Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

×
 ×
Reklama to‘g‘risida

1-modda. Ushbu Qonunning maqsadi va vazifalari

2-modda. Ushbu Qonunning qo‘llanish sohasi

3-modda. Reklama to‘g‘risidagi qonun hujjatlari

4-modda. Asosiy tushunchalar

5-modda. Reklamaning tili

6-modda. Reklamaga doir asosiy talablar

7-modda. Voyaga yetmaganlarga mo‘ljallangan reklamaga oid cheklashlar

8-modda. Reklama beruvchining huquq va majburiyatlari

9-modda. Reklama tayyorlovchi va tarqatuvchining huquq hamda majburiyatlari

10-modda. Reklamaga bo‘lgan mualliflik huquqi

11-modda. Reklamani aynanlashtirish

12-modda. Homiylik

13-modda. Noto‘g‘ri reklama

14-modda. Yashirin reklama

15-modda. Qiyosiy reklama

16-modda. Ijtimoiy reklamali axborot

17-modda. Televideniye va radiodagi reklama

18-modda. Bosma ommaviy axborot vositalaridagi reklama

19-modda. Telefon va hujjatli elektr aloqadan foydalaniladigan tarzdagi reklama

20-modda. Tashqi reklama

21-modda. Transportdagi va pochta jo‘natmalaridagi reklama

22-modda. Dori vositalari, tibbiy buyumlar, kosmetika va maishiy kimyo vositalari reklamasi

23-modda. Tamaki mahsulotlari va alkogolli ichimliklar reklamasi

24-modda. Qurol-yarog‘ reklamasi

25-modda. Qimmatli qog‘ozlar va aholining mablag‘larini jalb etish bilan bog‘liq xizmatlar reklamasi

26-modda. Reklama materiallarini saqlash muddatlari

27-modda. Reklama axborotiga taalluqli hujjatlar va materiallar olish

28-modda. Aksilreklama

29-modda. Reklama to‘g‘risidagi qonun hujjatlarini buzganlik uchun javobgarlik

30-modda. Nizolarni hal etish

Hujjat 06.01.1999 00 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
 LexUZ sharhi
 LexUZ sharhi
Batafsil ma’lumot uchun O‘zbekiston Respublikasining “Mualliflik huquqi va turdosh huquqlar to‘g‘risida”gi Qonuni, O‘zbekiston Respublikasi Fuqarolik kodeksining 60 (“Mualliflik huquqi”) va 61 (“Turdosh huquqlar”) - boblariga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
 LexUZ sharhi
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Ushbu moddaning ikkinchi qismida nazarda tutilgan axborot reklama xizmatini taqdim etish uchun foydalaniladigan telefon raqami terilgan shrift hajmining kamida yarmiga teng hajmdagi shrift bilan bosilishi shart.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
 LexUZ sharhi
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
 LexUZ sharhi
Qo‘shimcha ma’lumot uchun Reklamani joylashtirish to‘g‘risidagi Nizomning (ro‘yxat raqami 1024, 06.04.2001-y.) 17-bandiga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Tijorat siri hisoblangan va ushbu moddaning ikkinchi qismida ko‘rsatilgan mansabdor shaxslar tomonidan olingan ma’lumotlar oshkor qilinmasligi lozim.
 LexUZ sharhi
O‘zbekiston Respublikasi Fuqarolik kodeksining 98-moddasiga muvofiq fuqarolik qonun hujjatlari tijorat siri bo‘lgan axborotni, basharti bu axborot uchinchi shaxslarga noma’lumligi sababli haqiqiy yoki nisbiy tijorat qimmatiga ega bo‘lgan, qonun yo‘li bilan undan erkin bahramand bo‘lish mumkin bo‘lmagan hamda axborot egasi uning maxfiyligini saqlashga doir choralar ko‘rgan hollarda himoya etadi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
reklamaga taalluqli ma’lumotlarni ushbu Qonunning 27-moddasida ko‘rsatilgan davlat organlariga belgilangan muddatda taqdim etmaganlik uchun yuridik shaxslar — eng kam ish haqining qirq baravaridan ellik baravarigacha miqdorda, jismoniy shaxslar esa — eng kam ish haqining uch baravaridan besh baravarigacha miqdorda;
Keyingi tahrirga qarang.

Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi “Adolat” нuquqiy axborot markazi”