fuqarosi bo‘lmagan shaxslar ham mukofotlanishi mumkin.
4. Ko‘krak nishoni bilan mukofotlash mazkur Nizomning 1-bandida nazarda tutilgan tashkilotlar va tarkibiy bo‘linmalarning rahbarlari taqdimnomasi bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi suv xo‘jaligi vazirining buyrug‘i bilan amalga oshiriladi.
2. Vazirlar Mahkamasining “Samarqand viloyatida “Bulung‘ur” suv omborini qurish” loyihasini amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2019-yil 17-maydagi 413-son qarorining 3-bandi ikkinchi xatboshisidagi “Samarqandsuvqurilishinvest” davlat unitar korxonasi” so‘zlari “Samarqandsuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin.
a) 4-bandning to‘qqizinchi xatboshisidagi “Suvqurilishinvest” davlat unitar korxonalariga (keyingi o‘rinlarda — “Suvqurilishinvest” DUK deb ataladi)” so‘zlari “Suvqurilishinvest” davlat muassasalariga” so‘zlari bilan almashtirilsin;
b) 8-band quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
v) 9-bandning birinchi xatboshisidagi “Suvqurilishinvest” DUKlar” so‘zlari “Suvqurilishinvest” davlat muassasalari” so‘zlari bilan almashtirilsin;
g) 10-banddagi “Suvqurilishinvest” DUKlar” so‘zlari “Suvqurilishinvest” davlat muassasalari” so‘zlari bilan almashtirilsin;
d) 12-banddagi “Suvqurilishinvest” DUKlarga” so‘zlari “Suvqurilishinvest” davlat muassasalariga” so‘zlari bilan almashtirilsin;
birinchi xatboshidagi “Suvqurilishinvest” DUKlar” so‘zlari “Suvqurilishinvest” davlat muassasalari” so‘zlari bilan almashtirilsin;
oltinchi xatboshidagi “Suvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Suvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
j) 14-banddagi “Suvqurilishinvest” DUKlar” so‘zlari “Suvqurilishinvest” davlat muassasalari” so‘zlari bilan almashtirilsin;
i) 15-bandning birinchi xatboshisidagi “Suvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Suvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
ikkinchi va beshinchi xatboshilardagi “Suvqurilishinvest” DUKlar” so‘zlari “Suvqurilishinvest” davlat muassasalari” so‘zlari bilan almashtirilsin;
yettinchi xatoboshidagi “Suvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Suvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
l) 17-bandning beshinchi xatboshisidagi “Suvqurilishinvest” DUKga” so‘zlari “Suvqurilishinvest” davlat muassasasiga” so‘zlari bilan almashtirilsin;
m) 18-bandning birinchi va beshinchi xatboshilaridagi “Suvqurilishinvest” DUKlar” so‘zlari “Suvqurilishinvest” davlat muassasalari” so‘zlari bilan almashtirilsin;
n) 22-banddagi “Suvqurilishinvest” DUKlar” so‘zlari “Suvqurilishinvest” davlat muassasalari” so‘zlari bilan almashtirilsin;
2-bandning birinchi xatboshisi quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
birinchi xatboshidagi “Buxorosuvqurilishinvest” DUKka” so‘zlari “Buxorosuvqurilishinvest” davlat muassasasiga” so‘zlari bilan almashtirilsin;
ikkinchi xatboshidagi “Buxorosuvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Buxorosuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
7-bandning birinchi xatoboshisidagi “Buxorosuvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Buxorosuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin.
a) 8-ilovaning 1 va 2-qatorlaridagi “Qashqadaryosuvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Qashqadaryosuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
b) 8a-ilovaning 1 va 2-qatorlaridagi “Qashqadaryosuvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Qashqadaryosuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
v) 8b-ilovaning 1-qatoridagi “Qashqadaryosuvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Qashqadaryosuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
g) 8v-ilovaning 1 va 2-qatorlaridagi “Qashqadaryosuvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Qashqadaryosuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
d) 8g-ilovaning 1 va 2-qatorlaridagi “Qashqadaryosuvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Qashqadaryosuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
e) 8d-ilovaning 1-qatoridagi “Qashqadaryosuvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Qashqadaryosuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
j) 8e-ilovaning 1 va 2-qatorlaridagi “Qashqadaryosuvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Qashqadaryosuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
i) 8j-ilovaning 1 va 2-qatorlaridagi “Qashqadaryosuvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Qashqadaryosuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
k) 8z-ilovaning 1 va 2-qatorlaridagi “Qashqadaryosuvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Qashqadaryosuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
l) 8i-ilovaning 1 va 2-qatorlaridagi “Qashqadaryosuvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Qashqadaryosuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
m) 8k-ilovaning 1-qatoridagi “Qashqadaryosuvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Qashqadaryosuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
o) 8m-ilovaning 1-qatoridagi “Qashqadaryosuvqurilishinvest” DUK” so‘zlari “Qashqadaryosuvqurilishinvest” davlat muassasasi” so‘zlari bilan almashtirilsin.