Soha | Mezonlar | Ko‘rsatkichlar | |
1. | Ta’lim-tarbiya jarayoninig davlat talablariga muvofiq tashkil etilganligi (105 ballgacha) | 1.1. Maktabgacha ta’lim tashkilotida ta’lim-tarbiya jarayonining rivojlanish sohalarini integratsiyalashtirishni hisobga olgan holda davlat talablari va davlat o‘quv dasturiga muvofiq tashkil etilganligi (baholash vazni-7%) (maksimal 35 ball) | Pedagogning yillik ish rejasi mavjudligi, ta’lim-tarbiya jarayonining yillik mavzuviy va haftalik rejasiga mosligi hamda ijodiy yondoshgan holda tashkil etilganligi |
Pedagog tomonidan ish jurnali va tarbiyalanuv�ilar qatnovini qayd etish jurnalining yuritilshi | |||
Pedagog tomonidan rivojlanishning barcha sohalarini integratsiyalashtirgan holda turli faollashtiruvchi ta’lim usullaridan foydalanilishi | |||
Kun tartibining mavjudligi, rejalashtirilgan tadbir va mashg‘ulotlarning o‘zaro moslashuvini inobatga olgan holda ketma-ketlikda o‘tkazilishi | |||
Pedagog tomonidan tashkil etiladigan barcha harakatlarning o‘yin tarzda amalga oshirilishi | |||
Pedagog tomonidan tarbiyalanuvchilarning yoshini inobatga olgan holda xilma-xil faoliyat (faol faoliyat, passiv faoliyat, ochiq havoda yoki binoda) turlarini rejalashtirganligi | |||
Pedagog tomonidan faoliyatni rejalashtirishda ta’limiy-tarbiyaviy maqsadlarni o‘zaro integratsiyalashtirgan holda milliy-madaniy va tarixiy qadriyatlarni shakllantirishga alohida e’tibor qaratilganligi | |||
1.2. Pedagog tomonidan havfsiz, rivojlantiruvchi hamda motivatsion muhitni yaratilganligi (baholash vazni-8%) (maksimal 40 ball) | Pedagog tarbiyalanuvchilarni o‘zaro muloqotga qirishishga undaganligi | ||
Pedagog tomonidan do‘stona muhit yaratilganligi va murakkab vaziyatlarni hal qilish yo‘llarini topishga o‘rgata olganligi | |||
Pedagog zarur holatlarda alohida xususiyatlarga ega bo‘lgan tarbiyalanuvchilar uchun muhitni moslashtirganligi | |||
Pedagogning tarbiyalanuvchilarda vatanparvarlik hamda o‘ziga ishonch tuyg‘ularini shakllantirishdagi o‘rni | |||
Pedagog tomonidan tarbiyalanuvchilarga xayot havfsizligi qoidalariga rioya etish muhimligini tushuntirganligi va tarbiyalanuvchilarning qoidalarga amal qilishini nazorat qilganligi | |||
1.3. Pedagog ta’lim-tarbiya faoliyatini tashkil etishda tarbiyalanuvchilar haqidagi ma’lumotlarni inobatga olgan holda alohida yondashganligi (baholash vazni-6%) (maksimal 30 ball) | Pedagog tomonidan faoliyat turidan qat’iy nazar jarayonda har bir tarbiyalanuvchining ishtirokini ta’minlay olganligi | ||
Pedagog tomonidan tarbiyalanuvchilarning rivojlanish xaritasiga yakka tartibda ishlash uchun kuzatuv natijalarini qayd etib borganligi | |||
Pedagog har bir tarbiyalanuvchining kuchli va kuchsiz taraflarini bilishi | |||
Pedagog tomonidan har bir tarbiyalanuvchilarning erkin fikrlashi, xohish va munosabat bildirishlari uchun imkoniyat berish muhitini yaratganligi | |||
Pedagog tarbiyalanuvchilarning har qanday sharoitda ham o‘z hissiyotlarini boshqara olishlariga ko‘mak berishi | |||
Pedagog har bir tarbiyalanuvchining dini, irqi, ijtimoiy kelib chiqishi va jinsidan qat’iy nazar o‘ziga xos hususiyat va salohiyatlarini namoyish etishlari uchun yordam berishi | |||
2. | Tarbiyalanuvchilarning rivojlanish darajasi (55 ballgacha) | 2.1. Pedagog tomonidan har bir tarbiyalanuvchining rivojlanish darajasi hamda yutuqlarining muntazam ravishda kuzatib borilganligi (baholash vazni-6%) (maksimal 30 ball) | Pedagog rivojlanish sohalari yoki �avzular bo‘yicha har bir tarbiyalanuvchining ish namunalarini tarbiyalanuvchilar portfoliosiga jamlab borganligi |
Pedagog tomonidan tarbiyalanuvchilarning rivojlanish xaritasiga tarbiyalanuvchilarning yutuqlarini muntazam ravishda qayd etib borganligi | |||
Maktabgacha ta’lim tashkilotida tarbiyalanuvchilarning turli ko‘rik-tanlov va musobaqalardagi ishtirokining qayd etib borilganligi | |||
2.2. Tarbiyalanuvchilarning rivojlanish xaritasidagi natijalar bilan kuzatuv kunidagi natijalarning o‘zaro mutanosibligi (baholash vazni-5%) (maksimal 25 ball) | Kuzatuvdagi tarbiyalanuvchining rivojlanish xaritasida qayd etilgan natijalarga mos ravishda ko‘rsatkichlarni bajara olishi | ||
3. | Rahbar va tarbiyachi-pedagog kadrlar salohiyati (140 ballgacha) | 3.1. Maktabgacha ta’lim tashkiloti faoliyati boshqaruvining amaldagi normativ-huquqiy hujjatlar asosida tashkil etilganligi (baholash vazni-5%) (maksimal 25 ball) | Maktabgacha ta’lim tashkiloti hujjatlarining maktabgacha ta’lim tizimiga oid bo‘lgan amaldagi normativ-huquqiy hujjatlarga muvofiq yuritilganligi |
Maktabgacha ta’lim tashkiloti yillik rejasining mavjudligi hamda uning ijrosi | |||
3.2. Maktabgacha ta’lim tashkiloti shtat jadvali asosida kadrlar bilan ta’minlanganligi (baholash vazni-5%) (maksimal 25 ball) | Xodimlar sonining shtat birligiga muvofiqligi (shtat jadvalida talab etiladigan xodimlar bilan to‘liq ta’minlanganligi) | ||
3.3. Maktabgacha ta’lim tashkiloti xodimlarining lavozimi bo‘yicha malaka talablariga mosligi. (baholash vazni-2%) (maksimal 10 ball) | Maktabgacha ta’lim tashkiloti barcha xodimlarining lavozimiga ko‘ra tegishli ma’lumotga ega ekanligi | ||
Oliy va o‘rta maxsus ma’lumotli pedagog kadrlar bilan taminlanganlik holat� hamda pedagog kadrlar sifat tarkibi | |||
3.4. Maktabgacha ta’lim tashkilotida xodimlarning tizimli ravishda malaka oshirganligi hamda kasbiy mahoratini rivojlantirib borganligi (baholash vazni-8%) (maksimal 40 ball) | Tasdiqlangan yillik reja asosida malaka oshirish rejasining mavjudligi va ijrosi | ||
Xodimlarning oxirgi marta malaka oshirganligi xaqida tasdiqlovchi hujjatlarining mavjudligi | |||
Maktabgacha ta’lim tashkiloti xodimlari o‘rtasida o‘zaro tajriba almashishning yo‘lga qo‘yilganligi va yosh mutaxassislarning tajribali pedagoglarga biriktirilganligi | |||
3.5. Maktabgacha ta’lim tashkiloti faoliyati yuzasidan yillik ichki baholashning o‘tkazib borilishi (baholash vazni-8%) (maksimal ball 40 ball) | Maktabgacha ta’lim tashkiloti tomonidan har o‘quv yilida ichki baholashning rejalashtirilganligi va o‘tkazilganligi | ||
Maktabgacha ta’lim tashkiloti faoliyati yuzasidan yutuq va kamchiliklarning aniqlanganligi va xulosalar asosida kamchiliklarni bartaraf etish yuzasidan chora-tadbirlar rejasining belgilanganligi | |||
Kamchiliklarni bartaraf etish chora-tadbirlar rejasining amaliyotga tadbiq etilganligi | |||
4. | Moddiy-texnik bazaning holati va tarbiyalanuvchilar rivojlanishi uchun yaratilgan sharoitlar (75 ballgacha) | 4.1. Maktabgacha ta’lim tashkiloti binosining moddiy-texnik holati, joylashgan hududi va mebel jihozlarining me’yor va talablarga mosligi (baholash vazni-5%) (maksimal 25 ball) | Binoning saqlanish holati, hududi va xonalarning amaldagi me’yor va talablariga muvofiqligi |
Ruyhatdagi tarbiyalanuvchilar soninning maktabgacha ta’lim tashkiloti quvvatiga mosligi | |||
Maktabgacha ta’lim tashkilotida favqulodda vaziyatlar rejasining ishlab chiqilganligi | |||
Makt�bgacha ta’lim tashkiloti hududida obodonlashtirish ishlarining olib borilishi, hudud va xonalarning tozaligi | |||
4.2. Maktabgacha ta’lim tashkilotidagi bino, hudud, inshootlar hamda jihozlarning davlat talablarining maqsad va vazifalarini amalga oshirishga imkon beruvchi ta’lim muhitini yaratishga qaratilganligi (baholash vazni-6%) (maksimal 30 ball) | Hudud va xonalarda xavfsizlik qoidalariga rioya etilganligi | ||
Guruhlarda asosiy ta’lim yo‘nalishlari bo‘yicha kamida beshta markazning mavjudligi | |||
Tarbiyalanuvchilar uchun o‘yinchoq va materiallarning mavjudligi, tarbiyalanuvchilarning ulardan maqsadli va mustaqil foydalanish imkoniyatiga ega ekanligi | |||
Maktabgacha ta’lim tashkilotining jihozlanish holati amaldagi me’yor va talablarga va tarbiyalanuvchilar soniga mosligi | |||
4.3. Milliy, madaniy-tarixiy qadriyatlarni aks ettiruvchi va kitob o‘qishga qiziqishni uyg‘otuvchi o‘quv-metodik, didaktik materiallar, o‘yin va o‘yinchoqlar, badiiy adabiyotlar bilan ta’minlanganlik holati (baholash vazni-4%) (maksimal 20 ball) | Maktabgacha ta’lim tashkilotining minimal talablar asosida zarur sport anjomlari, material va jihozlar, o‘quv metodik qo‘llanmalar, tarbiyalanuvchilar uchun badiiy adabiyotlar, rivojlantiruvchi o‘yin hamda o‘yinchoqlar bilan ta’minlanganligi; | ||
Maktabgacha ta’lim tashkilotida mavjud sport anjomlar, rivojlantiruvchi o‘yinlar, o‘yinchoqlar, tarbiyalanuvchilar adabiyoti, o‘quv metodik qo‘llanmalarning tarbiyalanuvchilar uchun qulay joylashganligi va ulardan davlat dasturining bajarilishida maqsadli foydalanilishi | |||
Kichik kutubxonalarning tashkil etilganligi va pedagogning adabiyotlardan tarbiyalanuvchilarni kitobga bo‘lgan muhabbati va o‘qishga bo‘lgan qiziqishini uyg‘otish maqsadida foydalanishi | |||
5. | Sanitariya qoidalari, normalari va gigiyena normativlariga, estetik talablarga rioya qilinishi hamda ovqatlantirish sifati bo‘yicha (65 ballgacha) | 5.1. Maktabgacha ta’lim tashkilotida tarbiyalanuvchilar hamda xodimlar sog‘lig‘ini nazorat qilishning tizimli ravishda yo‘lga qo‘yilganligi (baholash vazni-4%) (mak�imal 20 ball) | Maktabgacha ta’lim tashkilotida tarbiyalanuvchilarning salomatlik holati yuzasidan monitoring olib borilishi; |
Maktabgacha ta’lim tashkiloti xodimlarining tibbiy ko‘rikdan o‘tganlik xulosalari va tasdiqlovchi tibbiy daftarchalarining mavjudligi | |||
Maktabgacha ta’lim tashkiloti xodimlarining shaxsiy gigiyena qoidalariga rioya etishi, ishga toza kiyim va poyabzalda kelishi, bosh va ustki kiyimi hamda shaxsiy buyumlarini maxsus shkafda qoldirishi va bunga imkoniyat yaratilganligi | |||
5.2. Tarbiyalanuvchilarda mustaqil ravishda o‘z-o‘ziga xizmat va shaxsiy gigiyenaga amal qilish ko‘nikmalarining shakllantirilganligi (baholash vazni-5%) (maksimal 25 ball) | Tarbiyalanuvchilarga stol atrofida o‘tirish madaniyatining singdirilganligi | ||
Guruhlarda tarbiyalanuvchilar o‘rtasida navbatchiligining tashkil etilganligi | |||
Tarbiyalanuvchilarning mustaqil ravishda gigiyena talablariga rioya qilishi, yoshiga mos ravishda o‘z-o‘ziga xizmat qilish ko‘nikmalariga ega ekanligi | |||
5.3. Ovqatlantirish tizimining mavjud sanitariya qoidalari, normalari va gigiyena normativlariga muvofiq tashkil etilganligi (baholash vazni-4%) (maksimal 20 ball) | Oshxona faoliyatining sanitariya qoidalari, normalari va gigiyena normativlariga asosida tashkil etilganligi | ||
Mavsumiy taomnomaning mavjudligi | |||
6. | Maktabgacha ta’lim tashkiloti faoliyati yuzasidan ota-onalar yoki ularning o‘rnini bosuvchi shaxslar o‘rtasida o‘tkazilgan ijtimoiy so‘rovnoma natijalari bo‘yicha (45 ballgacha) | 6.1. Maktabgacha ta’lim tashkilotida ota-onalar bilan hamkorlikdagi ishlar holati hamda ijtimoiy so‘rovnomalar natijalari (baholash vazni-5 %) (maksimal 25 ball) | Davlat dasturining amalga oshirilishi, pedagoglar faoliyati, ko‘rsatilayotgan xizmatlar hamda ovqatlantirish yuzasidan ota-onalarning qoniqishlari (so‘rovnoma natijalari) |
Pedagog va ota-onalar o‘rtasida ma’lumotlar almashinuvining yo‘lga qo‘yilganligi (ma’lumotlar doskasi) | |||
Ota-onalar yoki oila a’zolarining ko‘ngilli ravishda ta’lim-tarbiya jarayonidagi ishtiroki | |||
6.2. Maktabgacha ta’lim tashkilotida kuzatuv kengashi faoliyatining tashkil etilganligi (baholash vazni-4 %) (maksimal 20 ball) | Kuzatuv kengashining tasdiqlangan nizom asosida tashkil etilganligi va faoliyat yuritishi | ||
Kuzatuv kengashi tomonidan kiritilgan takliflar asosida amalga oshirilgan ishlar | |||
Ota-onalarning kuzatuv kengashidagi vakolatlari hamda uning faoliyati to‘g‘risida xabardorligi | |||
Ota-onalarning kuzatuv kengashi faoliyati haqida fikr-mulohazalari | |||
7. | Ta’limning keyingi bosqichiga tayyorlash dasturlarining ijrosi (15 ballgacha) | 7.1. Maktabgacha ta’lim tashkilotida tarbiyalanuvchilarning boshlang‘ich ta’limga tayyorgarligi hamda moslashuvi yuzasidan amalga oshirilayotgan ishlar holati (baholash vazni-3%) (maksimal 15 ball) | Maktabgacha ta’lim tashkilotida umumiy o‘rta ta’lim maktabi bilan hamkorlikda amalga oshiriladigan ishlar yuzasidan chora-tadbirlar rejasining mavjudligi hamda belgilangan vazifalar ijrosi |
Maktabgacha ta’lim tashkilotida tarbiyalanuvchilarning maktabga tayyorgarlik holati yuzasidan monitoring tahlillarining mavjudligi | |||
O‘tkazilgan tahlil natijalari yuzasidan ota-onalarga ma’lumotlarning berib borilishi holati |
Mezonlar | Ko‘rsatkichlar | |
1. Tashkiliy-boshqaruv faoliyati samaradorligi (100 ball) | 1.1. Ta’lim turi bo‘yicha amaldagi normativ-huquqiy hujjatlarning maktab boshqaruviga tatbiq etilgan (20 ball) | Normativ-huquqiy hujjatlar ijrosi bajarilgan (20 ballgacha) |
1.2. Maktabda ta’lim sifatini rivojlantirish bo‘yicha istiqbol rejasi mavjud va ijrosi bajarilgan (20 ball) | Maktabda ta’lim sifatini rivojlantirish bo‘yicha istiqbol rejasi ishlab chiqilgan (5 ballgacha) | |
Maktabda ta’lim sifatini rivojlantirish bo‘yicha istiqbol rejasining ijrosi ta’minlangan | ||
1.3. Maktab direktori, uning o‘rinbosarlari, pedagogik kengash, kuzatuv kengashi va uslubiy birlashmalari rejasi mavjud va ijrosi amalda (20 ball) | Maktab direktori, uning o‘rinbosarlari, pedagogik kengash, kuzatuv kengashi va uslubiy birlashmalari rejasi ishlab chiqilgan (5 ballgacha) | |
Maktab direktori, uning o‘rinbosarlari, pedagogik kengash, kuzatuv kengashi va uslubiy birlashmalarning rejasining ijrosi ta’minlangan (15 ballgacha) | ||
1.4. Maktab faoliyatini samarali tashkil etish bo‘yicha hamkorlik ishlari (kuzatuv kengashi, ota-onalar hamda manfaatdor idora va tashkilotlar bilan ishlash samaradorligi) olib borilgan (20 ball) | Maktabda hamkorlar (kuzatuv kengashi, ota-onalar hamda manfaatdor idora va tashkilotlar) bilan amalga oshiriladigan ishlar tashkil etilgan (20 ballgacha) | |
1.5. Maktabda sifatli ta’lim �erish uchun qo‘shimcha sharoitlar yaratilgan (20 ball) | Pedagoglarning kasbiy rivojlanishi va malakasini oshirishi uchun sharoitlar yaratilgan (8 ballgacha) | |
Jamoa a’zolarining qo‘shimcha rag‘batlantirilishi tashkil etilgan (8 ballgacha) | ||
Homiylarni jalb etgan holda sifatli ta’lim-tarbiya olish uchun qo‘shimcha sharoitlar yaratilgan | ||
2. Ta’lim jarayoniga davlat ta’lim standartlarining joriy etilganligi (100 ball) | 2.1. Davlat ta’lim standarti, tayanch o‘quv rejalari, o‘quv dasturlari va fan o‘qituvchilarining ishchi taqvim-mavzuiy rejalari hamda dars jadvalining o‘zaro mutanosibligi (40 ball) | Ishchi taqvim-mavzuiy rejalari Davlat ta’lim standarti, tayanch o‘quv rejasi, o‘quv dasturi va dars jadvaliga mutanosib tayyorlangan (40 ballgacha) |
Ishchi taqvim-mavzuiy rejalari Davlat ta’lim standarti, tayanch o‘quv rejasi, o‘quv dasturi va dars jadvaliga mutanosib tayyorlangan fan o‘qituvchilarining soni umumiy o‘qituvchilarning: | ||
86 foiz va undan ko‘pini tashkil etadi (35 — 40 ballgacha) | ||
71 — 85 foiizni tashkil etadi (29 — 34 ballgacha) | ||
56 — 70 foizni tashkil etadi (22 — 28 ballgacha) | ||
56 foizdan kamni tashkil etadi (0 ball) | ||
2.2. Tugallangan o‘quv yilidagi 4, 9 va 11-sinf bitiruvchilarining yakuniy davlat attestatsiyalarining belgilangan muddatlarda o‘tkazilganligi (30 ball) | Tugallangan o‘quv yilidagi 4, 9, 11-sinf bitiruvchilarining yakuniy davlat attestatsiyalari belgilangan muddatlarda o‘tkazilgan (30 ballgacha) | |
Tugallangan o‘quv yilidagi 4, 9, 11-sinf bitiruvchilarining fanlar kesimida yakuniy davlat attestatsiyasining umumiy nati�alariga asosan o‘quvchilarning bilim samaradorligi: | ||
86 foiz va undan ko‘pni tashkil etadi (26 — 30 ballgacha) | ||
71 — 85 foizni tashkil etadi (22 — 25 ballgacha) | ||
56 — 70foizni tashkil etadi (17 — 21 ballgacha) | ||
56 foizdan kamni tashkil etadi (0 ball) | ||
2.3. Dars jadvalining mavjudligi, o‘rnatilgan tartibda tasdiqlanganligi, unda o‘quv jarayonining to‘liq aks ettirilganligi va uning amaliyotga tatbiq etilganligi (30 ball) | Dars jadvalini tuzishda o‘quvchilarning yosh xususiyatlari, fanlarning murakkablik darajasi va o‘qituvchining dars yuklamasi hisobga olingan (10 ballgacha) | |
Dars jadvali sanitariya qoidalari va normalariga mos ravishda tuzilgan (5 ballgacha) | ||
Dars jadvali ilmiy, metodik, pedagogik-psixologik nuqtai nazardan to‘g‘ri tuzilgan (7 ballgacha) | ||
Sinflar kesimida fanlar hafta kunlariga to‘g‘ri taqsimlangan (4 ballgacha) | ||
Dars jadvali tuzishda o‘quvchilarning maksimal o‘quv hajmi inobatga olingan holda xafta kunlariga teng taqsimlangan (4 ballgacha) | ||
3. O‘quvchilar bilim darajalarining davlat ta’lim standartlariga muvofiqligi (300 ball) | 3.1. Nazorat ishlarida qatnashgan o‘quvchilar o‘zlashtirish darajasining davlat ta’lim standartlariga muvofiqligi (300 ball) | Nazorat ishlarida qatnashgan o‘quvchilarning o‘zlashtirish darajasi (200 ballgacha): |
86 foiz va undan ko‘pini tashkil etadi (171 — 200 ballgacha) | ||
71 — 85 foizni tashkil etadi (141 — 170 ballgacha) | ||
56 — 70 foizni tashkil etadi (110 — 140 ballgacha) | ||
56 foizdan kamni tashkil etadi (0 ball) | ||
Nazorat ishlarida qatnashgan o‘quvchilar bilimining sifat samaradorligi har bir foiz uchun 1 ballni tashkil etadi (1 — 100 ballgacha) | ||
4. O‘quvchilarning darslik hamda metodik qo‘llanmalar bilan ta’minlanganlik darajasi (100 ball) | 4.1. O‘quvchilarning fanlar kesimida darsliklar bilan to‘liq ta’minlanganligi (35 ball) | O‘quvchilar fanlar kesimida darsliklar bilan to‘liq ta’minlangan (35 ballgacha) |
2 — 11-sinf o‘quvchilari fanlar kesimida darsliklar bilan ta’minlanganlik darajasi: | ||
99-100 foizni tashkil etadi (21 — 35 ballgacha) | ||
96 — 98 foizni tashkil etadi (1 — 20 ballgacha) | ||
96 foizdan kamini tashkil etadi (0 ball) | ||
4.2. O‘qituvchilarning metodik qo‘llanmalar bilan ta’minlanganligi (5 ball) | Fan o‘qituvchilari metodik qo‘llanmalar bilan to‘liq ta’minlangan (5 ballgacha) | |
4.3. Maktab kutubxonasining badiiy adabiyotlar va elektron resurslar bilan ta’minlanganligi (20 ball) | Maktab kutubxonasining fondi har bir o‘quvchiga nisbatan 5 ta va undan ko‘pni tashkil etadi | |
4.4. O‘quvchilar foydalanishi uchun kutubxonada sharoitlarning yaratilganligi (25 ball) | Maktab kutubxonasida alohida o‘quv zali tashkil etilgan (10 ballgacha) | |
Maktab kutubxonasi elektron resurslar bilan ta’minlangan va Internet jahon axborot tarmog‘iga ulangan (10 ballgacha) | ||
Maktab kutubxonasi zamonaviy kompyuter texnikasi bilan ta’minlangan (5 ballgacha) | ||
4.5. O‘quv-uslubiy ishlarning reja asosida olib borilganligi va bu borada fan o‘qituvchilari bilan hamkorlik ishlarining yo‘lga qo‘yilganligi (15 ball) | Fan oyliklari doirasida kutubxonada ko‘rgazma va tadbirlar tashkil etilgan (5 ballgacha) | |
O‘quvchilar o‘rtasida kitobxonlikni targ‘ib etishga qaratilgan tadbirlar (kitob taqdimoti, kitob marafoni, mualliflar bilan uchrashuv va boshqalar) tashkil etilgan (5 ballgacha) | ||
Fan o‘qituvchilari bilan hamkorlik ishlari muntazam yo‘lga qo‘yilgan (5 ballgacha) | ||
5. Pedagog kadrlar salohiyati (200 ball) | 5.1. Maktabning pedagog kadrlar bilan to‘liq ta’minlanganligi (50 ball) | Maktab fan o‘qituvchilari bilan ta’minlanganligi (50 ballgacha): |
96 foiz va undan ko‘pini tashkil etadi (36 — 50 ballgacha) | ||
86 — 95 foizni tashkil etadi (28 — 35 ballgacha) | ||
86 foizdan kamini tashkil etadi (0 ball) | ||
5.2. Maktabning salohiyatli pedagog kadrlar bilan ta’minlanganligi (50 ball) | Maktabning birinchi, ikkinchi va oliy toifali, ilmiy darajaga ega bo‘lgan hamda xalqaro miqyosda faoliyat ko‘rsatuvchi pedagoglar bilan ta’minlanganligi (50 ballgacha): | |
86 foiz va undan ko‘pini tashkil etadi (43 — 50 ballgacha) | ||
71 — 85 foizni tashkil etadi (36 — 42 ballgacha) | ||
56 — 70 foizni tashkil etadi (28 — 35 ballgacha) | ||
56 foizdan kamni tashkil etadi (0 ball) | ||
5.3. O‘qituvchilarning dars o‘tish jarayoni dars ishlanmasidagi texnologik xaritaga mos kelishi (50 ball) | O‘qituvchilar texnologik xaritasining dars o‘tish jarayoniga mos kelishi (50 ballgacha): | |
86 foiz va undan ko‘pini tashkil etadi (43 — 50 ballgacha) | ||
71 — 85 foizni tashkil etadi (36 — 42 ballgacha) | ||
56 — 70 foizni tashkil etadi (28 — 35 ballgacha) | ||
56 foizdan kamni tashkil etadi (0 ball) | ||
5.4. O‘qituvchilarning zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan, jumladan Internet jahon axborot tarmog‘idan foydalanish holati (50 ball) | O‘qituvchilar Internet jahon axborot tarmog‘i hamda zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanadi (50 ballgacha) | |
O‘qituvchilarning Internet jahon axborot tarmoqlari va zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanish salohiyatini aniqlash yuzasidan o‘tkazilgan oflayn test natijalari: | ||
86 foiz va undan ko‘pini tashkil etadi (43 — 50 ballgacha) | ||
71 — 85 foizni tashkil etadi (36 — 42 ballgacha) | ||
56 — 70 foizni tashkil etadi (28 — 35 ballgacha) | ||
56 foizdan kamni tashkil etadi (0 ball) | ||
6. Ta’lim jarayoniga zamonaviy o‘qitish usullari va axborot texnologiyalarining joriy etilganligi (100 ball) | 6.1. Darsning texnologik xaritasi tuzilishida o‘qitish uslublarining interaktiv usullari va zamonaviy axborot texnologiyalarining inobatga olinganligi (50 ball) | Texnologik xaritada zamonaviy o‘qitish uslublari va axborot texnologiyalari tadbiq etilgan |
Texnologik xaritada elektron o‘quv resurslari tadbiq etilgan (25 ballgacha) | ||
6.2. Namunaviy o‘quv dasturi va o‘quv-mavzuiy rejalarda tavsiya etilgan laboratoriya ishlarining ishchi taqvim-mavzuiy rejalarga kiritilganligi hamda bajarilgan laboratoriya ishlarining soni sinf jurnalida qayd etilganligi (50 ball) | Namunaviy o‘quv dasturidagi laboratoriya soni ishchi taqvim-mavzuiy reja hamda sinf jurnalida qayd etilgan laboratoriyalar soniga mutanosib (25 ballgacha) | |
Laboratoriya ishlari reja asosida muntazam o‘tkazilgan (25 ballgacha) | ||
7. Moddiy-texnik ta’minoti (100 ball) | 7.1. Maktab binosi va hududida o‘quvchilar uchun xavfsiz va qulay sharoit yaratilganligi | Maktab hududi to‘liq o‘ralgan (20 ballgacha) |
Maktabda videokuzatuv yo‘lga qo‘yilgan (10 ballgacha) | ||
Maktab yong‘in xavfsizligi bo‘yicha jihoz va uskunalar bilan ta’minlangan (10 ballgacha) | ||
Maktabda elektr jihozlarining xavfsizligi ta’minlangan (10 ballgacha) | ||
7.2. Maktabda o‘quv jarayoni uchun qulayliklar yaratilganligi (50 ball) | Maktab kommunikatsiya aloqa vositalari bilan ta’minlangan (10 ballgacha) | |
Maktab yoritish tizimi bilan to‘liq ta’minlangan (10 ballgacha) | ||
Maktab o‘quv mebeli, o‘quv ko‘rgazmali qurollar, o‘quv-texnik vositalar va jihozlar bilan ta’minlangan | ||
Maktab oshxonasi zarur jihozlar bilan ta’minlangan (10 ballgacha) | ||
Maktabda sport zali va sport maydonchalari mavjud hamda ular inventarlar bilan ta’minlangan | ||
8. Ma’naviy-ma’rifiy ishlarni tashkil etish sifati | 8.1. Mustaqil fikrlaydigan, ma’nan yetuk va jismonan sog‘lom barkamol avlodni voyaga yetkazishga qaratilgan ma’naviy-ma’rifiy ishlar rejasining bajarilganligi (40 ball) | Ma’naviy-ma’rifiy ishlar bo‘yicha tasdiqlangan reja mavjud bo‘lib, dolzarb masalalar kiritilgan (20 ballgacha) |
Ma’naviy-ma’rifiy ishlari rejasining ijrosi bajarilgan (20 ballgacha) | ||
8.2. O‘quvchilarning bo‘sh vaqtlarini mazmunli tashkil etish uchun qo‘shimcha sharoitlarning yaratilganligi (40 ball) | O‘quvchilarning bo‘sh vaqtlarini mazmunli tashkil etish bo‘yicha to‘garaklar jadvali ishlab chiqilgan va tasdiqlangan (10 ballgacha) | |
To‘garaklar jadval asosida tashkil qilingan (10 ballgacha) | ||
To‘garaklarda o‘quvchilar muntazam ishtirok etgan (10 ballgacha) | ||
O‘quvchilar o‘rtasida profilaktik tadbirlar o‘tkazilgan (10 ballgacha) | ||
8.3. O‘quvchilarning ko‘rik-tanlov va sport musobaqalarida erishgan natijalari (20 ball) | O‘quvchilarning xalqaro, Respublika, viloyat va tuman (shahar) miqyosdagi ko‘rik-tanlov va sport musobaqalarida natijalarga erishgan (20 ballgacha) | |
9. O‘quvchilarni kasb-hunarga yo‘naltirish ishlarining va ularga kasbiy ta’lim berilishining sifati (100 ball) | 9.1. Maktabda o‘quvchilarni kasbga yo‘naltirish ishlarining olib borilganligi (40 ball) | O‘quvchilarni kasbga yo‘naltirish mashg‘ulotlari olib borilgan (15 ballgacha) |
Maktabda kasbga yo‘naltirish bo‘yicha targ‘ibot-tashviqot ishlari yo‘lga qo‘yilgan (15 ballgacha) | ||
Mashg‘ulotlarni o‘tishda hududdagi kasblarga bo‘lgan ehtiyojlar inobatga olingan (10 ballgacha) | ||
9.2. O‘quvchilarning kasbga bo‘lgan qiziqishlarini aniqlash yuzasidan so‘rovnoma o‘tkazilganligi (30 ball) | O‘quvchilarning kasbga bo‘lgan qiziqishlarini aniqlash yuzasidan barcha sinflardan so‘rovnomalar o‘tkazilgan (15 ballgacha) | |
O‘tkazilgan so‘rovnomalar natijalari tahlil qilingan hamda bu borada o‘quvchilar bilan individual tarzda amaliy ishlar olib borilgan (15 ballgacha) | ||
9.3. Texnologiya xonalarining mavjudligi va mashg‘ulotlarni o‘tkazish uchun sharoitlarning yaratilganligi va samarali foydalanilishi (30 ball) | Maktab Texnologiya fani xonalari bilan ta’minlangan (10 ballgacha) | |
Amaliy mashg‘ulotlarni o‘tkazish uchun sharoitlar yaratilgan (10 ballgacha) | ||
Amaliy mashg‘ulotlarni o‘tishda yaratilgan sharoitlardan samarali foydalaniladi (10 ballgacha) | ||
10. Xalqaro va respublika fan olimpiadalarida ishtirok etish holati va ularda sovrindor bo‘lgan o‘quvchilar salmog‘i (30 ball) | 10.1. Maktabdagi xalqaro va respublika fan olimpiadalarida ishtirok etgan va ularda sovrindor bo‘lgan o‘quvchilar salmog‘i (30 ball) | Maktab o‘quvchilari xalqaro va respublika, viloyat va tuman (shahar) miqyosdagi fan olimpiadalarida ishtirok etgan va ularda sovrindor bo‘lganlar salmog‘i (30 ballgacha) |
11. Reyting baholash tizimining qo‘llanilish sifati | 11.1. Maktabda bilim sifati monitoringining tashkil etilganligi (30 ball) | Maktabda monitoring guruhi tashkil etilgan (10 ballgacha) |
Monitoring guruhi ish rejasi ishlab chiqilgan hamda tasdiqlangan (10 ballgacha) | ||
Maktabda monitoring ekrani tashkil etilgan (10 ballgacha) | ||
11.2. O‘quvchi va bitiruvchilarning sinflar kesimida o‘quv fanlaridan to‘plagan reyting ballari monitoringining joriy etilganligi (30 ball) | O‘quvchi va bitiruvchilarning sinflar kesimida o‘quv fanlaridan to‘plagan reyting ballarining monitoringi joriy etilgan (20 ballgacha) | |
O‘quvchilarning fanlar bo‘yicha o‘rtacha reyting bali 4,25 va undan yuqorini tashkil etadi (20 ballgacha) | ||
O‘quvchilarning fanlar bo‘yicha o‘rtacha reyting bali 3,56 dan 4,24 ballgacha tashkil etadi (15 ballgacha) | ||
O‘quvchilarning fanlar bo‘yicha o‘rtacha reyting bali 2,8 dan 3,55 ballgacha tashkil etadi (10 ballgacha) | ||
O‘quvchilarning fanlar bo‘yicha o‘rtacha reyting bali 2,7 va undan kamni tashkil etadi (0 ballgacha) | ||
Maktabda fanlar va sinflar kesimida choraklik, yarim yillik va yillik baholari tahlil qilingan | ||
11.3. O‘quvchilar bilimini reyting tizimida baholash sifatining belgilangan mezon va me’yorlarga mosligi (40 ball) | Fanlar bo‘yicha nazorat ishlari (joriy, oraliq, bosqichli, yakuniy) belgilangan muddatlar va talablar asosida o‘tkazilgan (20 ballgacha) | |
O‘quvchilarning o‘quv yili davomida nazorat turlari bo‘yicha olgan ballari hamda yillik (yakuniy) baholari asosida har bir o‘quv fanidan yillik reyting ko‘rsatkichi aniqlangan (20 ballgacha) | ||
12. Bitiruvchilarning oliy ta’lim tashkilotlariga o‘qishga kirishi holati (20 ball) | 12.1. Oliy ta’lim tashkilotlariga kirish uchun hujjat topshirgan maktab bitiruvchilarining natijalari (20 ball) | Oliy ta’lim tashkilotlariga kirish uchun hujjat topshirgan bitiruvchilarning har besh foizi uchun |
13. Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus ta’lim tashkiloti faoliyati yuzasidan o‘tkazilgan ijtimoiy so‘rovnoma natijalari (150 ball) | 13.1. Maktab direktorining faoliyati yuzasidan pedagog-xodimlar o‘rtasida hamda maktabdagi ta’lim sifati yuzasidan o‘quvchilar va ularning ota-onalari o‘rtasida o‘tkazilgan so‘rovnomalarning natijalari (150 ball) | Maktab direktorining faoliyati yuzasidan pedagog-xodimlar o‘rtasida (75 ballgacha) hamda maktabdagi ta’lim sifati yuzasidan o‘quvchilar va ularning ota-onalari (75 ballgacha) o‘rtasida o‘tkazilgan so‘rovnomalar natijalari asosida (har bir foiziga 1 balldan) (150 ballgacha) |
SOHA | MEZONLAR | |
1. | Tashkiliy-boshqaruv faoliyati samaradorligi bo‘yicha | ta’lim turi bo‘yicha amaldagi normativ-huquqiy hujjatlarning Akademik litsey boshqaruviga tatbiq etilganligi (5 ballgacha) |
Akademik litsey faoliyati to‘g‘risida ma’lumotlar bazasi mavjudligi va ularning tizimli tahlil qilinganligi (3 ballgacha) | ||
Akademik litsey istiqbol rejasining tegishli oliy ta’lim tashkiloti bilan hamkorlikda ishlab chiqilganligi va tasdiqlanganligi, unda aniq maqsad va vazifalar, ularni bajarish muddatlari, mas’ullar belgilanganligi hamda ijro monitoringining yuritilganligi (4 ballgacha) | ||
Akademik litsey direktori, o‘rinbosarlari ish rejalari, pedagogik kengash rejasining mavjudligi va ularni akademik litseyning istiqbol rejasiga mos ravishda ishlab chiqilganligi hamda ijrosi yuzasidan hisobotlarning yuritilishi (4 ballgacha) | ||
Akademik litsey boshqarish tizimini yaxshilash bo‘yicha pedagog xodimlar hamda ta’lim sifati yuzasidan o‘quvchilar va ularning ota-onalari o‘rtasida so‘rovnomalar o‘tkazilganligi (4 ballgacha) | ||
Akademik litseyda sharoitlarni yaxshilash uchun homiylar mablag‘larining jalb etilganligi (4 ballgacha) | ||
Biriktirilgan va boshqa oliy ta’lim tashkilotlari bilan hamkorlik aloqalari o‘rnatilganligi, shartnomalarning tuzilganligi va ularning bajarilganligi | ||
Xalqaro tashkilotlar bilan hamkorlik aloqalarining o‘rnatilganligi (2 ballgacha) | ||
2. | Ta’lim jarayoniga davlat ta’lim standartlarining joriy etilganligi bo‘yicha | Ta’lim yo‘nalishi bo‘yicha tasdiqlangan ta’lim standarti, namunaviy va ishchi o‘quv rejalar, fanlar bo‘yicha namunaviy va ishchi o‘quv dasturlarining mavjudligi |
Ishchi o‘quv rejaning namunaviy o‘quv rejaga muvofiq ishlab chiqilganligi (25 ballgacha) | ||
Fanlar bo‘yicha ishchi o‘quv dasturlarining namunaviy o‘quv dasturlarga muvofiq ishlab chiqilganligi | ||
Dars jadvalining ishchi o‘quv rejaga muvofiq ishlab chiqilganligi (10 ballgacha) | ||
O‘quv mashg‘ulotlar jurnallarining belgilangan tartibga muvofiq yuritilishi (5 ballgacha) | ||
3. | O‘quvchilarning darslik hamda metodik qo‘llanmalar bilan ta’minlanganlik darajasi bo‘yicha | Fanlarning o‘quv adabiyotlari bilan ta’minlanganligi (50 ballgacha) |
Akademik litsey axborot-resurs markazida (kutubxonasida) zaruriy darslik, badiiy adabiyot va elektron darsliklarning mavjudligi (5 ballgacha) | ||
O‘quvchilarning axborot-resurs markazidan (kutubxonasidan) foydalanishlari uchun shart-sharoitlarning yaratilganligi (5 ballgacha) | ||
4. | Pedagog kadrlar salohiyati bo‘yicha | Ta’lim yo‘nalishi o‘quv rejasidagi barcha fanlarning pedagog kadrlar bilan ta’minlanganligi |
Pedagog kadrlar tayanch ma’lumotining dars berayotgan fanlariga mosligi (80 ballgacha) | ||
Ilmiy darajaga va toifaga ega, shuningdek o‘quv adabiyotlari nashr etgan rahbar va pedagoglar salmog‘i | ||
Pedagog kadrlar faoliyati samaradorligini baholash tizimining mavjudligi va u asosida moddiy va ma’naviy rag‘batlantirishning tashkil etilganligi | ||
Pedagog kadrlarning belgilangan muddatlarda malakasini oshirganligi (3 ballgacha) | ||
5. | Ta’lim jarayoniga zamonaviy o‘qitish usullari va axborot texnologiyalarining joriy etilganligi bo‘yicha (20 ballgacha) | O‘quv-tarbiyaviy jarayoniga zamonaviy o‘qitish uslublari va texnologiyalarining joriy etilishi |
kompyuterlar bilan ta’minlanishi va ulardan foydalanish holati (7 ballgacha) | ||
ta’lim jarayoniga axborot-kommunikatsiya texnologiyalarining joriy etilishi (6 ballgacha) | ||
6. | Moddiy-texnik ta’minoti bo‘yicha | Fizika, kimyo va biologiya fanlari uchun laboratoriya xonalarining mavjudligi va jihozlanishi (reaktiv moddalar bilan ta’minlanganligi), laboratoriya ishlarining bajarilishi va metodik ko‘rsatmalar bilan ta’minlanganligi (70 ballgacha) |
O‘quv xonalarining axborot-kommunikatsiya texnologiyalari bilan jihozlanganligi (2 ballgacha) | ||
Ta’lim jarayonini tashkil etish uchun zaruriy jihozlarning yetarliligi (4 ballgacha) | ||
Ma’muriy va uslubiy xonalarning holati va ularning mebel va texnik vositalar bilan jihozlanganligi (2 ballgacha) | ||
Sport zali va maydonlarning mavjudligi, sport inventarlari bilan ta’minlanganligi amaldagi me’yoriy talablarga mosligi (2 ballgacha) | ||
7. | Ma’naviy-ma’rifiy ishlarni tashkil etish sifati bo‘yicha | Ma’naviy-ma’rifiy ishlar rejas�ning mavjudligi, mazmuni hamda unda belgilangan tadbirlarning bajarilishi (10 ballgacha) |
Ma’naviy-ma’rifiy yo‘nalishdagi ko‘rik-tanlovlarda erishilgan natijalar (4 ballgacha) | ||
Yotoqxonada ma’naviy-ma’rifiy yo‘nalishdagi ishlarning tashkil etilganligi (4 ballgacha) | ||
O‘quvchilarning ota-onalari bilan ishlash samaradorligi (2 ballgacha) | ||
8. | O‘quvchilarni kasb-hunarga yo‘naltirish ishlarining va ularga kasbiy ta’lim berilishining sifati bo‘yicha | O‘quvchilar qabulini tashkil etish, iqtidorli o‘quvchilarni tanlab olish (seleksiya) bo‘yicha ishlarning olib borilganligi (15 ballgacha) |
Akademik litsey bitiruvchilariga kasbiy ta’lim berilishining sifati (5 ballgacha) | ||
9. | Xalqaro va respublika fan olimpiadalarida ishtirok etish holati va ularda sovrindor bo‘lgan o‘quvchilar salmog‘i bo‘yicha respublika va xalqaro miqyosdagi ko‘rik-tanlovlar, fan olimpiadalari, badiiy-ijodiy tanlovlar va sport musobaqalarida sovrinli o‘rinlarni egallagan o‘quvchilar salmog‘i va ularning rag‘batlantirilganligi | |
10. | Reyting baholash tizimining qo‘llanilish sifati bo‘yicha (20 ballgacha) | Reyting baholash tizimining belgilangan mezon va me’yorlarga asosan amalga oshirilishi (15 ballgacha) |
O‘quvchilarning guruhlar kesimida o‘quv fanlaridan to‘plagan reyting ballari monitoringi (5 ballgacha) | ||
11. | Bitiruvchilarning oliy ta’lim tashkilotlariga o‘qishga kirish holati bo‘yicha (so‘nggi ikki yillik dinamikasi tahlili asosida) | |
12. | Akademik litsey faoliyati yuzasidan o‘tkazilgan ijtimoiy so‘rovnoma natijalari bo‘yicha o‘quvchi va o‘qituvchilar uchun akademik litseyda rahbariyat tomonidan yaratilgan sharoit, darslarning tashkil etilishi (so‘rovnoma asosida) |
SOHA | MEZONLAR | |
Musiqa va san’at ta’limi tashkilotlari | ||
1. | Ta’lim jarayoniga davlat talablarining joriy etilganligi bo‘yicha (200 ballgacha) | Yo‘nalishlar va fanlar bo‘yicha tasdiqlangan o‘quv dasturlari hamda o‘quv soat rejalari asosida davlat talablarining bajarilganligi (30 ball) |
O‘quvchilarning shaxsiy ish rejalari, o‘qituvchilarning taqvim va mavzuiy rejalari, shuningdek bo‘lim mudirlari hujjatlarining yuritilganligi (30 ball) | ||
O‘quvchilarning dars mashg‘ulotlaridagi ishtiroki (20 ball) | ||
Shakllantirilgan ro‘yxat bo‘yicha musiqa va san’at ta’limi tashkilotlari hujjatlarining yuritilganligi (50 ball) | ||
Musiqa va san’at ta’limi tashkilotlari o‘quvchilarining ushbu maktabga qabul qilinishidan bitiruv sinfiga qadar uzluksiz ta’lim olganligi | ||
Musiqa va san’at ta’limi tashkilotlarini boshqarish va sifatli ta’lim berish sharoitlarini yaxshilash bo‘yicha ota-onalar, kuzatuv kengashi va homiylar bilan hamkorlik ishlarining yo‘lga qo‘yilganligi (40 ball) | ||
2. | Ta’lim oluvchilar bilim darajalarining davlat talablariga muvofiqligi bo‘yicha (200 ballgacha) | |
3. | O‘quv-metodik ishlarning olib borilishi va o‘quvchilarning cholg‘ular, notalar hamda metodik qo‘llanmalar bilan ta’minlanganligi darajasi (100 ballgacha) | Musiqa va san’at ta’limi tashkilotlarida ochiq darslar, mahorat darslari, seminarlar, konferensiya va boshqa tadbirlar o‘tkazilganligi hamda ularda pedagog xodimlar ishtirok etganligi (35 ball) |
O‘qituvchilar tomonidan ta’lim berish jarayonida o‘quvchilar bilan yakka tartibda ish olib borilganligi | ||
O‘qituvchilar tomonidan dars mashg‘ulotlarini o‘tishda interfaol usullar va zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanilganligi (25 ball) | ||
O‘quvchilarning cholg‘ular, notalar hamda metodik qo‘llanmalar bilan ta’minlanganligi | ||
4. | Madaniy-ommaviy tadbirlarning tashkil etilishi holati bo‘yicha (200 ballgacha) | Madaniy-ommaviy tadbirlarda (konsert, tanlov, festival, ko‘rgazma va olimpiada-viktorinalarning maktab, tuman (shahar), respublika, xalqaro bosqichlari) o‘quvchilarning ishtirok etganligi (110 ball) |
Boshqa tashkilotlar bilan hamkorlikda tadbirlar tashkil etilganligi (90 ball) | ||
5. | Pedagog kadrlar bilan �a’minlanganlik darajasi va pedagog kadrlar salohiyati bo‘yicha (200 ballgacha) | Pedagog xodimlar tarkibi va malakasining belgilangan talablarga muvofiqligi (100 ball) |
O‘qituvchilarning belgilangan muddatlarda o‘z malakasini oshirganligi (100 ball) | ||
6. | Moddiy-texnik ta’minoti va uning ta’lim yo‘nalishlariga mosligi bo‘yicha (100 ballgacha) | Ta’lim tashkiloti binosi va hududida o‘quvchilar uchun xavfsiz va qulay sharoit yaratilganlik holati (50 ball) |
o‘quv xonalarining moddiy-texnik ta’minoti (50 ball) | ||
Bolalar-o‘smirlar sporti ta’lim tashkilotlari | ||
1. | Sportchilarni tayyorlash bo‘yicha o‘quv mashg‘ulotlarining davlat talablari va o‘quv dasturlarig� muvofiqligi bo‘yicha (200 ballgacha) | Ta’lim tashkiloti mashg‘ulot jadvallari va trenyerlarning ish rejalarining davlat talablariga muvofiq ishlab chiqilganligi (100 ball) |
Mashg‘ulot jarayoniga interfaol usullar tatbiq qilinganligi (40 ball) | ||
Trenyerlarning mashg‘ulot jarayonida sportchilar bilan yakka tartibda ish olib borganligi (60 ball) | ||
2. | Sport musobaqalarini o‘tkazish kalendar rejasining tuzilganligi va uning bajarilishi holati bo‘yicha (50 ballgacha) | |
3. | Pedagog kadrlar va trenyerlar bilan ta’minlanganlik darajasi bo‘yicha (200 ballgacha) | Trenyerlar tarkibi va malakasining belgilangan talablarga muvofiqligi (125 ball) |
Trenyerlarning belgilangan muddatlarda o‘z malakasini oshirganligi (75 ball) | ||
4. | Sport turlari bo‘yicha sport bazasining mavjudligi, sport anjomlari va jihozlari bilan ta’minlanganlik darajasi bo‘yicha (150 ballgacha) | Bolalar-o‘smirlar sporti ta’lim tashkilotlari binosi va hududida o‘quvchilar uchun xavfsiz va qulay sharoit yaratilganlik holati (70 ball) |
Bolalar-o‘smirlar sporti ta’lim tashkilotining sport turlari bo‘yicha inventar va texnik jihozlar bilan ta’minlanganligi (30 ball) | ||
Sport turlari bo‘yicha uslubiy qo‘llanmalar bilan ta’minlanganlik darajasi (50 ball) | ||
5. | Sport ta’lim tashkiloti terma jamoasining xalqaro, respublika va hududiy sport musobaqalarida erishgan natijalari bo‘yicha (100 ballgacha) | |
6. | Sport ta’lim tashkilotida tashkil etilgan sport tadbirlari tahlili bo‘yicha (30 ballgacha) | Tashkil etilgan sport tadbirlari soni (15 ball) |
Tashkil etilgan sport tadbirlarida qatnashuvchilar soni (15 ball) | ||
7. | Sport turlari bo‘yicha o‘quv-metodik adabiyotlar bilan ta’minlanganlik darajasi bo‘yicha sport turlari bo‘yicha uslubiy qo‘llanmalar bilan ta’minlanganlik darajasi (20 ball) | |
8. | Ta’lim oluvchilarni sport tayyorlov guruhining keyingi bosqichlarida saqlab qolish monitoringi bo‘yicha (100 ballgacha) | Sport tayyorlov guruhlarining shakllantirilishi holati (60 ball) |
Ta’lim tashkiloti sportchilarini sport tayyorlov guruhining keyingi bosqichlarida saqlab qolish holati (40 ball) | ||
9. | O‘quvchi-yoshlar o‘rtasida jismoniy tarbiya va sportni targ‘ib qilishning holati bo‘yicha (50 ballgacha) | |
Boshqa maktabdan tashqari ta’lim tashkilotlari | ||
1. | Ta’lim oluvchilar bilim darajalarining davlat talablariga muvofiqligi bo‘yicha (100 ballgacha) | |
2. | Madaniy-ommaviy tadbirlarning samaradorligi bo‘yicha (100 ballgacha) | Madaniy-ommaviy tadbirlarni o‘tkazish yuzasidan amalga oshirilgan ishlar (30 ball) |
O‘tkazilgan madaniy-ommaviy tadbirlar va erishilgan natijalari (70 ball) | ||
3. | Maktabdan tashqari ta’lim tashkilotining ta’lim sohasiga mos jihozlanishi va ulardan foydalanish darajasi bo‘yicha (100 ballgacha) | |
4. | Pedagog kadrlar bilan ta’minlanganlik darajasi va pedagog kadrlar salohiyati bo‘yicha (100 ballgacha) | Pedagog kadrlar tarkibi va malakasining belgilangan talablarga muvofiqligi (60 ball) |
Pedagog kadrlarning muntazam ravishda o‘z malakasini oshirganligi (40 ball) |