№ | Tadbirlar nomi | Amalga oshirish shakli | Ijro muddatlari | Moliyalashtirish manbalari | Mas’ul ijrochilar |
I. O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi Akademiyasi (keyingi o‘rinlarda — Akademiya) faoliyatini samarali tashkil etish | |||||
1. | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi Akademiyasi Ustavini ishlab chiqish va tasdiqlash. | Ustav loyihasi | 2018-yil 1-avgustga qadar | - | Bosh prokuratura |
2. | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil 1-avgustga qadar | - | Bosh prokuratura | |
3. | Akademiya faoliyatiga quyidagilarni nazarda tutuvchi zamonaviy innovatsion ta’lim tizimlarini joriy etish: | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil 1-avgustga qadar | - | Bosh prokuratura, |
4. | Quyidagilarni qayta ko‘rib chiqish va tasdiqlash: | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil 1-avgustga qadar | - | Bosh prokuratura, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Adliya vazirligi |
5. | Quyidagilarni: | Kompleks tashkiliy chora-tad�irlar | 2018-yil 1-avgustga qadar | - | Bosh prokuratura, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Oliy attestatsiya komissiyasi |
6. | Bosh prokuratura rahbarlari, shu jumladan, Departament va Byuro, shuningdek, davlat organlari, nodavlat notijorat tashkilotlar vakillaridan iborat tarkibda Akademiyaning Vasiylik kengashini tashkil etish. | Bosh prokuror buyruqlari loyihalari | 2018-yil 1-avgustga qadar | - | Bosh prokuratura, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi |
7. | Akademiyaning Axborot-resurs markazi fondini zamonaviy o‘quv, ilmiy va boshqa adabiyotlar bilan yangilash, shu jumladan, mahalliy va xorijiy huquqiy hamda axborot-tahliliy nashrlarga muntazam obunasini ta’minlash. | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil 1-sentabrga qadar | Davlat budjeti, Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari | Bosh prokuratura, O‘zbekiston matbuot |
8. | Akademiyani “Elektron ta’lim” milliy tarmog‘iga, A.Navoiy nomidagi Milliy kutubxonaning elektron axborot-kutubxona fondiga va yetakchi xorijiy axborot-kutubxona resurslari fondlariga ulash. | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil 1-iyulga qadar | Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari | Bosh prokuratura, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi,O‘zbekiston matbuot va axborot agentligi, O‘zbekiston Milliy kutubxonasi |
9. | Akademiyada ilmiy darajalar beruvchi Ilmiy kengash va oliy o‘quv yurtidan keyingi ta’lim institutini tuzish va uning faoliyatini tashkil etish. | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil 1-avgustga qadar | - | Vazirla� Mahkamasi huzuridagi Oliy attestatsiya komissiyasi, Bosh prokuratura |
10. | Dastur loyihasi | 2018-yil 1-iyulga qadar | Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari | Bosh prokuratura, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi | |
11. | Qonun ustuvorligini ta’minlash, qonuniylikni mustahkamlash, fuqarolarning huquq va erkinliklarini himoya qilish, jamiyat va davlatning qonun bilan muhofaza qilinadigan manfaatlarini qo‘riqlash, huquqbuzarliklarni oldini olish va profilaktika qilishning dolzarb muammolari bo‘yicha, shu jumladan, milliy, xorijiy va xalqaro grantlarni jalb qilgan holda fundamental, amaliy va innovatsion tadqiqotlar, dasturlar va loyihalar ishlab chiqish va tasdiqlash. | Dastur loyihasi | 2018-yil 1-oktabrga qadar | - | Innovatsion rivojlanish vazirligi, Bosh prokuratura, Fanlar Akademiyasi |
12. | “Bosh prokuratura Oliy o‘quv kurslari Axborotnomasi” ilmiy-amaliy huquqiy nashrini “O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi Akademiyasi Axborotnomasi” ilmiy-amaliy huquqiy jurnali sifatida qayta ro‘yxatdan o‘tkazish hamda uni O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Oliy attestatsiya komissiyasi tomonidan yurisprudensiya sohasida asosiy ilmiy-amaliy natijalarni nashr qilish uchun tavsiya qilinadigan ilmiy nashrlar ro‘yxatiga kiritish. | Tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil 1-iyulga qadar | Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari | O‘zbekiston matbuot |
13. | Akademiyaning xalqaro hamkorlikni rivojlantirish bo‘yicha quyidagilarni nazarda tutuvchi kompleks chora-tadbirlarni amalga oshirish: | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | Muntazam | Davlat budjeti, Majburiy �jro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari | Bosh prokuratura, |
14. | Ijtimoiy tarmoqlarda Akademiyaning rasmiy internet veb-sayti va sahifasini yaratish. | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil 1-avgustga qadar | Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari | Bosh prokuratura, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi |
II. Akademiyaning moddiy-texnik bazasini mustahkamlash | |||||
15. | Belgilangan tartibda bino va inshootlar majmuasini qurish uchun, shu jumladan, quyidagilarni o‘z ichiga qamrab olgan texnik topshiriqlarni ishlab chiqish va tasdiqlash: | Texnik topshiriq loyihasi | Alohida grafikka muvofiq | - | Bosh prokuratura, Qurilish vazirligi, Toshkent viloyati va Toshkent shahar hokimiyatlari |
16. | Belgilangan tartibda bino va inshootlar majmuasini qurish bo‘yicha loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish va tasdiqlash. | Loyiha-smeta hujjatlari | Alohida grafikka muvofiq | Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari | Bosh prokuratura, Qurilish vazirligi, Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi, Toshkent viloyati |
17. | Texnik topshiriqlar va Loyiha-smeta hujjatlariga muvofiq bino va inshootlar majmuasi qurilishini to‘liq yakunlash, shu jumladan: | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | Alohida grafikka m�vofiq | Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari hamda ekspluatatsiya qiluvchi tashkilotlar mablag‘lari | Bosh prokuratura, Qurilish vazirligi, Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi, Toshkent shahar va Toshkent viloyati hokimiyatlari, Iqtisodiyot vazirligi, “O‘zbekenergo” AJ, “O‘ztransgaz” AJ, “O‘zbektelekom” AK, “O‘zqurilishmateriallari” AJ |
18. | Akademiyaning imitatsion sud majlislarini o‘tkazish zali, tir, kriminalistik poligon, modellashtirish va simulatsiya markazini situatsion va simulatsiyaviy mashg‘ulotlar o‘tkazish uchun zarur bo‘lgan o‘qitishning zamonaviy innovatsion vositalari bilan jihozlash. | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | Alohida grafikka muvofiq | Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari | Bosh prokuratura, Oliy sud, IIV, Adliya vazirligi, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi |
19. | Masofaviy (elektron) ta’limni tashkil etish va videokonferensiyalarni o‘tkazish uchun uskunalarni xarid qilish va o‘rnatish, shuningdek, masofaviy ta’lim tizimini videokonferensaloqa, onlayn testlar va so‘rovlarni o‘tkazish, tegishli dasturiy mahsulotlardan foydalangan holda ishlab chiqish va joriy etishning metodik va texnik parametrlarini. | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil 1-dekabrga qadar | Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari | Bosh prokuratura, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarni rivojlantirish vazirligi, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Oliy sud |
20. | Akademiya buyurtmasiga binoan Akademiyaning Axborot-resurs markazini zamonaviy texnika, zarur jihozlar va qo‘shimcha vositalar bilan jihozlash. | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil 1-sentabrga qadar | Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari | Bosh prokuratura, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarni rivojlantirish vazirligi, Oliy va o‘rta-maxsus ta’lim vazirligi, Tashqi ishlar vazirligi, O‘zbekiston Milliy kutubxonasi |
21. | Akademiyaning mini-tipografiyasini tashkil etish va uni ilmiy-tadqiqot natijalari, broshyuralar, darsliklar, bukletlar va boshqa adabiyotlarni nashr etish va tarqatish uchun zarur bo‘lgan zamonaviy nashriyot uskunalari bilan jihozlash. | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil 1-sentabrga qadar | Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari | Bosh prokuratura, O‘zbekiston matbuot |
22. | Prokuratura organlari xodimlarining masofaviy va mustaqil ta’lim olishlari uchun elektron o‘quv materiallarini ishlab chiqish maqsadida multimedia studiyasini tashkil etish va jihozlash. | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | Alohida grafikka muvofiq | Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari | Bosh prokuratura, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, MTRK, Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarni rivojlantirish vazirligi, O‘zbekiston matbuot va axborot agentligi |
23. | Xorijiy tajriba va huquqni qo‘llash amaliyotini o‘rganish uchun zarur bo‘lgan, xususan, “West Law”, “Lexis Nexis” va boshqa xalqaro huquqiy-ma’lumotlar tizimining dasturiy mahsulotlarini (ma’lumotlar bazasini) xarid qilish va kelgusida yangilab borish. | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil 1-dekabrga qadar | Davlat budjeti, Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari | Bosh prokuratura, Moliya vazirligi |
24. | Akademiyaga “O‘zbektelekom” AK bilan tender (tanlov) o‘tkazmasdan shartnoma tuzish va uni keyingi muddatlarga mustaqil uzaytirish huquqini berish orqali Akademiyani yuqori tezlikdagi Internet tarmog‘iga ulanishini ta’minlash. | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil 1-avgustga qadar | Davlat budjeti mablag‘lari | Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarni rivojlantirish vazirligi, Bosh prokuratura, Moliya vazirligi |
25. | Sayyor o‘quv mashg‘ulotlarini tashkillashtirish maqsadida Akademiyani avtotransport vositalari (6 ta), shu jumladan avtobuslar (2 dona) bilan hamda Akademiya buyurtmalariga asosan xizmat va maxsus avtotransport vositalari uchun zarur hajmdagi avtobenzin va dizel yoqilg‘isini belgilangan tartibda ajratilishi va xarid qilinishini ta’minlash. | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil 1-oktabrga qadar | Davlat budjeti,Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari | Bosh prokuratura, Moliya vazirligi, Iqtisodiyot vazirligi “O‘zavtosanoat” AJ, “O‘zbekneftegaz” AJ |
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni, 08.05.2018 yildagi PF-5438-son
Кучга кириш санаси
10.05.2018
Рус
Ўзб
O’zb
O‘zb|Рус
Hujjat 10.05.2018 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish |
Mamlakatda amalga oshirilayotgan o‘zgarishlar, ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishning yangi ustuvor yo‘nalishlari hamda qonun ustuvorligini ta’minlash va qonuniylikni mustahkamlash vazifalari prokuratura organlari kadrlarini tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirishni tashkil etish tizimini yanada takomillashtirish zaruriyatini taqozo etmoqda.
O‘tgan davr mobaynida huquqni qo‘llash holatini kompleks tahlil qilish, qonunbuzilishlar sodir etilishining sabab va shart-sharoitlarini o‘z vaqtida bartaraf etish choralarini ko‘rish, fuqarolarning huquq va erkinliklari himoyasini ta’minlash, tadbirkorlik subyektlarini har tomonlama qo‘llab-quvvatlash yuzasidan prokuratura organlari xodimlarini zarur bilim va ko‘nikmalarga o‘rgatish borasida muayyan ta’lim va ilmiy salohiyat shakllantirildi.
Xususan, 2007-yildan O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi tuzilmasida rahbar kadrlarni qayta tayyorlash va prokuratura organlari xodimlarining malakasini oshirish bilan shug‘ullanuvchi Oliy o‘quv kurslari faoliyat yuritmoqda. Oliy o‘quv kurslarida 2007 — 2017-yillar davomida 4 318 nafar xodimning malakasini oshirish va 186 nafar rahbar kadrlarni qayta tayyorlash ta’minlandi.
Shu bilan birga, prokuratura organlari faoliyatining mutlaqo yangi yo‘nalishlari belgilanganligi, ularning amalga oshirilayotgan islohot va o‘zgarishlardagi o‘rni kuchaytirilganligi yuklatilgan vazifalarni samarali bajara oladigan munosib kadrlar tarkibini shakllantirishni talab etmoqda.
2017 — 2021-yillarda O‘zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yo‘nalishi bo‘yicha Harakatlar strategiyasida belgilangan vazifalarga muvofiq, shuningdek, prokuratura organlari kadrlarini tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirishning zamonaviy tizimini yaratish maqsadida:
1. O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasining Oliy o‘quv kurslari O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi Akademiyasi (keyingi o‘rinlarda Akademiya deb yuritiladi) etib qayta tashkil etilsin.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
prokuratura organlari xodimlarida bilim va ko‘nikmalarni, shu jumladan, tizimli tahlil va tanqidiy fikrlashni, shaxsiy va ishchanlik sifatlarini rivojlantirish va takomillashtirishni, qonunlarga, fuqarolarning huquq va erkinliklariga so‘zsiz rioya etilishi yuzasidan adolat va mas’uliyat kabi yuksak tuyg‘ularini shakllantirish va mustahkamlashni ta’minlovchi xodimlarni tayyorlash, qayta tayyorlash va ular malakasini oshirishning yagona tizimini tashkil etish;
zamonaviy pedagogik va axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini, masofaviy ta’limni, o‘qitish va treninglarni interfaol hamda muammoli-vaziyatli uslublarini keng joriy etish;
prokuratura organlari faoliyatini ilmiy-metodik jihatdan ta’minlash, fundamental, amaliy va innovatsion tadqiqotlar o‘tkazish, qonun ustuvorligini ta’minlash, qonuniylikni mustahkamlash, fuqarolar hamda tadbirkorlik subyektlarining huquq va erkinliklarini, jamiyat va davlatning qonun bilan muhofaza qilinadigan manfaatlarini qo‘riqlash, huquqbuzarliklar profilaktikasining dolzarb muammolari yuzasidan tizimli asosda ilmiy-tadqiqot dasturlari va loyihalarini, shu jumladan, milliy, xorijiy va xalqaro grantlarni jalb qilgan holda amalga oshirish;
qonunchilikni takomillashtirish va yagona huquqni qo‘llash amaliyotini shakllantirish bo‘yicha ilmiy asoslangan xulosa va tavsiyalar ishlab chiqish;
o‘qitishning amaliy xususiyatiga va prokuratura organlarining kasbiy faoliyati bilan uzviy bog‘liqlikka tayangan holda magistratura mutaxassisliklari bo‘yicha kadrlar tayyorlash;
prokuratura organlari faoliyati yo‘nalishlari bo‘yicha oliy malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlar tayyorlash;
huquqbuzarliklar profilaktikasi, jinoyatchilik va korrupsiyaga qarshi kurashish sohasida o‘zaro hamkorlik masalalari yuzasidan davlat organlari va boshqa tashkilotlar xodimlarining malakasini oshirish;
prokuratura organlari faoliyatini psixologik jihatdan ta’minlash, nomzodlarni xizmatga qabul qilishda kasbiy-psixologik tanlov o‘tkazish, prokuratura organlaridagi ma’naviy-psixologik muhitni o‘rganish va uni yaxshilash yuzasidan tavsiyalar ishlab chiqish;
qo‘shma ilmiy tadqiqotlar o‘tkazish, normativ-huquqiy, metodik va tahliliy xususiyatga ega bo‘lgan ma’lumotlarni almashish, o‘quv jarayoniga xorijiy mutaxassislarni jalb qilish, pedagog, ilmiy xodimlar va tinglovchilarning stajirovkalarini tizimli ravishda tashkil etish sohalarida xalqaro hamkorlikni amalga oshirish;
o‘quv jarayonining sifatini oshirish bo‘yicha tajriba almashish, sa’y-harakatlarni birlashtirish maqsadida yuridik kadrlarni tayyorlovchi, qayta tayyorlovchi va ularning malakasini oshiruvchi ta’lim va ilmiy-tadqiqot, shu jumladan xorijiy davlatlar muassasalari bilan samarali idoralararo hamkorlikni chuqurlashtirish;
Keyingi tahrirga qarang.
a) Akademiyada kasbiy qayta tayyorlash va malaka oshirish quyidagi dasturlar bo‘yicha amalga oshiriladi:
prokuror-tergov ishi va prokuratura organlarida ish yuritishni tashkil qilish asoslarini o‘qitishga yo‘naltirilgan, davomiyligi 576 soatdan kam bo‘lmagan prokuratura organlarida lavozimlarni egallash uchun nomzodlarni birlamchi ixtisoslashuv shaklida kasbiy qayta tayyorlash;
Keyingi tahrirga qarang.
prokuror-tergov va tahliliy ishlarni yuritish, norma ijodkorligi faoliyatida ishtirok etish yuzasidan kasbiy bilim hamda ko‘nikmalarni chuqurlashtirishga, shuningdek, ishni tashkil etishning innovatsion shakllari va metodlarini hamda boshqaruv asoslarini o‘zlashtirishga yo‘naltirilgan, davomiyligi 576 soatdan kam bo‘lmagan prokuratura organlarida rahbarlik lavozimlarini egallash uchun zaxirada turgan kadrlarni kasbiy qayta tayyorlash;
qonunchilikdagi yangiliklar mazmun-mohiyatini yetkazish, kasbiy ko‘nikma va malakalarni takomillashtirish, prokuror-tergov ishining ilg‘or yutuqlarini o‘rgatish, shuningdek, prokuratura organlari xodimlari faoliyatidagi tizimli kamchiliklarni bartaraf etishga yo‘naltirilgan, davomiyligi 144 soatdan kam bo‘lmagan prokuratura organlari xodimlari malakasini oshirish;
b) prokuratura organlari xodimlari malakasini oshirishning davriyligi har uch yilda kamida bir martani tashkil etadi;
v) prokuratura organlarida lavozimlarni egallash uchun nomzodlar prokuratura ish o‘rganuvchilari lavozimiga tayinlanguniga qadar mazkur Farmon 3-bandi “a” kichik bandining ikkinchi xatboshisida nazarda tutilgan kasbiy qayta tayyorlashdan o‘tadilar.
Akademiyada asosiy ish joyidan ajralgan yoki ajralmagan holda qisqa muddatli va boshqa kurslarni tashkil etish;
istisno tariqasida, mazkur Farmon 3-bandi “a” kichik bandining ikkinchi xatboshisida nazarda tutilgan kasbiy qayta tayyorlashdan o‘tmagan shaxslarni prokuratura organlariga xizmatga qabul qilish huquqi berilsin.
Keyingi tahrirga qarang.
4. O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi hamda Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligining Akademiyada 2019/2020 o‘quv yilidan boshlab magistrlarni, shu jumladan, boshqa mutaxassislik yo‘nalishlari bo‘yicha oliy ma’lumotga va prokuratura organlarida kamida 5 yillik ish stajiga ega bo‘lgan prokuratura organlari xodimlari hisobidan tayyorlash haqidagi taklifi bilan kelishilsin.
O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi Iqtisodiyot vazirligi bilan birgalikda Akademiya magistraturasiga qabul qilish kvotalarini belgilasin.
Keyingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi Akademiyasining samarali faoliyat ko‘rsatishini ta’minlash va moddiy-texnik bazasini mustahkamlash bo‘yicha “Yo‘l xaritasi” 2-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
o‘quv jarayonini ta’limning kunduzgi, kechki, sirtqi va masofaviy shakllari asosida tashkil etish huquqi berilsin.
Keyingi tahrirga qarang.
Akademiya prokuratura organlari xodimlarini tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish uchun mas’ul ta’lim va ilmiy-tadqiqot muassasasi bo‘lib hisoblanadi;
Akademiyaga O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokurori tomonidan lavozimga tayinlanadigan va lavozimidan ozod etiladigan boshliq rahbarlik qiladi;
Keyingi tahrirga qarang.
prokuratura organlari xodimlari kelgusida prokuratura organlarining o‘zlari egallab turgan lavozimiga teng bo‘lgan boshqa lavozimlarida xizmatni davom ettirishini ta’minlagan holda Akademiyada xizmat o‘tash uchun rotatsiya tartibida jalb etilishi mumkin;
Akademiya xodimlariga O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi xodimlari uchun belgilangan mehnatga haq to‘lash va moddiy rag‘batlantirish shartlari tatbiq etiladi;
darajali unvonga ega bo‘lgan Akademiya xodimlari prokuratura organlari tarmoqlarida stajirovka o‘tash davrida prokuratura organlari xodimlarining tegishli vakolatlaridan foydalanadilar va maqom bo‘yicha Akademiya tegishli tarmoqlari (bo‘limlari)ning prokurorlari bo‘lib hisoblanadilar;
2018-yilning 1-iyunidan Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi hisobidan Akademiya xodimlariga prokuratura organlari xodimlari uchun belgilangan oshirilgan tarif koeffitsiyenti va alohida mehnat sharoitlari uchun har oylik ustama hamda qonun hujjatlarida belgilangan boshqa rag‘batlantiruvchi qo‘shimcha haq va ustamalarni o‘z tarkibiga oluvchi lavozim maoshiga 100 foiz miqdorda har oylik qo‘shimcha ustama to‘lanadi;
Keyingi tahrirga qarang.
Akademiya faoliyati Davlat budjeti, Majburiy ijro byurosini rivojlantirish jamg‘armasi va prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari, shuningdek, qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa manbalar hisobidan moliyalashtiriladi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
7. Belgilab qo‘yilsinki, Akademiyada to‘lov-kontrakt asosida o‘qitishdan kelib tushadigan mablag‘lar Akademiyaning o‘quv va moddiy-texnik bazasini rivojlantirish hamda uning xodimlarini moddiy rag‘batlantirishga yo‘naltiriladi.
Keyingi tahrirga qarang.
yetakchi o‘quv muassasalari, ilmiy-tadqiqot institutlari, davlat organlari va boshqa tashkilotlarning, shu jumladan, xorijiy mamlakatlarning yuqori malakali mutaxassis va ekspertlarini shartnoma asosida o‘quv jarayoniga jalb qilishga;
prokuratura organlarida lavozimlarni egallash uchun birlamchi ixtisoslashuv shaklidagi kasbiy qayta tayyorlash dasturi bo‘yicha ta’lim olayotgan nomzodlarning yashash va ovqatlanish xarajatlari uchun to‘lovlarni prokuratura organlarining budjetdan tashqari jamg‘armalari mablag‘lari hisobidan amalga oshirishga ruxsat berilsin.
Keyingi tahrirga qarang.
9. Oliy sud, Adliya vazirligi, Ichki ishlar vazirligi, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, Innovatsion rivojlanish vazirligi, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Davlat boshqaruvi akademiyasi, boshqa manfaatdor vazirlik va idoralar Akademiyaga o‘quv jarayonini samarali tashkil etish, shu jumladan, tajribali mutaxassislarni jalb etish hamda ilmiy-amaliy stajirovkalarni tashkil etish borasida har tomonlama ko‘maklashsin.
O‘zbekiston Respublikasi qonunlari, Oliy Majlisi palatalari qarorlari, Prezidentining farmonlari, qarorlari va farmoyishlari, Vazirlar Mahkamasining qarorlari va farmoyishlari, vazirlik va idoralarining normativ-huquqiy hujjatlari;
Akademiya axborot-resurs markazini mustahkamlash uchun bosma va kitob mahsulotlari (huquqiy, ijtimoiy-siyosiy va iqtisodiy nashrlar)ning bepul nazorat nusxalari (bir nusxada);
O‘zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo‘mitasi, Ichki ishlar vazirligi, Oliy sudi, boshqa vazirlik va idoralarning statistik axborotlari majburiy yuboriladigan tashkilotlar ro‘yxatiga kiritilsin.
Akademiya Ustavini, prokuratura organlari xodimlarini qayta tayyorlash va malakasini oshirish kurslari to‘g‘risidagi Nizomni, qayta tayyorlash va malaka oshirish kurslari o‘quv rejalari va dasturlarini, Akademiya magistraturasiga qabul qilish va o‘qitishni tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi Nizomni tasdiqlasin;
Akademiyani o‘qitishning zamonaviy shakl va uslublarini qo‘llash ko‘nikmalariga hamda amaliy ish tajribasiga ega, shuningdek, xorijiy tillarni egallagan malakali kadrlar bilan to‘ldirsin.
12. O‘zbekiston Respublikasi Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi, Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, O‘zbekiston Matbuot va axborot agentligi, Alisher Navoiy nomidagi O‘zbekiston Milliy kutubxonasi:
Keyingi tahrirga qarang.
Akademiyaning o‘quv jarayoni va ilmiy-tadqiqot ishlarini tashkil etish uchun axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan, shu jumladan, videokonferensaloqa va masofaviy ta’lim usullaridan foydalangan holda “Elektron ta’lim” milliy tarmog‘iga ulanishini;
Alisher Navoiy nomidagi O‘zbekiston Milliy kutubxonasining axborot-kutubxona fondiga va yetakchi xorijiy axborot-kutubxona resurslari fondlariga doimiy va uzluksiz ravishda kirishini ta’minlasin.
13. O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi mazkur Farmon talablariga muvofiq Akademiyaga zarur mablag‘larni 2018-yil uchun ajratsin, 2019-yildan boshlab esa ularni O‘zbekiston Respublikasi Davlat budjeti xarajatlari parametrlarida nazarda tutsin.
14. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi bir oy muddatda Akademiyani joylashtirish va O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi binolarining yagona majmuini qurish doirasida Akademiya qurilishini tashkil etish to‘g‘risida qaror qabul qilsin.
15. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2007-yil 7-noyabrdagi “O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasining Oliy o‘quv kurslarini tashkil etish to‘g‘risida”gi PQ-727-son qarori o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin.
16. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining ayrim hujjatlariga va O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining ba’zi qarorlariga 3-ilovaga muvofiq o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritilsin.
17. O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi Adliya vazirligi bilan birgalikda uch oy muddatda Vazirlar Mahkamasiga qonun hujjatlariga mazkur Farmondan kelib chiqadigan o‘zgartish va qo‘shimchalar to‘g‘risidagi takliflarni kiritsin.
18. Mazkur Farmonning ijrosini nazorat qilish O‘zbekiston Respublikasining Bosh vaziri A.N. Aripov, O‘zbekiston Respublikasining Bosh prokurori O.B. Murodov va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Davlat maslahatchisining birinchi o‘rinbosari B.M.Mavlonov zimmasiga yuklansin.
Keyingi tahrirga qarang.
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 18-apreldagi “Ijtimoiy-iqtisodiy islohotlarni amalga oshirish, mamlakatni modernizatsiya qilish, inson huquq va erkinliklarining ishonchli himoyasini ta’minlashda prokuratura organlarining rolini kuchaytirish to‘g‘risida”gi PF-5019-son Farmoni 1-ilovasida “Oliy o‘quv kurslari” bloki “Bosh prokuratura Akademiyasi” bloki bilan almashtirilsin.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2013-yil 12-sentabrdagi PQ-2036-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi prokuraturasi organlari va muassasalarida xizmatni o‘tash to‘g‘risidagi Nizomda:
uchinchi xatboshidagi “Rahbar kadrlarni qayta tayyorlash” so‘zlari “Rahbarlik lavozimlarini egallash uchun zaxirada turuvchi kadrlarni kasbiy qayta tayyorlash” so‘zlari bilan almashtirilsin;
“Fan nomzodi yoki falsafa doktori (Doctor of Philosophy), fan doktori (Doctor of Science) ilmiy darajasiga, shuningdek, ularga tenglashtirilgan, xorijiy mamlakatlarda olingan hamda O‘zbekiston Respublikasida o‘rnatilgan tartibda tan olingan boshqa ilmiy darajalarga yoki professor yoxud dotsent ilmiy unvoniga ega bo‘lgan prokuratura organlari xodimlariga ular egallab turgan lavozimlaridan qat’iy nazar, navbatdan tashqari tartibda “adliya kichik maslahatchisi” hamda “adliya maslahatchisi” darajali unvonlari beriladi. Ilmiy unvoni mavjudligi uchun xodimlarga qonun hujjatlariga muvofiq ustama haqlar to‘lanadi”;
“35. Navbatdagi adliya katta maslahatchisi darajali unvoni, qoida tariqasida, O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi Akademiyasining rahbarlik lavozimlarini egallash uchun zaxiradagi kadrlarni kasbiy qayta tayyorlash dasturi bo‘yicha yoki Akademiya magistraturasini muvaffaqiyatli tamomlagan prokuratura organlari xodimlariga beriladi”;
3. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2013-yil 13-noyabrdagi “O‘zbekiston Respublikasi prokuratura organlari xodimlarini moddiy rag‘batlantirish va ijtimoiy muhofaza qilishni kuchaytirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-2065-son qarori 1-ilovasi matni quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
4. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son qarori bilan tasdiqlangan Xorijiy mamlakatlarga xizmat safariga chiqishi O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti devoni tegishli xizmatlari bilan maxsus kelishuvni talab qiladigan mansabdor shaxslarning Ro‘yxatidagi “Oliy o‘quv kurslari” so‘zlari “Akademiyasi” so‘zi bilan almashtirilsin.
5. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 30-maydagi PQ-3016-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi huzuridagi Majburiy ijro byurosida xizmatni o‘tash to‘g‘risidagi Nizomning 25-bandining birinchi xatboshisidagi “rahbar kadrlarni qayta tayyorlash dasturi bo‘yicha” so‘zlari “rahbarlik lavozimlarini egallash uchun zaxirada turuvchi kadrlarni kasbiy qayta tayyorlash dasturi bo‘yicha yoki magistraturasini” so‘zlari bilan almashtirilsin.
6. Vazirlar Mahkamasining 1997-yil 3-iyuldagi 339-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat xizmatchilarining lavozimlari Ro‘yxatining “O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasining Oliy o‘quv kurslari” bo‘limi quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
7. Vazirlar Mahkamasining 2001-yil 6-iyuldagi 291-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi prokuraturasi huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentida xizmatni o‘tash to‘g‘risida Nizomning (O‘zbekiston Respublikasi QT, 2001-y., 7-son, 37-modda) 21-bandi birinchi xatboshisi quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
“Navbatdagi adliya katta maslahatchisi darajali unvoni, qoidaga ko‘ra, O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi Akademiyasini rahbarlik lavozimlarini egallash uchun zaxirada turuvchi kadrlarni kasbiy qayta tayyorlash dasturi bo‘yicha yoki Akademiya magistraturasini muvaffaqiyatli tamomlagan Departament xodimlariga beriladi”.
Keyingi tahrirga qarang.