T/r | Chora-tadbirning nomi | Amalga oshirish muddati | Mas’ul vazirlik |
1. | Ochiq ma’lumotlar to‘plamining umumlashtirilgan ro‘yxatini ularni O‘zbekiston Respublikasi Ochiq ma’lumotlar portalida (keyingi o‘rinlarda — Portal) joylashtirish muddatlari va shakllarini belgilagan holda ishlab chiqish va tasdiqlash. | 2019-yil | Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov), ma’lumotlarni yetkazuvchi organlar |
2. | Portal bilan idoraviy axborot tizimlarini integratsiya qilish texnik talablarini ishlab chiqish. | 2019-yil | LBMA (D. Li) |
3. | Portalni takomillashtirish, shu jumladan unda quyidagilarni nazarda tutish: portal interfeysini ilg‘or xalqaro amaliyotni hisobga olgan holda yangilash; ma’lumotlar bilan ishlashda foydalanuvchilarga qulay sharoit yaratish maqsadida ma’lumotlarni aks ettirish va vizualizatsiya interaktiv funksiyalarini qo‘shish; ma’lumotlarni ularning belgilariga qarab aniqlash yo‘li orqali o‘zaro aloqador to‘plamini yaratish imkoniyatini ta’minlash; vazirlik va idoralarning idoraviy axborot tizimlari va resurslarini Portal bilan integratsiya qilish imkoniyatini yaratish; Portalning ingliz tilidagi versiyasini ishga tushirish. | 2019-yil | LBMA (D. Li), Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov) |
4. | Portal bilan davlat organlarining idoraviy axborot tizimlari va resurslarini integratsiya qilish. | 2019-yil | LBMA (D. Li), |
5. | Portalda zarur ma’lumotlarni tasdiqlangan Ochiq ma’lumotlar to‘plami ro‘yxati va e’lon qilish muddatiga muvofiq mashinada o‘qiladigan (json, xml, csv), .xls va boshqa formatda joylashtirish va yangilash. | Belgilangan muddatlarga muvofiq | LBMA (D. Li), |
6. | Ma’lumotlarni standartlashtirilgan shaklda yuritish yoki interaktiv (raqamli) xaritada nuqtani tanlash imkonini beradigan geolokatsiya ma’lumotlarini kiritish instrumentini ishlab chiqish. | 2019-yil | LBMA (D. Li), |
7. | Ochiq ma’lumotlar to‘plamiga taqdim etilgan geografik obyektlarga geolokatsiya axborotlarini berish. | Ma’lumotlar yangilanib borishiga | LBMA (D. Li), |
8. | Portalning ijtimoiy tarmoqlardagi akkauntini mazkur translatsiyani Portalga joylashtirgan holda doimiy yangilab borish bo‘yicha ishlarni faollashtirish. | Doimiy | LBMA (D. Li) |
9. | Yuqori talabga ega bo‘lgan idoraviy forumlarni Portalda integratsiya qilishni ta’minlash. | 2019-yil | LBMA (D. Li), |
10. | Oliy ta’lim muassasalari, ilmiy-tadqiqot institutlari va tahliliy markazlarda ilmiy xodimlardan iborat maxsus guruhlarni tashkil etish, shuningdek, ilmiy-tadqiqot ishlarini tuzish rejalariga ochiq ma’lumotlarni rivojlantirishga bag‘ishlangan mavzularni kiritish. | Har yili | Fanlar akademiyasi (B.Yuldashev), Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (I. Majidov), |
11. | Umumfoydalanishdagi axborotlarni o‘rganish maqsadida IT-kompaniyalar o‘rtasida tanlovlar o‘tkazish jadvallarini ishlab chiqish. | Jadval | LBMA (D. Li), |
12. | Ma’lumotlarni yetkazuvchi organlar xodimlarini ochiq ma’lumotlar to‘plamini tayyorlash va ularni Portalda joylashtirish masalalari bo‘yicha qo‘shimcha o‘qitish. | Doimiy | LBMA (D. Li) |
13. | Portalni “Ma’lumotnomalar va klassifikatorlar registri” davlat axborot tizimiga integratsiya qilish. | 2019-yil | LBMA (D. Li) |
14. | Vazirlik va idoralarning axborot tizimlarini integratsiya qilish orqali “Ma’lumotnomalar va klassifikatorlar registri”ning aktualligini ta’minlash. | Doimiy | Vazirlik va idoralar |
15. | API Portal servislari ishlab chiqishni oxiriga yetkazish va kengaytirish, ma’lumot olishning yangi texnologiyalarini, shu jumladan GraphQL texnologiyasini qo‘shish. | 2019-yil | LBMA (D. Li) |
16. | Portalda davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, shuningdek, mahalliy ijro hokimiyati organlarining barcha foydalanadigan reyestrlari va veb-saytlar bo‘yicha ochiq ma’lumotlarni izlashga imkon beruvchi yagona izlash mexanizmini yaratish. | 2019-yil | LBMA (D. Li) |
17. | Kelgusida katta hajmdagi ma’lumotlarni e’lon qilish maqsadida ma’lumotlar o‘rtasida o‘zaro aloqani ta’minlash bo‘yicha metodologiya va tizimostini ishlab chiqish. | 2019-yil | LBMA (D. Li) |
18. | Portalda Portal konteksti bilan bog‘liq yuqori talabga ega idoraviy yangiliklarni joylashtirishni ta’minlash. | Doimiy | LBMA (D. Li), |
19. | Ma’lumotlarni yetkazuvchi organlar tomonidan ma’lumotlarning standart sarlavhalari bilan format-mantiqiy tekshirishni, matndagi imlo va xatolarni tekshirishni ta’minlash imkonini beruvchi ochiq ma’lumotlar to‘plamini joylashtirish va yangilashni monitoring qilish modulini ishlab chiqish. | 2019-yil | LBMA (D. Li) |
T/r | Xalqaro ma’lumotlar bazasining nomi* | Mas’ul vazirlik va idoralar |
1. | Jahon rivojlanish indikatorlari, Jahon banki. (World Development Indicators, World Bank) | Iqtisodiyot va sanoat vazirligi (B. Xodjayev), Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov), vazirlik va idoralar |
2. | BMT statistika departamentining ma’lumotlar bazasi. (UN data) | Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov), vazirlik va idoralar |
3. | “Jahon iqtisodiyotining rivojlanish istiqbollari” ma’lumotlar bazasi Xalqaro valyuta jamg‘armasi. (World economic outlook databases, IMF) | Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov), |
4. | Mehnat bozorining asosiy ko‘rsatkichlari, Xalqaro mehnat tashkiloti. (Key indicators of the labour Market, ILO) | Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi (Sh. Kudbiyev), |
5. | Global sog‘liqni saqlash observatoriyasi, Jahon sog‘liqni saqlash tashkiloti. (Global Nealth Observatory data, World Nealth Organization) | Sog‘liqni saqlash vazirligi (A. Shadmanov), Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov), vazirlik va idoralar |
6. | Suv ta’minoti va qishloq xo‘jaligi bo‘yicha global axborot tizimi. Akvastat, FAO. (Global information system of water and agriculture. Aquastat, FAO) | Suv xo‘jaligi vazirligi (Sh. Xamrayev), Qishloq xo‘jaligi vazirligi (J. Xodjayev), Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov), vazirlik va idoralar |
7. | Savdo va import to‘siqlari to‘g‘risida ma’lumotlar, Jahon banki. (Data on trade and import barriers, World bank) | Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi (S. Umurzakov), Davlat bojxona |
8. | Global energiya ma’lumotlar, Xalqaro energiya agentligi. (Global energy data, International Energy Agency) | Energetika vazirligi (A. Sultonov), Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov), vazirlik va idoralar |
9. | Asosiy transport statistikasi, Xalqaro transport forumi. (Key Transport Statistics, International Transport Forum) | Transport vazirligi (I. Maxkamov), Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov), vazirlik va idoralar |
10. | Ta’lim bo‘yicha milliy statistika, YUNESKO. (National Statistics on Education, UNESCO) | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (I. Majidov), Xalq ta’lim vazirligi (Sh. Shermatov), Maktabgacha ta’lim vazirligi (A. Shin), Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov), vazirlik va idoralar |
T/r | Toifalar nomlanishi | Parametrlar | Tarkibiy indikatorlar | Mas’ul vazirlik va idoralar |
1. | O‘zbekiston Respublikasining Davlat budjeti | Rejalashtirilgan davlat xarajatlari. | vazirlik, idoralarning budjeti; tarmoqlar kesimidagi budjet; iqtisodiy tasniflash kesimidagi budjet; hududlar kesimidagi budjet. | Moliya vazirligi (A. Haydarov) |
2. | O‘zbekiston Respublikasining Davlat budjeti xarajatlari | Davlat budjetining ijrosi va Davlat maqsadli jamg‘armalarining ijrosi to‘g‘risidagi ma’lumot. | vazirlik va idoralar kesimidagi budjet xarajatlari; tarmoqlar kesimidagi budjet xarajatlari; iqtisodiy tasniflash kesimidagi xarajatlar; hududlar kesimidagi budjet xarajatlari. | Moliya vazirligi (A. Haydarov) |
3. | O‘zbekiston Respublikasining Davlat budjeti mablag‘lari hisobidan xaridlar | Davlat organlarining barcha tanlovlari va tenderlari. | bitim turi; tovarning nomlanishi; summasi va miqdori. | “O‘zbekiston respublika tovar-xomashyo birjasi” AJ (F. Ibragimov), Moliya vazirligi (A. Haydarov) |
4. | Saylovlarning natijalari | Oxirgi saylovlarning natijalari. Ovoz berish natijalari va saylov jarayoni to‘g‘risida ma’lumotlar. | yirik milliy saylovlarning natijalari; ro‘yxatga olingan ovozlar soni; haqiqiy emas deb topilgan ovozlar soni; buzilgan blanklar soni; saylov uchastkalari darajasida ma’lumotlar ochiqligi. | Markaziy saylov komissiyasi |
5. | Biznesni ro‘yxatga olish | Ro‘yxatga olingan kompaniyalar ro‘yxati. | kompaniya nomlanishi; manzili; soliq to‘lovchining identifikatsiya raqami (STIR). | Adliya vazirligi (R. Davletov) |
6. | Yerga egalik | Yerdan foydalanish xaritalari. | yer uchastkasining chegaralari; yer uchastkasining kadastr raqami; soliq stavkasi va ball bonitet; egalik huquqi. | Yer resurslari, geodeziya, kartografiya va davlat kadastri davlat qo‘mitasi (A. Abdullayev), DSQ (B. Musayev) |
7. | Milliy xaritalar | Mamlaka� butun hududining 1:250 000dan kichik bo‘lmagan masshtabdagi geografik (topografik) xaritasi. | asosiy avtomagistrallar, temir yo‘llar; gidrografiya (daryolar, ko‘llar, kanallar va boshqalar); relyef; davlat chegarasi va ma’muriy chegaralar; aholi punktlari. | Yer resurslari, geodeziya, kartografiya va davlat kadastri davlat qo‘mitasi (A. Abdullayev) |
8. | Ma’muriy birliklar | Ma’muriy (mahalliy) boshqaruv maqsadlari uchun belgilangan ma’muriy birliklar to‘g‘risidagi ma’lumotlar. | ma’muriy zona koordinatalari (kenglik, uzunlik); ma’muriy zonaning nomlanishi; zona chegaralari (ma’lu�otlar koordinatalarni izohlash imkonini beruvchi geografik prognozlardan tashkil topishi lozim). | Yer resurslari, geodeziya, kartografiya va davlat kadastri davlat qo‘mitasi (A. Abdullayev) |
9. | Davlat manzilli tizimi | Pochta indekslarining makondagi tegishli joylashuvi ko‘rsatilgan ma’lumotlar bazasi. | pochta indekslari manzillari (manzil ko‘rsatilmaganida pochta indeksi ko‘rsatilishi shart); koordinatalar (kenglik, uzunlik). | Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi Yer resurslari, geodeziya, kartografiya va davlat kadastri davlat qo‘mitasi (A. Abdullayev) |
10. | Milliy statistika | Yalpi ichki mahsulot (YIM) yoki ishsizlik va aholining statistikasi kabi demografik va iqtisodiy ko‘rsatkichlar bo‘yicha asosiy milliy statistik ma’lumotlar. | mamlakat aholisi (har yili yangilanadigan ma’lumotlar, tug‘ilish va o‘lim statistikasi, kelganlar va ketganlar); yalpi ichki mahsulot (joriy narxlarda o‘lchanadigan, har chorakda yangilanadigan); ishsizlik (har chorakda yangilanadigan, iqtisodiy faol aholi soniga nisbatan ishsizlarning soni va darajasi). | Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov), Adliya vazirligi (R. Davletov), Ichki ishlar vazirligi (P. Bobojonov) Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi (Sh. Qudbiyev) |
11. | Qonun loyihalari | Ishlab chiqilayotgan yoki ishlab chiqish uchun rejalashtirilgan qonun loyihalari to‘g‘risidagi ma’lumotlar, shuningdek ular bo‘yicha ovoz berish natijalari. | ko‘rib chiqilayotgan qonun loyihasining mazmuni; qonun loyihasining muallifi; qonun loyihasining holati; qonun loyihasi bo‘yicha ovoz berish natijalari; munozaralar stenogrammasi. | Adliya vazirligi (R. Davletov), Oliy Majlis palatalari (kelishuv asosida) |
12. | Milliy qonunchilik | Barcha milliy qonunchilik hujjatlari va ularning dolzarbligi to‘g‘risida Internet tarmog‘ida joylashtirilgan ochiq ma’lumotlar. | hujjatning mazmuni / uning maqomi; oxirgi o‘zgartirish kiritilgan sana; hujjatga kiritilgan o‘zgarti-rishlarning mazmuni. | Adliya vazirligi (R. Davletov) |
13. | Havo sifati | Havonining o‘rtacha sutkalik ifloslanishi, ayniqsa odam salomatligiga jiddiy xavf tug‘dirishi mumkin bo‘lgan konsentratsiyasi to‘g‘risidagi ma’lumotlar (ma’lumotlar mamlakatning barcha hududlari yoki monitoring zonalari uchun, jumladan kamida 3 ta yirik shaharni qamrab olgan holda ochiq bo‘lishi lozim). | qattiq zarrachalar; oltingugurt oksidi; azot oksidi; uglerod okisi; ozon. | Favqulodda vaziyatlar vazirligi huzuridagi Gidrometeorologiya xizmati markazi (B. Nishonov), Ekologiya va atrof muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi (B. Qo‘chqorov) |
14. | Suv sifati | Ichimlik suv manbalari, shu jumladan suvning ekologik manbalari sifati to‘g‘risida (ko‘llar, daryolar, sizot suvlar) ma’lumotlar. | fekal koliformasi; margumush; ftorid darajalari; nitratlar; eritilgan qattiq moddalarning umumiy miqdori. | Uy-joy-kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi (M. Soliyev), Davlat geologiya va mineral resurslar qo‘mitasi (B. Islomov), Ekologiya va atrof muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi (B. Qo‘chqorov) |
15. | Transport | Jamoat transportining harakatlanish jadvali, sxemasi va yo‘l haqi. | yo‘nalishli avtobuslar; temir yo‘l poyezdlari (metro); aviatransport. | Transport vazirligi |
16. | Tashqi savdo | Mamlakatning tashqi savdo faoliyati to‘g‘risidagi ma’lumotlar. | tovarlar (tovarlar guruhi) kesimida eksport va import ko‘rsatkichlari; savdo balansi (shu jumladan hamkor davlatlar kesimida). | Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov), Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi (S. Umurzoqov), (M. Azimov) |
17. | Sog‘�iqni saqlash | Sog‘liqni saqlash tizimi to‘g‘risidagi ma’lumotlar. | vaksinatsiya darajasi; tibbiy yordamdan foydalanish darajasi; aholi salomatligini saqlash-ning asosiy ko‘rsatkichlari; aholining tibbiy xizmatlardan mamnunligi darajasi. | Sog‘liqni saqlash vazirligi (A. Shodmonov) |
18. | Ta’lim | Maktabgacha, o‘rta (maktab) va oliy ta’lim to‘g‘risidagi ma’lumotlar. | bolalarning maktabgacha ta’lim muassasalari bilan qamrab olinishi darajasi; bolalarni umumiy ta’lim muassasalari bilan qamrab olinishi darajasi; bolalarning maktabga qatnashi darajasi; ta’lim muassasalarining o‘qituvchilar bilan ta’minlanganligi; tadqiqotchilik faoliyati, shu jumladan xorijiy talabalar va o‘qituvchilar soni to‘g‘risidagi ma’lumotlar ko‘rsatilgan holda oliy ta’lim muassasalari ro‘yxati. | Maktabgacha ta’lim vazirligi (A. Shin), |
19. | Jinoyatchilik | Jinoyatchilik darajasi to‘g‘risidagi ma’lumotlar. | jinoyatchilik bo‘yicha hisobotlar; yo‘nalishlar va hududlar kesimida jinoyatchilik ko‘rsatkichlari. | Ichki ishlar vazirligi (P. Bobojonov), Bosh prokuratura (O. Murodov) |
T/r | Parametrlar | Chora-tadbirning nomi | Amalga oshirish muddati | Mas’ul organ |
I. Statistika metodologiyasini yaxshilash bo‘yicha | ||||
1. | To‘lov balansi bo‘yicha qo‘llanmalar | Mamlakatning to‘lov balansini hisob-kitob qilishda “To‘lov balansi va xalqaro investitsiya pozitsiyasi bo‘yicha qo‘llanma”ning oltinchi nashridagi metodologik standartlardan foydalanish to‘g‘risidagi ma’lumotlarni Jahon banki e’tiboriga yetkazish (TBQ6). | 2019-yil | Markaziy bank (M. Nurmurodov) |
2. | Iste’mol narxlari indeksining bazaviy yili | O‘zbekiston Respublikasi iste’mol narxlari indeksini tuzishda o‘tgan yil bazaviy yil hisoblanishi to‘g‘risidagi ma’lumotni Jahon banki e’tiboriga yetkazish. | 2019-yil | Davlat statistika qo‘mitasi |
3. | Sanoat ishlab chiqarish indeksi | O‘zbekiston Respublikasining sanoat ishlab chiqarish indeksi har oyda hisoblanishi to‘g‘risidagi ma’lumotni Jahon bankining e’tiboriga yetkazish. | 2019-yil | Davlat statistika qo‘mitasi |
4. | Import va eksport narxlar indekslari | 1. Import va eksport narxlar indeksini hisob-kitob qilish bo‘yicha hisobotlar tuzish metodikasini o‘rganish va ishlab chiqish. 2. Import va eksport narxlari indekslarini har oyda e’lon qilishni ta’minlash. | 2019-yil 2019-yil | Davlat statistika qo‘mitasi Investitsiyalar va tashqi savdo vazirligi (S. Umurzokov) |
5. | XVJ ma’lumotlarini joriy qilishning maxsus standartlari | 1. Ma’lumotlarni joriy qilishning kengaytirilgan umumiy tizimidan (MJQk-UT) XVJ ma’lumotlarini joriy qilishning maxsus standartiga o‘tish (MJQMS) bo‘yicha chora-tadbirlar rejasini ishlab chiqish. 2. MJQ k-UTdan XVJ MJQMSga o‘tish bo‘yicha tashkiliy chora-tadbirlarni qabul qilish. 3. XVJ ma’lumotlarini tarqatish standartlarini qo‘llash. | 2019-yil
2020-yilda | Davlat statistika qo‘mitasi Moliya vazirligi (A. Xaydarov), Markaziy bank (M. Nurmurodov), “Toshkent” RFB (B. Usmonov), manfaatdor vazirlik va idoralar |
II. Dastlabki ma’lumotlar sifatini yaxshilash bo‘yicha | ||||
6. | Aholini ro‘yxatga olish | “Aholini ro‘yxatga olish to‘g‘risida”gi Qonun loyihasida aholini ro‘yxatga olishni 10 yilda kamida bir marotaba o‘tkazish tartibini mustahkamlash. | 2019-yil | Davlat statistika qo‘mitasi Iqtisodiyot va sanoat vazirligi Moliya vazirligi (A. Xaydarov), IIV (P. Bobojonov), Adliya vazirligi |
7. | Qishloq xo‘jaligini ro‘yxatga olish | 1. Qishloq xo‘jaligini ro‘yxat olishni 2022-yildan kechiktirmasdan o‘tkazish bo‘yicha chora-tadbirlar rejasini ishlab chiqish. 2. Qishloq xo‘jaligini ro‘yxatga olishni 10 yilda kamida bir marotaba o‘tkazish bo‘yicha chora-tadbirlarni qabul qilish. | 2019-yil
| Qishloq xo‘jaligi vazirligi Davlat statistika qo‘mitasi Iqtisodiyot va sanoat vazirligi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Agrokompleksni nazorat qilish inspeksiyasi (U. Xalilov) |
8. | Salomatlikni tekshiruvdan o‘tkazish | 1. 2019-yilda aholi salomatligini tekshiruvdan o‘tkazish bo‘yicha chora-tadbirlarni qabul qilish. 2. Aholi salomatligini 3 yilda kamida bir marotaba tekshiruvdan o‘tkazish. | 2019-yil 1-dekabr 2019-yildan | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
9. | Qashshoqlikni tekshiruvdan o‘tkazish | 1. Iste’mol savatchasi va tirikchilik uchun eng kam miqdorning aniq qiymati va tarkibini aniqlash. 2. Aholining qashshoqlik darajasi ko‘rsatkichlarini hisoblash metodologiyasini o‘rganish. 3. Aholining qashshoqlik darajasi ko‘rsatkichlarini aniqlash. | 2019-yil 2019-yil 2020-yil�an boshlab | Iqtisodiyot va sanoat vazirligi Davlat statistika qo‘mitasi |
III. Ma’lumotlar bazasining davriyligi va dolzarbligi | ||||
10. | Daromadlar bo‘yicha qashshoqlik darajasi | 1. Xalqaro taqqoslash dasturining (XTD) navbatdagi global raundida ishtirok etishi bo‘yicha choralar ko‘rish. 2. Xalqaro taqqoslash dasturining global raundi yakunlari natijalariga ko‘ra daromadlar bo‘yicha qashshoqlik darajasini aniqlash. | 2019-yil XTD natijalarining yakunlariga ko‘ra | Davlat statistika qo‘mitasi |
11. | Bolalarning to‘yib ovqat yemasligi | 1. Jahon sog‘liqni saqlash tashkilotining tavsiyalarini o‘rganib chiqish va ularga rioya qilish bo‘yicha tegishli chora-tadbirlarni ko‘rish. 2. Bolalarning to‘yib ovqat yemasligi bo‘yicha ma’lumotlarni ishlab chiqish va e’lon qilish, keyinchalik ularni kamida 3 yilda bir marotaba yangilab borish. | 2019-yil
| Sog‘liqni saqlash vazirligi |
T/r | Parametrlar | minimal/ maksimal ball | 2018-yil uchun joriy ball | Yakunlar bo‘yicha | Mas’ul vazirlik, idora | ||
2019-yil | 2020-yil | 2024-yil* | |||||
Umumiy baholash | (0 — 100) | 51,1 | 61,1 | 83,3 | 100 | Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov) | |
I. | Statistika salohiyati metodologiyasini baholash | (0 — 100) | 50 | 80 | 100 | 100 | - |
1. | Milliy hisoblarning bazaviy yili | (0 — 10) | 10 | 10 | 10 | 10 | Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov) |
2. | To‘lov balansi bo‘yicha foydalaniladigan qo‘llanma | (0 — 10) | 0 | 10 | 10 | 10 | Markaziy bank (M. Nurmurodov) |
3. | Tashqi qarzlar bo‘yicha hisobot maqomi | (0 — 10) | 10 | 10 | 10 | 10 | Davlatning tashqi qarzi bo‘yicha �oliya vazirligi (A. Xaydarov), Xususiy tashqi qarz bo‘yicha Markaziy bank (M. Nurmurodov) |
4. | Iste’mol narxlar indeksining bazaviy yili | (0 — 10) | 0 | 10 | 10 | 10 | Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov) |
5. | Sanoat ishlab chiqarish indeksi | (0 — 10) | 0 | 10 | 10 | 10 | Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov) |
6. | Import va eksport narxlari indeksi | (0 — 10) | 0 | 0 | 10 | 10 | Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov) |
7. | Davlat moliyasini hisobga olish tizimi | (0 — 10) | 10 | 10 | 10 | 10 | Moliya vazirligi (A. Xaydarov) |
8. | YUNESKOda ro‘yxatdan o‘tkazish to‘g‘risida hisobot | (0 — 10) | 10 | 10 | 10 | 10 | Xalq ta’limi vazirligi (Sh. Shermatov) |
9. | Vaksinatsiya to‘g‘risida hisobot | (0 — 10) | 10 | 10 | 10 | 10 | Sog‘liqni saqlash vazirligi (A. Shodmonov) |
10. | XV� ma’lumotlarini joriy qilishning maxsus standartlari | (0 — 10) | 0 | 0 | 10 | 10 | Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov) |
II. | Statistika salohiyatining dastlabki ma’lumotlarini baholash | (0 — 100) | 20 | 20 | 60 | 100 | - |
1. | Aholini ro‘yxatga olish* | (0 — 20) | 0 | 0 | 0 | 20 | Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov) |
2. | Qishloq xo‘jaligini ro‘yxatga olish* | (0 — 20) | 0 | 0 | 0 | 20 | Qishloq xo‘jaligi vazirligi (J. Xodjayev) |
3. | Salomatlikni tekshiruvdan o‘tkazish | (0 — 20) | 0 | 0 | 20 | 20 | Sog‘liqni saqlash vazirligi (A. Shodmonov) |
4. | Qashshoqlikni tekshiruvdan o‘tkazish | (0 — 20) | 0 | 0 | 20 | 20 | Iqtisodiyot va sanoat vazirligi (B. Xodjayev) Davlat sta�istika qo‘mitasi (B. Begalov) |
5. | Aholining tabiiy. harakatini hisoblash tizimi | (0 — 20) | 20 | 20 | 20 | 20 | Adliya vazirligi (R. Davletov) |
III. | Statistika salohiyatining davriyligi va o‘z vaqtidaligi | (0 — 100) | 83,3 | 83,3 | 90 | 100 | - |
1. | Daromadlar bo‘yicha qashshoqlik darajasi | 10 | 0 | 0 | 0 | 10 | Davlat statistika qo‘mitasi (B. Begalov) |
2. | Bolalarning to‘yib ovqat yemasligi | 10 | 3,3 | 3,3 | 10 | 10 | Sog‘liqni saqlash vazirligi (A. Shodmonov) |
3. | Bolalar o‘limi | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | Sog‘liqni saqlash vazirligi (A. Shodmonov) |
4. | Bolalar vaksinatsiyasi | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
5. | OIV/OITS | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
6. | Onalar salomatligi | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
7. | Ta’limda gender tenglik | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | Xalq ta’limi vazirligi |
8. | Umumiy ta’limning yakuni� ko‘rsatkichlari | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | Xalq ta’limi vazirligi |
9. | Ichimlik suvidan foydalanish imkoniyati | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
10. | YIMning o‘sish ko‘rsatkichlari (shu jumladan aholi jon boshiga) | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | Davlat statistika qo‘mitasi |
T/r | Chora-tadbirlarning nomi | Amalga oshirish mexanizmi | Amalga oshirish muddatlari | Mas’ul ijrochilar |
I. Budjet hujjatlarining jamoatchilik uchun ochiqligini ta’minlash | ||||
1. | Vazirliklar va davlat maqsadli jamg‘armalari bo‘yicha budjet ochiqligini kengaytirish. | 1. Oliy Majlisga taqdim qilish uchun davlat budjeti va davlat maqsa�li jamg‘armalari ijrosi bo‘yicha hisobot shakllarini ishlab chiqish. 2. Aholi va xorijiy foydalanuvchilar tomonidan foydalaniladigan Ochiq ma’lumotlar portali va boshqa ommaviy axborot vositalarida joylashtirish uchun Davlat budjeti va davlat maqsadli jamg‘armalarining hisobot shakllarini ishlab chiqish. | 2019-yil | Moliya vazirligi |
2. | Budjet hujjatlarining “ochiq budjet” va “ochiq ma’lumotlar” portallarida e’lon qilinishini ta’minlash. | Budjet hujjatlari loyihalarini Budjet ochiqligi sharhi qoidalariga muvofiq belgilangan muddatlarda joylashtirish. | 2019-yil | Moliya vazirligi |
II. Budjet hujjatlarining mazmunini kengaytirish | ||||
3. . | Xalqaro standartlarga muvofiqlashtirish maqsadida Budjet tasnifini yanada kengaytirish, shu jumladan quyidagilarni nazarda tutish: daromadlar va xarajatlarni ma’muriy birliklar bo‘yicha guruhlashtirish (bo‘ysunuvdagi budjet mablag‘laridan foydalanuvchi subyektlar); daromadlar va xarajatlar bo‘yicha amaldagi budjet tasnifining xalqaro standartlarga muvofiqligi nuqtai nazaridan tahlili; soliq bo‘lmagan manbalar bo‘yicha batafsil ma’lumotlar. | Qonun hujjatlariga o‘zgartirishlar va qo‘shimchalar kiritish. | 2019-yil | Moliya vazirligi |
4. | Davlat budjeti daromadlari va xarajatlarining tushum turlari va ma’muriy birliklar bo‘yicha o‘rta istiqbolga mo‘ljallangan prognozlarini oshkor etish va e’lon qilish. | 1. Xarajatlarning vazirlik va idoralar bo‘yicha o‘rta istiqbolga mo‘ljallangan prognozlarini ishlab chiqish metodologiyasini tasdiqlash. 2. Davlat budjeti daromadlari va xarajatlarining o‘rta istiqbolga mo‘ljallangan prognozlarini ishlab chiqish va “Ochiq budjet” axborot portalida joylashtirish. | 2019-yil
| Moliya vazirligi |
5. | Davlat qarzi (jalb qilingan mablag‘lar) to‘g‘risidagi ma’lumotlarni xalqaro standartlarga muvofiq ravishda oshkor etish va e’lon qilish. | 1. Davlat qarzini baholash va boshqarish tizimini joriy etish bo‘yicha takliflar ishlab chiqish uchun xalqaro moliyaviy institutlar ekspertlarini jalb etgan holda ishchi gyruhi tuzish. 2. Davlat qarzi to‘g‘risidagi ma’lumotlarni xalqaro standartlarga muvofiq ravishda aks ettirish uchun budjet hisobotini ishlab chiqish va tasdiqlash. | 2020-yildan boshlab | Moliya vazirligi |
6. | XMI tavsiyalariga muvofiq, o‘rta istiqbolda budjetni rejalashtirish va qoidalar asosida budjet asoslarini rivojlantirish uchun yo‘riqnoma sifatida budjet maqsadli ko‘rsatkichlarining ijrosi yoki ulardan og‘ishlar yuzasidan asoslantirishlarni baholashni o‘z ichiga olgan soliq-budjet sohasida davlat maqsadlari to‘g‘risidagi ma’lumotlarni budjetnomaga kiritish. | 1. Budjetnoma mazmunini kengaytirish. 2. Budjet qoidalarini ishlab chiqish va joriy etish bo‘yicha takliflar tayyorlash maqsadida xalqaro moliyaviy institutlar ekspertlarini jalb etgan holda ishchi guruhi tuzish. | 2020-yildan boshlab | Moliya vazirligi |
7. | Budjet tashkilotlarining barcha budjetdan tashqari mablag‘lari va budjetdan tashqari jamg‘armalarni xalqaro moliyaviy institutlarning moliyaviy mablag‘lari hisobidan xarajatlarini konsolidatsiyalash yo‘li bilan Davlat budjeti qamrovining to‘liq bo‘lishini ta’minlash. | Qonun hujjatlariga davlat sektoridagi barcha moliyaviy oqimlarni konsolidatsiyalashgan budjetda to‘la qamrab olishni nazarda tutuvchi o‘zgartirishlar kiritish. | 2019-yil | Moliya vazirligi |
8. | Budjetlararo transfertlar to‘g‘risidagi batafsil ma’lumotlarni oshkor etish va e’lon qilish. | Barcha budjetlararo transfertlarga taalluqli ma’lumotlarni, jumladan ularning batafsil tavsifini baholash va oshkor etish. | 2019-yil | Moliya vazirligi |
9. | Budjet siyosatining turli aholi guruhlariga moliyaviy ta’sirini ochib berish maqsadida Davlat budjeti xarajatlari to‘g‘risidagi (jins, yosh, daromad darajasi yoki hudud kesimida) ma’lumotlarni oshkor etish. | Davlat budjeti xarajatlari to‘g‘risidagi benefitsiarlarning turlari kesimida tahlil va e’lon qilish. | 2020-yildan boshlab | Moliya vazirligi |
10. | Davlat sektorining moliyaviy aktivlari, majburiyatlari va nomoliyaviy aktivlari to‘g‘risidagi ma’lumotlarni oshkor etish va e’lon qilish. | 1. Vazirliklar, idoralar, budjet tashkilotlari, mahalliy davlat hokimiyati organlari va budjetdan tashqari jamg‘armalarning pul depozitlari, taqdim qilingan qarzlar va qarz majburiyatlari to‘g‘risidagi hisobotni tayyorlash va e’lon qilish. 2. Vazirliklar, idoralar, budjet tashkilotlari, mahalliy davlat hokimiyati organlari va budjetdan tashqari jamg‘armalarning moliyaviy aktivlari va majburiyatlari (jumladan debitorlik va kreditorlik qarzdorlik) to‘g‘risidagi hisobotni tayyorlash va e’lon qilish. | 2020-yildan boshlab
| Moliya vazirligi |
11. | Davlat sektorining aktivlari va passivlari balansini shakllantirish. | 1. Davlat sektori aktivlari va passivlari balans hisobotini XVJ standartlariga muvofiq tuzish tartibini ishlab chiqish. 2. Davlat sektori aktivlari va passivlari balans hisobotini XVJ standartlariga muvofiq tuzish. | 2020-yildan boshlab
| Moliya vazirligi |
12. | Davlatning shartli qarzdorligi (kreditlar bo‘yicha davlat kafolatlari va boshqalar) to‘g‘risidagi ma’lumotlarni oshkor etish va e’lon qilish. | Davlatning shartli qarzdorligi to‘g‘risida hisobot tayyorlash va e’lon qilish. | 2020-yildan boshlab | Moliya vazirligi |
13. | Davlatning soliq xarajatlari to‘g‘risida (soliq imtiyozlari to‘g‘risida)gi ma’lumotlarni oshkor etish va e’lon qilish. | Taqdim etilgan soliq imtiyozlari va preferensiyalar to‘g‘risida hisobot tayyorlash va e’lon qilish. | 2020-yildan boshlab | Moliya vazirligi |
14. | Konsolidatsiyalashgan budjet va budjet hisobotini DMS shaklida tayyorlash va taqdim qilish. | Normativ-huquqiy hujjatlarga o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritish. | 2020-yildan boshlab | Moliya vazirligi |
III. “Fuqarolar uchun budjet” axborot nashrini yanada takomillashtirish | ||||
15. | “Fuqarolar uchun budjet” nashrining tarqatish kanallarini kengaytirish. | “Fuqarolar uchun budjet” nashrini kanallar va ommaviy axborot vositalarining turli shakllaridan foydalangan holda tarqatish. | 2019-yil davomida | Moliya vazirligi |
16. | Aholining budjet ma’lumotlariga ehtiyojini aniqlash uchun jamoatchilik bilan maslahatlashuvlar mexanizmlarini ta’minlash maqsadida ijtimoiy tarmoqlar va mobil ilovalar imkoniyatlaridan foydalanish. | Ijtimoiy tarmoqlar va mobil ilovalar yordamida aholi bilan qayta muloqot kanallarini o‘rnatish. | 2019-yil | Moliya vazirligi |
17. | “Fuqarolar uchun budjet”ni budjet jarayonining har bir bosqichi uchun nashr qilish. | “Fuqarolar uchun budjet” nashrining davriyligini qayta ko‘rib chiqish. | Doimiy | Moliya vazirligi |
IV. Jamoatchilikning budjet jarayonidagi ishtirokini kengaytirish va O‘zbekiston Respublikasining | ||||
18. | Davlat budjetining prognoz parametrlari bilan mustaqil institutlar prognozlarini qiyosiy tahlil qilish. | Rasmiy makroiqtisodiy va fiskal prognozlar bilan taqqoslash maqsadida mustaqil institutlar tomonidan muqobil ravishda Davlat budjetining kelgusi yildagi daromadlari prognoz parametrlarini tayyorlash amaliyotini joriy qilish. | 2019-yil | Moliya vazirligi |
19. | Jamoatchilikni budjet jarayonida faol ishtirok etishga jalb qilish, fuqarolar bilan ochiq muloqotni ta’minlash. | Budjet jarayonida jamoatchilik ishtirokining ochiq mexanizmlarini keng qo‘llash bo‘yicha takliflar kiritish. | 2019-yil | Moliya vazirligi |
20. | Xalqaro moliyaviy institutlar bilan hamkorlik qilish va O‘zbekistonning Budjet ochiqligi indeksida qatnashishini ta’minlash uchun tadbirlarni tashkil etish. | O‘zbekiston Respublikasining Budjet ochiqligi indeksida yuqori reytingga erishishi bo‘yicha zarur chora-tadbirlarni amalga oshirish uchun xalqaro moliyaviy institutlarning ekspertlari va texnik ko‘magini jalb qilish. Budjetning ochiqlik darajasini tekshiruvdan o‘tkazish uchun mas’ul vazirliklar, idoralar hamda mustaqil institutlar vakillaridan iborat Ishchi guruhini tuzish. | 2019-yil | Moliya vazirligi |
T/r | Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va dasturiy mahsulotlar | TIF TN kodi* | Miqdor | Narxi** (ming. AQSh dollarida) Davlat budjeti mablag‘lari |
Umumiy xarajatlar | 2 218,2 | |||
1. | Narxlar, uy xo‘jaliklari, individual tadbirkorlik va turizm tekshiruvlarini o‘tkazish uchun maxsus qurilmalar (planshetlar) xarajati, shundan: | 178,5 | ||
planshetlar (290 AQSh dollaridan) | 847130 | 450 | 130,5 | |
server (loyihaning texnik topshirig‘iga muvofiq konfiguratsiya) | 847150 | 1 | 24 | |
dasturiy ta’minot (planshet uchun mobil ilova (6 ming AQSh dollari) va veb-platforma (18 ming AQSh dollari) | 24 | |||
2. | Davlat statistika qo‘mitasi tizimida foydalaniladigan axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini to‘liq yangilash xarajatlari, shundan: | 1 368,6 | ||
kompyuterlar | 847141, 847149 | 1754 | 1 200 | |
printerlar | 844331 | 346 | 120 | |
IP telefon tarmog‘ini takomillashtirish (270 ta telefonlar uchun) | 48,6 | |||
3. | Xavfsizlikni ta’minlash va korporativ aloqaning uzluksizligi hamda ularning ishga tushirilishi uchun maxsus dasturiy-texnik qurilmalarni (IDS/IPS i DLP) sotib olish uchun xarajatlar, shundan: | 301,1 | ||
korporativ aloqaning xavfsizligini ta’minlash uchun DLP litsenziya (2744 ta kompyuterga, har bir kompyuterga — 66 AQSh dollaridan) | 181,1 | |||
korporativ aloqaning sifati va uzluksizligini oshirish uchun VPN aloqa kanallarini kengaytirish | 120 | |||
4. | Masofadan turib o‘qitishni tashkil etish bilan bog‘liq bo‘lgan xarajatlar, shundan: | 80 | 200 | |
monitorlar | 852852, | 64 | 168,8 | |
kameralar, kolonkalar va mikrofonlar (komplektlar) | 852580, 851822, 851810 | 16 | 30,7 | |
dasturiy mahsulot | 0,5 | |||
5. | Statistik ma’lumotlarni qayta ishlash jarayonlariga Oracle, MS SQL Server ma’lumotlar bazasini boshqarishning zamonaviy tizimlarini joriy etish xarajatlari, shundan: | 120 | ||
MS SQL server dasturi litsenziyasi (4 ta litsenziya) | 60 | |||
dastur inspektorlari uchun dasturiy mahsulot | 60 | |||
6. | Statistik ma’lumotlar yagona elektron bazasini ishlab chiqish va amaliyotga joriy etish xarajatlari, shundan: | 50 | ||
veb-platforma ishlab chiqish xarajatlari | 50 |