Sayfullayev B.S. | — | O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vaziri, Kengash raisi |
Xaydarov A.Y. | — | Moliya vazirining birinchi o‘rinbosari, Kengash raisining o‘rinbosari |
Safayev S.S. | — | O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Senati raisining birinchi o‘rinbosari (kelishuv asosida) |
Shadmanov A.K. | — | Sog‘liqni saqlash va�iri |
Majidov I.U. | — | Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vaziri |
lavozimiga ko‘ra | — | Tashqi ishlar vazirining o‘rinbosari |
Axmedxodjayev A.I. | — | Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasining raisi |
Usmanov R.A. | — | Turizmni rivojlantirish davlat qo‘mitasi raisining birinchi o‘rinbosari |
Abduxalikov F.F. | — | O‘zbekiston elektron ommaviy axborot vositalari milliy assotsiatsiyasi boshqaruvi raisi |
Kudratxadjayev Sh.T. | — | Xalqaro press-klub raisi |
Fayzullayev A.A. | — | O‘zbekiston Respublikasi Tashqi ishlar vazirligi huzuridagi Jahon iqtisodiyoti va diplomatiya universiteti professori |
Muratov M.M. | — | Alisher Navoiy nomidagi Davlat akademik katta teatri direktori |
Fayziyeva V.S. | — | O‘zbekiston Davlat san’at muzeyi direktori |
Gafurova S.A. | — | O‘zbekiston Davlat konservatoriyasining prorektori |
lavozimiga ko‘ra | — | O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi huzuridagi Madaniyat va san’atni rivojlantirish jamg‘armasining ijrochi direktori, Jamg‘arma Kengashi kotibi |
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarori, 01.11.2017 yildagi 886-son
Кучга кириш санаси
06.11.2017
Рус
Ўзб
O’zb
O‘zb|Рус
Hujjat 06.11.2017 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish |
Keyingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi huzurida Madaniyat va san’atni rivojlantirish jamg‘armasini tashkil etish to‘g‘risida” 2017-yil 16-oktabrdagi PQ-3325-son qarorini bajarish yuzasidan, O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi tizimi muassasalarining budjetdan tashqari mablag‘lari va daromadlari jamg‘arilishini ta’minlash, Madaniyat vazirligi tizimi muassasalarining moddiy-texnika bazasini mustahkamlash va xodimlarini moddiy rag‘batlantirish maqsadida Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi:
Keyingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi huzuridagi Madaniyat va san’atni rivojlantirish jamg‘armasi to‘g‘risidagi Nizom 1-ilovaga muvofiq;
Keyingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi huzuridagi Madaniyat va san’atni rivojlantirish jamg‘armasi Kengashining tarkibi 2-ilovaga muvofiq;
O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi huzuridagi Madaniyat va san’atni rivojlantirish jamg‘armasining boshqaruv xodimlarining cheklangan umumiy soni 11 nafar bo‘lgan ijrochi direksiyasi tuzilmasi 3-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vaziriga, zarurat bo‘lganda, O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi huzuridagi Madaniyat va san’atni rivojlantirish jamg‘armasining tuzilmasiga xodimlarning belgilangan cheklangan umumiy soni doirasida o‘zgartirishlar kiritish huquqi berilsin.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
2. Toshkent shahar hokimligi, O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi huzuridagi Madaniyat va san’atni rivojlantirish jamg‘armasini joylashtirish uchun tegishli bino ajratish yuzasidan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga bir oy muddatda takliflar kiritsinlar.
3. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi to‘g‘risidagi hamda O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi huzuridagi budjetdan tashqari Madaniyat va san’atni rivojlantirish jamg‘armasi mablag‘larini shakllantirish va ulardan foydalanish tartibi to‘g‘risidagi nizomlarni tasdiqlash haqida” 2017-yil 15-martdagi 141-son qaroriga (O‘zbekiston Respublikasi QT, 2017-y., 3-son, 30-modda) 4-ilovaga muvofiq o‘zgartirishlar kiritilsin.
4. O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan birgalikda o‘zlari qabul qilgan normativ-huquqiy hujjatlarni bir oy muddatda ushbu qarorga muvofiqlashtirsinlar.
5. Mazkur qarorning bajarilishini nazorat qilish O‘zbekiston Respublikasi Bosh vazirining o‘rinbosari J.A. Qo‘chqorov, O‘zbekiston Respublikasi madaniyat vaziri B.S. Sayfullayev zimmasiga hamda O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Madaniyat, san’at va turizmni rivojlantirish masalalari axborot-tahlil departamentiga yuklansin.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
1. Mazkur Nizom O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi huzuridagi Madaniyat va san’atni rivojlantirish jamg‘armasining (keyingi o‘rinlarda Jamg‘arma deb ataladi) maqomi, asosiy vazifalari, funksiyalari, huquq va majburiyatlarini, shuningdek uning faoliyatini tashkil etish tartibini belgilaydi.
Keyingi tahrirga qarang.
2. Jamg‘arma o‘z faoliyatida O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi, O‘zbekiston Respublikasi qonunlariga, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlariga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari, qarorlari va farmoyishlariga, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlari va farmoyishlariga, boshqa qonun hujjatlariga, shuningdek mazkur Nizomga amal qiladi.
3. Jamg‘arma davlat muassasasi shaklidagi yuridik shaxs hisoblanadi, o‘zining mustaqil balansiga, milliy va xorijiy valyutada bank hisobraqamlariga, O‘zbekiston Respublikasi Davlat gerbi tasviri tushirilgan va o‘z nomi yozilgan muhriga ega bo‘ladi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
moliyaviy, tashkiliy va ijodiy tadbirlar majmuasini amalga oshirish asosida madaniyat va san’at sohasining yanada rivojlanishiga ko‘maklashish, shuningdek, madaniyat arboblari va ular tomonidan tashabbus ko‘rsatilayotgan tasviriy san’at, adabiyot, teatr, musiqa va xoreografiya sohasidagi tadbirlarning o‘tkazilishi uchun har tomonlama ko‘maklashish;
xalqaro va davlatlararo madaniy aloqalarni kengaytirish, madaniyat va san’at sohasidagi xalqaro madaniyat tashkilotlari va xayriya jamg‘armalari bilan hamkorlikni rivojlantirish, xorijiy investitsiyalar va grantlarni jalb etish, mamlakatimizda homiylikning rivojlanishiga ko‘maklashish;
O‘zbekiston san’atining jahon adabiy va madaniy muhitiga integratsiyasi va madaniyatlararo ijodiy muloqotni yo‘lga qo‘yish, shuningdek, mamlakatning raqobatbardoshligini va ilmiy-texnik salohiyatini namoyish qilishga ko‘maklashish;
O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi tizimidagi muassasalarning madaniyat va san’at sohasidagi kadrlarini tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish tizimini takomillashtirish, shuningdek, ularni zarur adabiyotlar va davriy nashrlar bilan ta’minlash;
xorijiy tajribani e’tiborga olgan holda, mamlakatimizning muzey va boshqa madaniy muassasalari faoliyati samaradorligini oshirish tizimini takomillashtirishga ko‘maklashish;
moliyalashtirish, shuningdek, xalqaro standartlarga muvofiq holda yangi madaniyat muassasalarining qurilishida ko‘maklashish;
O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi tizimidagi muassasalarning moddiy-texnika bazasini mustahkamlash va ularning mukammal va joriy ta’mirlanishini amalga oshirish;
xalqaro institutlar, hukumatlar, homiylar va xorijiy donorlar bilan hamkorlikda loyihalarning birgalikda moliyalashtirilishini tashkil etishni ta’minlash;
ijobiy xalqaro tajribani respublikada joriy qilishga doir takliflarni tayyorlash maqsadida madaniyat va san’at sohasini moliyalashtirish bo‘yicha rivojlanayotgan va rivojlangan davlatlarning tajribasini o‘rganish;
aholiga pulli xizmatlar ko‘rsatish hajmini va O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi tizimidagi budjet muassasalari va tashkilotlarini rivojlantirish jamg‘armalariga mablag‘lar tushumini oshirish bo‘yicha chora-tadbirlar majmuini ishlab chiqish va amalga oshirish;
ajratilayotgan mablag‘lardan samarali va maqsadli foydalanilishi yuzasidan tizimli nazoratni ta’minlash;
O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi tizimidagi xodimlarni moddiy rag‘batlantirish va ijtimoiy muhofaza qilish bo‘yicha tadbirlarga mablag‘larni maqsadli ajratish.
Keyingi tahrirga qarang.
daromad va xarajatlar smetasini tasdiqlash, shuningdek, tasdiqlangan daromad va xarajatlar smetasiga muvofiq holda “O‘zbekkonsert” davlat muassasasining hisobraqamiga mablag‘larning doimiy o‘tkazilishini ta’minlash;
milliy va xorijiy madaniyat va san’at namoyondalarining ijodi bilan tanishishga doir tadbirlarni tashkillashtirish;
madaniyat va san’atning turli sohalarini ommalashtirish, shuningdek, madaniyat arboblarini qo‘llab-quvvatlash tadbirlarini o‘tkazish;
xorijiy sheriklar bilan hamkorlikni yo‘lga qo‘yish va o‘zaro tadbirlar, shu jumladan ularning investitsiya loyihalarida, grantlarni ajratishdagi ishtirokini tashkillashtirish va O‘zbekiston Respublikasi madaniyati va san’atini rivojlantirishga yo‘naltirilgan boshqa yordamlar ko‘rsatish;
madaniyat va san’atni rivojlantirish sohasidagi me’yoriy-huquqiy hujjatlarni ishlab chiqishda ishtirok etish;
O‘zbekiston madaniyat va san’at arboblarini jahon madaniy hamjamiyatiga keng jalb etish, shu jumladan ularning xalqaro ko‘rgazmalar, konferensiyalar, festivallar va shu kabilardagi ishtirokini ta’minlashga doir tadbirlarni tashkillashtirish va o‘tkazish;
madaniyat va san’atni ommalashtirish va O‘zbekiston Respublikasining xalqaro maydondagi nufuzini mustahkamlashga qaratilgan O‘zbekiston Respublikasida xalqaro madaniy tadbirlarning o‘tkazilishini tashkil qilish;
Keyingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi tizimidagi muassasalarning madaniyat va san’at sohasidagi kadrlarini tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirishga doir tadbirlarni tashkillashtirish;
O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi tizimidagi ta’lim muassasalarining o‘quvchi va talabalarini moddiy rag‘batlantirish tadbirlarini moliyalashtirish;
xorijiy tajribani o‘rganish va muzeylar hamda boshqa madaniyat muassasalarining faoliyati samaradorligini oshirishda ko‘maklashish;
xorijiy tajribani hisobga olgan holda yangi madaniyat muassasalari qurilishini moliyalashtirish va ko‘maklashish;
Keyingi tahrirga qarang.
madaniyat muassasalarini loyihalash, rekonstruksiya qilish va qurish uchun yetakchi xalqaro ekspertlarni jalb etish;
O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi tizimidagi muassasalarning moddiy-texnika bazasini mustahkamlashga ko‘maklashish bo‘yicha tadbirlar rejasini tuzish va ularning mukammal va joriy ta’mirlanishini amalga oshirish;
O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi tizimidagi muassasalarning moddiy-texnika bazasini mustahkamlashga ko‘maklashish va tasdiqlangan tadbirlar rejasiga muvofiq ta’mirlash ishlarini amalga oshirish;
madaniyat va san’at sohasini moliyalashtirish bo‘yicha xorijiy mamlakatlar tajribasini o‘rganish va ularni joriy qilish bo‘yicha takliflar tayyorlash;
joriy holatni o‘rganish, shuningdek Madaniyat vazirligi tizimidagi tashkilotlar tomonidan aholiga ko‘rsatilayotgan pulli xizmatlar hajmini oshirish bo‘yicha takliflar tayyorlash va ularning amalga oshirilishini nazorat qilish;
Jamg‘armaning daromad va xarajatlari smetalarini ishlab chiqish va ularni Jamg‘arma Kengashiga tasdiqlash uchun kiritish;
Jamg‘arma daromadlari va xarajatlarining hisobini yuritish va ularning bajarilishi bo‘yicha Jamg‘arma Kengashiga har choraklik hisobotni taqdim etish;
Keyingi tahrirga qarang.
6. Jamg‘arma Kengashi Jamg‘armaning yuqori organi hisoblanadi. Jamg‘arma Kengashining shaxsiy tarkibi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi tomonidan tasdiqlanadi.
Jamg‘armaning rejalashtirilgan loyihalar bo‘yicha keyingi yil uchun daromad va xarajatlar smetasini har yili 25-dekabrgacha tasdiqlaydi;
Jamg‘armaning chorak yakuni bo‘yicha daromadlari va mablag‘larining xarajatlari to‘g‘risidagi hisobotlarini ko‘rib chiqadi va tasdiqlaydi;
Jamg‘arma mablag‘larini shakllantirish va ulardan foydalanish bilan bog‘liq bo‘lgan boshqa vakolatlarni amalga oshiradi;
Jamg‘armaning tuzilmasini, shtatlar sonini va Jamg‘armani ta’minlash mablag‘larining cheklangan umumiy miqdorini belgilaydi.
Keyingi tahrirga qarang.
8. Jamg‘arma Kengashi Kengash Raisining taklifiga binoan Jamg‘armaning daromad va xarajatlar smetasiga o‘zgartirishlar kiritishi mumkin.
Jamg‘armaning ijrochi direktori O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vaziri tomonidan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi bilan kelishilgan holda lavozimga tayinlanadi va lavozimdan ozod qilinadi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Jamg‘arma daromadlari va xarajatlari smetasini tayyorlaydi va tasdiqlash uchun Jamg‘arma Kengashiga taqdim etadi;
Keyingi tahrirga qarang.
Jamg‘armaga yuklangan asosiy vazifalar va funksiyalarga muvofiq Jamg‘arma faoliyatini tashkillashtiradi, xodimlarning cheklangan umumiy soni doirasida ijro organining shtatlar jadvalini shakllantiradi, xo‘jalik, mehnat va boshqa shartnoma va hujjatlarni Jamg‘arma nomidan imzolaydi;
Keyingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligining Iqtisodiy tahlil va moliya boshqarmasi bilan birgalikda, belgilangan tartibda Jamg‘arma mablag‘laridan maqsadli va samarali foydalanilishini tekshirishni tashkillashtiradi, aniqlangan kamchiliklarni bartaraf etish bo‘yicha zarur choralar ko‘radi;
Keyingi tahrirga qarang.
har yarim yilda kamida bir marta Jamg‘arma Kengashiga Jamg‘arma mablag‘laridan foydalanilishi haqidagi hisobotni taqdim etadi;
Jamg‘arma mablag‘lari tushumlarini ko‘paytirish va ulardan samarali foydalanilishi, shu jumladan xorijiy investitsiya va homiylarni jalb etish bo‘yicha takliflar tayyorlaydi;
11. Jamg‘arma ijrochi direktori taklifiga binoan Jamg‘armaning Vasiylik kengashi tuzilishi mumkin, uning tarkibi O‘zbekiston Respublikasi madaniyat vaziri tomonidan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi bilan kelishilgan holda tasdiqlanadi.
Keyingi tahrirga qarang.
12. Jamg‘arma huzurida madaniyat va san’at arboblaridan Ekspert kengash tuzilishi mumkin, uning tarkibi Jamg‘armaning ijrochi direktori tomonidan tasdiqlanadi.
Keyingi tahrirga qarang.
konsert-tomosha faoliyatini amalga oshirish huquqiga litsenziya berilganligi uchun undiriladigan davlat bojidan tushgan mablag‘larning 70 foizi miqdoridagi ajratmalar;
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi tomonidan belgilangan miqdorda davlat foydasiga undirilgan mulkning sotilishidan O‘zbekiston Respublikasi budjetiga kelib tushgan mablag‘larning bir qismi;
Keyingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Badiiy akademiyasi faoliyatini rivojlantirish va yanada takomillashtirishga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2017-yil 16-avgustdagi PQ-3219-son qaroriga muvofiq, “O‘zvinosanoat-xolding” AJ tomonidan o‘zining shaxsiy tashabbusi tartibida har yili ajratiladigan mablag‘lar;
Keyingi tahrirga qarang.
Jamg‘armaning vaqtinchalik bo‘sh mablag‘larini moliya tashkilotlariga joylashtirishdan olinadigan daromadlar;
Keyingi tahrirga qarang.
15. “O‘zbekkonsert” davlat muassasasini va Jamg‘armaning ijrochi direksiyasini ta’minlash xarajatlari qoplangandan so‘ng Jamg‘arma mablag‘lari Jamg‘arma Kengashi tomonidan tasdiqlangan Jamg‘arma daromad va xarajatlari smetasiga muvofiq quyidagi maqsadlar uchun yo‘naltiriladi:
75 foizdan kam bo‘lmagan mablag‘ — mazkur Nizomning 4-bandida ko‘rsatilgan tadbirlarni o‘tkazish uchun;
25 foizdan ko‘p bo‘lmagan mablag‘ — O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi hamda uning idoraviy mansub tashkilotlari xodimlarini moddiy rag‘batlantirish va ijtimoiy muhofazasi uchun.
16. Jamg‘armaning daromad va xarajatlar smetasi budjetdan tashqari mablag‘lar bo‘yicha budjet tashkilotlari uchun (choraklar, tushumlar manbalari va ularning sarflanish yo‘nalishlari bo‘yicha) qonunchilikda belgilangan tartibda tuziladi va Jamg‘arma Kengashi tomonidan tasdiqlanadi.
17. Jamg‘armaning bo‘sh mablag‘laridan grant asosida milliy madaniy davlat dasturlari va loyihalarini moliyalashtirish (birgalikda moliyalashtirish) uchun foydalanilishi mumkin.
Keyingi tahrirga qarang.
18. Jamg‘arma o‘ziga yuklangan vazifalar va funksiyalarni bajarish doirasida quyidagi huquqlarga ega:
belgilangan tartibda davlat boshqaruvi organlari va mahalliy ijro hokimiyati organlaridan Jamg‘arma vakolatlariga kiruvchi masalalarni hal etish uchun zarur axborotlarni so‘rash va olish;
o‘z bank hisobraqamlarida mazkur Nizomning 4-bandida belgilangan manbalardan kelib tushayotgan mablag‘larni jamg‘arish;
Jamg‘arma tomonidan ajratilayotgan mablag‘lardan maqsadli foydalanilishini nazorat qilish, qoidabuzarliklar aniqlangan taqdirda moliyalashtirishni to‘xtatish yoki ajratilgan mablag‘larni qaytarib olish;
vaqtinchalik bo‘sh mablag‘larni likvidli moliyaviy instrumentlarga (depozitlar, qimmatli qog‘ozlar, obligatsiyalar va shu kabilarga) joylashtirish;
Jamg‘arma mablag‘larining madaniyat va san’atni rivojlantirishga doir aniq loyihalar uchun ajratilishida shartlarni belgilash;
shartnomalar, shu jumladan oldiga qo‘yilgan maqsad va vazifalarni amalga oshirish uchun xorijiy hamkorlar bilan tuzish;
madaniyat va san’atni rivojlantirishning turli masalalari bo‘yicha belgilangan tartibda tashabbuslar bilan chiqish;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Jamg‘arma mablag‘larining maqsadli va samarali sarflanishi yuzasidan doimiy nazoratni amalga oshirish;
Jamg‘arma daromadlarining istiqbolli ko‘rsatkichlari bajarilishi samaradorligini tahlil qilish, aniqlangan va mablag‘larining kelib tushishiga salbiy ta’sir ko‘rsatayotgan kamchiliklarni bartaraf etish bo‘yicha tegishli choralar ko‘rish.
20. Jamg‘arma har yili qonunchilikka muvofiq moliyaviy hisobotni tayyorlaydi. Jamg‘armaning moliyaviy hisoboti moliyaviy yil yakunlangandan so‘ng auditorlik tashkilotlari tomonidan majburiy tartibda tekshiriladi. Moliyaviy hisobot, auditorlik xulosasi va rahbariyatga xat har yili 1-maydan kech bo‘lmagan muddatda Jamg‘arma Kengashiga taqdim etiladi.
Jamg‘arma mablag‘larining maqsadli sarflanishi yuzasidan nazorat qonunchilikka muvofiq amalga oshiriladi.
21. Jamg‘armani qayta tashkil etish va tugatish qonunchilikda belgilangan tartibda amalga oshiriladi.
22. Mazkur Nizom talablari buzilishida aybdor bo‘lgan shaxslar qonunchilikka muvofiq javob beradilar.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
5-banddagi “budjetdan tashqari Madaniyat va san’atni rivojlantirish jamg‘armasi” so‘zlari “O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi huzuridagi Madaniyat va san’atni rivojlantirish jamg‘armasi” so‘zlari bilan almashtirilsin;
Keyingi tahrirga qarang.