Direktor | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yordamchi 1 | Degustatsiya komissiyasi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Direktor o‘rinbosari | Sohaga innovatsiyalarni joriy qilish bo‘yicha direktor o‘rinbosari | Tarmoqni strategik rejalashtirish va moliyaviy menejment bo‘limi 4 | Alkogol va tamaki bozorini nazorat qilish va ularning aylanmasi tahlili boshqarmasi 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uzumchilikni rivojlantirish va agrotexnologiyalarni joriy qilish bo‘limi 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sanoat korxonalari faoliyatini muvofiqlashtirish va standartlashtirish bo‘limi 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vinochilikni rivojlantirish jamg‘armasi faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘limi 3 | Komplayens nazorati bo‘yicha bosh mutaxassis 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Resurs tejovchi texnologiyalarni joriy qilish va raqamlashtirish bo‘limi 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Litsenziyalar reyestrini yuritish va monitoringi bo‘limi 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Buxgalteriya hisobi va hisoboti bo‘limi 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tashqi iqtisodiy faoliyat, eksport va logistikani rivojlantirish bo‘limi 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Axborot texnologiyalarini rivojlantirish va joriy qilish bo‘limi 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ilm-fan yutuqlari va innovatsiyalarni joriy qilish bo‘limi 3 | Ishlar boshqarmasi 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Investitsiyalarni jalb qilish va tarmoq loyihalarini amalga oshirish bo‘limi 4 | Etil spirtining sifatini aniqlash bo‘yicha laboratoriyalar* | Ijro nazorati va murojaatlar bilan ishlash bo‘limi 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Savdo va marketingni rivojlantirish bo‘limi 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yuridik byuro 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
“Uzumchilik o‘quv markazi” DUK | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Xodimlar bilan ishlash bo‘yicha bosh mutaxassis 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maxsus ishlar bo‘yicha bosh mutaxassis 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matbuot kotibi 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T/r | Chora-tadbirlar | Amalga oshirish mexanizmi | Ijro muddati | Mas’ul ijrochilar |
1. | Alkogol mahsulotlarini ishlab chiqaruvchilar tomonidan turistik yo‘nalishlarda tashkil etilgan degustatsiya hududlarida (joylarida) chakana realizatsiya qilingan tabiiy vino (qadoqlangandan tashqari) mahsulotlariga nol darajali stavka bo‘yicha aksiz solig‘i solish tartibini belgilash. | Qonun | 2020-yil | Moliya vazirligi |
2. | Alkogol mahsulotlari bilan chakana savdo qilish, shuningdek, umumiy ovqatlanish korxonalari tomonidan alkogol mahsulotlarini realizatsiya qilish huquqi uchun ruxsat guvohnomasini cheklanmagan muddatga berish, shun�ngdek, avval rasmiylashtirilgan ruxsat guvohnomalarini qayta rasmiylashtirishni bir ish kunida amalga oshirish tizimini joriy etish. | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining va Vazirlar Mahkamasining qarori loyihalari | 2020-yil | DSQ (Sh. Kudbiyev) |
3. | Alkogol mahsulotlarining chakana savdosi bilan shug‘ullanuvchi tadbirkorlik subyektlarini 2021-yil 1-yanvardan boshlab qo‘shilgan qiymat solig‘i to‘lovchilar toifasiga o‘tkazish. | Qonun | 2020-yil | Moliya vazirligi |
4. | Noqonuniy olib kirilgan va (yoki) realizatsiya qilinayotgan alkogol va tamaki mahsulotlarini aniqlash bo‘yicha jamoatchilik nazoratini ta’minlovchi maxsus dasturiy (mobil) ilovani joriy etish. | Raqamli markirovkalash bo‘yicha tajriba loyihasi natijasi bilan tashkiliy tadbirlar | 2020-yil | Agentlik, |
5. | Mahalliy ko‘piklanadigan va tabiiy vino mahsulotlari namunalarini jamoat joylarida tekin tarqatishni istisno etgan holda, ularning reklamasiga ruxsat berish tartibini joriy etish. | Qonun | 2020-yil | Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasi |
6. | Xalqaro tajribani o‘rgangan holda uzum, meva va rezavorlardan tayyorlangan alkogol mahsulotlarini shishadan boshqa qadoqlarda ishlab chiqarish tartibini joriy etish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil | Agentlik, |
7. | Xalqaro ilmiy-tadqiqot institutlarini jalb etgan holda etil spirti ishlab chiqarish uchun sarflanayotgan bug‘doy me’yorini qayta tasdiqlash hamda ularni jalb qilish bilan bog‘liq xarajatlarni Agentlikning Vinochilikni rivojlantirish jamg‘armasi hisobidan qoplash. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil | Agentlik, |
8. | Chakana savdo hamda umumiy ovqatlanish korxonalarida alkogol va tamaki mahsulotlarining nazorat xaridini amalga oshirish, shuningdek, ularni vakolatli organlar bilan sifat va standart nazoratidan o‘tkazish maqsadida ekspertizadan o‘tkazish va mazkur xarajatlarni Agentlikning Vinochilikni rivojlantirish jamg‘armasi hisobidan qoplash tartibini ishlab chiqish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil | Agentlik, |
9. | “Faoliyatning ayrim turlarini litsenziyalash to‘g‘risida”gi qonun talablariga asosan etil spirti va alkogol mahsulotlari ishlab chiqarishda litsenziya talab va shartlarini muntazam ravishda yoki bir marotaba qo‘pol ravishda buzish holatlarining aniq mezonlarini belgilash. | Vazirlar Mahkamasining qarori loyihasi | 2020-yil | Agentlik |
10. | Xalqaro yo‘nalishdagi aeroport va temir yo‘l vokzallarida kamida 70 kv. metrdan iborat mahalliy tabiiy vino chakana savdosiga ixtisoslashgan savdo nuqtalari (“Duty free” andozasida) ochish uchun ishlab chiqaruvchi korxonalarga joy ajratish choralarini ko‘rish. | Tashkiliy | 2020-yil | Transport vazirligi |
11. | Iste’mol va texnik etil spirti hamda alkogol mahsulotlarini ishlab chiqarishda o‘lchov uskunalarini hamda hisobga olish axborot tizimiga axborot uzatuvchi boshqa hisobga olish va qayd etish vositalarini o‘rnatish tartibini ishlab chiqish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil | Agentlik, |
12. | Erkin muomalaga chiqarish (import) bojxona rejimiga joylashtirilgan hamda respublikadagi mavjud iste’mol va texnik etil spirti, alkogol mahsulotlari ishlab chiqarishning asosiy uskunalarini majburiy ro‘yxatdan o‘tkazish, shuningdek, uning mulkdorlarini Agentlikda ro‘yxatdan o‘tkazish va qayta ro‘yxatdan o‘tkazish hamda uskunalarni identifikatsiya kodlari orqali markirovkalash tartibini ishlab chiqish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil | Agentlik, |
13. | Yangi turdagi hamda shishadan boshqa qadoqdagi alkogol mahsulotlar uchun aksiz solig‘ini hisoblash hamda aksiz markalari bilan markalash tartibini ishlab chiqish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2020-yil | Moliya vazirligi |
14. | Alkogol mahsulotlarini qadoqlashda foydalanilgan shisha qadoqlarni qayta ishlash va ularni utilizatsiya qilishni rag‘batlantirish tizimini joriy etish bo‘yicha taklif kiritish. | Vazirlar Mahkamasiga taklif kiritish | 2020-yil | Agentlik, |
15. | Tuman (shahar) hokimliklari tomonidan alkogol mahsulotlarining importi bilan shug‘ullanuvchi korxonalarga ulgurji savdo faoliyati uchun ilgari berilgan litsenziyalar asosida 2020-yil 1-avgustga qadar yangi litsenziya talablarini hisobga olgan holda ularni qayta rasmiylashtirilishi sharti bilan alkogol mahsulotlarining ulgurji savdosi bo‘yicha faoliyat yuritishiga ruxsat berish. | Tashkiliy | Bir hafta muddatda | Agentlik |
16. | 2021-yil 1-yanvardan boshlab, etil spirti narxini davlat tomonidan tartibga solishni bekor qilish, shuningdek, etil spirtini realizatsiya qilish tizimiga bozor mexanizmlarini joriy etish. | Vazirlar Mahkamasining qarori loyihasi | 2020-yil | Moliya vazirligi |
17. | 2022-yil 1-yanvardan boshlab alkogol mahsulotlari ishlab chiqarish faoliyatini amalga oshirishda Alkogol mahsulotlarini ro‘yxatdan o‘tkazilgan (patentlangan) tovar belgilarining mavjudligi bo‘yicha litsenziya talabini joriy etish. | Vazirlar Mahkamasining qarori loyihasi | 2020-yil | Agentlik |
18. | Agentlikning Vinochi�ikni rivojlantirish jamg‘armasi hisobidan: etil spirti ishlab chiqaruvchi korxonalarning o‘lchov uskunalarini xarid qilish hamda o‘rnatish bo‘yicha xarajatlari uchun bir yil muddatga qaytarish va maqsadli foydalanish shartlari bilan ssudalar ajratish; hisobga olish axborot tizimidan foydalanish hamda uni kelgusida takomillashtirish xarajatlarini moliyalashtirish. | Tashkiliy | 2020-yil | Agentlik |
19. | Mahalliy alkogol mahsulotlari eksport hajmlarini oshirish, jumladan tayyor va xomashyo mahsulotlarini Rossiya Federatsiyasi bozoriga imtiyozli asosda kirishini ta’minlash choralarini ko‘rish. | Tashkiliy | Doimiy ravishda | Agentlik, |
T/r | Hududlar nomi | Mavjud sanoatbop tokzorlar maydoni (ga) | shundan: | Yangi tokzorlar barpo etish prognozi (ga) | yillar | Yalpi hosil (ming tonna) | yillar | Uzumni qayta ishlash (ming tonna) | yillar | |||||||||||||
hosilli tokzorlar maydoni(ga) | yosh tokzorlar maydoni(ga) | 2020-yil | 2021-yil | 2022-yil | 2023-yil | 2024-yil | 2020-yil | 2021-yil | 2022-yil | 2023-yil | 2024-yil | 2020-yil | 2021-yil | 2022-yil | 2023-yil | 2024-yil | ||||||
Jami: | 15 836 | 11 239 | 4 597 | 22 310 | 2 200 | 3 300 | 4 665 | 5 605 | 6 540 | 811,3 | 89,9 | 112,4 | 136,6 | 216,4 | 256,0 | 567,9 | 62,9 | 78,7 | 95,6 | 151,5 | 179,2 | |
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 341 | 341 | 1 050 | 200 | 200 | 150 | 200 | 300 | 17,1 | 1,7 | 6,5 | 8,9 | 12,0 | 1,2 | 4,5 | 6,2 | |||||
2. | Andijon viloyati | 302 | 245 | 57 | 310 | 50 | 60 | 100 | 100 | 15,2 | 2,0 | 2,5 | 2,9 | 3,6 | 4,2 | 10,6 | 1,4 | 1,7 | 2,1 | 2,5 | 3,0 | |
3. | Buxoro viloyati | 867 | 823 | 44 | 1 650 | 100 | 300 | 450 | 400 | 400 | 51,5 | 6,6 | 8,2 | 9,9 | 11,6 | 15,2 | 36,0 | 4,6 | 5,8 | 6,9 | 8,1 | 10,6 |
4. | Jizzax viloyati | 1 001 | 306 | 695 | 4 000 | 500 | 500 | 850 | 1050 | 1100 | 51,2 | 2,4 | 3,1 | 3,7 | 18,0 | 24,0 | 35,8 | 1,7 | 2,1 | 2,6 | 12,6 | 16,8 |
5. | Qashqadaryo viloyati | 1 093 | 925 | 168 | 2 815 | 350 | 450 | 585 | 650 | 780 | 67,8 | 7,4 | 9,3 | 11,1 | 17,3 | 22,7 | 47,4 | 5,2 | 6,5 | 7,8 | 12,1 | 15,9 |
6. | Navoiy viloyati | 96 | 41 | 55 | 630 | 40 | 100 | 140 | 150 | 200 | 5,7 | 0,3 | 0,4 | 0,5 | 1,6 | 2,8 | 4,0 | 0,2 | 0,3 | 0,3 | 1,1 | 2,0 |
7. | Namangan viloyati | 1 277 | 1 127 | 150 | 1 400 | 100 | 200 | 350 | 350 | 400 | 69,3 | 9,0 | 11,3 | 13,5 | 16,5 | 18,9 | 48,5 | 6,3 | 7,9 | 9,5 | 11,6 | 13,2 |
8. | Samarqand viloyati | 2 612 | 2 231 | 381 | 3 445 | 250 | 450 | 650 | 845 | 1250 | 141,0 | 17,8 | 22,3 | 26,8 | 34,3 | 39,7 | 98,7 | 12,5 | 15,6 | 18,7 | 24,0 | 27,8 |
9. | Surxondaryo viloyati | 2 052 | 1 151 | 901 | 1 800 | 200 | 300 | 400 | 450 | 450 | 92,2 | 9,2 | 11,5 | 13,8 | 27,0 | 30,6 | 64,5 | 6,4 | 8,1 | 9,7 | 18,9 | 21,4 |
10. | Sirdaryo viloyati | 155 | 118 | 37 | 380 | 50 | 50 | 80 | 100 | 100 | 9,1 | 0,9 | 1,2 | 1,4 | 2,5 | 3,1 | 6,3 | 0,7 | 0,8 | 1,0 | 1,7 | 2,1 |
11. | Toshkentviloyati | 4 963 | 3 479 | 1 484 | 3 750 | 350 | 450 | 700 | 1050 | 1200 | 237,3 | 27,8 | 34,8 | 41,7 | 63,8 | 69,2 | 166,1 | 19,5 | 24,4 | 29,2 | 44,6 | 48,4 |
12. | Farg‘ona viloyati | 745 | 708 | 37 | 830 | 30 | 200 | 200 | 200 | 200 | 42,2 | 5,7 | 7,1 | 8,5 | 9,3 | 11,7 | 29,6 | 4,0 | 5,0 | 5,9 | 6,5 | 8,2 |
13. | Xorazm viloyati | 332 | 85 | 247 | 250 | 30 | 50 | 50 | 60 | 60 | 11,8 | 0,7 | 0,9 | 1,0 | 4,3 | 4,9 | 8,3 | 0,5 | 0,6 | 0,7 | 3,0 | 3,5 |
T/r | Hududlar nomi | Tomchilatib sug‘orish tizimini joriy qilish (ga) | yillar | Burg‘ulanadigan quduqlar va nasos stansiyalar soni(dona) | yillar | ||||||||
2020-yil | 2021-yil | 2022-yil | 2023-yil | 2024-yil | 2020-yil | 2021-yil | 2022-yil | 2023-yil | 2024-yil | ||||
Jami: | 17 270 | 1 500 | 2 650 | 3 500 | 4 380 | 5 240 | 604 | 57 | 86 | 128 | 154 | 179 | |
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 700 | 150 | 150 | 200 | 200 | 27 | 5 | 5 | 4 | 5 | 8 | |
2. | Andijon viloyati | 300 | 50 | 50 | 100 | 100 | 6 | 1 | 1 | 2 | 2 | ||
3. | Buxoro viloyati | 1 500 | 100 | 200 | 400 | 400 | 400 | 44 | 2 | 8 | 12 | 11 | 11 |
4. | Jizzax viloyati | 4 000 | 500 | 500 | 850 | 1 050 | 1 100 | 113 | 14 | 14 | 24 | 30 | 31 |
5. | Qashqadaryo viloyati | 2 200 | 250 | 350 | 450 | 500 | 650 | 78 | 10 | 12 | 16 | 18 | 22 |
6. | Navoiy viloyati | 540 | 40 | 100 | 100 | 150 | 150 | 16 | 1 | 2 | 4 | 4 | 5 |
7. | Namangan viloyati | 1 100 | 100 | 250 | 200 | 250 | 300 | 38 | 2 | 5 | 10 | 10 | 11 |
8. | Samarqand viloyati | 2 450 | 200 | 250 | 400 | 650 | 950 | 96 | 7 | 12 | 18 | 24 | 35 |
9. | Surxondaryo viloyati | 1 250 | 50 | 200 | 250 | 300 | 450 | 48 | 5 | 8 | 11 | 12 | 12 |
10. | Sirdaryo viloyati | 300 | 50 | 50 | 50 | 70 | 80 | 8 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
11. | Toshkent viloyati | 2 000 | 150 | 350 | 400 | 500 | 600 | 106 | 10 | 12 | 20 | 30 | 34 |
12. | Farg‘ona viloyati | 680 | 30 | 150 | 150 | 150 | 200 | 20 | 5 | 5 | 5 | 5 | |
13. | Xorazm viloyati | 250 | 30 | 50 | 50 | 60 | 60 | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 |