T/r | Hududlar nomi | Mahalliy qozonxonalar | |||
Jami qozonlar soni | shu jumladan: | hisoblangan qiymati* | |||
qozonlarni modernizatsiyalash | rekonstruksiya qilinadigan qozonlar soni | ||||
Jami | 668 | 605 | 63 | 144 064 | |
shu jumladan: | |||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 12 | 12 | 555 | |
2. | Andijon viloyati *** | ||||
3. | Buxoro viloyati | 88 | 88 | 23 000 | |
4. | Jizzax viloyati | 21 | 21 | 2 100 | |
5. | Qashqadaryo viloyati | 12 | 12 | 22 349 | |
6. | Navoiy viloyati ** | ||||
7. | Namangan viloyati | 38 | 38 | 950 | |
8. | Samarqand viloyati | 12 | 12 | 1 970 | |
9. | Surxondaryo viloyati | 11 | 4 | 7 | 3 000 |
10. | Sirdaryo viloyati *** | ||||
11. | Toshkent viloyati | 35 | 32 | 3 | 9 486 |
12. | Farg‘ona viloyati | 48 | 28 | 20 | 8 600 |
13. | Xorazm viloyati | 136 | 136 | 47 600 | |
14. | Toshkent shahri | 255 | 255 | 24 454 | |
shu jumladan yillar bo‘yicha: | |||||
2018-yil | 110 | 96 | 14 | 26 762 | |
shu jumladan: | |||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 2 | 2 | 93 | |
2. | Andijon viloyati | 0 | |||
3. | Buxoro viloyati | 13 | 13 | 2 737 | |
4. | Jizzax viloyati | 5 | 5 | 500 | |
5. | Qashqadaryo viloyati | 4 | 4 | 11 707 | |
6. | Navoiy viloyati | 0 | |||
7. | Namangan viloyati | 8 | 8 | 200 | |
8. | Samarqand viloyati | 5 | 5 | 821 | |
9. | Surxondaryo viloyati | 3 | 2 | 1 | 1 000 |
10. | Sirdaryo viloyati | 0 | |||
11. | Toshkent viloyati | 6 | 6 | 199 | |
12. | Farg‘ona viloyati | 9 | 5 | 4 | 1 690 |
13. | Xorazm viloyati | 10 | 10 | 3 500 | |
14. | Toshkent shahri | 45 | 45 | 4315 | |
2019-yil | 187 | 166 | 21 | 43 117 | |
shu jumladan: | |||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 2 | 2 | 93 | |
2. | Andijon viloyati | 0 | |||
3. | Buxoro viloyati | 11 | 11 | 1 737 | |
4. | Jizzax viloyati | 10 | 10 | 1 000 | |
5. | Qashqadaryo viloyati | 6 | 6 | 9 578 | |
6. | Navoiy viloyati | 0 | |||
7. | Namangan viloyati | 10 | 10 | 250 | |
8. | Samarqand viloyati | 5 | 5 | 821 | |
9. | Surxondaryo viloyati | 2 | 1 | 1 | 600 |
10. | Sirdaryo viloyati | 0 | |||
11. | Toshkent viloyati | 8 | 8 | 2 244 | |
12. | Farg‘ona viloyati | 9 | 5 | 4 | 1 690 |
13. | Xorazm viloyati | 52 | 52 | 18 200 | |
14. | Toshkent shahri | 72 | 72 | 6 905 | |
2020-yil | 165 | 152 | 13 | 41 297 | |
shu jumladan: | |||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 4 | 4 | 185 | |
2. | Andijon viloyati | 0 | |||
3. | Buxoro viloyati | 18 | 18 | 5 210 | |
4. | Jizzax viloyati | 4 | 4 | 400 | |
5. | Qashqadaryo viloyati | 2 | 2 | 1 064 | |
6. | Navoiy viloyati | 0 | |||
7. | Namangan viloyati | 10 | 10 | 250 | |
8. | Samarqand viloyati | 2 | 2 | 328 | |
9. | Surxondaryo viloyati | 2 | 0 | 2 | 400 |
10. | Sirdaryo viloyati | 0 | |||
11. | Toshkent viloyati | 8 | 7 | 1 | 2 800 |
12. | Farg‘ona viloyati | 9 | 5 | 4 | 1 690 |
13. | Xorazm viloyati | 74 | 74 | 25 900 | |
14. | Toshkent shahri | 32 | 32 | 3 069 | |
2021-yil | 117 | 108 | 9 | 17 491 | |
shu jumladan: | |||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 2 | 2 | 93 | |
2. | Andijon viloyati | 0 | |||
3. | Buxoro viloyati | 21 | 21 | 6 079 | |
4. | Jizzax viloyati | 2 | 2 | 200 | |
5. | Qashqadaryo viloyati | 0 | |||
6. | Navoiy viloyati | 0 | |||
7. | Namangan viloyati | 6 | 6 | 150 | |
8. | Samarqand viloyati | 0 | |||
9. | Surxondaryo viloyati | 2 | 2 | 400 | |
10. | Sirdaryo viloyati | 0 | |||
11. | Toshkent viloyati | 7 | 7 | 2 450 | |
12. | Farg‘ona viloyati | 11 | 6 | 5 | 1 790 |
13. | Xorazm viloyati | 0 | |||
14. | Toshkent shahri | 66 | 66 | 6 329 | |
2022-yil | 89 | 83 | 6 | 15 398 | |
shu jumladan: | |||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 2 | 2 | 93 | |
2. | Andijon viloyati | 0 | |||
3. | Buxoro viloyati | 25 | 25 | 7 237 | |
4. | Jizzax viloyati | 0 | |||
5. | Qashqadaryo viloyati | 0 | |||
6. | Navoiy viloyati | 0 | |||
7. | Namangan viloyati | 4 | 4 | 100 | |
8. | Samarqand viloyati | 0 | |||
9. | Surxondaryo viloyati | 2 | 1 | 1 | 600 |
10. | Sirdaryo viloyati | 0 | |||
11. | Toshkent viloyati | 6 | 4 | 2 | 1 793 |
12. | Farg‘ona viloyati | 10 | 7 | 3 | 1 740 |
13. | Xorazm viloyati | 0 | |||
14. | Toshkent shahri | 40 | 40 | 3 836 |
mln so‘m | |||||||||||||||
T/r | Hududlar nomi | Soni | Mahalliy qozonxonalar qurilishi | ||||||||||||
Jami | shu jumladan: | ||||||||||||||
2018-yil | 2019-yil | 2020-yil | 2021-yil | 2022-yil | |||||||||||
uylar | xonadonlar | soni | hisoblangan qiymati* | soni | hisoblangan qiymati* | soni | hisoblangan qiymati* | soni | hisoblangan qiymati* | soni | hisoblangan qiymati* | soni | hisoblangan qiymati* | ||
Jami | 4 929 | 153 108 | 1217 | 231 387 | 276 | 47 400 | 311 | 63 686 | 315 | 57 081 | 188 | 38 078 | 127 | 25 142 | |
shu jumladan: | |||||||||||||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi *** | ||||||||||||||
viloyatlar: | |||||||||||||||
2. | Andijon | 839 | 24 841 | 51 | 22 950 | 15 | 6 750 | 16 | 7 200 | 10 | 4 500 | 7 | 3 150 | 3 | 1 350 |
3. | Buxoro | 179 | 5 512 | 22 | 24 000 | 3 | 2 400 | 5 | 5 200 | 8 | 8 600 | 6 | 7 800 | 0 | 0 |
4. | Jizzax | 925 | 18 248 | 101 | 41 900 | 20 | 9 200 | 30 | 12 000 | 32 | 13 100 | 17 | 6 800 | 2 | 800 |
5. | Qashqadaryo | 1 075 | 45 150 | 70 | 31 500 | 25 | 11 250 | 22 | 9 900 | 12 | 5 400 | 7 | 3 150 | 4 | 1 800 |
6. | Navoiy ** | ||||||||||||||
7. | Namangan | 48 | 2 112 | 13 | 1 667 | 2 | 256 | 3 | 385 | 3 | 385 | 3 | 385 | 2 | 256 |
8. | Samarqand | 517 | 21 714 | 120 | 27 150 | 24 | 5 430 | 24 | 5 430 | 24 | 5 430 | 24 | 5 430 | 24 | 5 430 |
9. | Surxondaryo | 95 | 1 520 | 18 | 3 670 | 3 | 612 | 3 | 612 | 6 | 1 223 | 6 | 1 223 | 0 | 0 |
10. | Sirdaryo *** | ||||||||||||||
11. | Toshkent | 551 | 17 786 | 122 | 43 550 | 1 | 2 352 | 28 | 13 959 | 49 | 9 893 | 22 | 5 340 | 22 | 12 006 |
12. | Farg‘ona | 700 | 16 225 | 700 | 35 000 | 183 | 9 150 | 180 | 9 000 | 171 | 8 550 | 96 | 4 800 | 70 | 3 500 |
13. | Xorazm *** | ||||||||||||||
14. | Toshkent shahri *** |
T/r | Hududlar nomi | Markaziy (tuman) qozonxonalari | |||
Jami qozonlar soni | shu jumladan: | hisoblangan qiymati* (mln. so‘m) | |||
qozonlarni modernizatsiyalash (almashtirish) soni | qozonlarni rekonstruksiya qilish soni | ||||
Jami | 320 | 262 | 58 | 300 476 | |
shu jumladan: | |||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 9 | 9 | 43 446 | |
2. | Andijon viloyati | 9 | 9 | 10 655 | |
3. | Buxoro viloyati | 58 | 58 | 31 100 | |
4. | Jizzax viloyati | 38 | 33 | 5 | 15 330 |
5. | Qashqadaryo viloyati | 6 | 1 | 5 | 18 807 |
6. | Navoiy viloyati ** | ||||
7. | Namangan viloyati | 10 | 10 | 19 500 | |
8. | Samarqand viloyati | 39 | 39 | 65 717 | |
9. | Surxondaryo viloyati | 21 | 21 | 25 148 | |
10. | Sirdaryo viloyati *** | ||||
11. | Toshkent viloyati | 105 | 84 | 21 | 53 416 |
12. | Farg‘ona viloyati | 12 | 7 | 5 | 12 370 |
13. | Xorazm viloyati | 11 | 11 | 4 436 | |
14. | Toshkent shahri | 2 | 1 | 1 | 550 |
shu jumladan yillar bo‘yicha: | |||||
2018-yil | 56 | 49 | 7 | 75 980 | |
shu jumladan: | |||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 1 | 1 | 4 827 | |
2. | Andijon viloyati | 6 | 6 | 6 900 | |
3. | Buxoro viloyati | 6 | 6 | 2 000 | |
4. | Jizzax viloyati | 1 | 1 | 438 | |
5. | Qashqadaryo viloyati | 2 | 1 | 1 | 6 269 |
6. | Navoiy viloyati | ||||
7. | Namangan viloyati | 2 | 2 | 4 750 | |
8. | Samarqand viloyati | 17 | 17 | 28 646 | |
9. | Surxondaryo viloyati | 4 | 4 | 6 721 | |
10. | Sirdaryo viloyati | ||||
11. | Toshkent viloyati | 11 | 11 | 7 793 | |
12. | Farg‘ona viloyati | 6 | 4 | 2 | 7 637 |
13. | Xorazm viloyati | ||||
14. | Toshkent shahri | ||||
2019-yil | 103 | 80 | 23 | 92 948 | |
shu jumladan: | |||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 2 | 2 | 9 655 | |
2. | Andijon viloyati | 3 | 3 | 3 755 | |
3. | Buxoro viloyati | 16 | 16 | 10 400 | |
4. | Jizzax viloyati | 19 | 17 | 2 | 7 665 |
5. | Qashqadaryo viloyati | 2 | 2 | 6 269 | |
6. | Navoiy viloyati | ||||
7. | Namangan viloyati | 2 | 2 | 4 500 | |
8. | Samarqand viloyati | 15 | 15 | 25 276 | |
9. | Surxondaryo viloyati | 6 | 6 | 8 341 | |
10. | Sirdaryo viloyati | ||||
11. | Toshkent viloyati | 33 | 22 | 11 | 13 053 |
12. | Farg‘ona viloyati | 5 | 3 | 2 | 4 033 |
13. | Xorazm viloyati | ||||
14. | Toshkent shahri | ||||
2020-yil | 93 | 78 | 15 | 67 216 | |
shu jumladan: | |||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 2 | 2 | 9 655 | |
2. | Andijon viloyati | ||||
3. | Buxoro viloyati | 18 | 18 | 8 800 | |
4. | Jizzax viloyati | 10 | 9 | 1 | 4 161 |
5. | Qashqadaryo viloyati | 2 | 2 | 6 269 | |
6. | Navoiy viloyati | ||||
7. | Namangan viloyati | 2 | 2 | 3 950 | |
8. | Samarqand viloyati | 7 | 7 | 11 795 | |
9. | Surxondaryo viloyati | 7 | 7 | 9 139 | |
10. | Sirdaryo viloyati | ||||
11. | Toshkent viloyati | 37 | 33 | 4 | 10 734 |
12. | Farg‘ona viloyati | ||||
13. | Xorazm viloyati | 6 | 6 | 2 164 | |
14. | Toshkent shahri | 2 | 1 | 1 | 550 |
2021-yil | 54 | 47 | 7 | 46 871 | |
shu jumladan: | |||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 2 | 2 | 9 655 | |
2. | Andijon viloyati | ||||
3. | Buxoro viloyati | 16 | 16 | 6 400 | |
4. | Jizzax viloyati | 6 | 6 | 2 628 | |
5. | Qashqadaryo viloyati | ||||
6. | Navoiy viloyati | ||||
7. | Namangan viloyati | 2 | 2 | 3 350 | |
8. | Samarqand viloyati | ||||
9. | Surxondaryo viloyati | 4 | 4 | 947 | |
10. | Sirdaryo viloyati | ||||
11. | Toshkent viloyati | 18 | 16 | 2 | 20 919 |
12. | Farg‘ona viloyati | 1 | 1 | 700 | |
13. | Xorazm viloyati | 5 | 5 | 2 272 | |
14. | Toshkent shahri | ||||
2022-yil | 14 | 8 | 6 | 17 461 | |
shu jumladan: | |||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 2 | 2 | 9 655 | |
2. | Andijon viloyati | ||||
3. | Buxoro viloyati | 2 | 2 | 3 500 | |
4. | Jizzax viloyati | 2 | 2 | 438 | |
5. | Qashqadaryo viloyati | ||||
6. | Navoiy viloyati | ||||
7. | Namangan viloyati | 2 | 2 | 2 950 | |
8. | Samarqand viloyati | ||||
9. | Surxondaryo viloyati | ||||
10. | Sirdaryo viloyati | ||||
11. | Toshkent viloyati | 6 | 2 | 4 | 918 |
12. | Farg‘ona viloyati | 0 | |||
13. | Xorazm viloyati | ||||
14. | Toshkent shahri |
T/r | Hududlar nomi | Magistral va taqsimlash issiqlik tarmoqlari | |||||||||||
Tarmoqlar-ning jami uzunligi (ming p/m) | Hisoblangan qiymati* (mln so‘m) | shu jumladan, | |||||||||||
2018-yil | 2019-yil | 2020-yil | 2021-yil | 2022-yil | |||||||||
Jami | hisoblangan qiymati* (mln. so‘m) | Jami | hisoblangan qiymati*(mln. so‘m) | Jami | hisoblangan qiymati* (mln. so‘m) | Jami | hisoblangan qiymati* (mln. so‘m) | Jami | hisoblangan qiymati*(mln. so‘m) | ||||
Jami | 2 642,1 | 1 426 927 | 287,7 | 116 212 | 548,5 | 248 722 | 607,2 | 398 494 | 534,3 | 296 108 | 664,4 | 367 389 | |
shu jumladan: | |||||||||||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 19,0 | 23 727 | 3,9 | 4 647 | 3,9 | 4 660 | 2,6 | 3 382 | 8,6 | 11 038 | ||
2. | viloyatlar: | ||||||||||||
Andijon | 57,0 | 13 224 | 11,4 | 2 645 | 11,4 | 2 645 | 11,4 | 2 645 | 11,4 | 2 645 | 11,4 | 2 645 | |
3. | Buxoro | 133,7 | 64 161 | 9,9 | 4 628 | 21,1 | 10 406 | 29,8 | 14 187 | 35,1 | 16 586 | 37,8 | 18 354 |
4. | Jizzax | 29,3 | 1 237 | 4,0 | 165 | 4,5 | 294 | 6,4 | 254 | 6,2 | 234 | 8,2 | 291 |
5. | Qashqadaryo | 49,9 | 46 315 | 18,8 | 17 109 | 25,2 | 23 350 | 5,9 | 5 856 | ||||
6. | Navoiy ** | ||||||||||||
7. | Namangan | 73,7 | 26 016 | 14,7 | 5 189 | 14,7 | 5 189 | 14,7 | 5 189 | 14,7 | 5 189 | 14,9 | 5 260 |
8. | Samarqand | 147,0 | 51 450 | 29,4 | 10 290 | 29,4 | 10 290 | 29,4 | 10 290 | 29,4 | 10 290 | 29,4 | 10 290 |
9. | Surxondaryo | 39,3 | 10 821 | 5,7 | 1 892 | 7,8 | 2 088 | 8,2 | 2 143 | 8,2 | 2 136 | 9,5 | 2 561 |
10. | Sirdaryo *** | ||||||||||||
11. | Toshkent | 876,8 | 181 586 | 141,1 | 27 773 | 306,9 | 82 362 | 136,9 | 25 473 | 160,0 | 24 853 | 131,9 | 21 125 |
12. | Farg‘ona | 133,2 | 60 435 | 18,4 | 10 876 | 29,3 | 12 645 | 30,9 | 12 943 | 30,3 | 13 206 | 24,3 | 10 764 |
13. | Xorazm | 45,4 | 25 740 | 0,0 | 0 | 1,3 | 761 | 3,2 | 2 233 | 13,3 | 8 252 | 27,6 | 14 494 |
14. | Toshkent shahri | 1 037,8 | 922 215 | 30,4 | 30 999 | 93,1 | 94 032 | 327,7 | 313 898 | 217,2 | 201 680 | 369,4 | 281 606 |
mln so‘m | |||||||||||||||
T/r | Hududlar nomi | Soni | Xonadonlarga yakka tartibda ichki qozonlar o‘rnatish | ||||||||||||
Jami | shu jumladan: | ||||||||||||||
2018-yil | 2019-yil | 2020-yil | 2021-yil | 2022-yil | |||||||||||
uylar | xonadonlar | soni | hisoblangan qiymati* | soni | hisoblangan qiymati* | soni | hisoblangan qiymati* | soni | hisoblangan qiymati* | soni | hisoblangan qiymati* | soni | hisoblangan qiymati* | ||
Jami | 6 572 | 140 392 | 140 392 | 749 583 | 26 806 | 136 369 | 28 606 | 153 713 | 28 532 | 153 006 | 29 152 | 160 078 | 27 296 | 146 417 | |
shu jumladan: | |||||||||||||||
1. | Qoraqalpog‘iston Respublikasi | 1 167 | 27 232 | 27 232 | 136 160 | 5 444 | 27 220 | 5 444 | 27 220 | 5 444 | 27 220 | 5 444 | 27 220 | 5 456 | 27 280 |
viloyatlar: | |||||||||||||||
2. | Andijon ** | ||||||||||||||
3. | Buxoro | 350 | 4 200 | 4 200 | 16 800 | 1 050 | 4 200 | 1 050 | 4 200 | 1 050 | 4 200 | 1 050 | 4 200 | 0 | 0 |
4. | Jizzax | 39 | 610 | 610 | 3 050 | 144 | 720 | 250 | 1 250 | 216 | 1 080 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5. | Qashqadaryo | 298 | 3 186 | 3 186 | 15 930 | 636 | 3 180 | 636 | 3 180 | 636 | 3 180 | 636 | 3 180 | 642 | 3 210 |
6. | Navoiy *** | ||||||||||||||
7. | Namangan | 600 | 13 020 | 13 020 | 65 100 | 2 605 | 13 025 | 2 605 | 13 025 | 2 605 | 13 025 | 2 605 | 13 025 | 2 600 | 13 000 |
8. | Samarqand | 589 | 15 592 | 15 592 | 77 960 | 3 118 | 15 590 | 3 118 | 15 590 | 3 118 | 15 590 | 3 118 | 15 590 | 3 120 | 15 600 |
9. | Surxondaryo | 662 | 10 282 | 10 282 | 51 410 | 2 055 | 10 275 | 2 055 | 10 275 | 2 055 | 10 275 | 2 055 | 10 275 | 2 062 | 10310 |
10. | Sirdaryo | 1 126 | 16 946 | 16 946 | 76 257 | 3 442 | 15 489 | 3 392 | 15 264 | 3 434 | 15 453 | 3 354 | 15 093 | 3 324 | 14 958 |
11. | Toshkent | 268 | 13 942 | 13 942 | 130 006 | 1 096 | 10 590 | 3 247 | 29 664 | 3 187 | 29 048 | 3 858 | 36 335 | 2 554 | 24 369 |
12. | Farg‘ona | 343 | 12 948 | 12 948 | 64 740 | 2 728 | 13 640 | 2 321 | 11 605 | 2 299 | 11 495 | 2 544 | 12 720 | 3 056 | 15 280 |
13. | Xorazm | 1 130 | 22 434 | 22 434 | G 112 170 | 4 488 | 22 440 | 4 488 | 22 440 | 4 488 | 22 440 | 4 488 | 22 440 | 4 482 | 22 410 |
14. | Toshkent shahri ** |
T/r | Tadbirlar nomi | Amalga oshirish mexanizmi | Moliyalashtirish manbalari | Bajarish muddatlari | Mas’ullar |
I. Issiqlik ta’minoti sohasida normativ hujjatlarni takomillashtirish | |||||
1. | Issiqlik ta’minoti sohasini tartibga soluvchi normativ-huquqiy hujjatlarni ishlab chiqish va tasdiqlash | Quyosh kollektorlari bilan birga energiya samaradorligi yuqori mahalliy qozonxonalar, shuningdek, xonadonlarga yakka tartibda ichki issiqlik ta’minoti tizimlarini loyihalashtirish hamda qurishning qurilish normalari va loyihalash qoidalarini ishlab chiqish hamda tasdiqlash | 2017-yil | “Davarxitektqurilish” qo‘mitasi, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, “O‘zbekenergo” AK, O‘zdavenergonazorat” DI | |
Quyosh kollektorlarini tayyorlash, sinash va qo‘llash bo‘yicha davlat standartlarini ishlab chiqish va tasdiqlash | 2017-yil | “Davarxitektqurilish” qo‘mitasi, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, “O‘zstandart” agentligi | |||
Ijtimoiy infratuzilma obyektlari va ko‘p xonadonli uy-joy fondini isitish mavsumiga tayyorlash qoidalarini ishlab chiqish | 2017-yil | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari | |||
Issiqlik ta’minoti tashkilotlari tomonidan kogeneratsiya rejimida ishlab chiqariladigan elektr va issiqlik energiyasi realizatsiyasini tashkil etish qoidalarini ishlab chiqish va tasdiqlash | 2018-yil | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Iqtisodiyot vazirligi, Moliya vazirligi, Davlat raqobat qo‘mitasi, “O‘zbekenergo” AK | |||
Issiqlik ta’minoti obyektlarini ishga tushirish va ekspluatatsiyadan chiqarish tartibini ishlab chiqish va tasdiqlash | 2018-yil | Davlat raqobat qo‘mitasi, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi | |||
2. | Issiqlik ta’minoti sohasini tartibga soluvchi normativ-huquqiy hujjatlarga o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritish | Qo‘llanilayotgan texnologiyani va issiqlik tarmoqlarining texnik holatini e’tiborga olgan holda issiqlik ta’minoti tashkilotlari tomonidan xizmatlar ko‘rsatishda texnologik sarf va yo‘qotishlar metodikasiga o‘zgartirishlar kiritish | 2017-yil | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, “O‘zdavenergonazorat” DI | |
Huquqni qo‘llash amaliyotini hisobga olgan holda ko‘p xonadonli uylarda issiqlik ta’minoti xizmatlarini ko‘rsatish qoidalariga o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritish | 2017-yil | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Iqtisodiyot vazirligi, Moliya vazirligi, | |||
Vazirlar Mahkamasining 2013-yil 6-noyabrdagi “Respublikaning issiqlik va suv ta’minoti tashkilotlarini moliyaviy sog‘lomlashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 300-son qarorining issiqxona xo‘jaliklariga ko‘rsatiladigan xizmatlarni taqiqlashni bekor qilish qismiga o‘zgartirishlar kiritish | 2017-yil | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Iqtisodiyot vazirligi, Moliya vazirligi, | |||
II. Iste’molchilarga issiqlik energiyasini yetkazib berish sifatini oshirish va uning uzluksizligini ta’minlash | |||||
3. | 2018 — 2022-yillar davrida issiqlik ta’minoti tizimini rivojlantirish Dasturining o‘z vaqtida va sifatli amalga oshirilishini ta’minlash | 1-bosqich Issiqlik ta’minotining yopiq tizimiga o‘tilishini hisobga olgan holda issiqlik ta’minoti xizmatlarini ko‘rsatish barcha bosqichlarini (ishlab chiqarish, tashish, taqsimlash va iste’mol qilishni) inobatga olib, issiqlik ta’minoti tizimini rivojlantirish Dasturi doirasida loyihalarni amalga oshirishda kompleks yondoshuvni nazarda tutuvchi issiqlik ta’minoti tizimini kompleks rivojlantirish va modernizatsiya qilish Konsepsiyasini ishlab chiqish | Qoraqalpog‘iston Respublikasining respublika budjeti hamda viloyatla� va Toshkent shahrining mahalliy budjetlari, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi huzuridagi Uy-joy kommunal xo‘jaligini rivojlantirish jamg‘armasi | 2017-yil | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, “Davarxitektqurilish” qo‘mitasi, “Issiqlikenergiyaloyiha” AJ, |
2-bosqich Dasturni amalga oshirish bo‘yicha loyihaoldi va loyiha hujjatlariga texnik topshiriqlarni ishlab chiqish va tasdiqlash | 2017-yil | ||||
3-bosqich Markaziy qozonxonalar va issiqlik tarmoqlarini modernizatsiyalash va rekonstruksiya qilish loyihalarining TIA (TIHK)larini bir bosqichli tartibda ishlab chiqish va ularni vakolatli organlarda ekspertizadan o‘tkazish | 2017-yil | ||||
4-bosqich Mahalliy qozonxonalarni modernizatsiyalash, rekonstruksiya qilish va qurish bo‘yicha loyiha-smeta hujjatlarini ishlab chiqish va vakolatli organlarda ekspertizadan o‘tkazish | 2017-yil | ||||
5-bosqich Tender (tanlov) asosida loyihalarning TIA (TIHK)lari va loyiha-smeta hujjatlari belgilangan tartibda tasdiqlanishi natijalariga ko‘ra Dastur doirasida loyihalar amalga oshirilishi yuzasidan mas’ul bo‘lgan pudrat tashkilotlarini tegishli tajribaga, texnik va moliyaviy salohiyatga ega bo‘lgan tashkilotlar orasidan belgilash, bunda tender (tanlov) hujjatlarida ixtisoslashtirilgan servis kompaniyalarini tashkil etish tarzida ularni qurish va keyinchalik mahalliy qozonxonalarga ta’mirlash-servis xizmati ko‘rsatilishini nazarda tutish 6-bosqich 2018 — 2022-yillar davrida issiqlik ta’minoti tizimini rivojlantirish bo‘yicha loyiha-smeta ishlarini bajarishga doir manzilli tarmoq jadvallarini tasdiqlash | 2017-yil | ||||
2017-yil | |||||
III. Issiqlik ta’minoti tizimiga energiya tejaydigan zamonaviy texnologiyalarni joriy etish | |||||
4. | Energiya tejaydigan zamonaviy texnologiyalar joriy etilishini ta’minlash va issiqlik energiyasidan samarali foydalanish | Moliyalashtirishning aniq manbalarini belgilagan holda ko‘p xonadonli uylarning kirish joyida issiqlik energiyasini hisobga oluvchi asboblarni (uylar uchun umumiy) o‘rnatish dasturini ishlab chiqish | 2017-yil | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari | |
Yevropa mamlakatlarining tajribasidan kelib chiqib Toshkent shahri va respublikaning boshqa shaharlaridagi ko‘p xonadonli uylarni sanatsiyalash bo‘yicha (devorlar va pollarni isitish, derazalarni almashtirish va boshqa tadbirlar hisobiga energiya samaradorligini oshirish) tajriba loyihalarini ishlab chiqish va amalga oshirish | XMI kreditlari va grantlari, Qoraqalpog‘iston Respublikasining respublika budjeti hamda viloyatlar va Toshkent shahrining mahalliy budjetlari | 2017-2018-yillar | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari | ||
Texnik imkoniyatlarni va loyiha yechimlarini hisobga olgan holda energiya samaradorligi yuqori mahalliy qozonxonalarni qurishda geloqurilmalardan foydalanish | Ijtimoiy soha obyektlari uchun – davlat budjeti hisobidan markazlashtirilgan investitsiyalar; XUJMShning o‘z mablag‘lari, tijorat banklarining o‘z mablag‘lari, pudrat tashkilotlarining o‘z mablag‘lari, ko‘p xonadonli uylar uchun Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi huzuridagi Uy-joy kommunal xo‘jaligini rivojlantirish jamg‘armasi | 2018 — 2022-yillar | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, | ||
Balkonlarning maydoni isitiladigan maydonlarga qo‘shib yuborilgan holda qayta rejalashtirilgan mavjud ko‘p xonadonli uylarda energiyaauditini o‘tkazish. Energiyaaudit natijalariga ko‘ra qayta rejalashtirilgan xonadonlar uchun markaziy isitish xizmati haqini hisob-kitob qilishda oshiriluvchi koeffitsiyent qo‘llanilishini nazarda tutuvchi normani belgilangan tartibda joriy etish | har yili, | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, issiqlik ta’minoti hududiy tashkilotlari, | |||
IV. Issiqlik ta’minoti tashkilotlarining ichki zaxiralarini safarbar etish | |||||
5. | Qozonxonalarda issiqlik energiyasi, elektr energiyasi, tabiiy gaz hisoblagichlarini, suv sarfi o‘lchagichlarini o‘rnatish (jadval bo‘yicha) | 1-bosqich Energiya ta’minoti va suv hisoblagichlari bilan jihozlanish inventarizatsiyasi | issiqlik ta’minoti tashkilotlarining o‘z mablag‘lari | 2017-yil | Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, issiqlik ta’minoti hududiy tashk�lotlari |
2-bosqich Zamonaviy hisoblash priborlarini xarid qilish | 2017-yil | ||||
3-bosqich Zamonaviy hisoblash priborlarini o‘rnatish | 2017-yil | ||||
4-bosqich Hisoblash priborlarini “O‘zstandart” agentligi organlarida hisobdan o‘tkazish | 2017-yil | ||||
6. | Xonadonlar ichida issiq suv hisoblagichlarini o‘rnatish | 1-bosqich Energiya ta’minoti va suv hisoblagichlari bilan jihozlanish inventarizatsiyasi | abonentlarning o‘z mablag‘lari | 2017-yil | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, issiqlik ta’minoti hududiy tashkilotlari, “O‘zstandart” agentligi |
2-bosqich Issiq suv hisoblagichlarini o‘rnatish manzilli jadvallarini tasdiqlash | 2017-yil | ||||
3-bosqich Abonentlarning mablag‘lari hisobiga suv hisoblagichlarini o‘rnatish ishlarini o‘tkazish | jadval bo‘yicha | ||||
7. | Iste’molchilarning ilgari o‘rnatilgan hisoblagichlarini tekshirish, tekshirilgan muddati o‘tib ketgan va nosoz hisoblagichlarni aniqlash, ularni tekshiruvdan o‘tkazishni tashkillashtirish | 1-bosqich OAV, fuqarolarni o‘zini-o‘zi boshqarish organlari, UJMSh orqali aholi orasida tushuntirish ishlarini olib borish | issiqlik ta’minoti tashkilotlarining o‘z mablag‘lari | 2017-yil | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, issiqlik ta’minoti hududiy tashkilotlari, |
2-bosqich. O‘rnatilgan hisoblagichlar inventarizatsiyasi va tekshirish muddati o‘tib ketgan hamda nosoz hisoblagichlarni aniqlash | 2017-yil | ||||
3-bosqich Hisoblagichni tekshirish yoki ta’mirlash zarurligi to‘g‘risida taqdimnoma berish | 2017-yil | ||||
8. | Rejimli xaritalarni bergan holda qozon agregatlarida rejim-sozlash sinovlarini maxsus tashkilotlarni jalb etgan holda bajarish | 1-bosqich Ixtisoslashtirilgan pudrat tashkilotini belgilash va rejim-sozlash sinovlarini o‘tkazish bo‘yicha shartnoma tuzish | 2017-yil 1-avgustgacha | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, issiqlik ta’minoti hududiy tashkilotlari | |
2-bosqich Rejim-sozlash sinovlarini o‘tkazish | issiqlik ta’minoti tashkilotlarining o‘z mablag‘lari | 2017-yil | |||
3-bosqich Maxsus tashkilot tavsiyalarining bajarilishini monitoring qilish | 2017-yil | ||||
9. | Issiqlik ta’minoti (magistral, taqsimlash issiqlik tarmoqlari) tizimi issiqlik tarmoqlarining gidravlik hisob-kitobini ishlab chiqish | 1-bosqich Uylar ichidagi elevator uzellari va xizmat qiluvchi qurilmalarning jihozlanishi va texnik holati inventarizatsiyasi | issiqlik ta’minoti tashkilotlarining o‘z mablag‘lari | jadval bo‘yicha har yili | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, issiqlik ta’minoti hududiy tashkilotlari, |
2-bosqich Maxsus tashkilotlar bilan gidravlik hisob-kitobni ishlab chiqish shartnomasini tuzish | |||||
3-bosqich Issiqlik ta’minoti tashkiloti tomonidan gidravlik hisob-kitob uchun boshlang‘ich ma’lumotlarni tayyorlash | |||||
4-bosqich Elevator uzellari va xizmat qiluvchi qurilmalarni tanlash bo‘yicha gidravlik hisob-kitoblarning natijalariga muvofiq iste’molchilarga (shu jumladan UJMShlarga) tavsiyanomalar berish | |||||
5-bosqich Iste’molchilar, (jumladan UJMShlar) tomonidan issiqlik ta’minoti tashkilotining tavsiyanomalarini bajarish | iste’molchilarning o‘z mablag‘lari | ||||
V. Iste’molchilarni va ko‘rsatilayotgan xizmat hajmlarini hisobga olish tizimini takomillashtirish | |||||
10. | Uy-joy fondi va iste’molchilar inventarizatsiyasini hisobga olgan holda markaziy isitish va issiq suv ta’minoti tizimining issiqlik energiyasi solishtirma iste’molini qayta ko‘rib chiqish | 1-bosqich Fuqarolarning o‘zini-o‘zi boshqarish organlari, UJMSh, pasport stollari va O‘zbekiston Respublikasi Yer resurslari, geodeziya, kartografiya va davlat kadastri davlat qo‘mitasining hududiy bo‘linmalari bilan birgalikda ko‘p xonadonli uy-joy fondi va issiqlik ta’minoti tashkiloti iste’molchilarini inventarizatsiyadan o‘tkazish 2-bosqich Ixtisoslashtirilgan loyiha tashkiloti tomonidan shartnoma asosida hisob-kitoblarni o‘tkazish va markaziy isitish hamda issiq suv ta’minoti tizimida issiqlik energiyasining solishtirma iste’molini belgilash 3-bosqich Issiqlik energiyasining solishtirma iste’molining ishlab chiqilgan va kelishilgan normalarini Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligiga taqdim etish | issiqlik ta’minoti tashkilotlarining o‘z mablag‘lari | har yili | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, “Yergeodezkadastr” davlat qo‘mitasi, IIV, issiqlik ta’minoti hududiy tashkilotlari |
11. | Issiqlik energiyasi hosil qilishga sarflanadigan yoqilg‘i, elektr energiyasi hamda o‘z ehtiyojlari va texnologiya ehtiyojlariga sarflanadigan energiya resurslarining normalarini ishlab chiqish va tasdiqlash | 1-bosqich Energetika resurslari sarflanishi normalarini ishlab chiqishga ixtisoslashtirilgan loyiha tashkiloti bilan shartnoma tuzish 2-bosqich Issiqlik energiyasini ishlab chiqarish va tashishga sarflanadigan yoqilg‘i elektr energiyasi, issiqlik energiyasi va suv normalari, shuningdek, texnologik nobudgarchiliklar normalari hamda issiqlik yuklamalarini belgilash tartibi to‘g‘risidagi Nizomga muvofiq issiqlik energiyasini hosil qilishga yoqilg‘i, elektr energiyasini sarflash, shuningdek, o‘z ehtiyojlari va texnologiyaehtiyojlarga energiya resurslarini sarflash normalarini belgilash 3-bosqich Hisob-kitoblarni tegishli ravishda “O‘zdavneftgazinspeksiya”, “O‘zdavenergiyanazorat” bilan kelishib olish va ularni tasdiqlash uchun mahalliy davlat hokimiyati organlariga taqdim etish 4-bosqich Ma’lumotlar bazasini billing tizimiga kiritishni nihoyasiga yetkazish | Issiqlik ta’minoti tashkilotlarining o‘z mablag‘lari | har yili 2017-yil | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari, issiqlik ta’minoti hududiy tashkilotlari |
VI. Issiqlik ta’minoti sohasida boshqaruv tizimini takomillashtirish, kadrlar tayyorlash va malakasini oshirish | |||||
13. | Issiqlik ta’minoti sohasida boshqaruv tizimini takomillashtirish | Avariya ishlarini bajarishga iste’molchilardan buyurtma qabul qiluvchi kechayu-kunduz ishlaydigan dispetcherlik va avariya xizmatlarini, shuningdek, avariya-sozlash, tiklash ishlarini tezkorlik bilan amalga oshiruvchi sayyor brigadalarni tashkil etish | 2018-yil | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Iqtisodiyot vazirligi, Moliya vazirligi, Davlat raqobat qo‘mitasi, | |
Issiqlik ta’minoti tizimini modernizatsiyalash va nomarkazlashtirishni nazarda tutuvchi 2018 — 2022-yillar davrida issiqlik ta’minoti tizimini rivojlantirish Dasturi amalga oshirilishini hisobga olgan holda issiqlik ta’minotini boshqarish tuzilmasini qayta ko‘rib chiqish, issiqlik ta’minoti tashkilotining namunaviy tashkiliy tuzilmasi va markaziy apparati tuzilmasini, mahalliy qozonxonalarga xizmat ko‘rsatuvchi servis tashkilotlarining tuzilmasini ishlab chiqish va tasdiqlash | 2018-yil | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Iqtisodiyot vazirligi, Moliya vazirligi, Davlat raqobat qo‘mitasi, | |||
Issiqlik ta’minoti sohasida kadrlarni tayyorlash, qayta tayyorlash va malakasini oshirish bo‘yicha davlat talablari va davlat standartlarini ishlab chiqish | 2017-yil | “Davarxitektqurilish” qo‘mitasi, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, | |||
Issiqlik ta’minoti tashkilotlarini malakali kadrlar bilan to‘ldirish, tizimli ta’lim olishni yo‘lga qo‘ygan holda xodimlarning kasbiy ko‘nikmalarini takomillashtirish bo‘yicha tashkiliy-amaliy choralarni amalga oshirish | 2017-yil | “Davarxitektqurilish” qo‘mitasi Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, “O‘zstandart” agentligi | |||
Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi “O‘zkommuno‘quv” Respublika o‘quv-uslubiy, normativ-injiniring markazida boshqaruv bo‘g‘ini mutaxassislarining malakasi har yili oshirib borilishini amaliyotga tatbiq etish | 2018-yil | Davlat raqobat qo‘mitasi, | |||
14. | Issiqlik ta’minoti sohasida o‘qitish va malaka oshirish tizimini takomillashtirish | Real ish vaziyatlarida amaliy o‘qitish bazasini qo‘llagan holda mutaxassislarni o‘qitish va ularning bilim boyligini oshirish uchun tegishli programmalar — stajirovkalar o‘tkazilishini tashkillashtirish maqsadida xalqaro ta’lim muassasalari bilan hamkorlikni yo‘lga qo‘yish | 2017-yil | Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari |