01.12.2017 yildagi 957-son
Hujjat 04.12.2017 00 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
3. O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining 2-ilovaga muvofiq ayrim qarorlari o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin.
3. Badiiy akademiya o‘z faoliyatini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Badiiy akademiyasini tashkil etish haqida” 1997-yil 23-yanvardagi PF-1701-son Farmoniga hamda O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Badiiy akademiyasi faoliyatini rivojlantirish va yanada takomillashtirishga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2017-yil 16-avgustdagi PQ-3219-son qaroriga muvofiq amalga oshiradi.
Keyingi tahrirga qarang.
5. Badiiy akademiya o‘z faoliyatida O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlariga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari, qarorlari va farmoyishlariga, Vazirlar Mahkamasining qarorlari va farmoyishlariga, shuningdek, ushbu Ustavga va boshqa qonun hujjatlariga amal qiladi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
1) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya qilish;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
13) o‘z faoliyati doirasidagi masalalar bo‘yicha normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini sifatli ishlab chiqishni tashkil etish, Vazirlar Mahkamasiga “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi, “Qonun loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlari, Vazirlar Mahkamasining 2005-yil 14-fevraldagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining reglamenti (keyingi o‘rinlarda Vazirlar Mahkamasining reglamenti deb ataladi) va O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 28-iyuldagi PQ-3161-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti devonining reglamenti (keyingi o‘rinlarda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti devonining reglamenti deb ataladi) talablariga qat’iy amal qilgan holda o‘z vaqtida kiritib borish, Vazirlar Mahkamasi ijro apparatida ularni ko‘rib chiqish, Vazirlar Mahkamasi rahbariyati huzurida himoya qilish, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonida ko‘rib chiqishda ishtirok etish;
Keyingi tahrirga qarang.
14) normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish va tegishli organlarga kiritishda “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi, “Qonun loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlari va Vazirlar Mahkamasining 2016-yil 17-oktabrdagi 345-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarining qonun loyihalariga doir faoliyatining namunaviy reglamentiga muvofiq tashkil etish;
Keyingi tahrirga qarang.
17) Badiiy akademiya rahbar va xodimlarining xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lish samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy mas’uliyatini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlariga muvofiq tashkil qilish va bajarish, xizmat safarlarining asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini ta’minlash, xizmat safarlari xarajatlari uchun ajratilgan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
21) “Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq Badiiy akademiya tizimida korrupsiya va boshqa jinoyatlarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishi sabablarini aniqlash, tahlil qilish va bartaraf etishni tashkil etish;
23) davlat xizmatlari ko‘rsatishning ochiqligi, sifati va samaradorligini oshirish hamda “Elektron hukumat to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunini amalga oshirish doirasida zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish samaradorligini oshirish;
Keyingi tahrirga qarang.
1) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga hamda normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya qilish;
Keyingi tahrirga qarang.
10) o‘z faoliyati doirasidagi masalalar bo‘yicha normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari sifatli ishlab chiqilishi va tasdiqlash uchun Raisga taqdim etilishini, “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi, “Qonun loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasining qonunlari, Vazirlar Mahkamasining reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonining reglamenti talablariga amal qilgan holda ularni Vazirlar Mahkamasiga o‘z muddatida kiritishni ta’minlash, Rais topshirig‘iga asosan Vazirlar Mahkamasi ijro etuvchi apparatida normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqishda ishtirok etish;
Keyingi tahrirga qarang.
12) xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lish samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy mas’uliyatini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ–3170-son qarorlariga muvofiq tashkil qilish va bajarish, xizmat safarlarining asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini ta’minlash, xizmat safarlari xarajatlari uchun ajratilgan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
17) “Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonun talablariga muvofiq Badiiy akademiya tizimida korrupsiya va boshqa jinoyatlarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, ogohlantirish, shuningdek, ularning yuzaga kelishi sabablarini aniqlash, tahlil qilish va bartaraf etishni tashkil etish;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
1) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlarga rioya qilish;
Keyingi tahrirga qarang.
10) o‘z faoliyati doirasidagi masalalar bo‘yicha normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari sifatli ishlab chiqilishi, “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi, “Qonun loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlari, Vazirlar Mahkamasining reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti devonining reglamenti talablariga amal qilgan holda ularni Vazirlar Mahkamasiga o‘z muddatida kiritishni ta’minlash, shu bilan birga Rais topshirig‘iga asosan Vazirlar Mahkamasi ijro etuvchi apparatida normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarni ishlab chiqishda ishtirok etish;
Keyingi tahrirga qarang.
12) xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lish samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy mas’uliyatini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlariga muvofiq tashkil qilish va bajarish, xizmat safarlarining asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini ta’minlash, xizmat safarlari xarajatlari uchun ajratilgan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
1) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya qilish;
11) o‘z faoliyati doirasidagi masalalar bo‘yicha normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari sifatli ishlab chiqilishi va tasdiqlash uchun rahbariyatga taqdim etilishini, “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi, “Qonun loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlari, Vazirlar Mahkamasining 2005-yil 14-fevraldagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 28-iyuldagi PQ-3161-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti devonining reglamenti talablariga amal qilgan holda Vazirlar Mahkamasiga o‘z muddatida kiritilishini ta’minlash, Rais topshirig‘iga asosan Vazirlar Mahkamasi ijro etuvchi apparatida normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqishda ishtirok etish;
Keyingi tahrirga qarang.
13) xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lish samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy mas’uliyatini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlariga muvofiq tashkil qilish va bajarish, xizmat safarlarining asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini ta’minlash, xizmat safarlari xarajatlari uchun ajratilgan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
15) mutasaddilik qilinadigan tizimga kiruvchi tashkilotlarning faoliyati bo‘yicha “Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq korrupsiya va boshqa jinoyatlarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, ogohlantirish, shuningdek, ularning yuzaga kelishi sabablarini aniqlash, tahlil qilish va bartaraf etishni tashkil etish;
Keyingi tahrirga qarang.
ushbu Ustavning 12-bandida nazarda tutilgan Badiiy akademiyaning majburiyatlar sohalari bo‘yicha;
ushbu Ustavning 13-bandida nazarda tutilgan o‘zining funksional vazifalarini sifatli amalga oshirish uchun shaxsan mas’ul hisoblanadi.
ushbu Ustavning 12-bandida nazarda tutilgan Badiiy akademiyaning javobgarlik sohalari bo‘yicha;
ushbu Ustavning 14-bandida nazarda tutilgan o‘zining funksional vazifalari sifatli amalga oshirilishi uchun shaxsan mas’ul hisoblanadi.
ushbu Ustavning 12-bandida nazarda tutilgan Badiiy akademiyaning javobgarlik sohalari bo‘yicha;
ushbu Ustavning 15-bandida nazarda tutilgan o‘zining funksional vazifalari sifatli amalga oshirilishi uchun shaxsan mas’ul hisoblanadi.
ushbu Ustavning 16-bandida nazarda tutilgan o‘zining funksional vazifalari sifatli amalga oshirilishi uchun mas’uldirlar.
Keyingi tahrirga qarang.
22. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Badiiy akademiyasi faoliyatini rivojlantirish va yanada takomillashtirishga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2017-yil 16-avgustdagi PQ-3219-son qaroriga muvofiq Rais maqomi, moddiy, maishiy, transport va tibbiy xizmat ko‘rsatish shart-sharoitlari bo‘yicha vazirga, uning o‘rinbosari va bosh ilmiy kotib — vazir o‘rinbosariga tenglashtiriladi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.