T/r | Tadbir nomi | O‘lchov birligi | Ishlar hajmi | Investitsiyalar miqdori |
Jami: | 102802,5 | |||
I. | Avtomobil yo‘llarini qurish va ta’mirlash | km | 127,3 | 61200 |
1. | “Navoiy” EIZda ichki va kirish yo‘llarini qurish | km | 6,4 | 5000 |
2. | “Angren” EIZda A-373 aylanma yo‘lni avvalgi “Rezinotexnika” AJ avtobazasigacha rekonstruksiya qilish | km | 6,7 | 9 200 |
3. | “Jizzax” EIZda kirish yo‘llarni qurish va rekonstruksiya qilish | km | 7 | 3 000 |
4. | Sh. Rashidov tumanidagi “Jizzax” EIZning kengaytirilayotgan hududida 2 ta yo‘l ko‘prigi bilan kirish yo‘llarini qurish | km | 5,7 | 1 000 |
5. | “Urgut” EIZda kirish yo‘llarini qurish | km | 65,1 | 15 000 |
6. | “Qo‘qon” EIZ hududining “A” blokidagi ichki avtomobil yo‘llarini qurish | km | 6,2 | 10 000 |
7. | “Qo‘qon” EIZ ichki avtomobil yo‘llarini qurish | km | 4,6 | 5 000 |
8. | “Hazorasp” EIZ hududidagi Pitnak shaharchasi Y. Sherjonov massivining 2-zonasida avtomobil yo‘lini qurish | km | 5,2 | 8 000 |
9. | Hazorasp tumanidagi “Hazorasp” EIZ hududidagi Amudaryo qishlog‘ining 5-zonasida avtomobil yo‘lini qurish | km | 0,4 | 900 |
10. | “Nukus-farm” EIZ hududiga kirish yo‘llarini qurish | km | 1,5 | 1 000 |
11. | “Namuna” massividagi “Kosonsoy-farm” EIZ hududiga kirish yo‘llarini qurish | km | 5 | 2000 |
12. | “Bo‘stonliq-farm” EIZ hududiga kirish yo‘llarini qurish | km | 4,5 | 100 |
13. | “Parkent-farm” EIZ hududiga kirish yo‘llarini va “Parkentsoy” orqali ko‘prik qurish | km | 9 | 1 000 |
II. | Suv ta’minoti va kanalizatsiya tarmoqlarini qurish hamda rekonstruksiya qilish | 41602,5 | ||
14. | “Angren” EIZ hududida (Angren shahri qismida) suv ta’minoti va kanalizatsiya obyektlarini qurish | km | 11 | 11820,9 |
obyekt | 2 | |||
15. | “Urgut” EIZ hududida suv ta’minoti obyektlarini qurish | km | 6,2 | 9 929,8 |
obyekt | 3 | |||
16. | “Urgut” EIZ hududida kanalizatsiya tarmoqlarini qurish | km | 6,5 | 7286,0 |
17. | “�o‘qon” EIZ hududida suv quvurlari tarmog‘ini qurish | km | 17,96 | 6767,3 |
18. | “Hazorasp” EIZ hududida suv ta’minoti obyektlarini qurish | km | 4,8 | 1861,5 |
19. | “Kosonsoy-farm” EIZ hududida suv quvurlari tarmog‘ini qurish | km | 5 | 1000 |
20. | “Kosonsoy-farm” EIZ hududida kanalizatsiya tarmog‘i obyektlarini qurish | obyekt | 1 | 1 400 |
21. | “Bo‘stonliq-farm” EIZ hududida suv quvurlari tarmog‘ini qurish | km | 3 | 1537 |
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni, 21.12.2018 yildagi PF-5600-son
Кучга кириш санаси
21.12.2018
Рус
Ўзб
O’zb
O‘zb|Рус
Hujjat 11.04.2019 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish |
Mamlakatimizda erkin iqtisodiy zonalar faoliyatini tartibga soluvchi qonunchilik bazasi shakllantirildi, ma’muriy funksiyalarni nomarkazlashtirish hamda Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahridagi erkin iqtisodiy zonalar va kichik sanoat zonalarining ma’muriy kengashlari (keyingi o‘rinlarda — ma’muriy kengashlar) vakolatlarini kengaytirish orqali ularning faoliyatini boshqarish mexanizmi soddalashtirildi.
Shu bilan birga, erkin iqtisodiy zonalarni tashkil etish va faoliyat ko‘rsatish amaliyotini o‘rganish ularning samarali faoliyat yuritishiga to‘sqinlik qiluvchi tizimli muammolar va kamchiliklar mavjudligini ko‘rsatmoqda.
Xususan, ma’muriy kengashlar va erkin iqtisodiy zonalar direksiyalari faoliyatining yetarlicha samarali emasligi, shuningdek, transport va muhandislik-kommunikatsiya infratuzilmasining sust rivojlanganligi investitsiya loyihalarini jadal amalga oshirishga to‘sqinlik qilmoqda va erkin iqtisodiy zonalarning salohiyatli investorlar uchun jozibadorligini pasaytirmoqda.
Erkin iqtisodiy zonalar faoliyatini muvofiqlashtirishda davlat boshqaruvi organlari funksiyalarining takrorlanishi investitsiya loyihalarini amalga oshirish bilan bog‘liq tashkiliy masalalarni hal qilishning kechikishiga olib kelmoqda.
Erkin iqtisodiy zonalar faoliyatini muvofiqlashtirish va boshqarish tizimini yanada soddalashtirish, investitsiyalar jalb qilish uchun sharoitlarni yaxshilash, investitsiya loyihalarini jadal amalga oshirishni ta’minlash, shu asosda yangi ish o‘rinlarini tashkil etish va aholi daromadlarini oshirish maqsadida:
investitsiya loyihalarini amalga oshirish uchun yer maydonlari ajratish, tuman (shahar) hokimining yer maydonlarini ajratish to‘g‘risidagi alohida qarorisiz, ma’muriy kengashlarning investitsiya loyihalarini tanlash va amalga oshirish uchun erkin iqtisodiy zonalar hududida joylashtirish to‘g‘risidagi bayonnomalari bilan rasmiylashtiriladi;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
erkin iqtisodiy zonalar hududida investitsiya loyihalarini joylashtirishning sharti sifatida faoliyat boshlanganidan keyin ikkinchi moliyaviy yili yakunlariga ko‘ra (dori vositalari va tibbiyot buyumlarni ishlab chiqaruvchilar uchun — birinchi dori vositasini yoki tibbiyot buyumini davlat ro‘yxatidan o‘tkazgan vaqtdan boshlab) ikki yil davomida yillik ishlab chiqarilgan mahsulotning 25 foizidan kam bo‘lmagan, uchinchi va keyingi yillarda 50 foizdan kam bo‘lmagan miqdorda eksport qilish belgilanadi. Mazkur shartlar bajarilmagan taqdirda, tadbirkorlik subyektining erkin iqtisodiy zonasi ishtirokchisi maqomi hamda avval taqdim etilgan imtiyozlar bekor qilinadi.
(1-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 10-apreldagi PF-5707-sonli Farmoni tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 11.04.2019-y., 06/19/5707/2923-son)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
erkin iqtisodiy zonalar hududida investitsiya loyihasini amalga oshirish bo‘yicha ma’muriy kengashlar tomonidan qarorlar biznes-rejalar va texnik-iqtisodiy asoslarga O‘zbekiston Respublikasi Iqtisodiyot va sanoat vazirligi huzuridagi “Loyihalar va import kontraktlarini kompleks ekspertiza qilish markazi” (keyingi o‘rinlarda — Markaz) DUKning ijobiy xulosasi mavjud bo‘lgan taqdirda qabul qilinadi;
(1-bandning to‘rtinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 10-yanvardagi PF-5624-sonli Farmoni tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 11.01.2019-y., 06/19/5624/2471-son)
Keyingi tahrirga qarang.
Markazning amalga oshirilayotgan loyihalar biznes-rejalari yoki ularning texnik-iqtisodiy asosnomalari bo‘yicha xulosalar berish muddatlari yigirma kalendar kunidan oshmasligi lozim;
Keyingi tahrirga qarang.
ma’muriy kengashlar tomonidan ishlab chiqarish loyihalarini erkin iqtisodiy zonalar hududida joylashtirish bo‘yicha investitsiya buyurtmanomalarini ko‘rib chiqish muddati Markaz tomonidan xulosa berish jarayoni bilan birga o‘ttiz kalendar kunidan oshmasligi lozim;
Keyingi tahrirga qarang.
erkin iqtisodiy zonalar ishtirokchilari tomonidan bojxona imtiyozlari qo‘llangan holda import qilingan tovarlarning bojxona rasmiylashtiruvi tovarlar ro‘yxatini har tomonlama ekspertizadan o‘tkazish natijalari bo‘yicha Markazning ijobiy xulosasi mavjud bo‘lgan taqdirda amalga oshiriladi;
Keyingi tahrirga qarang.
tovarlar ro‘yxatini har tomonlama ekspertizadan o‘tkazish bo‘yicha Markazning xulosa berish muddati o‘n besh kalendar kunidan oshmasligi lozim;
Keyingi tahrirga qarang.
erkin iqtisodiy zonalar qatnashchilariga berilgan imtiyozlar faqat erkin iqtisodiy zonalar hududida ishlab chiqarilgan mahsulotlarga tatbiq etiladi;
Keyingi tahrirga qarang.
erkin iqtisodiy zonalarning bosh rejalari ma’muriy kengashlar tomonidan O‘zbekiston Respublikasi Qurilish vazirligi va Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi bilan kelishilgan holda tasdiqlanadi;
Keyingi tahrirga qarang.
erkin iqtisodiy zonalar direksiyalarining direktorlarini tayinlash va lavozimidan ozod etish ma’muriy kengashlar tomonidan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi bilan kelishilgan holda amalga oshiriladi;
Keyingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi har chorakda direksiya rahbarlarining ma’qullangan investitsiya loyihalarining amalga oshirilishi bo‘yicha hisobotlarini eshitadi.
2. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi bir oy muddatda “Navoiy” erkin iqtisodiy zonasi faoliyatini eng yaxshi jahon tajribasiga asoslangan holda takomillashtirish bo‘yicha quyidagilarni nazarda tutuvchi normativ-huquqiy hujjat loyihasini kiritsin:
“Navoiy” erkin iqtisodiy zonasi direksiyasi” DUKning tashkiliy-huquqiy shaklini aksiyadorlik jamiyatiga o‘zgartirib, uning balansiga “Navoiy” erkin iqtisodiy zonasi hududidagi muhandislik-kommunikatsiya tarmoqlari obyektlarini davlat ulushi sifatida, shuningdek, “Navoiy” erkin iqtisodiy zonasining barcha yer maydonlarini doimiy foydalanish huquqi asosida berish;
“Navoiy” erkin iqtisodiy zonasi direksiyasi tomonidan erkin iqtisodiy zona ishtirokchilariga, shu jumladan marketing, konsalting, logistika, kommunal-maishiy, mehmonxona, ta’lim, sug‘urta va qonun hujjatlarida taqiqlanmagan boshqa turdagi xizmatlar ko‘rsatish;
“Navoiy” erkin iqtisodiy zonasi hududida soddalashtirilgan viza rejimi va xodimlarni, shu jumladan chet el fuqarolarini ishga yollash tartibini joriy qilish;
erkin iqtisodiy zona qatnashchilari uchun litsenziya va ruxsatnoma olishning soddalashtirilgan tartibini joriy qilish. Bunda “Navoiy” erkin iqtisodiy zonasi direksiyasiga qatnashchini kuzatish va talabgorning malaka talablariga muvofiqligini tasdiqlash vakolati beriladi;
“Navoiy” erkin iqtisodiy zonasi ishtirokchisi loyihalarni joylashtirish shartlarini bajarmagan taqdirda u bilan tuzilgan shartnomani faqatgina sud tartibida bekor qilish tartibini o‘rnatish;
“Navoiy” erkin iqtisodiy zonasi hududida chet el fuqarolari uchun qulay yashash va mehnat sharoitlarini yaratish.
Keyingi tahrirga qarang.
investitsiyalarni, shu jumladan xorijiy investitsiyalarni erkin iqtisodiy zonalar hududiga jalb qilish;
erkin iqtisodiy zonalar hududida investitsiya loyihalarini o‘z vaqtida ishga tushirishga to‘sqinlik qilayotgan sabablarni aniqlab, yuzaga kelayotgan muammolarni hal etish bo‘yicha amaliy yordam ko‘rsatish choralarini ko‘rgan holda, loyihalarning bajarilishi va ishtirokchilar faoliyati samaradorligi ustidan doimiy monitoring olib borish;
Keyingi tahrirga qarang.
investorlarni jalb qilish maqsadida erkin iqtisodiy zonalar hududida zarur shart-sharoitlar yaratish, shu jumladan muhandislik-transport infratuzilmasi, ijtimoiy-maishiy va madaniy-jamoatchilik obyektlar bilan ta’minlanganlik darajasini yaxshilash;
erkin iqtisodiy zonalarning ixtisoslashuvi va hududlarning ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishidagi rolini belgilash va shu asosda loyihalarni tanlab olishning aniq mezonlarini, berilayotgan imtiyozlar hamda davlat ko‘magining boshqa shakllarini belgilash;
ma’muriy kengashlar va erkin iqtisodiy zonalar direksiyalari faoliyatini muvofiqlashtirish va monitoring qilish;
erkin iqtisodiy zonalar hududida loyihalarni amalga oshiruvchi investorlar uchun yanada qulay shart-sharoitlarni yaratish, ular ishlab chiqarayotgan mahsulotni eksportga yetkazib berishni ko‘paytirish maqsadida qonunchilikni yanada takomillashtirish yuzasidan belgilangan tartibda takliflar kiritish;
erkin iqtisodiy zonalar direksiyalari faoliyati ustidan ta’sirchan nazorat o‘rnatish, vazirliklar, idoralar, xo‘jalik boshqaruvi organlariga hamda erkin iqtisodiy zonalar direksiyalari zimmasiga yuklatilgan vazifalar va funksiyalarning bajarilishini ta’minlamagan rahbarlarga nisbatan javobgarlik choralarini ko‘rish to‘g‘risida takliflar kiritish;
erkin iqtisodiy zonalarning ishtirokchisi maqomini to‘xtatish yoki bekor qilish, ma’muriy kengashlar, erkin iqtisodiy zonalar direksiyalari yoki boshqa organlar va tashkilotlarning investorlar tomonidan o‘z zimmasiga olgan majburiyatlarni bajarmagani to‘g‘risidagi taqdimnomalari asosida ma’muriy kengashlarning xo‘jalik yurituvchi subyektlarni erkin iqtisodiy zonalar hududida joylashtirish bo‘yicha qarorlarini bekor qilish;
Keyingi tahrirga qarang.
g) Iqtisodiyot sohalarini rivojlantirish, investitsiya va tashqi savdo siyosatini amalga oshirish masalalari bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti maslahatchisi bo‘linmalariga:
erkin iqtisodiy zonalarning rivojlanishi va faoliyat ko‘rsatishi, ularning hududlarida investitsiya loyihalarini amalga oshirish bilan bog‘liq masalalarni hal qilish yuzasidan vazirliklar, idoralar va mahalliy davlat hokimiyati organlari tomonidan amaliy yordam ko‘rsatish borasidagi faoliyatni muvofiqlashtirishni ta’minlash;
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining tegishli bo‘linmalari rahbarlarining, shuningdek, Iqtisodiyot vazirligi, Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi va viloyatlar hokimliklari birinchi rahbarlarining mazkur Farmonda belgilangan vazifalarning bajarilishi yuzasidan hisobotlarini har chorakda eshitish bo‘yicha javobgarlik yuklansin.
Keyingi tahrirga qarang.
4. Erkin iqtisodiy zonalar direksiyalariga o‘z hududlarining bosh rejalari va arxitektura-rejalashtirish ishlarini ishlab chiqishda buyurtmachi sifatida ishtirok etish huquqi berilsin.
2019-yilda erkin iqtisodiy zonalarning avtomobil yo‘llari, suv ta’minoti va kanalizatsiya tarmoqlarini qurish va ta’mirlash bo‘yicha “Yo‘l xaritasi” (keyingi o‘rinlarda — “Yo‘l xaritasi”) 1-ilovaga muvofiq.
Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahridagi erkin iqtisodiy zonalar va kichik sanoat zonalari ma’muriy kengashlarining yangilangan namunaviy tarkibi 2-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
Keyingi tahrirga qarang.
a) Iqtisodiyot vazirligi bilan birga 2019-yilning 1-apreliga qadar quyidagilarni nazarda tutuvchi Erkin iqtisodiy zonalarni rivojlantirish konsepsiyasi (keyingi o‘rinlarda — Konsepsiya) loyihasini ishlab chiqsin va kiritsin.
erkin iqtisodiy zonalarning ixtisoslashuvi, investitsiya loyihalarini tanlab olishning aniq mezonlari, berilayotgan imtiyozlar va davlat ko‘magining boshqa shakllarini belgilash;
investorlarni jalb qilish maqsadida erkin iqtisodiy zonalar hududida zarur shart-sharoitlar yaratish, shu jumladan muhandislik-transport infratuzilmasi, ijtimoiy-maishiy va madaniy-jamoatchilik obyektlar bilan ta’minlanganlik darajasini yaxshilash;
erkin iqtisodiy zonalarning boshqarish tizimini, shu jumladan direksiyalar faoliyatini tashkil etishda yagona standartlarni belgilash, ko‘rsatilayotgan xizmatlarning ro‘yxatini kengaytirish, shuningdek, erkin iqtisodiy zonalar direksiyalarini tadbirkorlik subyektlari, shu jumladan xorijiy kompaniyalarga ishonchli boshqaruvga berish yo‘li bilan takomillashtirish;
b) Adliya vazirligi bilan birgalikda bir oy muddatda Vazirlar Mahkamasiga Ma’muriy kengashlar va erkin iqtisodiy zonalarning direksiyalari faoliyatini tashkil etish to‘g‘risidagi nizomni tasdiqlash bo‘yicha hukumat qarori loyihasini kiritsin, unda erkin iqtisodiy zonalarning vazirlik, idoralar, tashkilotlar va mahalliy davlat hokimiyati organlari bilan o‘zaro hamkorligi tartibini nazarda tutsin;
v) ma’muriy kengashlar va erkin iqtisodiy zonalarning direksiyalari bilan birgalikda ikki oy muddatda:
samarasiz foydalanilayotgan yer uchastkalarini qaytargan holda, erkin iqtisodiy zonalar ishtirokchilari bilan yerdan foydalanish shartnomalarini qayta ko‘rib chiqish yoki qo‘shimcha loyihalarni amalga oshirish hisobiga yerdan oqilona foydalanish bo‘yicha “yo‘l xaritalari”ni ishlab chiqish;
erkin iqtisodiy zonalarning belgilangan muddatlarda investitsiya loyihalarini amalga oshirishni boshlamagan ishtirokchilari bilan kelishuvlarni bekor qilish;
qisqa muddatlarda ishlab chiqarishni yo‘lga qo‘yishni hisobga olib, qoloq loyihalar bo‘yicha tarmoq jadvallarini tuzishni ta’minlasin;
g) O‘zbekiston Respublikasi Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi bilan birgalikda bir oy muddatda:
buyurtmachilar tomonidan birlamchi ma’lumotlarni Internet tarmog‘i orqali raqamli imzodan foydalangan holda kiritish, shuningdek, loyihalarni muayyan mezonlar asosida qat’iy belgilangan aniq avtomatik algoritm bo‘yicha baholash imkonini beradigan, erkin iqtisodiy zonalar hududida loyihalarni amalga oshirish uchun arizalarni ma’muriy kengashlar tomonidan ko‘rib chiqishning elektron tizimini;
erkin iqtisodiy zonalar ishtirokchilarining ishlab chiqarish quvvatlarini o‘z vaqtida ishga tushirishi, mahsulotlarni eksport qilishi, yangi ish o‘rinlari yaratishi hamda investitsiyaviy majburiyatlarni bajarishi ustidan tezkor nazorat olib borish imkonini beruvchi erkin iqtisodiy zonalar hududida investitsiya loyihalarini monitoring qilishning avtomatlashtirilgan tizimini;
mazkur Farmon talablari, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Erkin iqtisodiy zonalar va kichik sanoat zonalari faoliyati samaradorligini oshirish borasidagi qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2017-yil 25-oktabrdagi PQ-3356-son qarori 12-bandi talablarini hisobga olgan holda, O‘zbekiston Respublikasi erkin iqtisodiy zonalari yagona portalining yangilangan versiyasini ishlab chiqsin va joriy etsin;
d) Iqtisodiyot vazirligi va Adliya vazirligi bilan birgalikda 2019-yilning 1-martiga qadar erkin iqtisodiy zonalar bo‘yicha qabul qilingan qonunchilik bazasini xatlovdan o‘tkazsin va to‘g‘ridan to‘g‘ri amal qiladigan “Maxsus iqtisodiy zonalar to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni loyihasini O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga kiritsin va unda ushbu Farmon qoidalari hamda keyinchalik o‘z kuchini yo‘qotadigan O‘zbekiston Respublikasining “Erkin iqtisodiy zonalar to‘g‘risida”gi Qonuni normalarini nazarda tutsin;
e) Iqtisodiyot vazirligi va Moliya vazirligi bilan birgalikda O‘zbekiston Respublikasining 2019-yilga mo‘ljallangan Investitsiya dasturini shakllantirishda “Yo‘l xaritasi”da belgilangan chora-tadbirlarni moliyalashtirishni nazarda tutsin.
7. O‘zbekiston Respublikasi Iqtisodiyot vazirligi Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Avtomobil yo‘llari davlat qo‘mitasi, “O‘zbekenergo” AJ, “O‘ztransgaz” AJ, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi va viloyatlar hokimliklari bilan birgalikda:
bir oy muddatda erkin iqtisodiy zonalar uchun infratuzilmalarni barpo etish bo‘yicha hukumat qarorlarining amaliy ijrosini tahlil qilsin, zarur hollarda, moliyalashtirish ko‘rsatkichlari va manbalarini qayta ko‘rib chiqsin hamda har bir erkin iqtisodiy zona kesimida Infratuzilmani jadal rivojlantirish dasturini tasdiqlasin;
ikki oy muddatda har bir erkin iqtisodiy zona bo‘yicha muhandislik-kommunikatsiya va ishlab chiqarish infratuzilmasini bosqichma-bosqich qurish tarmoq grafiklarini tasdiqlasin, ularning ishlab chiqarish obyektlarini qurish va ishga tushirish muddatlari bilan bog‘lanishini ta’minlasin.
Iqtisodiyot sohalarini rivojlantirish, investitsiya va tashqi savdo siyosatini amalga oshirish masalalari bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti maslahatchisining o‘rinbosari G.K. Saidovaga — vazirliklar, idoralar va mahalliy davlat hokimiyati organlarining erkin iqtisodiy zonalarning rivojlanishi va ishlashi, shuningdek, ularning hududida investitsiya loyihalarini o‘z vaqtida amalga oshirish bilan bog‘liq faoliyatini muvofiqlashtirish;
Oldingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi iqtisodiyot va sanoat vaziri B.A. Xodjayevga — Markaz tomonidan erkin iqtisodiy zonalar hududida amalga oshiriladigan loyihalarning biznes-rejalari yoki texnik-iqtisodiy asoslari bo‘yicha xulosalar o‘z vaqtida berilishi;
(8-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 10-yanvardagi PF-5624-sonli Farmoni tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 11.01.2019-y., 06/19/5624/2471-son)
O‘zbekiston Respublikasi Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi rahbarlari S.R. Xolmuradov, S.X. Bekenov, L.Sh. Qudratovga — ma’muriy kengashlar tomonidan erkin iqtisodiy zonalar hududida ishlab chiqarishni joylashtirish uchun investitsiya buyurtmalarining o‘z vaqtida ko‘rib chiqilishi va investitsiya loyihalarini erkin iqtisodiy zonalar hududida joylashtirish bo‘yicha qarorlar o‘z vaqtida qabul qilinishi;
Keyingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vaziri M.X. Saliyevga, “O‘zbekenergo” AJ boshqaruvi raisi U.M. Mustafoyev, “O‘ztransgaz” AJ boshqaruvi raisi B.B. Eshmuradov, “O‘zbekiston temir yo‘llari” AJ bosh menejeri-muhandisi X.N. Xasilov, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashining raisi, viloyatlar hokimlariga — tashqi infratuzilmalarni qurish va ularga erkin iqtisodiy zonalar ishtirokchilarining ulanishi hamda ishlab chiqarish ehtiyojlari uchun elektr energiyasi, tabiiy gaz, suv hamda tashqi kanalizatsiya tarmoqlari bilan uzluksiz ta’minlanishi yuzasidan shaxsiy javobgarlik yuklansin.
9. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining ayrim hujjatlari 3-ilovaga muvofiq o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin.
10. Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi bir oy muddatda mazkur Farmondan kelib chiqadigan o‘zgartirish va qo‘shimchalar yuzasidan takliflarni O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga kiritsin.
11. Mazkur Farmonning ijrosini nazorat qilish O‘zbekiston Respublikasining Bosh vaziri A.N. Aripov, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi rahbari Z.Sh. Nizomiddinov, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti maslahatchisining o‘rinbosarlari B.M. Mavlonov va G.K. Saidova zimmasiga yuklansin.
Keyingi tahrirga qarang.
1. Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi raisi, viloyat va Toshkent shahar hokimi, ma’muriy kengash raisi.
2. Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi raisining, viloyat va Toshkent shahar hokimining investitsiyalar, innovatsiyalar, xususiylashtirilgan korxonalarga ko‘maklashish, erkin iqtisodiy va kichik sanoat zonalarini rivojlantirish masalalari bo‘yicha o‘rinbosari, ma’muriy kengash raisi o‘rinbosari.
3. Qoraqalpog‘iston Respublikasi iqtisodiyot vaziri, viloyat va Toshkent shahar iqtisodiyot va hududlarni kompleks rivojlantirish bosh boshqarmasi boshlig‘i.
4. Qoraqalpog‘iston Respublikasi moliya vaziri, viloyat va Toshkent shahar moliya bosh boshqarmasi boshlig‘i.
5. Qoraqalpog‘iston Respublikasi adliya vaziri, viloyat va Toshkent shahar adliya boshqarmasi boshlig‘i.
6. Qoraqalpog‘iston Respublikasi uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vaziri, viloyat uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish boshqarmasi va Toshkent shahar uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish bosh boshqarmasi boshliqlari.
7. O‘zbekiston Respublikasi Xususiylashtirilgan korxonalarga ko‘maklashish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi hududiy bo‘linmasi rahbari.
8. O‘zbekiston Respublikasi Ekologiya va atrof-muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi hududiy bo‘linmasi rahbari.
11. O‘zbekiston Respublikasi Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasining hududiy bo‘linmasi rahbari, ma’muriy kengash kotibi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Erkin iqtisodiy zonalar va kichik sanoat zonalari faoliyati samaradorligini oshirish borasidagi qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2017-yil 25-oktabrdagi PQ-3356-son qarorining 1-bandi “b” kichik bandi, shuningdek, 1, 2 va 4-ilovalari.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Jismoniy tarbiya va sport vazirligini tashkil etish to‘g‘risida” 2018-yil 5-martdagi PQ-3583-son qarorning 4 va 5-bandlari.
Keyingi tahrirga qarang.