LexUZ sharhi
Mazkur qaror O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 16-maydagi 288-sonli “O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining ayrim qarorlariga o‘zgartirishlar kiritish, shuningdek, ba’zi qarorlarini o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblash to‘g‘risida (O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Tovar bozorlarida savdoni yanada erkinlashtirish va raqobatni rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2018-yil 30-oktabrdagi PF-5564-son Farmoni)”gi qaroriga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan.
“Tadbirkorlik faoliyati sohasidagi ruxsat berish tartib-taomillari to‘g‘risida”, “Iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlariga hamda O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Tadbirkorlik subyektlariga “yagona darcha” tamoyili bo‘yicha davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2015-yil 28-sentabrdagi PQ-2412-son qaroriga muvofiq Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi:
1. Ko‘chma savdoga ruxsat berish tartibi to‘g‘risidagi nizom ilovaga muvofiq tasdiqlansin hamda 2016-yil 15-oktabrdan boshlab amalga kiritilsin.
2. Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahri hokimliklari tumanlar (shaharlar) hokimliklari takliflariga ko‘ra bir oy muddatda:
tegishli ravishda Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar davlat soliq xizmati organlarining hududiy bo‘linmalari, davlat sanitariya-epidemiologiya nazorati markazlari bilan kelishilgan, Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahri hududida ko‘chma savdo obyektlari orqali sotilishi mumkin bo‘lgan tovarlarning ro‘yxatini;
tegishli ravishda Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar davlat soliq xizmati organlari, O‘zbekiston Respublikasi Ichki ishlar vazirligi, “Davarxitektqurilish” qo‘mitasining hududiy bo‘linmalari, davlat sanitariya-epidemiologiya nazorati markazlari bilan kelishilgan har bir tuman (shahar) bo‘yicha ko‘chma savdo obyektlarining joylashish sxemasini o‘rinlar sonini, sotiladigan tovarlar ro‘yxatini va ko‘chma savdo davrini ko‘rsatgan holda tasdiqlasinlar.
3. O‘zbekiston Respublikasi Davlat soliq qo‘mitasi Adliya vazirligi va boshqa manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan birgalikda bir oy muddatda O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga qonun hujjatlariga ushbu qarordan kelib chiquvchi o‘zgartirish va qo‘shimchalar to‘g‘risida takliflar kiritsin.
4. Vazirliklar va idoralar o‘zlari qabul qilgan normativ-huquqiy hujjatlarni ushbu qarorga muvofiqlashtirsinlar.
5. Mazkur qarorning bajarilishini nazorat qilish O‘zbekiston Respublikasi Bosh vazirining birinchi o‘rinbosari R.S. Azimov zimmasiga yuklansin.
1. Mazkur Nizom “Tadbirkorlik faoliyati sohasidagi ruxsat berish tartib-taomillari to‘g‘risida”, “Iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlariga hamda O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Tadbirkorlik subyektlariga “yagona darcha” tamoyili bo‘yicha davlat xizmatlari ko‘rsatish tartibini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2015-yil 28-sentabrdagi PQ-2412-son qaroriga muvofiq O‘zbekiston Respublikasi hududida ko‘chma savdoga ruxsat berish tartibini belgilaydi.
shartnomada ko‘chma savdoga qo‘yiladigan tovarlarning turlari va miqdori ko‘rsatilgan holda bayram va bayramoldi kunlarida savdo xizmati ko‘rsatish yuzasidan yuridik shaxslar bilan tuzilgan shartnomalar asosida ko‘chma savdoni amalga oshirishga;
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlari asosida ko‘rgazma va yarmarka savdosi o‘tkazishga;
meva-sabzavot mahsulotlarini va kartoshkani ushbu maqsadlar uchun ajratilgan joylarda chakana sotishga, shuningdek tovarlarni bozorlar hududida sotishga;
amalga oshirish tartibi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining alohida qarorlarida nazarda tutilgan hollarga tatbiq etilmaydi.
3. O‘zbekiston Respublikasi hududida ko‘chma savdo qilish huquqi ushbu nizomga 1-ilovaga muvofiq shakl bo‘yicha ko‘chma savdoga beriladigan ruxsatnoma (keyingi o‘rinlarda ruxsatnoma deb ataladi) asosida, ko‘chma savdo obyektining joylashish sxemasi tasdiqlangan holda, yuridik shaxslarga beriladi.
ko‘chma savdo — ko‘chma savdo obyektlaridan foydalangan holda turg‘un savdo shoxobchalaridan tashqarida oziq-ovqat va nooziq-ovqat tovarlari bilan chakana savdo qilish;
ko‘chma savdo obyektlari — vaqtinchalik asosda joylashtirilgan va mavsumiy yoki maqsadli xususiyatga ega bo‘lgan, shuningdek ish kuni tamom bo‘lgandan keyin obyektni qismlarga ajratish va ko‘chirish talab etiladigan ko‘chma savdo obyektlari (lotoklar, peshtaxtalar, palatkalar, avtodo‘konlar va boshqalar);
ko‘chma savdo qilinadigan joy — ruxsatnomada ko‘rsatilgan ko‘chma savdo obyekti hududiy joylashgan joy;
6. Ko‘chma savdo obyektining tasdiqlangan joylashish sxemasi ilova qilingan ruxsatnoma tuman (shahar) hokimligi (keyingi o‘rinlarda vakolatli organ deb ataladi) tomonidan tadbirkorlik subyektlariga “yagona darcha” tamoyili bo‘yicha davlat xizmatlari ko‘rsatish yagona markazlari (keyingi o‘rinlarda “yagona darcha” markazlari deb ataladi) orqali beriladi.
Keyingi tahrirga qarang.
tegishli tuman (shahar) hududida ko‘chma savdo obyektlari orqali sotilishi mumkin bo‘lgan tovarlar ro‘yxati;
o‘rinlar soni, sotiladigan tovarlar ro‘yxati va ko‘chma savdo davri ko‘rsatilgan holda tegishli tuman (shahar) hududida ko‘chma savdo obyektlarining joylashishi bo‘yicha takliflar tayyorlaydi.
Tayyorlangan takliflar har yili 10-noyabrgacha ko‘rib chiqish va tasdiqlash uchun tegishli ravishda Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahri hokimliklariga kiritiladi.
8. Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahri hokimliklari taqdim etilgan:
tegishli tuman (shahar) hududida ko‘chma savdo obyektlari orqali sotilishi mumkin bo‘lgan tovarlar ro‘yxatini — tegishli ravishda Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahar davlat soliq xizmati organlarining hududiy bo‘linmalari, davlat sanitariya-epidemiologiya nazorati markazlari bilan;
o‘rinlar soni, sotiladigan tovarlar ro‘yxati va ko‘chma savdo davri ko‘rsatilgan ko‘chma savdo obyektlari joylashishi sxemasini — tegishli ravishda davlat soliq xizmati organlari, O‘zbekiston Respublikasi Ichki ishlar vazirligi, “Davarxitektqurilish” qo‘mitasining hududiy bo‘linmalari, davlat sanitariya-epidemiologiya nazorati markazlari bilan kelishadi.
Kelishilgan takliflar har yili 1-dekabrgacha Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahri hokimliklari tomonidan tasdiqlanadi.
Tasdiqlangan ko‘chma savdo obyektlari joylashishi sxemalariga, sotiladigan tovarlar ro‘yxatiga tuzatishlar kiritish va ko‘chma savdo davrini o‘zgartirish ushbu Nizomning 7 va 8-bandlari bilan belgilangan tartibga muvofiq amalga oshiriladi.
9. Ko‘chma savdo obyektlari orqali sotilishi mumkin bo‘lgan tovarlarning tasdiqlangan ro‘yxatlari, shuningdek ko‘chma savdo obyektlari joylashishi sxemalari (o‘rinlar soni, sotiladigan tovarlar ro‘yxati va ko‘chma savdo davri ko‘rsatilgan holda) har yili tasdiqlangandan keyin uch kun mobaynida tegishli tuman (shahar)ning “yagona darcha” markazlarida, O‘zbekiston Respublikasi interaktiv davlat xizmatlari yagona portalida va mahalliy davlat hokimiyati organlarining rasmiy veb-saytlarida joylashtirilishi kerak.
Keyingi tahrirga qarang.
10. Ko‘chma savdo obyektlarini davlat organlari binolariga tutashib ketgan hududlarda, maktabgacha va umumiy o‘rta ta’lim muassasalari hududida, aeroportlarda, metropolitenda, maydonlarda, jamoat transporti bekatlarida, avtomobil to‘xtash joylarida hamda yo‘lovchilar va avtomobil transporti harakatiga xalaqit berishi mumkin bo‘lgan joylarda joylashtirishga yo‘l qo‘yilmaydi.
11. Ruxsatnoma uni berish to‘g‘risidagi arizada ko‘rsatilgan muddatga, biroq olti oydan ko‘p bo‘lmagan muddatga beriladi.
12. Unga belgilangan tartibda ruxsatnoma berilgan ko‘chma savdo joyini yoki uning bir qismini foydalanish uchun boshqa shaxsga berish taqiqlanadi.
13. Ko‘chma savdoni amalga oshirishda quyidagilar ruxsat beruvchi talablar va shartlarga tegishlidir:
qonun hujjatlariga, shu jumladan chakana savdo qoidalariga, sanitariya qoidalariga, normalarga va gigiyenik normativlarga majburiy rioya qilish;
xaridorlar bilan naqd pulda hisob-kitob qilishda fiskal xotirali nazorat-kassa mashinalarini qo‘llash;
bank plastik kartochkalardan foydalangan holda to‘lovlarni qabul qilish bo‘yicha hisob-kitob terminali mavjudligi;
sotuvchilarda ko‘chma savdo obyekti ruxsatnomasining va uning joylashishining tasdiqlangan sxemasining va sotiladigan tovarlarning kelib chiqishi, sifati va xavfsizligini tasdiqlaydigan hujjatlarning asl nusxalari bo‘lishi kerak, shuningdek ular nazorat organlarining mansabdor shaxslari talablariga ko‘ra ko‘rsatilishi kerak;
ish kuni tamom bo‘lgandan keyin ko‘chma savdo obyektlarini qismlarga ajratish yoki ko‘chirish va ko‘chma savdo joyini zarur tarzdagi sanitariya holatiga keltirish;
tuman (shahar) hududida ko‘chma savdoning tasdiqlangan joylashish sxemasiga muvofiq ko‘chma savdo obyekti joylashishi sxemasi;
ko‘chma savdo davri ko‘rsatilgan holda ko‘chma savdo obyektlari orqali sotilishi mumkin bo‘lgan tovarlarning tasdiqlangan ro‘yxati asosida sotiladigan tovarlar ro‘yxati;
xizmat ko‘rsatuvchi bank tomonidan berilgan bank plastik kartochkalaridan foydalangan holda to‘lovlarni qabul qilish bo‘yicha hisob-kitob terminali mavjudligi to‘g‘risidagi ma’lumotnoma.
Ariza beruvchidan ushbu bandda nazarda tutilmagan hujjatlar taqdim etilishini talab etishga yo‘l qo‘yilmaydi.
Vakolatli organ o‘zaro axborot hamkorligi, shu jumladan elektron shakldagi axborot hamkorligi vositasida belgilangan tartibda fiskal xotirali nazorat-kassa mashinasi ro‘yxatdan o‘tkazilganligi to‘g‘risida davlat soliq xizmati organining ma’lumotnomasini mustaqil oladi.
16. Ruxsatnoma berish to‘g‘risida berilgan ariza ko‘rib chiqish uchun belgilangan tartibda vakolatli organning “yagona darcha” markaziga yuboriladi.
Keyingi tahrirga qarang.
ruxsatnoma berish to‘g‘risidagi arizani bevosita ariza beruvchilardan qabul qilish taqiqlanadi, o‘z-o‘zidan bevosita vakolatli organga yuboriladigan O‘zbekiston Respublikasi interaktiv davlat xizmatlari yagona portali orqali berilgan arizalar bundan mustasno;
qo‘shimcha hujjatlar va (yoki) ma’lumotlarni taqdim etishni talab qilish, shuningdek davlat xizmatlari ko‘rsatish uchun “yagona darcha” markazlariga murojaat qilgan ariza beruvchilarni ruxsatnoma berish to‘g‘risidagi ularning arizalarini ko‘rib chiqish jarayonida taklif etish taqiqlanadi.
Keyingi tahrirga qarang.
20. Ruxsatnoma berish to‘g‘risidagi ariza vakolatli organ tomonidan ariza tushgan kundan boshlab uch ish kunidan ortiq bo‘lmagan muddatda ko‘rib chiqiladi.
21. Ko‘chma savdo qilinadigan ayni bir joyga ruxsatnoma berish to‘g‘risida bir nechta ariza tushgan taqdirda ruxsatnoma berish to‘g‘risida birinchi bo‘lib ariza bergan ariza beruvchi uni olishda ustunlik huquqiga ega bo‘ladi.
22. Ruxsatnoma berish to‘g‘risidagi ariza vakolatli organ tomonidan ko‘rib chiqilgandan keyin ruxsatnoma rasmiylashtiriladi va belgilangan tartibda “yagona darcha” markaziga yoxud ariza beruvchiga yuboriladi (O‘zbekiston Respublikasi interaktiv davlat xizmatlari yagona portali orqali murojaat qilinganda).
Keyingi tahrirga qarang.
23. Agar vakolatli organ ruxsatnomani berish, uni berish yoki uni berishni rad etish to‘g‘risidagi arizani ko‘rib chiqish muddati mobaynida ariza beruvchiga ruxsatnomani bermasa yoki uni berishni rad etmasa, u holda ushbu Nizomning 20-bandida nazarda tutilgan muddat tamom bo‘lgandan keyin ariza beruvchi bu haqda vakolatli organni yozma ravishda xabardor qilgan holda ko‘chma savdoni amalga oshirish huquqiga ega bo‘ladi.
Ushbu bandning birinchi xatboshida nazarda tutilgan holatda vakolatli organ ariza beruvchining yozma bildirishnomasi olingandan keyin besh ish kuni mobaynida unga ruxsat etish tusidagi hujjatni berishi shart. Ruxsat etish tusidagi hujjat olinguniga qadar taqdim etilgan hujjatlar qabul qilingan sana haqida belgi qo‘yilgan hujjatlar ro‘yxati va ariza beruvchi tomonidan vakolatli organga yuborilgan yozma bildirishnoma ruxsat etish tusidagi hujjatga tenglashtiriladi va ko‘chma savdoni amalga oshirish uchun asos hisoblanadi. Bunda shaxs ruxsat etish tusidagi hujjatsiz faoliyat bilan shug‘ullanganligi uchun javobgarlikka tortilishi mumkin emas.
eng kam oylik ish haqining 75 foizi miqdorida — Nukus shahrida, viloyatlar markazlarida va viloyat bo‘ysunishidagi shaharlarda ko‘chma savdo qilishda;
eng kam oylik ish haqining 50 foizi miqdorida — tumanlarning ma’muriy markazlarida va tuman bo‘ysunishidagi shaharlarda ko‘chma savdo qilishda.
Keyingi tahrirga qarang.
Yig‘im summasi “yagona darcha” markazlari uchun maxsus ochilgan g‘aznachilik hisob raqamiga o‘tkaziladi va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2015-yil 14-dekabrdagi 358-son qarori bilan tasdiqlangan Tadbirkorlik subyektlariga “yagona darcha” tamoyili bo‘yicha davlat xizmatlari ko‘rsatish yagona markazlari faoliyatini tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi nizomda nazarda tutilgan maqsadlarda foydalaniladi.
Keyingi tahrirga qarang.
ariza beruvchi tomonidan taqdim etilgan hujjatlarda ishonchsiz yoki buzilgan ma’lumotlar mavjudligi;
Boshqa asoslar bo‘yicha, shu jumladan maqsadga muvofiq emaslik sababi bilan ruxsatnomani berish rad etilishiga yo‘l qo‘yilmaydi.
26. Ruxsatnomani berish rad etilganligi to‘g‘risida qaror qabul qilingan taqdirda rad etish to‘g‘risida bildirishnoma rad etish sabablari, qonun hujjatlarining aniq normalari va ariza beruvchi ko‘rsatib o‘tilgan sabablarni bartaraf etib hujjatlarni takroran ko‘rib chiqish uchun taqdim etishi mumkin bo‘lgan muddat ko‘rsatilgan holda belgilangan tartibda “yagona darcha” markaziga yoxud ariza beruvchiga yuboriladi (O‘zbekiston Respublikasi interaktiv davlat xizmatlari yagona portali orqali murojaat qilingan taqdirda). Ariza beruvchi rad etish sabablarini bartaraf etishga va hujjatlarni takroran ko‘rib chiqish uchun taqdim etishga haqli bo‘lgan muddat ruxsatnomani berish rad etilganligi to‘g‘risidagi bildirishnoma olingan kundan boshlab o‘n ish kunidan kam bo‘lishi mumkin emas.
Keyingi tahrirga qarang.
27. Ruxsatnomani berish rad etilishi uchun asos bo‘lib xizmat qilgan sabablar ariza beruvchi tomonidan belgilangan muddatda bartaraf etilgan taqdirda hujjatlarni takroran ko‘rib chiqish, ruxsatnomani berish yoki uni berishni rad etish vakolatli organ tomonidan rad etish sabablari bartaraf etilganligi to‘g‘risidagi ariza va rad etish sabablari bartaraf etilganligini tasdiqlaydigan tegishli hujjatlar olingan kundan boshlab ikki ish kunidan ortiq bo‘lmagan muddatda amalga oshiriladi. Ariza beruvchining arizasi takroran ko‘rib chiqilganligi uchun yig‘im undirilmaydi.
28. Hujjatlarni takroran ko‘rib chiqishda vakolatli organ tomonidan ruxsatnomani berish rad etilganligi to‘g‘risidagi bildirishnomada oldin bayon qilinmagan rad etish sabablari keltirilishiga yo‘l qo‘yilmaydi, oldin ko‘rsatilgan sabablar bartaraf etilganligini tasdiqlovchi hujjatlar bilan bog‘liq rad etish sabablari keltirilishi, shuningdek, agar ko‘chma savdoning ariza berilgan joyiga boshqa yuridik shaxsga ruxsatnoma berilgan taqdirda rad etish sabablari keltirilishi bundan mustasno.
29. Ariza beruvchi tomonidan ruxsatnomani berish rad etilganligi to‘g‘risidagi bildirishnomada ko‘rsatilgan muddat tamom bo‘lgandan keyin berilgan ariza yangidan berilgan ariza deb hisoblanadi va vakolatli organ tomonidan umumiy asoslarda ko‘rib chiqiladi.
30. Ariza beruvchi ruxsatnoma berish rad etilishi, shuningdek vakolatli organ mansabdor shaxsining va “yagona darcha” markazining xatti-harakati (harakatsizligi) ustidan belgilangan tartibda shikoyat qilish huquqiga egadir.
Keyingi tahrirga qarang.
31. Yuridik shaxs qayta o‘zgartirilgan, uning nomi yoki joylashgan joyi (pochta manzili) o‘zgargan taqdirda ariza beruvchi (uning huquqiy vorisi) qayta ro‘yxatdan o‘tkazishdan o‘tilgandan keyin yetti ish kuni mobaynida qonun hujjatlarida belgilangan tartibda va usullarda “yagona darcha” markaziga ko‘rsatib o‘tilgan ma’lumotlarni tasdiqlaydigan hujjatlar ilova qilingan holda ruxsatnomani qayta rasmiylashtirish to‘g‘risida ariza berishi shart.
Keyingi tahrirga qarang.
32. Ruxsatnoma qayta rasmiylashtirilguniga qadar ruxsatnomani qayta rasmiylashtirish to‘g‘risida ariza bergan ariza beruvchi yoki uning huquqiy vorisi ko‘chma savdoni “yagona darcha” markazining ariza qabul qilinganligi to‘g‘risidagi belgisi qo‘yilgan arizaning nusxasi asosida amalga oshiradi.
Keyingi tahrirga qarang.
33. Ruxsatnomani qayta rasmiylashtirishda vakolatli organ berilgan ruxsatnomalar reyestriga tegishli o‘zgartirishlar kiritadi.
34. Vakolatli organ tegishli hujjatlar ilova qilingan ruxsatnomani qayta rasmiylashtirish to‘g‘risidagi ariza olingan kundan boshlab ikki ish kunidan ortiq bo‘lmagan muddatda ruxsatnomani rasmiylashtiradi va “yagona darcha” markaziga yuboradi.
Keyingi tahrirga qarang.
35. Ruxsatnomaning amal qilish muddatini uzaytirish ariza beruvchining arizasiga ko‘ra amalga oshiriladi, biroq ushbu Nizomning 8-bandiga muvofiq tasdiqlangan ko‘chma savdo davrlaridan ortiq bo‘lmagan muddatga uzaytiriladi.
Ruxsatnomaning amal qilish muddatini uzaytirish to‘g‘risidagi ariza qonun hujjatlarida belgilangan tartibda va usullarda ruxsatnomaning amal qilish muddati tamom bo‘lguniga qadar “yagona darcha” markaziga berilishi kerak.
Keyingi tahrirga qarang.
Ruxsatnomaning amal qilish muddatini uzaytirish ruxsatnomani berish uchun nazarda tutilgan tartibda amalga oshiriladi.
36. Ruxsatnoma yo‘qotilgan yoki yaroqsiz holga kelgan taqdirda ariza beruvchining arizasiga ko‘ra uning dublikati beriladi.
37. Ruxsatnomaning dublikati vakolatli organ tomonidan “yagona darcha” markazidan ariza, shuningdek ruxsatnoma yaroqsiz holda kelib qolgan taqdirda uning asl nusxasi olingan kundan boshlab ikki ish kunidan ortiq bo‘lmagan muddatda beriladi.
Keyingi tahrirga qarang.
38. Ruxsatnoma qayta rasmiylashtirilganligi, uning amal qilish muddati uzaytirilganligi va dublikat berilganligi uchun yig‘im undirilmaydi.
39. Ruxsatnomaning amal qilishini to‘xtatib turish, to‘xtatish va uni bekor qilish “Tadbirkorlik faoliyati sohasidagi ruxsat berish tartib-taomillari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunining 22, 23 va 25-moddalarida nazarda tutilgan hollarda va tartibda amalga oshiriladi.
40. Ko‘chma savdoni amalga oshirish natijasida fuqarolarning hayoti va sog‘lig‘iga zarar yetkazish yoxud bunday zarar yetkazilishining amaliy xavfini yaratish ruxsatnomaning amal qilishini belgilangan tartibda to‘xtatish uchun asos bo‘ladigan ruxsat berish talablari va shartlarining bir marta qo‘pol ravishda buzilishiga tegishlidir.
41. Vakolatli organ berilgan ruxsatnomalar reyestrini yuritadi va ularni o‘zining rasmiy veb-saytida joylashtiradi.
ruxsatnomani qayta rasmiylashtirish, amal qilish muddatini uzaytirish, amal qilishini to‘xtatib turish va tiklashning asosi va sanasi;
43. Berilgan ruxsatnomalar reyestridagi ma’lumotlar yuridik va jismoniy shaxslarning tanishishi uchun ochiq bo‘ladi.
44. Har bir berilgan ruxsatnoma to‘g‘risidagi ma’lumotlar o‘n kun muddatda vakolatli organ tomonidan ko‘chma savdo joylashgan joy bo‘yicha tegishli davlat tuman (shahar) davlat soliq inspeksiyasiga elektron tarzda taqdim etiladi.
45. Ushbu Nizom talablari buzilishida aybdor bo‘lgan shaxslar qonun hujjatlarida belgilangan tartibda javob beradilar.
Ko‘chma savdoga | |||||||
O‘ZBEKISTON RESPUBLIKASI | |||||||
| |||||||
Ko‘chma savdoga | |||||||
___________ tumanid� (shahrida) ________________________________________ manzili bo‘yicha (vakolatli organ tomonidan tasdiqlangan ko‘chma savdo obyekti joylashishi sxemasiga muvofiq) umumiy maydoni ________ kv.m. bo‘lgan joyda tovarlarni chakana sotish uchun___________________________________________________ ___________________________________ga ko‘chma savdo obyektini joylashtirish huquqi berilgan. | |||||||
(yuridik shaxsning nomi) | |||||||
Pochta manzili________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________ | |||||||
STIR_______________________________________________________________________________________ | |||||||
20 _____ yil “______” ______________gacha berilgan. Ish rejimi soat “_______” dan soat “________” gacha. | |||||||
Sotiladigan tovarlar ro‘yxati:___________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________ | |||||||
Ilova: Vakolatli organ tomonidan tasdiqlangan ko‘chma savdo obyekti joylashishi sxemasi. | |||||||
F.I.O.___________________________________________________ | |||||||
Imzo_______________________ | |||||||
MO‘ |
Keyingi tahrirga qarang.