T/r | Tadbirlarning nomlanishi | Amalga oshirish shakli | Amalga oshirish muddatlari | Mas’ul ijrochilar |
I. Davlat boshqaruv organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari (keyingi o‘rinlarda ijro etuvchi hokimiyat | ||||
1. | Quyidagilar asosida ijro etuvchi hokimiyat organlari, shu jumladan, ularning tarkibiy va hududiy bo‘linmalarini tashkil etish va tugatishning aniq mezonlari hamda tartib-taomillarini joriy qilish: ma’muriy apparat va budjet yuklamasi asossiz ko‘payishining hamda davlat boshqaruvini byurokratlashtirishning oldini olish; ularning tashkiliy-huquqiy shakllarini innovatsion rivojlanishning zamonaviy tendensiyalariga, shuningdek, vazifalari, funksiyalari va faoliyat yo‘nalishlar�ga muvofiqlashtirish; u yoki boshqa tarmoqda davlat tomonidan tartibga solishning, shuningdek, tegishli ijro etuvchi hokimiyat organini tashkil etish yoki tugatishning ehtiyojini va maqsadga muvofiqligini o‘rganish; ijro etuvchi hokimiyat organining huquqiy maqomini aniqlashtirish; ijro etuvchi hokimiyat organlarining tashkiliy-huquqiy shakllari (vazirlik, davlat qo‘mitasi, agentlik, qo‘mita, markaz, inspeksiya va boshqalar) ro‘yxatini optimallashtirish. | “Davlat boshqaruvi asoslari to‘g‘risida”gi qonun loyihasi | 2017-yil | Oliy Majlis Qonunchilik palatasi (N. Ismoilov), DBA (R. Kasimov), AQHMI Adliya vazirligi |
2. | Quyidagilarni inobatga olgan holda, ijro etuvchi hokimiyat organlarining sonini, ularning tuzilmasi va bo‘linmalarini optimallashtirish: real ehtiyoj, ijtimoiy-iqtisodiy jarayonlarga salbiy ta’sirga yo‘l qo‘ymaslik; respublika va hududiy ijro etuvchi hokimiyat organlari o‘rtasidagi nomutanosibligini bartaraf etish, shuningdek, kadrlar va moddiy resurslar oqilona taqsimlanishini ta’minlash; tashkiliy-shtat tuzilmasining iqtisodiyot va jamiyatning real talablariga, har bir ijro etuvchi hokimiyat organining yangi vazifalariga, funksiyalariga va faoliyatining ustuvorligiga muvofiqligini ta’minlash; ijro etuvchi hokimiyat organlarining umumfunksional tarkibiy tuzilmalarini (kadrlar, jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash, o‘z xavfsizligi, yuridik xizmat, axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini joriy etish, metodologiya va boshqa bo‘linmalar) tashkil etishning yagona mezonlaridan va ularning shtat birligini belgilashning normativlaridan foydalanish; xizmat yuklamasi va ish hajmi tahlilidan, shuningdek, vazifa, funksiya va vakolatlarni nomarkazlashtirishdan kelib chiqib, ijro etuvchi hokimiyat organlari va ularning hududiy tuzilmalari o‘rtasida mavjud shtat birliklarini oqilona taqsimlash; ijro etuvchi hokimiyat organlarining ortiqcha, shu jumladan, ijro etuvchi hokimiyat organining o‘zida va boshqa organlar bilan ishlarni takrorlovchi tarkibiy tuzilmalari va muassasalarini, shuningdek, vazifa va funksiyalari xususiy sektorga o‘tkaziladigan yoxud davlat-xususiy sheriklik doirasida amalga oshiriladigan tarkibiy tuzilmalarni qisqartirish. | Jadval tasdiqlash ijro etuvchi hokimiyat organlarining yangilangan nizomi va tashkiliy-shtat tuzilmalari loyihalari | bir hafta muddatda jadvalga muvofiq | O‘zbekiston Respublikasida Ma’muriy islohotlar konsepsiyasini amalga oshirish bo‘yicha komissiya (keyingi o‘rinlarda Komissiya deb yuritiladi) tegishli ishchi guruhlar |
3. | Ijro etuvchi hokimiyat organlari va ular rahbarlarining O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi tegishli departamentlari bilan o‘zaro hamkorligi mexanizmlarini qayta ko‘rib chiqish va takomillashtirish hisobiga biriktirilgan sohada davlat siyosati amalga oshirilishi uchun ularning mustaqilligini oshirish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari | 2018-yil | Komissiya |
4. | ma’muriy tartib-taomillarni optimallashtirishni; boshqaruv jarayonlarini avtomatlashtirishni; hududlar va butun mamlakatda yuzaga kelayotgan tahdid va muammolarga o‘z vaqtida hamda munosib ta’sir ko‘rsatish uchun axborot almashishning samarali tizimini shakllantirish. | Qonun hujjatlariga o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritish, kompleks | 2018-yil | Axborot texnologiyalari vazirligi (Sh. Shermatov), Loyiha boshqaruvi milliy agentligi (Sh. Sadikov), vazirlik va idoralar |
5. | Davlat xizmatlarini ko‘rsatish tizimini: “yagona darcha”, shu jumladan, idoraviy markazlar negizida jismoniy va yuridik shaxslarga davlat xizmatlari ko‘rsatish yagona markazlarini tashkil etish; barcha davlat xizmatlarini tartibga solish va ularni yagona reyestrga kiritish; davlat xizmatlarini ko‘rsatishda ijro etuvchi hokimiyat organlari tomonidan idoralararo hamkorlik yo‘li bilan olish lozim bo‘lgan hujjatlar va ma’lumotlarning ro‘yxatini belgilash va bosqichma-bosqich kengaytirish orqali yanada takomillashtirish. | Qonun hujjatlariga o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritish | 2018-yil | Axborot texnologiyalari vazirligi (Sh. Shermatov), Adliya vazirligi vazirlik va idoralar |
6. | Ma’muriy adliya tizimini: ijro etuvchi hokimiyat organlari va ularning mansabdor sh�xslari qarorlari va harakatlari (harakatsizligi) ustidan yuqori turuvchi organlarga shikoyat qilish tartibini takomillashtirish; nizoni sudgacha hal qilish usuli sifatida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini kollegial eshitish mexanizmlarini joriy etish orqali rivojlantirish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari | 2018-yil 1-martga qadar | Adliya vazirligi Bosh prokuratura |
II. Ijro etuvchi hokimiyat organlarining vazifalari (funksiyalari, vakolatlari)ni, ularni amalga oshirish mexanizmlari va javobgarlik sohasini aniqlashtirish, muvofiqlashtirish va o‘zaro hamkorlik jarayonlarini takomillashtirish | ||||
7. | 1. Quyidagilarni nazarda tutuvchi ijro etuvchi hokimiyat organlari to‘g‘risidagi namunaviy nizomlarni ishlab chiqish va tasdiqlash: ijro etuvchi hokimiyat organlari va ular rahbarlarining aniq vazifalari (funksiyalari, vakolatlari) va javobgarlik sohasini belgilashni; ijro etuvchi hokimiyat organining aniq huquqiy maqomini; axborot-taxliliy qo‘llab-quvvatlash, strategik rejalashtirish, loyiha boshqaruvi, tartibga solish funksiyalarini amalga oshirish, davlat xizmatlari ko‘rsatish masalalarini. 2. Ijro etuvchi hokimiyat organlari to‘g‘risidagi nizomlarni ko‘rsatib o‘tilgan talablarni hisobga olgan holda qayta ko‘rib chiqish hamda har bir vazifa va funksiyani amalga oshirish mexanizmlarini belgilaydigan ma’muriy tartib-taomillar va reglamentlarni joriy etish. | Ijro etuvchi hokimiyat organlari to‘g‘risidagi namunaviy nizomlar loyihalari Ijro etuvchi hokimiyat organlari to‘g‘risidagi yangilangan nizomlar loyihalari Ma’muriy reglamentlar loyihalari | 2017-yil jadvalga muvofiq jadvalga muvofiq | Vazirlar Mahkamasi vazirlik va idoralar tegishli ishchi guruhlar Vazirlar Mahkamasi vazirlik va idoralar |
8. | Hududlarni rivojlantirish bo‘yicha vazifalarni hal qilishda barcha darajadagi ijro etuvchi hokimiyat organlarining samarali ishini tashkil etish va kuchlarini safarbar etish, shuningdek, tor idoraviy yondashuv holatlarining oldini olish imkonini beruvchi ijro etuvchi hokimiyat organlari faoliyatini muvofiqlashtirish va nazorat qilishning “O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti devoni — Vazirlar Mahkamasi — respublika davlat boshqaruv organlari — tarkibiy va hududiy bo‘linmalar — maha�liy ijro etuvchi hokimiyat organlari” ta’sirchan tizimini joriy etish. | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti qarori loyihasi | 2018-yil | Komissiya |
9. | Davlat-hokimiyat vakolatlari berilgan idoralararo kollegial organlar (komissiyalar, kengashlar, ishchi guruhlar va boshqalar)ni: amaldagi idoralararo kollegial organlarning vazifa, funksiya va vakolatlarini tahlil qilish hamda ular faoliyatining samaradorligini baholash; doimiy xaraktyerga ega davlat-hokimiyat vakolatlarini aniq davlat organiga o‘tkazish va ularga qabul qilinayotgan qarorlar uchun shaxsiy javobgarlikni yuklash orqali tubdan qisqartirish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari | 2017-yil | Vazirlar Mahkamasi AQHMI (F. Muxamedov), Bosh prokuratura vazirlik va idoralar |
10. | Hududlarning o‘ziga xos xususiyatlari va joylardagi dolzarb muammolarni kompleks hal etish zaruratini hisobga olgan holda, davlat va hududiy rivojlantirish dasturlarini shakllantirishda hududiy ijro etuvchi hokimiyat organlarining tashabbuskorligini oshirish hamda rolini kuchaytirish, shuningdek, rivojlanish dasturlarining o‘z vaqtida bajarilishi ustidan samarali monitoring o‘rnatish. | Qonun hujjatlariga o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritish, kompleks chora-tadbirlar | 2018-yil | Oliy Majlis Senati |
11. | Quyidagilarga asoslangan barcha darajadagi ijro etuvchi hokimiyat organlari va ular rahbarlarining faoliyati samaradorligini baholashning prinsipial yangi tizimini joriy etish: maqsadli indikatorlarga erishishga va strategik rivojlanish dasturlarini amalga oshirish samaradorligiga; dasturiy budjetlashtirish (“Program Budgeting”); hududlarni rivojlantirishning yagona integratsiyalashgan dasturlarida nazarda tutilgan ko‘rsatkichlarga erishilganligi to‘g‘risida barcha darajadagi ijro etuvchi hokimiyat organlari rahbarlarining hisobotlarini hokimiyat vakillik organlarida eshitish amaliyotini joriy etish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2018-yil 1-martga qadar | Oliy Majlis Senati |
12. | Quyidagilarni nazarda tutuvchi “aqlli tartibga solish” modellarini va qabul qilinayotgan qarorlarning tartibga solish ta’sirini tahlil qilishning standartlashtirilgan metodologiyasini joriy etish: normativ-huquqiy hujjatlarni ularning ta’sirini lozim darajada baholamasdan qabul qilishga yo‘l qo‘ymaslikni; kollizion normalar, ikki xil sharhlash, korrupsiya ko‘rinishlari va davlat tomonidan ortiqcha tartibga solish holatlariga olib keluvchi idoraviy normativ-huquqiy hujjatlar qabul qilish amaliyotini bosqichma-bosqich bartaraf etishni; to‘g‘ridan to‘g‘ri amal qiluvchi qonunlarni qabul qilish amaliyotini kengaytirish; qonun ijodkorligi faoliyatining huquqiy tartibga solishning ortiqcha yukini istisno etishga qaratilgan zamonaviy uslublarini (masalan, “One in Two out”, “Sunset clauses” tamoyillari asosida va boshqalar) joriy etish. | Qonun hujjatlariga o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritish | 2018-yil 1 martga qadar | Adliya vazirligi Iqtisodiyot vazirligi AQHMI (F. Muxamedov) |
13. | Tartibga solish vositalarini: davlat funksiyalarini davlat organlari vakolatida qoldirishning maqsadga muvofiqligi nuqtai nazaridan inventarizatsiya qilish; ayrim davlat funksiyalarini jamoatchilik nazorati subyektlariga o‘tkazish va ortiqcha ma’muriy tartibga solishni kamaytirish; ijro etuvchi hokimiyat organlari faoliyatini mavjud muammolarning oqibatlariga qarshi kurashishga emas, uning sabab va shart-sharoitlarini bartaraf etishga yo‘naltirish orqali takomillashtirish. | “Jamoatchilik nazorati to‘g‘risida”gi qonun loyihasi va boshqa normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari | 2017-yil | Oliy Majlis Qonunchilik palatasi (N. Ismoilov), Bosh prokuratura |
14. | Ishni tashkil etishning aniq natijalarga erishishga qaratilgan zamonaviy uslublarini (sifat menejmenti, indikativ rejalashtirish, autsorsing, kraudsorsing) joriy etish. | Qonun hujjatlariga o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritish, kompleks | 2017-yil | Loyiha boshqaruvi milliy agentligi (Sh. Sadikov), Iqtisodiyot vazirligi |
15. | Rivojlanish dasturlarini ishlab chiqish va ularning amalga oshirilishini monitoring qilish jarayoniga fuqarolar va tadbirkorlik subyektlari bilan ochiq muloqotni ta’minlaydigan jamoatchilik bilan hamkorlikning zamonaviy shakllarini (virtual qabulxonalar, “ishonch telefonlari”) keng joriy etish. | Normativ-huquqiy hujjat loyihasi | 2017-yil | Loyiha boshqaruvi milliy agentligi (Sh. Sadikov), Axborot texnologiyalari vazirligi (Sh. Shermatov), vazir�ik va idoralar |
III. Iqtisodiyot tarmoqlariga ma’muriy ta’sir ko‘rsatishni yanada qisqartirish va boshqaruvning bozor mexanizmlarini kengaytirish | ||||
16. | Eng zarur iqtisodiyot tarmoqlari va ijtimoiy sohalarda (sanoat, transport, energetika va boshqalar) sog‘lom raqobat muhitini rivojlantirish, davlat va tijorat manfaatlari to‘qnashuvini bartaraf etishga qaratgan holda, boshqaruv tizimini takomillashtirish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari | jadvalga muvofiq | Komissiya |
17. | Xususiy sektor samarali faoliyat ko‘rsatayotgan sohalarda davlat ishtirokidagi tijorat tashkilotlarini tuzishga cheklov choralarini belgilash va amaldagi korxonalarni qayta tashkil etish, shuningdek, sog‘lom raqobat muhitining rivojlanishini cheklayotgan alohida xo‘jalik yurituvchi subyektlarga eksklyuziv huquqlar, individual imtiyozlar hamda preferensiyalar berish amaliyotidan voz kechish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari | 2018-yil | Iqtisodiyot vazirligi Davlat raqobat qo‘mitasi Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi |
18. | Quyidagilar orqali davlatning iqtisodiy faoliyatdagi ishtirokining aniq bozor mexanizmlarini ishlab chiqish: davlat aktivlari va mulklarini, shu jumladan, davlat unitar korxonalari tomonidan boshqarishning amaldagi mexanizmlarini tahlil qilish; iqtisodiyotni davlat tomonidan tartibga solish, davlat ulushi bo‘lgan xo‘jalik yurituvchi subyektlar bilan davlatning o‘zaro hamkorligi mexanizmlari bo‘yicha ilg‘or xorijiy tajribani o‘rganish; davlat unitar korxonalarini tashkil etish va faoliyatiga rahbarlik qilish tartibini takomillashtirish, shuningdek, ularning sonini optimallashtirish; ishonchli boshqaruvchilar va davlatning ishonchli vakillarining vakolatlarini, shuningdek, ular faoliyatining iqtisodiy va boshqaruv samaradorligini oshirishga qaratilgan zamonaviy ish shakllari va uslublarini joriy etish; davlat ishtirokidagi xo‘jalik yurituvchi subyektlarni boshqarishning korporativ mexanizmlarini rivojlantirish. | Tahliliy materiallar, normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari | 2018-yil 1-martga qadar | Iqtisodiyot vazirligi Davlat raqobat qo‘mitasi SSP (A. Ikramov) |
19. | Nazorat vakolatiga ega ijro etuvchi hokimiyat organlarini (O‘zdavneftgazinspeksiya, O‘zdavenergonazorat va boshqalar) ularning nazorati ostidagi xo‘jalik boshqaruv organlari (“O‘zbekneftgaz” AJ, “O‘zbekenergo” AJ va boshqalar) hisobidan moliyalashtirish amaliyotidan voz kechish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari | 2018-yil 1-martga qadar | Moliya vazirligi Adliya vazirligi Iqtisodiyot vazirligi Davlat raqobat qo‘mitasi Axborot texnologiyalari vazirligi (Sh. Shermatov) |
20. | Ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishning dolzarb masalalarini (ta’lim, sog‘liqni saqlash, turizm, kommunal xo‘jaligi, yo‘l-transport infratuzilmasi) hal qilishda nodavlat notijorat tashkilotlar va tadbirkorlik subyektlarining keng ishtirokini ta’minlashga hamda oqibatda budjet xarajatlarini kamaytirishga qaratilgan ijtimoiy va davlat-xususiy sheriklikning huquqiy va institutsional bazasini takomillashtirish. | “Davlat va xususiy sheriklik to‘g‘risida”gi qonun loyihasi va boshqa normativ-huquqiy hujjatlar | 2017-yil 1-noyabrga qadar | Iqtisodiyot vazirligi Sog‘liqni saqlash vazirligi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (I. Madjidov), Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar kengashi, viloyatlar vazirlik va idoralar |
21. | Ayrim davlat funksiyalarini: ijro etuvchi hokimiyat organlari funksiyalari va davlat xizmatlarini xususiy sektorga o‘tkazishning maqsadga muvofiqligi nuqtai nazaridan inventarizatsiya qilish; litsenziyalash, sertifikatlashtirish, akkreditatsiyadan o‘tkazish va ruxsat berish tartib-taomillari orqali o‘tkaziladigan funksiyalarning lozim darajada bajarilishi ustidan davlat nazorati mexanizmlarini joriy etish orqali xususiy sektorga o‘tkazish. Davlat nazoratining ortiqcha ma’muriy choralarini (litsenziyalash va ruxsat berish tartib-taomillari), shu jumladan, ularni muqobil tartibga solish turlariga (javobgarlikni majburiy sug‘urtalash, muvofiqlikni deklaratsiyalash va boshqalar) almashtirish orqali qisqartirish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari | 2018-yil 1-martga qadar | Vazirlar Mahkamasi Iqtisodiyot vazirligi Moliya vazirligi Davlat raqobat qo‘mitasi Adliya vazirligi Bosh prokuratura |
IV. Vertikal boshqaruv tizimi va ijro etuvchi hokimiyat organlari hamkorligining mexanizmlarini takomillashtirish | ||||
22. | Respublika davlat boshqaruv organlari vakolatlarini mahalliy davlat hokimiyati organlariga, viloyatdan tuman (shahar) davlat hokimiyati organlariga o‘tkazishni nazarda tutgan holda, davlat boshqaruvini bosqichma-bosqich nomarkazlashtirish. Davlat boshqaruvining turli darajadagi o‘zaro funksiya va vakolatlarini, xususan, umumdavlat miqyosidagi strategik masalalarni respublika ijro etuvchi hokimiyat organlarida qoldirish, shuningdek, ular tomonidan mahalliy davlat hokimiyati organlariga berilgan vakolatlardan lozim darajada foydalanayotganligi ustidan nazorat qilishni aniq chegaralash. | Ijro etuvchi hokimiyat organlarining yangilangan nizomlari va tashkiliy-shtat tuzilmalari loyihalari | jadvalga muvofiq | Komissiya |
23. | Mahalliy davlat hokimiyati organlarining moliyaviy imkoniyatlarini, shu jumladan: mahalliy budjetga soliq ajratmalarini ko‘paytirish; hududlarni rivojlantirish dasturlarini ishlab chiqish va amalga oshirish maqsadida mahalliy davlat hokimiyati organlarining soliq solish bazasini kengaytirishdan manfaatdorligini kuchaytirish orqali kengaytirish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari | 2017-yil | Moliya vazirligi vazirlik va idoralar |
24. | Hokimning mahalliy hokimiyat vakillik organining rahbari sifatidagi maqomini unda ijro etuvchi hokimiyat rahbari maqomini saqlagan va Xalq deputatlari kengashlarining kotibiyatini tuzgan holda qayta ko‘rib chiqish orqali mahalliy davlat hokimiyati tizimini tashkil etishda hokimiyatlar bo‘linishi tamoyilining amaliy ro‘yobga chiqarilishini ta’minlash. | Yangi tahrirdagi | 2017-yil | Vazirlar Mahkamasi Adliya vazirligi Moliya vazirligi Iqtisodiyot vazirligi AQHMI (F. Muxamedov), |
25. | Mahalliy davlat hokimiyati organlarining, ayniqsa Xalq deputatlari kengashlarining ijro etuvchi hokimiyat organlari hududiy bo‘linmalari faoliyatini nazorat qilish bo‘yicha roli va mas’uliyatini oshirish | |||
26. | Tegishli vakolatlarni hokimlarga bosqichma-bosqich o‘tkazish orqali hududiy ijro etuvchi hokimiyat organlarining rahbar kadrlarini tanlash va joy-joyiga qo‘yish masalalarida mahalliy davlat hokimiyati organlarining vakolatlarini kuchaytirish. | |||
27. | Kelajakda mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari va hokimlar faoliyati ustidan ta’sirchan jamoatchilik nazoratini ta’minlashga qaratilgan hokimlarni saylash tartibini joriy etish. | |||
28. | Ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishning dolzarb masalalarini hal etishda fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarining rolini va faoliyat samaradorligini oshirish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari, | 2017-yil | Iqtisodiyot vazirligi “Mahalla” fondi Adliya vazirligi Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar kengashi, viloyatlar |
V. Davlat boshqaruvi tizimiga strategik rejalashtirishning zamonaviy shakllari, innovatsion g‘oyalar, | ||||
29. | Mamlakatning intellektual va texnologik salohiyatini oshirishning uzoq muddatli ssenariylari asosida ustuvor soha va tarmoqlarni innovatsion rivojlantirishning kelajakdagi modellarini shakllantirish imkonini beradigan strategik rejalashtirish tizimini yaratish, shu jumladan quyidagilar orqali: “qisqa muddatli”, “o‘rta muddatli” va “uzoq muddatli” rivojlantirish dasturi tushunchalarini qonun hujjatlarida belgilash; iqtisodiyot tarmoqlarini va ijtimoiy sohani rivojlantirishning istiqbolli uzoq muddatli davlat dasturlarini ishlab chiqish va qabul qilish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari | 2018-yil 1-martga qadar | Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova), Moliya vazirligi AQHMI (F. Muxamedov), Adliya vazirligi |
30. | Davlat boshqaruvining: davlat xizmatlarini ko‘rsatishning tartib-taomillarini optimallashtirish va soddalashtirishga; davlat organlari faoliyatining samaradorligini oshirishga qaratilgan innovatsion shakllarini joriy etish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari | 2018-yil | Fan va texnologiyalar agentligi (M. Boltabayev), Iqtisodiyot vazirligi Axborot texnologiyalari vazirligi (Sh. Shermatov), Loyiha boshqaruvi milliy agentligi (Sh. Sadikov), Adliya vazirligi vazirlik va idoralar |
31. | Ilmiy-tadqiqot va innovatsion faoliyatni rivojlantirish sohasini, shu jumladan, innovatsion g‘oyalar va texnologiyalarni ishlab chiqish bo‘yicha har tomonlama qo‘llab-quvvatlash hamda unga investitsiyalarni keng jalb qilish, ularni yanada rivojlantirishni ta’minlaydigan normativ-huquqiy bazani shakllantirish. | “Innovatsiya faoliyati to‘g‘risida”gi qonun va boshqa normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari, kompleks chora-tadbirlar | 2018-yil | Vazirlar Mahkamasi Fan va texnologiyalar agentligi (M. Boltabayev), Fanlar akademiyasi vazirlik va idoralar |
32. | Ilmiy-tadqiqot va in�ovatsion faoliyatning zamonaviy yutuqlarini joriy etishning samarali mexanizmlarini, shu jumladan, ilmiy-eksperimental ixtisoslashtirilgan laboratoriyalar, yuqori texnologiyalar markazlari va texnoparklarni tashkil etish orqali yaratish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari, | 2018-yil | Fan va texnologiyalar agentligi (M. Boltabayev), Iqtisodiyot vazirligi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi (Sh. Sadikov), vazirlik va idoralar |
33. | Tabiatni muhofaza qilish, resurs va energiya tejaydigan texnologiyalarni keng joriy etish, shu jumladan quyidagilar orqali: muqobil va qayta tiklanuvchi energiya manbalarini keng qo‘llash; suvni tozalash hamda chuchuklashtirishning zamonaviy shakllarini kengaytirish, undan oqilona foydalanish. | Kompleks | 2017-yil | Davlat ekologiya qo‘mitasi |
34. | Ilmiy tadqiqotlar o‘tkazish, ilmiy laboratoriyalarni jihozlash, shuningdek, olim va mutaxassislarning xorijiy stajirovkalarini tashkil etish uchun xorijiy (xalqaro) moliya institutlari va boshqa xorijiy donorlarning kredit va grantlarini jalb etish bo‘yicha kompleks chora-tadbirlarni amalga oshirish. | Kompleks tashkiliy chora-tadbirlar | 2018-yil | Investitsiya qo‘mitasi vazirlik va idoralar |
VI. Professional davlat xizmatining samarali tizimini shakllantirish, ijro etuvchi hokimiyat organlari tizimida korrupsiyaga qarshi kurashishning ta’sirchan mexanizmlarini joriy etish | ||||
35. | Davlat xizmatini tashkil etish, shu jumladan: davlat xizmatchilarining huquqiy maqomi, klassifikatsiyasi; xizmatga qabul qilishning shaffof mexanizmlari (tanlov asosida), kadrlar zaxirasini shakllantirish, xizmatni o‘tash, axloq normalariga rioya etilishini ta’minlash masalalarini tartibga soluvchi normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish. | “Davlat xizmatchilari to‘g‘risida”gi qonun | 2017-yil | Vazirlar Mahkamasi AQHMI (F. Muxamedov), Mehnat vazirligi Moliya vazirligi Iqtisodiyot vazirligi Adliya vazirligi Kasaba uyushmalari Federatsiyasi Kengashi |
36. | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzurida yagona davlat kadrlar siyosatini amalga oshirish uchun mas’ul bo‘lgan ixtisoslashtirilgan organni tashkil etish | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti qarorlari loyihalari | jadvalga muvofiq | Vazirlar Mahkamasi AQHMI (F. Muxamedov), Mehnat vazirligi M�liya vazirligi Iqtisodiyot vazirligi (G. Saidova), Adliya vazirligi Kasaba uyushmalari Federatsiyasi Kengashi |
37. | Davlat boshqaruvi sohasida mutaxassislar tayyorlashning va davlat xizmatchilari malakasini oshirishning maxsus ta’lim yo‘nalishlarini ishlab chiqish, shaxsiy yutuq, bilim va kasb mahorati asosida ularning faoliyati samaradorligini baholashning zamonaviy uslublarini joriy etish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari, | 2017-yil | Vazirlar Mahkamasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (I. Madjidov), |
38. | Davlat xizmatining jozibadorligini oshirish, korrupsiyaning yuzaga kelish xavfi va mansab suiiste’molchiligini kamaytirish imkonini beradigan davlat xizmatchilari mehnatiga haq to‘lash va ijtimoiy ta’minotining zamonaviy tizimini yaratish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari | 2018-yil | Moliya vazirligi Mehnat vazirligi Adliya vazirligi Bosh prokuratura Kasaba uyushmalari Federatsiyasi Kengashi AQHMI (F. Muxamedov), |
39. | Ijro etuvchi hokimiyat organlari faoliyatining shaffofligi va ochiqligini ta’minlash, jismoniy va yuridik shaxslarga axborot taqdim etishning zamonaviy shakllarini joriy qilish, jamiyat va biznes bilan o‘zaro hamkorlik qilishda ortiqcha ma’muriy sarf-xarajatlarga barham berish. | “Ma’muriy tartib-taomillar to‘g‘risida”gi qonun loyihasi | 2017-yil | Adliya vazirligi Iqtisodiyot vazirligi DSQ (B. Parpiyev), DBQ (M. Toxiriy), Axborot texnologiyalari vazirligi (Sh. Shermatov), vazirlik va idoralar |
40. | Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tizimini yanada takomillashtirish, aholi bilan ochiq muloqotni yo‘lga qo‘yishning yangi, samarali mexanizm va uslublarini joriy etish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari, | 2017-yil | Adliya vazirligi Axborot texnologiyalari vazirligi (Sh. Shermatov), vazirlik va idoralar |
41. | Ish vaqti va moddiy-ishlab chiqarish resurslaridan oqilona foydalanish hisobiga ijro etuvchi hokimiyat organlari xodimlarining mehnat unumdorligini oshirish. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari, | 2017-yil | Vazirlar Mahkamasi Mehnat vazirligi AQHMI (F. Muxamedov), Moliya vazirligi vazirlik va idoralar |
1. | A.N. Aripov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh vaziri, Komissiya raisi |
2. | O.B. Murodov | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchisi, Komissiya raisi o‘rinbosari |
3. | R.V. Abdukadirov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi apparati boshqaruvchisi, Komissiya raisi o‘rinbosari |
4. | I.B. Abdullayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokurori |
5. | Sh.M. Sadikov | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi direktori |
6. | M.M. Ikramov | — | O‘zbekiston Respublikasi Hisob palatasi raisi |
7. | R.S. Kasimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchisi birinchi o‘rinbosari — O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Davlat boshqaruvi akademiyasi rektori |
9. | B.A. Xodjayev | — | O‘zbekiston Respublikasi moliya vaziri |
10. | A.X. Kamilov | — | O‘zbekiston Respublikasi tashqi ishlar vaziri |
11. | G.K. Saidova | — | O‘zbekiston Respublikasi iqtisodiyot vaziri |
12. | A.K. Shadmanov | — | O‘zbekiston Respublikasi sog‘liqni saqlash vaziri |
13. | R.K. Davletov | — | O‘zbekiston Respublikasi adliya vaziri |
14. | U.I. Inoyatov | — | O‘zbekiston Respublikasi xalq ta’limi vaziri |
15. | I.U. Madjidov | — | O‘zbekiston Respublikasi oliy va o‘rta maxsus t�’lim vaziri |
16. | B.S. Sayfullayev | — | O‘zbekiston Respublikasi madaniyat vaziri |
17. | Sh.X. Shermatov | — | O‘zbekiston Respublikasi axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vaziri v.b. |
18. | A.I. Axmedxadjayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi raisi |
19. | Sh.X. Axmadjanov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Prognozlashtirish va makroiqtisodiy tadqiqotlar instituti direktori |
20. | E.S. Kanyazov | — | O‘zbekiston Respublikasi adliya vaziri o‘rinbosari — Toshkent davlat yuridik universiteti rektori |
21. | M.Sh. Istamov | — | O‘zbekiston Respublikasi adliya vaziri o‘rinbosari |
22. | A.I. Ikramov | — | O‘zbekiston Respublikasi Savdo-sanoat palatasi raisi. |
O.B. Murodov | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchisi, Yig‘ma guruh rahbari | |
2. | M.M. Ikramov | — | O‘zbekiston Respublikasi Hisob palatasi raisi, Yig‘ma guruh rahbari o‘rinbosari |
3. | R.K. Davletov | — | O‘zbekiston Respublikasi adliya vaziri, Yig‘ma guruh rahbari o‘rinbosari |
4. | B.M. Mav�onov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokurori o‘rinbosari |
5. | Sh.Y. Ismailov | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti devoni sektor mudiri |
7. | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Makroiqtisodiy tahlil va prognozlashtirish, moliya va bank tizimlarini isloh qilish, xususiy tadbirkorlik va kichik biznesni rivojlantirish masalalari YATD mudiri | |
8. | lavozimi bo‘yicha | — | |
9. | F.A. Kadirov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Tashqi savdo faoliyatini, iqtisodiyot tarmoqlari va respublika hududlarining eksport salohiyatini rivojlantirish masalalari ATD mudiri |
10. | I.R. Maxkamov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Kommunal soha, transport, kapital qurilish va qurilish industriyasi masalalari ATD mudiri |
11. | lavozimi bo‘yicha | — | |
12. | J.T. Mirzamaxmudov | — | |
13. | lavozimi bo‘yicha | — | |
14. | lavozimi bo‘yicha | — | |
15. | lavozimi bo‘yicha | — | |
16. | lavozimi bo‘yicha | — | |
17. | E.F. Gadoyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat soliq qo‘mitasi raisi o‘rinbosari |
18. | J.A. Aripov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi huzuridagi Majburiy ijro byurosi direktorining birinchi o‘rinbosari |
19. | N.M. Rustambekov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma boshlig‘i |
20. | U.S. Muxamedov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma boshlig‘i |
21. | J.K. Sotiboldiyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma boshlig‘i |
22. | A.M. Musayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari |
23. | I.G. Nikonov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari |
24. | X.K. Madrimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari |
25. | B.B. Raxmatov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma katta prokurori |
26. | S.K. Berdiyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma prokurori. |
1. | J.A. Kuchkarov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh vaziri o‘rinbosari, Ishchi guruh rahbari |
2. | V.A. Golishev | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchisi, Ishchi guruh rahbari o‘rinbosari |
3. | D.S. Kasimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Tadbirkorlik subyektlarining huquqlari va qonuniy manfaatlarini himoya qilish bo‘yicha vakil |
4. | K.V. Akmalov | — | O‘zbekiston Respublikasi Hisob palatasi raisi o‘rinbosari |
5. | lavozimi bo‘yicha | — | |
6. | A.I. Xamrokulov | — | O‘zbekiston Respublikasi Hisob palatasi bosh inspektori |
7. | E.T. Jurayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Hisob palatasi yetakchi inspektori |
8. | A.Y. Xaydarov | — | O‘zbekiston Respublikasi moliya vazirining birinchi o‘rinbosari |
9. | D.D. Asamov | — | O‘zbekiston Respublikasi iqtisodiyot vaziri o‘rinbosari |
10. | D.B. Yunusov | — | O‘zbekiston Respublikasi Xususiylashtirilgan korxonalarga ko‘maklashish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi raisi o‘rinbosari |
11. | Sh.X. Axmadjanov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Prognozlashtirish va makroiqtisodiy tadqiqotlar instituti direktori |
12. | D.X. Pulatov | — | O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi huzuridagi G‘aznachilik boshlig‘ining birinchi o‘rinbosari |
13. | D.Sh. Sultanov | — | O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi huzuridagi Budjetdan tashqari pensiya jamg‘armasi ijrochi direktori |
14. | B.E. Nurmatov | — | O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi huzuridagi o‘quv markazi direktori |
15. | I.K. Jasimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Savdo-sanoat palatasi raisining birinchi o‘rinbosari |
16. | X.X. Raxmatullayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Iqtisodiyot vazirligi bosh boshqarma boshlig‘i |
17. | J.K. Sotiboldiyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma boshlig‘i |
18. | O.A. Butayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Markaziy banki departament boshlig‘i |
19. | Sh.T. Karaliyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Markaziy banki departament boshlig‘i |
20. | N.B. Dexkonov | — | O‘zbekiston Respublikasi Markaziy banki departament boshlig‘i |
21. | A.A. Giyosov | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat soliq qo‘mitasi bosh boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari |
22. | A.U. Turmuxamedov | — | O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi boshqarma boshlig‘i |
23. | R.X. Kushayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi boshqarma boshlig‘i |
24. | Sh.U. Xaydarov | — | O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi boshqarma boshlig‘i |
25. | A.A. Xaydarov | — | O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi boshqarma boshlig‘i |
26. | A.V. Allaberganov | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat soliq qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i |
27. | T.N. Nabiyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Xususiylashtirilgan korxonalarga ko‘maklashish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i |
28. | R.R. Boyjumanov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari |
29. | B.Y. Kazakbayeva | — | O‘zbekiston Respublikasi Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari |
30. | Sh.D. Djanimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari |
31. | A.R. Umarov | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari |
32. | A.E. Urunov | — | O‘zbekiston Respublikasi Iqtisodiyot vazirligi bo‘lim boshlig‘i |
33. | N.A. Abduraximov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma katta prokurori |
34. | B.R. Raxmatullayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma katta prokurori. |
K.K. Kuranbayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchisi, Ishchi guruh rahbari | |
2. | U.U. Azizov | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Davlat maslahatchisining o‘rinbosari, Ishchi guruh rahbari o‘rinbosari |
3. | M.R. Baltabayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Fan va texnologiyalar agentligi bosh direktori |
4. | lavozimi bo‘yicha | — | |
5. | B.S. Yuldashev | — | O‘zbekiston Respublikasi Fanlar akademiyasi Prezidenti |
6. | U.Sh. Begimkulov | — | O‘zbekiston Respublikasi oliy va o‘rta maxsus ta’lim vaziri o‘rinbosari |
7. | A.D. Xodjayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Millatlararo munosabatlar va xorijiy mamlakatlar bilan do‘stlik aloqalari qo‘mitasi raisining birinchi o‘rinbosari |
8. | A.T. Yusupov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Oliy attestatsiya komissiyasi raisi |
9. | T.R. Kasimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Hisob palatasi bosh inspektori |
10. | U.M. Xasanbayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Din ishlari bo‘yicha qo‘mita raisi o‘rinbosari |
11. | K.K. Xakberdiyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Davlat test markazi direktori o‘rinbosari |
12. | lavozimi bo‘yicha | — | O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligining Kasb-hunar ta’limi markazi direktorining birinchi o‘rinbosari |
13. | A.D. Ortikov | — | O‘zbekiston Respublikasi iqtisodiyot vaziri o‘rinbosari |
14. | B.J. Rajabov | — | O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi bosh boshqarma boshlig‘i |
15. | D.M. Kenjayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi bosh boshqarma boshlig‘i |
16. | S.S. Seytkamolov | — | O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi boshqarma boshlig‘i |
17. | X.J. Daminov | — | O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi boshqarma boshlig‘i |
18. | lavozimi bo‘yicha | — | O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligining Kasb-hunar ta’limi markazi bo‘lim boshlig‘i |
19. | lavozimi bo‘yicha | — | O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligining Kasb-hunar ta’limi markazi boshqarma boshlig‘i |
20. | A.K. Mutaliyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi sektor boshlig‘i |
21. | S.N. Sharipov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Din ishlari bo‘yicha qo‘mita bo‘lim boshlig‘i |
22. | S.S. Sherxanov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Din ishlari bo‘yicha qo‘mita bo‘lim boshlig‘i |
23. | O.M. Boboyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Davlat test markazi bo‘lim boshlig‘i |
24. | U.S. Noraliyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Davlat test markazi bo‘lim boshlig‘i |
25. | K.I. Nigmatov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma prokurori |
26. | A.M. Rustambayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma prokurori. |
1. | Sh.M. Sadikov | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi direktori, Ishchi guruh rahbari |
2. | X.M. Sultanov | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchisi, Ishchi guruh rahbari o‘rinbosari |
3. | lavozimi bo‘yicha | — | |
4. | Sh.X. Shermatov | — | O‘zbekiston Respublikasi axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vaziri v.b. |
5. | U.A. Kadirov | — | O‘zbekiston Respublikasi Hisob palatasi bosh inspektori |
6. | A.N. Fayzullayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Intellektual mulk agentligi bosh direktori |
7. | M.K. Bobodjonov | — | O‘zbekiston Respublikasi Intellektual mulk agentligi bosh direktori o‘rinbosari |
8. | D.L. Kucharova | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi “O‘zarxiv” agentligi bosh direktori o‘rinbosari |
9. | N.S. Turaxodjayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Davlat personallashtirish markazi direktori |
10. | A.K. Kuchimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Milliy axborot agentligi direktori |
11. | F.Sh. Zokirov | — | “O‘zbekkino” Milliy agentligi bosh direktori |
12. | A.U. Gulyamov | — | “Sharq” nashriyot-matbaa aksionerlik kompaniyasi direktori |
13. | A.A. Abduazizov | — | A. Navoiy nomidagi O‘zbekiston Milliy kutubxonasi direktori |
14. | F.E. Tashmuxamedov | — | O‘zbekiston Badiiy akademiyasi raisi o‘rinbosari |
15. | B.A. Gulyamov | — | O‘zbekiston Respublikasi Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi boshqarma boshlig‘i |
16. | Sh.S. Yoldoshov | — | O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi boshqarma boshlig‘i |
17. | M.M. Yuldoshev | — | O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi boshqarma boshlig‘i |
18. | G.K. Rejabov | — | O‘zbekiston Respublikasi Madaniyat vazirligi boshqarma boshlig‘i |
19. | O.A. Raxmatov | — | O‘zbekiston Milliy teleradiokompaniyasi boshqarma boshlig‘i |
20. | F.X. Aminov | — | O‘zbekiston Milliy teleradiokompaniyasi boshqarma boshlig‘i |
21. | Sh.G. Alixanov | — | O‘zbekiston Milliy teleradiokompaniyasi boshqarma boshlig‘i |
22. | M.X. Kalkonova | — | O‘zbekiston Milliy teleradiokompaniyasi bo‘lim boshlig‘i |
23. | A.U. Mengliyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi “O‘zarxiv” agentligi bo‘lim boshlig‘i |
24. | A.R. Mansurov | — | O‘zbekiston Respublikasi Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi bo‘lim boshlig‘i o‘rinbosari |
25. | K.S. Nishonova | — | K. Bexzod nomidagi Milliy rassomlik va dizayn instituti kafedra mudiri |
26. | M.N. Mamayusupov | — | O‘zbekiston Matbuot va axborot agentligi yuriskonsulti |
27. | B.R. Shomurodov | — | O‘zbekiston Matbuot va axborot agentligi bo‘lim iqtisodchisi |
28. | K.M. Ochilov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma katta prokurori |
29. | A.S. Axatov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma katta prokurori. |
1. | A.N. Yunusxodjayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchisi, Ishchi guruh rahbari |
2. | T.K. Narbayeva | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh vazirining o‘rinbosari — O‘zbekiston Xotin-qizlar qo‘mitasi raisi, Ishchi guruh rahbari o‘rinbosari |
3. | lavozimi bo‘yicha | — | |
4. | A.X. Tuxtayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Hisob palatasi bosh inspektori |
5. | B.K. Yusupaliyev | — | O‘zbekiston Respublikasi sog‘liqni saqlash vazirining birinchi o‘rinbosari |
6. | B.T. Kuchkarov | — | O‘zbekiston Respublikasi Ekologiya va atrof muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi raisi |
7. | R.J. Kurbanov | — | O‘zbekiston Respublikasi Jismoniy tarbiya va sport davlat qo‘mitasi raisi |
8. | M.M. Dusmuratov | — | “O‘zfarmsanoat” DAK boshqaruv raisi |
9. | A.A. Kamilov | — | “Dori-darmon” AK boshqaruv raisi |
10. | lavozimi bo‘yicha | — | |
11. | F.R. Sharipov | — | O‘zbekiston Respublikasi Sog‘liqni saqlash vazirligi bosh boshqarmasi boshlig‘i |
12. | Sh.F. Sultonov | — | O‘zbekiston Respublikasi Jismoniy tarbiya va sport davlat qo‘mitasi Davlat sertifikatlashtirish markazi direktori |
13. | U.O. Mamadaliyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Jismoniy tarbiya va sport davlat qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i |
14. | N. Shakirov | — | O‘zbekiston Respublikasi Ekologiya va atrof muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i |
15. | A.Z. Jaynarov | — | O‘zbekiston Respublikasi Ekologiya va atrof muhitni muhofaza qilish davlat qo‘mitasi bo‘lim boshlig‘i |
16. | Sh.X. Mansurov | — | O‘zbekiston Respublikasi Sog‘liqni saqlash vazirligi boshqarma bosh mutaxassisi |
17. | Sh.K. Alimardonov | — | O‘zbekiston Respublikasi Sog‘liqni saqlash vazirligi boshqarma bosh mutaxassisi |
18. | A.F. Raxmatov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma katta prokurori |
19. | B.R. Saidbekov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma prokurori. |
1. | A.J. Ramatov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh vazirining birinchi o‘rinbosari, Ishchi guruh rahbari | |
2. | M.B. Jumaniyazov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Hududlarni kompleks ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish masalalari ATD mudiri | |
3. | lavozimi bo‘yicha | — | ||
4. | F.A. Kadirov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Tashqi savdo faoliyatini, iqtisodiyot tarmoqlari va respublika hududlarining eksport salohiyatini rivojlantirish masalalari ATD mudiri | |
5. | A.B. Xashimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Hisob palatasi yetakchi inspektori | |
6. | J.A. Vaxobov | — | O‘zbekiston Respublikasi tashqi ishlar vazirining birinchi o‘rinbosari | |
7. | S.X. Bekenov | — | O‘zbekiston Respublikasi iqtisodiyot vazirining birinchi o‘rinbosari | |
8. | B.Y. Raimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat bojxona qo‘mitasi raisining birinchi o‘rinbosari | |
9. | Sh.Sh. Sharaxmetov | — | O‘zbekiston Respublikasi Turizmni rivojlantirish davlat qo‘mitasi raisining birinchi o‘rinbosari | |
10. | Sh.A. Vafayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Tiklanish va taraqqiyot jamg‘armasi ijrochi direktori | |
11. | A.A. Vasilov | — | “O‘zsanoateksport” AJ boshqaruv raisining o‘rinbosari | |
12. | O.Sh. Maksudov | — | “O‘zsanoateksport” AJ boshqaruv raisining o‘rinbosari | |
13. | N.S. Samatov | — | “O‘ztreyd” AJ boshqaruv raisining o‘rinbosari | |
14. | O.Z. Zayniddinov | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat bojxona qo‘mitasi bosh boshqarma boshlig‘i | |
15. | M.M. Azimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Tashqi ishlar vazirligi boshqarma boshlig‘i | |
16. | B.V. Azizov | — | O‘zbekiston Respublikasi Tashqi ishlar vazirligi boshqarma boshlig‘i | |
17. | A.E. Mirsaidov | — | O‘zbekiston Respublikasi Tashqi savdo vazirl�gi boshqarma boshlig‘i | |
18. | R.I. Xabibov | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat bojxona qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i | |
19. | J.D. Nurmatov | — | “O‘ztreyd” AJ boshqarma boshlig‘i | |
20. | D.I. Pirmatova | — | “O‘ztreyd” AJ bo‘lim boshlig‘i | |
21. | F.A. Mirzaraximov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma prokurori | |
22. | U.Y. Gaffarov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma prokurori. |
1. | A.J. Ramatov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh vazirining birinchi o‘rinbosari, Ishchi guruh rahbari |
2. | I.R. Maxkamov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Kommunal soha, transport, kapital qurilish va qurilish industriyasi masalalari ATD mudiri |
3. | S.A. Mirzayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Hisob palatasi yetakchi inspektori |
4. | K.M. Aripov | — | O‘zbekiston Respublikasi favqulodda vaziyatlar vazirining birinchi o‘rinbosari |
5. | A.A. Abduvaliyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Avtomobil yo‘llari davlat qo‘mitasi raisi |
6. | M.A. Allabergenov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Respublika yo‘l jamg‘arm�si direktori |
7. | A.A. Maxamadiyev | — | “O‘zqurilishmateriallari” AJ boshqaruv raisi o‘rinbosari |
8. | T.R. Urazayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi “O‘zInjiniring” Respublika loyiha instituti direktori v. b. |
9. | A.M. Nurmatov | — | O‘zbekiston Respublikasi Favqulodda vaziyatlar vazirligi boshqarma boshlig‘i |
10. | M.T. Xolxodjayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Arxitektura va qurilish davlat qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i |
11. | G.S. Magay | — | O‘zbekiston avtomobil va daryo transport agentligi boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari |
12. | F.A. Radjapov | — | O‘zbekiston Respublikasi Avtomobil yo‘llari davlat qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i |
13. | L.B. Kosimova | — | “O‘zbekiston havo yo‘llari” MAK boshqarma boshlig‘i |
14. | R.P. Yusupov | — | “O‘zbekko‘mir” AJ boshqarma boshlig‘i |
15. | Z.Z. Umarov | — | “O‘zbekko‘mir” AJ boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari |
16. | R.N. Gafurov | — | “O‘zbekiston temir yo‘llari” AJ malaka oshirish markazi direktori o‘rinbosari |
17. | A.N. Kasimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Favqulodda vaziyatlar vazirligi bo‘lim boshlig‘i |
18. | X.X. Ochilov | — | O‘zbekiston Respublikasi Arxitektura va qurilish davlat qo‘mitasi bo‘lim boshlig‘i |
19. | B. Sadikov | — | O‘zbekiston Respublikasi Arxitektura va qurilish davlat qo‘mitasi bo‘lim boshlig‘i |
20. | B.K. Adilov | — | O‘zbekiston avtomobil va daryo transport agentligi bo‘lim boshlig‘i |
21. | B.O. Muxamedjanov | — | O‘zbekiston Respublikasi Arxitektura va qurilish davlat qo‘mitasi yuriskonsulti |
22. | B.N. Xolmatov | — | O‘zbekiston avtomobil va daryo transport agentligi bo‘lim boshlig‘i o‘rinbosari |
23. | S.V. Vovchenko | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Respublika yo‘l jamg‘armasi bo‘lim boshlig‘i o‘rinbosari |
24. | Z.M. Mirkodirov | — | “O‘zbekiston temir yo‘llari” AJ bo‘lim boshlig‘i |
25. | U.S. Turdiyev | — | “O‘zqurilishmateriallari” AJ bo‘lim boshlig‘i |
26. | Sh.N. Xolikov | — | “O‘zqurilishmateriallari” AJ bo‘lim boshlig‘i |
27. | B.A. Allabergenov | — | “O‘zqurilishmateriallari” AJ bo‘lim boshlig‘i |
28. | A.A. Boykulov | — | O‘zbekiston Respublikasi Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi bosh mutaxassisi |
29. | L.M. Kabulova | — | O‘zbekiston Respublikasi Temir yo‘llarda yuk va yo‘lovchilar tashish xavfsizligini nazorat qilish davlat inspeksiyasi bosh mutaxassisi |
30. | M.M. Inogamov | — | O‘zbekiston Respublikasi Parvozlar xavfsizligini nazorat qilish bo‘yicha davlat inspeksiyasi bosh mutaxassisi |
31. | N.S. Kambarova | — | O‘zbekiston Respublikasi Parvozlar xavfsizligini nazorat qilish bo‘yicha davlat inspeksiyasi bosh mutaxassisi |
32. | U.A. Xusanov | — | “O‘zbekiston havo yo‘llari” MAK yetakchi mutaxassisi |
33. | T.B. Rizayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Respublika yo‘l jamg‘armasi yetakchi mutaxassisi |
34. | N.T. Valiyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Temir yo‘llarda yuk va yo‘lovchilar tashish xavfsizligini nazorat qilish davlat inspeksiyasi inspektori |
35. | B.B. Meyliyev | — | Toshkent shahar uy-joy-kommunal xizmat ko‘rsatish bosh boshqarmasi bo‘lim boshlig‘i |
36. | A.R. Fayziyev | — | Toshkent shahar uy-joy-kommunal xizmat ko‘rsatish bosh boshqarmasi bo‘lim boshlig‘i |
37. | E.A. Xayrullayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma katta prokurori |
38. | I.I. Kadirov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma prokurori. |
Z.T. Mirzayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh vaziri o‘rinbosari, Ishchi guruh rahbari | |
2. | lavozimi bo‘yicha | — | |
3. | A.Sh. Muxamedjanov | — | O‘zbekiston Respublikasi Hisob palatasi yetakchi inspektori |
4. | G.K. Kurbonov | — | O‘zbekiston Respublikasi O‘rmon xo‘jaligi davlat qo‘mitasi raisi o‘rinbosari |
5. | A.Y. Mansurov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Narkotik moddalarni nazorat qilish milliy axborot-tahlil markazi direktori |
6. | A.A. Maxmudaliyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Davlat don inspeksiyasi boshlig‘i o‘rinbosari |
7. | U.A. Axunov | — | “O‘zagrokimyohimoya” AJ boshqaruv raisi |
8. | Sh.E. Sheraliyev | — | “O‘zbekcharmpoyabzali” assotsiatsiyasi raisi v.b. |
9. | A.U. Kambarov | — | “O‘zbekoziqovqatxolding” XK raisi o‘rinbosari |
10. | A.A. Abdullayev | — | “O‘zvinosanoat-xolding” XK raisi o‘rinbosari |
11. | A.A. Sapayev | — | “O‘zagroeksport” bosh direktori o‘rinbosari |
12. | M.M. Zoxidov | — | “O‘zbekcharmpoyabzali” assotsiatsiyasi raisi o‘rinbosari |
13. | F.D. Kirgizboyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Qishloq va suv xo‘jaligi vazirligi boshqarma boshlig‘i |
14. | A.X. Alimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Yer resurslari, geodeziya, kartografiya va davlat kadastri davlat qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i |
15. | X.M. Talipov | — | O‘zbekiston Respublikasi O‘rmon xo‘jaligi davlat qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i |
16. | B.E. Shermatov | — | O‘zbekiston Respublikasi O‘rmon xo‘jaligi davlat qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i |
17. | M.A. Baliyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat veterinariya qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i |
18. | A.E. Baltayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat veterinariya qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i |
19. | M.Ch. Kosimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Qishloq va suv xo‘jaligi vazirligi boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari |
20. | O.O. Sobirov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Sug‘oriladigan yerlarning meliorativ holatini yaxshilash jamg‘armasi direktori |
21. | — | O‘zbekiston fermer, dehqon xo‘jaliklari va tomorqa yer egalari kengashi raisi | |
22. | D.M. Rizayeva | — | O‘zbekiston Respublikasi Yer resurslari, geodeziya, kartografiya va davlat kadastri davlat qo‘mitasi bo‘lim boshlig‘i |
23. | I.F. Xamrayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Yer resurslari, geodeziya, kartografiya va davlat kadastri davlat qo‘mitasi bo‘lim boshlig‘i |
24. | R.A. Gulyayev | — | “Paxtasanoat ilmiy markazi” AJ bosh direktori |
25. | A.A. Xakimov | — | “Hunarmand” uyushmasi raisi |
26. | I.K. Sobirov | — | “O‘zpaxtasanoateksport” XK boshqarma boshlig‘i |
27. | B.B. Muxammadsaidov | — | “O‘zbekyengilsanoat” AJ boshqarma boshlig‘i |
28. | J.A. Rustambekov | — | “O‘zbekyengilsanoat” AJ boshqarma boshlig‘i |
29. | N.A. Vapayev | — | “O‘zvinosanoat-xolding” XK boshqarma boshlig‘i |
30. | A.A. Muxiddinov | — | “O‘zbekyengilsanoat” AJ boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari |
31. | R.M. Murodov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi “Sifat” O‘zbekiston paxta tolasini sertifikatlash markazi guruh boshlig‘i |
32. | B.Z. Sobirov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi “Sifat” O‘zbekiston paxta tolasini sertifikatlash markazi bo‘lim boshlig‘i |
33. | R. Mirsaidov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Qishloq xo‘jaligi texnika va texnologiyalarni sertifikatlash va sinovdan o‘tkazish bo‘yicha O‘zbekiston Davlat markazi bo‘limi boshlig‘i |
34. | Sh.U. Saidov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Sug‘oriladigan yerlarning meliorativ holatini yaxshilash jamg‘armasini boshqarish departamenti bo‘lim boshlig‘i |
35. | O.X. Aminov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Sug‘oriladigan yerlarning m�liorativ holatini yaxshilash jamg‘armasini boshqarish departamenti bo‘lim boshlig‘i |
36. | D.D. Zufarova | — | “O‘zbekcharmpoyabzali” assotsiatsiyasi bo‘lim boshlig‘i |
37. | Sh.A. Tojiboyev | — | “O‘zmeliomashlizing” LK bo‘lim boshlig‘i |
38. | B.B. Donayev | — | “O‘zbekoz�qovqatxolding” XK bo‘lim boshlig‘i |
39. | M.J. Shaymatov | — | O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi huzuridagi Qishloq xo‘jaligini davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlash jamg‘armasini boshqarish departamenti bosh yuriskonsulti |
40. | — | O‘zbekiston fermer, dehqon xo‘jaliklari va tomorqa yer egalari kengashining bosh yuristi | |
41. | Sh.S. Xujanazarov | — | “O‘zdonmahsulot” AJ yetakchi yuristkonsulti |
42. | I.G. Saidov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Qishloq xo‘jaligi texnika va texnologiyalarni sertifikatlash va sinovdan o‘tkazish bo‘yicha O‘zbekiston Davlat markazi yuristkonsulti |
43. | M.Sh. Norboyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi huzuridagi Qishloq xo‘jaligini davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlash jamg‘armasini boshqarish departamenti bo‘lim boshlig‘i o‘rinbosari |
44. | M.M. Mirkomilov | — | “O‘zbe�oziqovqatzaxira” uyushmasi bosh mutaxassisi |
45. | B.X. Begmatov | — | “O‘zmeliomashlizing” LK bosh mutaxassisi |
46. | — | Toshkent viloyati bo‘yicha fermer, dehqon xo‘jaliklari va tomorqa yer egalari kengashining yuristi | |
47. | K.O. Ismoilxujayev | — | O‘zbekiston ovchilik va baliqchilik uyushmasi mutaxassisi |
48. | M. Yuldashev | — | O‘zbekiston ovchilik va baliqchilik uyushmasi mutaxassisi |
49. | A.N. Norboyev | — | “O‘zdonmahsulot” AK boshqarma katta texnologi |
50. | A.A. Kotkova | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Davlat don inspeksiyasi inspekt�ri |
51. | B.A. Abduvaliyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari |
52. | U.X. Karimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma katta prokurori |
53. | U.M. Aloyev | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma pro�urori. |
1. | G.I. Ibragimov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh vaziri o‘rinbosari, Ishchi guruh rahbari |
2. | J.T. Mirzamaxmudov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Geologiya, yoqilg‘i-energetika kompleksi, kimyo, neft-kimyo va metallurgiya sanoati masalalari ATD mudiri |
3. | X.A. Latipov | — | O‘zbekiston Respublikasi Hisob palatasi yetakchi inspektori |
4. | M.M. Mirzayev | — | O‘zbekiston Respublikasi iqtisodiyot vazirining birinchi o‘rinbosari |
5. | A.X. Xursanov | — | “O‘zmetkombinat” AJ bosh direktori |
6. | A.A. Abdullayev | — | “O‘zkimyosanoat” AJ boshqaruv raisi |
7. | A.A. Sanginov | — | “O‘zbekgidroenergo” AJ direktori |
8. | F.B. Maksumov | — | “Olmaliq KMK” AJ bosh direktorining birinchi o‘rinbosari |
9. | N.K. Djulibekov | — | “Navoiy KMK” DK bosh direktori o‘rinbosari |
10. | X.A. Omonov | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat geologiya va mineral resurslar qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i |
11. | A.B. Xolikov | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat geologiya va mineral resurslar qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i |
12. | T.E. Mavlyanov | — | O‘zbekiston Respublikasi Davlat geologiya va mineral resurslar qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i |
13. | Sh.T. Jurayev | — | “Sanoatgeokontexnazorat” DI boshqarma boshlig‘i |
14. | X.U. Zokirov | — | “O‘zbekneftegaz” AJ boshqarma boshlig‘i |
15. | D.B. Nosirov | — | “O‘zbekenergo” AJ boshqarma boshlig‘i |
16. | A.X. Muborakov | — | “O‘zbekenergo” AJ boshqarma boshlig‘i |
17. | A.I. Usmonov | — | O‘zbekiston Respublikasi Elektr energetikada nazorat bo‘yicha davlat inspeksiyasi bo‘lim boshlig‘i |
18. | O.B. Murotov | — | O‘zbekiston Respublikasi Elektr energetikada nazorat bo‘yicha davlat inspeksiyasi bo‘lim boshlig‘i |
19. | Sh.F. Sagdiyev | — | “Sanoatgeokontexnazorat” DI bo‘lim boshlig‘i |
20. | S.S. Yakubbekov | — | “Sanoatgeokontexnazorat” DI bo‘lim boshlig‘i |
21. | B.M. Erkayev | — | “O‘zbekenergo” AJ bo‘lim boshlig‘i |
22. | G.N. Abdullayev | — | “O‘zkimyosanoat” AJ bo‘lim boshlig‘i |
23. | A.N. Abduraximov | — | “O‘zbekneftegaz” AJ yuriskonsulti |
24. | D.E. Narsiddikov | — | “O‘zbekneftegaz” AJ bosh mutaxassisi |
25. | O.L. Mirksina | — | O‘zbekiston Respublikasi Elektr energetikada nazorat bo‘yicha davlat inspeksiyasi yetakchi mutaxassisi |
26. | O.X. Jurayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi O‘zbekiston neft mahsulotlari va gazdan foydalanishni nazorat qilish davlat inspeksiyasi yetakchi mutaxassisi |
27. | I.T. Alimxujayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi O‘zbekiston neft mahsulotlari va gazdan foydalanishni nazorat qilish davlat inspeksiyasi mutaxassisi |
28. | R.S. Mannonov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi O‘zbekiston neft mahsulotlari va gazdan foydalanishni nazorat qilish davlat inspeksiyasi mutaxassisi |
29. | M.M. Xodjayev | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma prokurori. |
1. | N.S. Otajonov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh vaziri o‘rinbosari, Ishchi guruh rahbari |
2. | lavozimi bo‘yicha | — | |
rivojlantirish, mahsulotlarni standartlashtirish masalalari ATD mudiri | |||
3. | U.U. Yalgashev | — | O‘zbekiston Respublikasi Hisob palatasi yetakchi inspektori |
4. | M.M. Kurbanov | — | O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Davlat zaxiralarini boshqarish qo‘mitasi raisi |
5. | D.D. Asomov | — | O‘zbekiston Respublikasi iqtisodiyot vaziri o‘rinbosari |
6. | S.S. Saydaminov | — | “O‘zagrotexmash” AJ bosh direktori |
7. | X.U. Imamov | — | “O‘zagrolizing” AJ direktori |
8. | M.A. Xakimov | — | “O‘zagroservis” AJ bosh direktori v. b. |
9. | M.R. Xoshimov | — | “O‘zeltexsanoat” AK raisi o‘rinbosari |
10. | Z.G. Amanov | — | O‘zbekiston standartlashtirish, metrologiya va sertifikatlashtirish agentligi boshqarma boshlig‘i |
11. | O.Z. Toxirov | — | O‘zbekiston standartlashtirish, metrologiya va sertifikatlashtirish agentligi boshqarma boshlig‘i |
12. | M. Tursunov | — | “O‘zagrotexsanoatxolding” AJ boshqarma boshlig‘i |
13. | X.N. Akilov | — | “O‘zavtosanoat” AJ boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari |
14. | A.A. Abdukayumov | — | O‘zbekiston standartlashtirish, metrologiya va sertifikatlashtirish agentligi metrologi |
15. | M.M. Goziboyev | — | “O‘zagrotexsanoatxolding” AJ bo‘lim mutaxassisi |
16. | D.B. Axmedov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi boshqarma prokurori |
17. | X.Sh. Shuxratjanov | — | O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi bo‘lim prokurori. |
Shu munosabat bilan mamlakatda davlat boshqaruvi tizimini tubdan takomillashtirish va modernizatsiya qilish bo‘yicha salmoqli ishlar amalga oshirilmoqda.
Davlat organlari faoliyatining ochiqligini ta’minlash va davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimini takomillashtirish uchun elektron portallar va ma’lumotlar bazalari yaratildi.
Xususan, ruxsat beruvchi hujjatlar va litsenziya olishni soddalashtirish uchun www.license.gov.uz, “yagona darcha” tamoyili bo‘yicha davlat xizmatlari ko‘rsatishni ta’minlash uchun birdarcha.uz veb-saytlari yaratildi. Davlat xizmatlarini qayta ko‘rib chiqish va optimallashtirish natijasida tadbirkorlik subyektlarini ro‘yxatga olishning tartib-taomillari 4-martaga, ro‘yxatga olish uchun zarur vaqt esa 30 daqiqaga qadar qisqartirildi.
Shu bilan birga, so‘nggi yilda amalga oshirilgan keng ko‘lamli ishlarning obyektiv tahlili, davlat boshqaruvi organlari faoliyati, aholi bilan ochiq va to‘g‘ridan to‘g‘ri muloqot natijalari mavjud muammo va kamchiliklarni tizimli hal etishga ehtiyoj vujudga kelganligini ko‘rsatdi.
Bu, birinchi navbatda, quyidagi holatlarga taalluqlidir:
bir qator idoralarning vazifalari deklarativ xususiyatga egaligi va ularni amalga oshirishning tashkiliy-huquqiy mexanizmlari yetarli emasligi;
faqat holatlarni qayd etish va statistikani to‘plashdan iborat bo‘lib qolgan faoliyatni baholashning samarasiz tizimi va bu ko‘pchilik hollarda joylardagi ishlarning haqqoniy holatini aks ettirmaydi;
hududlarni rivojlantirish dasturlarini shakllantirish va aholining eng muhim muammolarini hal qilishda mahalliy hokimiyat organlari rolining pasayishiga olib keluvchi davlat funksiyalarining haddan tashqari markazlashtirilganligi;
byurokratlashtirish va yuqori sarf-xarajatlarga olib kelayotgan innovatsion rivojlanishning past darajasi;
xo‘jalik boshqaruvi organlari tomonidan davlatning tartibga solish va xo‘jalik funksiyalari qo‘shib olib borilishi, sog‘lom raqobat muhitining rivojlanishiga to‘sqinlik qiluvchi imtiyoz va preferensiyalarni tanlab taqdim etish amaliyoti;
hududlarning rivojlanishiga salbiy ta’sir ko‘rsatayotgan ayrim rahbarlarda lozim darajada mas’uliyat va tashabbuskorlikning mavjud emasligi.
Ushbu kamchiliklar iqtisodiyot tarmoqlari va ijtimoiy sohani modernizatsiyalash, hududlarni har tomonlama rivojlantirish, aholining hayot darajasi va farovonligini yuksaltirish bo‘yicha davlat siyosatini muvaffaqiyatli amalga oshirishga to‘sqinlik qilmoqda.
Bu borada Davlat rahbari tomonidan qabul qilingan “O‘zbekiston Respublikasida Ma’muriy islohotlar konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi Farmon 2017 — 2021-yillarda O‘zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yo‘nalishi bo‘yicha Harakatlar strategiyasini amalga oshirishda muhim qadam hisoblanadi hamda mohiyatiga ko‘ra O‘zbekistonning davlat va jamiyat qurilishida yangi sahifani ochib beradi.
O‘zbekiston Respublikasida Ma’muriy islohotlar konsepsiyasida davlat boshqaruvi tizimini tubdan isloh qilishning 6 ta asosiy yo‘nalishi belgilab berildi.
Birinchi yo‘nalish ijro etuvchi hokimiyat organlari faoliyatining institutsional va tashkiliy-huquqiy asoslarini takomillashtirishga bag‘ishlangan. Mazkur sohadagi chora-tadbirlar quyidagilarni nazarda tutadi:
ijro etuvchi hokimiyat organlarini tashkil etish va tugatishning aniq mezonlari hamda tartib-taomillarini joriy qilish;
kadrlar va moddiy resurslardan oqilona foydalangan holda, ijro etuvchi hokimiyat organlarini optimallashtirish;
ijro etuvchi hokimiyat organlarining mustaqilligini oshirish hamda ularning Vazirlar Mahkamasi bilan o‘zaro hamkorlik mexanizmlarini takomillashtirish;
davlat xizmatlari ko‘rsatish tizimini izchil takomillashtirish va “Elektron hukumat” tizimini yanada keng joriy etish;
ma’muriy adliyani rivojlantirish va murojaatlarni kollegial eshitishni joriy qilish.
Ikkinchi yo‘nalish ijro etuvchi hokimiyat organlarining vazifalarini, ularni amalga oshirish mexanizmlari va javobgarlik sohalarini aniqlashtirishni nazarda tutadi. Shu munosabat bilan quyidagi masalalar bo‘yicha chora-tadbirlar ko‘riladi:
rivojlanish dasturlarini shakllantirishda hududiy ijro etuvchi hokimiyat organlarining tashabbuskorligi va rolini oshirish;
maqsadli indikatorlarga erishishga asoslangan, barcha darajadagi ijro etuvchi hokimiyat organlari va ularning rahbarlari faoliyatini baholashning prinsipial yangi tizimini joriy qilish;
xalqaro amaliyotda muvaffaqiyatli qo‘llanilayotgan, shu jumladan, sifat menejmenti, indikativ rejalashtirish, autsorsing, kraudsorsing kabi ishni tashkil etishning zamonaviy uslublaridan foydalanish;
rivojlanish dasturlarini ishlab chiqish va ularning amalga oshirilishini monitoring qilishda jamoatchilik bilan o‘zaro hamkorlikning zamonaviy shakllarini joriy etish.
Uchinchi yo‘nalish iqtisodiyot tarmoqlariga ma’muriy ta’sirni qisqartirish va boshqaruvning bozor mexanizmlarini kengaytirish hisoblanadi. Ushbu yo‘nalishda quyidagilar rejalashtirilmoqda:
xususiy sektor samarali faoliyat ko‘rsatayotgan sohalarda davlat ishtirokidagi tijorat tashkilotlarini tuzishni cheklash va amaldagi davlat korxonalarini qayta tashkil etish;
iqtisodiy faoliyatda davlat ishtirokining aniq bozor mexanizmlarini ishlab chiqish;
ijtimoiy-iqtisodiy masalalarni hal qilishda ijtimoiy hamda davlat-xususiy sheriklikning huquqiy va institutsional bazasini takomillashtirish;
ayrim davlat funksiyalarini xususiy sektorga o‘tkazish.
To‘rtinchi yo‘nalishda, jumladan, quyidagilar orqali vertikal boshqaruv tizimi va ijro etuvchi hokimiyat organlari hamkorligining mexanizmlarini takomillashtirish nazarda tutilgan:
davlat boshqaruvini bosqichma-bosqich nomarkazlashtirish;
mahalliy davlat hokimiyati organlarining moliyaviy imkoniyatlarini kengaytirish, ularning roli va javobgarligini oshirish;
hududiy organlarning rahbar kadrlarini tanlash va joy-joyiga qo‘yish masalalarida mahalliy davlat hokimiyati organlarining vakolatlarini kuchaytirish.
Beshinchi yo‘nalish davlat boshqaruvi tizimiga strategik rejalashtirishning zamonaviy shakllari, innovatsion g‘oyalar, ishlanma va texnologiyalarni joriy etish bo‘yicha chora-tadbirlarni o‘z ichiga olgan. Mazkur chora-tadbirlar qatorida quyidagilarni ta’kidlash lozim:
davlat xizmatlari ko‘rsatish tartib-taomillarini optimallashtirish va soddalashtirishni ta’minlaydigan davlat boshqaruvining innovatsion shakllarini joriy etish;
innovatsion g‘oyalar va texnologiyalarni ishlab chiqishga investitsiyalarni faol jalb etish;
zamonaviy ilmiy-tadqiqot va innovatsion yutuqlarni muvaffaqiyatli joriy qilish uchun zarur bo‘lgan rivojlangan infratuzilmani yaratish;
tabiatni muhofaza qilish, resurs va energiya tejaydigan texnologiyalarni keng joriy etish.
Va nihoyat, so‘nggi oltinchi yo‘nalishda professional davlat xizmatining samarali tizimini shakllantirish, shuningdek, korrupsiyaga qarshi kurashishning ta’sirchan mexanizmlarini o‘rnatish belgilangan. Ularga erishish uchun quyidagilar rejalashtirilgan:
davlat xizmatining shaffofligi va ochiqligini ta’minlash, aholi bilan ochiq muloqotni yo‘lga qo‘yishning yangi mexanizmlarini joriy etish;
davlat xizmatchilarining mehnatiga haq to‘lash va ijtimoiy ta’minotining zamonaviy tizimini kiritish orqali ularning mehnat unumdorligini oshirish.
Bundan tashqari, Farmon bilan O‘zbekiston Respublikasida Ma’muriy islohotlar konsepsiyasi normalarini amaliy ro‘yobga chiqarish bo‘yicha 40 dan ortiq aniq tadbirlarni nazarda tutuvchi “Yo‘l xaritasi” tasdiqlandi.
Shuningdek, O‘zbekiston Respublikasida Ma’muriy islohotla� konsepsiyasini amalga oshirish bo‘yicha komissiya hamda davlat boshqaruvi tizimini tanqidiy o‘rganish va uni tubdan isloh qilish yuzasidan takliflar tayyorlash bo‘yicha ishchi guruhlar tashkil etildi.
Komissiya ishchi guruhlar tomonidan tegishli normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari sifatli ishlab chiqilishini tashkil etadi, shuningdek, Ma’muriy islohotlar konsepsiyasi va “Yo‘l xaritasi”ning to‘liq, o‘z vaqtida va sifatli amalga oshirilishi ustidan qat’iy nazorat olib boradi.
Shu bilan bir qatorda, Komissiyaga davlat boshqaruvi tizimini tanqidiy o‘rganish va uni tubdan isloh qilish bo‘yicha takliflar tayyorlash jadvalini tasdiqlash vazifalari yuklatildi, unga asosan 100 dan ortiq davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari faoliyatini qayta ko‘rib chiqish rejalashtirildi.
Ma’muriy islohotlarning amalga oshirilishi quyidagi natijalarga erishishga qaratilgan.
1. Kutilayotgan islohotlarning to‘liq amalga oshirilishini ta’minlashga, ijtimoiy-siyosiy va ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishning muammolarini o‘z vaqtida aniqlash va samarali hal etishga qodir bo‘lgan, innovatsion rivojlanishning umumjahon tendensiyalariga javob beradigan davlat boshqaruvi tizimini yaratish, shu jumladan, quyidagilar orqali yaratish:
ortiqcha va o‘ziga xos bo‘lmagan vazifa, funksiya va vakolatlarni bartaraf etish, takrorlash va parallelizmni tugatish hisobiga davlat boshqaruvi tizimini optimallashtirish hamda nomarkazlashtirish;
davlat boshqaruvini byurokratiyadan xoli qilish va uning sarf-xarajatlarini pasaytirish, boshqaruv qarorlari qabul qilish tizimining faoliyat samaradorligini va shaffofligini oshirish;
strategik rejalashtirish, innovatsion g‘oyalar, ishlanmalar va texnologiyalar tizimini joriy etish;
iqtisodiyot tarmoqlariga ma’muriy ta’sir ko‘rsatishni yanada qisqartirish hamda boshqaruvning sog‘lom raqobat muhitini rivojlantirish, mamlakatning investitsiyaviy jozibadorligi va aholining ishchanlik faolligini oshirishga qaratilgan bozor mexanizmlarini kengaytirish;
jamoatchilik va parlament nazoratining, eng avvalo, korrupsiya ko‘rinishlarining oldini olishga qaratilgan samarali shakllarini joriy etish.
2. Fuqarolar huquq va erkinliklarini ta’minlashning ta’sirchan mexanizmlarini yaratish, ularning farovonligini va ijro etuvchi hokimiyat organlari faoliyatidan qanoatlanganlik darajasini yanada oshirish, shu jumladan, quyidagilar orqali yanada oshirish:
davlat organlarining jismoniy va yuridik shaxslar bilan huquqiy munosabatlarini aniq tartibga solishga qaratilgan ma’muriy tartib-taomillarni takomillashtirish;
ijro etuvchi hokimiyat organlarining qarorlari va harakatlari ustidan shikoyat qilish tartibini takomillashtirishni, jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini kollegial eshitish mexanizmlarini joriy etishni nazarda tutuvchi ma’muriy adliya tizimini rivojlantirish;
“Elektron hukumat” tizimini takomillashtirish orqali davlat xizmatlari ko‘rsatishning samaradorligini oshirish;
jamiyatda qonun ustuvorligini ta’minlash, qonuniylik va huquq-tartibotni mustahkamlash.
O‘zbekiston Respublikasida Ma’muriy islohotlar konsepsiyasida nazarda tutilgan chora-tadbirlarning amalga oshirilishi, so‘zsiz, innovatsion rivojlanishning zamonaviy tendensiyalari va jahon standartlarini hisobga olgan holda davlat boshqaruvi tizimini modernizatsiya qilishga yangi kuch bag‘ishlaydi.
Umuman olganda, O‘zbekiston Respublikasida ma’muriy islohotlarning amalga oshirilishi “Xalq davlat idoralariga emas, davlat idoralari xalqimizga xizmat qilishi kerak” degan ulug‘vor g‘oyani hayotga to‘liq tatbiq etishga xizmat qiladi.