Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

×
 ×
Maktabgacha ta’limga qo‘yiladigan davlat talablarini tasdiqlash haqida

ILOVA
Maktabgacha ta’limga qo‘yiladigan DAVLAT TALABLARI

I bo‘lim. Umumiy bo‘lim

I bob. Umumiy qoidalar

II bob. Rivojlanish sohalari va yosh guruhlar taqsimoti

1-§. Jismoniy rivojlanish, o‘z-o‘ziga xizmat va gigiyena yo‘nalishi

2-§. Ijtimoiy-hissiy rivojlanish yo‘nalishi

3-§. Nutq, o‘qish va savodga tayyorgarlik yo‘nalishi

4-§. Bilish jarayoni va atrof muhit to‘g‘risidagi bilimlarga ega bo‘lish yo‘nalishi

III bob. Maktabgacha yoshdagi bolalarning psixologik xususiyatlari

II bo‘lim. 6 oylikkacha bo‘lgan bolalarning rivojlanishi

IV bob. Jismoniy rivojlanish, o‘z-o‘ziga xizmat va gigiyena

1-§. Yirik motorikani rivojlantirish

2-§. Mayda motorikani rivojlantirish

3-§. Sensomotorikani rivojlantirish

4-§. Madaniy-gigiyenik ko‘nikmalarni rivojlantirish

V bob. Ijtimoiy-hissiy rivojlanish

1-§. Ijtimoiy rivojlanish

2-§. Hissiy rivojlanish

VI bob. Nutq, o‘qish va savodga tayyorgarlik

1-§. Nutq

2-§. O‘qish va savod malakalarini egallash

VII bob. Bilish jarayoni va atrof muhit to‘g‘risidagi bilimlarga ega bo‘lish

1-§. Elementar matematik ko‘nikmalar va bilimlarni rivojlantirish

2-§. Atrof muhitni o‘rganish va anglash

3-§. Ijod

III bo‘lim. 6 — 12 oylik bolalarning rivojlanishi

VIII bob. Jismoniy rivojlanish, o‘z-o‘ziga xizmat va gigiyena

1-§. Yirik motorikani rivojlantirish

2-§. Mayda motorikani rivojlantirish

3-§. Sensomotorikani rivojlantirish

4-§. Madaniy-gigiyenik ko‘nikmalarni rivojlantirish

IX bob. Ijtimoiy-hissiy rivojlanish

1-§. Ijtimoiy rivojlanish

2-§. Hissiy rivojlanish

X bob. Nutq, o‘qish va savodga tayyorgarlik

1-§. Nutq

2-§. O‘qish va savod malakalarini egallash

XI bob. Bilish jarayoni va atrof muhit to‘g‘risidagi bilimlarga ega bo‘lish

1-§. Elementar matematik ko‘nikmalar va bilimlarni rivojlantirish

2-§. Atrof muhitni o‘rganish va anglash

3-§. Ijod

IV bo‘lim. 12 — 24 oylik bolalarning rivojlanishi

XII bob. Jismoniy rivojlanish, o‘z-o‘ziga xizmat va gigiyena

1-§. Yirik motorikani rivojlantirish

2-§. Mayda motorikani rivojlantirish

3-§. Sensomotorikani rivojlantirish

4-§. Madaniy-gigiyenik ko‘nikmalarni rivojlantirish

XIII bob. Ijtimoiy-hissiy rivojlanish

1-§. Ijtimoiy rivojlanish

2-§. Hissiy rivojlanish

XIV bob. Nutq, o‘qish va savodga tayyorgarlik

1-§. Nutq

2-§. O‘qish va savod malakalarini egallash

XV bob. Bilish jarayoni va atrof muhit to‘g‘risidagi bilimlarga ega bo‘lish

1-§. Elementar matematik ko‘nikmalar va bilimlarni rivojlantirish

2-§. Atrof muhitni o‘rganish va anglash

3-§. Ijod

V bo‘lim. 2 yoshdan 3 yoshgacha bo‘lgan bolalarning rivojlanishi

XVI bob. Jismoniy rivojlanish, o‘z-o‘ziga xizmat va gigiyena

1-§. Yirik motorikani rivojlantirish

2-§. Mayda motorikani rivojlantirish

3-§. Sensomotorikani rivojlantirish

4-§. Madaniy-gigiyenik ko‘nikmalarni rivojlantirish

XVII bob. Ijtimoiy-hissiy rivojlanish

1-§. Ijtimoiy rivojlanish

2-§. Hissiy rivojlanish

XVIII bob. Nutq, o‘qish va savodga tayyorgarlik

1-§. Nutq

2-§. O‘qish va savod malakalarini egallash

XIX bob. Bilish jarayoni va atrof muhit to‘g‘risidagi bilimlarga ega bo‘lish

1-§. Elementar matematik ko‘nikmalar va bilimlarni rivojlantirish

2-§. Atrof muhitni o‘rganish va anglash

3-§. Ijod

VI bo‘lim. 3 yoshdan 5 yoshgacha bo‘lgan bolalarning rivojlanishi

XX bob. Jismoniy rivojlanish, o‘z-o‘ziga xizmat va gigiyena

1-§. Yirik motorikani rivojlantirish

2-§. Mayda motorikani rivojlantirish

3-§. Sensomotorikani rivojlantirish

4-§. Madaniy-gigiyenik ko‘nikmalarni rivojlantirish

XXI bob. Ijtimoiy-hissiy rivojlanish

1-§. Ijtimoiy rivojlanish

2-§. Hissiy rivojlanish

XXII bob. Nutq, o‘qish va savodga tayyorgarlik

1-§. Nutq

2-§. O‘qish va savod malakalarini egallash

XXIII bob. Bilish jarayoni va atrof muhit to‘g‘risidagi bilimlarga ega bo‘lish

1-§. Elementar matematik ko‘nikmalar va bilimlarni rivojlantirish

2-§. Atrof muhitni o‘rganish va anglash

3-§. Ijod

VII bo‘lim. 5 yoshdan 7 yoshgacha bo‘lgan bolalarning rivojlanishi

XXIV bob. Jismoniy rivojlanish, o‘z-o‘ziga xizmat va gigiyena

1-§. Yirik motorikani rivojlantirish

2-§. Mayda motorikani rivojlantirish

3-§. Sensomotorikani rivojlantirish

4-§. Madaniy-gigiyenik ko‘nikmalarni rivojlantirish

XXV bob. Ijtimoiy-hissiy rivojlanish

1-§. Ijtimoiy rivojlanish

2-§. Hissiy rivojlanish

XXVI bob. Nutq, o‘qish va savodga tayyorgarlik

1-§. Nutq

2-§. O‘qish va savod malakalarini egallash

XXVII bob. Bilish jarayoni va atrof muhit to‘g‘risidagi bilimlarga ega bo‘lish

1-§. Elementar matematik ko‘nikmalar va bilimlarni rivojlantirish

2-§. Atrof muhitni o‘rganish va anglash

3-§. Ijod

VIII bo‘lim. Yakuniy qoida

Hujjat kuchini yo‘qotgan 25.07.2017
 LexUZ sharhi
O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi (O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Axborotnomasi, 1997-y., 9-son, 225-modda) va “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi to‘g‘risida”gi (O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Axborotnomasi, 1997-y., 11-12-son, 295-modda) qonunlariga hamda O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2004-yil 5-avgustdagi 372-sonli “O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi faoliyatini takomillashtirish to‘g‘risida”gi (O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2004-y., 31-son, 356-modda) va 2007-yil 25-oktabrdagi 225-sonli “Maktabgacha ta’lim sohasidagi normativ-huquqiy hujjatlarni tasdiqlash to‘g‘risida”gi qarorlariga (O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2007-y., 43-son, 431-modda) muvofiq buyuraman:
Mazkur Maktabgacha ta’limga qo‘yiladigan davlat talablari (bundan buyon matnda Davlat talablari deb yuritiladi) O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi (O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Axborotnomasi, 1997-y., 9-son, 225-modda) va “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi to‘g‘risida”gi (O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Axborotnomasi, 1997-y., 11-12-son, 295-modda) qonunlariga hamda O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2004-yil 5-avgustdagi 372-son “O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi faoliyatini takomillashtirish to‘g‘risida”gi (O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2004-y., 31-son, 356-modda) va 2007-yil 25-oktabrdagi 225-son “Maktabgacha ta’lim sohasidagi normativ-huquqiy hujjatlarni tasdiqlash to‘g‘risida”gi qarorlariga (O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2007-y., 43-son, 431-modda) muvofiq, maktabgacha ta’limga qo‘yiladigan davlat talablarini belgilaydi.
bola toliqib qolmasligi uchun mazkur Davlat talablarining 35-bandida ko‘rsatilgan mashqlarni har kuni kamida 3-4-marta takrorlash;
68. Mazkur Davlat talablarining 67-bandida nazarda tutilgan mashqlarni bajarish muddati 2-3 daqiqadan oshmasligi lozim.

Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi “Adolat” нuquqiy axborot markazi”