Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasining “Jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi Qonuniga muvofiq O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamenti qaror qiladilar:
(muqaddima O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
1. Notarial idoralar va advokatlik tuzilmalarida jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish bo‘yicha ichki nazorat qoidalari ilovaga muvofiq tasdiqlansin.
Keyingi tahrirga qarang.
2. Ushbu qaror O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligida davlat ro‘yxatidan o‘tkazilgan kundan boshlab o‘n kun o‘tgandan keyin kuchga kiradi.
O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2009-yil 13-oktabrdagi 10, 39-sonli qaroriga
ILOVA
ILOVA
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Mazkur Qoidalar O‘zbekiston Respublikasining “Jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi Qonuni va O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 23-maydagi PF-5446-son “Budjet mablag‘laridan foydalanish samaradorligini tubdan oshirish va iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish mexanizmlarini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi Farmoniga muvofiq davlat notarial idoralar (bundan buyon matnda — notarial idoralar deb yuritiladi) va advokatlik tuzilmalari uchun jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish bo‘yicha ichki nazoratni tashkil qilish va amalga oshirish tartibini belgilaydi.
(muqaddima O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
benefitsiar mulkdor — pirovard natijada mulk huquqiga ega bo‘ladigan yoki mijozni aniq nazorat qiladigan jismoniy shaxs, shu jumladan, uning manfaatlari yo‘lida pul mablag‘lari yoki boshqa mol-mulk bilan bog‘liq operatsiya amalga oshirilayotgan yuridik shaxs;
Oldingi tahrirga qarang.
(1-bandning uchinichi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2010-yil 24-sentabrdagi 15, 19-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-1, 04.10.2010-y.) bilan chiqarilgan — O‘R QHT, 2010-y., 40-41-son, 348-modda)
ichki nazorat — maxsus vakolatli davlat organiga xabar qilinishi lozim bo‘lgan operatsiyalarni aniqlash bo‘yicha notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalarining faoliyati;
Oldingi tahrirga qarang.
jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish sohasida xalqaro hamkorlikda ishtirok etmayotgan davlatlar — Jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish bo‘yicha moliyaviy choralarni ishlab chiqish guruhining (FATF) rasmiy bayonotlarida xalqaro moliyaviy tizimga xavf tug‘diruvchi hamda jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish tizimlarida strategik kamchiliklari mavjud deb belgilangan davlatlar va hududlar;
(1-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2014-yil 19-maydagi 5, 15-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-2, 27.05.2014-y.) asosan to‘rtinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan — O‘R QHT, 2014-y., 22-son, 262-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
identifikatsiyalash — mijozni lozim darajada tekshirish maqsadida, u topshirgan hujjatlar asosida notarial idoralar va advokatlik tuzilmalari tomonidan mijozlar to‘g‘risidagi ma’lumotlarni aniqlash;
mijoz — notarial idora yoki advokatlik tuzilmasiga pul mablag‘lari yoki boshqa mol-mulk bilan bog‘liq operatsiyani amalga oshirish to‘g‘risida yozma yoki og‘zaki topshiriq (ariza, iltimosnoma) bilan murojaat qiluvchi jismoniy yoki yuridik shaxs;
Keyingi tahrirga qarang.
mijozni lozim darajada tekshirish — mijozning va qaysi shaxslar nomidan ish ko‘rayotgan bo‘lsa, o‘sha shaxslarning shaxsini hamda vakolatlarini tekshirish, ta’sis hujjatlari asosida mulk va boshqaruv tuzilishini o‘rganish orqali benefitsiar mulkdorni identifikatsiyalash, shuningdek, mijoz tomonidan amalga oshiriladigan amaliy ish munosabatlari va operatsiyalarni, ularning bunday mijoz va uning faoliyati to‘g‘risidagi ma’lumotlarga muvofiqligini tekshirish maqsadida, doimiy asosda o‘rganish;
xabar qilinishi lozim bo‘lgan operatsiyalar — ichki nazoratni o‘tkazish davomida notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalari tomonidan shubhali deb topilgan sodir etilayotgan va tayyorlanayotgan pul mablag‘lari yoki boshqa mol-mulk bilan bog‘liq operatsiyalar;
shubhali operatsiya — pul mablag‘lari yoki boshqa mol-mulk bilan bog‘liq, tayyorlash, sodir etish jarayonida bo‘lgan yoki sodir etib bo‘lingan, ichki nazorat qoidalarini amalga oshirishda notarial idorada yoki advokatlik tuzilmasida jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirish va (yoki) terrorizmni moliyalashtirish maqsadida amalga oshirilganligi to‘g‘risida shubha paydo bo‘lgan operatsiya;
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
maxsus vakolatli davlat organi — O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamenti;
(1-bandning o‘ninchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
hududiy adliya organlari — Qoraqalpog‘iston Respublikasi Adliya vazirligi, viloyatlar va Toshkent shahar adliya boshqarmalari;
Oldingi tahrirga qarang.
tavakkalchilik — mijozlar tomonidan jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirish va terrorizmni moliyalashtirish maqsadida operatsiyalarni amalga oshirish tavakkalchiligi.
(1-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2014-yil 19-maydagi 5, 15-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-2, 27.05.2014-y.) asosan xatboshi bilan to‘ldirilgan — O‘R QHT, 2014-y., 22-son, 262-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
pul mablag‘larini yoki boshqa mol-mulkni ishga solmay to‘xtatib qo‘yish — pul mablag‘larini yoki boshqa mol-mulkni o‘tkazishni, konversiyalashni, tasarruf etishni yoxud ko‘chirishni taqiqlash;
ommaviy qirg‘in qurolini tarqatishda ishtirok etayotgan yoki ishtirok etishda gumon qilinayotgan shaxs — O‘zbekiston Respublikasi tomonidan tan olingan, ommaviy qirg‘in qurolini tarqatishini oldini olishga qaratilgan BMT Xavfsizlik Kengashining rezolyutsiyalari hamda boshqa xalqaro-huquqiy hujjatlari bilan belgilangan jismoniy yoki yuridik shaxs;
terrorchilik faoliyatida ishtirok etayotgan yoki ishtirok etishda gumon qilinayotgan shaxs — terrorchilik faoliyatida ishtirok etayotgan yoxud ishtirok etishda gumon qilinayotgan, terrorchilik faoliyatini amalga oshirayotgan yoxud amalga oshirishda gumon qilinayotgan tashkilotning bevosita yoki bilvosita mulkdori bo‘lgan yoxud uni nazorat qilayotgan yuridik yoki jismoniy shaxs, shuningdek, terrorchilik faoliyatida ishtirok etayotgan yoxud ishtirok etishda gumon qilinayotgan jismoniy shaxsning yoxud tashkilotning mulkidagi yoki nazorati ostidagi yuridik shaxs;
Ro‘yxat — terrorizmga, ommaviy qirg‘in qurolini tarqatishga qarshi kurashishni amalga oshiruvchi davlat organlari va O‘zbekiston Respublikasining boshqa vakolatli organlaridan taqdim etilayotgan ma’lumotlar, shuningdek, chet davlatlarning vakolatli organlari va xalqaro tashkilotlaridan rasmiy kanallar orqali taqdim etilayotgan ma’lumotlar asosida maxsus vakolatli davlat organi tomonidan tuzilgan terrorchilik faoliyatida yoki ommaviy qirg‘in qurolini tarqatishda ishtirok etayotgan yoki ishtirok etishda gumon qilinayotgan shaxslar ro‘yxati;
operatsiyalarni to‘xtatib turish — mijozning pul mablag‘larini yoki boshqa mol-mulkni ko‘chirish, konversiyalash, o‘zga shaxslarga egalik qilish va foydalanish uchun berish, shuningdek yuridik ahamiyatga ega bo‘lgan boshqa harakatlarni bajarish to‘g‘risidagi topshiriqnomalari ijrosini to‘xtatib turish;
yuqori mansabdor shaxslar — chet davlatning qonun chiqaruvchi, ijro etuvchi, ma’muriy yoki sud organida yoxud xalqaro tashkilotda doimiy, vaqtincha yoki maxsus vakolat bo‘yicha tayinlanadigan yoki saylanadigan, tashkiliy-boshqaruv vazifalarni bajaradigan va yuridik ahamiyatga ega bo‘lgan harakatlarni sodir etishga vakolat berilgan shaxslar.
(1-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) asosan xatboshilar bilan to‘ldirilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
2. Notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalari mijozlar uchun yoki ular nomidan operatsiyalar o‘tkazganda quyidagi sohalarda ichki nazoratni amalga oshiradi:
yuridik shaxslarni tashkil etish, faoliyat ko‘rsatish yoki boshqarish hamda korxonalarning oldi-sotdisi;
Keyingi tahrirga qarang.
3. Notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalarini ichki nazorat qilish maqsadlari quyidagilardan iborat:
Oldingi tahrirga qarang.
jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga oid tavakkalchiliklarni aniqlash, baholash, hujjatlashtirish va ularni kamaytirish;
(3-bandning ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga yoki ommaviy qirg‘in qurolini tarqatishni moliyalashtirishga yo‘naltirilgan pul mablag‘lari yoki boshqa mol-mulk bilan bog‘liq operatsiyalarni samarali aniqlash va oldini olish;
(3-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalarining qasddan yoki qasddan bo‘lmagan jinoiy faoliyatga jalb qilinishiga yo‘l qo‘ymaslik;
Oldingi tahrirga qarang.
notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalari tomonidan jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish to‘g‘risidagi qonun hujjatlari talablariga, shuningdek, pul mablag‘lari yoki boshqa mol-mulk bilan bog‘liq operatsiyalarni tayyorlash va amalga oshirishda mazkur Qoidalarga og‘ishmay rioya qilinishini ta’minlash.
(3-bandning to‘rtinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2010-yil 24-sentabrdagi 15, 19-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-1, 04.10.2010-y.) tahririda — O‘R QHT, 2010-y., 40-41-son, 348-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
4. Notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalari ichki nazoratining vazifalari quyidagilardan iborat:
Oldingi tahrirga qarang.
qonun hujjatlari va mazkur Qoidalarga muvofiq mijozlarni lozim darajada tekshirish choralarini amalga oshirish;
(4-bandning ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2010-yil 24-sentabrdagi 15, 19-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-1, 04.10.2010-y.) tahririda — O‘R QHT, 2010-y., 40-41-son, 348-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
benefitsiar mulkdorlarni identifikatsiyalash, ularning shaxsini tekshirish bo‘yicha mumkin bo‘lgan chora-tadbirlar qo‘llash;
(4-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Oldingi tahrirga qarang.
ichki nazoratni amalga oshirish davomida aniqlangan shubhali operatsiyalar to‘g‘risidagi axborotlarni (hujjatlarni) maxsus vakolatli davlat organiga o‘z vaqtida taqdim etish;
(4-bandning beshinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Oldingi tahrirga qarang.
Ro‘yxatga kiritilgan shaxslar ishtirokchisi bo‘lgan operatsiyalarni to‘xtatib turish va to‘xtatib turilgan kunning o‘zida bunday operatsiyalar haqida maxsus vakolatli davlat organini xabardor qilish;
(4-bandning oltinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish bilan bog‘liq bo‘lgan ma’lumotlarning maxfiyligini ta’minlash;
Keyingi tahrirga qarang.
pul mablag‘lari yoki boshqa mol-mulk bilan bog‘liq operatsiyalar to‘g‘risidagi axborotni, shuningdek, identifikatsiyalash ma’lumotlarini va mijozlarni lozim darajada tekshirishga doir materiallarni qonun hujjatlarida belgilangan muddatlar mobaynida saqlanishini ta’minlash;
Keyingi tahrirga qarang.
notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalari rahbariyatini tegishli qarorlar qabul qilish uchun zarur bo‘lgan ishonchli axborot va materiallar bilan tezkor va muntazam ravishda ta’minlab borish;
shubhali operatsiyalarning amalga oshirilishi yoki amalga oshirishga urinishlar, shubhali operatsiyalarni amalga oshirgan mijozlar bilan bog‘liq shaxslar (rahbarlar, ta’sischilar) to‘g‘risidagi ma’lumotlar bazasini shakllantirish, shuningdek, qonun hujjatlariga muvofiq bunday axborotni davlat organlari va boshqa tashkilotlar bilan o‘zaro ayirboshlash;
Keyingi tahrirga qarang.
so‘rovnomalar bo‘yicha mijozlar bazasidan terrorchilik faoliyatini moliyalashtirish bilan bog‘liq bo‘lgan shaxslarni aniqlash.
Oldingi tahrirga qarang.
notarial idoralari va advokatlik tuzilmalari faoliyatida jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirish va terrorizmni moliyalashtirish tavakkalchiliklarini aniqlash, baholash, hujjatlashtirish va kamaytirish bo‘yicha tegishli chora-tadbirlarni ko‘rish.
(4-bandning o‘n ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
yuqori mansabdor shaxslar va ularning yaqin qarindoshlari amalga oshirayotgan operatsiyalarini chuqur monitoring qilish;
Keyingi tahrirga qarang.
Ro‘yxat bilan solishtirish orqali operatsiya ishtirokchilari orasida terrorchilik faoliyatida yoki ommaviy qirg‘in qurolini tarqatishda ishtirok etayotgan yoki ishtirok etishda gumon qilinayotgan shaxslarni aniqlash;
(4-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) asosan xatboshilar bilan to‘ldirilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
5. Jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish uchun ichki nazoratni tashkil etish maqsadida notarial idoralar va advokatlik tuzilmalarida ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgar shaxs tayinlanadi.
Keyingi tahrirga qarang.
6. Notarial idoralar va advokatlik tuzilmalarining ichki nazorat tizimi ularning faoliyat ko‘rsatish xususiyatlari, faoliyatining asosiy yo‘nalishlari, mijozlar va ularning operatsiyalari bilan bog‘liq mijozlar bazasi va tavakkalchilik darajasini hisobga olgan holda tashkil etiladi.
Keyingi tahrirga qarang.
7. Davlat notarial idorasida ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgar shaxs hududiy adliya organining buyrug‘i bilan tayinlanadi.
Ikki va undan ortiq davlat notariusidan tashkil topgan davlat notarial idorasida ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgar shaxs etib hududiy adliya organining buyrug‘ida ko‘rsatilgan mazkur notarial idoraning davlat notariusi tayinlanadi.
Agar davlat notarial idorasi bitta davlat notariusidan iborat bo‘lsa, ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgarlik mazkur notarius zimmasiga yuklatiladi.
Oldingi tahrirga qarang.
(7-bandning to‘rtinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2010-yil 24-sentabrdagi 15, 19-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-1, 04.10.2010-y.) bilan chiqarilgan — O‘R QHT, 2010-y., 40-41-son, 348-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
8. Advokatlik tuzilmasida ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgar shaxs advokatlik tuzilmasining advokati advokatlik tuzilmasining rahbarining buyrug‘i bilan tayinlanadi. Buyruqning nusxasi shaxsiy ma’lumotlar bilan birga buyruq chiqarilgan kundan boshlab o‘n kun mobaynida hududiy adliya organiga yuboriladi.
Advokat advokatlik faoliyatini individual tarzda amalga oshirayotgan hollarda (advokatlik byurosi) ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgarlik mazkur advokat zimmasiga yuklatiladi.
9. Jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish maqsadida ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgar shaxslar quyidagi vazifalarni bajaradilar:
Keyingi tahrirga qarang.
mazkur Qoidalarga muvofiq ichki nazorat jarayonini va mijozlarni lozim darajada tekshirishni joriy etishni va amalga oshirishni tashkillashtiradilar;
Oldingi tahrirga qarang.
(9-bandning uchinichi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2010-yil 24-sentabrdagi 15, 19-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-1, 04.10.2010-y.) bilan chiqarilgan — O‘R QHT, 2010-y., 40-41-son, 348-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
mijozlarning ichki nazoratni amalga oshirish davomida aniqlangan shubhali operatsiyalari va xatti-harakatlari to‘g‘risidagi xabarlarni maxsus vakolatli davlat organiga o‘z vaqtida yuborilishini, shuningdek, maxsus vakolatli davlat organining qo‘shimcha axborot taqdim etish to‘g‘risidagi so‘rovlarining bajarilishini ta’minlaydilar;
(9-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(9-bandning to‘rtinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2010-yil 24-sentabrdagi 15, 19-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-1, 04.10.2010-y.) tahririda — O‘R QHT, 2010-y., 40-41-son, 348-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
notarial idoralar va advokatlik tuzilmalarida ichki nazorat tizimini tashkil etish va O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi hamda maxsus vakolatli davlat organining vakolatli vakillari tomonidan olib borilgan tekshiruvlar davomida aniqlangan kamchiliklarni bartaraf etish bo‘yicha monitoringni amalga oshiradilar.
(9-bandning beshinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
o‘z tashkilotining rahbarlari va xodimlaridan ichki nazoratni amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan farmoyish beruvchi, buxgalteriya va boshqa hujjatlarni talab qilib olish;
ichki nazoratni amalga oshirish maqsadida olingan hujjatlardan nusxa ko‘chirish, tashkilotning elektron ma’lumotlar bazalari, mahalliy hisoblash tarmoqlari va avtomatlashtirilgan kompyuter tizimlarida saqlanayotgan fayllar va boshqa yozuvlardan nusxalar olish;
xabar qilinishi lozim bo‘lgan operatsiyalarga nisbatan kelgusidagi xatti-harakatlar bo‘yicha rahbariyatga takliflar kiritish (shu jumladan, mijoz yoki operatsiya to‘g‘risida qo‘shimcha axborot olish yoki mavjud axborotni tekshirish maqsadida o‘tkazilayotgan operatsiyani to‘xtatish bo‘yicha).
Qonun hujjatlariga muvofiq ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgar shaxslar boshqa huquqlarga ham ega bo‘lishlari mumkin.
Oldingi tahrirga qarang.
shubhali operatsiyalar aniqlanganda, belgilangan tartibda maxsus vakolatli davlat organiga axborot berish;
(11-bandning to‘rtinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
ichki nazoratni amalga oshirish davomida olingan hujjatlarning saqlanishi va qaytarilishini ta’minlash;
Oldingi tahrirga qarang.
mijozni lozim darajada tekshirish materiallariga qo‘shib qo‘yiladigan yaqqol iqtisodiy mohiyatga ega bo‘lmagan, mijozning ta’sis hujjatlarida yoki davlat ro‘yxatidan o‘tkazish to‘g‘risidagi guvohnomasida nazarda tutilgan maqsad va faoliyat turlariga to‘g‘ri kelmaydigan barcha operatsiyalar bo‘yicha lozim darajada tekshirish natijalari va xulosalarini yozma ravishda qayd etish;
(11-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2010-yil 24-sentabrdagi 15, 19-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-1, 04.10.2010-y.) muvofiq yettinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan— O‘R QHT, 2010-y., 40-41-son, 348-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
identifikatsiyalashni yakunlash imkoni bo‘lmaganda yoki lozim darajada tekshirish natijalariga ko‘ra, mijoz bilan amaliy ish munosabatlarini o‘rnatish maqsadga muvofiq emasligini ko‘rsatib turadigan ma’lumotlar olinganda, mijoz bilan bitim tuzishni rad etish.
(11-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2010-yil 24-sentabrdagi 15, 19-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-1, 04.10.2010-y.) muvofiq sakkizinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan— O‘R QHT, 2010-y., 40-41-son, 348-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirish va terrorizmni moliyalashtirish bo‘yicha o‘z tavakkalchiliklarini aniqlash va baholash bo‘yicha tegishli chora-tadbirlarni ko‘rish, ushbu tavakkalchiliklarni hujjatlashtirish va ularni kamaytirish chora-tadbirlarini ko‘rish.
(11-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2014-yil 19-maydagi 5, 15-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-2, 27.05.2014-y.) asosan to‘qqizinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan — O‘R QHT, 2014-y., 22-son, 262-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
Ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgar shaxslar qonun hujjatlariga muvofiq boshqa majburiyatlarga ham ega bo‘lishlari mumkin.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
111. Operatsiyalar to‘g‘risidagi ma’lumotlar zarurat tug‘ilgan taqdirda operatsiya tafsilotlarini qayta tiklash mumkin bo‘lgan tarzda rasmiylashtirilishi lozim
(II bo‘lim O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2010-yil 24-sentabrdagi 15, 19-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-1, 04.10.2010-y.) muvofiq 111-band bilan to‘ldirilgan — O‘R QHT, 2010-y., 40-41-son, 348-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
12. Ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgar shaxslar bir yilda kamida bir marta hududiy adliya organiga o‘z faoliyati natijalari to‘g‘risida hisobot tayyorlaydilar va taqdim etadilar.
13. Hududiy adliya organida ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgar shaxslarning ro‘yxatini yuritadigan, ularning o‘qishi va malaka oshirishini tashkil etadigan, shuningdek, ular tomonidan taqdim etilgan hisobotlarni umumlashtiradigan va tahlil etadigan xodim tayinlanadi.
Keyingi tahrirga qarang.
14. Hududiy adliya organi yarim yilda bir marta hisobot choragidan keyingi oyning 5-sanasidan kechiktirmay Adliya vazirligiga notarial idoralar va advokatlik tuzilmalarida ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgar shaxslarning ro‘yxatini taqdim etadi.
Oldingi tahrirga qarang.
15. O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi yarim yilda bir marta hisobot choragidan keyingi oyning 15-sanasidan kechiktirmay maxsus vakolatli davlat organiga notarial idoralar va advokatlik tuzilmalarida ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgar shaxslarning ro‘yxatini taqdim etadi.
(15-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Oldingi tahrirga qarang.
olib borilayotgan operatsiyalarning jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirish va terrorizmni moliyalashtirish maqsadlariga aloqador ekanligiga har qanday shubha mavjud bo‘lganda;
Keyingi tahrirga qarang.
identifikatsiyalash uchun avval olingan ma’lumotlarning asliyligi va ishonchliligiga shubhalar mavjud bo‘lganda;
eng kam oylik ish haqi miqdorining 500 baravari miqdoridan ortiq bo‘lgan bir martalik operatsiyalar amalga oshirilganda mijozlarni lozim darajada tekshirish bo‘yicha chora-tadbirlar ko‘radi.
Keyingi tahrirga qarang.
Notarial idoralar va advokatlik tuzilmalari bitim taraflaridan biri jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish sohasida xalqaro hamkorlikda ishtirok etmayotgan davlatlarda yoxud offshor hududlarda doimiy yashayotgan, turgan yoki ro‘yxatga olingan shaxs bo‘lganda mijozlarni lozim darajada tekshirishning kuchaytirilgan chora-tadbirlarini ko‘rishlari lozim.
(16-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2014-yil 19-maydagi 5, 15-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-2, 27.05.2014-y.) tahririda — O‘R QHT, 2014-y., 22-son, 262-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
mijoz haqida qo‘shimcha ma’lumotlar (faoliyat turi, aktivlar miqdori, ochiq ma’lumotlar bazasi orqali olinishi mumkin bo‘lgan ma’lumot va boshqalar) olish va mijoz yoki benefitsiar mulkdor bo‘yicha ma’lumotlarni yanada tezroq yangilab borish;
qo‘shimcha tekshirishni talab qiladigan operatsiyalar (bitimlar) xususiyatini aniqlash hamda tekshirishlarning soni va ketma-ketligini oshirish yo‘li bilan ish munosabatlarining kuchaytirilgan monitoringini amalga oshirish.
(161-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2014-yil 19-maydagi 5, 15-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-2, 27.05.2014-y.) asosan kiritilgan — O‘R QHT, 2014-y., 22-son, 262-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
162. Mijozni lozim darajada tekshirish bo‘yicha ko‘riladigan chora-tadbirlar quyidagilarni o‘z ichiga olishi shart:
tegishli hujjatlar asosida mijozning va u qaysi shaxslar nomidan ish ko‘rayotgan bo‘lsa, o‘sha shaxslarning shaxsini hamda vakolatlarini tekshirish;
mijoz tomonidan amalga oshiriladigan amaliy ish munosabatlari va operatsiyalarni ularning bunday mijoz va uning faoliyati to‘g‘risidagi ma’lumotlarga muvofiqligini tekshirish maqsadida doimiy asosda o‘rganish o‘tkazish.
Mijozni lozim darajada tekshirish bo‘yicha yuqorida ko‘rsatib o‘tilgan choralarni ko‘rish bilan birga, mijoz yoki benefitsiar mulkdor sifatida qatnashayotgan yuqori mansabdor shaxslarga nisbatan notarial idoralar va advokatlik tuzilmalari operatsiyalarni amalga oshiruvchi shaxslar:
yuqori mansabdor shaxsning mavqeyi to‘g‘risidagi ma’lumotlarni tekshirish va o‘tkazilayotgan operatsiyadagi pul mablag‘lari yoki boshqa mol-mulkni manbalarini aniqlash bo‘yicha oqilona choralarni ko‘rishi;
yuqori mansabdor shaxs bilan amaliy ish munosabatlariga faqatgina tashkilotlarining rahbariyati ruxsati bilan kirishishi;
Keyingi tahrirga qarang.
(162-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) asosan kiritilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
17. Mijozlarni lozim darajada tekshirish operatsiyalarni amalga oshirishning barcha bosqichlarida olib borilishi lozim.
Benefitsiar mulkdorni belgilash uchun notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalari mijoz boshqa shaxsning nomidan ish ko‘rayotganligini aniqlashga va undan keyin mijoz kimning nomidan ish ko‘rayotgan bo‘lsa, uni identifikatsiyalash hamda shaxsini lozim darajada tekshirish bo‘yicha chora-tadbirlar ko‘rishi shart.
Mijoz yoki benefitsiar mulkdorni identifikatsiyalash bilan bir qatorda ular tomonidan qonun hujjatlariga muvofiq taqdim etiladigan hujjatlardan foydalangan holda ularning operatsiyalarni amalga oshirishga bo‘lgan vakolatlari tekshirilishi shart.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
18. Mijoz notarial idora yoki advokatlik tuzilmasiga operatsiyalarni amalga oshirish to‘g‘risida topshiriq (ariza, iltimosnoma) bilan bir yoki bir necha marta murojaat qilganda, notarial idora yoki advokatlik tuzilmasi quyidagilarga majburdirlar:
mazkur Qoidalar va boshqa qonun hujjatlari talablariga muvofiq operatsiya bo‘yicha mijoz yoki naf oluvchini identifikatsiyalash;
Keyingi tahrirga qarang.
ushbu mijozning avvalgi hisobot davri (oy, chorak, yarim yil, yil) mobaynida amalga oshirgan operatsiyalarini, agar bunday operatsiyalar to‘g‘risidagi ma’lumotlar mavjud bo‘lsa, o‘rganib chiqish;
operatsiya turini hamda uning mijoz — yuridik shaxsning ta’sis hujjatlarida belgilangan maqsad va faoliyat turiga muvofiqlik darajasini aniqlash;
operatsiya turini hamda uning tadbirkorlik faoliyatini amalga oshirayotgan mijoz-jismoniy shaxsning davlat ro‘yxatidan o‘tkazish to‘g‘risidagi guvohnomasida belgilangan faoliyat turiga muvofiqlik darajasini aniqlash.
19. Mijoz — jismoniy shaxsni identifikatsiyalash uning shaxsini tasdiqlovchi hujjati (pasport yoki unga tenglashtirilgan hujjat) asosida amalga oshiriladi. Agar jismoniy shaxs yakka tartibdagi tadbirkor bo‘lsa, shuningdek uning davlat ro‘yxatidan o‘tkazilganligi to‘g‘risidagi guvohnomasi ham o‘rganilishi lozim.
20. Mijoz — yuridik shaxsni identifikatsiyalashda notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalari davlat ro‘yxatidan o‘tkazilganlik to‘g‘risidagi guvohnomani, tashkiliy-huquqiy shakli, joylashgan manzili, rahbarlari to‘g‘risidagi ma’lumotlarni, shuningdek, ta’sis hujjatlarida ko‘rsatilgan ma’lumotlarni tekshirishlari lozim.
mijozning ta’sis hujjatlari (ro‘yxatdan o‘tkazilgan barcha o‘zgartirishlar va qo‘shimchalar bilan) va mijozning davlat ro‘yxatidan o‘tkazilganligini tasdiqlovchi hujjatlarning rasmiylashtirilishiga;
Keyingi tahrirga qarang.
davlat hokimiyati organlari va boshqa tashkilotlardan mijoz haqida olingan ma’lumotlardan foydalanish;
mijozning avvalgi notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalari bilan o‘zaro munosabatlarini o‘rganish;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
22. Yuridik va jismoniy shaxslarni identifikatsiyalash jarayonida notarial idora yoki advokatlik tuzilmasi benefitsiar mulkdorlarni identifikatsiyalash bo‘yicha, shu jumladan, mijoz mol-mulkining tuzilishini o‘rganish yo‘li bilan, asoslangan va mumkin bo‘lgan chora-tadbirlarni qo‘llashi lozim.
23. Notarial idora yoki advokatlik tuzilmasi mijozlar tomonidan identifikatsiyalash uchun zarur bo‘lgan hujjatlar taqdim etilmagan taqdirda, ularga operatsiyalarni amalga oshirishda rad javobini berishi shart.
Oldingi tahrirga qarang.
231. Notarial idoralar va advokatlik tuzilmalari mijozlar tomonidan jinoiy faoliyatdan olingan daromadni legallashtirish yoki terrorizmni moliyalashtirish maqsadida operatsiyalarning amalga oshirilishida tavakkalchilik darajasini (bundan buyon matnda — tavakkalchilik darajasi deb yuritiladi) aniqlash, baholash va kamaytirish chora-tadbirlarini ko‘rishlari shart.
Keyingi tahrirga qarang.
Tavakkalchilik darajasi mijoz taqdim etgan axborot asosida, amalga oshiradigan operatsiyalar turlari, mazkur Qoidalarda belgilangan mezonlari, mijozni lozim tarzda tekshirish natijalari hamda boshqa kerakli ma’lumotlarni hisobga olgan holda mas’ul xodim tomonidan har yili aniqlanadi va baholanadi.
Oldingi tahrirga qarang.
Tavakkalchiliklarni baholash natijalari yozma ravishda rasmiylashtirilishi hamda maxsus vakolatli davlat organ yoki O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligiga taqdim etilishi lozim.
(231-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
232. Tavakkalchilikning yuqori darajasi toifasiga notarial idoralar va advokatlik tuzilmalari avvaldan quyidagi mezonlarga ega bo‘lgan mijozlarni tegishli deb topish va ularga nisbatan kuchaytirilgan e’tiborni qaratishlari lozim:
Oldingi tahrirga qarang.
Ro‘yxatga kiritilgan shaxslar yoxud Ro‘yxatga kiritilgan shaxsning nazoratidagi shaxslar yoki Ro‘yxatga kiritilgan tashkilotning bevosita yoxud bilvosita mulkdori yoki nazorat qiluvchi shaxslar;
(232-bandning ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish sohasida xalqaro hamkorlikda ishtirok etmayotgan davlatda yoxud offshor hududda doimiy yashayotgan, turgan yoki ro‘yxatga olingan shaxslar;
Keyingi tahrirga qarang.
joylashgan joyi ta’sis yoki ro‘yxatga olish hujjatlarida ko‘rsatilgan ma’lumotlarga muvofiq bo‘lmagan tashkilotlar va yakka tartibdagi tadbirkorlar;
faoliyat davri moliyaviy yilning bir choragidan oshmaydigan tashkilotlar va yakka tartibdagi tadbirkorlar;
haqiqiy egasi ushbu bandning ikkinchi va uchinchi xatboshilarida ko‘rsatilgan shaxs bo‘lgan tashkilotlar;
muntazam ravishda (ketma-ketligi uch oy mobaynida ikki martadan ortiq) shubhali operatsiyalarni amalga oshirayotgan mijozlar;
Oldingi tahrirga qarang.
(232-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) asosan to‘qqizinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
mas’ul xodimda asosli shubha uyg‘otadigan moliyaviy operatsiyalarni amalga oshiruvchi boshqa shaxslar.
233. Mijoz tomonidan amalga oshiriladigan operatsiyalarning tavsifi o‘zgarishiga qarab, notarial idoralar va advokatlik tuzilmalari zarur bo‘lganda u bilan ishlash bo‘yicha tavakkalchilik darajasini qayta ko‘rib chiqishi lozim.
Notarial idoralar va advokatlik tuzilmalari barcha murakkab, g‘ayrioddiy yirik operatsiyalarga, shuningdek aniq iqtisodiy yoki qonuniy maqsadga ega bo‘lmagan operatsiyalarni amalga oshirishning g‘ayrioddiy sxemalariga kuchaytirilgan e’tibor qaratishlari kerak.
Oldingi tahrirga qarang.
234. Notarial idoralar va advokatlik tuzilmalari jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirish va terrorizmni moliyalashtirish yoki ommaviy qirg‘in qurolini tarqatishni moliyalashtirish maqsadida texnologik yutuqlardan foydalanilishiga yo‘l qo‘ymaslik bo‘yicha chora-tadbirlarni ko‘rishlari kerak. Bu maqsadlarda notarial idoralar va advokatlik tuzilmalari:
(234-bandning birinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
yangi va mavjud xizmat turlari uchun yangi yoki rivojlanayotgan texnologiyalardan foydalanilishi sababli yuzaga kelishi mumkin bo‘lgan tavakkalchilik darajalarini aniqlashi va baholashi kerak.
Bunday tavakkalchilikning baholanishi xizmatlarning yangi turlari, yangi ish amaliyotining ishga tushirilishi yoxud yangi yoki rivojlanayotgan texnologiyalarni foydalanishga tushirishdan avval o‘tkazilishi lozim.
Notarial idoralar va advokatlik tuzilmalari bunday tavakkalchiliklarni monitoring qilish va ularni kamaytirish bo‘yicha tegishli chora-tadbirlar ko‘rishlari zarur.
(III1-bob O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2014-yil 19-maydagi 5, 15-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-2, 27.05.2014-y.) asosan kiritilgan — O‘R QHT, 2014-y., 22-son, 262-modda)
24. Pul mablag‘lari yoki boshqa mol-mulk bilan bog‘liq operatsiya quyidagi hollarda shubhali deb topilishi mumkin:
mijoz tomonidan zarurat tufayli so‘ralayotgan, shu jumladan, topshiriq beruvchi (agar mijoz ishonchli vakil sifatida ish yuritayotgan bo‘lsa) haqidagi ma’lumotlarni taqdim etishni sababsiz rad etilishi;
mijozning amalga oshirilayotgan bitimga nisbatan maxfiylik masalalari bilan ortiqcha tashvishlanishi;
mijozning xizmat ko‘rsatishning (yuridik yordam) foydaliroq shartlariga nisbatan e’tiborsiz bo‘lishi, shuningdek mijoz tomonidan ayni turdagi xizmatlar ko‘rsatishdagi oddiy to‘lovdan farq qiladigan yuqori mukofotning taklif qilinishi;
mijozning operatsiyalari yaqqol iqtisodiy mohiyatga ega bo‘lmaganligi, mijozning ta’sis hujjatlarida yoki davlat ro‘yxatidan o‘tkazish to‘g‘risidagi guvohnomasida nazarda tutilgan maqsad va faoliyati turlariga to‘g‘ri kelmasligi;
mijoz tomonidan avval kelishilgan operatsiyaga (bitimga) bevosita uni amalga oshirilishidan oldin ko‘proq, ayniqsa, pul mablag‘lari yoki boshqa mol-mulk harakati yo‘nalishi taalluqli o‘zgartirishlar kiritilishi;
mijoz haqida ma’lumotning mavjud emasligi, shuningdek, ko‘rsatilgan bog‘lanish ma’lumotlari, xususan, pochta va elektron manzili, telefon raqamlari va elektron kanal ma’lumotlari bo‘yicha mijoz bilan aloqa o‘rnatish imkoniyatining yo‘qligi;
ma’lumotlar va hujjatlar taqdim etilishini mijoz tomonidan asossiz kechiktirilishi yoki mijoz tomonidan tekshirib bo‘lmaydigan ma’lumotni taqdim etilishi;
mijoz tomonidan bitim ishtirokchilari haqida bila turib yolg‘on axborot va ma’lumotlarning taqdim etilishi;
Oldingi tahrirga qarang.
(24-bandning o‘n ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2014-yil 19-maydagi 5, 15-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-2, 27.05.2014-y.) asosan chiqarilgan — O‘R QHT, 2014-y., 22-son, 262-modda)
amalga oshirish maqsadi qonun hujjatlari bilan o‘rnatilgan nazorat jarayonlaridan bosh tortish dyeyishga asos bo‘ladigan operatsiyalar yoki bitishuvlarning ko‘p marotaba yuritilganligining aniqlanishi;
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
identifikatsiyalashni yakunlashning imkoni bo‘lmasligi yoki lozim darajada tekshirish natijalariga ko‘ra, mijoz bilan amaliy ish munosabatlarini o‘rnatish maqsadga muvofiq emasligini ko‘rsatib turadigan ma’lumotlarning olinishi.
(24-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2010-yil 24-sentabrdagi 15, 19-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-1, 04.10.2010-y.) muvofiq o‘n to‘rtinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan— O‘R QHT, 2010-y., 40-41-son, 348-modda)
25. Operatsiyani shubhali deb tan olish har bir aniq holatda ushbu Qoidalar bilan o‘rnatilgan shubhalilik mezonlaridan foydalangan holda o‘tkaziladigan kompleks tahlil asosida, shuningdek, mijoz shaxsi, uning obro‘si, ishga oid munosabatlarning xususiyati, bitimning asoslari, maqsadlari, hajmi va turi, uni amalga oshirish usuli bilan hamda shubhali operatsiyani to‘g‘ri aniqlash uchun ahamiyatli bo‘lgan boshqa holatlar asosida aniqlanadigan tavakkalchilik xavfiga bog‘liq ravishda amalga oshiriladi.
Oldingi tahrirga qarang.
26. Notarial idoralar va advokatlik tuzilmalari operatsiyalarni amalga oshirishda ularning ishtirokchilari identifikatsiya ma’lumotlarini Ro‘yxat bilan solishtirishlari shart.
Pul mablag‘lari yoki boshqa mol-mulk bilan bog‘liq operatsiyalar kechiktirilmasdan va oldindan xabar qilinmasdan to‘xtatilishi lozim, agarda:
mijoz yoki operatsiya qatnashchilaridan birining barcha identifikatsiya ma’lumotlari Ro‘yxatga kiritilgan shaxsning ma’lumotlari bilan to‘liq mos kelsa;
operatsiya qatnashchilaridan biri Ro‘yxatga kiritilgan shaxs nomidan yoki uning topshirig‘iga binoan faoliyat ko‘rsatayotgan bo‘lsa;
operatsiyani amalga oshirishda foydalanayotgan pul mablag‘lari yoki boshqa mol-mulk to‘liq yoki qisman Ro‘yxatga kiritilgan shaxsga tegishli bo‘lsa;
operatsiya qatnashchisi bo‘lgan yuridik shaxs Ro‘yxatga kiritilgan jismoniy yoki yuridik shaxsning mulkida yoki nazorat ostida bo‘lsa.
Ro‘yxatga kiritilgan shaxsning operatsiyasi to‘xtatib turilganda va (yoki) pul mablag‘larini yoki boshqa mol-mulkini ishga solmay to‘xtatib qo‘yilganda Notarial idoralar va advokatlik tuzilmalari ishga solmay to‘xtatib qo‘yilgan mulkning miqdori ko‘rsatilgan holda bu haqda maxsus vakolatli davlat organiga shubhali operatsiya to‘g‘risida xabar yuborishlari lozim.
Keyingi tahrirga qarang.
Notarial idoralar va advokatlik tuzilmalari to‘xtatilgan operatsiyani o‘tkazishni tiklashni Terrorchilik faoliyatida yoki ommaviy qirg‘in qurolini tarqatishda ishtirok etayotgan yoki ishtirok etishda gumon qilinayotgan shaxslar ro‘yxatiga kiritilgan shaxslarning operatsiyalarini to‘xtatib turish, pul mablag‘larini yoki boshqa mol-mulkini ishga solmay to‘xtatib qo‘yish, ishga solmay to‘xtatib qo‘yilgan mol-mulkidan foydalanishga ruxsat berish va operatsiyalarini tiklash tartibi to‘g‘risidagi nizomda (ro‘yxat raqami 2833, 2016-yil 11-oktabr) belgilangan tartibda amalga oshiradi.
(26-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
261. Operatsiyaning taraflaridan biri jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish sohasida xalqaro hamkorlikda ishtirok etmayotgan davlatda doimiy yashayotgan, turgan yoki ro‘yxatga olingan shaxs bo‘lsa, bunday operatsiya maxsus vakolatli davlat organiga xabar qilinishi kerak.
(261-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
27. Mijozning operatsiyasi shubhali deb topilgandan so‘ng, ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgar shaxs mijozga nisbatan kelgusidagi xatti-harakatlar haqida qaror qabul qiladi, jumladan:
Oldingi tahrirga qarang.
(27-bandning ikkinchii xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
qonun hujjatlari yoki u bilan tuzilgan shartnomaga muvofiq mijoz bilan munosabatlarni to‘xtatish haqida.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
28. Shubhali operatsiyalar haqidagi ma’lumotlar notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalari tomonidan maxsus vakolatli davlat organiga shubhali operatsiyalar deb topilgan paytdan e’tiboran bir ish kundan kechiktirmay beriladi.
(28-bandning birinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Shubhali operatsiyalarga taalluqli har bir ma’lumot haqida axborot notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalarining ichki nazorat qoidalariga rioya etilishi uchun javobgar shaxs tomonidan qog‘oz va/yoki elektron ko‘rinishda yuritiladigan maxsus jurnallarga kiritiladi.
Oldingi tahrirga qarang.
29. Notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalari ham tegishli operatsiyadan shubhani tasdiqlovchi yoki shubhani olib tashlovchi har qanday ma’lumotni maxsus vakolatli davlat organiga darhol xabar berishlari zarur.
(29-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Oldingi tahrirga qarang.
30. Maxsus vakolatli davlat organiga xabar qilinishi lozim bo‘lgan operatsiyalar bo‘yicha qonun hujjatlariga va mazkur Qoidalarga muvofiq quyidagilar rasmiylashtiriladi:
(30-bandning birinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
operatsiyani amalga oshiruvchi jismoniy va yuridik shaxsni identifikatsiyalash uchun zarur bo‘lgan ma’lumotlar;
topshirig‘iga ko‘ra yoki nomidan operatsiyani bajarayotgan jismoniy va yuridik shaxsni identifikatsiyalash uchun zarur bo‘lgan ma’lumotlar;
operatsiyani amalga oshirayotgan jismoniy shaxs (ishonchli vakili) yoki yuridik shaxsning vakilini identifikatsiyalash uchun zarur bo‘lgan ma’lumotlar;
pul mablag‘lari yoki boshqa mol-mulk bilan bog‘liq operatsiyalar bo‘yicha oluvchini va uning vakilini identifikatsiyalash uchun zarur bo‘lgan ma’lumotlar.
Oldingi tahrirga qarang.
31. Maxsus vakolatli davlat organiga axborot taqdim etish O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi tomonidan belgilangan tartibga muvofiq mazkur Qoidalarning ilovasida keltirilgan shakl bo‘yicha amalga oshiriladi.
(31-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
32. Notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalari pul mablag‘lari yoki boshqa mol-mulk bilan bog‘liq operatsiyalar haqidagi ma’lumotni, shuningdek mijozlarni lozim darajada tekshirish bo‘yicha identifikatsiyalangan materiallar va ma’lumotlarni shu jumladan ish yozishmalarini qonun hujjatlarida o‘rnatilgan, lekin operatsiyalar amalga oshirilgan yoki mijozlar bilan munosabatlar to‘xtatilgandan keyin besh yildan kam bo‘lmagan muddatlar davomida saqlashlari zarur.
(32-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2010-yil 24-sentabrdagi 15, 19-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-1, 04.10.2010-y.) tahririda — O‘R QHT, 2010-y., 40-41-son, 348-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
33. Notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalari jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish bilan bog‘liq bo‘lgan axborotga kirish imkoniyatini cheklaydilar, uning tarqalib ketmasligini ta’minlaydilar hamda yuridik va jismoniy shaxslarga ularning operatsiyalari haqida maxsus vakolatli davlat organiga ma’lumot berilganligi to‘g‘risida axborot berish huquqiga ega emaslar.
(33-bandning birinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
Notarial idoralar yoki advokatlik tuzilmalari xodimlarining ichki nazorat bo‘yicha vazifalarini bajarish jarayonida olgan axborotni oshkor etmasligini (yoki shaxsiy maqsadlarda, yo uchinchi shaxslar manfaatlari yo‘lida foydalanmasliklarini) ta’minlaydilar.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
331. Mas’ul xodimning faoliyatida foydalanilgan barcha hujjatlar (O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va maxsus vakolatli davlat organi bilan yozishmalar, shu jumladan yuborilgan xabarlarning qog‘ozdagi va elektron nusxalari, mijozlarning qog‘ozdagi va elektron anketalari, jurnallar va boshqalar)dan foydalanilishini cheklash maqsadida, bunday hujjatlar va ularning ro‘yxati bevosita maxsus jihozlangan xonada yoki yonmaydigan va muhrlanadigan seyfda ushbu xodim tomonidan saqlanishi lozim.
(331-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
332. Hujjatlarning elektron shakllari dasturiy usulda arxivlashtirilishi, elektron axborot tashuvchi uskunalarga yozib qo‘yilishi hamda mas’ul xodim tomonidan ularning ro‘yxati bilan birgalikda yonmaydigan va muhrlanadigan seyfda saqlanishi zarur.
(331 va 332-bandlar O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2014-yil 19-maydagi 5, 15-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-2, 27.05.2014-y.) asosan kiritilgan — O‘R QHT, 2014-y., 22-son, 262-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
34. Notarial idoralari va advokatlik tuzilmalari tomonidan mazkur Qoidalar talablariga rioya etilishi ustidan monitoring va nazorat qilish Adliya vazirligi tomonidan maxsus vakolatli davlat organi bilan birgalikda amalga oshiriladi.
(34-band O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentining 2018-yil 15-oktabrdagi 8, 43-sonli qarori (ro‘yxat raqami 2020-3, 15.10.2018-y.) tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 17.10.2018-y., 10/18/2020-3/2061-son — 2019-yil 18-yanvardan kuchga kiradi)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
341. Mazkur Qoidalar, shuningdek, jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirish va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish bo‘yicha chora-tadbirlarni tartibga soluvchi boshqa hujjatlar notarial idoralar va advokatlik tuzilmalarining barcha xodimlariga yetkazilishi lozim.
(VI bo‘lim O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi va Bosh prokuratura huzuridagi Soliq, valyutaga oid jinoyatlarga va jinoiy daromadlarni legallashtirishga qarshi kurashish departamentining 2010-yil 24-sentabrdagi 15, 19-sonli qaroriga (ro‘yxat raqami 2020-1, 04.10.2010-y.) muvofiq 341-band bilan to‘ldirilgan — O‘R QHT, 2010-y., 40-41-son, 348-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
35. Jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish sohasidagi qonun hujjatlari buzilganligi hollarini yashirishda, shuningdek, mazkur Qoidalar talablarining buzilishida aybdor shaxslar qonun hujjatlarida belgilangan tartibda javobgarlikka tortiladilar.
Keyingi tahrirga qarang.
Notarial idoralar va advokatlik tuzilmalarida jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish bo‘yicha ichki nazorat qoidalariga
ILOVA
ILOVA
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.