Avtotransportda xorijiy yuk tashuvchilarning O‘zbekiston Respublikasi hududiga kirishlari va undan chiqishlari, yuk olib o‘tishlari va harakatini tartibga solish, ular tomonidan zarur yig‘imlar, poshlinalar va boshqa to‘lovlar to‘lanishini, yo‘l, maishiy va servis xizmati ko‘rsatish tizimini tashkil etish, avtomobilda xorijiy yuk tashuvchilar tomonidan O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlariga rioya qilinishi ustidan nazoratni kuchaytirish maqsadida Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi:
Oldingi tahrirga qarang.
1. Harakat qilish uchun mo‘ljallangan avtomobil yo‘llari ro‘yxati, harakatning vaqtinchalik yo‘nalish varaqasi, O‘zbekiston Respublikasi hududiga kirish-chiqishda va unda harakat qilishda hamda avtotransport vositalari va yuklarga haydovchilarning zarur hujjatlari ro‘yxati (1, 2 va 4-ilovalar) tasdiqlansin.
(1-bandning birinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2012-yil 27-noyabrdagi 330-sonli qarori tahririda — O‘R QHT, 2012-y., 48-49-son, 536-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
Xorijiy avtomobilda yuk tashuvchilar avtotransport vositalarining O‘zbekiston Respublikasi hududida harakatlanish yo‘nalishlaridagi o‘zgartirishlar qat’iy ravishda O‘zbekiston Respublikasi Davlat bojxona qo‘mitasining tegishli hududiy boshqarmasi tomonidan beriladigan ruxsatnomalar bo‘yicha amalga oshiriladi.
(1-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2007-yil 3-yanvardagi 4-sonli qarori asosida ikkinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan — O‘R QHT, 2007-y., 1-2-son, 10-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
2. Avtomobilda xorijiy yuk tashuvchi haydovchilarning, yuklarni kuzatib boruvchilar yoki yo‘lovchilar sifatidagi shaxslarning O‘zbekiston Respublikasi hududiga kirishlari, chiqishlari, bo‘lishlari va yuk olib o‘tishlari Vazirlar Mahkamasining 1996-yil 21-noyabrdagi 408-son, 2002-yil 21-fevraldagi 62-son va 2011-yil 26-dekabrdagi 342-son qarorlariga, shuningdek MDH qatnashchisi bo‘lgan davlatlarning ushbu masalalarni tartibga soluvchi tegishli bitimlariga muvofiq amalga oshiriladi.
(2-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2012-yil 27-noyabrdagi 330-sonli qarori tahririda — O‘R QHT, 2012-y., 48-49-son, 536-modda)
3. Belgilab qo‘yilsinki, xorijiy shaxslarning (shu jumladan, yuk olib o‘tish) ko‘rsatib o‘tilgan masalalar bo‘yicha xalqaro qoidalarga, Vena Konvensiyasiga (haydovchilik hujjatlari to‘g‘risida), shuningdek, respublikaning amaldagi qonunchiligiga xilof ravishda O‘zbekiston Respublikasi hududiga kirishlari va bo‘lishlari xorijiy davlat transport vositasining O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligiga muvofiq choralar ko‘rilishi uchun hududiy bojxona organlariga yoki ichki ishlar organlariga keltirilishiga sabab bo‘ladi.
Oldingi tahrirga qarang.
4. O‘zbekiston Respublikasi Ichki ishlar vazirligi (Almatov) respublika hududi orqali o‘tuvchi transport vositalarining hududga kirgan kunidan boshlab 3 kundan ortiq bo‘lmagan muddatda chiqib ketishlarini ta’minlagan holda, ularning yuk olib o‘tishlari ustidan qattiq nazorat o‘rnatsin, shuningdek berilgan buyurtmanomalarga muvofiq avtomobil transportida tashiladigan maxsus yuklarni kuzatib borishni amalga oshirsin.
Keyingi tahrirga qarang.
(4-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2002-yil 1-maydagi 150-sonli qarori tahririda O‘R QHT, 2002-y., 9-son, 66-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
Avtomobilda xorijiy yuk tashuvchilarning tranzit orqali o‘tuvchi transport vositalarining harakat yo‘nalishi O‘zbekiston Respublikasi bojxona organlari tomonidan o‘zgartirilgan taqdirda ularning chiqib ketish muddati O‘zbekiston Respublikasi hududiga kirgan kundan boshlab 10 kundan oshmasligi kerak.
(4-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2007-yil 28-sentabrdagi 205-sonli qarori asosida xatboshi bilan to‘ldirilgan — O‘R QHT, 2007-y., 40-son, 416-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
5. Hududga kirish hujjatlarini rasmiylashtirganlik uchun stavka va xorijiy davlatlar avtotransport vositalarining O‘zbekiston Respublikasi hududiga kirganligi hamda tranzit o‘tishi uchun yig‘im qonun hujjatlari bilan belgilanadi.
( 5-bandning birinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2012-yil 1-avgustdagi 233-sonli qarori tahririda — O‘R QHT, 2012-y., 31-son, 358-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Yig‘imlarni undirish milliy valyuta “so‘m”da naqd pulsiz shaklda yoki tijorat banklari tomonidan bevosita bojxona postlarida O‘zbekiston Respublikasi Markaziy bankining to‘lov kunidagi kursi bo‘yicha naqd pul shaklida amalga oshiriladi, olingan mablag‘lar jamg‘arma daromadlarining tranzit hisob raqamlari orqali O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Respublika yo‘l jamg‘armasi hisob raqamlariga qonun hujjatlarida belgilangan tartibda o‘tkaziladi.
(5-bandning ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2018-yil 15-martdagi 202-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 16.03.2018-y., 09/18/202/0904-son)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Hujjatlarni rasmiylashtirish, xorijiy davlatlar avtotransport vositalarining O‘zbekiston Respublikasi hududiga kirganligi hamda tranzit o‘tishi uchun yig‘im to‘lanishi ustidan nazorat bojxona organlari tomonidan amalga oshiriladi.
(5-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2012-yil 1-avgustdagi 233-sonli qarori tahririda — O‘R QHT, 2012-y., 31-son, 358-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
(5-bandning to‘rtinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017-yil 9-oktabrdagi 810-sonli qaroriga asosan chiqarilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 12.10.2017-y., 09/17/810/0095)
Oldingi tahrirga qarang.
og‘ir yukli va yirik gabaritli transport vositalarining avtomobil yo‘llarini davlat tomonidan boshqarish vakolatli organlari tomonidan belgilangan tartibda beriladigan maxsus ruxsatnomasiz umumiy foydalaniladigan yo‘llardan yurib o‘tishi;
Keyingi tahrirga qarang.
agar ikki tomonlama bitimlarda o‘zgacha hol nazarda tutilmagan bo‘lsa, avtomobilda xorijiy yuk tashuvchilar tomonidan yuklarning uchinchi mamlakatlarga (mamlakatlardan) tashilishi taqiqlansin.
(6-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2012-yil 1-avgustdagi 233-sonli qarori tahririda — O‘R QHT, 2012-y., 31-son, 358-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasining xalqaro shartnomalarida boshqacha shartlar kelishilmagan bo‘lsa, xorijiy tashuvchilarga tegishli bo‘lgan, shu jumladan, O‘zbekiston Respublikasi hududiga ular tomonidan vaqtincha olib kelingan avtotransport vositalarida yuk va yo‘lovchilarni O‘zbekiston Respublikasi hududida joylashgan punktlar o‘rtasida tashish (kabotaj).
(6-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2018-yil 15-martdagi 202-sonli qaroriga asosan xatboshi bilan to‘ldirilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 16.03.2018-y., 09/18/202/0904-son)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi Milliy xavfsizlik xizmati va Davlat bojxona qo‘mitasiga — avtomobilda xorijiy yuk tashuvchilarning Davlat chegarasi orqali o‘tkazish punktlarida kirish va chiqishlarini;
(7-bandning ikkinchi xatboshi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2004-yil 26-iyuldagi 359-sonli qarori tahririda O‘R QHT, 2004-y., 30-son, 345-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi Ichki ishlar vazirligiga – xorijiy avtotransportning respublika hududi bo‘ylab harakat qilishini;
Oldingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi Davlat bojxona qo‘mitasiga respublikaga kirib kelayotgan avtotransport vositalarining texnik holatini, yo‘l qo‘yiladigan og‘irlik va gabarit parametrlarini, xalqaro yuk va yo‘lovchilar tashishni amalga oshirishda Yevropa bitimi (ESTR) talablariga muvofiq ularda nazorat priborlari (taxograflar) mavjudligini hisobga olish va nazorat qilish yuklansin, shuningdek xorijiy avtomobilda yuk tashuvchilar avtotransport vositalarining O‘zbekiston Respublikasi hududida harakatlanish yo‘nalishlariga rioya qilishlari.
(7-bandning to‘rtinchi xatboshi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2007-yil 3-yanvardagi 4-sonli qarori tahririda — O‘R QHT, 2007-y., 1-2-son, 10-modda)
(7-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2001-yil 5-iyundagi 245-sonli qarori tahririda — O‘R QHT, 2001-y., 11-son, 65-modda)
8. O‘zbekiston Respublikasining bojxona ishlari, transport va kommunikatsiyalar sohasidagi xalqaro konvensiyalarga qo‘shilishiga doir masalalarni o‘rganish, tayyorlash va taklif kiritish uchun 5-ilovaga* muvofiq tarkibda Idoralararo komissiya tuzilsin.
respublikaning xalqaro avtotransport vositalari faoliyati va bojxona ishlari masalalariga daxldor xalqaro konvensiyalar va bitimlarga qo‘shilishi to‘g‘risida Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritsin;
Oldingi tahrirga qarang.
avtomobilda xorijiy yuk tashuvchilarning respublika bo‘yicha oqimini o‘rganish asosida chegaradagi Davlat chegarasi orqali o‘tkazish punktlari majmuilari tashkil etilishi bo‘yicha, ular joylashadigan aniq joylarni, bo‘lajak qurilish ishlari miqdorini va hajmini, buyurtmachilar va mablag‘ bilan ta’minlash manbalarini belgilagan holda, takliflarni ishlab chiqsin.
(8-bandning to‘rtinchi xatboshi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2004-yil 26-iyuldagi 359-sonli qarori tahririda — O‘R QHT, 2004-y., 30-son, 345-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
9. “O‘zistiqbolstat” davlat qo‘mitasi (Golishev) Idoralararo komissiyaning takliflari bo‘yicha 1995-yil uchun investitsiya dasturlarini shakllantirishda Davlat chegarasi orqali o‘tkazish punktlari majmuilari qurilishini nazarda tutsin.
(9-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2004-yil 26-iyuldagi 359-sonli qarori tahririda — O‘R QHT, 2004-y., 30-son, 345-modda)
10. Davlat soliq qo‘mitasi (Gataulin) 1996-yil 1-yanvargacha o‘z mablag‘lari hisobidan O‘zbekiston Respublikasi Mudofaa vazirligi, Ichki ishlar vazirligi va Milliy xavfsizlik xizmati organlari bilan kelishilgan loyihalar bo‘yicha xorijiy avtotransport vositalari harakati uchun mo‘ljallangan avtomobil trassalari bo‘ylab bojxona majmuilarining qurilishini ta’minlasin.
Oldingi tahrirga qarang.
11. O‘zbekiston Respublikasi Tashqi iqtisodiy faoliyat milliy banki, “O‘zsanoatqurilishbank”, “O‘zdehqonchiliksanoatbank”, “O‘zjamg‘armabank”, boshqa vakil qilingan tijorat banklari Davlat chegarasi orqali o‘tkazish punktlarida valyuta almashtirish hamda to‘lovlar va yig‘imlarni qabul qilish punktlarining o‘z filiallarini tashkil etsinlar.
(11-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2004-yil 26-iyuldagi 359-sonli qarori tahririda — O‘R QHT, 2004-y., 30-son, 345-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
(12-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 1995-yil 5-apreldagi 121-sonli qaroriga o‘z kuchini yo‘qotgan)
13. “O‘zdavneftmahsulot” birlashmasi (Tojiyev) xorijiy avtomobillarga yonilg‘i quyiladigan shoxobchalarni zarur yonilg‘i bilan ta’minlasin.
14. O‘zbekiston Respublikasi Tashqi ishlar vazirligi (Komilov) avtomobilda xorijiy yuk tashuvchilarning kirishlari, bo‘lishlari, yuk olib o‘tishlari va chiqishlarining O‘zbekiston Respublikasi hududida qabul qilingan tartibi to‘g‘risida diplomatik kanallar orqali davlatlarning elchixonalari, konsulxonalari va vakolatxonalariga ma’lum qilsin.
Oldingi tahrirga qarang.
15. Xorijiy davlatlar og‘ir yukli va katta hajmli transport vositalarining O‘zbekiston Respublikasi hududi bo‘ylab yurishi uchun to‘lovlar to‘g‘risidagi Nizom 6-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
Keyingi tahrirga qarang.
Belgilab qo‘yilsinki, chet davlatlar og‘ir yuk ko‘taruvchi va katta hajmli transport vositalarining O‘zbekiston Respublikasi hududi bo‘ylab yurishidan tushgan mablag‘lar Respublika yo‘l fondiga o‘tkaziladi.
(15-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 1996-yil 25-dekabrdagi 457-sonli qaroriga muvofiq kiritilgan)
Oldingi tahrirga qarang.
16. Mazkur qarorning bajarilishini nazorat qilish Vazirlar Mahkamasining tegishli majmuilariga yuklansin.
(15-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 1996-yil 25-dekabrdagi 457-sonli qaroriga muvofiq 16-band deb hisoblangan)
Oldingi tahrirga qarang.
(1-ilova O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2002-yil 10-dekabrdagi 433-sonli qaroriga muvofiq o‘z kuchini yo‘qotgan — O‘R QHT, 2002-y., 23-son, 189-modda)
Haydovchi Voditel____________ Driver | Haydovchilik guvohnomasi Vodit. udostovereniye_______________________ Driver's licence | |
Davlatning nomi Strana_________________________________________________________ Country | ||
Avtotrasport vositasining Davlat raqami Avtotrasportnoye sredstvo Gos. nomer_________ Motor transport | Markasi Marka_______________ Type | |
Yuk: Gruz: Lading: | Nomi Naimenovaniye________ Name | Vazni Obyem (ves)__________ Volume weight |
Tegishli hujjatlar Soprovoditelnie dokumenti_____________________________________ Covering documents | ||
Qatnov yo‘nalishi________________________________________________ Marshrut sledovaniya_____________________________________________ Movement route___________________________________________________ _______________________________________________________________ | ||
To‘xtash va dam olish uchun tavsiya etiladigan mehmonxona, motel va kempinglar, yoqilg‘i quyish shoxobchasi, texnik xizmat ko‘rsatish shoxobchasi Rekomenduyemie punkti stoyanok, gostinitsi, moteli i kempingi dlya otdixa, AZS, STO Recommended poins of parking, hotels, motels and camping-sites for resting, filling station, maintence stations____________________________________________ _______________________________________________________________ Mo‘ljallangan chiqib ketish joyi, kuni va vaqti Predpolagayemiy punkt, data i vremya viezda_________________________ Plece date and time of exit___________________________________________ | ||
Kirib kelganligi to‘g‘risida belgi. Otmetka o vyezde______ Register on entry | Chiqib ketganligi to‘g‘risida belgi Otmetka o viezde___________________________ Register on exit | |
Haydovchining imzosi | Haydovchining imzosi |
Oldingi tahrirga qarang.
(3-ilova O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2012-yil 27-noyabrdagi 330-sonli qaroriga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — O‘R QHT, 2012-y., 48-49-son, 536-modda)
Xalqaro yuk tashishlar xalqaro aloqalar to‘g‘risidagi ikki tomonlama hukumatlararo bitimlar asosida, avtomobil transportiga tegishli ko‘p tomonlama konvensiyalar va bitimlarning talablariga muvofiq hamda amaldagi milliy ko‘rsatmalarga rioya qilish sharti bilan amalga oshiriladi. Mana shundan kelib chiqqan holda avtomobil transportida xalqaro yuk tashishlarni bajarish chog‘ida quyidagi hujjatlar bo‘lishi zarur:
a) hududlari bo‘yicha yuk tashiladigan mamlakatlarning kirish-chiqish va yuk olib o‘tish vizalarining haqiqiy muddatlari ko‘rsatilgan chet el pasporti;
b) Yo‘l harakati to‘g‘risida 1998-yil 8-noyabrdagi Konvensiyaga muvofiq avtotransport vositasini boshqarish huquqini beruvchi xalqaro haydovchilik guvohnomasi;
v) 1970-yil 1-iyuldagi Yevropa bitimiga a’zo bo‘lgan mamlakatlarda yuritish nazarda tutilgan, avtomobilda xalqaro yuk tashishni amalga oshiruvchi transport vositalari ekipajlariga taalluqli haydovchining shaxsiy nazorat daftarchasi.
a) Yo‘l harakati to‘g‘risida 1968-yil 8-noyabrdagi Konvensiyaga muvofiq avtotransport vositasining ro‘yxatdan o‘tkazilganligi to‘g‘risida guvohnoma;
b) avtotransport vositasining mamlakatga kirishi yoki mamlakat hududi orqali o‘tishi uchun (agar bitimda nazarda tutilgan bo‘lsa) ruxsatnoma;
v) 1975-yilga Xalqaro yo‘l qoidalari to‘g‘risidagi Konvensiya talablariga muvofiq avtotransport vositasiga bojxona muhrlari va plombalari bo‘lgan yuklarni xalqaro tashish uchun ruxsat berish to‘g‘risida guvohnoma;
g) tez buziluvchi yuklarni tashish lozim bo‘lgan hollarda tez buziluvchi mahsulotlarni (SPS guvohnomasi) tashish uchun avtotransport vositasiga ruxsat berish to‘g‘risida guvohnoma.
a) Yuklarni xalqaro yo‘llarda tashishga oid shartnoma to‘g‘risidagi Konvensiya talablariga muvofiq tovar-transport nakladnoyi va yukning har bir nomi bo‘yicha yuklab jo‘natish tafsiloti bo‘lgan ro‘yxati;
v) 1975-yilga Xalqaro yo‘l qoidalari daftarchasi qo‘llangan holda Yuklarni xalqaro tashish to‘g‘risidagi Konvensiyaga muvofiq XYQ daftarchasi (TIR karneti);
Oldingi tahrirga qarang.
(3-bandning “g” kichik bandi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2012-yil 30-dekabrdagi 379-sonli qaroriga asosan chiqarilgan — O‘R QHT, 2013-y., 2-son, 24-modda)
d) agar yuk karantin va veterinariya tovarlari toifasiga kirsa, karantin va veterinariya sertifikatlari;
e) agar yuk tashqi savdo yuki hisoblansa, mamlakatga yukni olib kelish, mamlakatdan olib chiqib ketish uchun Tashqi iqtisodiy aloqalar vazirligi tomonidan beriladigan ruxsatnoma. Agar yuk korxonalarning to‘g‘ridan-to‘g‘ri aloqalari orqali idoralarga qarashli transport bilan tashilsa, to‘g‘ridan-to‘g‘ri aloqalar o‘rnatish to‘g‘risidagi shartnoma yoki protokol nusxasi.
1. Yo‘llar va sun’iy inshootlarning tezda eskirishiga sabab bo‘luvchi hamda qatnovda xalal berishni vujudga keltiruvchi og‘ir yukli va katta hajmli transport vositalarining yurishi uchun to‘lovlar ularni saqlash, ta’mirlash, o‘tkazib yuborishlarni tashkil etish va harakat xavfsizligini ta’minlash bo‘yicha qo‘shimcha ish hajmlarini qoplash xarajatlari bilan aniqlanadi.
Og‘ir yukli va katta hajmli transport vositalarining umumiy foydalanishdagi yo‘llar bo‘ylab yurishi uchun to‘lovga quyidagilar kiradi:
transport vositasi umumiy haqiqiy vaznining yo‘l qo‘yiladigan umumiy vazndan oshib ketganligi uchun to‘lov;
g‘ildirak o‘qi haqiqiy nagruzkalarining yo‘l qo‘yiladigan yo‘l konstruksiyalaridan oshib ketganligi uchun to‘lov;
Yig‘imlardan katta hajmli va og‘ir yukli transport vositalarining yurib o‘tishi tufayli vujudga kelgan yo‘llar va inshootlarni ta’mirlash, saqlash bo‘yicha qo‘shimcha ish hajmlarini bajarishda, o‘tkazib yuborishlarni tashkil etishda va harakat xavfsizligini ta’minlashda foydalaniladi.
Oldingi tahrirga qarang.
(2-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2012-yil 1-avgustdagi 233-sonli qaroriga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — O‘R QHT, 2012-y., 31-son, 358-modda)
3. Yo‘l harakati qoidalariga yoxud tashuvlarni amalga oshirish shartlariga rioya qilmaslik tufayli yo‘llarga va yo‘l inshootlariga zarar yetkazganlik uchun transport vositasi haydovchisi amaldagi qonunchilikka muvofiq javobgar bo‘ladi.
4. Agar yo‘llarga va inshootlarga yetkazilgan zarar katta hajmli va og‘ir yukli transport vositalari kelishilgan qatnov marshruti bo‘yicha, Yo‘l harakati qoidalariga rioya etgan holda yurib o‘tganda ro‘y bersa, u holda javobgarlik va zararni to‘lash, amaldagi qonunchilikka muvofiq, qatnov marshruti kelishib olingan tashkilot zimmasiga tushadi.
5. Katta hajmli va og‘ir yukli transport vositalarini Davlat avtomobil nazorati patrul avtomobillarining kuzatib borganligi uchun to‘lov ushbu Nizom bilan tartibga solinmaydi. Ushbu to‘lov transport vositalari egalaridan Davlat avtomobil nazorati bilan tuzilgan shartnoma asosida undiriladi.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
6. Transport vositasi umumiy haqiqiy vaznining yo‘l qo‘yiladigan vaznga nisbatan ortiqchaligi uchun to‘lov miqdori 1-jadvaldagi tariflarga muvofiq belgilanadi.
1-jadval | |
Umumiy haqiqiy vaznning yo‘l qo‘yiladigan vaznga nisbatan ortiqchalik miqdori, tn | Yuriladigan 1 km masofa uchun tarif, AQSh dollari |
0 dan 5 gacha | 0,02 |
5 dan 10 gacha | 0,03 |
10 dan 15 gacha | 0,06 |
15 dan 20 gacha | 0,10 |
20 dan 25 gacha | 0,15 |
25 dan 30 gacha | 0,23 |
30 dan 35 gacha | 0,33 |
35 dan 40 gacha | 0,46 |
40 dan 45 gacha | 0,63 |
45 dan 50 gacha | 0,85 |
50 va undan ortiq | 1,00 |
Og‘ir yukli transport vositalari avtomobil yo‘llari bo‘ylab yurib o‘tganda g‘ildirak o‘qi haqiqiy yuklamasining yo‘l qo‘yiladigan miqdorga nisbatan ortiqchaligi uchun to‘lov har bir o‘qqa ortiqcha yuklama uchun 2-jadvalda keltirilgan tariflarga muvofiq undiriladi.
2-jadval | |
G‘ildirak o‘qi haqiqiy yuklamasining yo‘l qo‘yiladigan yuklamaga nisbati | Har bir o‘qning yo‘l qo‘yiladigan yuklamadan ortiqcha yuklama bilan yurilgan masofa uchun tarif, |
1,01 dan 1,05 gacha | 0,11 |
1,05 dan 1,10 gacha | 0,12 |
1,10 dan 1,15 gacha | 0,14 |
1,15 dan 1,20 gacha | 0,18 |
1,20 dan 1,25 gacha | 0,21 |
1,25 dan 1,30 gacha | 0,25 |
1,30 dan 1,35 gacha | 0,30 |
1,35 dan 1,40 gacha | 0,35 |
1,40 dan 1,45 gacha | 0,41 |
1,45 dan 1,50 gacha | 0,48 |
1,50 dan 1,55 gacha | 0,55 |
1,55 dan 1,60 gacha | 0,64 |
1,60 dan 1,65 gacha | 0,73 |
1,65 dan 1,70 gacha | 0,85 |
1,70 dan 1,75 gacha | 0,95 |
1,75 dan 1,80 gacha | 1,08 |
1,80 dan 1,85 gacha | 1,22 |
1,85 dan 1,90 gacha | 1,38 |
1,90 dan 1,95 gacha | 1,54 |
1,95 dan 2,00 gacha | 1,73 |
2,00 va undan ortiq | 2,00 |
(6-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2012-yil 1-avgustdagi 233-sonli qarori tahririda — O‘R QHT, 2012-y., 31-son, 358-modda)
7. Transport vositalari hajmlarining ortiqchaligi uchun to‘lov yurib o‘tilgan 1 km yo‘l uchun 0,15 AQSh dollari miqdorida undiriladi.
Keyingi tahrirga qarang.
8. Og‘ir yukli va katta hajmli transport vositalari tashuvlari uchun arizalarni ko‘rib chiqish, marshrutni kelishib olish va ruxsatnomalar berish uchun to‘lovlar miqdori yo‘l organlari tomonidan ikkita tarif bir martalik va marshrutning 100 kilometri bo‘yicha belgilanadi. Bir martalik tarifi AQSh dollarini tashkil qiladi. Marshrutning 100 kilometri uchun tarif 11 AQSh dollariga teng.
(mazkur qaror O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 1996-yil 25-dekabrdagi 457-sonli qaroriga muvofiq 6-ilova bilan to‘ldirilgan)
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
9. Mazkur Nizomda nazarda tutilgan to‘lovlarni undirish milliy valyuta “so‘m”da bevosita bojxona postlarida tijorat banklari tomonidan to‘lov kunidagi O‘zbekiston Respublikasi Markaziy bankining kursi bo‘yicha amalga oshiriladi.
(9-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017-yil 9-oktabrdagi 810-sonli qaroriga asosan kiritilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 12.10.2017-y., 09/17/810/0095)