07.04.2014 йилдаги ПФ-4609-сон
 LexUZ шарҳи
Олдинги таҳрирга қаранг.
(4-банд Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2021 йил 30 апрелдаги ПФ-6218-сонли Фармонига асосан хатбоши билан тўлдирилган — Қонунчилик маълумотлари миллий базаси, 30.04.2021 й., 06/21/6218/0398-сон)
Олдинги таҳрирга қаранг.
(6-банднинг иккинчи хатбошиси Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2020 йил 27 сентябрдаги ПФ-6075-сонли Фармони таҳририда — Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси, 28.09.2020 й., 06/20/6075/1330-сон)
Олдинги таҳрирга қаранг.
(7-банд Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2021 йил 18 октябрдаги ПФ-6325-сонли Фармонига асосан ўз кучини йўқотган — Қонунчилик маълумотлари миллий базаси, 18.10.2021 й., 06/21/6325/0972-сон)
Олдинги таҳрирга қаранг.
(8-банднинг учинчи хатбошиси Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2021 йил 30 апрелдаги ПФ-6218-сонли Фармонига асосан чиқарилган — Қонунчилик маълумотлари миллий базаси, 30.04.2021 й., 06/21/6218/0398-сон)

Т/р

Чора-тадбирларнинг номланиши

Амалга ошириш механизми

Ижро муддатлари

Масъул ижрочилар

I. Тадбиркорлик субъектлари ва инвесторларнинг фаолиятини тартибга солувчи қонун ҳужжатларини янада такомиллаштириш ва либераллаштириш

1.

Фаолиятнинг айрим турларини лицензиялаш тартиби ва рухсат берувчи кўринишга эга бўлган ҳужжатларнинг сони, нархи ва муддатларини янада қисқартириш.

Ўзбекистон Республикаси Президентининг қарори

Вазирлар Маҳкамасига киритиш муддати — 2014 йил апрель

Иқтисодиёт вазирлиги, Адлия вазирлиги, ТИАИСВ, Давлат рақобат қўмитаси, Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси, ССП

2.

Тадбиркорлик фаолияти соҳасида қуйидагилар орқали қонунчиликни янада либераллаштириш:

ваколатли орган томонидан рухсат берувчи кўринишга эга бўлган ҳужжатлар тақдим этилмаган ёки қонун ҳужжатларида белгиланган муддатда рухсат бериш ҳужжатини тадбиркорлик субъектларига бермаган ёки беришдан бош тортган тақдирда ваколатли орган ёзма равишда хабардор қилиш билан рухсат этилган ҳужжатсиз фаолиятни амалга ошириш учун жавобгарлик чоралари қўлламаслик тартибини белгилаш;

тадбиркорлик субъектларига турли молиявий санкцияларни қўллаш соҳасида қонунчилик нормаларининг такрорланишига барҳам бериш;

қишлоқ хўжалигига оид бўлмаган эҳтиёжлар учун берилган ер участкаларига бўлган ҳуқуқни тугатиш муддатини улар ишламаган тақдирда икки йилдан уч йилгача ошириш.

Қонунчиликка ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

Вазирлар Маҳкамасига киритиш муддати — 2014 йил II-чорак

Бош прокуратура, Адлия вазирлиги, Олий суд, Олий хўжалик суди, Марказий банк, Иқтисодиёт вазирлиги, Давлат солиқ қўмитаси, Давлат божхона қўмитаси, ССП

3.

Ваколатли органнинг рухсат бериш кўринишига эга ҳужжатнинг амал қилинишини тўхтатиш тўғрисидаги қарорни қабул қилган кундан бошлаб тадбиркорлик субъектига етказиш муддатини 1 иш кунигача қисқартириш.

Ўзбекистон Республикасининг «Тадбиркорлик фаолияти соҳасида рухсат бериш тартиботлари тўғрисида»ги Қонунга ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

Вазирлар Маҳкамасига киритиш муддати — 2014 йил II-чорак

Адлия вазирлиги, Иқтисодиёт вазирлиги, ССП

4.

Шундай тартиб ўрнатилсинки, унга мувофиқ тадбиркорлик фаолиятини амалга ошириш тартибини мураккаблаштирадиган ва тадбиркорлик субъектларига янги ҳуқуқий мажбуриятларни юклашни назарда тутувчи, шунингдек, тадбиркорлик субъектларининг янги ҳуқуқий жавобгарлик чораларини белгиловчи норматив-ҳуқуқий ҳужжатлар расмий эълон қилинган кундан бошлаб уч ойдан кечиктирилмаган ҳолда амалга оширилади.

Қонун ҳужжатларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

Вазирлар Маҳкамасига киритиш муддати — 2014 йил III-чорак

Адлия вазирлиги, Бош прокуратура, Иқтисодиёт вазирлиги, Молия вазирлиги, Давлат рақобат қўмитаси, Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси, ССП

5.

Ўзбекистон Республикасининг «Микромолиялаштириш тўғрисида»ги Қонунига кичик бизнес ва хусусий тадбиркорлик субъектларининг микромолия хизматларини тақдим этиш тўғрисидаги аризаларини кўриб чиқиш муддатини уч банк кунидан кўп бўлмаган муддатда чеклашни назарда тутувчи ўзгартиришлар ва қўшимчалар киритиш.

Қонун ҳужжатларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

Вазирлар Маҳкамасига киритиш муддати — 2014 йил II-чорак

Марказий банк, Молия вазирлиги, Адлия вазирлиги

6.

Шундай тартиб ўрнатилсинки, унга мувофиқ янги ташкил этилган кичик бизнес субъектлари қурилиши тугалланган қурилиш объектини қабул қилиш гувоҳномасини тасдиқлаш тўғрисида қарор қабул қилингандан кейин 6 ой ўтгандан сўнг лекин давлат рўйхатидан ўтказилган кундан бошлаб бир йилдан ошмаган ҳолда белгиланган энг кам миқдорларни ҳисобга олган ҳолда ягона солиқ тўловини (чакана савдо ташкилотлари бундан мустасно) ва ягона ижтимоий тўловни тўлаш.

Қонун ҳужжатларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

Вазирлар Маҳкамасига киритиш муддати — 2014 йил II-чорак

Молия вазирлиги, Давлат солиқ қўмитаси, Иқтисодиёт вазирлиги, Адлия вазирлиги

7.

Лицензиялар ва бошқа рухсат бериш кўринишига эга ҳужжатларни тақдим этишда белгиланган тартиб ва муддатларни бузганлик учун мансабдор шахсларга жиноий жавобгарлик белгилаш масаласини кўриб чиқиш ва маъмурий жавобгарликни кучайтириш.

Қонун ҳужжатларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

Вазирлар Маҳкамасига киритиш муддати — 2014 йил III-чорак

Адлия вазирлиги, Бош прокуратура, Олий суд, Олий хўжалик суди, Иқтисодиёт вазирлиги, Давлат солиқ қўмитаси, ССП

8.

Қуйидагиларни назарда тутувчи Ўзбекистон Республикасининг «Электрон ҳукумат тўғрисида»ги Қонуни лойиҳасини ишлаб чиқиш:

«Электрон ҳукумат» тизимини жорий қилишнинг асосий йўналишларини белгилаш, давлат органлари фаолиятида фуқаролар, ташкилотлар, хорижий фуқаролар билан ўзаро муносабатларидаг ахборот технологияларидан фойдаланиш;

давлат бошқарувининг самарадорлиги, шаффофлиги ва очиқлигини яхшилаш.

Ўзбекистон Республикасининг Қонуни

Вазирлар Маҳкамасига киритиш муддати — 2014 йил IV-чорак

Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси, Молия вазирлиги, Иқтисодиёт вазирлиги, Адлия вазирлиги, Марказий банк, Давлат рақобат қўмитаси, Давлат солиқ қўмитаси, Давлат божхона қўмитаси, ССП

9.

Ишлаб чиқилаётган норматив ҳужжатлар лойиҳаларини ҳамда қабул қилинган нормаларни тадбиркорлик фаолиятида амалий таъсирини муҳокама қилиш бўйича Ягона интерактив давлат хизматлари порталида (ЯИДХП) махсус бўлимни яратиш в доимий равишда техник қўллаб-қувватлаш, шунингдек, тадбиркорлик фаолиятини амалга оширишга қабул қилинган нормаларни амалий таъсир эттириш.

Комплекс чора-тадбирлар

2014 йил III-чорак

Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси, Адлия вазирлиги, ССП

ЯИДХПда махсус бўлимни юритиш орқали ишбилармонлик муҳитига қонунчилик ҳужжатларини таъсир қилиш баҳоси механизмини жорий қилиш.

Вазирлар Маҳкамаси қарори

2014 йил III-чорак

Адлия вазирлиги, Иқтисодиёт вазирлиги, Молия вазирлиги, ТИАИСВ, Давлат солиқ қўмитаси, Давлат божхона қўмитаси, ССП, Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси

10.

Қуйидагиларни назарда тутувчи Ўзбекистон Республикасининг «Гаров реестри тўғрисида»ги Қонунини амалга ошириш бўйича Вазирлар Маҳкамасининг қарори лойиҳасини ишлаб чиқиш:

Марказий банк ҳузурида «Гаров реестри» давлат унитар корхонасини ташкил этиш ва унинг штатлар сонини белгилаш;

«Гаров реестри» давлат унитар корхонаси фаолиятини моддий-техник жиҳатдан таъминлаш;

гаров реестрининг доимий домен номи (веб-сайт манзили)ни аниқлаш;

гаров реестри томонидан кўрсатиладиган хизматларга (гаров реестрига кредиторлар ёзувлари, кўчирмалар бериш ва бошқалар) ҳақ тўлаш миқдори ва шартларини белгилаш;

қуйидагиларни назарда тутувчи гаров реестри юритиш тартибини ишлаб чиқиш ва тасдиқлаш:

гаров реестрига ёзувлар киритиш тўғрисида шартномалар тузиш, ёзувлар киритганлик учун ҳақ тўлаш ва гаров реестридан кўчирмалар олиш;

кредиторлар, тергов ва суриштирув органлари, давлат солиқ ва божхона органлари томонидан гаров реестрига ёзувларни киритиш, реестрдаги ёзувларни ўзгартириш ва ўчириш;

қарздорнинг мол-мулкини ундириб олиш тўғрисидаги суд қарорлари асосида гаров реестрига ёзувлар киритиш, реестрдаги ёзувларни ўзгартириш ва ўчириш;

қарздорнинг мол-мулкини тасарруф этиш ва ундан фойдаланиш ҳуқуқини чеклаш бўйича гаров реестрига ёзувлар киритиш, реестрдаги ёзувларни ўзгартириш ва ўчириш;

киритилган ёзувларга қарздорнинг эътирозларини киритиш;

гаров реестридан маълумотларни излаш, гаров реестридан кўчирмаларни расмийлаштириш ва бериш ва ҳ.к.

Вазирлар Маҳкамаси қарори

2014 йил II-чорак

Марказий банк, Адлия вазирлиги, Иқтисодиёт вазирлиги, Молия вазирлиги, Давлат солиқ қўмитаси, Давлат божхона қўмитаси, ИИВ, Бош прокуратура, Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси, Банклар ассоциацияси

11.

Шахсий маълумотларни тўплаш, сақлаш, қайта ишлаш, узатиш ва улардан фойдаланишни ҳуқуқий тартибга солишни, шунингдек, уларнинг хавфсизлигини таъминлаш талабларини назарда тутувчи Ўзбекистон Республикасининг «Шахсий маълумотларни ҳимоя қилиш тўғрисида»ги Қонун лойиҳасини ишлаб чиқиш.

Ўзбекистон Республикаси Қонуни

Вазирлар Маҳкамасига киритиш муддати — 2014 йил III-чорак

Давлат персоналлаштириш маркази, Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси, Адлия вазирлиги, манфаатдор вазирлик ва идоралар

II. Тадбиркорлик субъектлари билан давлат бошқаруви ва маҳаллий давлат ҳокимияти органларининг муносабатлари самарадорлигини ошириш ҳамда шаффофлигини таъминлаш

12.

Ягона интерактив давлат хизматлари портали орқали зарур ҳужжатларни расмийлаштириш тартибини электрон тарзда қайта ишлаш тизимини жорий этиш, бунда аризачига онлайн тарзда ҳужжатлар топширишнинг белгиланган санаси ва вақти тўғрисида, шунингдек, давлат хизматларидан фойдаланиш учун талаб қилинадиган ҳужжатларнинг батафсил рўйхатини тақдим этиш.

Комплекс чора-тадбирлар

2014 йил II-чорак

Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси, Адлия вазирлиги, ССП

13.

Қуйидагиларни назарда тутган ҳолда тадбиркорлик субъектларини давлат рўйхатидан ўтказиш тартибини янада такомиллаштириш, соддалаштириш ва арзонлаштириш (кредит ташкилотлари бундан мустасно):

рўйхатга олиш органлари ва тадбиркорлик субъектлари ўртасида ўзаро ҳамкорликнинг алоқасиз шаклини таъминловчи Ягона интерактив давлат хизматлари портали орқали реал вақт режимида тадбиркорлик субъектларини давлат рўйхатидан ўтказиш тўғрисидаги тартибни жорий этиш;

Ўзбекистон Республикаси Президентининг қарори, тегишли маълумотлар базасини яратиш ва дастурий таъминот ишлаб чиқиш

Вазирлар Маҳкамасига киритиш муддати — 2014 йил II-чорак

ССП, Адлия вазирлиги, Давлат солиқ қўмитаси, Қорақалпоғистон Республикаси Вазирлар Кенгаши, вилоятлар ва Тошкент шаҳар ҳокимликлари, Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси, ТИАИСВ, ИИВ, Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги ДПМ, Давлат статистика қўмитаси, Давлат рақобат қўмитаси, Марказий банк, ЎзМАА, Давергеодезкадастр, Интеллектуал мулк агентлиги, Молия вазирлиги, Иқтисодиёт вазирлиги

рўйхатга олиш органлари ва тадбиркорлик субъектлари ўртасида ўзаро ҳамкорликнинг алоқасиз шаклини таъминловчи интерактив давлат хизматлари портали орқали реал вақт режимида тадбиркорлик субъектларини давлат рўйхатидан ўтказиш тўғрисида хабар бериш тартибини жорий этиш;

рўйхатга олиш ва бошқа ваколатли органларнинг функционал ва операцион жараёнларини тизимли равишда қайта ташкил этиш асосида барча рўйхатга олиш тартиб-қоидаларни тўлиқ автоматлаштириш;

тадбиркорлик субъектларининг ноёб идентификаторини жорий этиш;

давлат рўйхатидан ўтказишда давлат божларини онлайн тўлаш имкониятини тақдим этиш;

Дастурий таъминотни ишлаб чиқиш — 2015 йил I-чорак

фақат ариза ва таъсис ҳужжатлари асосида юридик шахснинг (тижорат ташкилоти)нинг, якка тартибдаги тадбиркор сифатида эса ариза ва паспорт нусхаси асосида — давлат рўйхатидан ўтказилганлиги тўғрисида гувоҳнома бериш.

Механизмни жорий этиш — 2016 йил 1 апрелдан

14.

Тадбиркорлик субъектлари билан, давлат хизматлари ва бошқа турдаги хизматларни (тарқатилиши чекланган ва тижорат сирини ўз ичига олган ҳужжатлардан ташқари) кўрсатиш жараёнлари, муддати ва нархларини ўз ичига олган ҳолда ўзаро муносабатлар масалаларини тартибга солувчи вазирлик, давлат қўмиталари, идоралар, маҳаллий давлат ҳокимияти органларининг барча тегишли норматив-ҳуқуқий ва бошқа ҳужжатларини ўзларининг расмий веб-сайтларида мажбурий жойлаштириш ва кейинчалик доимий янгилаб туриш йўли билан вазирликлар, давлат қўмиталари ва идоралари фаолияти шаффофлигини ошириш.

Вазирлар Маҳкамаси қарори, қонун ҳужжатларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

2014 йил июнь

Адлия вазирлиги, Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси, ССП

15.

Вазирлар Маҳкамасининг «Тадбиркорлик субъектларининг ҳомийлик ва хайрия кўринишидаги маблағларидан шаффоф ва самарали фойдаланишни таъминлаш чора-тадбирлари тўғрисида»ги қарори лойиҳасини ишлаб чиқиш.

Вазирлар Маҳкамаси қарори

2014 йил II-чорак

Молия вазирлиги, Давлат солиқ қўмитаси, Иқтисодиёт вазирлиги, Адлия вазирлиги, ССП

16.

Тадбиркорлик субъектларига маблағлар бериш тартибини бузганлик, уларни ҳайрия ва пул маблағларини ажратиш билан боғлиқ бошқа фаолиятга мажбур қилганлик учун маъмурий ва жиноий жавобгарликни белгилаш.

Қонун ҳужжатларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

Вазирлар Маҳкамасига киритиш муддати — 2014 йил III-чорак

Адлия вазирлиги, Бош прокуратура, Иқтисодиёт вазирлиги, Молия вазирлиги, ССП

17.

Ер участкалари ажратиш, қуриш учун рухсатномалар бериш, кўчмас мулкка бўлган мулк ҳуқуқини рўйхатдан ўтказиш, электр тармоқларига уланиш билан боғлиқ тартибларни тўлиқ инвентаризация қилиш ва натижаси бўйича электрон шаклга ўтказишни соддалаштириш ва тезлаштириш бўйича Вазирлар Маҳкамасига таклифлар киритиш.

Комплекс чора-тадбирлар

2014 йил II-чорак

Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси, Давархитектқурилиш, Давергеодезкадастр, «Ўзбекэнерго» ДАК

18.

«Электрон ҳукумат» тизимини жорий қилиш доирасида чора-тадбирларни амалга оширишни жадаллаштириш, шу жумладан:

Комплекс чора-тадбирлар

2014 йил II-чорак

Амалга оширишни якунлаш:

Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси, Молия вазирлиги, Адлия вазирлиги, Давлат статистика қўмитаси, Давлат солиқ қўмитаси, Давлат божхона қўмитаси, Давергеодезкадастр, «Ўзкоммунхизмат» агентлиги

жисмоний шахсларнинг маълумотлар базасини шакллантириш (ноёб идентификатор билан);

2015 йил I-чорак

юридик шахсларнинг маълумотлар базасини шакллантириш (ноёб идентификатор билан);

2015 йил I-чорак

лицензиялаш ва рухсат бериш тартиботлари соҳасида интерфаол хизматлар кўрсатиш учун «Лицензия» ахборот тизимлари комплексини яратиш;

2015 йил I-чорак

солиққа тортиш соҳасида интерактив хизматларини тақдим этиш учун «Солиқ» ахборот тизимлари комплексини интеграция қилиш;

2015 йил I-чорак

товарларни божхона расмийлаштируви бўйича интерактив хизматларни тақдим этиш учун «Божхона» ахборот тизимлари комплексини интеграциялаш;

2015 йил I-чорак

коммунал хизмат кўрсатиш соҳасида интерактив хизматлар кўрсатиш учун «Коммунал» ахборот тизимлари комплексини яратиш.

2015 йил IV-чорак

19.

Тадбиркорлик субъектларига маъмурий тартиботлар ва давлат хизматларини кўрсатиш тартибини тартибга солувчи меъёрий-ҳуқуқий ҳужжатларни инвентаризация қилиш ва қайта кўриб чиқиш, зарур ҳужжатларнинг тўлиқ рўйхатини кўрсатадиган, давлат бошқарув ва соҳадаги бошқа маҳаллий давлат ҳокимияти органлари томонидан тақдим этиладиган ҳужжатлар бундан мустасно (маълумотномалар, лицензия нусхалари ва бошқалар).

Тадбиркорлик субъектларидан бюджетга қарздорлик йўқлиги тўғрисида хулосалар, шунингдек, тегишли коммунал хизматларни олиш ва лицензиялаш тартиб-қоидаларини ўтаётганда коммунал хизматлар учун қарздорлик йўқлиги тўғрисидаги гувоҳномаларни тақдим этишни талаб қилиш амалиётини бартараф этиш, ўзаро маълумот алмашинуви ёрдамида давлат органлари томонидан тегишли маълумотларни Интернет тармоғи орқали олиш.

Маҳаллий давлат ҳокимияти ва бошқарув органлари ўртасида электрон ахборот алмашинув механизмини такомиллаштириш орқали таъсис ҳужжатлари ва рухсат бериш характерига эга ҳужжатлар нусхаларини тақдим этиш талаблари мавжуд бўлган норматив-ҳуқуқий ҳужжатларнинг инвентаризацияси ва таҳлилини ҳисобга олган ҳолда таъсис ҳужжатлари ва рухсат бериш характерига эга ҳужжатларнинг нусхаларини талаб қилишга тақиқ қўйиш.

Норматив-ҳуқуқий ҳужжатларни инвентаризация қилиш

Вазирлар Маҳкамаси қарори

2014 йил IV-чорак

Адлия вазирлиги, Иқтисодиёт вазирлиги, Молия вазирлиги, Давлат рақобат қўмитаси, Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси, Давлат солиқ қўмитаси, Давлат божхона қўмитаси, Марказий банк, ССП

20.

Ташқи савдо фаолияти субъектларига контрактлар тўғрисидаги маълумотларни интернет орқали электрон рақамли имзо ёрдамида электрон шаклда киритиш имкониятини бериш, бу эса киритилган маълумотларни ташқи савдо операцияларининг ягона электрон ахборот тизимига (ТСОЯЭАТ) ўтказишга, шу билан бир вақтда ваколатли банклар билан ташқи савдо шартномаларини рўйхатдан ўтказиш тартибини бекор қилишга имкон беради.

Хўжалик юритувчи субъектларнинг ташқи савдо контрактларини назорат ва мониторинг қилиш валюта назорат органлари ва ваколатли банклар томонидан ТСОЯЭАТ орқали амалга оширилади.

Қонун ҳужжатларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш, интерактив хизматни жорий этиш

2014 йил июнь

Марказий банк, Давлат божхона қўмитаси, Давлат солиқ қўмитаси, Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси

III. Тадбиркорлик субъектларини қўллаб-қувватлаш ва мувофиқлаштиришнинг институционал тизимини янада такомиллаштириш

21.

Текширувлар сонини қисқартириш ва тадбиркорлик субъектлари фаолиятини ташкил этиш ва мониторинг қилиш тизимини қуйидагилар орқали янада такомиллаштириш:

Назорат қилувчи органлар фаолиятини мувофиқлаштириш бўйича республика кенгашининг веб-сайтини яратиш, унда текширувларни тайинлаш тўғрисидаги текширув жадваллари ва қарорларини эълон қилиш, текшириш ўтказиш вақти ва сабаби кўрсатилишини назарда тутиш, шунингдек, Ягона интерактив давлат хизматлари порталига интеграция қилиш;

тадбиркорлик субъектлари фаолиятига ноқонуний аралашишнинг олдини олиш ва назорат қилувчи органлар томонидан ушбу китобни тўлдириш тартиб-қоидаларига риоя этилишини мониторинг қилиш мақсадида Текширувларни рўйхатга олиш китобида (жиноий ишлар доирасидаги текширувлар бундан мустасно) онлайн электрон рўйхатга олиш тизимини ишлаб чиқиш ва жорий этиш.

Назорат қилувчи органлар фаолиятини мувофиқлаштириш бўйича республика кенгаши қарори

2014 йил III-чорак

Давлат солиқ қўмитаси, ССП, Адлия вазирлиги, Молия вазирлиги, Бош прокуратура, Олий хўжалик суди, Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси

22.

Ўзбекистон Республикаси Президенти ва Ҳукуматининг қарорлари асосида тузилган республика ва идоралараро комиссиялар ва доимий ишчи гуруҳлар фаолиятини янада такомиллаштириш, шу жумладан:

Инвентаризациядан ўтказиш

2014 йил II -чорак

Вазирлар Маҳкамасининг ЙАТД, Молия вазирлиги, Адлия вазирлиги, Иқтисодиёт вазирлиги, манфаатдор вазирлик ва идоралар, Қорақалпоғистон Республикаси Вазирлар Кенгаши, вилоятлар ва Тошкент шаҳар ҳокимликлари

а) комиссиялар сонини қуйидагилар орқали кескин қисқартириш:

аниқ ваколатлар ва функцияларга эга бўлмаган комиссияларни тугатиш;

бозор иқтисодиётининг замонавий талаблари ва шартларига жавоб бермайдиган комиссияларни тугатиш;

бошқарув функциялари ва топшириқларининг такрорланишини бажарадиган комиссияларни бирлаштириш;

Таклифлар баён этилган таҳлилий хат

2014 йил II-чорак

б) қуйидагилар орқали комиссиялар фаолиятини янада такомиллаштириш:

замонавий воқелик ва ҳозирги талабларни ҳисобга олган ҳолда комиссияларнинг янгиланган таркибини тасдиқлаш;

комиссияни тузиш мақсади, ўзига хос функциялари, вазифалари ва ваколатлари кўрсатилган қоидаларни ишлаб чиқиш ва тасдиқлаш;

комиссия ваколатлари доирасида ташкил этиш ва мувофиқлаштириш учун жавоб берадиган ҳар бир комиссияси бўйича ишчи органни белгилаш;

талаб қилинадиган минимал миқдордаги ташкилотлар вакилларини киритган ҳолда комиссиялар таркибларини оптималлаштириш.

Республика комиссиялари фаолиятини такомиллаштириш бўйича лойиҳа қарорларини Вазирлар Маҳкамасига киритиш

2014 йил III-чорак

23.

Қуйидагилар орқали назорат қилувчи органлар ходимларининг хўжалик юритувчи субъектларни текшириш қонунчилиги талабларига риоя қилишдаги жавобгарлигини ошириш:

вилоятлардаги халқ депутатлари Кенгашлари мажлисларида туманлар (шаҳарлар) ҳокимларининг тадбиркорлик фаолиятини юритиш учун энг қулай ишбилармонлик муҳитини яратиш бўйича кўрилаётган чора-тадбирларнинг самарадорлиги тўғрисидаги ҳисоботларнинг кўриб чиқилишини амалиётга жорий этиш;

ҳар чоракда давлат ва назорат органлари ҳудудий бўлинмаларининг мансабдор шахслари ва бошқа масъул ходимлари томонидан аниқланган ҳуқуқбузарлик ҳолатлари тўғрисида ҳуқуқни муҳофаза қилиш органлари раҳбарларининг ҳисоботларини кўриб чиқиш учун Текширувларни мувофиқлаштириш бўйича кенгашнинг ҳудудий комиссиялари махсус йиғилишларини ўтказиш;

Комплекс чора-тадбирлар

Ҳар чоракда

Давлат солиқ қўмитаси, Қорақалпоғистон Республикаси Вазирлар Кенгаши, вилоятлар ва Тошкент шаҳар ҳокимликлари, назорат қилувчи органлар

давлат ва бошқарув органлари ходимлари томонидан тадбиркорлик субъектлари фаолиятига ноқонуний аралашиш ҳолатларини ва уларга нисбатан кўрилаётган жавобгарлик чораларини телевидение ва бошқа оммавий ахборот воситалар орқали кенг ёритиш.

Комплекс чора-тадбирлар

2014-2015 йиллар

МТРК, Адлия вазирлиги, Давлат солиқ қўмитаси, Бош прокуратура, Олий хўжалик суди, ССП

24.

Мамлакатда энг қулай ишбилармонлик муҳитини яратиш, халқаро ҳуқуқнинг умумэътироф этилган меъёрлари ва ишбилармонлик амалиётини амалга ошириш, илғор халқаро молиявий ташкилотларни жалб қилиш асосида бизнесни юритиш ва иқтисодий шароитларни яхшилашга қаратилган қонунчиликни доимий равишда такомиллаштириш бўйича қўшимча таклифларни ишлаб чиқишда БМТТДнинг техник ёрдамини жалб қилиш, уларнинг услубий тавсияларидан ва хорижий мамлакат қонунчилигидан фойдаланиш.

2014 — 2017 йиллар учун ВМТТД ва Ўзбекистон Савдо-саноат палатасининг қўшма лойиҳасининг лойиҳа ҳужжатини тасдиқлаш

2014 йил июнь

ССП, Иқтисодиёт вазирлиги, Давлат рақобат қўмитаси, Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси

IV. Тадбиркорлик субъектларини кредитлаш механизмларини такомиллаштириш, банк-молия инфратузилмаси сифатини яхшилаш, тадбиркорлик субъектларига кўрсатилган хизматлар турини кенгайтириш

25.

Тижорат банклари, суғурта компаниялари, давлат нотариал идоралари, ички ишлар органлари, давлат кадастри, давлат солиқ хизмати ва тадбиркорлик субъектларини давлат рўйхатидан ўтказиш органларини кредит ахбороти алмашинуви тизимига киритиш учун қулай шарт-шароитларни яратишга қаратилган саъйи-ҳаракатларни фаоллаштириш орқали тадбиркорлик субъектларини кредитлаш тизимини янада соддалаштириш, тадбиркорликни ривожлантириш.

Комплекс чора-тадбирлар

2014 йил II-чорак

Марказий банк, Банклар ассоциацияси, Молия вазирлиги, Ўзбекистон Фермерлар кенгаши, Давлат солиқ қўмитаси, Давергеодезкадастр, ИИВ, Иқтисодиёт вазирлиги, Адлия вазирлиги, ССП, тижорат банклари

26.

Кичик тадбиркорлик субъектларининг жорий ҳисобварақларидан солиқ ва бошқа мажбурий тўловларни тўлашда банк хизматлари учун олинадиган тўловларни бекор қилиш ҳисобига тижорат банклари билан ўзаро муносабатларда хўжалик юритувчи субъектларнинг молиявий харажатларини янада қисқартириш.

Марказий банк ва тижорат банклари қарорлари

2014 йил апрель

Марказий банк, тижорат банклари, Банклар ассоциацияси

27.

Кредит бўйича қарздорликни сўндиришни ҳисобга олган ҳолда кредитларни олишда тақдим этилган гаров таъминотининг бир қисмини бўшатиш тартибини тасдиқлаш йўли орқали тадбиркорлик субъектларининг кредит ресурсларидан фойдаланиш имкониятларини кенгайтириш.

Тижорат банклари кенгаши қарорлари

2014 йил II-чорак

Марказий банк, тижорат банклари

28.

Валюта биржаси савдоларида иштирок этишдан олдин банклар томонидан миллий валютадаги маблағларни депозитга қўйиш бўйича талабларни бекор қилиш. Бунда, банк ва валюта биржаси ўртасидаги ўзаро ҳисоб-китобларни савдолар ўтказилганидан кейинги кундан кеч бўлмаган муддатда амалга оширишни назарда тутиш.

Қонун ҳужжатларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

2014 йил II-чорак

Марказий банк, Молия вазирлиги, тижорат банклари

29.

Экспорт қилувчи корхоналарнинг кредитлари учун гаров сифатида ишлатиладиган маҳсулотларни экспортга етказиб бериш шартномалари билан таъминланган мажбуриятларни суғурталаш учун комплекс суғурта маҳсулотини ишлаб чиқиш.

Вазирлар Маҳкамаси қарори

2014 йил апрель

«Ўзбекинвест» ЭИМСК, Кичик бизнес ва хусусий тадбиркорлик субъектларини қўллаб-қувватлаш жамғармаси, Молия вазирлиги, Ўзбекистон банклар ассоциацияси, ТИАИСВ, ССП

V. Солиқ маъмуриятчилигини янада такомиллаштириш ва соддалаштириш, сифатни бошқариш менежменти стандартларини жорий этиш

30.

Халқаро молия ташкилотларининг веб-сайтлари ва нашрларида Ўзбекистон Республикасига инвестиция киритиш тўғрисида қарор қабул қилиш учун зарур бўлган статистик ва бошқа маълумотларни жойлаштириш орқали тўғридан-тўғри хорижий инвестициялар оқимини рағбатлантириш.

Комплекс чора-тадбирлар

2014-2015 йиллар

Иқтисодиёт вазирлиги, Молия вазирлиги, Давлат статистика қўмитаси, ТИАИСВ, Марказий банк, ТИВ

31.

Ягона ер солиғини тўлаш тартиби қуйидаги муддатларда амалга оширилади:

ҳисобот йилининг 1 сентябригача — йиллик солиқ суммасининг 30 фоизи;

ҳисобот йилининг 1 декабригача — қолган солиқ суммаси.

Қонун ҳужжатларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

2014 йил IV-чорак

Молия вазирлиги, Давлат солиқ қўмитаси, Иқтисодиёт вазирлиги, Адлия вазирлиги, манфаатдор вазирлик ва идоралар

32.

Электрон рақамли имзо калити сертификатининг амал қилиш муддатини 12 ойдан 24 ойгача узайтириш.

Қонун ҳужжатларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

2014 йил II-чорак

Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси, манфаатдор вазирлик ва идоралар

33.

Инвестициявий таклифлар ва хорижий инвестицияларни жалб қилишни талаб этадиган истиқболли инвестиция лойиҳаларнинг паспортларини келишиш ва тасдиқлашда инвестиция лойиҳаларининг ягона электрон базасидан фойдаланиш мажбурий бўлган тартибни белгилаш.

Вазирлар Маҳкамаси қарори

2014 йил II-чорак

ТИАИСВ, Иқтисодиёт вазирлиги, Давлат рақобат қўмитаси, Давархитектқурилиш, Тикланиш ва тараққиёт жамғармаси, Алоқа, ахборотлаштириш ва телекоммуникация технологиялари давлат қўмитаси

34.

Қуйидагилар орқали сертификатлаш ва стандартлаштириш жараёнларини янада такомиллаштириш:

жисмоний ва юридик шахсларнинг ўлчов воситаларини таъмирлаш ҳуқуқини аккредитация қилиш тартибини бекор қилиш;

Қонун ҳужжатларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

2014 йил II-чорак

«Ўзстандарт» агентлиги, вазирлик ва идоралар

халқаро стандартлар, нормалар ва қоидаларни, шунингдек, ривожланган хорижий давлатларнинг миллий стандартларини ҳисобга олган ҳолда техник регламентларни ишлаб чиқишни тасдиқлаш.

Вазирлар Маҳкамаси қарори

35.

Халқаро стандартлар асосида ишлаб чиқариш корхоналарида сифатни бошқариш тизимларини жорий қилиш, шу жумладан «Кайзен» (Япония) корхонасини бошқариш усулини жорий этиш бўйича марказ ташкил этиш ва маҳаллий мутахассисларни ўқитишни назарда тутиш орқали синов дастурини ишлаб чиқиш.

Комплекс чора-тадбирлар

2014 йил II-чорак

ССП,»Ўзстандарт» агентлиги, вазирлик ва идоралар

VI. Корпоратив бошқарув тизимини янада такомиллаштириш ва хусусий мулкдорларнинг ролини ошириш

36.

Қуйидагилар орқали давлат мулкини хусусийлаштириш ва хўжалик юритувчи субъектлардаги давлат активларини камайтириш бўйича қўшимча чора-тадбирларни амалга ошириш:

стратегик хусусиятга эга бўлмаган акциядорлик жамиятлари ва масъулияти чекланган жамиятларнинг устав фондида давлат улушини сотиш;

Ўзбекистон Республикаси Президентининг қарори

2014 йил II-чорак

Давлат рақобат қўмитаси, Молия вазирлиги, Иқтисодиёт вазирлиги, Адлия вазирлиги,

кейинчалик устав капиталидаги давлат улуши сотилиши билан давлат унитар корхоналарини тугатиш ёки хусусий мулк шаклига айлантириш

(АЖ, МЧЖ), Ўзбекистон Республикаси Президенти ва Вазирлар Маҳкамасининг қарори билан ташкил этилган ёки қайта ташкил этилган корхоналар бундан мустасно.

Вазирлар Маҳкамаси қарори

2014 йил II-чорак

Давлат рақобат қўмитаси, Молия вазирлиги, Иқтисодиёт вазирлиги, Адлия вазирлиги, бошқа вазирлик ва идоралар

37.

Бошқа манфаатдор томонларнинг акциядорлари (кредиторлар, потенциал инвесторлар ва бошқалар) билан бирга акциядорлик жамиятларида виждонлилик стандартларини ривожлантиришга қаратилган корпоратив бошқарув соҳасидаги этика қоидаларини ишлаб чиқиш, кузатув кенгашлари аъзолари ва бошқа акциядорлик жамиятларининг мансабдор шахсларининг касбий ва ахлоқий жавобгарлигини таъминлаш.

Вазирлар Маҳкамаси қарори

2015 йил май

Давлат рақобат қўмитаси, Иқтисодиёт вазирлиги, Молия вазирлиги, Марказий банк

38.

Компания тўғрисидаги маълумотларни веб-сайтда жойлаштиришни назарда тутувчи корпоратив веб-сайтларга қўйиладиган талаблар тўғрисидаги низомни тасдиқлаш, шу жумладан компаниянинг устав матнлари ва корпоратив бошқарув масалалари бўйича компаниянинг ички ҳужжатлари, жамиятни ривожлантириш стратегияси тўғрисидаги маълумотлар, акциядорларнинг умумий йиғилишларини ўтказиш билан боғлиқ муҳим фактлар ва назорат кенгашининг энг муҳим қарорлари, чораклик ҳисоботлар, қимматли қоғозлар эмиссиялар проспекти, аудиторлик хулосалари.

Вазирлар Маҳкамаси қарори

2014 йил май

Давлат рақобат қўмитаси, Иқтисодиёт вазирлиги, Молия вазирлиги, Марказий банк, Адлия вазирлиги

39.

Қонуний асосда қуйидагиларни назарда тутувчи нормаларни белгилаш:

акциядорларнинг умумий йиғилишида жамиятларнинг ўрта ва узоқ муддатли ривожланишининг аниқ стратегиясини тасдиқлаш;

ижро этувчи орган ва кузатув кенгашининг жамиятларни ривожлантириш стратегиясига эришиш бўйича кўрилган чоралар тўғрисидаги ҳисоботини мунтазам равишда эшитиш.

Қонун ҳужжатларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

Вазирлар Маҳкамасига киритиш муддати — 2014 йил III-чорак

Давлат рақобат қўмитаси, Молия вазирлиги

40.

Инвестор (акциядор) томонидан мустақил равишда афилланган шахслар билан биргаликда битта ёки бир нечта битимлар натижасида ушбу жамиятнинг устав фондининг 15 ва ундан ортиқ фоизини ташкил этадиган акциялар пакетини мустақил ва (ёки) битимлар натижасида сотиб олиш нияти тўғрисида маълумотни мажбурий равишда дастлабки эълон қилиш талабини бекор қилиш.

Ўзбекистон Республикасининг «Қимматбаҳо қоғозлар бозори тўғрисида»ги Қонунига ўзгартиришлар киритиш

2014 йил апрель

Давлат рақобат қўмитаси, Молия вазирлиги

41.

Акциядорларнинг умумий йиғилиши томонидан белгиланган муддатларда тўланмаган ва олинмаган дивидендлари бўйича ҳисобланган фоизлар миқдори тўланмаган ва олинмаган дивидендлар миқдорининг 50 фоизидан ошмаслиги лозим бўлган тартибни белгилаш.

Қонун ҳужжатларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

2014 йил апрель

Давлат рақобат қўмитаси, Молия вазирлиги, Иқтисодиёт вазирлиги

42.

Шундай тартиб ўрнатилсинки, унга мувофиқ акциядорлик жамиятларининг йирик акциядорларига дивидендларни тўлаш (25 фоиздан ортиқ эгаларига) мазкур жамиятларнинг моноритар акциядорлари олдида дивидентлар бўйича қарздорлиги бўлмаган ҳолда амалга оширилади.

Вазирлар Маҳкамаси қарори

2014 йил II-чорак

Давлат рақобат қўмитаси, Молия вазирлиги, Иқтисодиёт вазирлиги

43.

Савдо ташкилотчиларининг электрон савдо майдончаларида амалга оширилган қимматли қоғозларни олди-сотди қилиш бўйича битимларнинг ёзма равишда бажарилишини таъминлайдиган нормани ўрнатиш талаб этилмайди.

Ўзбекистон Республикаси Президенти қарори

2014 йил апрель

Давлат рақобат қўмитаси, Молия вазирлиги, Адлия вазирлиги

44.

Қимматли қоғозлар савдоси ташкилотчиси агар бундай талаб қонунда белгиланмаган бўлса, инвесторларга сотувга қўйилган қимматли қоғозларга дастлабки баҳо беришни талаб қилишга, шунингдек, уларнинг номинал қийматидан паст бўлган қимматли қоғозларни сотишни тақиқлашни белгилашга ҳақли бўлмаган нормани ўрнатиш.

Қонун ҳужжатларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш

2014 йил II-чорак

Давлат рақобат қўмитаси, Молия вазирлиги, Иқтисодиёт вазирлиги, Марказий банк, Адлия вазирлиги

45.

«Акциядорлик жамиятлари ва акциядорларнинг ҳуқуқларини ҳимоя қилиш тўғрисида»ги, «Қимматли қоғозлар бозори тўғрисида»ги ва «Баҳолаш фаолияти тўғрисида»ги Ўзбекистон Республикаси қонунларига шарҳлар ишлаб чиқиш.

Қонунга шарҳлар

2015 йил июнь

Давлат рақобат қўмитаси, Адлия вазирлиги, ССП

46.

«Акциядорлик жамиятлари ва акциядорларнинг ҳуқуқларини ҳимоя қилиш тўғрисида»ги, «Қимматли қоғозлар бозори тўғрисида»ги Ўзбекистон Республикасининг қонунларини инглиз тилига таржима қилиш, кейинчалик таржима қилинган қонунлар матнини ваколатли давлат органларининг расмий веб-сайтларига жойлаштириш.

Тадбирлар режаси

2014 йил декабрь

Давлат рақобат қўмитаси, ССП, Молия вазирлиги, ТИАИСВ

 LexUZ шарҳи
Олдинги таҳрирга қаранг.
(1-банд Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2020 йил 27 сентябрдаги ПФ-6075-сонли Фармонига асосан ўз кучини йўқотган — Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси, 28.09.2020 й., 06/20/6075/1330-сон)
Олдинги таҳрирга қаранг.
(2-банд Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2021 йил 30 апрелдаги ПФ-6218-сонли Фармонига асосан ўз кучини йўқотган — Қонунчилик маълумотлари миллий базаси, 30.04.2021 й., 06/21/6218/0398-сон)
6. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2000 йил 19 майдаги 195-сонли қарори (Ўзбекистон Республикаси ҚТ, 2000 й., №5, 25-модда) билан тасдиқланган Тижорат банклари томонидан кичик тадбиркорлик субъектларига, деҳқон ва фермер хўжаликларига Имтиёзли кредит бериш махсус жамғармаси ҳисобидан кредит бериш тартиби тўғрисидаги низомнинг 23-бандидаги «тижорат банкларининг бўлинмалари ва ўз таркибида бўлинмалари бўлмаган тижорат банклари учун, шунингдек хусусий банклар учун — 10 иш куни, банкларнинг вилоят бўлинмалари учун — 15 иш куни ва бош (республика) банклари учун — 20 иш куни» сўзлари «уч иш куни» сўзлари билан алмаштирилсин.
Олдинги таҳрирга қаранг.
(7-банд Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 12 декабрдаги ПФ-5893-сонли Фармонига асосан ўз кучини йўқотган — Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси, 13.12.2019 й., 06/19/5893/4150-сон)

См. предыдущую редакцию.
(абзац шестой пункта 3 в редакции Указа Президента Республики Узбекистан от 31 декабря 2016 года № УП-4910 — СЗ РУ, 2017 г., № 2, ст. 25)
См. предыдущую редакцию.
(пункт 4 дополнен абзацем Указом Президента Республики Узбекистан от 30 апреля 2021 года № УП-6218 — Национальная база данных законодательства, 30.04.2021 г., № 06/21/6218/0398)
См. предыдущую редакцию.
(абзац второй пункта 6 в редакции Указа Президента Республики Узбекистан от 27 сентября 2020 года № УП-6075 — Национальная база данных законодательства, 28.09.2020 г., № 06/20/6075/1330)
См. предыдущую редакцию.
(пункт 7 утратил силу Указом Президента Республики Узбекистан от 18 октября 2021 года № УП-6325 — Национальная база данных законодательства, 18.10.2021 г., № 06/21/6325/0972)
См. предыдущую редакцию.
(абзац третий пункта 8 исключен Указом Президента Республики Узбекистан от 30 апреля 2021 года № УП-6218 — Национальная база данных законодательства, 30.04.2021 г., № 06/21/6218/0398)
ПРИЛОЖЕНИЕ № 1
к
Указу Президента Республики Узбекистан от 7 апреля 2014 года № УП-4609
См. предыдущую редакцию.

№ п/п

Наименование мероприятий

Механизм реализации

Сроки исполнения

Ответственные исполнители

I. Дальнейшее совершенствование и либерализация законодательства, регулирующего деятельность субъектов предпринимательства и инвесторов

1.

Дальнейшее сокращение количества, стоимости и сроков процедур лицензирования отдельных видов деятельности и выдачи документов разрешительного характера.

Постановление Президента Республики Узбекистан

Срок внесения в Кабинет Министров — апрель 2014 года

Минэкономики, Минюст, МВЭСИТ, Госкомконкуренции, Госкомсвязи, ТПП

2.

Дальнейшая либерализация законодательства в сфере предпринимательской деятельности путем:

установления порядка, в соответствии с которым не применяются меры ответственности за занятие деятельностью без документа разрешительного характера с письменным уведомлением уполномоченного органа, в случае, когда уполномоченный орган в течение установленного законом срока рассмотрения заявления о выдаче документа разрешительного характера субъектам предпринимательства не выдал такой документ или не отказал в его выдаче;

исключение дублирования норм законодательства в сфере наложения на субъектов предпринимательства различных финансовых санкций;

увеличения срока прекращения права на земельные участки, предоставленные для несельскохозяйственных нужд, с двух до трех лет в случае их неиспользования.

Внесение изменений и дополнений в законодательство

Срок внесения в Кабинет Министров — II квартал 2014 года

Генпрокуратура, Минюст, Верховный суд, Высший хозяйственный суд, Центральный банк, Минэкономики, Госналоговый комитет, Гостаможенный комитет, ТПП

3.

Сокращение срока доведения до субъекта предпринимательства решения уполномоченного органа о приостановлении действия документа разрешительного характера до одного рабочего дня со дня его принятия.

Внесение изменений и

дополнений в Закон Республики Узбекистан «О разрешительных процедурах в сфере предпринимательской деятельности»

Срок внесения в Кабинет Министров — II квартал 2014 года

Минюст, Минэкономики, ТПП

4.

Установление порядка, в соответствии с которым нормативно-правовые акты, предусматривающие усложнение процедуры осуществления предпринимательской деятельности и возложение на субъектов предпринимательства новых юридических обязанностей, а также устанавливающие новые меры юридической ответственности субъектов предпринимательства, вводятся в действие не ранее трехмесячного срока с момента их официального опубликования.

Внесение изменений и дополнений в законодательство

Срок внесения в Кабинет Министров — III квартал 2014 года

Минюст, Генпрокуратура, Минэкономики, Минфин, Госкомконкуренции, Госкомсвязи, ТПП

5.

Внесение изменений и дополнений в Закон Республики Узбекистан «О микрофинансировании», предусматривающих ограничение срока рассмотрения заявок субъектов малого бизнеса и частного предпринимательства на оказание микрофинансовых услуг не более чем тремя банковскими днями.

Внесение изменений и дополнений в законодательство

Срок внесения в Кабинет Министров — II квартал 2014 года

Центральный банк, Минфин, Минюст

6.

Установление порядка, в соответствии с которым вновь созданные субъекты малого предпринимательства уплачивают единый налоговый платеж (за исключением организаций розничной торговли) и единый социальный платеж с учетом установленных минимальных размеров после истечения 6 месяцев с принятия решения об утверждении акта приемки законченного строительством объекта, но не более одного года с даты их государственной регистрации.

Внесение изменений и дополнений в законодательство

Срок внесения в Кабинет Министров — II квартал 2014 года

Минфин, Госналоговый комитет, Минэкономики, Минюст

7.

Рассмотрение вопроса об установлении уголовной ответственности и ужесточении административной ответственности должностных лиц за нарушение установленного порядка и сроков выдачи лицензии и других документов разрешительного характера.

Внесение изменений и дополнений в законодательство

Срок внесения в Кабинет Министров — III квартал 2014 года

Минюст, Генпрокуратура, Верховный суд, Высший хозяйственный суд, Минэкономики, Госналоговый комитет, ТПП

8.

Разработка проекта Закона Республики Узбекистан «Об электронном правительстве», предусматривающего:

определение основных направлений внедрения системы «Электронное правительство», использования информационных технологий в деятельности государственных органов при взаимодействии с гражданами, организациями, иностранными гражданами;

улучшение эффективности, ясности и открытости государственного управления.

Закон Республики Узбекистан

Срок внесения в Кабинет Министров — IV квартал 2014 года

Госкомсвязи, Минфин, Минэкономики, Минюст, Центральный банк, Госкомконкуренции, Госналоговый комитет, Гостаможенный комитет, ТПП

9.

Создание и постоянная техническая поддержка специального раздела на Едином портале интерактивных государственных услуг (ЕПИГУ) по обсуждению проектов разрабатываемых нормативно-правовых актов, а также практическому воздействию принятых норм на осуществление предпринимательской деятельности.

Комплекс мер

III квартал 2014 года

Госкомсвязи, Минюст, ТПП

Внедрение механизма оценки воздействия актов законодательства на деловую среду путем ведения специального раздела на ЕПИГУ.

Постановление Кабинета Министров

III квартал 2014 года

Минюст, Минэкономики, Минфин, МВЭСИТ, Госналоговый комитет, Гостаможенный комитет, ТПП, Госкомсвязи

10.

Разработка проекта постановления Кабинета Министров по реализации Закона Республики Узбекистан «О залоговом реестре», предусматривающего:

создание государственного унитарного предприятия «Залоговый реестр» при Центральном банке и определение его штатной численности;

материально-техническое обеспечение деятельности государственного унитарного предприятия «Залоговый реестр»;

определение постоянного доменного имени (адреса веб-сайта) залогового реестра;

определение размера и условий внесения платы за услуги, оказываемые залоговым реестром (внесение кредиторами записей в залоговый реестр, выдача выписок и т. п.);

разработку и утверждение порядка ведения залогового реестра, предусматривающего:

заключение договоров по внесению записей в залоговый реестр, осуществление платы за внесение записей и получение выписок из залогового реестра;

внесение, изменение и исключение записей из залогового реестра кредиторами, органами следствия и дознания, органами государственной налоговой и таможенной службы;

внесение, изменение и исключение записей из залогового реестра на основании решений суда об обращении взыскания на имущество должника;

внесение, изменение и исключение записей из залогового реестра по ограничению прав должника по распоряжению и пользованию имуществом;

внесение возражений должника к внесенным записям; осуществление поиска информации в залоговом реестре, оформление и выдачу выписок из залогового реестра и т. д.

Постановление Кабинета Министров

II квартал 2014 года

Центральный банк, Минюст, Минэкономики, Минфин, Госналоговый комитет, Гостаможенный комитет, МВД, Генпрокуратура, Госкомсвязи, Ассоциация банков

11.

Разработка проекта Закона Республики Узбекистан «О защите персональных данных», предусматриваюшего установление мер правового регулирования сбора, хранения, обработки, передачи и использования персональных данных, а также требований по обеспечению их безопасности.

Закон Республики Узбекистан

Срок внесения в Кабинет Министров — III квартал 2014 года

Государственный центр персонализации, Госкомсвязи, Минюст, заинтересованные министерства и ведомства

II. Повышение эффективности и обеспечение прозрачности деятельности органов государственного управления и государственной власти на местах во взаимоотношениях с субъектами предпринимательства

12.

Введение системы по электронному оформлению очередности подачи необходимых документов через Единый портал интерактивных государственных услуг, предусматривающей извещение заявителя в режиме «онлайн» о назначенной дате и времени представления документов, а также подробном перечне документов, необходимых для получения государственных услуг.

Комплекс мер

II квартал 2014 года

Госкомсвязи, Минюст, ТПП

13.

Дальнейшее совершенствование, упрощение и удешевление процедуры государственной регистрации субъектов предпринимательства (за исключением кредитных учреждений), предусмотрев:

внедрение уведомительного порядка государственной регистрации субъектов предпринимательства в режиме реального времени через Единый портал интерактивных государственных услуг, обеспечивающего бесконтактную форму взаимодействия регистрирующих органов с субъектами предпринимательства;

полную автоматизацию всех регистрационных процедур на основе системной реорганизации функциональных и операционных процессов деятельности регистрирующих и иных уполномоченных органов;

внедрение уникального идентификатора субъектов предпринимательства;

предоставление возможности онлайн-оплаты государственной пошлины при государственной регистрации;

выдачу свидетельства о государственной регистрации юридического лица (коммерческой организации) исключительно на основании заявления и учредительных документов, а в качестве индивидуального предпринимателя — на основании заявления и копии паспорта.

Постановление Президента Республики Узбекистан, создание соответствующих баз данных и разработка программного обеспечения

Срок внесения в Кабинет Министров постановления — II квартал 2014 года

ТПП, Минюст, Госналоговый комитет, Совет Министров Республики Каракалпакстан, хокимияты областей и г. Ташкента, Мининфоком, МВЭСИТ, МВД, ГЦП при Кабинете Министров,

Госкомстат, Госкомконкуренции, Центральный банк, УзАПИ,

Госкомземгеодезкадастр, Агентство интеллектуальной собственности,

Минфин, Минэкономики

Разработка программного обеспечения — до I квартала 2015 года

Внедрение механизма — с 1 апреля 2016 года

14.

Повышение прозрачности деятельности министерств, государственных комитетов и ведомств путем обязательного размещения и далее постоянного обновления на своих официальных веб-сайтах всех соответствующих нормативно-правовых и иных актов министерств, государственных комитетов, ведомств, органов государственной власти на местах, регламентирующих вопросы взаимоотношений с субъектами предпринимательства, включая процедуры, сроки и стоимости предоставления государственных и других видов услуг (за исключением документов ограниченного распространения и содержащих коммерческую тайну).

Постановление Кабинета Министров, внесение изменений и дополнений в законодательство

Июнь 2014 года

Минюст, Госкомсвязи, ТПП

15.

Разработка проекта постановления Кабинета Министров «О мерах по обеспечению прозрачности и эффективности использования средств субъектов предпринимательства в виде спонсорства и благотворительности».

Постановление Кабинета Министров

II квартал 2014 года

Минфин, Госналоговый комитет, Минэкономики, Минюст, ТПП

16.

Установление административной и уголовной ответственности за нарушение порядка выдачи денежных средств субъектам предпринимательства, принудительное привлечение их к благотворительности и иным мероприятиям, связанным с отвлечением денежных средств.

Внесение изменений и дополнений в законодательство

Срок внесения в Кабинет Министров — III квартал 2014 года

Минюст, Генпрокуратура, Минэкономики, Минфин, ТПП

17.

Проведение полной инвентаризации процедур, связанных с выделением земельных участков, выдачей разрешений на строительство, регистрацией прав собственности на недвижимое имущество, подключением к сетям электроснабжения и по итогам внесение в Кабинет Министров предложения по их упрощению и ускорению перевода в электронную форму.

Комплекс мер

II квартал 2014 года

Госкомсвязи, Госархитектстрой, Госкомземгеодезкадастр, ГАК «Узбекэнерго»

18.

Ускорение реализации мероприятий в рамках внедрения системы «Электронное правительство», в том числе:

Комплекс мер

II квартал 2014 года

Завершение реализации:

Мининфоком, Минфин, Минюст, Госкомстат, Госналоговый комитет, Гостаможенный комитет, Госкомземгеодезкадастр, Агентство «Узкоммунхизмат»

формирование базы данных физических лиц (с уникальным идентификатором);

I квартал 2015 года

формирование базы данных юридических лиц (с уникальным идентификатором);

I квартал 2015 года

создание комплекса информационных систем «Лицензия» для предоставления интерактивных услуг в сфере лицензирования и разрешительных процедур;

I квартал 2015 года

интеграция комплекса информационных систем «Солик» для предоставления интерактивных услуг в сфере налогообложения;

I квартал 2015 года

интеграция комплекса информационных систем «Божхона» для предоставления интерактивных услуг по таможенному оформлению грузов;

I квартал 2015 года

создание комплекса информационных систем «Коммунал» для предоставления интерактивных услуг в сфере коммунального хозяйства.

IV квартал 2015 года

19.

Проведение инвентаризации и пересмотр нормативно-правовых актов, регламентирующих административные процедуры и порядок оказания государственных услуг субъектам предпринимательства с указанием исчерпывающего перечня необходимых документов, исключив при этом те документы, которые предоставляются другими органами государственного управления и государственной власти на местах (справки, копии лицензий и др.).

Устранение практики требования от субъектов предпринимательства предоставления заключений об отсутствии долгов у хозяйствующих субъектов перед бюджетом, а также справок об отсутствии долгов по коммунальным услугам при получении соответствующих государственных услуг и прохождении разрешительных процедур, с получением соответствующей информации самими государственными органами путем использования электронного обмена информацией между собой через сеть Интернет.

Введение запрета на требование копий учредительных документов и документов разрешительного характера с учетом проведения инвентаризации и анализа нормативно-правовых актов, в которых содержатся требования о предоставлении копий учредительных документов и документов разрешительного характера, путем совершенствования механизма электронного взаимообмена информацией между органами государственного управления и государственной власти на местах.

Проведение инвентаризации нормативно-правовых актов

Постановление Кабинета Министров

IV квартал 2014 года

Минюст, Минэкономики, Минфин, Госкомконкуренции, Госкомсвязи, Госналоговый комитет, Гостаможенный комитет, Центральный банк, ТПП

20.

Предоставление возможности субъектам внешнеторговой деятельности осуществлять ввод данных по контрактам в электронной форме через сеть Интернет с использованием электронно-цифровой подписи, позволяющий перевод введенных данных в Единую электронную информационную систему внешнеторговых операций (ЕЭИСВО), с одновременной отменой для них процедуры регистрации внешнеторговых контрактов в уполномоченных банках.

Контроль и мониторинг за внешнеторговыми контрактами хозяйствующих субъектов будут осуществляться органами валютного контроля и уполномоченными банками через ЕЭИСВО.

Внесение изменений и дополнений в законодательство, внедрение интерактивной услуги

Июнь 2014 года

Центральный банк, Гостаможенный комитет, Госналоговый комитет, Госкомсвязи

III. Дальнейшее совершенствование институциональной системы поддержки и координации деятельности субъектов предпринимательства

21.

Дальнейшее сокращение количества проверок и совершенствование системы организации и проведения контроля за деятельностью субъектов предпринимательства путем:

создания веб-сайта Республиканского совета по координации деятельности контролирующих органов, предусматривающего опубликование графиков проверок и решений контролирующих органов о назначении проверок с указанием сроков и предмета проведения проверки, а также с интеграцией с Единым порталом интерактивных государственных услуг;

разработки и внедрения онлайн — электронной системы регистрации в Книге регистрации проверок (за исключением проверок в рамках возбужденных уголовных дел) в целях предотвращения незаконного вмешательства в деятельность субъектов предпринимательства и мониторинга за соблюдением порядка заполнения данной книги контролирующими органами.

Решение Республиканского совета по координации деятельности контролирующих органов

III квартал 2014 года

Госналоговый комитет, ТПП, Минюст, Минфин, Генпрокуратура, Высший хозяйственный суд, Госкомсвязи

22.

Дальнейшее совершенствование деятельности республиканских и межведомственных комиссий и постоянно действующих рабочих групп, образованных решениями Президента и Правительства Республики Узбекистан, в том числе:

а) кардинальное сокращение количества комиссий путем: упразднения комиссий, не наделенных четкими полномочиями, задачами и функциями;

упразднения комиссий, не отвечающих современным требованиям и условиям рыночной экономики;

объединения комиссий, выполняющих дублирующие управленческие функции и задачи;

б) дальнейшее совершенствование деятельности комиссий путем:

утверждения обновленных составов комиссий с учетом современных реалий и актуальных требований;

разработки и утверждения положений о комиссии с указанием цели их создания, конкретных функций, задач и наделяемых полномочий;

определения по каждой комиссии рабочего органа, отвечающего за организацию и координацию работ в рамках полномочий комиссии;

оптимизации составов комиссий с включением в них представителей необходимого минимального числа организаций.

Проведение инвентаризации

II квартал 2014 года

СИАД Кабинета Министров, Минфин, Минюст, Минэкономики, заинтересованные министерства и ведомства, Совет Министров Республики Каракалпакстан, хокимияты областей и г. Ташкента

Аналитическая записка с предложениями

II квартал 2014 года

Внесение в Кабинет Министров проектов решений по совершенствованию деятельности республиканских комиссий

III квартал 2014 года

23.

Повышение ответственности сотрудников контролирующих органов по соблюдению требований норм законодательства в части проведения проверок деятельности субъектов предпринимательства путем:

внедрения в практику рассмотрения на заседаниях Кенгашей народных депутатов областей отчета хакимов районов (городов) об эффективности принимаемых мер по созданию максимально благоприятного делового климата для ведения предпринимательской деятельности;

проведения на ежеквартальной основе специальных заседаний территориальных комиссий Совета по координации проверок по рассмотрению отчетов руководителей правоохранительных органов о выявленных нарушениях, совершенных должностными лицами и другими ответственными сотрудниками территориальных подразделений государственных и контролирующих органов;

Комплекс мер

Ежеквартально

Госналоговый комитет, Совет Министров Республики Каракалпакстан, хокимияты областей и г. Ташкента, контролирующие органы

широкого освещения через телевидение и другие СМИ фактов незаконного вмешательства в деятельность субъектов предпринимательства со стороны работников государственных и контролирующих органов и принятых к ним мер ответственности.

Комплекс мер

2014-2015 годы

НТРК, Минюст, Госналоговый комитет, Генпрокуратура, Высший хозяйственный суд, ТПП

24.

Привлечение технического содействия ПРООН для разработки дополнительных предложений по формированию максимально благоприятной бизнес-среды в стране, внедрению общепризнанных норм международного права и практики ведения бизнеса, постоянного совершенствования законодательства, направленного на улучшение правовых и экономических условий осуществления предпринимательской деятельности, на основе привлечения ведущих международных финансовых организаций, использования их методологических рекомендаций и законодательства зарубежных стран.

Утверждение проектного документа совместного проекта ПРООН и Торгово-промышленной палаты Узбекистана на 2014 — 2017 годы

Июнь 2014 года

ТПП, Минэкономики, Госкомконкуренции, Госкомсвязи

IV. Совершенствование механизмов кредитования субъектов предпринимательства, повышение качества банковской и финансовой инфраструктуры, расширение спектра услуг, оказываемых субъектам предпринимательства

25.

Дальнейшее упрощение системы кредитования субъектов предпринимательства путем активизации работ по интеграции коммерческих банков, страховых компаний, государственных нотариальных контор, органов внутренних дел, государственного кадастра, государственной налоговой службы и органов по государственной регистрации субъектов предпринимательства в систему обмена кредитной информацией, направленной на создание благоприятных условий для развития предпринимательства.

Комплекс мер

II квартал 2014 года

Центральный банк, Ассоциация банков, Минфин, Совет фермеров Узбекистана, Госналоговый комитет, Госкомземгеодезкадастр, МВД, Минэкономики, Минюст, ТПП, коммерческие банки

26.

Дальнейшее сокращение финансовых затрат субъектов предпринимательства во взаимоотношениях с коммерческими банками за счет отмены взимания платы за услуги банков при уплате субъектами малого предпринимательства налогов и других обязательных платежей с расчетных счетов.

Решения Центрального банка и коммерческих банков

Апрель 2014 года

Центральный банк, коммерческие банки, Ассоциация банков

27.

Расширение доступа субъектов предпринимательства к кредитным ресурсам путем утверждения порядка высвобождения части залогового обеспечения, предоставленного при получении кредитов, с учетом погашенной задолженности по кредиту.

Решения советов коммерческих банков

II квартал 2014 года

Центральный банк, коммерческие банки

28.

Отмена требований по депонированию банками средств в национальной валюте перед участием в торгах валютной биржи, предусмотрев осуществление взаиморасчетов между банком и валютной биржей не позже следующего дня после проведения торгов.

Внесение изменений и дополнений в законодательство

II квартал 2014 года

Центральный банк, Минфин, коммерческие банки

29.

Разработка комплексного страхового продукта по страхованию обеспеченных обязательствами контрактов на поставку продукции на экспорт, используемых в качестве залогового обеспечения по кредитам предприятий-экспортеров.

Постановление Кабинета Министров

Апрель 2014 года

НКЭИС «Узбекинвест», Фонд поддержки экспорта субъектов малого бизнеса и частного предпринимательства, Министерство финансов, Ассоциация банков Узбекистана, МВЭСИТ, ТПП

V. Дальнейшее совершенствование и упрощение налогового администрирования, внедрение стандартов управления качеством

30.

Стимулирование притока прямых иностранных инвестиций путем размещения на веб-сайтах и публикациях международных финансовых организаций статистической и иной информации, необходимой для принятия решения об инвестировании в Республику Узбекистан.

Комплекс мер

2014-2015 годы

Минэкономики, Минфин, Госкомстат, МВЭСИТ, Центральный банк, МИД

31.

Установление порядка, в соответствии с которым уплата единого земельного налога производится в следующие сроки:

до 1 сентября отчетного года — 30 процентов от годовой суммы налога;

до 1 декабря отчетного года — оставшаяся сумма налога.

Внесение изменений и дополнений в законодательство

IV квартал 2014 года

Минфин, Госналоговый комитет, Минэкономики, Минюст, заинтересованные министерства и ведомства

32.

Увеличение срока действия сертификата ключа электронной цифровой подписи с 12 до 24 месяцев.

Внесение изменений и дополнений в законодательство

II квартал 2014 года

Госкомсвязи, заинтересованные министерства и ведомства

33.

Установление порядка, в соответствии с которым при согласовании и утверждении инвестиционных предложений и паспортов перспективных инвестиционных проектов, требующих привлечения иностранных инвестиций, обязательно использование единой электронной базы инвестиционных проектов.

Постановление Кабинета Министров

II квартал 2014 года

МВЭСИТ, Минэкономики, Госкомконкуренции, Госархитектстрой, ФРУз, Госкомсвязи

34.

Дальнейшее совершенствование процедур прохождения сертификации и стандартизации путем:

отмены процедуры аккредитации юридических и физических лиц на право проведения ремонта средств измерений;

Внесение изменений и дополнений в законодательство

II квартал 2014 года

Агентство «Узстандарт», министерства и ведомства

утверждения программы разработки технических регламентов с учетом международных стандартов, норм и правил, а также национальных стандартов развитых зарубежных стран.

Постановление Кабинета Министров

35.

Внедрение на производственных предприятиях систем управления качеством на основе международных стандартов, в том числе путем разработки пилотной программы, предусматривающей создание центра по внедрению метода управления предприятием «Кайзен» (Япония) и подготовку местных специалистов.

Комплекс мер

II квартал 2014 года

ТПП, Агентство «Узстандарт», министерства и ведомства

VI. Дальнейшее совершенствование системы корпоративного управления и повышение роли частных собственников

36.

Осуществление дополнительных мер по приватизации государственного имущества и сокращение активов государства в хозяйствующих субъектах путем:

реализации долей государства в уставном фонде акционерных обществ и обществ с ограниченной ответственностью, не имеющих стратегического характера;

Постановление Президента Республики Узбекистан

II квартал 2014 года

Госкомконкуренции, Минфин, Минэкономики, Минюст

ликвидации или преобразования государственных унитарных предприятий в частную форму собственности (АО, ООО), с последующей реализацией государственной доли в уставном фонде, за исключением созданных либо преобразованных предприятий по решению Президента и Кабинета Министров Республики Узбекистан.

Постановление Кабинета Министров

II квартал 2014 года

Госкомконкуренции, Минфин, Минэкономики, Минюст, другие министерства и ведомства

37.

Разработка Правил этики в сфере корпоративного управления, направленных на развитие норм добросовестного поведения в акционерных обществах, включая эффективную защиту прав и интересов наряду с акционерами других заинтересованных лиц (кредиторов, потенциальных инвесторов и др.), обеспечение профессиональной и этической ответственности членов наблюдательных советов и иных должностных лиц акционерных обществ.

Постановление Кабинета Министров

Май 2015 года

Госкомконкуренции, Минэкономики, Минфин, Центральный банк

38.

Утверждение Положения о требованиях к корпоративным ваб-сайтам, предусматривающего размещение информации об обществе на веб-сайте, включая тексты устава и внутренних документов общества по вопросам корпоративного управления, информацию о стратегии развития общества, существенных фактах, касающихся проведения общих собраний акционеров, важнейших решениях наблюдательного совета, ежеквартальные отчеты, проспекты эмиссии ценных бумаг, аудиторские заключения.

Постановление Кабинета Министров

Май 2014 года

Госкомконкуренции, Минэкономики, Минфин, Центральный банк, Минюст

39.

Установление на законодательной основе норм, предусматривающих:

утверждение на общем собрании акционеров конкретной стратегии развития обществ на среднесрочный и долгосрочный период;

регулярное заслушивание отчета исполнительного органа и наблюдательного совета о принимаемых мерах по достижению стратегии развития обществ.

Внесение изменений и дополнений в законодательство

Срок внесения в Кабинет Министров — III квартал 2014 года

Госкомконкуренции, Минфин

40.

Отмена требования по обязательному предварительному опубликованию инвестором (акционером) информации о намерении приобрести самостоятельно и (или) совместно с аффилированными лицами в результате одной или нескольких сделок пакета акций открытого акционерного общества, составляющего в совокупности 15 и более процентов от уставного фонда данного общества.

Внесение изменений в Закон Республики Узбекистан «О рынке ценных бумагах»

Апрель 2014 года

Госкомконкуренции, Минфин

41.

Установление порядка, в соответствии с которым размеры пеней, начисляемых по невыплаченным и недополученным в установленные общим собранием акционеров сроки дивидендам, не должны превышать 50% суммы невыплаченных и недополученных дивидендов.

Внесение изменений и дополнений в законодательство

Апрель 2014 года

Госкомконкуренции, Минфин, Минэкономики

42.

Установление порядка, в соответствии с которым выплата дивидендов крупным акционерам (владельцам свыше 25%) акционерных обществ осуществляется при условии отсутствия задолженности по дивидендам перед миноритарными акционерами данных обществ.

Постановление Кабинета Министров

II квартал 2014 года

Госкомконкуренции, Минфин, Минэкономики

43.

Установление нормы, предусматривающей, что письменное оформление сделок купли-продажи ценных бумаг, совершенных на электронных торговых площадках организаторов торгов, не требуется.

Постановление Президента Республики Узбекистан

Апрель 2014 года

Госкомконкуренции, Минфин, Минюст

44.

Установление нормы, предусматривающей, что организатор торгов ценными бумагами не вправе требовать у инвесторов проведения предварительной оценки выставляемых на продажу ценных бумаг, если такое требование не установлено законодательством, а также устанавливать запрет на реализацию ценных бумаг, ниже их номинальной стоимости.

Внесение изменений и дополнений в законодательство

II квартал 2014 года

Госкомконкуренции, Минфин, Минэкономики, Центральный банк, Минюст

45.

Разработка комментариев к законам Республики Узбекистан «Об акционерных обществах и защите прав акционеров», «О рынке ценных бумаг» и «Об оценочной деятельности».

Комментарии к законам

Июнь 2015 года

Госкомконкуренции, Минюст, ТПП

46.

Перевод на английский язык законов Республики Узбекистан «Об акционерных обществах и защите прав акционеров» и «О рынке ценных бумаг», с последующим размещением переведенных текстов законов на официальных веб-сайтах уполномоченных государственных органов.

План мероприятий

Декабрь 2014 года

Госкомконкуренции, ТПП, Минфин, МВЭСИТ

(приложение № 1 в редакции Указа Президента Республики Узбекистан от 31 декабря 2016 года № УП-4910 — СЗ РУ, 2017 г., № 2, ст. 25)
ПРИЛОЖЕНИЕ № 2
к
Указу Президента Республики Узбекистан от 7 апреля 2014 года № УП-4609
ПРИЛОЖЕНИЕ № 3
к
Указу Президента Республики Узбекистан от 7 апреля 2014 года № УП-4609
См. предыдущую редакцию.
(пункт 1 утратил силу Указом Президента Республики Узбекистан от 27 сентября 2020 года № УП-6075 — Национальная база данных законодательства, 28.09.2020 г., № 06/20/6075/1330)
См. предыдущую редакцию.
(пункт 2 утратил силу Указом Президента Республики Узбекистан от 30 апреля 2021 года № УП-6218 — Национальная база данных законодательства, 30.04.2021 г., № 06/21/6218/0398)
3. Пункт 6 Положения о порядке взаимодействия органов государственного управления и инициаторов проектов в процессе формирования Программы локализации производства готовой продукции, комплектующих изделий и материалов на основе промышленной кооперации, утвержденного постановлением Президента Республики Узбекистан от 1 декабря 2009 года № ПП-1236 дополнить абзацем следующего содержания:
4. В абзаце третьем пункта 1 Указа Президента Республики Узбекистан от 4 апреля 2011 года № УП-4296 «О дополнительных мерах по дальнейшему сокращению проверок и совершенствованию системы организации контроля деятельности субъектов предпринимательства» слова «до 1 апреля 2014 года» заменить словами «до 1 января 2017 года».
5. В постановлении Кабинета Министров от 31 декабря 1998 года № 548 «О Программе мер по осуществлению капитального строительства с участием иностранных инвестиций на 1999 год»:
а) из пункта 1 слова «(приложение № 1)» исключить;
б) приложение № 1 признать утратившим силу.
6. В пункте 23 Положения о порядке кредитования коммерческими банками субъектов малого предпринимательства, дехканских и фермерских хозяйств за счет специального Фонда льготного кредитования, утвержденного постановлением Кабинета Министров от 19 мая 2000 года № 195 (СП Республики Узбекистан, 2000 г., № 5, ст. 25), слова «для отделений коммерческих банков и коммерческих банков, не имеющих в своей структуре отделений, а также частных банков — 10 рабочих дней, для областных отделений банков — 15 рабочих дней и для головных (республиканских) банков — 20 рабочих дней» заменить словами «три рабочих дня».
См. предыдущую редакцию.
(пункт 7 утратил силу Указом Президента Республики Узбекистан от 12 декабря 2019 года № УП-5893 — Национальная база данных законодательства, 13.12.2019 г., № 06/19/5893/4150)